Hoop van niet, maar zal vast niet super goedkoop zijn. Probeer zoveel mogelijk van huis mee te nemen, als ik nog wat vrije ruimte kan vindenquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef evil-me het volgende:
is de supermarkt veel duurder op rar?
Weet ook nog nie echt wat het weer wordt, maar ik hou rekening met van alles (regen, zon, koud etc)...want wat de weersvoorspelling ook zegt...9 van de 10x klopt het toch nie en sta je daar in je t-shirt in de stromende regenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:07 schreef evil-me het volgende:
Vorig jaar was het zo beetje het zelfde weer als het nu hier is. Zie op de fotos iig truien en lange broeken enzow..... Maar wat zijn eigenlijk de verwachtingen en zow.
Mijn lange broeken slepen toch wel zo van ongeveer over de grond dus is niet zo handig
gezellig de laatste 34 dagen voor RaR doorkomenquote:wow heej dit is echt nutteloos
Als ik het goed begrepen heb zijn die oordopjes ook te krijgen bij de Eerste Hulp of bij merchandising kraampjes. Scheelt, hoef ik dat in ieder geval niet meer hier te regelenquote:Op vrijdag 29 april 2005 20:49 schreef evil-me het volgende:
ja idd daarom neem ik dus oordopjes mee. Ik heb een verhaal gehoord van mensen die naast mensen zaten op de camping (uhduh) die een stroom aggregator (toch? :S ) bij hadden die dus constant lawaai maakte en dat ze dan ook nog muziek draaiden.
Maar het is misschien ook wel slim als je telkesn wil proberen vooraan te staan. Of iig dicht bij de boxen
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef evil-me het volgende:
En iedereen die zich wil aanmelden om mij te dragen/beschermen mag zich ook melden.
Same here, dus dat komt wel goed. Zal binnenkort wel ff mailen andersquote:Op zondag 1 mei 2005 14:37 schreef evil-me het volgende:
Ik meld het maar vast voor een toekomstige meeting. Wie mn foon nummer wil weten moet maar mailen of msn of something I dont care.
Idd, ik blijf meestal ook zo lang mogelijk op het festivalterrein. De camping is meestal de afterpartyquote:Op zondag 1 mei 2005 21:27 schreef The_Hives het volgende:
dat is inderdaad erg duur (weet ook nog niet waar ik dat geld vandaan moet halen). Maarja, om de halve dag op de camping rond te hangen. Dan kan je net zo goed naar Terschelling gaan
precies the same here. Het is echt zon relaxe overgang examen - naar festival. Bio wordt eitje alleen zal niet bepaald rustig zijn die dag. En heel de groep natuurlijk gestresst omdat ze zo snel mogelijk weg willen. Maar 's avonds gewoon al op de campingquote:Op maandag 2 mei 2005 22:00 schreef SCS het volgende:
Ik ga ook voor het eerst naar een festival. Ik moet ook eerst donderdag van 13:30 tot 16:30 examen bio maken en dan rond een uur of 18 a 19 naar RaR
. Beter kun je je examens niet afronden dacht ik zo
.
Ik wil wel op tijd weg, maar ga bio niet zo snel mogelijk maken. Hoop eigenlijk dat ik m'n kop nog bij bio kan houden en dat ik niet alleen maar aan RaR denk. 's Avonds sta ik ook daar op de campingquote:Op maandag 2 mei 2005 23:18 schreef evil-me het volgende:
[..]
precies the same here. Het is echt zon relaxe overgang examen - naar festival. Bio wordt eitje alleen zal niet bepaald rustig zijn die dag. En heel de groep natuurlijk gestresst omdat ze zo snel mogelijk weg willen. Maar 's avonds gewoon al op de camping
Kan ook niet eens, alleen zal wel een beetje druk zijn in mn hoofd. Woensdag alles bij elkaar gooien en auto inpakken zo ongeveer en dan zo snel mogelijk weg. Helaas moeten we donderdag oook de boeken inleveren dus dat duurt weer langer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:40 schreef SCS het volgende:
[..]
Ik wil wel op tijd weg, maar ga bio niet zo snel mogelijk maken. Hoop eigenlijk dat ik m'n kop nog bij bio kan houden en dat ik niet alleen maar aan RaR denk. 's Avonds sta ik ook daar op de camping
Goed dat je die boeken ff noemt, heb geen idee wanneer ik ze moet inleveren, hopelijk niet die vrijdag ofzo. Ik heb woensdag nog m&o (ja, klopt het past niet bij m'n n&g profiel, maar ja je moet wat kiezen). Moet m'n tas dus maar ff tussen de examens door inpakkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef evil-me het volgende:
[..]
Kan ook niet eens, alleen zal wel een beetje druk zijn in mn hoofd. Woensdag alles bij elkaar gooien en auto inpakken zo ongeveer en dan zo snel mogelijk weg. Helaas moeten we donderdag oook de boeken inleveren dus dat duurt weer langer.
Haha, jah is ook weer zoquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:35 schreef evil-me het volgende:
ik wil iig zien uhm the hives
Ze staan tot nu toe als eerste op Mainstage gepland, hopen dat dan zo blijft.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:53 schreef The_Hives het volgende:
QOTSA inderdaad. Maar die heeft toch een minder bekende naam. Limp komt gewoon ivm met promotietour. Ik hoop niet dat ze de afsluiter van zondag worden en er dus nog een echt grote naam bij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |