Requirements:quote:Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op). For more information, check out GameSpy.com's Half-Life 2 preview.
Half-Life 2 can be pre-ordered with a credit card over Steam, Valve's proprietary content delivery system, and will be in stores on November 16th, 2004.
Je speelt er wel snel doorheen ja. Ik speel nu op normal. Speel hem eerst zo uit, en daarna ga ik gewoon nog een keer hard doen. Vind het tot nu toe nog steeds goed spel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef ViLLzZ het volgende:
Die magnum is idd echt fantastisch, enorme knal en er vliegt weer een combine soldier 2 meter achteruit![]()
ik zit alweer in ravenholm gaat wel snel, misschien dat ik hem eens op hard moet gaan zetten ?
wel fantastisch spel, net die gravity gun gekregen, hehe, dat ding is echt FAN TAS TISCH
hij is het zeker waard. Daarnaast heb je ook CS source erbijquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef TheTh1ng het volgende:
Mmz, ik heb een paar maanden geleden mijn bestelling van half life 2 geanulleerd bij bol.com
Krijg ik hem vandaag op de mat![]()
Nu is het heel verleidelijk om de "Seal" te verbreken en mijn recht op retourneren vervalt.
Is het spel het geld waard? Of valt het jullie tegen? Anders stuur ik hem terug
ach kom op, 100 euri voor Tommie kan wel, maar 60 euro voor HL2 niet? Sissyyyyquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef ChOas het volgende:
*ZO jaloers is*
Aanstaande zondagquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ach kom op, 100 euri voor Tommie kan wel, maar 60 euro voor HL2 niet? Sissyyyy
Ik heb em wel helemaal binnen maar de registratie is nog niet voltooidquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:41 schreef Freel het volgende:
Grr, die Steam servers liggen nog steeds eruit en ik kan niet spelen terwijl ik op 80% ben blijven hangenIemand nog problemen?
Er zijn toch wel meer winkels dan een bart smit in je buurt?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:45 schreef Blinker het volgende:
Ik was pas kwart over 5 uit school en ik ga dus naar de bartje smit bij mij in de buurt...
Uitverkocht
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer winkels dan een bart smit in je buurt?
Hij is hier nooit down geweest.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:50 schreef Dark_Killah het volgende:
STEAM DOET HET WEER !!!
Bij mij was hij een half uur wegquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:51 schreef Quarks het volgende:
[..]
Hij is hier nooit down geweest.
Maar hl2 doet helemaal niets, dus heb ik maar zitten steamen
Niet zo zeuren, bij jou werkt hl2 tenminste.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bij mij was hij een half uur weg. Juist toen ik wilde spelen..
Je kan hem ook via GCshop.nl bestellen. Is het spel een stuk goedkoper. Dan is hij ¤49,50 inclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:53 schreef Mantaray het volgende:
YAHOoooooooooooooooo
Maar alweer 60 euro dus???? lijkt wel een nieuwe standaart te worden voor de prijzen.....![]()
En ik vond de 100 oud-hollandse guldens al duur.
Weekend maar ff checken.
Natuurlijk moet je hem kopen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:00 schreef Kogando het volgende:
Moet ik hem kopen, of is het het geld niet waard?
Ik had het over cs:squote:Op dinsdag 16 november 2004 21:55 schreef Quarks het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, bij jou werkt hl2 tenminste.
Zoals in mijn post hierboven te lezen start hij niet eens op, lekker 60 euro in de prullenbak
Heb je daar een link van dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:04 schreef Quarks het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je hem kopen.
Kijk alleen even op de XP game-advisor van microsoft of je hem kan draaien.
Met een beetje geluk heb je niet hetzelfde probleem als ik dat hl2 weigert te starten, anders is het weggegooid geld
Die was volgens mij alleen voor de Amerikaanse markt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:06 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe zat het nou met dat gerucht dat de standaard versie op 6 cd's uit kwam? Want ik heb een dvd namelijk.
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspxquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je daar een link van dan?
ik dacht dat dat een optie op de halflife cd ofzo was
ik wil hem ook kopen maar weet niet of hij wil lopen hier
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspxquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je daar een link van dan?
ik dacht dat dat een optie op de halflife cd ofzo was
ik wil hem ook kopen maar weet niet of hij wil lopen hier
"Unfortunately we were unable to identify some hardware components of your system, and therefore it is not possible to provide accurate performance analysis."quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:11 schreef Quarks het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspx
Ok guys thanks ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:11 schreef Quarks het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)advisor/default.mspx
Heb je direct-x 9c al geïnstalleerd? dat loste bij het black screen van Aquanox op. (op win 98 geen probleem, op XP niet aan de praat te krijgen, met verschillende nvidia grafische kaartenen drivers. Scheen iets te maken te hebben met het beginfilmpje.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:04 schreef Quarks het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je hem kopen.
Kijk alleen even op de XP game-advisor van microsoft of je hem kan draaien.
Met een beetje geluk heb je niet hetzelfde probleem als ik dat hl2 weigert te starten, anders is het weggegooid geld
Precies gemiddeld kut nu weet ik het nog nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ok guys thanks ben benieuwd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij staat er dat het niet werkt door de security van IE en dat ik daarom op de gele balk moet klikken. Maar ik zie nergens een gele balk?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef Tijn het volgende:
"Unfortunately we were unable to identify some hardware components of your system, and therefore it is not possible to provide accurate performance analysis."
Veel speelplezier. Maar wel raar dat het spel daar dan tijdens de installatie niet om zeurde.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Quarks het volgende:
Woohooo, na 7 uur kloten aan mijn pc ben ik er dankzij adfundum achter dat het aan directx lag.
Voor iedereen met een niet werkende half-life2: Upgrade naar directx 9.0C
Eindelijk kan ik spelen
Feli, niet te lang doorgaan hè?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Quarks het volgende:
Woohooo, na 7 uur kloten aan mijn pc ben ik er dankzij adfundum achter dat het aan directx lag.
Voor iedereen met een niet werkende half-life2: Upgrade naar directx 9.0C
Eindelijk kan ik spelen
Je zou kunnen 'testen' of hl2 goed draait op je pc.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:12 schreef Dezz het volgende:
Damn ik zie hier net HL2 op een welbekende download site staan, wat moet ik nu doen! Ik wil het spel namelijk ook erg graag origineel hebben, maar aangezien ik helemaal blut ben heb ik het gevraagd voor Sinterklaas
Wachten of downloaden!?!?!
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:13 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Feli, niet te lang doorgaan hè?![]()
Ik hoef niet te testen hoor, m'n specs zijn wel dik in ordequote:Op dinsdag 16 november 2004 23:14 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je zou kunnen 'testen' of hl2 goed draait op je pc.
Dan kun je voor sinterklaas de collectors edition (gold) vragen
Jouw warezversie is hoogstwaarschijnlijk nep....niet doen!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:12 schreef Dezz het volgende:
Damn ik zie hier net HL2 op een welbekende download site staan, wat moet ik nu doen! Ik wil het spel namelijk ook erg graag origineel hebben, maar aangezien ik helemaal blut ben heb ik het gevraagd voor Sinterklaas
Wachten of downloaden!?!?!
Niet nep, s*p*n*v*a staat geen nep shit....quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Jouw warezversie is hoogstwaarschijnlijk nep....niet doen!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:10 schreef Salteh het volgende:
Vampz ::
Spoiler achtig enzo..STOM dat ik daar niet aan heb gedacht ja, wel takke eind lopen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
misschien domme vraag.. maar waar staat AA en AF voor :S ?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef TripleM het volgende:
Nou, daar is ie dan, m'n eerste screenshot. Ik draai 1600 x 1200, 6 x AA, 16 x AF en tot nu toe loopt het allemaal nog vloeiend, ik ben zeer te spreken.
Thumbnail, klik voor het origineel:
[[url=http://www.dj-triplem.com/urpicshere/hl2screens/d1_trainstation_t.jpg]afbeelding][/url]
AA= Anti-Aliasingquote:Op woensdag 17 november 2004 00:16 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
misschien domme vraag.. maar waar staat AA en AF voor :S ?
Welke videokaart heb je?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef TripleM het volgende:
Nou, daar is ie dan, m'n eerste screenshot. Ik draai 1600 x 1200, 6 x AA, 16 x AF en tot nu toe loopt het allemaal nog vloeiend, ik ben zeer te spreken.
[[url=http://www.dj-triplem.com/urpicshere/hl2screens/d1_trainstation_t.jpg]afbeelding][/url]
Ja had ik in het begin ook last van.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zat aardig boven reccomended, toch wil ie met alles op high nog wel eens haperen in 1024*768. Maar niks ernstigs.
Sorry meneerquote:Op woensdag 17 november 2004 01:04 schreef NiteSpeed het volgende:
En vragen als "Draait mijn PC het wel" kunnen achterwege blijven:
HL2 is gemaakt om op véél systemen te kunnen draaien.
Een 6800 GT, heb er een Arctic NV Silencer 5 opzitten, na een half uurtje lekker HL2en wordt ie niet warmer dan 55 graden, dus volgens mij moet ie nog wel wat harder kunnen dan 350/1000 maar dat gaan we nog wel testen.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:22 schreef ElmarO het volgende:
Welke videokaart heb je?
herkenbaar, had zelfdequote:Op woensdag 17 november 2004 01:06 schreef Vitalogy het volgende:
Ik kreeg net last van fps misselijkheid. Damn dat is lang geleden dat ik dat gehad heb.
Op welke resolutie en instellingen?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
herkenbaar, had zelfde
bij mij draait trouwens alles perfect op een athlon 2000+ 512mb werkgeheugen en een Radeon 9700
dus...
Heb je ergens je hele specs staan? Moet nog een nieuwe pc aanschaffen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:34 schreef TripleM het volgende:
heb ik ook, kweet niet waar het aan ligtquote:Op woensdag 17 november 2004 08:31 schreef dapluiz het volgende:
Gister geinstalleerd en heel ffies kunnen spelen (vanmiddag studieverlof)
Maar ik heb met meerdere resoluties dat ie bij het laden of sommige geluiden (lijkt het) schokt.
Hdd beetje gaar oid ?
Zit met een XP 2200+ 1 gig DDR en een 9800 pro dus daar moet het niet aan liggen volgens mij..
het klinkt misschien idioot maar blaas eens in je dvdspeler of ga er met een stofzuiger langs. want ik had namelijk precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef Quarks het volgende:
Ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem als kikooo uit het vorige deel.
Alles is goed geïnstalleerd, steam account logt goed in, dvd zit erin etc..
Het probleem is:
Ik start hl2 op (via steam of de snelkoppeling, beide geprobeerd).
Er staat: "preparing to play hl2..."
Dat schermpje verdwijnt weer na een aantal seconden.
De dvd drive begint te ratelen, en ratelen, en ratelen...
Na 30 seconden ratelt het niet meer, en gebeurt er - zelfs na een uur wachten - helemaal niets meer
Ik heb dus nooit iets ingame gezien, er is zelf niks fullscreen gegaan; het enige wat ik gezien heb is steam schermpje
Specs:
Acer Aspire 1511Lmi
AMD Athlon 64 bit 3000+,
Microsoft® Windows® XP Home Edition
15TFT XGA
512MB RAM (2x 256)
60GB HDD
Dual DVD-RW
nVidia 64MB Geforce FX Go5700
Volgens die XP gameadvisor zou ik het "gemiddeld" moeten kunnen spelen en die hl2 gelekte source draaide toendertijd ook goed hier.
Ik heb de laatste drivers van alles, het enige wat ik niet heb is service pack 2 (maar dat is geen vereiste).
Wie o wie helpt mij met dit probleem ?
Anders is het hl2 de prullenbak in
NIET! met de stofzuiger langsgaan, want die veroorzaakt statische ladingen, waardoor je laptopje verneukt kan raken...er zijn wel speciale antistatische stofzuigertjes voor pc's....quote:Op woensdag 17 november 2004 09:55 schreef laidback het volgende:
[..]
het klinkt misschien idioot maar blaas eens in je dvdspeler of ga er met een stofzuiger langs. want ik had namelijk precies hetzelfde probleem
ik dacht dat het misschien aan de onboard geluids-shit kon liggen, omdat deze een soort voorang krijgt op de proc. heb ik me ook laten vertellen.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef dapluiz het volgende:
Ga m vanmiddag maar ff op een andere hdd installeren, misschien dat dat uitmaakt, hoop het wel iig
Het verschil op mijn pc in games tussen de onboard soundcard en een sb live is echt merkbaar...dat doet best wel wat met de performance...en een goede soundkaart kost maar een paar tientjes, dus dat is goedkope winst...quote:Op woensdag 17 november 2004 09:59 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik dacht dat het misschien aan de onboard geluids-shit kon liggen, omdat deze een soort voorang krijgt op de proc. heb ik me ook laten vertellen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
NIET! met de stofzuiger langsgaan, want die veroorzaakt statische ladingen, waardoor je laptopje verneukt kan raken...er zijn wel speciale antistatische stofzuigertjes voor pc's....
...ik zeg niet dat je er 1 moet kopen...maar om er nu maar gewoon met de stofzuiger doorheen te blazen is ook niet goed....dan kun je beter zelf een keer flink blazen...quote:Op woensdag 17 november 2004 10:20 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]Ja, ga jij er een kopen?
Gewoon met de stofzuiger, nooit geen problemen mee gehad, als je het met een Fohn gaat doen is het wat anders.
Kijk, dat is een goed idee!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik zeg niet dat je er 1 moet kopen...maar om er nu maar gewoon met de stofzuiger doorheen te blazen is ook niet goed....dan kun je beter zelf een keer flink blazen...
Maakt niet uit, het is een bekend probleem zelfs op high end systemen.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef dapluiz het volgende:
Ga m vanmiddag maar ff op een andere hdd installeren, misschien dat dat uitmaakt, hoop het wel iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb trouwens een klein probleempje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godfather Bodybuilding topic reeks
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]Mijn dank grenst aan hondsdolheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Mijn dank grenst aan hondsdolheid.
Ik kreeg het bijna geheel weg na een defragmentatie. Dus je zou dat eens kunnen proberen.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:31 schreef dapluiz het volgende:
Gister geinstalleerd en heel ffies kunnen spelen (vanmiddag studieverlof)
Maar ik heb met meerdere resoluties dat ie bij het laden of sommige geluiden (lijkt het) schokt.
Hdd beetje gaar oid ?
Zit met een XP 2200+ 1 gig DDR en een 9800 pro dus daar moet het niet aan liggen volgens mij..
AMD XP 2800+quote:Op woensdag 17 november 2004 04:10 schreef Vitalogy het volgende:
Iemand die ook <= 1 GB geheugen en <= 9800xt die geen stotteringen in het spel heeft?
Dit is dus ook mijn probleem.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is een bekend probleem zelfs op high end systemen.
Er zal hopelijk snel een patch voor komen.
http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=51480
Maakt niet zoveel uit, maar je weet alleen niet wat ze met bepaalde dingen bedoelen, die in deel 1 gebeurt zijn. Maar anders koop je half life 2, en deel 1 kun je in de winkel al voor een spotprijsje krijgen, dus koop je die later ofzoquote:Op woensdag 17 november 2004 12:59 schreef N-E-R-D het volgende:
maakt het iets uit als je HL2 aanschaft zonder HL1 gespeelt te hebben of boeit dat niet echt?
Epox 8KDA3+ (nForce3 250Gb), AMD64 3400+ (2.4 Ghz), 2 x 256 + 1 x 512 Corsair PC400 RAM, AOpen 6800 GT (350/1000), Forceware 66.93 drivers.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb je ergens je hele specs staan? Moet nog een nieuwe pc aanschaffen...![]()
Btw: wat heb je gemiddeld voor fps?
Nee niet echt, er wordt in het begin wel kort aan gerefereerd, maar verder mis je weinig. Als je de globale verhaallijn weet (Black Mesa, ongelukje, ongedierte enz.) is dat voldoende om niet compleet clueless rond te lopenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:59 schreef N-E-R-D het volgende:
maakt het iets uit als je HL2 aanschaft zonder HL1 gespeelt te hebben of boeit dat niet echt?
Net zoals bij deel 1 dus, maar dit lijken mij misschien wel leuke uitbreidingen.quote:Valve over zijn toekomstige producten:
Nu Half-Life 2 op punt staat uit te komen, heeft Valve al wat voorzetjes gegeven over wat de ontwikkelaar hierna gaat doen. Het zal in ieder geval niet zo lang duren.
Nu Valve zo goed als klaar is met Half-Life 2 is het tijd voor andere zaken, althans als we Gabe Newell mogen geloven. De eerste projecten van de ontwikkelaar zullen wel op wat kleinere schaal zijn, dan Half-Life 2. Eén van de zaken waar de studio inmiddels al aan werkt zijn de zogenaamde ATI-levels. Deze singleplayer-levels zijn speciaal grafisch opgepoetst, waardoor de kracht en de mogelijkheden van de nieuwe ATI-kaarten wordt geshowd. Deze verzameling levels zal waarschijnlijk later via Steam worden uitgebracht.
Een ander plan is de mogelijkheid om diverse nieuwe episodes rond het hulpje van Gordon, Alyx Vance, te creëren. Natuurlijk zijn er zeeën van mogelijkheden. De Xbox-versie van Half-Life 2 bijvoorbeeld en nieuwe versies van Counter-Strike en Team Fortress 2. Die laatste game, die voor het laatst in de Bermuda Driehoek werd gesignaleerd, is volgens Newell zeker niet gezonken. Over een releasedatum wordt niet gesproken.
bron: gamez.nl
same here, maar dan met een 9600XT. Het geluid geeft dan van die gare irritante hoge tikken... Terwijl ik een audigy 2 hebquote:Op woensdag 17 november 2004 09:36 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
heb ik ook, kweet niet waar het aan ligt
heb ook een een 9800pro met een amd64 3200+ en maar 512Mb ddr.
Hmm... Is het dan mogelijk om je geheugen zo in te delen? ik heb er nu 2x256Mb Corsair 3500 434MHz geheugen. Kan ik daar ook gewoon een 400MHz Corsair 512MB bankje naast stoppen?quote:Op woensdag 17 november 2004 13:07 schreef TripleM het volgende:
Epox 8KDA3+ (nForce3 250Gb), AMD64 3400+ (2.4 Ghz), 2 x 256 + 1 x 512 Corsair PC400 RAM, AOpen 6800 GT (350/1000), Forceware 66.93 drivers.
Tuurlijk, waarom niet? Tenzij je geheugenbus ook daadwerkelijk op die 434 MHz loopt, dan zou ik wel geheugen kopen dat dat ook aan kan.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:24 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Hmm... Is het dan mogelijk om je geheugen zo in te delen? ik heb er nu 2x256Mb Corsair 3500 434MHz geheugen. Kan ik daar ook gewoon een 400MHz Corsair 512MB bankje naast stoppen?
Wat raar, patser.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:35 schreef Roellie80 het volgende:
alles draait hier op perfect op MAX instellingen 1600X1200 8XAA 12XAF
P4 2.8HT
1GB ddr
Geforce 6800GT 256 GDDR3
2x 120GB SATA Raid0
Dat weet ik dus niet zeker... Ik heb een Gigabyte GA-K8NNXP moederbord. En 434MHz geheugen van Corsair is er alleen in 256MBquote:Op woensdag 17 november 2004 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet? Tenzij je geheugenbus ook daadwerkelijk op die 434 MHz loopt, dan zou ik wel geheugen kopen dat dat ook aan kan.
Ik zit nu nog even niet in een grote buitenomgeving, maar in wat riool e.d., daar haal ik tussen de 70 en 140 fps gemiddeld op 1600x1200, 6xAA en 16xAF. Da's erg netjes al zeg ik het zelf, maar ik wacht nog even af wat ie buiten doetquote:Op woensdag 17 november 2004 13:07 schreef TripleM het volgende:
Epox 8KDA3+ (nForce3 250Gb), AMD64 3400+ (2.4 Ghz), 2 x 256 + 1 x 512 Corsair PC400 RAM, AOpen 6800 GT (350/1000), Forceware 66.93 drivers.
Gemiddelde FPS ga ik even meten
http://www.halflife2.net/(...)=51480&page=10&pp=15quote:Solutions from this forum so far:
------1-----
Try:
snd_async_fullyasync 1
See if it's any better. It might de-sync some of the dialog, but it should remove the stuttering.
Rick
Valve
------2-----
Getting the game to load as much of its self into memory as possible also helps a lot; to do this, right click on Half-Life 2 in steam and select properties, then click launch options, put in "-heapsize 256000" without the quote marks. For the number, choose half your total system memory, in the examples case, its for a system with 512megs ram, you should use 512000 for systems with a gig of ram.
------3-----
I had the same problem, fixed it. Edit the config.cfg file if the hl2\cfg folder and set the following.
cl_forcepreload "1"
sv_forcepreload "1"
cl_smooth "0"
The first 2 were there but set to "0", I had to add the last line.
I still get the odd tick but few and far between and it only lasts an instant.
I hope this helps a lot of people.
------4-----
If you're still getting sound stuttering, or popping, or static after the above (which should help with HD pauses, but not the sound pauses), then change the following setting in config.cfg - eliminated sound stuttering completely for me.
snd_mixahead is originally set to "0.1"
Change it to a higher number - the number will vary by PC, but for me it was:
snd_mixahead "0.4"
That'll fix it - if it doesn't, set the number higher. If you set it lower than the default setting, the popping/stuttering gets much worse,
With the above, that should fix it.
Dat lost helemaal niets op.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:55 schreef laidback het volgende:
[..]
het klinkt misschien idioot maar blaas eens in je dvdspeler of ga er met een stofzuiger langs. want ik had namelijk precies hetzelfde probleem
Een screenshot is wel op z'n plaats dacht ik zoquote:Op woensdag 17 november 2004 14:41 schreef Deviant1nl het volgende:
ik word helemaal panisch van dat level ravenholm. Om de zoveel meter schrik je je de pleuris door die headcrabs en noem maar op. Echt ouderwets genieten gewoon
![]()
Beetje flauwe opmerking dit: ongeveer iedereen en z'n grootmoeder heeft dit spel aangeschaft en speelt 't, dus logisch dat er een hoop fouten naar boven komen.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:31 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik vind het erg slecht van ze; moet je eens kijken op het steam forum hoeveel topics er wel niet lopen over problemen
Ok dat ook, maar er zijn echt gigantisch veel mensen waar het spel niet eens bij opstart.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Beetje flauwe opmerking dit: ongeveer iedereen en z'n grootmoeder heeft dit spel aangeschaft en speelt 't, dus logisch dat er een hoop fouten naar boven komen.
Ik heb een Asus K8N-E Deluxe Nforce 3, AMD64 3400+ , 1024 Crosair PC400 RAM en de 6800 GT ik heb dat zeemeerminnetje eropstaan en voor zover ik weet is dat de Nvidia uitgave.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:07 schreef TripleM het volgende:
[..]
Gemiddelde FPS ga ik even meten
valt wel mee heb zelf een P4 2,4 Ghz 512 MB RAM en een ti4600 en kan bijna alles op high zetten en zonder problemen spelen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
Tering wat een Recommended System Requirements
Eerst maar eens een andere PC halen dus...
*kuch* P3 1Ghz 384mb *kuch*quote:Op woensdag 17 november 2004 15:35 schreef JanaX het volgende:
[..]
valt wel mee heb zelf een P4 2,4 Ghz 512 MB RAM en een ti4600 en kan bijna alles op high zetten en zonder problemen spelen.
slaapt dat lekker onder zo'n steen?quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Is Halflife 1 ook een beetje de moeite waard?
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
slaapt dat lekker onder zo'n steen?![]()
Nee, ik slaap al een tijd in Vice Cityquote:Op woensdag 17 november 2004 15:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
slaapt dat lekker onder zo'n steen?![]()
Tijd om te verhuizen naar de woestijn in New Mexico.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nee, ik slaap al een tijd in Vice City![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
~Leonard Cohen
Half-life 1 vs 2quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
*kuch* P3 1Ghz 384mb *kuch*
Is Halflife 1 ook een beetje de moeite waard?
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen naar de woestijn in New Mexico.
Trouwens, is er al een Lamare fanclub?
Degene die niet weten waar ik het over heb, wel spoiler alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat natuurlijk een flauwe opmerking is. Ik speel liever Half-life I dan Doom III om maar een voorbeeld te noemen. De gameplay van deel I nu eenmaal geweldig en dus is hij nog steeds de moeite waard.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:55 schreef Thoor het volgende:
[..]
Half-life 1 vs 2
http://www.traptown.com/pics/HL2%20g%20man_Q!02.jpg
http://www.traptown.com/pics/HL2%20eli_Q!02.jpg
Welke speel je liever?
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef Wutangtony het volgende:
fuck man., ik zit vast in dat ravenhold grappen.
Om precies te zijn, tis iets verder als hier!:
[afbeelding]
Ik heb iedereen vermoord maar ik kan echt niet eruit komen, alle uitgangen zijn geblokt! Het is waar die kerel zegt dat de kogels van hem mijn minste zorg is!
waar moet je daarheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef Wutangtony het volgende:
je weet zeker dat je begrijpt waar ik bedoel want volgens mij is daar geen vuur meer, ik bedoel niet het plaatje he! ik ben al iets verder, op het punt dat je in die gang loopt en dan laadt het spel. En vervolgens ga je de deur door en dan komt je die kerel met die shotgun weer tegen. Op zo'n soort binnenplaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/977909quote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef Quarks het volgende:
Hmm erg vreemd allemaal.
Op mijn systeem met enkel een dvd lezer werkt het perfect.
Op de laptop met dual dvd lezen/branden werkt het niet.
Hij heeft het 1 keer gedaan, maar daarna verdwijnt het proces hl2.exe uit de lijst; na ongeveer 20 seconden na het verdwijnen van het schermpje: "preparing to play hl2.."
Wat dus erg vreemd is, dat hl2 het af en toe doet maar meestal niet![]()
Hopelijk komt er snel een patch uit want dit is te gek voor woorden.
Hoeveel watt voeding heb je ?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:16 schreef beelz het volgende:
Help ik heb probleem...
Mijn pc crasht @ random na een tijdje spelen (ongeveer 10 minuten)
Heb hetzelfde probleem met doom 3 en fardcry en eigenlijk alle FPS games. Maar dit is halflife2 en nu vind ik het wel erg
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
specs:
AMD Athlon XP2600+
Microsoft® Windows® XP
512MB RAM
120GB HDD
nVidia 128MB Geforce FX 5600
directx 9.0c
Omega 1.6177 drivers (de nieuwste, net geupgrade)
Ik heb dus de drivers al geupdate voor me videokaart maar dat helpt niet
Het probleem heb ik dus alleen met de nieuwste 3dshooters, serious sam enzo werken allemaal wel perfect (tot en met Call of Duty ongeveer)
haha, ik weet precies wat jij over het hoofd hebt gezien. Ik was door ook alsmaar aan het ronddolen.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:22 schreef Wutangtony het volgende:
sorry ik zie het al!!! fuck fuck fuck wat dom!
bril niet op.nl
300 Wattquote:Op woensdag 17 november 2004 18:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoeveel watt voeding heb je ?
Hmmm is niet heel veel...quote:Op woensdag 17 november 2004 18:25 schreef beelz het volgende:
[..]
300 Watt
Hmm ja is een optie denk ik...quote:Op woensdag 17 november 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hmmm is niet heel veel...
Mijn systeem was verschrikkelijk instabiel doordat mijn voeding het niet trok, uiteindelijk lag het aan mijn videokaart die kan geen dipje hebben, dan crashed dat ding, en trekt het hele systeem mee...
Misschien ook bij jou het geval ?
Ik heb nu trouwens 350 Watt en is prima
Fuck... net ff gecheckt en er zit een 360W voeding in. Moet genoeg zijn lijkt me.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmm ja is een optie denk ik...
Morgen maar eens ff nieuwe voeding kopen dan :S
Verklaart denk ik ook wel waarom het elke keer na ongeveer 10 minuten gebeurt.
Thnx
Als er mensen zijn met andere ideeen dan hoor ik het graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..
Werkt jammer genoeg ook niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/977909
tread speciaal voor dit probleem
bij mij dut ie t nu als ik mn netwerkkabel uit mn laptoppie trek
Je videokaart zo te zienquote:
Ik heb het spel zelf niet maar ik gok dat je iets met die houten plankjes moet doen zodat je naar boven kanquote:Op woensdag 17 november 2004 18:45 schreef Dulghar het volgende:
uhm... ik zit al veeeeeel vroeger vast. Het werkelijk geen idee wat ik hier moet doen...
[afbeelding]
Canals heet het hier geloof ik...
Help anybody?
foutquote:Op woensdag 17 november 2004 19:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb het spel zelf niet maar ik gok dat je iets met die houten plankjes moet doen zodat je naar boven kan![]()
Ik zit vast in Raven Holmquote:Op woensdag 17 november 2004 17:22 schreef Wutangtony het volgende:
sorry ik zie het al!!! fuck fuck fuck wat dom!
bril niet op.nl
[ Bericht 10% gewijzigd door NiteSpeed op 17-11-2004 19:31:57 ]We'll keep on whispering our mantras.
daar zit ik ook al vastquote:Op woensdag 17 november 2004 19:16 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hums ik zit ook vast!![]()
In Canals..op zon gang met meerdere verdiepingen, je kan met een trappetje naar beneej of naar boven..dr loopt zon gele dikke buis naar beneej et water in.
verder ook wat andere leidingen..kan iemand me helpen?
je moet het zoeken in het waterquote:Op woensdag 17 november 2004 19:56 schreef Ruis het volgende:
[..]
daar zit ik ook al vast
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:16 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Hums ik zit ook vast!![]()
In Canals..op zon gang met meerdere verdiepingen, je kan met een trappetje naar beneej of naar boven..dr loopt zon gele dikke buis naar beneej et water in.
verder ook wat andere leidingen..kan iemand me helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:15 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
fout
Mja... daar ben ik al geweest... maar kom ik ook niet verder... of zie ik nu iets over het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelieve het eerste 3tal maanden spoilertags te gebruiken...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:05 schreef xFriendx het volgende:
Ik zit vast in een gedeelte met die hoovercraft. Ik ben al langs het gedeelte dat je in een toren 2 vijanden uitschakelt, en daar een gun kan bedienen om op de heli te schieten. Het is het stuk waar je in die toren een dam opent. Daarna stap ik weer in die hoovercraft en vlieg ik weer over het water. Maar later rechtuit is mijn weg geblokkeerd door 2 schepen die schuin liggen, en als ik rechtsaf ga vlieg ik ook op een dam. Hoe moet je hier verder? (zit nog die fucking heli bij me ook)
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef Mazora het volgende:
@ RuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n half jaar geleden alquote:
Ow ok. Maar toch knap, zelfs toen was HL2 al zn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef peristilius het volgende:
Zo'n half jaar geleden al
niemand zeikt er over het einde. ik zeg alleen dat het echt half-life is. daar kan ik iets positief en iets negatiefs mee bedoelen. ik kan er zelfs helemaal niets mee bedoelen, omdat het spel ook hl is...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:41 schreef Mazora het volgende:
Ah kom op niet over het einde zitten zeiken:/
Ja klopt wel. Doom 3 is veel zwaarder dan Half Life 2 dus ik denk dat je met je fx5600 nog wel een behoorlijke resolutie kan halen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:31 schreef Adfundum het volgende:
Volgens de fabrikant zijn de systeemeisen voor doom 3 zwaarder dan voor hl2. Is dit in de praktijk ook zo? (doom3 draait hier goed op m'n fx5600/256Mb en 2,2Ghz p4 met 512MB., na wat tweaks)
Dankje, zou jammer zijn als het niet goed draaide, die screenshots hier zien er prachtig uit.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Doom 3 is veel zwaarder dan Half Life 2 dus ik denk dat je met je fx5600 nog wel een behoorlijke resolutie kan halen.
Gewoon rennen en schuilen dan raaktie je niet of nauwelijks.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:03 schreef Dulghar het volgende:
wat is die heli in t spel kut zeg... raak je aardig wat health en suite aan kwijt
Heel FarCry was kutterquote:Op woensdag 17 november 2004 22:12 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind de heli's in Far Cry kutter om een of andere reden...
Hehehe hier ook zoquote:Op woensdag 17 november 2004 22:23 schreef Mazora het volgende:
Hier oo met far cry, maar misschien was dat meer omdat fc onder warez viel, en hl2 mij toch echt overtuigd heeft om het te kopen.
wtf is daar leuk aan?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:46 schreef H4ze het volgende:
Hmm een vriend van me had 'm gister om iets van half 1 snachts al uitgespeeld op medium. Hij heeft 12,5 uur non-stop gespeeld (wel pispauzes, en pauze om ff wat te eten te pakken enzo).![]()
counter strike ook installeren, die heb je nu uitgevinkt.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:22 schreef Matrixxx het volgende:
dan maar hier........
Heey iedereen,
ik weet niet of dit al eerder is langsgeweest, kheb de search al btje gebruikt maar nix goeds gevonden. Ook weet ik niet of het hier moet of ergens anders, schop het maar waar het hoort.
Mn probleem...
ik heb half life 2 gekocht..(jah gekocht.. met cdkey enzo).. alleen nu heb ik dus een foute dvd. Ik heb op internet al meer gelezen dat er dvd's verkeerd zijn gebrand. Er staat een bestand verkeerd.
Ff uitleggen...
de dvd staat vol met *.cab's. In hl25.cab zit hfico1.ico. Dit is een icoontje, verder nix. Het probleem is echter dat deze in hl24.cab moet..!! Verzin het maar.!
Maar nu gaat die installatie dus niet. Kben al terug geweest, en al nieuwe dvd gehad.. zelfde probleem.
Hoe los ik dit op??
PS. kheb het bestandje al in hl24.cab gezet maar dan krijg ik aan het eind van de installatie weer een andere foutmelding.. ("ioFileCopier" error 2920)
WIE HELPT ME?!
Die zag ik ook, maar er zaten ook cheats ofzo in en ik vind het te link om te testen aangezien ik hem via steam gekocht heb en niet wil merken dat er straks iets niet werkt omdat het een illegale service pack ofzo is...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:23 schreef Thoor het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Half-Life 2 service pack 1 die uit is.
Is het de moeite waard?
Creditcard pakken en nu downloaden van Steamquote:Op woensdag 17 november 2004 23:26 schreef Prep2Fight het volgende:
Zucht, ben effe niet up2date en hoor vanavond dat ie uit is gekomen![]()
Ik het hele jaar daar met me grote bek dat ik de eerste zou zijn die hem zou hebben, maar nee hoor![]()
Morgen meteen halen
Inderdaad, hoe vaak ik niet in far cry vaten van de berg heb zitten duwen en er achteraan rende om te zien hoe mooi ze vielen... maar het is dan misschien iets minder revolutionair dan bij de introductie van far cry, ik vind het wel een stuk beter uitgewerkt allemaal.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond Far Cry ook heel sterk hoor, die was grafisch en technisch gezien revolutionairder dan dat HL 2 nu is (door die jaar vertraging vooral).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." target="_blank">http://home.planet.nl/~huntj039/clan_evo/hl2-6
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:28 schreef harlingen het volgende:
[..]
Creditcard pakken en nu downloaden van Steam
Veel plezier morgen![]()
Arme studenten..wel gekocht maar niet kunnen activeren. Voor de zoveelste keer worden ze genaaid.quote:Many Colleges, Universities and Schools are now actively blocking ports to prevent virus, trojan and Internet worm problems.
If you are having problems and you are on one of these complex networks that are intentionally blocking ports required for Steam to work then you may not be able to connect to Steam and play.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
Net als bij een film in 1x kijken: even helemaal erin verdwijnen.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:34 schreef Ruis het volgende:
[..]
wtf is daar leuk aan?
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:48 schreef Vampz het volgende:
@ TheGHunter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd
, met al dat geweld, vergeet ik bijna dat er nog zoiets simpels bestaat
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
[/quote][/url]quote:Op woensdag 17 november 2004 23:30 schreef TheGHunter het volgende:
Okay, ik heb miss voor t eerst een ietsiepietsie hulp nodig
]http://home.planet.nl/~huntj039/clan_evo/hl2-6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je health en je pak zijn nog prima op peilquote:Op donderdag 18 november 2004 01:24 schreef TripleM het volgende:
Heerlijk om op je gemakje van een spel te genieten, da's lang geleden.. Nu ga ik lekker slapen.. Morgen is mijn bestemming:
[afbeelding]
Nou. Tof. Stoer.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:34 schreef ne0n het volgende:
heb hl2 net uigespeeld, na 2 dagen en 2 nachten ben ik er geraakt, ik kan niet wachten op hl3,
quote:Op donderdag 18 november 2004 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou. Tof. Stoer..
Ik ben misschien net in level 2 of 3 ofzo. Zo kan ik tenminste nog even genieten van m'n 50 euro...
Het lijkt erop dat het nog enige verbetering gebracht heeft ook nog.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:02 schreef Vitalogy het volgende:
Bij Counter Strike Source heb ik nada troubles.
Ik ga HL2 "even" helemaal opnieuw downloaden om zeker te zijn dat daar niets fout is gegaan.
(tja je moet wat doen he)
Mocht dat niet helpen en dat zal wel niet, dan doe ik verder niets meer totdat Valve met een oplossing komt.
je crowbar gebruikenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:33 schreef Kreator het volgende:
Ik zit ergens in die sewers, maar eh...die kleine zaagdingetjes beginnen me te irriteren.... En erger nog, ze kosten me handenvol kogels...heeft iemand nog tips hoe je die het beste kapot kan maken?
<ChantalJanzen> Als dat maar geen OCS is.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat er ook voor zorgt dat ik er zo lang over ga doen is dat ik bruut autistisch ben mbt het kunnen stukmaken van de omgeving. Ik moet echt alles stuk gemaakt hebben wat stuk kan voor ik verder ga...
half life is engels voor halfwaarde tijd...quote:Op donderdag 18 november 2004 10:29 schreef dapluiz het volgende:
Half-life had toch te maken met het afnemen van straling van een bepaalde stof oid ?
Owja, het steeds delen van straling naar steeds mindere waarde.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:29 schreef Ruis het volgende:
[..]
half life is engels voor halfwaarde tijd...
nu gaat het pas spannend wordenquote:Op donderdag 18 november 2004 01:24 schreef TripleM het volgende:
Heerlijk om op je gemakje van een spel te genieten, da's lang geleden.. Nu ga ik lekker slapen.. Morgen is mijn bestemming:
[afbeelding]
ik heb dit probleem ook, verder draait ie prima..kun je aangeven hoe je dat precies doet met je systreemcache enzo?quote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef Freel het volgende:
En voor diegene die problemen hebben met het laden van geluiden en het daardoor steeds even vast blijven hangen van het spel heb ik misschien een tip. Bij mij heb ik dit opgelost door mijn pagefile van windows op een andere hardeschijf te zetten dan waar Steam op geinstalleerd staat. Daarbij heb ik ook het systeemgeheugen anders ingedeeld door het meer naar het systeemcache te laten gaan dan voor programma's. HL doet het nu prima!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ga ik het spel nog maar een keer spelen op hard ipv medium, kijken wat dat scheelt. wat dat betreft is het spel beter als doomIII, daar had ik halverwege al geen zin meer in (maar die was dus weer te lang, en hl2 te kort, maarja)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
Ik heb m zojuist bij Mediamarkt voor 52,99 gekocht en bij Nedgame ligt ie voor 50 euro als je gelukt hebt en hij is niet uitverkochtquote:Op donderdag 18 november 2004 10:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil vanavond Half-Life 2 gaan kopen. Waar kan ik em voor rond de ¤50,- kopen?
Ik weet dat ie bij Play en GCShop goedkoop is maar zolang kan ik niet wachten
Iemand tips?
Tja, eigenlijk zou je alle HL2 fora en topics in andere fora moeten mijden, het risico is zo groot dat je toch iets te weten komt dat je niet wil weten.. Wel balen iigquote:Op donderdag 18 november 2004 12:40 schreef Mr.J het volgende:
De thread is nu gedelete maar ik zit dus nu de komende weken te spelen terwijl ik het einde al weet!
Ik hoop dat die teringhond iets heel naars over komt. Bah, wat lullig!
Eigenlijk is dat het beste.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:02 schreef TripleM het volgende:
[..]
Tja, eigenlijk zou je alle HL2 fora en topics in andere fora moeten mijden, het risico is zo groot dat je toch iets te weten komt dat je niet wil weten.. Wel balen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |