abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 17:23:27 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23271227
oeps, ik gooide hem dicht

en hier weer verder

link naar de vorige: Hoe gaat het met die nieuwe moeders deel 7
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2004 @ 17:24:50 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23271255
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in een keer goed
pi_23271442
Hier nog even mijn verhaaltje van vandaag:

Ik ben naar het ziekenhuis geweest. Ik had een goeie arts en nog een baas-arts ( zo zei de eerste arts het ) Dat S.I. gewricht is idd de oorzaak van mijn pijn. De behandeling gaat uit diverse soorten dingen bestaan. Ik krijg 17 dec. een corticosteriode injectie in mijn S.I. gewricht (dat is eenzelfde soort injectie die ik 5 jaar geleden gekregen heb en toen mis is gegaan, dus flinke angst daarvoor) Dit alles gebeurd onder een roesje omdat ik dus enorme angst heb en me dan niet kan ontspannen. Op 7 januari krijg ik een 2e injectie ook met corticosteroiden die dan voor de zenuwwortelblokkade moet zorgen. Dan gaan we bekijken of het werkt (vorige keer duidelijk dus niet) en zoniet dan word ik door gestuurd naar de neuroloog. Ik ben iig heel blij dat mijn pijn erkent word en dat ze er alles aan gaan doen om het lopen voor mij weer mogelijk te maken. nu ga ik een potje janken want damn wat levert dit een spanning zeg
  vrijdag 12 november 2004 @ 17:34:05 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23271470
Jeetje wat rot zeg
pi_23271647
Jeetje Anitra
Ik hoop maar dat het helpt en dat je snel minder pijn zult hebben...
En huil maar lekker even uit hoor, dat is goed voor je
pi_23272076
Anitra, dat klinkt allemaal niet fijn zeg. Maar aan de andere kant is het wel prettig dat je idd serieus wordt genomen. Ik hoop echt voor je dat het werkt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:04:47 #7
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23272180
Allets Ze heeft niet echt andere suggesties gedaan, omdat ze eerst ook wil aankijken wat fysiotherapie oplevert. Daarnaast vond ze dat het al een stuk beter ging dan 2 weken geleden (en dat is ook zo).
En wat het doorkomen van de tijd betreft: je hebt helemaal gelijk, je rolt er wel doorheen. Ik kan me niet voorstellen dat we Danyel nu al een maand thuis hebben, de tijd is omgevlogen. De rest van de "moeilijke tijd" gaan we ook heus wel doorkomen, de dagen vliegen om dus wat dat betreft zullen we dit hopelijk snel achter ons hebben.

Anitra Hopelijk zijn ze nu wat wijzer dan 5 jaar geleden en gaat het nu prima lukken. En, nog belangrijker, hopelijk verhelpt het je probleem once and for all!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 12 november 2004 @ 18:05:27 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23272199
Luchtbel houw ar joe doewing toedee ?
... ♥ ik mis je ♥
pi_23272974
zo hier een relax dag achter de rug, lekker ligen knuffelen met Thijs en beetje rommelen, wezen wandelen en voor de rest lekker niets, had er dan ook helemaal geen zin in.

Anitra en hopelijk wilt het nu wel lukken
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23273835
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 18:04 schreef phluphy het volgende:
De rest van de "moeilijke tijd" gaan we ook heus wel doorkomen, de dagen vliegen om dus wat dat betreft zullen we dit hopelijk snel achter ons hebben.
Zo is dat
Het gaat echt razendsnel allemaal. Morris is ook alweer zo groot geworden
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:26:50 #11
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23273843
He bah Anitra, rotprikken zijn dat, maar daar heb ik je al eens over verteld. Wel knap dat je er toch voor gaat, ik hoop dat het zal helpen

Deze mama is weer eens uitgeteld, gelukkig heeft Rick de komende tijd (waaronder vandaag) een heleboel vrije dagen. Een paar vrijdagen en maandagen vrij, zodat ik wat meer bij kan komen.
Verder heb ik op het CB nog een tijd met de wvk zitten praten, zij maakte zich ook wat zorgen om me omdat Tobias natuurlijk ook zo zwaar is. Zoals zij ook aangaf, Tobias heeft het gewicht van een kind van pakweg 8 maanden, maar de ontwikkeling van een kind van 4,5 maand. En hij kan dus niet zitten, kruipen etc. Da's niet zo best voor je rug
Maar ja...wat doe je eraan?
pi_23273979
Tja, je kan hem moeilijk op dieet zetten Pluisje! Tegen de tijd dat hij gaat kruipen verbruikt hij vast veel energie en gaat zijn gewicht weer in de pas lopen
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:38:31 #13
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23274059
Ja, we zeiden het op het CB ook al: als ze 6 zijn zien ze er allemaal hetzelfde uit

Ook in de eerste 4 weken, waarin ie borstvoeding kreeg, en nauwelijks sliep en superdruk was kwam ie zo snel aan. Daar maak ik me ook geen zorgen over, zo is ie gewoon.

T is alleen lastig met tillen enzo, ik heb inmiddels een peesontsteking in mijn hand ervan bijvoorbeeld. Maar ook daar vinden we wel weer wat op
pi_23274069
Ik zie er wel enorm tegen op, maar dat komt door die verkeerde ervaring. Ik zei toen dat ik nooit meer zou gaan voor die injecties, maar helaas is er geen andere weg.

Dat is ook zwaar Pluis. En het enige wat jij kan doen is op de dagen dat Rick er is zoveel mogelijk rusten. Vervelend is het. De arts wou mij ook zo snel mogelijk helpen omdat hij wil dat ik kan genieten van die kleine. En we genieten wel Pluis, maar even een dag zonder pijn zou zo fantastisch zijn, gewoon compleet genieten en niet met in je achterhoofd dat als je zo tilt dit verkeerd kan gaan enz...
pi_23274144
Tja, dat tillen blijft gewoon verschrikkelijk slecht voor een mens. Ik zelf heb nu weer heel veel last van mijn rug (instabiele tussenwervel) en door het tillen is het weer drama. Tijdens de zwangerschap daarentegen had ik nergens last van. Nu ik werk merk ik dat het weer iets beter gaat met mijn rug omdat ik nu 3 dagen niet hoef te tillen en dat is echt goed voor mijn rug
pi_23274339
Klinkt niet erg prettig, Anitra. Sterkte ermee.

Pluisje vervelend dat je zoveel last hebt van zijn gewicht. Wat doe je nu om dat te verlichten? Kun je hem de langere afsttanden, bijv woonkamer -> commode ook in een buikdrager dragen zodat het gewicht op je schouders rust? Jij had toch ook een Babybjorn? Ik doe Myrthe er dan vaak in terwijl ik zit, de flap ligt dan op schoot, ik laat haar tegen me aan leunend staan en maak de bjorn vast. Zo hoef ik haar niet te tillen. In huis heeft ze vaak haar gezicht naar voren (bijv als ze soms 'moeilijk' is en ik wil even rustig stofzuigen of afwassen) en dat vindt ze erg leuk.

Snoopy, jij ook sterkte met je rug.
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:56:56 #17
101200 KnuffelBeertjuhhh
Het Vriendje Van ...
pi_23274454
Gaat deze keer echt goed komen aniet, ik duim voor je.
Fijn dat er nu iig serieus geluisterd word en dat ze wat gaan doen.
Een Beetjuhhh Vreemd...
Maar Wel Lekkahhh...
  vrijdag 12 november 2004 @ 20:04:46 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23274619
Wat een tegenvaller weer Anitra.

Pluis, het klinkt alsof het bij jullie ook nog steeds niet denderend gaat.

Meiden, ik ben hier de afgelopen week nauwelijks geweest. Dus het zal wel weer lijken alsof ik ergens middenin val terwijl het al dingen zijn die al een tijdje spelen.
Begin van de week nl. gevloerd door een zeer besmettelijke en nogal heftige buikvirus, heb en passant nog 4 andere mensen aangestoken (en een babietje . dat vond ik wel zo zielig). Het mannetje lag het weekend al volledig voor pampus, had hem nog nooit zo ziek meegemaakt. Léon had wel meer poepluiers dan normaal, maar ogenschijnlijk nergens last van. Net zo vrolijk en actief als altijd. Ik werd zondag avond overvallen door buikkrampen resulterend in het gegeven dat ik niet meer wist of ik nu op de wc moest gaan zitten of ervoor moest gaan liggen.
Ben zo wel 2 kilo afgevallen deze week.
Moesten maandag eigenlijk naar het cb, maar dus afgebeld. De wijkverpleegkundige belde nog wel terug. Ik maakte me nl. wel zorgen over mijn borstvoeding en al dat ge- en ge-
Maar dat regelde zichzelf wel als ik maar genoeg dronk.

Dus we leven nog!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_23274702
Blij dat je het overleeft hebt Dutchie
pi_23274759
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:26 schreef pluisje het volgende:
Verder heb ik op het CB nog een tijd met de wvk zitten praten, zij maakte zich ook wat zorgen om me omdat Tobias natuurlijk ook zo zwaar is. Zoals zij ook aangaf, Tobias heeft het gewicht van een kind van pakweg 8 maanden, maar de ontwikkeling van een kind van 4,5 maand. En hij kan dus niet zitten, kruipen etc. Da's niet zo best voor je rug
Maar ja...wat doe je eraan?
Misschien moet je Tobias een keertje heet wassen
Lastige situatie hoor. Heb je alles in huis al zo optimaal mogelijk hebt gemaakt zodat je zo weinig mogelijk hoeft te lopen? Ik denk dan aan een aankleedkussen + allerlei verzorgingsspullen in de woonkamer, etc.
Ik ben wel blij voor je dat Rick de komende tijd lekker wat vrije dagen heeft zodat jij wat meer tot rust kunt komen, geniet er van!
pi_23274803
Oei dutchie, dat klinkt niet fijn
Maar ik ben blij dat je er weer bent, alive and well
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:25:57 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23277689
Pluisje en Snoopy doe het zoveel mogelijk kalm aan

Dutchie wat een ellende Ziek zijn is gewoon niet tof. Volgende keer wel even wat eerder melden dan kunnen we je beterschap wensen

Luchtbelllllllllllllllllll repeated request: how are you ?

Sugar alles o.k. daaro ?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:50:35 #23
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23278201
Dutchie, fijn dat je beter bent! Wat kan je je dan slap gaan voelen he?

Pluis ik ga de tijdschriften doorzoeken voor dat ene artikel voor je, tis toch lekker weer

Phluph thanks tis oke.
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:55:55 #24
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23278319
Dutchie
Niet doen hoor

Ik heb al van alles verzonnen, idd heb ik heel veel dingen dubbel, zodat ik niet voor elke vieze luier naar boven hoef enzo. Tussen zijn slaapjes door gaat Tobias, als ik alleen thuis ben, maar op 1 plek spelen. Dus of in de box, of in het stoeltje etc. Dan geef ik hem wel af en toe andere speeltjes, maar til hem niet steeds naar een nieuwe plek. En zo zijn er zo veel dingetjes, je wordt er vanzelf handig in.
Poemojn, ik heb idd een BabyBjorn, maar binnenshuis gebruik ik hem niet vaak. Het gaat vooral om de tilbeweging, als ik hem eenmaal opgetil heb maakt het eigenlijk niet veel meer uit.

edit verduidelijking: hij ligt dus meestal in de box, of zit in zijn stoeltje. Om hem dan eerst op schoot te zetten, en dan weer verder op te staan, scheelt helaas niet veel.

We vinden onze manier wel, elke maandag ben ik nog steeds vol goede moed. Jullie hebben alleen de pech dat jullie me nu op een vrijdag treffen
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:56:33 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_23278331
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:50 schreef Luchtbel het volgende:

Pluis ik ga de tijdschriften doorzoeken voor dat ene artikel voor je, tis toch lekker weer

Ik ben benieuwd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')