whahaha. Ja, dan ben je mooi de lul natuurlijk... :'). Slim bedacht weer...quote:Valve verspreidt een eigen warezversie van het dinsdag geïntroduceerde Half-Life 2, zo is bekendgeworden. De gebruiker Azzkiker van HL2Files.com zond een Bittorrent-link naar een warezversie van Half-Life 2 naar Valve, dat tot zijn grote verbazing antwoordde dat de ontwikkelaars deze piraatsoftware zelf verspreid hadden. Bij wijze van experiment heeft Valve Software namelijk een testwarezversie gelanceerd. Vervolgens zal gecontroleerd worden welke gamers allemaal gebruikmaken van deze illegale software, en deze gebruikers kunnen dan ook op een ban van het Steam-netwerk rekenen. Downloaders kunnen dus maar beter overwegen het spel toch te gaan kopen, aangezien zij hoogstwaarschijnlijk binnenkort uitgesloten zullen worden van Valves netwerk, aldus Azzkiker.
Wel slim ja om downloaders zo te pakkenquote:Op donderdag 18 november 2004 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
whahaha. Ja, dan ben je mooi de lul natuurlijk.... Slim bedacht weer...
uiteraard zal het wel weer een kleine uitdaging zijn voor hackers. Het leuke hieraan is echter dat veel mensen software downloaden zonder dat ze dit soort dingen weten en dan dus geband worden van steam...quote:Op donderdag 18 november 2004 13:17 schreef Steeven het volgende:
Er zal vast wel een crack zijn die het online registreren oid omzeilt. Wie het laatst lacht, lacht het best.
Dat dat truckje bij kazaa werkt wil toch niet zeggen dat dat bij andere manieren ook werktquote:Op donderdag 18 november 2004 13:53 schreef speknek het volgende:
Tsja in Nederland is uitlokking volgens mij juridisch niet helemaal correct. Maar ze zullen in de user agreement wel stellen dat de Amerikaanse wet wordt aangehangen. Persoonlijk ben ik er meer voor om grootschalig corrupte bestanden op internet te gooien, zoals je ook vaak bij mp3s ziet. Zeker bij spellen, waar een gemiddeld persoon een paar dagen bezig is om hem binnen te halen, lijkt me dat een gouden zet. Na een paar weken verkeerde spellen downloaden houd je het wel voor gezien.
Ik vraag mij serieus af wat het nut daar van is, voor die enkeling die de game later alsnog koopt is het misschien vervelend. Maar het gros zal nooit gebruik maken van het Steamnetwerk en/of de game kopen.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
uiteraard zal het wel weer een kleine uitdaging zijn voor hackers. Het leuke hieraan is echter dat veel mensen software downloaden zonder dat ze dit soort dingen weten en dan dus geband worden van steam...
Dit is echt de meest domme redenatie die ik in tijden heb gelezen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:25 schreef Baklap het volgende:
Als je het niet koopt ben je sowieso een barbaar. Wie wil Hl2 nu niet officieel hebben?
Andere kutgames zoals the Sims en flikkertycoon zoveel mag je gerust downloaden, das toch troep.
Steamquote:Op donderdag 18 november 2004 14:07 schreef Aneurism het volgende:
WTF is steam? En wat voor games heeft Valves gemaakt? Enige grote titels?
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:25 schreef Baklap het volgende:
Als je het niet koopt ben je sowieso een barbaar. Wie wil een Ferrari nu niet origineel hebben?
Andere kutauto's zoalseen Fiat en flikkerpeugeot zoveel mag je gerust jatten, das toch troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |