Geweldig toch, John met een hit in de Top40, stel je voorquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
![]()
Alleen uhm, een clip betekend meestal een single..? Dat zou jammer zijn..![]()
?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:15 schreef Jspr45 het volgende:
Hoerenk*ts, dan moet je betalen om hem te zien???
Je kunt toch gewoon op "free" klikken en dan downloaden?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:15 schreef Jspr45 het volgende:
Hoerenk*ts, dan moet je betalen om hem te zien???
Waarom?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:15 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Alleen uhm, een clip betekend meestal een single..? Dat zou jammer zijn..![]()
Vetquote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef _Flea_ het volgende:
Er gaat het gerucht dat het internet album geremastered gaat worden en uitgebracht wordt.
Hij wil ook weer een Q&A doen met de fans.
En waar iedereen op zit te wachten: hij wil Smile weer in de winkels krijgen.
Dat gebeurt echt niet hoor. Zelfs mtv hier zend het al niet uit dus laat staan tmf dan (en het is vooral geen tmf stijl deze muziek).quote:Op maandag 21 maart 2005 11:04 schreef Jspr45 het volgende:
Commerciele shit, John op TMF (My Worst Nightmare)
Ik snap niet waar je je druk om maakt? Er is nog een grotere kans dat er morgen een grote invasie van buitenaardse wezens is dan dat John ooit op tmf komt... Enigste keer dat je John op tmf zult treffen is misschien in een RHCP clip hoewel die praktisch al nooit te zien zijn op die zender...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:18 schreef Jspr45 het volgende:
aanstellerij, van mij? haha TMF, Jezus Christus, kan het nog commercieler? Kmoet zowat huilen als ik ernaar kijk... dat de pop muziek van de dag van vandaag zo achteruit is gegaan!! En dan John op zoon zender, in mijn grootste nachtmerrie echt....!!
maar waarom wil hij Smile weer gaan verkopen, hij had het toch eerst uit de winkels laten halen omdat hij met het verkoop daarvan eigenlijk alleen maar geld voor drugs wou of niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef _Flea_ het volgende:
Er gaat het gerucht dat het internet album geremastered gaat worden en uitgebracht wordt.
Hij wil ook weer een Q&A doen met de fans.
En waar iedereen op zit te wachten: hij wil Smile weer in de winkels krijgen.
Hij heeft er de laatste tijd zelf ook weer naar geluisterd en vind het een mooi en goed album.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:08 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
maar waarom wil hij Smile weer gaan verkopen, hij had het toch eerst uit de winkels laten halen omdat hij met het verkoop daarvan eigenlijk alleen maar geld voor drugs wou of niet?
quote:John would really like the fans to know that he would have loved to
communicate with them more in the last months and also write much more about
his albums for example, but due to the fast turnout of the solo albums there
simply was not time. He is also practising guitar very intensively every
day. However he will do so once he has more time and would "love to do
another Q&A with the fans again, like we did last time, only this time more
focused on the music perhpas and I would especially like to talk with people
about the period of time when I was making this series of solo albums"
AND: Has he got news for you!:
Today John went into the studio with the Peppers to record the new Chilis
album! he was very very enthusiastic about it and could not wait to delve
into it heart & soul (..John Style!)
PLUS: He has plans to make a remeastered version of the internet album +
make his all copies of "Smile from The Streets You Hold" which he has
sitting in a warehouse and make both available to the fans by selling them
directly through the site. "I recently listened to 'Smile' again and really
loved it, it's really a wonderful album and it should be out there, people
should be able to listen to it" A boxed set whith all his solo works
(including those just mentioned) is another idea he has been toying with for
a while and hopes to realize once he has more time. And that's just some of
many ideas! So for now John sends you his love and gratitude for all those
who share his passion for the music.
True True, alhoewel ik al een naar gevoel krijg als ik een clip van RHCP op TMF... Maja inderdaad waar maak ik me druk om.. Laat al die negers maar hun werk doen op TMF.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je je druk om maakt? Er is nog een grotere kans dat er morgen een grote invasie van buitenaardse wezens is dan dat John ooit op tmf komt... Enigste keer dat je John op tmf zult treffen is misschien in een RHCP clip hoewel die praktisch al nooit te zien zijn op die zender...
Nou ik denk dat de meeste van die TMF kereltjes/breezahs de muziek van bv. het Ataxia album echt niet gaaf vinden.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:43 schreef Nitro_YE het volgende:
ik kijk toch nooit naar die bagger, bovendien krijg je toch alleen maar flut fans, want die muziek van John is redelijk toegankelijk natuurlijk
Niandra zal ook niet echt aanslaan denk ikquote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de meeste van die TMF kereltjes/breezahs de muziek van bv. het Ataxia album echt niet gaaf vinden.
Gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |