geil wijfquote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Klingon het volgende:
Moloko bevestigd.
Das wel beter, ik weet nog van pinkpop dat iedereen perse op camping A wou staan en dat die dus ook heel vroeg open ging en snel vol zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:12 schreef The_Hives het volgende:
De campings zitten gewoon rondom het circuit. Je hebt geloof ik 2 of 3 hoofdingangen. Ik zat bijvoorbeeld op camping B (of was het nou D) en die lag rechtstreeks naast een ingang. Camping C lag er ook vrijwel naast. De loopafstanden vallen dus mee. (behalve voor camping ???, die staat op een weiland, langs de doorgaande weg. Volgens mij moeten die wel een stukje lopen.
overigens is dat ook geen probleem in Duitslandquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:49 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Das wel beter, ik weet nog van pinkpop dat iedereen perse op camping A wou staan en dat die dus ook heel vroeg open ging en snel vol zat.
steekwagentje hebben we al klaar staanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
overigens is dat ook geen probleem in Duitsland. Wij kwamen donderdagmiddag aan. Toen stonden de campings daar ook helemaal vol (in het gedeelte waar wij heen waren gegaan). Maar we hadden geen zin om ergens verderop te gaan staan. Toen besloten we onze grote tenten en dubbele partytent maar deels in de berm en de helft over het pad neer te zetten. Normaal krijg je in Nederland dan gezeik, maar de eigenaar van de supermarkt zetten juist zijn bus van het pad of om ons ruimte te geven, terwijl zijn bus nergens meer kon staan.
Wel vreemd dat ze eigenlijk niet in de gaten houden of de campings vol zitten. Je krijgt gewoon je bandje voor die sectie en zoek het maar uit.
Je mag overigens niet met je auto naar de camping rijden, dus als je veel (of zware) spullen hebt, raad ik je aan om een karretje mee te nemen.
De camping gaat op woensdag openquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:43 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
steekwagentje hebben we al klaar staan![]()
Hoe laat gaat de camping vrijdag open?
Dit word mijn eerste keer rar, vandaar de vragen.
Op woensdag al, maar het festival begint toch pas op vrijdag?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De camping gaat op woensdag open. Ik ga nu voor de 2e keer. Mij is het iig vorige keer goed bevallen. Als je op vrijdag aankomt, heb je wel kans dat jouw camping verder staat (bv dat weiland wat ik eerder zei)
.
mm dan moet ik dus nog 2 dagen meer vrijnemenquote:
nou als je op woensdag gaat, neem dan ff wat absperlint mee, en zet voor ons ook ff een stuk afquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:05 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
mm dan moet ik dus nog 2 dagen meer vrijnemen![]()
hoe laat gaat de camping op woensdag open , waar staat dat trouwens ergens op de site?
net ff op de site gekeken
daar staa Anreise ab Mittwoch 02.Juni 12:00
mittwoch is woensdag maar 2 juni is op donderdag
dus of de verkeerde dag of de verkeerde datum
Op zich is het wel relaxt om al op woensdag te gaan. Maar dan moeten we wel meer bier enzo meenemen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou als je op woensdag gaat, neem dan ff wat absperlint mee, en zet voor ons ook ff een stuk af.
Dan hebben we iig een goed plaatsje als we op donderdag komen
we hebben nu kaarten voor 5 man, misschien komt er nog een 6e bij.quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:36 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Op zich is het wel relaxt om al op woensdag te gaan. Maar dan moeten we wel meer bier enzo meenemen.Met hoevelen gaan jullie?
volgens mij is dat van woensdag alle jaren zoquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:12 schreef Klingon het volgende:
Info die op de site van RaR staat is nog van vorig jaar, dus zou me daar niet op vast pinnen
Wow das nog langer geleden, ik kon toen helaas niet.quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:57 schreef The_Hives het volgende:
ik tijdens het Tibetan Freedom Concert in de RAI 1999 ofzo.
even nagekeken, best leuke line-up toenquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:46 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Wow das nog langer geleden, ik kon toen helaas niet.![]()
was inderdaad een goeie line-up , ik had toen helaas de volgende dag examensquote:Op donderdag 3 maart 2005 12:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
even nagekeken, best leuke line-up toen.
Garbage, Blur (speelde toen naar onze mening niet fantastisch), RATM zegde toen helaas af, Alanis Morrissete, Ben Harper, Thom Yorke, ea.
Was mn eerste (bewuste) ervaring met evenementen bier
als dat het zelfde bier is als vorig jaar dan niet. De anderen waren er wel snel aan gewend. Normaal drinken wij Amstel of Heineken, mss is het anders als je grolsch ofzo gewend bent.quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:20 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
was inderdaad een goeie line-up , ik had toen helaas de volgende dag examens![]()
Ik zie dat Bitburger de sponsor is van rar, is dat bier wel te drinken?
Daar staan bij de bevestigde bands alleen de bands die officieel zijn bevestigd door de organisatie. De andere site neemt ook de bevestigingen mee die de bands zelf geven via bv. hun site of die van de platenmaatschappij. Meshuggah trouwens bevestigd, officieel.quote:
NIN staat exclusief op Hurricane/Southside, en komen zeker niet naar RaR/RiPquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:22 schreef FLIPNEUS het volgende:Maximo Park
. En Roadrunner stuurt aardig wat bands, zo te zien. Nu nog wachten op Nine Inch Nails. *duimt*
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:44 schreef diedlaughing het volgende:
Iederen van onze groep heeft vrij kunnen regelen.
Dus wij gaan op woensdag.
Yup, denk dat ik die dinsdag ook maar vrij pak.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:49 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat word dus helemaal flink brak zijn op maandag
weer minder plek op donderdagmiddag voor Hives![]()
, ach dan ga ik wel weer op het pad staan
![]()
Als het meezit (lees een baan hebquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:50 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
Yup, denk dat ik die dinsdag ook maar vrij pak.
Misschien dat we rond die tijd nog plek in een auto over hebben, dan kan je nog wel met ons mee.
dat zal dan een kleine meet worden, met 4 users (die ik in dit topic tel) die zeker heen gaanquote:Rock am ring Fok meeting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |