wihihi het is KLBquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Da's geen GC![]()
En die draait niet om Marokkanen in het algemeen, plus er staat geen mirror in
Laten we ze dus nog maar ff wat aandacht geven![]()
Duh, dat had iedereen toch wel door, wat een slecht ingestudeerde grap.quote:Op maandag 27 december 2004 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Helaas was het dus toch een grap. De blauwe letters staan niet meer bij Meki
quote:Op maandag 27 december 2004 10:25 schreef ShaoliN het volgende:
En, wil het frisse briesje al een beetje aanslaan Loeder?
Je tilt er te zwaar aan mên.quote:Op maandag 27 december 2004 14:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[FP] Centraal topic voor moderaties
Ik zie de lol er niet zo van in om iemand af te branden, jij wel?quote:
Gelukkig kan meki tegen een stootje en heeft hij geen hulpverleners nodig om namens hem het woord te voeren Harry.quote:Op maandag 27 december 2004 14:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik zie de lol er niet zo van in om iemand af te branden, jij wel?
Het CIDI heeft geklaagd en zodoende greep Loedertje inquote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting <<<<< Hier verdwijnen spontaan posts van mij. Kan iemand dat verklaren ?
Die *iemand* heeft al een verklaring gegeven in het bewuste topic beste BsB.quote:Op maandag 27 december 2004 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Imam 10 jaar vast voor verkrachting <<<<< Hier verdwijnen spontaan posts van mij. Kan iemand dat verklaren ?
Welke reactie?quote:Op maandag 27 december 2004 20:07 schreef Akkersloot het volgende:
Protest tegen moderator Northern_Star wegens het weghalen van een reactie op een post van Bansheeboy,. BSB mag volgens jou dan misschien maar een trolletje zijn maar dan mag ik er nog wel op reageren.
Imam 10 jaar vast voor verkrachting
![]()
Ha ha. Dus als je twee quotes van twee verschillende users onder elkaar zet is dat geen reactie ?quote:Op maandag 27 december 2004 20:13 schreef NorthernStar het volgende:
Welke reactie?
Ik heb tot twee keer toe een post weggehaald die alleen uit smilies bestond, bedoel je die?
Dat soort "reacties" haal ik wel vaker weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |