15 min. Hij is ongeveer een half uur later langs gekomen (14:12:00) maar omdat hij ook later vertrokken is is z'n tussentijd "maar" een kwartier langzamer (03:36:00).quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:22 schreef vanBoeschoten het volgende:
Gerard ondertussen ook, met alweer +/- 30 minuten achterstand
Volgens mij niet. Tenminste niet bij CP1. en CP2 zijn ze op dit moment nog niet gepasseerd.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:47 schreef Richard_ het volgende:
als ik het goed zie ligt Gerard voor de rus
quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:59 schreef Richard_ het volgende:
Tchagine heeft een probleem hij staat al ongeveer 1 uur stil
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:01 schreef komrad het volgende:
hoe zien jullie dat, ik kan het niet vinden op de dakar site
maar wat is het nummer van de rooij dan en hoe zie je de verschillen? hoe zie je de tussen standen bij de CP's?quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ?
- De "live" positie
of
- De nieuwsflashes.
Tchaguinequote:Op donderdag 6 januari 2005 17:27 schreef JosvG het volgende:
hihi stiekem lach ik toch om tchaguine, hoewel dat onsportief is majaa..
De nummers zijn niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:26 schreef komrad het volgende:
[..]
maar wat is het nummer van de rooij dan en hoe zie je de verschillen? hoe zie je de tussen standen bij de CP's?
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:00 schreef DIJK het volgende:
16:40 Trucks – Tchaguine in trouble
At km 300 of the truck special, overall leader Vladimir Tchaguine (KAM – n°515) was stopped with serious mechanical worries.
Voor verschillen in tijd/moment dat ze aankomen moet je eens met Hours/Time spelen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:36 schreef komrad het volgende:
thanx ga het proberen, het is gelukt thanx, kan je ook de verschillen bij de CP's zien?
hoe zit het eigenlijk met de startvolgorde? Starten ze met een vast interval of zo?
Maar Kamaz heeft wel een goede assistentieploeg (fabrieksteam) dus misschien kunnen ze het onderweg fixen. Anders heeft hij een probleem inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bruce117 het volgende:
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).
Ik had het door, bedankt tochquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Voor verschillen in tijd/moment dat ze aankomen moet je eens met Hours/Time spelen.
En de starttijden staan bij "Start".
Als dat zo is is dat alleen maar gunstig voor Tchaguine, dan kunnen monteurs tenminste geen proefritje maken als hij weer gerepareerd isquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zal dit het einde van Tchaguine worden, omdat ze vanavondi n een parc ferme komen en geen assistentie mogen krijgen voor reparaties. (tenminste dat dacht ik).
Vast tijdsinterval. (Om de minuut) Maar de vrachtwagens starten vandaag voor het eerst tussen de auto's dus er kan best wel wat tijd tussen zitten omdat er wat auto's tussen zaten. (de 2e vrachtwagen hoeft dus niet 1 minuut na de eerste gestart te zijn het kan zijn dat daar wat auto's tussen zaten)quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:40 schreef komrad het volgende:
nu die andere kamaz nog ff in de problemen zien komen.
Starten ze bij dit soort etappen tegelijk of met een vast tijdsinterval??
Tijden zijn in GMT, dus het is een kwartiertje geleden en ik zie het in het "live" scherm.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef komrad het volgende:
dat is meer als een uur geleden, waarom staat dat er nog niet op en waar heb je dat gezien?
Volgens mij wel. Alleen vanavond niet, dan moeten de voertuigen het parc fermé in.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef jozef444 het volgende:
maar ehm mogen ze eigenlijk deze proef wel assistentie ontvangen van trucks in de proef zelf ook ?
je hebt gelijk, sorry ben compleet gaar, was natuurlijk de klap van Gordonquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:38 schreef ASroma het volgende:
zijn toch geen beelden van of wel?
Over de afgelopen 26 jaar gezien hebben ze volgesn mij de meeste overwinningen...quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:52 schreef jozef444 het volgende:
mja maar t tatra team staat niet op zo'n eenzame hoogte als de kamazzen in mijn boekje maar ok
(niet dat ik t t hele jaar actief volg hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |