Vorig jaar ben ik zelf heen geweest. Toen waren er bands als: RHCP, Korn, Linkin Park, Die Toten Hosen, Danko Jones, N.E.R.D., Motorhead, Machinehead en meer. In het jubileum jaar zal het programma waarschijnlijk helemaal indrukwekkend zijn.quote:A
Audioslave
C
Coldplay
D
Depeche Mode
F
Foo Fighters
G
Green Day
I
Iron Maiden
K
Kiss
L
Limp Bizkit
N
Nine Inch Nails
O
Offspring
R
R.E.M.
Rammstein
S
System Of A Down
T
The Hives
V
Velvet Revolver
W
Weezer
ach ja, je moet zo'n OP toch een beetje opleukenquote:Op donderdag 18 november 2004 23:54 schreef Komakie het volgende:
Ik ben in 2003 geweest
Erg veel lol gehad
-bands-
Weinig potentieel
Maar ze hebben altijd goeie acts. Vind alleen een hoop van die geruchten echt totaal niet realistisch. Maar jah, hopen mag altijd net als speculeren
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:54 schreef Komakie het volgende:
A
Audioslave
C
Coldplay
D
Depeche Mode
F
Foo Fighters
G
Green Day
Is opzich wel logisch dat ze komen, net nieuw album, festival seizoen is weer begonnen.
I
Iron Maiden
K
Kiss
L
Limp Bizkit
Ze zijn nu bezig met opnemen, volgend jaar komtie uit, dus grote kans
N
Nine Inch Nails
Nieuwe album komt uit, dus zou kunnen
O
Offspring
R
R.E.M.
Rammstein (hele grote kans, spelen namelijk ook op FoR)
S
System Of A Down
Hele grote kans
T
The Hives
Hoop t niet
V
Velvet Revolver
W
Weezer
Daar zit wel weer wat inquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach ja, je moet zo'n OP toch een beetje opleuken
ok...quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef beerke het volgende:
Nine Inch Nails dood???
Gast, moet jij volgend jaar maart eens naar de platenboer lopen voor hun Trent zijn nieuwe meesterwerk. Althans, als het niet wederom uitgesteld wordt. Maar dat zal voornamelijk aan de juridische afwikkeling met platenlabel Nothing liggen. Het album zelf is nagenoeg af volgens de laatste berichten.
En daarmee is NIN absoluut een serieuze kandidaat voor de komende festivals in Europa. En dan zal zeker een festival als RAR of TW een zeer goede kans maken deze act binnen te halen. En dan ga ik ze toch eindelijk een keer zien. Want die DVD "... and all that could have been" ken ik van A tot Z.
Wat bedoel je daarmee? Depeche is zeer populair buiten Nederland (vgl. U2) en al helemaal in Duitsland. In 2003 stond David Gahan solo op RAR. In januari gaan ze de studio weer in voor een nieuw album. Een tour staat ook in de planning. Maar of ze juni gaan halen?? Dat is meer de vraag.quote:
da's juist goed, aangezien er ook opvullers moeten zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:10 schreef umberrella het volgende:
waarom staat anastacia in t geruchtenlijstje.... (op die site) Ik neem toch niet aan dat die serieus komt....
Daar zit ik helemaal niet op te wachten!!!
Niet te vergeten natuurlijk LP en Avril Lavignequote:Vorig jaar ben ik zelf heen geweest. Toen waren er bands als: RHCP, Korn, Linkin Park, Die Toten Hosen, Danko Jones, N.E.R.D., Motorhead, Machinehead en meer. In het jubileum jaar zal het programma waarschijnlijk helemaal indrukwekkend zijn.
Als die allemaal komen, begin ik er toch bijna over te denken om er heen te gaan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:25 schreef Klingon het volgende:
Bevestigd voor RaR:
Apocalyptica
Fettes Brot
Green Day
HIM
Incubus
Iron Maiden
R.E.M.
The Chemical Brothers
The Hives
The Prodigy
Organisatie bijna rond met:
Kiss
Maroon 5
Audioslave
Slipknot
Slayer
Cool! MM, Slipknot en Slayer!quote:Op maandag 17 januari 2005 20:21 schreef The_Hives het volgende:
Er zijn weer 4 namen bevestigd:
Marilyn Manson, Slipknot, Slayer en Tocotronic
Jammer van SOAD en Rammstein, maar grotere kans dat ze naar Nederland komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:33 schreef Klingon het volgende:
En bands die sowieso niet meer komen:
System Of A Down, Audioslave, Rammstein en Maroon 5
nee, volgens mij kan je alleen 3 dagen. Ik geloof dat het voor ons een uur of 5 rijden was, en ik kom uit de kop van Noord-Holland.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:50 schreef Beaker het volgende:
Kun je hier ook voor een dag naar toe? En hoe lang is het rijden?
Goede lijst met namen overigens!!
geil wijfquote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Klingon het volgende:
Moloko bevestigd.
Das wel beter, ik weet nog van pinkpop dat iedereen perse op camping A wou staan en dat die dus ook heel vroeg open ging en snel vol zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:12 schreef The_Hives het volgende:
De campings zitten gewoon rondom het circuit. Je hebt geloof ik 2 of 3 hoofdingangen. Ik zat bijvoorbeeld op camping B (of was het nou D) en die lag rechtstreeks naast een ingang. Camping C lag er ook vrijwel naast. De loopafstanden vallen dus mee. (behalve voor camping ???, die staat op een weiland, langs de doorgaande weg. Volgens mij moeten die wel een stukje lopen.
overigens is dat ook geen probleem in Duitslandquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:49 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Das wel beter, ik weet nog van pinkpop dat iedereen perse op camping A wou staan en dat die dus ook heel vroeg open ging en snel vol zat.
steekwagentje hebben we al klaar staanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
overigens is dat ook geen probleem in Duitsland. Wij kwamen donderdagmiddag aan. Toen stonden de campings daar ook helemaal vol (in het gedeelte waar wij heen waren gegaan). Maar we hadden geen zin om ergens verderop te gaan staan. Toen besloten we onze grote tenten en dubbele partytent maar deels in de berm en de helft over het pad neer te zetten. Normaal krijg je in Nederland dan gezeik, maar de eigenaar van de supermarkt zetten juist zijn bus van het pad of om ons ruimte te geven, terwijl zijn bus nergens meer kon staan.
Wel vreemd dat ze eigenlijk niet in de gaten houden of de campings vol zitten. Je krijgt gewoon je bandje voor die sectie en zoek het maar uit.
Je mag overigens niet met je auto naar de camping rijden, dus als je veel (of zware) spullen hebt, raad ik je aan om een karretje mee te nemen.
De camping gaat op woensdag openquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:43 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
steekwagentje hebben we al klaar staan![]()
Hoe laat gaat de camping vrijdag open?
Dit word mijn eerste keer rar, vandaar de vragen.
Op woensdag al, maar het festival begint toch pas op vrijdag?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De camping gaat op woensdag open. Ik ga nu voor de 2e keer. Mij is het iig vorige keer goed bevallen. Als je op vrijdag aankomt, heb je wel kans dat jouw camping verder staat (bv dat weiland wat ik eerder zei)
.
mm dan moet ik dus nog 2 dagen meer vrijnemenquote:
nou als je op woensdag gaat, neem dan ff wat absperlint mee, en zet voor ons ook ff een stuk afquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:05 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
mm dan moet ik dus nog 2 dagen meer vrijnemen![]()
hoe laat gaat de camping op woensdag open , waar staat dat trouwens ergens op de site?
net ff op de site gekeken
daar staa Anreise ab Mittwoch 02.Juni 12:00
mittwoch is woensdag maar 2 juni is op donderdag
dus of de verkeerde dag of de verkeerde datum
Op zich is het wel relaxt om al op woensdag te gaan. Maar dan moeten we wel meer bier enzo meenemen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou als je op woensdag gaat, neem dan ff wat absperlint mee, en zet voor ons ook ff een stuk af.
Dan hebben we iig een goed plaatsje als we op donderdag komen
we hebben nu kaarten voor 5 man, misschien komt er nog een 6e bij.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:36 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Op zich is het wel relaxt om al op woensdag te gaan. Maar dan moeten we wel meer bier enzo meenemen.Met hoevelen gaan jullie?
volgens mij is dat van woensdag alle jaren zoquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:12 schreef Klingon het volgende:
Info die op de site van RaR staat is nog van vorig jaar, dus zou me daar niet op vast pinnen
Wow das nog langer geleden, ik kon toen helaas niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:57 schreef The_Hives het volgende:
ik tijdens het Tibetan Freedom Concert in de RAI 1999 ofzo.
even nagekeken, best leuke line-up toenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Wow das nog langer geleden, ik kon toen helaas niet.![]()
was inderdaad een goeie line-up , ik had toen helaas de volgende dag examensquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
even nagekeken, best leuke line-up toen.
Garbage, Blur (speelde toen naar onze mening niet fantastisch), RATM zegde toen helaas af, Alanis Morrissete, Ben Harper, Thom Yorke, ea.
Was mn eerste (bewuste) ervaring met evenementen bier
als dat het zelfde bier is als vorig jaar dan niet. De anderen waren er wel snel aan gewend. Normaal drinken wij Amstel of Heineken, mss is het anders als je grolsch ofzo gewend bent.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:20 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
was inderdaad een goeie line-up , ik had toen helaas de volgende dag examens![]()
Ik zie dat Bitburger de sponsor is van rar, is dat bier wel te drinken?
Daar staan bij de bevestigde bands alleen de bands die officieel zijn bevestigd door de organisatie. De andere site neemt ook de bevestigingen mee die de bands zelf geven via bv. hun site of die van de platenmaatschappij. Meshuggah trouwens bevestigd, officieel.quote:
NIN staat exclusief op Hurricane/Southside, en komen zeker niet naar RaR/RiPquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef FLIPNEUS het volgende:Maximo Park
. En Roadrunner stuurt aardig wat bands, zo te zien. Nu nog wachten op Nine Inch Nails. *duimt*
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:44 schreef diedlaughing het volgende:
Iederen van onze groep heeft vrij kunnen regelen.
Dus wij gaan op woensdag.
Yup, denk dat ik die dinsdag ook maar vrij pak.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:49 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat word dus helemaal flink brak zijn op maandag
weer minder plek op donderdagmiddag voor Hives![]()
, ach dan ga ik wel weer op het pad staan
![]()
Als het meezit (lees een baan hebquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:50 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Yup, denk dat ik die dinsdag ook maar vrij pak.
Misschien dat we rond die tijd nog plek in een auto over hebben, dan kan je nog wel met ons mee.
dat zal dan een kleine meet worden, met 4 users (die ik in dit topic tel) die zeker heen gaanquote:Rock am ring Fok meeting![]()
Ho ho ho.. Ik heb 5 kaarten en 4 ervan zijn Fok!kers van het eerste uur, ze posten alleen niet zo veelquote:dat zal dan een kleine meet worden, met 4 users (die ik in dit topic tel) die zeker heen gaan
Tssss en ik dacht dat ik wat bijzonders in huis had!quote:[b]Op dinsdag 8 maart 2005 15:09 schreef Klingon het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat ze geen kaarten meer kunnen krijgen:
There are enough tickets left. The event never
was sold out. .............
toch wel goed bezig met al die vertalingen enzoquote:Op maandag 21 maart 2005 00:55 schreef Klingon het volgende:
Heb de kaarten inmiddels ook binnenOp officiele site staat trouwens onder Rund ums festival nieuwe info over openingstijden camping, kassa's, armbandjes uitgaves enz. Voor de personen die geen zin hebben om Duits te lezen, zie FAQ @ http://rockamring.cjb.net
overigens komen alle campings direct rond het terrein wel volquote:Op maandag 21 maart 2005 10:07 schreef diedlaughing het volgende:
aangezien we op woensdag al gaan moet het volgens mij geen probleem zijn om die vol te krijgen
offtopic:quote:Op maandag 21 maart 2005 10:18 schreef The_Hives het volgende:
offtopic:
ik zat op hattrick te kijken, maar heb jij daar ook een team?
[..]
overigens komen alle campings direct rond het terrein wel vol.
okayquote:Op maandag 21 maart 2005 10:34 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
offtopic:
Yup team Garbage? , is een combinatie van de bands Garbage en Therapy?![]()
zelfde probleem als vorig jaarquote:Op maandag 21 maart 2005 12:58 schreef Komakie het volgende:
hmmmm ik hoop dat ik iemand zo ver krijg dat ie mee gaat met me
yeahquote:
WT op Talent-Forum, lijkt met sterk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:26 schreef Klingon het volgende:
Within Temptation en Slipknot op vrijdag. Gok dat WT op Talent-Forum speelt en Slipknot op Alterna (ivm grote bands op de Centerstage vrijdag). Lacuna Coil speelt zondag.
thanxquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:44 schreef Klingon het volgende:
Garbage op 4 juni:
06-04-05 Nürburgring Germany Zeppenlinfeld
WT heeft al een keer op het talent forum gespeeldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:26 schreef Klingon het volgende:
Within Temptation en Slipknot op vrijdag. Gok dat WT op Talent-Forum speelt en Slipknot op Alterna (ivm grote bands op de Centerstage vrijdag). Lacuna Coil speelt zondag.
Ik denk niet dat Maroon 5 op het centerstage komt te staan eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 15:31 schreef Klingon het volgende:
De vrijdag is een goed bezette dag. De meeste namen zijn al bekend voor deze dag, ik gok op de volgende indeling (in willekeurige volgorde):
Centerstage: Apocalyptica, Incubus, Green Day, REM, Maroon 5
Alternastage: Tocotronic, Subway To Sally, Weezer, The Prodigy, Slipknot
Talent-Forum: Still Remains, 3 Inches Of Blood, Trivum, Adam Green, Within Temptation
Apocalyptica op Centerstage zou nog evt. kunnen wisselen met Slipknot op Alterna, maar aangezien Apocalyptica al eerder op Center heeft gestaan gok ik het zo. Zie nog weinig ruimte voor Within Temptation op de Alternastage, maar ben benieuwd
Caesars trouwens ook onofficieel bevestigd, onbekend bij mij.
REM als headliner....quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:31 schreef Klingon het volgende:
REM is een headliner, Iron Maiden ook. Green Day zie ik eerder als co-headliner. Als de organisatie Limp Bizkit ook als headliner ziet, dan is het rijtje dus compleet voor de drie dagen. Toch hoop ik op zondag dat er een betere afsluiter komt
Woensdag?!?!?!?quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef diedlaughing het volgende:
Gaan er nog meer mensen al op woensdag?
Zou leuk zijn als dream theater en motorhead ook kwamen.
Motorhead vorig jaar op graspop gezien, errug vet optreden.
Lemmy rules.
dat kan ook, maar vanaf woesdag gaat de camping open Vorig jaar kwamen wij ook donderdagavond aan. Nu gaan we donderdagochtend op pad. Des te later je bent des te minder ruimte uiteraard voor je tent dicht bij het festivalterreinquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:14 schreef -Frankie- het volgende:
[..]
Woensdag?!?!?!?
Dit wordt mijn eerste RaR maar is het niet gewoon daar dat ja een avond vantevoren of misschien wel dezelfde ochtend aankomt daar? Net als bij andere festivals?
die rit met de shuttle duurt minimaal 1 uur...dan weet je het vastquote:Op donderdag 24 maart 2005 16:55 schreef Klingon het volgende:
Wij pakken donderdagochtend de trein vanuit Arnhem, natuurlijk onder het genot van de eerste biertjes. Ongeveer 2,5 uur later zijn we in Koblenz, daarna met de shuttle bus door naar de Nürburgring.
Ach, dat vind ik helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:22 schreef SCS het volgende:
Niet op R am R:Lenny Kravitz Moby Audioslave Rammstein Iggy Pop Keane Coldplay System of a Down Nine Inch Nails U2 Söhne Mannheims The Used Queens of the Stone Age Oasis Metallica Def Leppard Bryan Adams Linkin Park Duran Duran
bron
Foo Fighters vind ik wel jammer dat ze niet komen, heb ze een keer op lowlands gezien.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:32 schreef Klingon het volgende:
Foo Fighters & The Pixies komen definitief niet. Zijn exclusief bevestigd voor Highfields (ander Duits festival in augustus).
Volgens het officiële schema niet. Ze rijden alleen van 12.30 - 21.30 om het uur. Daarna moet je op eigen vervoer, of je pakt een taxi (maar met min. een uur rijden is dat niet goedkoop).quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:56 schreef SCS het volgende:
weet iemand ook of er ook bussen rijden na 21:30 op donderdag. De laatste bus van 21:30 van Koblenz Hbf naar het festivalterrein ga ik niet redden namelijk.
Hmmm, das jammer. Als we met de trein gaan (retour) dan kost het toch niet zo veel (¤ 325,80 voor 7 personen). Miss. dat een taxi dan nog wel te doen is. De kosten delen we toch.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef Klingon het volgende:
[..]
Volgens het officiële schema niet. Ze rijden alleen van 12.30 - 21.30 om het uur. Daarna moet je op eigen vervoer, of je pakt een taxi (maar met min. een uur rijden is dat niet goedkoop).
is een busje huren niet veel goedkoper? Dat deden wij vorig jaar, ideaal. Ten eerste kan je veel meer spullen mee, ten tweede loop je niet zo te hannissen in die trein.quote:Op donderdag 14 april 2005 15:51 schreef SCS het volgende:
[..]
Hmmm, das jammer. Als we met de trein gaan (retour) dan kost het toch niet zo veel (¤ 325,80 voor 7 personen). Miss. dat een taxi dan nog wel te doen is. De kosten delen we toch.
Ach we vertrekken donderdagochtend en zullen geen files tegen komen. Daarnaast kunnen wij veel meer koud bier meenemenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:01 schreef Klingon het volgende:
Wij gaan ook met 3 man met de trein. Is makkelijk, geen gedoe met files enzo en je kan onderweg al flink drinken zonder Bob :p
Ik weet nog niet waar wij gaan staanquote:Tis opzich ook aardig om met een busje te gaan, zeker nu de Nordschleife nu open is. Kun je met je tent en auto kamperen. Kost je alleen 15 EUR extra :p
Ff voor de duidelijkheid: je hebt Nurnberg en je hebt Nurburg.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wegens een fout tijdens het online kaarten bestellen ga ik dit jaar naar Rock im park in plaats van Rock Am Ring..
Ik snap niet bepaald hoe dat nou in elkaar steekt met die plaatsnamen, of Nurburg en dat Nurburgering erg ver uit elkaar liggen? Of zouden de festivals wel vlakbij elkaar zijn?? Ik hoop toch niet dat ik een heeeeel eind verder moet rijden, ben dr bang voor van wel eigenlijk..![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wegens een fout tijdens het online kaarten bestellen ga ik dit jaar naar Rock im park in plaats van Rock Am Ring..
Ik snap niet bepaald hoe dat nou in elkaar steekt met die plaatsnamen, of Nurburg en dat Nurburgering erg ver uit elkaar liggen? Of zouden de festivals wel vlakbij elkaar zijn?? Ik hoop toch niet dat ik een heeeeel eind verder moet rijden, ben dr bang voor van wel eigenlijk..![]()
Als je in het rijtje concerten en festivals net de verkeerde selecteert wel... Daarnaast sowieso niet echt slim om kaarten te bestellen als je nog niet eens precies weet wat het verschil is, en waar alles ligt in Duitsland. Ook krijg je altijd een bevestiging van wat je hebt besteld. En helaas, Nurnberg (RiP) is in het oosten van Duitsland, dus wel een stukje verder rijdenquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan je van de RAR site dan ook kaarten bestellen voor RIP
Sterker nog, het zuid/oosten.quote:Op maandag 18 april 2005 00:41 schreef Klingon het volgende:
[..]
Als je in het rijtje concerten en festivals net de verkeerde selecteert wel... Daarnaast sowieso niet echt slim om kaarten te bestellen als je nog niet eens precies weet wat het verschil is, en waar alles ligt in Duitsland. Ook krijg je altijd een bevestiging van wat je hebt besteld. En helaas, Nurnberg (RiP) is in het oosten van Duitsland, dus wel een stukje verder rijden
nou, als die het bij ons regelde deze fout gemaakt had, had ik hem toch wel even vervloektquote:Op maandag 18 april 2005 12:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sterker nog, het zuid/oosten.
Het is ongeveer 600km rijden als ik me niet vergis.
ach joh, als je een beetje door kunt rijden ben je er in 5 uurtjes.
Zo'n ramp is het dan ook weer niet hoor
Ach ik denk dan maar weer zo, het is maar een paar uurtjes langer, met goeie muziek is dat wel uit houden en het kost een halve tank meer.quote:Op maandag 18 april 2005 20:29 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou, als die het bij ons regelde deze fout gemaakt had, had ik hem toch wel even vervloekt
Je hebt er ook nog een Dance tent. Het hele festival terrein is geloof ik wat uitgebreider.quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:56 schreef Klingon het volgende:
Hoezo is Rock im Park uitgebreider? Je hebt daar in tegenstelling tot Ring wel Söhne Mannheims (wie?), maar je mist dus 3 Doors Down en In Extremo.
quote:We gaan naar Rock-am-Ring 2005 en nemen mee:
BELANGRIJK
> Festivalticket
> Treintickets
> Paspoort of ID-bewijs
> Portemonnee
> Pinpas
> Euro's
KAMPEREN
> Rugzak (evt. regenhoes)
> Tent (en haringen)
> Slaapzak
> Matje of luchtbed
> Pompje
> WC-papier
> Plastic vuilniszakken
> Kussen
> Klapstoeltjes
> Tafeltje
> Hamer
> Koelbox/tas
> Zaklamp
ELEKTRONICA
> Digitale camera
> Batterijen
> Mobiele telefoon
> Oplader mobiel
KLEDING
> Lange & korte broeken
> T-shirts
> Trui / Sweaters
> Regenjas / Poncho
> Schoenen
> Handdoeken
> Sokken
> Boxershorts
> Jas
> Pet
> Slaapkleding
OVERIGE
> Zonnebrand
> Zonnebril
> Deodorant
> Oordoppen / Filters
> Lenzen(vloeistof)
> Tandenborstel
> Tandpasta
> Gel / Schuim
> Kam / Borstel
> Keycord
> Medicijnen
> Paracetamol
> Drank
> Eten
> Woordenboek Duits/Nederlands (en v.v.)
> Speelkaarten
> Pen & papier
> Leesvoer
TIPS:
> Doe spullen die kunnen lekken zoals zonnebrand, gel e.d. in plastic zakjes.
> Kleding oprollen spaart ruimte in je rugzak.
> Waardevolle spullen onderin je rugzak.
Een Nederlandse vlag, dan kunnen we jullie op de camping herkennen tussen al die duitsersquote:Op woensdag 27 april 2005 14:32 schreef evil-me het volgende:
Wat mag er zeker niet vergeten worden?
Wij hebben iig van die grote backpacker rugzakken, daar kan heel wat in. De rest moeten we nog ff bekijken, misschien een klein steekwagentje. We lekker met het openbaar vervoer, en komen rond 13.00 uur op donderdag aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef evil-me het volgende:
En dan de vraag der vragen: Hoe krijg je al die zooi mee?
Misschien wel een leuk idee om met wat Nederlanders op dezelfde camping te gaan zitten. Weet niet precies wanneer jullie allemaal aankomen, maar als dat redelijk tegelijkertijd is, dan kunnen we evt. wel op dezelfde camping. Altijd lachen tussen die Duitsersquote:Op donderdag 28 april 2005 09:39 schreef diedlaughing het volgende:
Bij ons gaan in iedergeval 2 roze t-mobile vlaggen mee met de text HOERA
Kunnen we teminste de tenten terug vinden![]()
Bquote:Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef evil-me het volgende:
Bedenk me dat het b2, b3, of a7 was. Dicht bij de hoofdingang en de supermarkt.
wel hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef Klingon het volgende:
Plaatsen voor elkaar reserveren op de camping is ook niet echt mogelijk
B is ook naast de ingang hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 12:06 schreef diedlaughing het volgende:
Wij gaan op woensdag al. En we gaan voor A2.
Lekker dichtbij de ingang.
We hebben misschien nog wel plaats in de auto om een tentje voor iemand meetenemen.
Maar dat hangt er heel erg vanaf met welke auto we gaan.![]()
3quote:Op donderdag 28 april 2005 21:25 schreef evil-me het volgende:
Ik wil graag plaats voor 3 koepeltentjes reserveren. Aankomst donderdag avond. Camping graag A7. geregeld:p
oe, dat zou ik niet meer weten. We kregen wel geld terug maar of dit nou was voor gebruikte of ongebruikte zakken, dat wet ik niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:15 schreef evil-me het volgende:
ow toevoeging: Die vuilniszakken is 5 euro borg zover ik weet. krijg je terug als je ze vol inleverd
Roskilde moet ik ook zeker nog een keer heenquote:Op woensdag 27 april 2005 23:29 schreef mouzzer het volgende:
Na vorig jaar geweldig Roskilde festival hebben we vandaag de knoop doorgehakt we gaan naar Rock Am Ring dit jaar. De kaarten zijn inmiddels besteld![]()
Hebben mensen die er vaker zijn geweest nog tips of dingen waar je op moet letten? Op Roskilde was dat bijvoorbeeld de laatste nacht waarin de dronken zweden nogal los gaan wat resulteerde in groot vuur vlak bij onze tenten, dat was geen pretje maar gelukkig wisten we het van te voren en bleven paar van ons wakker.
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:38 schreef evil-me het volgende:
owneej we gaan met 6 vriendinnenalleen ik en eeen van die vriendinnen laten shirtjes drukken.
wordt wel rellen 6 vriendinnen, één dag met vrouwen is al lang genoeg.![]()
We komen dus duidelijk in jullie tent crashen want daar is dus ruimte
totdat je begon over tenten opzetten en koken klonk het nog aantrekkelijkquote:Op donderdag 28 april 2005 22:01 schreef evil-me het volgende:
Voorstel jullie zetten onze tenten op, koken eten etc. En wij blijven de rest van het festival aan jullie zijden.![]()
Dit topic is slecht. Ik kan niet meer wachten.
quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef evil-me het volgende:
Ik maak nog wel ergens een fok vlag van dan is dat iig duidelijk. Of weet je wat we zetten het met watervaste stift op ons voorhoofd.
dan wisselen we wel mobiele nummers uit, mail me maarquote:Op donderdag 28 april 2005 22:21 schreef evil-me het volgende:
ja ik wil wel op iemand terug kunnen vallen. Ik ben toch wel onschuldig naief wereldvreemd enzow en ik heb wel iets aan een beschermeling
Hoop van niet, maar zal vast niet super goedkoop zijn. Probeer zoveel mogelijk van huis mee te nemen, als ik nog wat vrije ruimte kan vindenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef evil-me het volgende:
is de supermarkt veel duurder op rar?
Weet ook nog nie echt wat het weer wordt, maar ik hou rekening met van alles (regen, zon, koud etc)...want wat de weersvoorspelling ook zegt...9 van de 10x klopt het toch nie en sta je daar in je t-shirt in de stromende regenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef evil-me het volgende:
Vorig jaar was het zo beetje het zelfde weer als het nu hier is. Zie op de fotos iig truien en lange broeken enzow..... Maar wat zijn eigenlijk de verwachtingen en zow.
Mijn lange broeken slepen toch wel zo van ongeveer over de grond dus is niet zo handig
gezellig de laatste 34 dagen voor RaR doorkomenquote:wow heej dit is echt nutteloos
Als ik het goed begrepen heb zijn die oordopjes ook te krijgen bij de Eerste Hulp of bij merchandising kraampjes. Scheelt, hoef ik dat in ieder geval niet meer hier te regelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:49 schreef evil-me het volgende:
ja idd daarom neem ik dus oordopjes mee. Ik heb een verhaal gehoord van mensen die naast mensen zaten op de camping (uhduh) die een stroom aggregator (toch? :S ) bij hadden die dus constant lawaai maakte en dat ze dan ook nog muziek draaiden.
Maar het is misschien ook wel slim als je telkesn wil proberen vooraan te staan. Of iig dicht bij de boxen
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef evil-me het volgende:
En iedereen die zich wil aanmelden om mij te dragen/beschermen mag zich ook melden.
Same here, dus dat komt wel goed. Zal binnenkort wel ff mailen andersquote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef evil-me het volgende:
Ik meld het maar vast voor een toekomstige meeting. Wie mn foon nummer wil weten moet maar mailen of msn of something I dont care.
Idd, ik blijf meestal ook zo lang mogelijk op het festivalterrein. De camping is meestal de afterpartyquote:Op zondag 1 mei 2005 21:27 schreef The_Hives het volgende:
dat is inderdaad erg duur (weet ook nog niet waar ik dat geld vandaan moet halen). Maarja, om de halve dag op de camping rond te hangen. Dan kan je net zo goed naar Terschelling gaan
precies the same here. Het is echt zon relaxe overgang examen - naar festival. Bio wordt eitje alleen zal niet bepaald rustig zijn die dag. En heel de groep natuurlijk gestresst omdat ze zo snel mogelijk weg willen. Maar 's avonds gewoon al op de campingquote:Op maandag 2 mei 2005 22:00 schreef SCS het volgende:
Ik ga ook voor het eerst naar een festival. Ik moet ook eerst donderdag van 13:30 tot 16:30 examen bio maken en dan rond een uur of 18 a 19 naar RaR
. Beter kun je je examens niet afronden dacht ik zo
.
Ik wil wel op tijd weg, maar ga bio niet zo snel mogelijk maken. Hoop eigenlijk dat ik m'n kop nog bij bio kan houden en dat ik niet alleen maar aan RaR denk. 's Avonds sta ik ook daar op de campingquote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef evil-me het volgende:
[..]
precies the same here. Het is echt zon relaxe overgang examen - naar festival. Bio wordt eitje alleen zal niet bepaald rustig zijn die dag. En heel de groep natuurlijk gestresst omdat ze zo snel mogelijk weg willen. Maar 's avonds gewoon al op de camping
Kan ook niet eens, alleen zal wel een beetje druk zijn in mn hoofd. Woensdag alles bij elkaar gooien en auto inpakken zo ongeveer en dan zo snel mogelijk weg. Helaas moeten we donderdag oook de boeken inleveren dus dat duurt weer langer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:40 schreef SCS het volgende:
[..]
Ik wil wel op tijd weg, maar ga bio niet zo snel mogelijk maken. Hoop eigenlijk dat ik m'n kop nog bij bio kan houden en dat ik niet alleen maar aan RaR denk. 's Avonds sta ik ook daar op de camping
Goed dat je die boeken ff noemt, heb geen idee wanneer ik ze moet inleveren, hopelijk niet die vrijdag ofzo. Ik heb woensdag nog m&o (ja, klopt het past niet bij m'n n&g profiel, maar ja je moet wat kiezen). Moet m'n tas dus maar ff tussen de examens door inpakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef evil-me het volgende:
[..]
Kan ook niet eens, alleen zal wel een beetje druk zijn in mn hoofd. Woensdag alles bij elkaar gooien en auto inpakken zo ongeveer en dan zo snel mogelijk weg. Helaas moeten we donderdag oook de boeken inleveren dus dat duurt weer langer.
Haha, jah is ook weer zoquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef evil-me het volgende:
ik wil iig zien uhm the hives
Ze staan tot nu toe als eerste op Mainstage gepland, hopen dat dan zo blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:53 schreef The_Hives het volgende:
QOTSA inderdaad. Maar die heeft toch een minder bekende naam. Limp komt gewoon ivm met promotietour. Ik hoop niet dat ze de afsluiter van zondag worden en er dus nog een echt grote naam bij komt.
ze staan tot nu toe als laatste gepland. Je moet van onder naar boven kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:56 schreef SCS het volgende:
[..]
Ze staan tot nu toe als eerste op Mainstage gepland, hopen dat dan zo blijft.
Avenged Sevenfold is niet bekend, maar wel goed(die staan tot nu toe als laatste op Main, maar dat blijft vast niet zo).
ze koemen ook niet, maar hij gaf het als voorbeeld van een band die hij nog miste.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef evil-me het volgende:
maja op die lijst die ik heb staat qotsa niet eens
Klopt, want die komen ook niet (ze staan volgens mij al in de lijst "bands die sowieso niet komen").quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef evil-me het volgende:
maja op die lijst die ik heb staat qotsa niet eens
Oh.. ok :S. Ik mis de logica, maar ok, dan weet ik het nuquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze staan tot nu toe als laatste gepland. Je moet van onder naar boven kijken
Kijk maar in de opbouw van de namen. Was vorig jaar ook zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:01 schreef SCS het volgende:
[..]
Oh.. ok :S. Ik mis de logica, maar ok, dan weet ik het nu.
De opbouw is op die manier idd wel logischer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Kijk maar in de opbouw van de namen. Was vorig jaar ook zo.
Daarom denk (of hoop) ik ook dat garbage en the hives spelen als center stage afgelopen is
Vanuit Coevorden (ook met z'n 7en). Heb je vast nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef evil-me het volgende:
volgens mij gaan er toch wel veel met de trein.... maar das niet te doen als je niet veel tijd hebt.
van waaruit moeten jullie komen?
220 km. zegt onze routeplannerquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef evil-me het volgende:
dat was bij ons eerst ook de bedoeling voor die ouders van dat weekendje weg maar die wilde vrijdag pas vertrekken dus dat deden we niet. Wij komen uit veghel ligt in de driehoek eindhoven den bosch uden... hoe ver we moeten I have no idee iets van 300 volgens mij
Geen dank. Hier is ook al niets te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef evil-me het volgende:
oeh netjes..... Dank u dank u.... Ik sta voor altijd bij u in het krijt.
VAlt wel op dat hier nix te doen is.
Klinkt idd wel goed ja. Ik zie dat ze op Alterna spelen. Ze staan na Still Remains en voor Trivium (beide Talent), dus ik denk dat ik tegen die tijd nog bij Talent sta.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef evil-me het volgende:
ja ben ik al wel tegen gekomen maar niet veel aandacht aan besteed. Ik was aan het uitzoeken wat voor stijl alle is Umbrella van dir en grey is wel leuk
Ah, ok. Ik ken ze niet, dus had ff Umbrella gedownload. Maar die klonk wel goed. Als de rest minder is blijf ik sowieso bij Talent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef evil-me het volgende:
van de drie liedjes was alleen die leuk dus zo speciaal zal he tniet zijn...
1 van ons heeft een VW Transporter. Daar gaan we de 390 kilometer mee rijden. Als hij niet meeging, zouden we een busje huren. Met de trein vind ik nietsquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:31 schreef SCS het volgende:
Hoe gaan jullie naar RaR?
Wij hebben een aantal ouders zo gek gekregen dat ze ons willen brengen.
Ik heb de NS er over gebeld, want op die site van ze geven ze geen kosten aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef evil-me het volgende:
ja, hoe lang zou je er over doen met de trein en hoeveel kost dat?? Wel gezellig volgens mij
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:41 schreef Itch het volgende:
Doe mij maar bier, hamburgers, patat, poffertjes BRATWÜRST
het gebruikelijke afzeggen van concerten door Limp.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef evil-me het volgende:
er staat iets op ring rocker over limp bizkit maar ik kan het niet helemaal goed begrijpen
mwah, ze hebben het meer over wie de derde afsluiter wordt. Omdat ze niet verwachten dat dat limp is.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:46 schreef evil-me het volgende:
maar ook die van rock am ring??? of zijn ze nu aan het speculeren wat rar zou doen als limp afzegt. kon er niet veel wijs uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |