Clearblue. Ik kreeg dus gewoon een normale niet zwanger streep met een halve cirkel er doorheen zeg maar, het leek dus op een soort euroteken > ¤ Heel mal, het duurde ook best lang voordat ik uberhaupt wat te zien kreeg (ook in het "test ok gedaan" venstertje).quote:Op maandag 15 november 2004 10:24 schreef Martineke het volgende:
Jellyrose das ook erg apart zeg een half vervormd eurotekenwat was het voor een test?
das over drie weekjes...quote:Op maandag 15 november 2004 15:19 schreef AlsoStarring het volgende:
[
Vandaag bij de gyn in Beverwijk geweest. Inderdaad een hele aardige dokter dr. Remmink.
Ze heeft alles aangehoord en moet het met de groep bespreken. Ik kan 7 december bellen
en dan hoor ik of ze ons in behandeling willen nemen.
Spannend
Wat ik van dr. Remmink begreep is dat ze de beslissing altijd met de hele groepquote:Op maandag 15 november 2004 15:48 schreef Merisse het volgende:
AlsoStarring, waar hangt het vanaf of ze je willen helpen, weet je dat? Heb je gevraagd naar het beleid en naar een evt. behandelplan? Ben blij dat je het zo goed opneemt.
Ik weet niet wanneer ik ga testen, ik denk als ik nog wat geduld over heb dat ik nog weekje ga wachten, want heb 1 keer 39 dagen cyclus gehad (was toen week over tijd en had toen al heel wat testen weggegooid)quote:
Lunastar, let's hope so. Ik voel overigens helemaal niksmaar ik probeer me er ook niet druk om te maken (let op: probeer).
quote:[b]Op dinsdag 16 november 2004 13:53 schreef jolene het volgende:
Lunastar. ik duim met je mee, ga je eventueel meteen zaterdags testen of wacht je nog een paar dagen.
Merisse, helemaal geen tekens deze keer.
Nog ff afwachten dus...![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje is aangepast Slaapmeisje.
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik zal vanavond voordat we aan de KvK beginnen nog wel een paar liedjes zingenAls Slaapvriendje dan maar niet voor het zingen de kerk uit gaat
Ik kan niks verzinnen op Sinterklaas kapoentje...quote:Op woensdag 17 november 2004 15:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dames, dames wel even on-topic blijven hoor want Sinterklaas is nog niet eens het land uit of jullie beginnen nu al met kerstliedjes. Hoe ondankbaar![]()
Oh mijn lieve eitjequote:Op woensdag 17 november 2004 16:22 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik kan niks verzinnen op Sinterklaas kapoentje...![]()
Inderdaad, ik ben het nou helemaal zat dat gewachtquote:Op woensdag 17 november 2004 16:57 schreef No Nick het volgende:
[..]
schiet op of SM pakt haar zweepje
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:04 schreef jolene het volgende:
heeft iemand nog wat van LW gehoord
Ow Ingrid, dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:53 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik ben nog steeds, of alweer misselijk. Heb sinds een uurtje buikkramp
Meestal is dat een teken van de![]()
*kuch* maarre....ik ben er wel hoor, ik lurk gewoon mee... vanuit het Gelderse struikgewas *kuch* Sorry dat ik niet zo vaak reageer. Ik weet soms gewoon niet wat ik moet schrijven, heb ik momenteel moeite mee, weet niet waarom. Misschien omdat ik niet echt ergens tussen pas. Maar ik denk en duim aan/voor jullie allemaal hoor, echt waar!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:04 schreef jolene het volgende:
heeft iemand nog wat van LW gehoord
Oja, dat is waar ook!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve LW, fijn om toch even wat van je te horen hoor. Hoop dat 2005 jouw jaar wordt, want Merisse en ik zijn deze maand namelijk al zwanger![]()
Liefs,
Slaapmeisje
Ik ook!quote:Op donderdag 18 november 2004 22:43 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook!![]()
Ik hoop ook dat 2005 zéér vruchtbaar wordt, voor mezelf...voor ons allemaal![]()
LW
Houen zo Ingridquote:Op donderdag 18 november 2004 22:58 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Heb overigens nergens meer last van....
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve LW, fijn om toch even wat van je te horen hoor. Hoop dat 2005 jouw jaar wordt, want Merisse en ik zijn deze maand namelijk al zwanger![]()
Liefs,
Slaapmeisje
Ja hoor dat kan kloppen. Ik heb zelf ook al klachten vanaf eisprong tot aan ongesteldheid. Na je eisprong verandert er namelijk iets in de balans tussen hormonen en waarschijnlijk zorgen die krengen die na je eisprong de overhand hebben voor de PMS klachten. Ik weet even niet uit mijn hoofd welke hormonen wanneer tevoorschijn piepen, maar zo zit het in ieder geval in elkaar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:45 schreef Beaker het volgende:
Kan het kloppen dat die PMS klachten al na twee weken nadat ik ongesteld ben geweest komen?
Lijkt me een goed plan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:58 schreef miss_sly het volgende:
Merisse, wat shit!heb er geen woorden voor! je hebt wel een lieve hub!
Ingrid, jij ook al!
ik vind het maar niets hoor, er moeten tweede streepjes regenen!
nou, december dan maar superfeestmaand met voor iedereen hier een tweede streepje?
sterkte allemaal
Ik heb totaal geen last gehad van de HSG en daar ben ik wel zo enorm blij mee. Na alle horrorverhalen die je op internet kunt lezen had ik toch wel een beetje de schrik te pakken en op het moment ]zelf was het natuurlijk niet zo prettig, maar diezelfde avond moest Slaapvriendje er toch echt aan gelovenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef Kleintje het volgende:
Slaapmeisje... hoe is het met jou? Geen last van je HSG gehad?
Goed geklust? Vanavond nog een avond he... voor de zekerheid!
Seks ze
En dat is bijna elke dag!quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:58 schreef Ingrid19 het volgende:
Aangezien we niet weten of je nu om de dag moet of niet, gezien de tegenstrijdige berichten, volgen we jullie advies op en doen we het wanneer we zin hebben.
Hoi hartjequote:Op vrijdag 19 november 2004 13:26 schreef hartje het volgende:
verder niet zo veel nieuws vanuit huize hartje, ik zit maar een beetje te wachtten op mijn nod: nog maar 15 nachtjes slapen....
groetjes &![]()
jij hebt net zo goed recht om te klagen wat je wiltquote:Op zondag 21 november 2004 13:39 schreef Marie79 het volgende:
En dan vind ik eigenlijk ook nog eens dat ik helemaal nog geen recht tot klagen heb, hoe lang wacht ik nog maar niet? En dan denk ik daarachteraan aan Slaapmeisje, die al zo lang wacht...
Ik wil nog zoveel meer zeggen, maar weet ff niet wát! Jullie zijn lief *smak*
En daar ben ik het helemaal mee eenschquote:Op zondag 21 november 2004 13:42 schreef Neva het volgende:
[..]
jij hebt net zo goed recht om te klagen wat je wilt![]()
![]()
quote:Op maandag 22 november 2004 09:04 schreef Merisse het volgende:
Lunastar, verdorie zeg! Jij ook al...
Het is om moedeloos van te worden...
enne Neva, ik denk dat je vraag elders beter op zijn plaats is, ik vind het eerlijk gezegd niet zo gepast hier
Slaapmeisjequote:Op maandag 22 november 2004 09:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje KvK![]()
die afwijking heb ik ook! daarom lijkt het me zo leuk als ik er morgen 1 krijg, kan ik dat ook eens zien.quote:Op maandag 22 november 2004 16:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Inwendige echo's vind ik altijd wel leuk omdat het zo mooi in beeld gebracht wordt (net als met die HSG) en je dit normaal gesproken nooit te zien zal krijgen. Het zal wel een afwijking van mij zijn denk ik
quote:Op maandag 22 november 2004 16:53 schreef hartje het volgende:
[..]
ik heb ook een keer na het klussen wat zwemmertjes van hartjesman onder mijn microscoop gegooid
was leuk om te zien joh! echt heel bijzonder: het zijn echt een soort "wezentjes" die je zo ziet rondkrioelen.
hartediefjequote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef Merisse het volgende:
Hartje, fijn dat je er een goed gevoel over hebt en dat alles zo lekker vlot gaat daar. Vond je hartedief dat ook?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:13 schreef hartje het volgende:
ik zei al tegen hem: zo voel ik me nou bij de bank: dan praten ze alleen maar tegen jou & zit ik er maar een beetje bij !
Hartjequote:Op dinsdag 23 november 2004 12:12 schreef hartje het volgende:
ik ben er weer!
=knipperdeknip=
Hij is als baby geopereerd aan een dubbele liesbreuk & de gyn zei nog dat dat best van invloed kan zijn & je dus wat verminderd vruchtbaar kan zijn.
hier een heel topic erover:quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef QAZ het volgende:
vraagje
als je gestopt ben met de pil, hoelang kan het dan duren voordat je weer ongesteld word?
vanuit gaande dat je niet zwanger bent.
Ik ga er ook voor duimen dat de volgende pogingen met hormonen je geven dat wat jullie zo graag willen zwanger worden.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Een ontspanningsmaand vind ik een beetje zonde van de tijd. Elke maand die ik niet zwanger raak vind ik er al een te veel. Aan de andere kant is het ook weleens goed om een rustperiode in te lassen omdat de MMM af en toe net een trein is die heel hard rijdt en het lijkt of er geen stations zijn waar je even kunt stoppen. De fertikliniek heeft wel gezegd dat mochten wij een pauze willen inlassen dat gewoon kan. We zijn klanten, geen patienten volgens hun. Tja, een lastige keuze. Nu nog niet, maar wellicht na nog 3 mislukte IUI pogingen (dit keer met hormonen), voordat we het IVF parcours instappen. Natuurlijk hoop ik dat het nooit zover hoeft te komen, maar ik hou er in mijn achterhoofd wel rekening mee.
Slaapmeisje, ik had na de HSG ook een veel kortere cyclus dan normaal; dus dat je lichaam wat in de war is kan kloppen. Jij zit dus ook met die fijne PMS sympthomen op het moment...quote:Op woensdag 24 november 2004 10:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Met mij gaat het redelijk al heb ik het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan wordenDat is pas volgende week dus ik snap er even niet zoveel van eigenlijk. Misschien is mijn lichaam een klein beetje van slag door de HSG. We hebben trouwens afgelopen maandag niet aan KvK gedaan, allebei gewoon erg moe van een dag hard werken en we wilden slapen
We zien het dus wel deze maand, ik ga er niet vanuit dat het dit keer gaat lukken omdat ik naar mijn idee een hele late eisprong heb gehad.
Tot nu nog wel, maar nog steeds vage vlagen van buikkrampen...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:57 schreef heavenswoman het volgende:
Igraine.... heeft het wegschoppen geholpen??
Ik wil even inhaken op dit verhaal, wij zijn ook nog relatief kort bezig, maar voor mijn gevoel is het al erg lang! (wél ál vanaf september officieel - na mijn miskraam eind juli) Als ik dit dan teruglees is het nog zó kort, en we hebben nog wel even. Ik denk dan juist aan alle meiden bij wie het 1-2-3 niet lukt en dan vooral het gevoel wat jullie moeten hebben, als ík me al zo rot voel als ik ongi wordt na een maand! Hoe moeten jullie je dan niet voelen? Daarom even een dikke knuf voor jullie allemaal! Of je nou lang of kort bezig bent, we gaan voor hetzelfde doel: een kindje!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi QAZ, het is toch logisch dat je toch hoopt dat het meteen raak is. Het lijkt mij vreselijk moeilijk voor iemand als jij die net begint met babyplannen om de verhalen hier te moeten lezen van de meiden bij wie het niet 1,2,3 lukt. Ik kan me ook heel goed dat je al wilde testen. Helaas zijn die testen altijd zo ontzettend duur want anders had ik ook elke maand wel een test gedaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |