Dat vroeg ik mij ook af.. Ook vooral omdat die jongen bij haar zo lacht... Ik zou niet lachen in zijn plaats... hoe slecht dat ook is van mijquote:Op woensdag 17 november 2004 17:22 schreef Bastard het volgende:
Is dit een fotosoep![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat lijkt me verder een lieve neger. Het gaat om dat arme meisjequote:Op woensdag 17 november 2004 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
Gaat die foto trouwens om dat wijf of om die neger die er naast loopt?
Nee.. ik ben niet knap.. maar zij heeft een hoofd alsof ze een trechter op dr kop heb gehadquote:Op woensdag 17 november 2004 17:24 schreef EMW het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af.. Ook vooral omdat die jongen bij haar zo lacht... Ik zou niet lachen in zijn plaats... hoe slecht dat ook is van mij![]()
Laten we het ff gezellig houden.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:24 schreef Ayaxola het volgende:
Jij gaat lekker branden in de hel als je dood bent en dan denk je; wat ben ik toch een klootzak.
Jaquote:Op woensdag 17 november 2004 17:29 schreef SilentChaos het volgende:
Maar eh, dat heeft dat wijf goed geregeld dan, zo'n gozer! (en nee, ik ben geen gay...)
"You go to hell and you die!"quote:Op woensdag 17 november 2004 17:24 schreef Ayaxola het volgende:
Het is een verrekt lelijk wijf maar daarom is God nog geen klootzak.
Jij gaat lekker branden in de hel als je dood bent en dan denk je; wat ben ik toch een klootzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |