Er Wordt mee bedoeld dat hij een progressieve rockband gaat beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:34 schreef Rasing het volgende:
[..]![]()
een propere band! Moeten ze dan eerst in bad, voor ze kunnen gaan spelen?
proper
1. behoorlijk, betamelijk, fatsoenlijk, keurig, voegzaam, welvoeglijk
2. goed, juist, recht
http://www.dictionaries.travlang.com/EnglishDutch/dict.cgi?query=proper&max=50
Joh...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:08 schreef Jspr45 het volgende:
Er Wordt mee bedoeld dat hij een progressieve rockband gaat beginnen![]()
![]()
![]()
Klopt. Hij wil Theodore van de Mars Volta hebben om te drummen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:16 schreef sankarst het volgende:
[..]
John heeft in verschillende interviews gezegd dat hij waarschijnlijk na de nieuwe peppers-tour een propere band gaat samenstellen om mee te gaan touren, en zijn solo muziek te gaan spelen.
En van dat progressive rock album klopt inderdaad ook, ik heb gelezen dat hij al nummers er voor heeft geschreven, maar dat Josh waarschijnlijk niet op dat album te horen zal zijn als drummer omdat zijn stijl en techniek niet binnen het progressive rock valt.
Die cd duurt toch geen paar dagen, nog niet uitgeluisterd?quote:Op maandag 31 januari 2005 12:07 schreef Loserkid het volgende:
Ik heb curtains!
Ik luister nu net het eerste liedje en dat bevalt me prima later als ik alles geluisterd hebt meer
Ik vind dat dit albums zijn die je echt tot je moet laten komen eigenlijkquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:05 schreef Dezz het volgende:
[..]
Die cd duurt toch geen paar dagen, nog niet uitgeluisterd?
true true, ik blijf alleen bij mening dat het niet het beste album is. Als ik wil relaxen zet ik liever DC EP, IOE of TWTD op......quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:27 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik vind dat dit albums zijn die je echt tot je moet laten komen eigenlijk
Als ik na de eerste keer luisteren meteen mijn reactie gepost had was die heel anders dan die van nu bv.. dus ik laat het nog ff rustig tot me doordringen en reageer als ik het album echt 'begrijp' weer.
Anders is dit een beetje aan de overdreven kant....quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:26 schreef nozem het volgende:
Na een x aantal draaibeurten ben ik het er nog steeds over eens: Dit album is geweldig. Alle albums die hiervoor kwamen (behalve misschien Niandra, maar dat zijn appels en peren) zijn minder dan Curtains. De allesoverheersende melancholie, de ongegeneerde zang (waar je op dit album wel van moet houden) de subtiele arrangementen, de ijzersterke melodielijnen die altijd de juiste snaar raken, de vernuftige overgangen in nummers (met name Anne) , de sombere teksten waaruit (zou ie depressief zijn?) zo'n beetje alle hoop verdwenen lijkt te zijn en die juist daarom door merg en been gaan en niet te vergeten de hoogst originele instrumentele stukken (bijv. het eind van A Name)
Wijlen Elliott Smith had niet misstaan als gast op dit album en dat zegt genoeg over de 'vrolijkheid' ervan. Het is 1 groot meeslepend meesterwerk van een geniale artiest die zichzelf met dit (eigenlijk veel te korte) album overtroffen heeft en zijn eerdere hersenpinsels dermate geperfectioneerd heeft dat ik voor het eerst (moest ik het een rating geven) de volle 5 op 5 toe zou kennen.
Favoriete nummers:
Lever Pulled
Anne
The Real
A Name
Time Tonight
Leap Your Bar
grtz nozem.
Says who? You?quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef Jspr45 het volgende:
[..]
Anders is dit een beetje aan de overdreven kant....![]()
Toevallig volg ik hem ook vanaf het begin...quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Says who? You?
Dit is puur mijn mening, ik volg John al vanaf Niandra en ik vind dit album samen met Niandra en de nummers van de Brown Bunny-soundtrack gewoon het beste.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:21 schreef sankarst het volgende:
WOW, een videoclip van The past Recedes!
http://rapidshare.de/files/682098/john_frusciante.mov.html
Wat een vette clip, John in zn eigen huis gitaar aan het spelen! Hij heeft trouwens wel een vette flatscreen bij zn bed staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |