De truck staat (in gephotosjopte versie) in de trucks... Een TG-A.. weer eens wat anders dan dei legerMANs die in de jaren '80 meededenquote:rallyinfo.nu schreef:
STACEY WEER MET EIGEN EQUIPE IN DAKAR-RALLY BACK
BEST – Hans Stacey zal komend jaar opnieuw met een eigen team deelnemen aan de Dakar-rally. De equipe van de meervoudig rallykampioen uit Best komt in januari met twee MAN-trucks aan de start, één wedstrijd- en één assistentievrachtwagen.
Stacey deed vorig jaar voor het eerst mee aan de Dakar-rally. Toen kwam het Tridec-team als negende over de finish in de Senegalese hoofdstad. Stacey reed toen in een ’oude’ DAF van Dakar-routinier Jan de Rooy uit Son. Met het oog op de komende jaren is een ambitieus project gestart. Het team van Stacey heeft een driejarige sponsorovereenkomst gesloten met Exact Software. De trucks en materialen worden geleverd door MAN truck & bus BV.
Chauffeur van de tweede truck is Toon van Genugten. De oprichter van Tridec in Son deed vorig jaar al mee als monteur. „We hebben een heel professioneel team opgezet“, aldus Hans Stacey. „De doelstelling in januari is om de finish te halen in Dakar. In het eerste jaar zullen we zoveel mogelijk ervaring opdoen. Maar binnen drie jaar moeten we tot de top van het vrachtwagenklassement kunnen gaan behoren.“ De nieuwe trucks zullen eind oktober officieel worden gepresenteerd
Dan vraag ik hierbij aan MutZ of ThaFreak om de TT te veranderen in:quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:32 schreef Oehaha het volgende:
Oja, het trouwens Barcelona - Dakar deze keer.
[afbeelding]
Speciaal voor de liefhebberquote:Op maandag 1 november 2004 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF!De X1!
De gaafste DAF ooiit, die het personenwagenklassemnet had gewonnen, als ze niet uit de race waren gestapt ivm de dodelijke crash van de X2...
Weet ik, was vanwege je tvp in dat andere topicquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze was eerder
Ongewassen zelfs, met het zand er nog aanquote:Op maandag 1 november 2004 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
In Eindhoven dusIk ben er een paar keer geweest.. Alle Parijs-Dakar DAFs uit de jaren '80 van de Rooij staan er. Ten minste, de wedstrijdwagens.
ik heb heel stieken een saharakorreltje van een van de drie reservebanden van de X1 af gehaaldquote:Op woensdag 24 november 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ongewassen zelfs, met het zand er nog aan![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb heel stieken een saharakorreltje van een van de drie reservebanden van de X1 af gehaaldEn meegenomen naar huis
Laat me raden... jij bent degene die een stuk van de cabine van het tweekoppig monster mee heeft genomen?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dus JIJ was dat![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat me raden... jij bent degene die een stuk van de cabine van het tweekoppig monster mee heeft genomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |