Dat zijn natuurlijk ook verbouwde Landrovers. Maar het gekke is dat het team van vliet/wams op de dakar site ingeschreven staat als "Landrover 90 TD5" terwijl de andere teams van http://www.teamdakarsport.com/ gewoon ingeschreven staan als Bowler Wildcat 200. Terwijl ze op het oog allemaal met hetzelfde type auto rijden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 06:30 schreef Klonk het volgende:
dat zijn Bowler Wildcats, geen Laro's en geloof me die willen best van hun plek![]()
Ja, ik zag het ook, heb het al aangepast..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:44 schreef JosvG het volgende:
Klopt niet helemaal, op de site staat dat hij als eerste over CP1 gaat, maar er zitten 3 CP punten in dus het is nog helemaal niet zeker
De Rooy sr. doet het ook goed (wel bijna een kwartier achter Jr.), maar wel 2e.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:21 schreef At_Fundum het volgende:
Bij Controlepost 3 had De Rooij Jr. al ruim 17 (!) minuten voorsprong op Tchaguine, dus ik denk dat we de eerste overwinning voor team De Rooij mogen gaan noteren.
Wat heb jij toch tegen die ouwequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:31 schreef JosvG het volgende:
mjaa das wel kut, nu winnen de russen weer veel terrein, want dan J de Rooy partij gaat worden voor de russen lijkt me niet.
ach hier kan je dat toch wel vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef JosvG het volgende:
@dijk
je wil nie weten wat je allemaal tegen die ouwe kunt hebben als je een insider bent, maarja ik kan dit zo niet zeggen want op TV is het allemaal zoo mooi gemaakt, gerard is ook niet geweldig maar die rijd iig nog goed dus daar heb ik niks tegen
Als je het niet wil vertellen, moet je er ook niet over beginnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef JosvG het volgende:
@dijk
je wil nie weten wat je allemaal tegen die ouwe kunt hebben als je een insider bent, maarja ik kan dit zo niet zeggen want op TV is het allemaal zoo mooi gemaakt, gerard is ook niet geweldig maar die rijd iig nog goed dus daar heb ik niks tegen
Nog ongeveer 70.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel km moest ie nog na de crash?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:15 schreef Coelho het volgende:
Hoeveel km moest ie nog na de crash?
Reeds 44 man binnen. Laatste op 2h 11' 04"quote:In the last kilometres of the special, Gerard De Rooy (DAF – n°516) suffered a serious crash (at km 310) while he was comfortably leading the race. The truck ended on its side. The younger of the De Rooy family was waiting from some help from his father Jan (DAF – n°521) to put the truck back on its wheels and possibly carry on the stage.
* At_Fundum moet niet zo snel conclusies trekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:21 schreef At_Fundum het volgende:
Bij Controlepost 3 had De Rooij Jr. al ruim 17 (!) minuten voorsprong op Tchaguine, dus ik denk dat we de eerste overwinning voor team De Rooij mogen gaan noteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |