quote:De woestijn roept Cor Euser
Cor Euser viert dit jaar zijn 25-jarig jubileum als autocoureur. Dat doet hij niet alleen op het Circuit Park Zandvoort en andere racecircuits, maar binnenkort ook in de woestijn. Op Nieuwjaarsdag 2005 staat Euser samen met ex-motorcrosser Gerard Jimmink aan de start van de meest beroemde woestijdrally ter wereld, 'Le Dakar'. Het Euser-Jimmink Dakar Team gaat van start met een F&S buggy met Honda-motor. Om vast een beetje in rallysferen te komen, mocht Euser onlangs een paar proeven van de Vierhouten Pallets Nederland Rally in een van de voorrijauto's rijden.
Laten we het hopen inderdaad. Vorig jaar voor het eerst gevolgd en helemaal verkocht.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:13 schreef zjroentje het volgende:
Zendt RTL 5 het dit jaar weer uit?
quote:Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
We zenden het uit vanaf zaterdag 25 december a.s. rond de klok van 18:30
uur.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:23 schreef jochem8 het volgende:
Ik ga zeker weer iedere dag kijken, waarschijnlijk ook opnemen. Weet iemand of al het beeldmateriaal op DVD verschijnt? En of de Dakar van vorig jaar ook op DVD is verschenen?
Vanavond 23.00-0.00quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan niet wachten tot de uitzendingen op RTL5 beginnen.
Ik heb er geen verstand van dus echt ver kan ik je niet helpen. Maar voor zover ik begrepen had werkt het hydraulisch en dus niet via een ketting of cardan as. Dus achter wordt olie op druk gebracht door middel van een pomp. En die olie zorgt er dan voor dat een soort motortje in het voorwiel aan het draaien gezet wordt. De aandrijving op het voorwiel was ook maar beperkt. Maar zoals ik al zei, ik weet er eigenlijk niks van dus misschien kan een motorfreak je verder helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef Klonk het volgende:
is er hier een motorfreak die weet hoe het 2wd systeem van die motoren werkt, is dat een soort van flexibele cardan as ofzo ?
Ik ben bang dat het voor een deel wel vertraagd wordt ja. Vooral berichtgeving over Nederlanders. Volgens mij krijgen ze een voorge-edit bandje van de favorieten en opvallende zaken (valpartijen, opgaves dat soort dingen) van de dag. Die kunnen ze direct uitzenden. Maar voor info over de rest van de nederlanders (aangezien nederlanders waarschijnlijk alleen in het vrachtwagenklassement tot de favorieten behoren.) moeten ze het zelf uitzoeken en in elkaar draaien en daar hebben ze denk ik teweinig tijd voor.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef Coelho het volgende:
Gaat RTL5 dit jaar weer alles met een dag vertraging uitzenden?? Zou jammer zijn.
Ik heb het even opgezocht omdat ik zelf nu ook wel benieuwd was. Het systeem heet 2-trac. In onderstaande link (3e paragraaf) staat beknopt hoe het werkt (inderdaad hydraulisch)quote:Op zondag 2 januari 2005 11:32 schreef Klonk het volgende:
het is dus in ieder geval ingewikkelder dan ik dacht
Voor mij ook. In het begin was het vorig jaar nogal veel opvulling en weinig nieuws. Maar toen de rally echt begon in Afrika hadden ze IMHO gewoon een beter programma.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:26 schreef jozef444 het volgende:
En ik vind dat een goeie zaak ik heb gister even zitten kijken naar de uitzending van eurosport zoals gewoonlijk dramatisch slecht dus t wordt dit jaar weer gewoon 5 kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 15:33 schreef jozef444 het volgende:
maarja misschien ben ik ook wel een beetje bevooroordeeld doordat ik in dezelfde gemeente woon als Bekx![]()
Brabandersquote:Op maandag 3 januari 2005 11:19 schreef Go0s het volgende:
Echt vet; DakarRally
Khoop dat de Rooy en/of Bekx op het podium verschijnen...
Trouwens, ligt het aan mij, of rijden er bijna alleen maar nederlanders mee bij de trucks
is toch kei skôn manquote:Op maandag 3 januari 2005 11:53 schreef Klonk het volgende:
is idd wel opvallend al die zachte "G"s
hmzz is ook net 1 van de weinige coureurs die ik niet mag, en dat komt niet omdat t een limbo is maar vooral op de manier hoe hij vorig jaar begon aan de dakar door te roepen dat zen ginaf geweldig was en dat ie wel even de top 10 in zou rijdenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:56 schreef Klonk het volgende:
gelukkig niet alleen maar brabo's. Van Ginkel komt ergens uit Limburg
Ik ben dan wel geen insider, maar volgens mij wordt die Jan de Rooy alleen zenuwachtig als z'n sigaretten op zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef JosvG het volgende:
Mja, vergeet team Exact-MAN niet, Hans Stacey heeft zelf veel potentie als rijder (dit jaar nog niet, maar volgend jaar) Jan de Rooy is zelf heel zenuwachtig over Hans, dat heb ik als insider zelf gehoord van alle kanten, dus volgend jaar, kijk maar uit
ik had met liefde de op gewijzigd maar dat kan nu niet meer, kan (meen ik) tot 24 uur later, maar wat let je om zelf wat over het MAN team te schrijven, ik zal idd eens kijken wat ik van de andere teams nog bij elkaar kan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:11 schreef JosvG het volgende:
oja, kan de openingspost niet even aangepast worden dat alle nederlandse teams erin staan:
Team Exact-MAN
Team de Rooy
Ginaf rally power
Team Arjan Brouwer en Peter Stijkel
Team Dolphin
Het Bowler team van onder andere Peter R de Vries
etc etc
das balen zeg, die hadden denk ik graag wat meer kilometers gedraaid, iedereen aan boord gezond en wel ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:14 schreef JosvG het volgende:
ze rijden niet door, dat nieuwsbericht is achterhaald, ze stoppen er echt mee...
zo ben k er laatst compleet uitgereden in Utrecht door 1 van die Laro's waar die Nederlanders mee rijden. Wist toen alleen nog niet dat die mee zouden doen aan de Dakar, en ook niet dat Land Rovers harder kunnen dan 120 km/uur.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:24 schreef jozef444 het volgende:
Het is hier altijd wel leuk dat rond oktober november je hier wel s van die leuke grote dakar trucks langs ziet komen scheuren. Ik heb t zelf 1 keer gehad dat ik voor de stoplichten stond te wachten en in 1x de oude wagen van Bekx naast me staat (servicetruck) hij bleek leeg te zijn want t gekke ding trok me der heel erg vlot uit bij het stoplicht
![]()
dat zijn Bowler Wildcats, geen Laro's en geloof me die willen best van hun plekquote:Op maandag 3 januari 2005 20:46 schreef -calimero- het volgende:
[..]
zo ben k er laatst compleet uitgereden in Utrecht door 1 van die Laro's waar die Nederlanders mee rijden. Wist toen alleen nog niet dat die mee zouden doen aan de Dakar, en ook niet dat Land Rovers harder kunnen dan 120 km/uur.![]()
Dat zijn natuurlijk ook verbouwde Landrovers. Maar het gekke is dat het team van vliet/wams op de dakar site ingeschreven staat als "Landrover 90 TD5" terwijl de andere teams van http://www.teamdakarsport.com/ gewoon ingeschreven staan als Bowler Wildcat 200. Terwijl ze op het oog allemaal met hetzelfde type auto rijden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:30 schreef Klonk het volgende:
dat zijn Bowler Wildcats, geen Laro's en geloof me die willen best van hun plek![]()
Ja, ik zag het ook, heb het al aangepast..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:44 schreef JosvG het volgende:
Klopt niet helemaal, op de site staat dat hij als eerste over CP1 gaat, maar er zitten 3 CP punten in dus het is nog helemaal niet zeker
De Rooy sr. doet het ook goed (wel bijna een kwartier achter Jr.), maar wel 2e.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:21 schreef At_Fundum het volgende:
Bij Controlepost 3 had De Rooij Jr. al ruim 17 (!) minuten voorsprong op Tchaguine, dus ik denk dat we de eerste overwinning voor team De Rooij mogen gaan noteren.
Wat heb jij toch tegen die ouwequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:31 schreef JosvG het volgende:
mjaa das wel kut, nu winnen de russen weer veel terrein, want dan J de Rooy partij gaat worden voor de russen lijkt me niet.
ach hier kan je dat toch wel vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef JosvG het volgende:
@dijk
je wil nie weten wat je allemaal tegen die ouwe kunt hebben als je een insider bent, maarja ik kan dit zo niet zeggen want op TV is het allemaal zoo mooi gemaakt, gerard is ook niet geweldig maar die rijd iig nog goed dus daar heb ik niks tegen
Als je het niet wil vertellen, moet je er ook niet over beginnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef JosvG het volgende:
@dijk
je wil nie weten wat je allemaal tegen die ouwe kunt hebben als je een insider bent, maarja ik kan dit zo niet zeggen want op TV is het allemaal zoo mooi gemaakt, gerard is ook niet geweldig maar die rijd iig nog goed dus daar heb ik niks tegen
Nog ongeveer 70.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel km moest ie nog na de crash?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel km moest ie nog na de crash?
Reeds 44 man binnen. Laatste op 2h 11' 04"quote:In the last kilometres of the special, Gerard De Rooy (DAF – n°516) suffered a serious crash (at km 310) while he was comfortably leading the race. The truck ended on its side. The younger of the De Rooy family was waiting from some help from his father Jan (DAF – n°521) to put the truck back on its wheels and possibly carry on the stage.
* At_Fundum moet niet zo snel conclusies trekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:21 schreef At_Fundum het volgende:
Bij Controlepost 3 had De Rooij Jr. al ruim 17 (!) minuten voorsprong op Tchaguine, dus ik denk dat we de eerste overwinning voor team De Rooij mogen gaan noteren.
www.dakar.comquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:02 schreef komrad het volgende:
dit is wel erg zuur voor hem, maar ja het is dakar en dat soort dingen gebeuren. Op welke site zien jullie de uitslagen trouwens?
ze zeiden net dat ze telefonisch contact zouden zoekenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:47 schreef At_Fundum het volgende:
Benieuwd of RTL 5 zo al beelden heeft. In ieder geval mooi dat hij de eindstreep heeft gehaald, hij lag ruim een kwartier voor, voordat hij omklapte; met nog 11, waarvan 10 "lange" etappes te gaan hoeft hij dan nog maar een uurtje extra te zoeken om die 3,5 uur in te lopen
Het is op zich wel logisch idd. Het is misschien wat kort, iig dat ze nog wel wat beelden van de dag hebben i.t.t. Eurosport. Ik blijf het ook zeker allemaal volgen, ondanks dat de beelden soms wat later te zien zijnquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:40 schreef At_Fundum het volgende:
Het is op zich vrij logisch, maar voor actuele dingen kun je het eerste half uur overslaan van het RTL 5 program, dan hebben ze de interviews uit het bivak van de dag ervoor met bijbehorende beelden, dan 10 minuutjes een reportage over iets of iemand en dan nog 20 minuutjes beelden van "de stage van de dag", waarbij opgemerkt dient te worden dat deze beelden actueel zijn tot een uur of 18:00. Ik vond het wel mooi dat ze alvast een telefonisch contact met team De Rooij konden laten horen.
Eurosport zendt alles pas de volgende dag uit!
Dat was toch 2 jaar terug? Volgens mij was ie vorig jaar als 3e geeindigd inclusief cabinequote:Op woensdag 5 januari 2005 07:15 schreef Klonk het volgende:
de cabine zit er nog op, dat kon ie vorig jaar niet zeggen.
Ik snapte het ook al niet, maar blijkbaar vinden ze het niet nodig een ranglijstje op te maken bij CP1, Robby Gordon is overigens vlak voor CP2 op z'n dak gegaanquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:34 schreef jozef444 het volgende:
toch wel raar ik kan van de auto's nergens de cp tijden van cp1 zien
Ach die hebben ze overgeslagen..quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:34 schreef jozef444 het volgende:
toch wel raar ik kan van de auto's nergens de cp tijden van cp1 zien
Dat kan kloppen.. Hij is nog niet langsgekomen op CP2. Dat zou betekenen dat alleen bekx en stacey nog in de race zijn voor een mooi klassement. Aangezien degene die nu als laatste langs CP2 gekomen is al 40 minuten aan de broek heeft. Tchagin gaat, helaas, weer als een trein.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:45 schreef Bruce117 het volgende:
Als ik dit mag geloven, gaat het volgens mij niet zo goed met Jan de Rooy.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 515 - TCHAGIN 02:50:27 524 - BEKX 02:59:13 555 - STACEY 02:59:27 520 - KABIROV 03:01:07 518 - DE AZEVEDO 03:01:25 519 - LOPRAIS 03:01:50 564 - VAN GINKEL 03:08:45 500 - SUGAWARA 03:26:31 552 - GOVAERE 03:29:55 543 - REIF 03:32:02 530 - TIBAU 03:33:15 |
Bedoel je 1 tot 2 uur of een half uur, want volgens mij is het meer dat eerste? Ik vind het ook niks. Het idee is goed maar ze moeten minimaal elk kwartier een update hebben IMHO. Zo'n update van 2 uur terug heb je ook niks aan. Wel grappig om te zien hoe hard ze gereden hebben (voor zover dat klopt).quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:17 schreef JosvG het volgende:
hoezo dat, het werkt allemaal goed, alleen met 1/2 uur vertraging en je kunt het allemaal redelijk goed volgen zo
Hoezo, je kan toch de hele lijst van bij het checkpoint of finish langsgekomen motoren/auto's/vrachtwagens bekijken?! Gewoon bij Standings (engelse versie)quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:29 schreef jozef444 het volgende:
hmzz is der ergens een beetje fatsoenlijk steeds in 1 overzicht cp tijden te zien ikz it nou nog steeds elke keer te klooien met chechpoint checks op nr. en dat iritrack
Er zijn er hier idd aardig wat die het ook via internet live volgen, waaronder ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die alleen de aflevering 's avonds kijkt... en niet de hele stand via internet bijhoudt?
nee hoor ik doe t ook alleen savonds kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die alleen de aflevering 's avonds kijkt... en niet de hele stand via internet bijhoudt?
Ik denk --> HUP HANS BEKX!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:20 schreef jozef444 het volgende:
Wat denken jullie trouwens over de rest van de dakar qua voorspellingen ?
juist zo denk ik er dus ook overquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:56 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik denk --> HUP HANS BEKX!
Die Tchagin met z'n dikke fok moet toch vroeg of laat ook een keer echt pech hebben.
quote:GRANADA - In een interview met Omroep Brabant radio laat Hans Bekx weten dat het super gaat met zijn team. Maar zo lovend als hij over zijn auto en zijn team is, zo kritisch is de transportondernemer uit Veghel over de Russische concurrentie.
Het geheim van het succes tot nu toe schrijft Bekx voor een belangrijk deel toe aan de vering van de auto. "Wij wilden iets dat niemand wilde maken. Pas in september vonden we een fabriek in Duitsland die de veerpakketten wilde maken. Nu blijkt wel dat we goed zaten met ons idee van de veerweg en de veerpakketten", aldus Bekx.
Minder lovend laat de klassementsleider zich uit over de Russische concurrentie van Kamaz: "Die Kamazzen kan ik gewoon niet aan. Voor de Russen (Tsjagoeine en Kabirov, red.) telt maar één ding en dat is hun klassering. Ook mensenlevens tellen niet voor ze. Ze rijden gewoon door rode linten en toeschouwers moeten rennen voor hun leven. Ze kijken nergens naar! Als ik de strijd met de Kamazzen aan moet gaan, dan wordt dat mijn dood", zegt Bekx.
Nee, dat ligt niet aan jou. Maar het grootste deel van de Nederlandse deelnemers komt uit Brabant, dus is het niet zo gek dat de sprekende deelnemers ook voor het grootste deel Brabanders zijn..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
denk dat jr nog wel eens in de top 10 terecht kan komen......
duurt nog wel effe voordat ze bij de eindstreep zijn
valt wel op dat er vooral veel brabanders voor de camera komen trouwens.....
of ligt dat aan mij?
En terecht!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
valt wel op dat er vooral veel brabanders voor de camera komen trouwens.....
Inderdaad, en ik verwacht ook nogal een slagveld bij de motoren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
morgen is waarschijnlijk de zwaarste dag voor iedereen, 660 km waarvan het merendeel door het losse zand is. midden door de sahara, en das geen pretje voor mensen zoals van Ginkel, Vanierschot en Duitsters (zomaar een paar 12+ tonners opgenoemd, het zijn er meer)
De Kamazjes staan toch al met z'n tweetjes bovenaan? Ik weet niet of ze nog meer monteurs hebben zoals die ene die Mardeevs truck gemold heeft, want dan is er altijd hoop buiten de specials omquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:08 schreef JosvG het volgende:
Kabirov haalt Bekx ook in en dan vrees ik dat het morgen 2 kamazzen op plek 1 en 2 blijven...
Bekx ging naar eigen zeggen ook pas echt los in het losse zand.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:08 schreef JosvG het volgende:
Bij de trucks schat ik in dat Tchaguine morgen nog meer voorsprong gaat halen, want russen zijn heer en meester in het losse zand
Kabirov haalt Bekx ook in en dan vrees ik dat het morgen 2 kamazzen op plek 1 en 2 blijven...
hahaha losers...quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DIJK het volgende:
Lol kneuzen bij Eurosport. Bij de 12 uur live update zei ie dat bij de trucks sugawara jr en sugawara sr het goed deden. Grapjas. Dat is gewoon de lijst die op internet staat op volgorde van startnr (501,502 enz) omdat er nog geen tussenstand is.
EDIT
OW ROFL ik zie nu pas dat eurosport bij de motoren en de auto's precies dezelfde fout maakte.
Hij zat te roepen dat de schlesser buggys het goed deden. ROFL die hebben de startnrs 300,301,302. Bij de motoren hetzelfde verhaal.
Tjonge, zend dan geen "live report" uit.
Ze gaan weg op het klassement van gister als ik me niet vergis. Tijd tussen de starts kan per dag ook verschillend zijn (maar meestal iets van 30 seconden voor de miniproefjes en 2 tot 3 minuten voor de lange specials). Vandaag voor het eerst de vrachtwagens tussen de auto's. Dus niet de vrachtwagens nadat alle auto's weg zijn maar gewoon op totale klassering tussen de auto's (wat betekent dat de eerste vrachtwagens zo na 20 a 25 auto's vertrekken).quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
maar hoe zit het eigenlijk met het starten in etappes ?
starten ze gewoon op volgorde van het algemeen klassement, en dan de nummer 1 die als eerst start ? en hoeveel minuten zit er tussen 2 starts ?
Volgens mij starten ze op volgorde van finishen van de dag ervoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
hahaha losers...
maar hoe zit het eigenlijk met het starten in etappes ?
starten ze gewoon op volgorde van het algemeen klassement, en dan de nummer 1 die als eerst start ? en hoeveel minuten zit er tussen 2 starts ?
Op het klassement van de proef van gister inderdaad. Masuoka mocht vandaag als 2e weg (gister 2e geworden en staat overall maar 42ste).quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:14 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij starten ze op volgorde van finishen van de dag ervoor.
maar kijk eens op www.dakar.com
15 min. Hij is ongeveer een half uur later langs gekomen (14:12:00) maar omdat hij ook later vertrokken is is z'n tussentijd "maar" een kwartier langzamer (03:36:00).quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Gerard ondertussen ook, met alweer +/- 30 minuten achterstand
Volgens mij niet. Tenminste niet bij CP1. en CP2 zijn ze op dit moment nog niet gepasseerd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:47 schreef Richard_ het volgende:
als ik het goed zie ligt Gerard voor de rus
quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:59 schreef Richard_ het volgende:
Tchagine heeft een probleem hij staat al ongeveer 1 uur stil
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:01 schreef komrad het volgende:
hoe zien jullie dat, ik kan het niet vinden op de dakar site
maar wat is het nummer van de rooij dan en hoe zie je de verschillen? hoe zie je de tussen standen bij de CP's?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?
- De "live" positie
of
- De nieuwsflashes.
Tchaguinequote:Op donderdag 6 januari 2005 17:27 schreef JosvG het volgende:
hihi stiekem lach ik toch om tchaguine, hoewel dat onsportief is majaa..
De nummers zijn niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:26 schreef komrad het volgende:
[..]
maar wat is het nummer van de rooij dan en hoe zie je de verschillen? hoe zie je de tussen standen bij de CP's?
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:00 schreef DIJK het volgende:
16:40 Trucks – Tchaguine in trouble
At km 300 of the truck special, overall leader Vladimir Tchaguine (KAM – n°515) was stopped with serious mechanical worries.
Voor verschillen in tijd/moment dat ze aankomen moet je eens met Hours/Time spelen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:36 schreef komrad het volgende:
thanx ga het proberen, het is gelukt thanx, kan je ook de verschillen bij de CP's zien?
hoe zit het eigenlijk met de startvolgorde? Starten ze met een vast interval of zo?
Maar Kamaz heeft wel een goede assistentieploeg (fabrieksteam) dus misschien kunnen ze het onderweg fixen. Anders heeft hij een probleem inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bruce117 het volgende:
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).
Ik had het door, bedankt tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voor verschillen in tijd/moment dat ze aankomen moet je eens met Hours/Time spelen.
En de starttijden staan bij "Start".
Als dat zo is is dat alleen maar gunstig voor Tchaguine, dan kunnen monteurs tenminste geen proefritje maken als hij weer gerepareerd isquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).
Vast tijdsinterval. (Om de minuut) Maar de vrachtwagens starten vandaag voor het eerst tussen de auto's dus er kan best wel wat tijd tussen zitten omdat er wat auto's tussen zaten. (de 2e vrachtwagen hoeft dus niet 1 minuut na de eerste gestart te zijn het kan zijn dat daar wat auto's tussen zaten)quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:40 schreef komrad het volgende:
nu die andere kamaz nog ff in de problemen zien komen.
Starten ze bij dit soort etappen tegelijk of met een vast tijdsinterval??
Tijden zijn in GMT, dus het is een kwartiertje geleden en ik zie het in het "live" scherm.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef komrad het volgende:
dat is meer als een uur geleden, waarom staat dat er nog niet op en waar heb je dat gezien?
Volgens mij wel. Alleen vanavond niet, dan moeten de voertuigen het parc fermé in.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef jozef444 het volgende:
maar ehm mogen ze eigenlijk deze proef wel assistentie ontvangen van trucks in de proef zelf ook ?
je hebt gelijk, sorry ben compleet gaar, was natuurlijk de klap van Gordonquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:38 schreef ASroma het volgende:
zijn toch geen beelden van of wel?
Over de afgelopen 26 jaar gezien hebben ze volgesn mij de meeste overwinningen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef jozef444 het volgende:
mja maar t tatra team staat niet op zo'n eenzame hoogte als de kamazzen in mijn boekje maar ok
(niet dat ik t t hele jaar actief volg hoor)
ik bedoelde ook gewoon dat ik alleen de dakar volgquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Over de afgelopen 26 jaar gezien hebben ze volgesn mij de meeste overwinningen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |