abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 november 2004 @ 13:15:09 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23399928
quote:
Valve verspreidt een eigen warezversie van het dinsdag geïntroduceerde Half-Life 2, zo is bekendgeworden. De gebruiker Azzkiker van HL2Files.com zond een Bittorrent-link naar een warezversie van Half-Life 2 naar Valve, dat tot zijn grote verbazing antwoordde dat de ontwikkelaars deze piraatsoftware zelf verspreid hadden. Bij wijze van experiment heeft Valve Software namelijk een testwarezversie gelanceerd. Vervolgens zal gecontroleerd worden welke gamers allemaal gebruikmaken van deze illegale software, en deze gebruikers kunnen dan ook op een ban van het Steam-netwerk rekenen. Downloaders kunnen dus maar beter overwegen het spel toch te gaan kopen, aangezien zij hoogstwaarschijnlijk binnenkort uitgesloten zullen worden van Valves netwerk, aldus Azzkiker.
whahaha. Ja, dan ben je mooi de lul natuurlijk... :'). Slim bedacht weer...
pi_23399961
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

whahaha. Ja, dan ben je mooi de lul natuurlijk... . Slim bedacht weer...
Wel slim ja om downloaders zo te pakken
pi_23399984
Er zal vast wel een crack zijn die het online registreren oid omzeilt. Wie het laatst lacht, lacht het best.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 18 november 2004 @ 13:20:06 #4
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23400025
tis een manier om iig een deel van de n00bs weer uit te sluiten maar zoals hierboven al gezegd worden.. de crack zal wel weer verschijnen.. ze hadden het gewoon niet bekend moeten maken dan waren er al veel de fout ingegaan voordat mensen er aan een crack gingen werken.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 november 2004 @ 13:20:40 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23400034
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:17 schreef Steeven het volgende:
Er zal vast wel een crack zijn die het online registreren oid omzeilt. Wie het laatst lacht, lacht het best.
uiteraard zal het wel weer een kleine uitdaging zijn voor hackers. Het leuke hieraan is echter dat veel mensen software downloaden zonder dat ze dit soort dingen weten en dan dus geband worden van steam...
  donderdag 18 november 2004 @ 13:21:19 #6
103340 XboxAddict
That's just Prime
pi_23400042
Pff.. als valve je blokkeert op basis van IP, dan zijn er vast wel programma's die je een ander (virtueel) IP nummer geven..

Uiteindelijk vindt iemand er wel wat op om het te omzeilen..

Toch een goede zaak van Valve om Illegale software tegen te gaan, maar ik denk toch dat ze telkens de verkeerde aanpak nemen...
"Een groot leider moet minder doen en meer zijn"
"In space, no one can hear starscream"
  Official ESF Kreviewer donderdag 18 november 2004 @ 13:21:59 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23400063
Ik vond dat files downloaden voor je kan spelen ook wel slim. Dan zijn er ieg geen cracks in de wereld voor het spel in de winkels ligt...Ik vind dat ze doen wat ze kunnen doen en dat is het zo lastig mogelijk maken om snel een gekraakte versie te krijgen...
pi_23400162
Dit zou ook maar zo bangmakerij kunnen zijn zodat mensen die hem eigenlijk wilden downloaden, hem zullen kopen in de winkel. Waarom zou je het anders bekendmaken? Iedereen keihard blokkeren, maar wel vooraf lief iedereen waarschuwen... I don't think so.
pi_23400340
Maar als je em download, en je koopt em niet, heb je toch geen steam account meer nodig
Dus mensen die em downloaden en testen, die kunnen em dus niet meer kopen. Dus heeft Valve zich zich weer een beetje buiten spel gezet.
Maar volgens mij is dit allemaal gewoon maar een beetje fake

Ik heb em ook gedownload, maar nu wacht ik wel ff met de legale versie, totdat ik weet of dit echt zo is.

Oh en btw, dachten ze eerst ook niet dat Valve zelf die alpha versie had verspreid?

[ Bericht 12% gewijzigd door neggix op 18-11-2004 13:40:50 ]
O+ BlaBlub O+
pi_23400555
Hmz,

Onder welke release name dan?
pi_23400659
Lekker boeiend dat je wordt uitgesloten van Valves netwerk, binnenkort komt toch WoW uit
  Redactie Games donderdag 18 november 2004 @ 13:53:01 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23400754
Of het is misschien een excuus om hun brak geimplementeerde Steam-engine ietwat goed te praten
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 18 november 2004 @ 13:53:10 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_23400756
Tsja in Nederland is uitlokking volgens mij juridisch niet helemaal correct. Maar ze zullen in de user agreement wel stellen dat de Amerikaanse wet wordt aangehangen. Persoonlijk ben ik er meer voor om grootschalig corrupte bestanden op internet te gooien, zoals je ook vaak bij mp3s ziet. Zeker bij spellen, waar een gemiddeld persoon een paar dagen bezig is om hem binnen te halen, lijkt me dat een gouden zet. Na een paar weken verkeerde spellen downloaden houd je het wel voor gezien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 november 2004 @ 13:55:08 #14
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23400792
Er zijn toch al manieren om heel die steam te omzeilen maaar dat mag ik denk ik niet plaatsen hier
Who the fuck is ajax ?
pi_23400877
Dit kan niets anders dan een dikke hoax zijn!!
Oftewel Valve zegt dit gewoon om mensen bang te maken.
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_23401055
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:53 schreef speknek het volgende:
Tsja in Nederland is uitlokking volgens mij juridisch niet helemaal correct. Maar ze zullen in de user agreement wel stellen dat de Amerikaanse wet wordt aangehangen. Persoonlijk ben ik er meer voor om grootschalig corrupte bestanden op internet te gooien, zoals je ook vaak bij mp3s ziet. Zeker bij spellen, waar een gemiddeld persoon een paar dagen bezig is om hem binnen te halen, lijkt me dat een gouden zet. Na een paar weken verkeerde spellen downloaden houd je het wel voor gezien.
Dat dat truckje bij kazaa werkt wil toch niet zeggen dat dat bij andere manieren ook werkt
Jupiler is goed
pi_23401095
WTF is steam? En wat voor games heeft Valves gemaakt? Enige grote titels?
  donderdag 18 november 2004 @ 14:15:37 #18
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23401275
ik heb voor het eerst in mn leven een spel gekocht
ik ben lief.

maar, is ie nu al illegaal verkrijgbaar inmiddels, of nog steeds niet?
Ik hoop van niet ieg
pi_23401370
kan me geen ruk schelen want ik hoef het toch niet online te spelen. waar kan ik deze versie downloaden? (aangezien het van Valve zelf komt is het legaal lijkt mij)
pi_23401401
quote:
Op donderdag 18 november 2004 13:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

uiteraard zal het wel weer een kleine uitdaging zijn voor hackers. Het leuke hieraan is echter dat veel mensen software downloaden zonder dat ze dit soort dingen weten en dan dus geband worden van steam...
Ik vraag mij serieus af wat het nut daar van is, voor die enkeling die de game later alsnog koopt is het misschien vervelend. Maar het gros zal nooit gebruik maken van het Steamnetwerk en/of de game kopen. .
-
  donderdag 18 november 2004 @ 14:25:57 #21
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_23401477
Als je het niet koopt ben je sowieso een barbaar. Wie wil Hl2 nu niet officieel hebben?
Andere kutgames zoals the Sims en flikkertycoon zoveel mag je gerust downloaden, das toch troep.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_23401495
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:25 schreef Baklap het volgende:
Als je het niet koopt ben je sowieso een barbaar. Wie wil Hl2 nu niet officieel hebben?
Andere kutgames zoals the Sims en flikkertycoon zoveel mag je gerust downloaden, das toch troep.
Dit is echt de meest domme redenatie die ik in tijden heb gelezen. .
-
pi_23401600
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:07 schreef Aneurism het volgende:
WTF is steam? En wat voor games heeft Valves gemaakt? Enige grote titels?
Steam

Steam is a broadband business platform for direct software delivery and content management. At its core, Steam is a distributed file system and shared set of technology components that can be implemented into any software application. With Steam, developers are given integrated tools for direct-content publishing, flexible billing, ensured-version control, anti-cheating, anti-piracy, and more. Steam consumers enjoy the benefit of starting their favorite applications within minutes of confirming their purchase. They can access their applications from any PC. They are no longer challenged to find the latest updates for these applications. And they no longer need to wonder if their device drivers are compatible with the latest software.

Grootste titel van Valve is Half-Life en nu deel2
  donderdag 18 november 2004 @ 14:43:56 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23401868
quote:
Op donderdag 18 november 2004 14:25 schreef Baklap het volgende:
Als je het niet koopt ben je sowieso een barbaar. Wie wil een Ferrari nu niet origineel hebben?
Andere kutauto's zoalseen Fiat en flikkerpeugeot zoveel mag je gerust jatten, das toch troep.
pi_23402031
Wel slim, maar of het werkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')