Nee, dat ligt niet aan jou. Maar het grootste deel van de Nederlandse deelnemers komt uit Brabant, dus is het niet zo gek dat de sprekende deelnemers ook voor het grootste deel Brabanders zijn..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
denk dat jr nog wel eens in de top 10 terecht kan komen......
duurt nog wel effe voordat ze bij de eindstreep zijn
valt wel op dat er vooral veel brabanders voor de camera komen trouwens.....
of ligt dat aan mij?
En terecht!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
valt wel op dat er vooral veel brabanders voor de camera komen trouwens.....
Inderdaad, en ik verwacht ook nogal een slagveld bij de motoren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
morgen is waarschijnlijk de zwaarste dag voor iedereen, 660 km waarvan het merendeel door het losse zand is. midden door de sahara, en das geen pretje voor mensen zoals van Ginkel, Vanierschot en Duitsters (zomaar een paar 12+ tonners opgenoemd, het zijn er meer)
De Kamazjes staan toch al met z'n tweetjes bovenaan? Ik weet niet of ze nog meer monteurs hebben zoals die ene die Mardeevs truck gemold heeft, want dan is er altijd hoop buiten de specials omquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:08 schreef JosvG het volgende:
Kabirov haalt Bekx ook in en dan vrees ik dat het morgen 2 kamazzen op plek 1 en 2 blijven...
Bekx ging naar eigen zeggen ook pas echt los in het losse zand.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:08 schreef JosvG het volgende:
Bij de trucks schat ik in dat Tchaguine morgen nog meer voorsprong gaat halen, want russen zijn heer en meester in het losse zand
Kabirov haalt Bekx ook in en dan vrees ik dat het morgen 2 kamazzen op plek 1 en 2 blijven...
hahaha losers...quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DIJK het volgende:
Lol kneuzen bij Eurosport. Bij de 12 uur live update zei ie dat bij de trucks sugawara jr en sugawara sr het goed deden. Grapjas. Dat is gewoon de lijst die op internet staat op volgorde van startnr (501,502 enz) omdat er nog geen tussenstand is.
EDIT
OW ROFL ik zie nu pas dat eurosport bij de motoren en de auto's precies dezelfde fout maakte.
Hij zat te roepen dat de schlesser buggys het goed deden. ROFL die hebben de startnrs 300,301,302. Bij de motoren hetzelfde verhaal.
Tjonge, zend dan geen "live report" uit.
Ze gaan weg op het klassement van gister als ik me niet vergis. Tijd tussen de starts kan per dag ook verschillend zijn (maar meestal iets van 30 seconden voor de miniproefjes en 2 tot 3 minuten voor de lange specials). Vandaag voor het eerst de vrachtwagens tussen de auto's. Dus niet de vrachtwagens nadat alle auto's weg zijn maar gewoon op totale klassering tussen de auto's (wat betekent dat de eerste vrachtwagens zo na 20 a 25 auto's vertrekken).quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
maar hoe zit het eigenlijk met het starten in etappes ?
starten ze gewoon op volgorde van het algemeen klassement, en dan de nummer 1 die als eerst start ? en hoeveel minuten zit er tussen 2 starts ?
Volgens mij starten ze op volgorde van finishen van de dag ervoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:59 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
hahaha losers...
maar hoe zit het eigenlijk met het starten in etappes ?
starten ze gewoon op volgorde van het algemeen klassement, en dan de nummer 1 die als eerst start ? en hoeveel minuten zit er tussen 2 starts ?
Op het klassement van de proef van gister inderdaad. Masuoka mocht vandaag als 2e weg (gister 2e geworden en staat overall maar 42ste).quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:14 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij starten ze op volgorde van finishen van de dag ervoor.
maar kijk eens op www.dakar.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |