de zon dusquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:29 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Van de Helderste Ster in ons sterrenstelsel.
Wat een onduidelijk gebrabbelquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:34 schreef stigchel het volgende:
alhoewel saturnus in het sterrenbeeld stier ook als ster gezien wordt (en dus het helderst zou zijn, als het een ster was geweest).
nou .. het is al 8/01 .. er mag dan wel snel iets gebeuren héquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:22 schreef UncleScorp het volgende:
Idd we zitten in een heuse stroomversnelling van gebeurtenissen
En het is nog niet gedaan.
Juist nog gelezen dat er ons na de tsunami nog iets te wachten staat.
En wel deze week , tussen 6/1/05 en 10/1/05
Zodat een Nederlands bedrijf op een paar plekken 20 cm zand mag opspuiten? Want een golf van anderhalve meter doet verder vrij weinig. (lees het topic in WFL nog maar een keer goed door).quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:34 schreef stigchel het volgende:
De zon wordt nooit als ster gezien, omdat het ook al de zon is. De helderste ster is Sirius, alhoewel saturnus in het sterrenbeeld stier ook als ster gezien wordt (en dus het helderst zou zijn, als het een ster was geweest).
Hoe dan ook, we moeten 2012 nog maar zien te halen. Voorlopig gaan we per jaar met honderdduizenden de grond in. Het in natuurlijk toeval, maar de ene aardbeving is nog niet afgelopen of de volgende dient zich alweer aan. En dan gaan de grote idioten dezer wereld ook nog oorlog voeren waardoor er vooral nog meer burgerbevolking ontheemt raakt en verhongerd.
En met bevingen en weet ik wat weet je het gewoon nooit. Voor hetzelfde geld gaat de vulkaan op La Palma morgen borrelen en kunnen we volgend jaar geld inzamelen voor de oostkust van amerika.
Tegen de tijd dat het zover is, is het hier misschien wel zo'n bende dat we het als verloren zaak beschouwen.
Was Bin Laden niet een anti-christ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:23 schreef Cerby het volgende:
Laten we dit jaar eerst nog maar eens wachten op de anti-christ, want die moest in 2005 ook nog zn kop laten zien(stond paar jaar geleden in de telegraaf)
waarom denk jij dat de wereld vergaat? ik heb nergens er iets over gelezen noch heb ik zelf visioenen hierover gehad.quote:Op zondag 14 november 2004 18:41 schreef edje34 het volgende:
Wie geloofd dat 21-12-2012 de wereld vergaat?? En hoe komt de wereld aan zijn einde volgens jullie!! En zo niet, hoe leven we dan verder?
NEE!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
2012 is ook "gewoon" de overgang naar het Watermantijdperk.
Tevens zouden er idd een aantal planeten uitgelijnd komen te staan, wat eventuele gevolgen voor ons zou kunnen hebben qua magnetisme enzo
Dit zou de aarde kunnen doen kraken en trekken met alle gevolgen vandien (tsunami's) of we krijgen een aanpassing van de magnetische polen
Misschien ietsjes meer of ietsjes minder kosmische straling? Denk dat het daar bij blijft.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:46 schreef DonGorgon het volgende:
wel is het bekend dat op 21-12-2012 de aarde (of was het nou de zon?) in 1 lijn zal staan met het middelpunt van de melkweg. Zou dat misschien voor gevolgen kunnen zorgen? En zoja...welke?
Dat is gelul, de zwaartekracht van de maan heeft meer invloed dan alle andere planeten bij elkaar. En de magnetische velden van de andere planeten zijn mogelijk nog zwakker (niet dan de maan want die heeft geen magnetisch veld). Daarnaast zou een dergelijke actie eerder de baan van de aarde beinvloeden dan de korst kraken of tsunami's opwekken. Nu draait de aarde om een middelpunt buiten de kern door de invloed van de maan, maar volgens mij is de baan om de zon toch behoorlijk constant gebleven de afgelopen 1000 jaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
2012 is ook "gewoon" de overgang naar het Watermantijdperk.
Tevens zouden er idd een aantal planeten uitgelijnd komen te staan, wat eventuele gevolgen voor ons zou kunnen hebben qua magnetisme enzo
Dit zou de aarde kunnen doen kraken en trekken met alle gevolgen vandien (tsunami's) of we krijgen een aanpassing van de magnetische polen
What he says... je gaat mij niet vertellen dat al die sprookjes die in de bijbel staan en oude beschavingen meer wisten als wij nu. Ik vind het nogal bijgelovig allemaal. Net als in 2000 toen er ook overal werd geroepen dat de aarde verging... and guess what.. i'm still alive and kickingquote:
Ik heb ze net gehad, 1 dag na me 32ste verjaardagquote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef BBQ-kip het volgende:
1 dag voor mijn 30e verjaardag, flikker op zeg!
Dan mis ik alle cadeautjes!![]()
Kan wel degelijk een planeet met zo'n baan zou hoe dichter het bij de zon komt "sneller" gaan bewegen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:19 schreef The_stranger het volgende:
Voor de rest voorspelt de kalender helemaal niets, dat zouden op zijn hoogst de maya's zelf zijn.
[..]
Onmogelijk, als het daadwerkelijk een planeet betreft.
Als die planeet de afstand grens zonnestelsel-aarde in 90 dagen kan overbruggen, heeft deze planeet een dusdanig hoge snelheid dat een omlooptijd van 3600 jaar onmogelijk is.
Een helm kopen?quote:Op donderdag 20 januari 2005 19:13 schreef Tha.Gnome het volgende:
[..]
En stel dat het waar is?
Wat doe je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |