Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje PvdA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.quote:Op dinsdag 16 november 2004 04:51 schreef sjun het volgende:
Ter informatie: De UvA staat bekend als PvdA-bolwerk. De studie politicologie is ook zeer goed aangeschreven als kruiwagen om het binnen de PvdA verder te brengen.
Net als het etiketje geitenneukers.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje PvdA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.
Helaas, dit topic is succesvoller.quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef du_ke het volgende:
Ik was zo veel eerder!!
Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje VARA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:39 schreef sjun het volgende:
Je vergeet even hoe de man in een geregisseerde thuiswedstrijd bij de VARA! Paul Cliteur als bureaugeleerde trachtte weg te zetten door vooral niet in te gaan op de vragen die de man opwierp terwijl de allerminst neutrale gespreksleidster samen met Job de aanval inzette op Cliteur in plaats van dat zij Cohen tot het gespreksonderwerp bepaalde.
Hou op met sentimentaliseren, etiket!quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:07 schreef RichardQuest het volgende:
Ben je ook aan het sentimentaliseren als je anderen sentimentaliserend noemt? Wel toch?
Daar staat 'ie. *driftig wijst*quote:
stfuquote:Op dinsdag 16 november 2004 17:00 schreef PJORourke het volgende:
He is tijd voor een tvp-verbod. Je reinste topicvervuiling.
Wat een sentimentele etiket plak je er nu weer op zeg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een slechte titel.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat een sentimentele etiket plak je er nu weer op zeg.
Frankrijk?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Liever de 51e staat van dan de 2e staat van...
Bijvoorbeeld. Of Duitsland, of Turkije, of Belgie, of Italie, of ...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Frankrijk?
Ik snap natuurlijk wat je bedoelt, maar hoe gifs u sjid?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:43 schreef Monidique het volgende:
In ieder geval, dat zal wel. Ik bedoelde eigenlijk dat Engeland de 51e staat is en Irak de 51e staat is. En Nederland. En Israël. Allemaal de 51e staat van Amerika. Waarom nooit de 54e?
Met alcohol op zal het best indruk maken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
It looks like a horse...
Amerika is de 13de provincie van Nederland, mên.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:43 schreef Monidique het volgende:
In ieder geval, dat zal wel. Ik bedoelde eigenlijk dat Engeland de 51e staat is en Irak de 51e staat is. En Nederland. En Israël. Allemaal de 51e staat van Amerika. Waarom nooit de 54e?
Het levert bijkomende kennis op over de adeptivatie van de PvdA alhierquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje PvdA nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.
Je ongeëvenaarde bescheidenheid van wereldformaat speelt weer even op.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Amerika is de 13de provincie van Nederland, mên.
Als men Nieuw Amsterdam niet had verruild voor een dom kruideneilandje was Nederland nu de allergrootste supermacht. In plaats van Amerika zelf. In plaats van democratie exporteerden we dan het poldermodel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Amerika is de 13de provincie van Nederland, mên.
quote:Memorable Quotes from Team America: World Police
Kim Jong Il: [after Hans Brix has been fed to sharks] Inspect that you butt-fucking mother fucker! Fuck you Hans Blix, you cock fuck!
Pff, dan hadden de Engelsen het wel ingenomen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als men Nieuw Amsterdam niet had verruild voor een dom kruideneilandje was Nederland nu de allergrootste supermacht. In plaats van Amerika zelf. In plaats van democratie exporteerden we dan het poldermodel.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Dan zou Paramaribo het economische centrum van de wereld zijn, en Nieuw Amsterdam zou vanwege een volledig corrupt bestuur aan de grond van de afgrond staan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als men Nieuw Amsterdam niet had verruild voor een dom kruideneilandje
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dan zou Paramaribo het economische centrum van de wereld zijn, en Nieuw Amsterdam zou vanwege een volledig corrupt bestuur aan de grond van de afgrond staan.
Wie o wie?quote:- Bracht de Wet arbeid vreemdelingen tot stand, die moet voorkomen dat illegalen werk kunnen krijgen
Zure Melkert.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wie o wie?
* Ding! Ding! Ding!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zure Melkert.![]()
En inhoud!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
* Ding! Ding! Ding!
Goed zo Aaah, ga je door voor de koelkast?
Maar je bent wel failliet. En nu, toch maar weer uitkering?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:22 schreef Meki het volgende:
heey ik ben er weer
Heerlijke humor, maar wat een anti-climax. Pfff.quote:
Ik vind het woord uitzendbureau een hele nazistische ondertoon hebben. Verbieden!quote:
Waarom geen aanslag? Of is dat alleen voor hoogopgeleiden?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent wel failliet. En nu, toch maar weer uitkering?
jah heb me net gemeld bij de CWIquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent wel failliet. En nu, toch maar weer uitkering?
Een aanslag op de uitkeringsinstanties?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom geen aanslag? Of is dat alleen voor hoogopgeleiden?
Oh, hier sluiten ze na vijven.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
jah heb me net gemeld bij de CWI![]()
Kon je rondkomen van je weblog?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
jah heb me net gemeld bij de CWI![]()
Waarom heb jij er eigenlijk geen? Je doet hier toch niets.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kon je rondkomen van je weblog?
jah zekerquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kon je rondkomen van je weblog?
Waarom ben je geen dictator meer?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:41 schreef Meki het volgende:
[..]
jah zeker
Maar hij gaat weer online![]()
Koning lijkt me beterquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ben je geen dictator meer?
Is er een weblog staatsinrichting?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Koning lijkt me beter
meer geld Hihihihihih![]()
Wat een hysterisch lachje, hier heb je wat pilletjes:quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Koning lijkt me beter
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom heb jij er eigenlijk geen? Je doet hier toch niets.
neehquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is er een weblog staatsinrichting?
Geef maar Hirsi Aliquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een hysterisch lachje, hier heb je wat pilletjes: [afbeelding] [afbeelding]
Moet jij niet met een Braziliaanse de samba dansen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
.
Denk je dat ze gek is?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Geef maar Hirsi Ali
Dat verveelt snel. Ik ga zo eten, daarna zie ik wel weer.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet jij niet met een Braziliaanse de samba dansen?
zeer gestoord en ongeschikt voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Denk je dat ze gek is?
En Somalisch, he Meki?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
zeer gestoord en ongeschikt voor Nederland
Je bedoelt, je komt snel klaar. Smakelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat verveelt snel. Ik ga zo eten, daarna zie ik wel weer.
ja, er moet meer besneden worden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
zeer gestoord en ongeschikt voor Nederland
jep ze staat bekend met gras etenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En Somalisch, he Meki?
Wat?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
jep ze staat bekend met gras eten![]()
alle Somaliers eten grasquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat?
In Nederland eten ze sla, heb ik op tv gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
alle Somaliers eten gras
had ik gezien op TV
dus Hirsi ali ook
Nee, die zin klopte niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
alle Somaliers eten gras
had ik gezien op TV
dus Hirsi ali ook
adiusquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, die zin klopte niet.
Maar ik ga er van door, adios!
Hoe hoger in de rangorde, des te minder respect van Jan-Modaal.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:48 schreef Meki het volgende:
Koning lijkt me beter
Bedoel je soms qad, of quad of Cat, hoe heet dat spul ook alweerquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:07 schreef Meki het volgende:
alle Somaliers eten gras
had ik gezien op TV
dus Hirsi ali ook
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:54 schreef sizzler het volgende:
RQ probeert yvonne te evrsieren: [Oproep] Moeders en dochters gevraagd.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:39 schreef yvonne het volgende:
enge POLcreeps
quote:Berichten op Marokko.nl niet van Mohammed B.
RIJSWIJK - De 266 berichten die in de laatste maanden onder schuilnaam Rifo79 zijn gepubliceerd op het internetforum Marokko.nl zijn niet van Mohammed B., verdachte van de moord op Theo van Gogh. Rifo79 heeft zich dinsdagavond opnieuw ingelogd op de site en noemt de beschuldigingen 'triest'.
De beheerders van Marokko.nl hebben toegang tot de berichten dinsdag afgesloten en de inhoud bestudeerd. Dinsdagavond zijn de posts van Rifo79 teruggeplaatst omdat er geen reden werd gevonden om de inhoud te censureren, liet eigenaar R. Salmoun van de Stichting Marokko Media weten.
Rifo79
Het Radio 1 Journaal meldde dinsdagochtend dat Mohammed B. tot vlak voor zijn daad meedeed aan discussies op internet over de islam. De redactie baseerde zich op informatie uit de politiedossiers waarin de gebruikersnaam Rifo79 stond vermeld.
Vermoeden
Het Openbaar Ministerie liet dinsdagavond weten dat er geen zekerheid bestaat of Mohammed B. de gebruiker van deze schuilnaam was. Dat vermoeden bestond wel.
De eigenaren van Marokko.nl hebben de gegevens over de persoon achter Rifo79 daags na de moord op verzoek afgestaan aan de politie. Ook informatie over andere deelnemers aan discussies op de internetpagina is afgestaan, aldus Salmoun
Kwam die Mobee ook op Fok? Waar is KirmiziBeyaz, mijn grote vriend?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bij deze verander ik mijn Xenofobie-award naar Yvonne.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
![]()
De genocide-ontkenner is bezig met plannen voor de volgende hit.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kwam die Mobee ook op Fok? Waar is KirmiziBeyaz, mijn grote vriend?
Je bent anders jong genoeg om in haar doelgroep te vallen.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bij deze verander ik mijn Xenofobie-award naar Yvonne.
Ik vond hem eng.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De genocide-ontkenner is bezig met plannen voor de volgende hit.
Ik vond hem een idioot. Niet eens eng, maar wel erg overtrokken. Alsof hij een relkloon was Dora of Akk(k)ersloot.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vond hem eng.
[afbeelding]
Ja, wat?!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
.
Een lesje Nederlands kan die naast geschiedenis ook nog wel gebruiken.quote:Op woensdag 17 november 2004 07:40 schreef George-Butters het volgende:
nog even voor de lach op de vroege morgen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48407#1702536![]()
http://www.jpost.com/serv(...)ll&cid=1100664899093quote:Israeli arms-dealers have assisted the army of the Ivory Coast with operating unmanned drones which helped soldiers attack a French military base in that country, a French television broadcaster reported Wednesday morning.
According to TF1, pictures taken from the drones allowed Ivory Coast soldiers to locate the French base and bombard it from the air, killing nine French soldiers and injuring another 23
[...]
Le Monde newspaper also reported Wednesday that a group of 46 Israelis have set up an base in Abidjan to gather intelligence for the Ivory Coast Army.
In response to the reports, the Foreign Ministry issued a statement saying "Israel is unaware of such a thing."
oow ik weet niet hoe dat heetquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bedoel je soms qad, of quad of Cat, hoe heet dat spul ook alweer![]()
Slikken!quote:Op woensdag 17 november 2004 11:11 schreef RichardQuest het volgende:
Qat. Dat zijn bladeren. Die eet je niet, die zijn alleen om te kauwen.
Leugens! Israelisch doen nooit iets fouts!quote:Op woensdag 17 november 2004 10:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.jpost.com/serv(...)ll&cid=1100664899093
quote:300 Moroccan families escape upsurge of racism in Corsica (paper)
PARIS, Nov.16 - Three hundred Corsica-settled Moroccan families escaped the a worrying upsurge of racism in the French Island, to Le Gard (Southern France), Le Parisien reported Tuesday.
The exodus is gaining in intensity, the paper said, adding that the Moroccans dare not even talk about this problem to avoid reprisals against their co-citizens still in Corsica.
“There, we were called the Arabs. Here, they call us the Corsicans,” the paper goes, quoting Moroccans who had choose between death or departure.
“I chose to pack up for Nimes, after 26 years in the land where I was born, and where my wife was born, said one Moroccan national who fled the Island in 1999, when hatred rose against Maghreban nationals.”
He required anonymity for his parents are still in Corsica.
“Actually, as long as our parents worked in farms and building, it was fine, but the second generation, who could claim more worthy positions, had one answer: look for a job in Metropolitan France.”
Police carried out Monday an operation against the armed group dubbed “Clandestini Corsi” that claimed responsibility in 7 anti-Maghreban attacks in Corsica. Some ten people, including alleged members of the group and relatives
Eikelsquote:Op woensdag 17 november 2004 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
Corsicanen gaan los:
[..]
Oow maar dat is toch verbodenquote:Op woensdag 17 november 2004 11:11 schreef RichardQuest het volgende:
Qat. Dat zijn bladeren. Die eet je niet, die zijn alleen om te kauwen.
waarom doen ze het danquote:Op woensdag 17 november 2004 11:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja.
Sentimentaliseringspoging?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind het woord uitzendbureau een hele nazistische ondertoon hebben. Verbieden!
Machtswellustelingquote:Op woensdag 17 november 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Zo het was even overleven vandaag. NIeuwe havo5 klas gehad....
1tje eruit gestuurd
2 apart gezet
en 64 waarschuwingen gegeven...
Ik zweette me kapot. Wat een drama zeg...
PFFFFFFFFF
Stoere Sjors! Gooi de zweep er maar overheen, jongen!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
1tje eruit gestuurd
2 apart gezet
PFFFFFFFFF
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
1tje eruit gestuurd
2 apart gezet
PFFFFFFFFF
En het vervelende is vooral dat ik niet begrijp waarom het zo uit de hand liep...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]! Ach met een beetje geluk krijg je het wel een keer voor elkaar. Hoewel sommige docenten er na 25 jaar nog niks van bakken
.
Het is vaak ook vanuit de leerlingen een beetje uittesten volgens mij. En wanneer dat een beetje effect heeft zullen ze er ook niet zo snel mee ophouden.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En het vervelende is vooral dat ik niet begrijp waarom het zo uit de hand liep...
Ik heb deze week al 2 andere klassen gehad, meerdere keren en die gedroegen zich keurig. Niets aan het handje!
ik hoop dat de lol er snel af is zodra ze er uit gestuurd worden....quote:Op woensdag 17 november 2004 15:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is vaak ook vanuit de leerlingen een beetje uittesten volgens mij. En wanneer dat een beetje effect heeft zullen ze er ook niet zo snel mee ophouden.
Maar hoe vinden jullie mijn Sint groetzone?
Ghehe, Gristentjes ookquote:Helft EO-leden had seks voor huwelijk
Ongeveer de helft van de leden van de Evangelische Omroep (EO) had seks voor het huwelijk. Daarvan heeft de helft spijt. Dat blijkt uit een onderzoek onder bijna 1000 EO-leden.
Vrouwen
Iets meer vrouwen dan mannen gaven aan dat ze voor hun trouwen gemeenschap hadden gehad. De respondenten van diverse, meestal orthodox-protestantse kerkelijke achtergronden, waarderen hun seksuele relatie gemiddeld met een 7,3.
Frequentie
Ongeveer 40% vrijt minder dan eenmaal per week, eenderde gemiddeld een keer per week en 17% vaker. Van de vrouwen is 76% tevreden over de frequentie, van de mannen 64%. Ongeveer 45% van de ondervraagden doet aan anticonceptie. De pil is bij hen het meest populair. 7% zegt wel eens te zijn vreemdgegaan.
Parktijk
De onderzoekers van de Christelijke Hogeschool Ede wilden vooral weten hoe het christelijk geloof het denken over en de praktijk van het huwelijk onder EO-leden beïnvloedt.
Onderdanig
Van de ondervraagden vindt 80% dat wat de bijbel over het huwelijk zegt, belangrijk is. Ongeveer de helft zegt echter geen concrete invulling te kunnen of willen geven aan dat wat de bijbel zegt over de rollen van man en vrouw. Slechts een kwart zegt dat ze de stelling dat de vrouw aan haar man onderdanig moet zijn als aan Christus, in de praktijk probeert te brengen.
God
De overgrote meerderheid (93%) schrijft huwelijksgeluk toe aan God. Een bijna even hoog percentage is van mening dat God hen als huwelijkspartners bij elkaar gebracht heeft.
Zoals je al zei: het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:34 schreef Monidique het volgende:
Laat maar. Wilders uit kritiek, Van der Stoel is een fossiele PvdA-er, en de Amerikanen begaan geen oorlogsmisdaden in een land dat hun gevraagd heeft daar te zijn.
Oeh.. mannen in leren broek!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Met m'n strakke leren broek!
Ooh, dat probeert ze te doen. Ik denk al, wat zit datquote:Op woensdag 17 november 2004 15:41 schreef du_ke het volgende:
Heeft baby-bola al een schoen gezet?
hmmmz, geen slecht idee.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:53 schreef du_ke het volgende:
Pureer die peen en laat haar alles hap voor hap opvreten is goed voor d'r ogen.
Tja......quote:Afkorting
De makers van de Duitse soapserie 'Alles Nur Aus Liebe' hebben de naam veranderd nadat zij erachter kwamen dat de afkorting wel erg ongelukkig was. De afkorting ANAL zou bij menig een rode kleur op de wangen doen verschijnen. Duitsers hebben de neiging om de naam van soapseries af te korten, net zoals dit gebeurt in Nederland bij bijvoorbeeld Goede Tijden Slechte Tijden (GTST). De nieuwe serie gaat nu 'Verliebt in Berlin' heten.
Dankzij Bush' demonisatiecampagne worden er nu Irakezen afgeschoten.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:34 schreef Monidique het volgende:
Laat maar. Wilders uit kritiek, Van der Stoel is een fossiele PvdA-er, en de Amerikanen begaan geen oorlogsmisdaden in een land dat hun gevraagd heeft daar te zijn.
Om hun Marokkaanse dealers te spekken.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:18 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom doen ze het dan![]()
Ja, inderdaad. Ik draag Lonsdale omdat ik het nou eenmaal mooie kleren vind. En American History X vind ik niet een goeie film omdat er zoveel hakenkruizen in zitten hoor! En die veters zaten al bij de kisten.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef Sidekick het volgende:
Ik denk overigens dat we nu wel kunnen zeggen dat Lonsdale gedemoniseerd wordt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:30 schreef George-Butters het volgende:
Aaaaaah in dit topic zijn ze niet zo blij met je Wildersicoontje....
Het enige echte 'post je desktop' topic dl.5
Deze?quote:-edit-
Tieft op.
[ Bericht 82% gewijzigd door Slarioux op 16-11-2004 15:00 ]
In meerdere topics zie ik. Leuk om een post mee af te sluiten maar niet alleen een icon gaan spammen aub.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:30 schreef George-Butters het volgende:
Aaaaaah in dit topic zijn ze niet zo blij met je Wildersicoontje....
Het enige echte 'post je desktop' topic dl.5
Wilders: 'We hebben meer Wildersen nodig'quote:In een reactie daarop zegt Wilders te denken dat van der Stoel hem verkeerd begrijpt. "Ik wil een keiharde aanpak van de uitwassen van de islam, maar ik heb niets tegen de religie. Ik ga gewoon door met waar ik mee bezig ben." Ook de uitspraken dat Nederland meer Cohens nodig heeft, zijn bij Wilders compleet verkeerd gevallen: "We hebben niet meer Cohens nodig, maar meer Wildersen."
Want? Je valt op kale mannen die thee slurpen?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
Liever Cohen dan Wilders..
Ik haat mensen met een zachtere G dan ik.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want? Je valt op kale mannen die thee slurpen?
Eindhovuh de Gggghakstuh!quote:Op woensdag 17 november 2004 18:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik haat mensen met een zachtere G dan ik.
Nee, die g van jou, die doet 't hem. Sentimentalist!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:18 schreef RichardQuest het volgende:
Verder zie ik niet in wat het plakken van het etiketje Gggghakstuh nu aan de argumentatie toevoegt bijhalve een poging zaken te sentimentaliseren.
Je bent de voorspelbaarheid zelve.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef Sidekick het volgende:
Goed zo Aah, ga door.
You're killing DrWolffenstein.
Ja, alleen dan digitaal. Ook is Wilders is geen gestoorde dictator.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:38 schreef Monidique het volgende:
Een Geert Wilders icoon verspreiden, is dat net zoiets als het dragen van portretten van Saddam Hoessein bij een demonstratie?
Dat komt doordat hij 24/7 in de gaten wordt gehouden door AIVD-mensen die zich voordoen als beveiligingsmensen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ook is Wilders is geen gestoorde dictator.
Vind jij het ook killing?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:22 schreef Sidekick het volgende:
Goed zo Aah, ga door.
You're killing DrWolffenstein.
Met een ruit of een cirkel?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:00 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg M. Van de artistieke M in je usericoon, kun je ook een W versie maken?![]()
Een ruit uiteraard. Straks gaan mensen dingen denken.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Met een ruit of een cirkel?
Wilders de anaalridder. Goed imago.quote:
Waar? Even mailen dat hij tot 4 uur vannacht wacht.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Goed, laat ik maar weer aan mijn slaap-dieet beginnen.
Maar niet voordat ik antwoord heb van Akkersloot in zijn geweldige topic.
Hij is prachtig.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:13 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
De 'W' in hetzelfde lettertype was nogal onduidelijk, dus heb ik maar even een ander lettertype gebruikt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Groupie akbar
Kom hier eens om als het om een IDF-soldaat gaat.
rood wit en zwart en een duits jaren '30 lettertype......hmmmzzz......quote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hij is prachtig.
Es erinnert mich anquote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hij is prachtig.
Zelfspot, neonazi's hebben dat ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef Drugshond het volgende:
Hier heb je ook een paar avatars..... van stormfront...(uche uchj).......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee, je hoeft mij niet te bedanken.........
Wat mij eigenlijk zorgen baart is hoe jij zo snel de icoontjes uit de grond kon stampen.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef Drugshond het volgende:
Hier heb je ook een paar avatars..... van stormfront...(uche uchj).......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee, je hoeft mij niet te bedanken.........
3 woorden.....quote:Op woensdag 17 november 2004 23:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat mij eigenlijk zorgen baart is hoe jij zo snel de icoontjes uit de grond kon stampen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:39 schreef Arcee het volgende:
Meeste aantal posts per dag - Politiek
Hee, ga's slapen jij.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ist das der neue Weltmeister F1 Volkswagen 2006?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:51 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Darf ich mal dein Freund Himacher grüßen?![]()
Ich glaube es gibt ein anderer östereichisches Talentquote:Op woensdag 17 november 2004 23:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ist das der neue Weltmeister F1 Volkswagen 2006?
Es geht's schon los.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:00 schreef sjun het volgende:
[..]
Ich glaube es gibt ein anderer östereichisches Talent
Hij doet het vooral leuk als je de mens achter de digitale entiteit Dr.Wolffenstein in gedachten hebt...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n beetje het tegenovergestelde aan de muur hangen.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:08 schreef sjun het volgende:
[..]
Hij doet het vooral leuk als je de mens achter de digitale entiteit Dr.Wolffenstein in gedachten hebt...![]()
Alhoewel dat "People who I'd like to kill" een wel erg goed idee is.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n beetje het tegenovergestelde aan de muur hangen.
Japanse zwaarden?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo'n beetje het tegenovergestelde aan de muur hangen.
Boeiende postersquote:Op donderdag 18 november 2004 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, deze: http://msdn.microsoft.com(...)osters/download.aspx
Wat zegt de kerk daarover?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, deze: http://msdn.microsoft.com(...)osters/download.aspx
Informatica is erg populair onder gelovigen. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat zegt de kerk daarover?
Mohammed Wilders profeet ener cultuurkritische gemeente proclameert op Al Jazeera zijn stellingen waamee hij getribaliseerde uitwassen van islam belicht en aan de openbaarheid prijsgeeft opdat een rijk van vrede door bewustwording kan aanbreken. Zou het Allah hebben vermocht een verre dienaar te verkiezen om Zijn volk uit hun diepe slaap te doen ontwaken en tot bewustzijn van menswaardige vormgeving aan het eigen leven te roepen?quote:Op donderdag 18 november 2004 02:58 schreef Drugshond het volgende:
VS7 Dot.net...... leuk ontwikkel platform is dat....
Overigens :
Wilders komt op al Jazeera![]()
(Als mohammed niet naar de berg kan komen, dan moet de berg maar naar mohammed komen).
Ik raakte geïnspireerd.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:51 schreef Maerycke het volgende:
Sjun heeft een nieuw petprojectje...![]()
quote:Een Filefront-medewerker genaamd "Azzkiker" vond een Bittorent-link naar een illegale Half-Life 2-versie. Deze speelde hij door aan Valve. Tot zijn grote verbazing stuurde Gabe Newell hem het volgende antwoord:
We're running a bit of an experiment. We're keeping track of the accounts that do this and will be shutting them off.
Valve kan dus controleren wie deze door henzelf verspreide warez-versie gebruikt, en deze mensen zullen geband worden van het Steam-netwerk.
Azzkiker vervolgt het bericht met een oproep het spel vooral gewoon te kopen, omdat VALVe Software meer dan 40 miljoen dollar heeft uitgegeven om het spel te ontwikkelen. Laat zien dat je hun werk waardeert en koop het!
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:53 schreef du_ke het volgende:!
Ze worden steeds mondiger he?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:05 schreef George-Butters het volgende:
Bij het sectiehoofd![]()
De jeugd van tegenwoordig.... De onbeschaamdheid/onbeschoftheid
Dat doen pubers als ze niet rukken, dat weet je toch.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:03 schreef George-Butters het volgende:
Na 1 les geven hebben een aantal dames uit die puinklas van gister al geklaagd dat ik geen les kan geven
Mooi is dat :p niet willen opletten en dan gaan klagen dat ze het niet begrijpen
Het zit de LPF ook niet mee he.quote:CDA levert in, lokalen profiteren amper
EIBERGEN - Het CDA heeft woensdag in moeten inleveren bij de gemeenteraadsverkiezingen in de Oost-Achterhoek. Opmerkelijk genoeg profiteerden de lokale partijen amper van de onvrede over de gemeentelijke herindeling. De opkomst was met ruim 55 procent laag.
Zowel in de nieuwe gemeenten Berkelland (Neede, Eibergen, Borculo, Ruurlo) als in Groenlo-Lichtenvoorde moest het CDA verliezen incasseren. In Berkelland verloren de christen-democraten ruim 5 procentpunten ten opzichte van de gemeenteraadsverkiezingen in 2002. Het CDA daalde hier van 33,9 naar 28,6 procent, maar blijft wel de grootste partij.
In Aalten-Dinxperlo verloor het CDA drieprocentpunt (van 46,7 naar 43,1 procent), maar blijft ook hier met afstand de grootste partij. Alleen in Groenlo-Lichtenvoorde wisten de christen-democraten wel een procentpuntje winst te boeken (van 40,4 naar 41,4 procent).
Volgens CDA-lijsttrekkers in de regio is het verlies mede te danken aan de landelijke ontwikkelingen en de kritiek op het kabinet Balkenende. De VVD en PvdA wisten ten opzichte van 2002 hun positie in de Oost-Achterhoek te consolideren.
Tegen alle landelijke trends in is D66 de grote winnaar van de verkiezingen in Berkelland. De partij behaalde 6,8 procent van de stemmen (1,8 procent in 2002) en krijgt tot ieders verrassing twee zetels in de nieuwe gemeenteraad. De LPF deed alleen in Berkelland mee, maar haalde op vijf stemmen na de kiesdrempel niet. De ChristenUnie haalde in het christelijk bolwerk Aalten-Dinxperlo bijna 7 procent van de stemmen.
Opmerkelijk is dat de lokale partijen tegen alle verwachtingen in niet wisten te profiteren van de lokale sentimenten tegen de gemeentelijke herindeling.
In Berkelland behaalde de fusiepartij Gemeentebelangen zelfs 1 procentpunt minder dan ze op basis van de uitslag in 2002 gehaald zou hebben.
In Groenlo-Lichtenvoorde bleven Gemeentebelangen (17,5 procent) en GGP/D66 (4,61 procent) ook hangen op hun resultaat van 2002. In Aalten-Dinxperlo spelen Lokaal Belang (2,3 procent) en de Progessieve Partij (12,4 procent) ook een bijrol.
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:40 schreef Monidique het volgende:
Menselijke sporen van vijftigduizend jaar oud gevonden in Noord-Amerika.
De prehistorie op z'n kop!
http://slashdot.org/comments.pl?sid=130110&cid=10851529quote:...
German scientists dug 50 meters down and discovered small pieces of copper.
After studying these pieces for a long time, Germany announced that the ancient Germans 15,000 years ago had DSL.
Naturally, the Russian government was not that easily impressed. They ordered their own scientists to dig even deeper.
100 meters down they found small pieces of glass and they soon announced that the ancient Russians 20,000 years ago already had a nation-wide fiber net.
American scientists were outraged by this. They dug 200 meters down & found absolutely nothing.
They happily concluded that the ancient Americans 25,000 years ago had wireless network.
Heb nu voor statistiek een docent van de economiefaculteit en die kan ook geen les geven! Zou het toeval zijn?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:05 schreef George-Butters het volgende:
Bij het sectiehoofd![]()
De jeugd van tegenwoordig.... De onbeschaamdheid/onbeschoftheid
Economen moeten ook geen les geven. Dat kan de markt veel beter.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb nu voor statistiek een docent van de economiefaculteit en die kan ook geen les geven! Zou het toeval zijn?
Goed punt!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef Parabola het volgende:
[..]
Economen moeten ook geen les geven. Dat kan de markt veel beter.
Je zou dit kunnen zien als een verbetering!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
Okay, ik heb mijn plaatje ietsiepietsie aangepast.
Haatzaaienquote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
ehm, ik denk dat Ghaddafi nu anders over de VS denkt, of niet?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef Monidique het volgende:
quote:slamists shift focus to Europe as jihad enters third phase
Simon Tisdall
Thursday November 18, 2004
The Guardian
Osama bin Laden's latest videotape, released before the US presidential election, was denounced by many as a crude attempt to scare voters and damage George Bush.
But, beyond the US, interpretations differed. Some analysts said the tape showed America was winning the "war on terror" and al-Qaida was in retreat. "The tape is one of capitulation and bankruptcy," wrote Mamoun Fandy in Egypt's al-Ahram. "This tape tells George Bush: 'Leave us alone and we will leave you alone.'" According to the French academic Gilles Kepel Bin Laden's holy war, as originally conceived, is failing. Far from vanquishing the west, it has created a crisis in the heart of Islam, setting Muslim against Muslim.
"The principal goal of terrorism - to seize power in Muslim countries through mobilisation of populations galvanised by jihad's sheer audacity - has not been realised," Mr Kepel writes in a new book, The War for Muslim Minds: Islam and the West. Rather, the jihadis have suffered a string of reverses, in Afghanistan, Egypt, Algeria, Bosnia and Libya.
Palestine's plight has only worsened. And terrorism gave the US a pretext to invade Iraq, Mr Kepel says.
Yet the age of jihad is far from over, he suggests. Instead, the battleground may be shifting to Europe. Understanding the true level of menace posed by al-Qaida and likeminded groups is crucial to informed debate about anti-terror strategy. It has direct bearing on everything from post-Arafat peacemaking to tougher EU immigration laws to the home secretary David Blunkett's new security measures.
If al-Qaida's power is waning, that is cause for celebration. Claims that governments are overreacting or cultivating a climate of fear will grow. But if Michael Scheuer, formerly the CIA's chief Bin Laden expert, is correct, the threat is still being underestimated.
The west had to understand, Mr Scheuer said recently, that al-Qaida, far from being a conventional terrorist group, was the still largely hidden face of a spreading, global Islamist insurgency. Mr Bush's claim to have killed or captured two-thirds of its leadership was "fantasy". "The difference between fighting a terrorist group and fighting an insurgency is one of size. Yet we still don't know how big it is," he told the New York Times. "We still, today, don't know al-Qaida's order of battle."
Mr Kepel argues that jihad may be entering a new phase. The first was characterised by insurgencies in Muslim countries aimed at overthrowing pro-western "apostate" regimes - what al-Qaida's chief ideologue, Ayman al-Zawahiri, called the "nearby enemy".
Then, in the 90s, "Islamist militants turned to global terrorism to advance their agenda" - targeting the "faraway enemy". The Islamists' new focus in a third phase, Mr Kepel claims, is the Muslim minority populations of European countries.
"The most important battle in the war for Muslim minds during the next decade will be fought not in Palestine or Iraq but in communities of believers on the outskirts of London, Paris and other European cities," he writes.
The challenge for Europe is thus how best to integrate these Muslim populations. The terrorists' challenge is to find fresh converts to jihad. The Madrid bombings and the assassination of the Dutch film-maker, Theo van Gogh, fit this analysis. Radicalised longtime Muslim residents allegedly helped both attacks. In Spain, the bombings brought the government down. In the Netherlands, the reaction to Van Gogh's murder was all Bin Laden could have wished: retaliatory violence that has shaken liberal traditions of tolerance.
The fear now is that what happened there could happen almost anywhere in western Europe. The so-called "clash of civilisations" is moving closer to home
Gizeh. Daar staan de pyramidesquote:Op donderdag 18 november 2004 16:06 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Cairo vanochtend....
quote:Saudi police ‘lash’ teacher who hit girl with shoe
RIYADH: Police in Saudi Arabia administered 10 lashes to a Filipina teacher in front of her students for striking a schoolgirl, a newspaper said on Tuesday. The Saudi Gazette said Lucia Evangelista was punished for hitting 14-year-old Zena Maria Thirwall with a high-heeled shoe during a row with the girl’s British father at the International Philippine School in the Gulf city of Al-Khobar last December. The father filed a police complaint and insisted the punishment be carried out in public, the paper said
quote:Turkey says locusts hit southern shore
ANKARA: Desert locusts, which have already invaded Cyprus and Lebanon, have arrived on Turkey’s southern coast, but officials on Tuesday downplayed any risk of harm to crops. "We have had sightings of the locusts in four or five villages" in the Mediterranean coastal province of Antalya, Bedrullah Ercin, the head of the local agricultural department, told AFP. "I do not think they will be very harmful. Temperatures have dropped so I do not believe they will be able to multiply or cause harm to produce," he added. "We believe the locusts are originally from Morocco and came over via Cyprus," Ercin said. He said his office would decide whether there was any need to use pesticide against the locusts once the field survey was completed. "We have similar incidents almost every year. We are used to it and feel no worry," Ercin said. According to Reuters millions of marauding locusts made a rare show in Cyprus on Monday, alarming farmers who rushed for the pesticides to protect their crops. Authorities described the locusts as large and pink.
http://www.nieuws.nl/bericht/5/50096quote:Slowaakse communisten willen wet die kapitalisme veroordeelt
Uitgegeven op 18 november 2004 om 13:20 uur
Een dag nadat de Fluwelen Revolutie werd herdacht hebben de communisten in het Slowaakse parlement voorgesteld bij wet vast te leggen dat het kapitalisme onmenselijk is.
,,Sinds 1990 zijn de kapitalistische regeringen hier bezig een staat te creëren die is gebaseerd op geld, bezit, uitbuiting en de macht van een kleine groep rijken en hun handlangers", zo staat in een wetsvoorstel dat de communisten donderdag indienden. De communisten willen ook dat in de foyer van het parlement een plaquette komt ter ere van al degenen ,,die proberen het onmenselijke en onrechtvaardige kapitalistische systeem af te schaffen", zo meldde het Slowaakse persbureau TASR. De kans dat het voorstel het haalt is overigens nihil. De communisten hebben slechts negen van de 150 parlementszetels.
Het was woensdag vijftien jaar geleden dat in het toenmalige Tsjechoslowakije de Fluwelen Revolutie begon, die het communistische regime ten val bracht.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |