abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:25:01 #226
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_24417725
mja klopt kwam oorspronkelijk van omroep brabant af maar had t ff zitten lezen op de site van Bekx. Dat intro'tje op die site is grappig "ook dit jaar weer nie nurmaol"
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  woensdag 5 januari 2005 @ 20:36:58 #227
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_24417944
die russen rijden ook onverantwoordelijk, vorig jaar hebben ze zelfs in een dorp een bus afgesneden die in een greppel terechtkwam met 1 dode tot gevolg, en dat nog afgezien van het aantal koeien dat ze doodgereden hebben!!! (echt waar, geen gelul!)
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 5 januari 2005 @ 21:06:03 #228
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_24418448
vandaag weer brand in het bivak, gelukkig geen gewonden, ook zoiets kan in dakar gebeuren
pi_24418677
De standen staan online.

Tchagin wint..18 min voor Bekx . Stacey 4e op 21 min.

De Rooy Jr. 7e op ruim een half uur, zijn vader 12 op ruim 5 kwartier.

Tchagin gaat souverein op de overwinning af, bijna een half uur voor op Kabirov in het klassement. Bekx, 4e, kort daarachter. Stacey op 49 min 6e.
De Rooy Sr. 7e. Jr al 29e.
sig verwijderd door FA
pi_24418937
denk dat jr nog wel eens in de top 10 terecht kan komen......

duurt nog wel effe voordat ze bij de eindstreep zijn

valt wel op dat er vooral veel brabanders voor de camera komen trouwens.....
of ligt dat aan mij?
pi_24419165
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
denk dat jr nog wel eens in de top 10 terecht kan komen......

duurt nog wel effe voordat ze bij de eindstreep zijn

of ligt dat aan mij?
Nee, dat ligt niet aan jou. Maar het grootste deel van de Nederlandse deelnemers komt uit Brabant, dus is het niet zo gek dat de sprekende deelnemers ook voor het grootste deel Brabanders zijn..
sig verwijderd door FA
pi_24419233
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En terecht! .

De etappe van morgen wordt trouwens weer een hele zware. 660 KM special.
pi_24419395
ik kom uit brabant kunde gij da zien?
ik kom uit brabant of hurde da misschien?
kundet ruikeeeee bovendien?

ik wil nie ruile, nog nie misschien
( voor de brabanders onder ons )

hopen dat het morgen eens echt meezit met fam de rooy.....
  woensdag 5 januari 2005 @ 22:17:58 #234
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_24420089
morgen is waarschijnlijk de zwaarste dag voor iedereen, 660 km waarvan het merendeel door het losse zand is. midden door de sahara, en das geen pretje voor mensen zoals van Ginkel, Vanierschot en Duitsters (zomaar een paar 12+ tonners opgenoemd, het zijn er meer )
pi_24420591
daarstraks is er trouwnes een brand geweest in het bivac. gelukkig niet teveel schade.

A fire started in the kitchens of the Dakar bivouac due to the explosion of a neon light. It was rapidly put under control by the organisation and local authorities. No harm or injuries were sustained.
pi_24420682
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
morgen is waarschijnlijk de zwaarste dag voor iedereen, 660 km waarvan het merendeel door het losse zand is. midden door de sahara, en das geen pretje voor mensen zoals van Ginkel, Vanierschot en Duitsters (zomaar een paar 12+ tonners opgenoemd, het zijn er meer )
Inderdaad, en ik verwacht ook nogal een slagveld bij de motoren.

Ik ben ook benieuwd hoe de VWs het doen in het zand. Ik ben n.l. bang dat Mitsubishi daar nog altijd heer en meester is.
  woensdag 5 januari 2005 @ 23:08:22 #237
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_24421334
bij de motoren gaat het idd ook een ramp worden, persoonlijk denk ik dat de nissan's het goed gaan doe, en daarna mitsubishi, volkswagen krijgt denk ik een kleine achterstand.

Bij de trucks schat ik in dat Tchaguine morgen nog meer voorsprong gaat halen, want russen zijn heer en meester in het losse zand
Kabirov haalt Bekx ook in en dan vrees ik dat het morgen 2 kamazzen op plek 1 en 2 blijven...
pi_24423065
kijk ik net dakar, zie ik dat jan de rooij ook al zware troubles heeft, dit wordt niet met de dafs op deze manier. De kamaz van tchaguine dus weer dik op kop, beks wel goed
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24425774
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:08 schreef JosvG het volgende:
Kabirov haalt Bekx ook in en dan vrees ik dat het morgen 2 kamazzen op plek 1 en 2 blijven...
De Kamazjes staan toch al met z'n tweetjes bovenaan? Ik weet niet of ze nog meer monteurs hebben zoals die ene die Mardeevs truck gemold heeft, want dan is er altijd hoop buiten de specials om geen doden gewenst

Wel mooi dat we bij de auto's en motoren nog geen nederlandse uitvallers hebben
Ik treur wel om het uitvallen van Gordon en McRae, dan ga ik nu maar verder met het supporteren van Luc Alphand, "de BMW" en de Nissantjes
Atje zeggen is adje doen!
pi_24428018
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 23:08 schreef JosvG het volgende:
Bij de trucks schat ik in dat Tchaguine morgen nog meer voorsprong gaat halen, want russen zijn heer en meester in het losse zand
Bekx ging naar eigen zeggen ook pas echt los in het losse zand. Prachtig dat interview weer op RTL 5 gister. Je zag em gewoon genieten.
pi_24430275
Lol kneuzen bij Eurosport. Bij de 12 uur live update zei ie dat bij de trucks sugawara jr en sugawara sr het goed deden. Grapjas. Dat is gewoon de lijst die op internet staat op volgorde van startnr (501,502 enz) omdat er nog geen tussenstand is .

EDIT

OW ROFL ik zie nu pas dat eurosport bij de motoren en de auto's precies dezelfde fout maakte.

Hij zat te roepen dat de schlesser buggys het goed deden. ROFL die hebben de startnrs 300,301,302. Bij de motoren hetzelfde verhaal.

Tjonge, zend dan geen "live report" uit.

[ Bericht 33% gewijzigd door DIJK op 06-01-2005 12:27:59 ]
  donderdag 6 januari 2005 @ 12:35:49 #242
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_24430503
whahahaaha das wel heeel erg triest
  donderdag 6 januari 2005 @ 13:55:56 #243
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_24431716
Hou moeilijk is dat nou met GPS tracking software??? kan me echt niet voorstellen dat dat niet min of meer live kan......
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_24431779
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DIJK het volgende:
Lol kneuzen bij Eurosport. Bij de 12 uur live update zei ie dat bij de trucks sugawara jr en sugawara sr het goed deden. Grapjas. Dat is gewoon de lijst die op internet staat op volgorde van startnr (501,502 enz) omdat er nog geen tussenstand is .

EDIT

OW ROFL ik zie nu pas dat eurosport bij de motoren en de auto's precies dezelfde fout maakte.

Hij zat te roepen dat de schlesser buggys het goed deden. ROFL die hebben de startnrs 300,301,302. Bij de motoren hetzelfde verhaal.

Tjonge, zend dan geen "live report" uit.
hahaha losers...

maar hoe zit het eigenlijk met het starten in etappes ?
starten ze gewoon op volgorde van het algemeen klassement, en dan de nummer 1 die als eerst start ? en hoeveel minuten zit er tussen 2 starts ?
pi_24431983
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
starten ze gewoon op volgorde van het algemeen klassement, en dan de nummer 1 die als eerst start ? en hoeveel minuten zit er tussen 2 starts ?
Ze gaan weg op het klassement van gister als ik me niet vergis. Tijd tussen de starts kan per dag ook verschillend zijn (maar meestal iets van 30 seconden voor de miniproefjes en 2 tot 3 minuten voor de lange specials). Vandaag voor het eerst de vrachtwagens tussen de auto's. Dus niet de vrachtwagens nadat alle auto's weg zijn maar gewoon op totale klassering tussen de auto's (wat betekent dat de eerste vrachtwagens zo na 20 a 25 auto's vertrekken).
pi_24432024
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 13:59 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

hahaha losers...

Volgens mij starten ze op volgorde van finishen van de dag ervoor.
maar kijk eens op www.dakar.com
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_24432060
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 14:14 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij starten ze op volgorde van finishen van de dag ervoor.
maar kijk eens op www.dakar.com
Op het klassement van de proef van gister inderdaad. Masuoka mocht vandaag als 2e weg (gister 2e geworden en staat overall maar 42ste).
pi_24432200
okay dankjewel
pi_24432295
als ik de live updates goed snap is mitsubishi weer back on top en nissan zit nu niet in de echte top
pi_24432913
Bah de russen zijn alweer langs cp1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')