ze staan tot nu toe als laatste gepland. Je moet van onder naar boven kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:56 schreef SCS het volgende:
[..]
Ze staan tot nu toe als eerste op Mainstage gepland, hopen dat dan zo blijft.
Avenged Sevenfold is niet bekend, maar wel goed(die staan tot nu toe als laatste op Main, maar dat blijft vast niet zo).
ze koemen ook niet, maar hij gaf het als voorbeeld van een band die hij nog miste.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef evil-me het volgende:
maja op die lijst die ik heb staat qotsa niet eens
Klopt, want die komen ook niet (ze staan volgens mij al in de lijst "bands die sowieso niet komen").quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef evil-me het volgende:
maja op die lijst die ik heb staat qotsa niet eens
Oh.. ok :S. Ik mis de logica, maar ok, dan weet ik het nuquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze staan tot nu toe als laatste gepland. Je moet van onder naar boven kijken
Kijk maar in de opbouw van de namen. Was vorig jaar ook zo.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:01 schreef SCS het volgende:
[..]
Oh.. ok :S. Ik mis de logica, maar ok, dan weet ik het nu.
De opbouw is op die manier idd wel logischer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Kijk maar in de opbouw van de namen. Was vorig jaar ook zo.
Daarom denk (of hoop) ik ook dat garbage en the hives spelen als center stage afgelopen is
Vanuit Coevorden (ook met z'n 7en). Heb je vast nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef evil-me het volgende:
volgens mij gaan er toch wel veel met de trein.... maar das niet te doen als je niet veel tijd hebt.
van waaruit moeten jullie komen?
220 km. zegt onze routeplannerquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef evil-me het volgende:
dat was bij ons eerst ook de bedoeling voor die ouders van dat weekendje weg maar die wilde vrijdag pas vertrekken dus dat deden we niet. Wij komen uit veghel ligt in de driehoek eindhoven den bosch uden... hoe ver we moeten I have no idee iets van 300 volgens mij
Geen dank. Hier is ook al niets te doen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:53 schreef evil-me het volgende:
oeh netjes..... Dank u dank u.... Ik sta voor altijd bij u in het krijt.
VAlt wel op dat hier nix te doen is.
Klinkt idd wel goed ja. Ik zie dat ze op Alterna spelen. Ze staan na Still Remains en voor Trivium (beide Talent), dus ik denk dat ik tegen die tijd nog bij Talent sta.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef evil-me het volgende:
ja ben ik al wel tegen gekomen maar niet veel aandacht aan besteed. Ik was aan het uitzoeken wat voor stijl alle is Umbrella van dir en grey is wel leuk
Ah, ok. Ik ken ze niet, dus had ff Umbrella gedownload. Maar die klonk wel goed. Als de rest minder is blijf ik sowieso bij Talent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:31 schreef evil-me het volgende:
van de drie liedjes was alleen die leuk dus zo speciaal zal he tniet zijn...
1 van ons heeft een VW Transporter. Daar gaan we de 390 kilometer mee rijden. Als hij niet meeging, zouden we een busje huren. Met de trein vind ik nietsquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:31 schreef SCS het volgende:
Hoe gaan jullie naar RaR?
Wij hebben een aantal ouders zo gek gekregen dat ze ons willen brengen.
Ik heb de NS er over gebeld, want op die site van ze geven ze geen kosten aan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:06 schreef evil-me het volgende:
ja, hoe lang zou je er over doen met de trein en hoeveel kost dat?? Wel gezellig volgens mij
quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:41 schreef Itch het volgende:
Doe mij maar bier, hamburgers, patat, poffertjes BRATWÜRST
het gebruikelijke afzeggen van concerten door Limp.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:39 schreef evil-me het volgende:
er staat iets op ring rocker over limp bizkit maar ik kan het niet helemaal goed begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |