vergeet dat gezeik van vele hier en blijf door postenquote:Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef Ferrari-racer het volgende:
Wilde alleen maar iets delen...
Het is niet zo heel uitzonderlijk dat als je een filmpje op fok plaatst dat het dan later door 1000 man gedownload is.. 290 km/u heb ik trouwens zelfs een keer gereden in een porche carrera..quote:Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef Ferrari-racer het volgende:
Alsem...waar zijn jouw filmpjes van jou suikeroompje met zijn Ferrari's? Laat maar eens zien hoor.... en waarom niet op deel 10 omdat die er vanochtend niet was dus maar in deze topic gestopt. Mocht je nou geen interesse hebben reageer dan niet. Ik heb 293km/u op een filmpje staan die inmiddels al door een gastje of 966 is gedownload. Wilde alleen maar iets delen...zit niet om handtekeningen te vragen op dit forum. Afgunst is zoooooo jammer.
am vanquish, db7 volante, ferrari mondial testarossa 360 spider 456, porche cayenne carrera bentley continental gt. arnage etc.etc. maar ik hou wel eff op met flamen..quote:Op zondag 14 november 2004 13:03 schreef Ferrari-racer het volgende:
En owja Alsem......Ik heb in een Enzo gereden en jij.......hahahaha
Ik heb de uitzending van top gear met de enzo hier op DVD liggenquote:Op zondag 14 november 2004 13:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
Goed Ontopic weer!! Filmpjes van de Enzo of Murciélago ajb
dude stop es met flamen joh! heb je niks aan..quote:Op zondag 14 november 2004 13:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
@ Alsem: bespeur ik hier dan toch ook een beetje een stoer imago gevoel willen hebben maar niet zijn...zal je toch een camera moeten kopen en posten.
Waarom zit er een andere uitlaat onder als ik vragen mag ?quote:Op zondag 14 november 2004 14:28 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ja klopt...waar hij geparkeerd staat is bij mij voor de deur. Studentje hè, flatje is best prima hier hoor. De rit was eerste stuk van de A28 bij Rijnsweerd tot Den Dolder en terug...Waterlinieweg toen A12..A4 richting Kwintsheul voor de nummerplaten en daar werd ook de Enzo voorzien van een nieuwe uitlaat.
Je reed zeker toevallig in een lambo toen jullie langsreden?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:29 schreef bloodymary het volgende:
Vorige zomer waren wij op vakantie bij Bologna en reden ergens over een binnenweg door een dorpje Santa Agata of zoiets en passeerden de Lamborghinifabriek.
Wij door het raam kijken, komt er een grote brede portier naar buiten, wij denken die komt ons wegsturen, maar hij vroeg of we de auto netjes wilden parkeren en zei dat we best een kijkje mochten komen nemen.
Er was een soort museumpje van twee verdiepingen, waar allerlei oude en nieuwe modellen Lamborghini's stonden. Vanuit dat museumpje keek je zo door een raam de fabriek in, waar er een stuk of 15 met de hand in elkaar werden gezet. Super om te zien. Buiten reed er ook een rond om wat te testen.
Toen we weggingen kregen we nog een boek over Lamborghini mee en een speldje met de stier. Alles gratis en voor niks, wat een gastvrijheidEcht een aanrader als je eens in de buurt bent daar.
Inlognaam. T5Rquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:48 schreef Steijn het volgende:
Jammer dat je moet inloggen voor die filmpjes.
Thnxquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:22 schreef Lega-Nord het volgende:
[..]
Inlognaam. T5R
Wachtwoord: hoerenzoon.
Alstu.
Zijn er nog meerquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:36 schreef Ferrari-racer het volgende:
Thanx Eddo: je weet hè, ik dacht dat deze film alleen bestemd was voor Dylan, zijn ouders en wat vrienden maar goed hij had toestemming om het op het net te gooien.
is het een italiaan?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:30 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik heb geen idee....hahaha hij doet zijn best maar in die auto's maar het is in Kwintsheul bij Franco Auto. Die man heeft met alle grote merken connecties en kent al die families. Het is idd een klein mannetje maar echt zot op zelf rijden is ie niet. Met de Enzo is hij niet weggeweest alleen zijn zoon heeft een blokje van 7km gemaakt. Kon het zien aan de teller. Maar goed....die man is heel goed!
oiquote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
Die man is Italiaans...je zit hem in het filmpje...met snor naast die man in de rolstoel. Pastorelli is zijn naam en zijn zoon doet heel fanatiek aan racen. Ik ken zoveel mensen van die Ferrariclub......ik zal eens kijken. Wel een zeer mooie auto overigens!
ik spreek de eigenaar zelden meer helaas. Deze foto was in 2002 tijdens italia zandvoort. Ik zit er naastquote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
Die man is Italiaans...je zit hem in het filmpje...met snor naast die man in de rolstoel. Pastorelli is zijn naam en zijn zoon doet heel fanatiek aan racen. Ik ken zoveel mensen van die Ferrariclub......ik zal eens kijken. Wel een zeer mooie auto overigens!
[ook_gek style]quote:Op woensdag 24 november 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het een italiaan?
Want dan is het hem op zeker.
Hij heeft toen de achterkant iets wat verbouwd van de 308GTSI van een kennis van mij. Omdat anders de uitlaat er niet onder paste![]()
Wie weet ken jij die kennis wel. Is een Zwarte Ferrari 308GTSI met zwart rode bekleding. Is een jubileum uitvoering.
[afbeelding]
Hij zit bij de Ferrari club nederland en hij rijd regelmatig mee met die ritten van stichting doe een wens met zieke kinderen.
Als je goed had opgelet, weet je dat het niet zijn site is, maar van een kennisquote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je mag je Engelse taalkunde ook wel eens bijspijkeren
"The video showing me on the Lamborghini Murcielago of mine friend.
His put on the metal the Murcielago on the highway of Netherland"
Nu mag het. Want nu gaat het over de auto. Dus dan mag je een foto laten zienquote:Op woensdag 24 november 2004 22:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[ook_gek style]
Dit is ZOOOO oud![]()
Heb je niks nieuws?
[/ook_gek style]
Wat een übekneus ben jij toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb me daar in die EB110 lopen persen
tering wat is dat ding kleinof wat ben ik groot
combinatie van beide denk ik
jij bent gewoon te gr00t!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb me daar in die EB110 lopen persen
tering wat is dat ding kleinof wat ben ik groot
combinatie van beide denk ik
mooie chopper he, PH-MVRquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vrees het ja
dit heeft ie ook nog btw
[afbeelding]
Goede topicquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:05 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.nu.nl/news/493(...)_een_Ferrari%27.html
Wordt nog eens wereld nieuws!![]()
Wat vindt de eigenaar ervan eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:15 schreef Ferrari-racer het volgende:
precies hier nu ook maar eens even, dat op mijn verjaardag. Ik blijf boffen niet.....hahaha krijg ik de Telegraaf en staat dat die Ferrari ineens 293km/u over de A28 heeft gereden. Het niveau van de krant...ehm was het niet de Lambo heren redactie. Mwah beetje navraag en een artikel plaatsen op de 3de pagina op basis van autoforums etc. Bekende klepel klok verhaal. Maar goed erg grappig al die ophef niet.....met dank aan degene die dacht dat ik nu justitie op mijn dak zou krijgen.....machteloos staan ze. Heren politie mensen die stenen van viaducten afgooien etc veel engere mensen dan ikzelf hoor.
Maar dat filmpje is toch al zeker een bijna een jaar oud ofnie !?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Ferrari-racer het volgende:
Lachen, zielige figuren allemaal. Dacht je dat wij Dylan geen toestemming had om dat filmpje te plaatsen? Hij vindt juist hoe harder hoe mooier....hij heeft onlangs zelf op de hete blaren moeten zitten i.v.m snelheidsovertreding van +110% te hard dus een keer doorhalen op een lege weg zonder enige consequentie wordt niet opgemerkt als een probleem maar juist als .....zo je trekt hem even flink door!
Wat is dit nou voor domme vergelijking? Jij gaat een 308 GTB (die al uit elkaar flikkert als je er naar kijkt) vergelijken met de laatste generatie SUPERcars a la Enzo, Murciélago en Zonda? En ga me nou niet zeggen dat je ze niet wilt hebben, als je ze zou kunnen betalen zou je ze maar wat graag hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:44 schreef Ballebek het volgende:
Toch blijf ik erbij: Die auto's zien er leuk uit maar ik zou ze NOOIT zelf willen hebben.
Heb vorig jaar toen ik nog rijk wasbijna een 308 GTB gekocht, een opknapper maar ben blij dat ik dat nooit gedaan heb.
Ik spaar wel ff verder voor een Audi RS4
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:11 schreef Ballebek het volgende:
Geloof me: Ik zou nooit zoon auto kopen c.q. willen hebben.
EDIT: Alleen die Lambo zou ik dan willen hebben, maar ja, das ook een audi...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:52 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik zal mij proberen in te houden Kamphuys, leuk dat ik nu pas door hebt dat jij ook geen stijlhebt (crypto) hahaha. Ik dank je steun betuiging en i.d.d wat betreft je opmerking over justitie. Dat filmpje is al bijna verjaard man!!! hehehe
Nou overdrijf je toch een beetje vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:13 schreef Kamphuys het volgende:
Geef het nou maar gewoon toe, het is gewoon een fucking unikum dat je als relatief jong gastje met verreweg de beste en snelste weg-auto van deze eeuw kunt rondtouren.
Nieuwsflash!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou overdrijf je toch een beetje vind ik.Dat is teveel eer voor Ferrari en doet afbreuk aan de prestaties van andere autobouwers. De Ferrari Enzo is niet de snelste auto, de Ferrari Enzo heeft geen vierwiel aandrijving, de Ferrari Enzo is niet revolutionair het is een verzameling van de hoogtepunten van oude techniek, zo'n monument vind ik de Ferrari Enzo dus eigenlijk niet.
Nee, in de geschiedenis zijn er veel belangrijkere auto's geweest dan de Ferrari Enzo. Ik denk aan de Audi Quattro, ik denk aan de Mercedes 300SL, ik denk aan de Nissan 240Z, ik denk aan de Renault 5 Turbo, ik denk aan de McLaren F1, etc etc. En wat dacht je van de Koennigseggs CCR en de Porsche 911.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Ferrari-racer het volgende:
Lachen, zielige figuren allemaal. Dacht je dat wij Dylan geen toestemming had om dat filmpje te plaatsen? Hij vindt juist hoe harder hoe mooier....hij heeft onlangs zelf op de hete blaren moeten zitten i.v.m snelheidsovertreding van +110% te hard dus een keer doorhalen op een lege weg zonder enige consequentie wordt niet opgemerkt als een probleem maar juist als .....zo je trekt hem even flink door!
De Keonigsegg en de McLaren F1 zijn allebei de snelste auto ter wereld geweest, die hebben dus al een record op zak. De Enzo staat nog met lege handen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:14 schreef Kamphuys het volgende:
Koeninngsegg is een mooie auto zeker, maar op het circuit gewoon net even wat langzamer, check de verschillende bladen er maar op na. Op het rechte stuk wellicht sneller, maar ja, dat was een McLaren F1 ook. Weinig coureurs die met een McLaren F1 op het circuit tot het uiterste durfde te gaan, dat ding kan in feite alleen maar goed (enorm) hard rechtuit.
Ik zal je wel is 1 TIP gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Ferrari-racer het volgende:
Wie heeft er gezegd dat je een Enzo kan Huren? ik heb alleen vermeld dat je Menig Ferrari en Lambo kan huren ( de Diablo bv, paar 100e per uur ofzo )quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:13 schreef Kamphuys het volgende:
Overigens wil ik nog even reageren op de mensen die Ferrari-racer maar een grote patser vinden en roepen dat iedereen een Ferrari kan lenen. Waar lenen jullie die Enzo precies dan? Dan wil ik daar ook eens kennis mee maken. Huren kun je ook op je buik schrijven. Ding gaat echt nergens te huur zijn.
ik vind het veel vetter om een slr of een carrera gt te zien rijden, enzo's zien er eerlijk gezegt niet echt zo supervet uit (in vergelijking met de veyron slr of carrera gt).. en ze zijn veelste duur..quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:13 schreef Kamphuys het volgende:
Geef het nou maar gewoon toe, het is gewoon een fucking unikum dat je als relatief jong gastje met verreweg de beste en snelste weg-auto van deze eeuw kunt rondtouren. Carrera GT en SLR? Subliek, maar toch nog geen Enzo. Niet qua prestaties en niet qua exclusiviteit. Noem mij een auto die geplanned staat die de Enzo kan gaan overtreffen. Bugatti Veyron??? Volgens mij gelooft VW daar zelf niet eens meer in.
en manieren, toen ik over de dood van een vriend vertelde begon hij mij en hem uit te schelden..quote:Ik ben het er overigens wel mee eens dat een beetje meer bescheidenheid Dennis wel zou sieren, maar vooruit, kan het ergens ook wel begrijpen.
Waarom zouden ze dat niet mogen? (maw waarom doen ze het dan niet??) Een Enzo is gewoon op nummerplaat te zetten in Nederland hoor, voldoet aan alle Europese emissienormen.quote:Als ze in Japan DE ultieme productie auto zouden mogen maken ( oftewel niks meer wat metd e wet te maken heeft ), denk je dan nog steeds dat de Ferrari Enzo de nummer 1 blijft???
Ach ja, je lult er toch telkens maar wat overheen. Beweren dat de Enzo vol met oude techniek zit, maar als ik dan vraag wat er dan zo vernieuwend is aande Koenigsegg in jouw voorbeeld dan reageer je daar niet op.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:16 schreef Estolan het volgende:
@ Kamphuys
AUB pas reageren als je ergens in verdiept hebt, je praat nu de grootste ONZIN!
A. in Japan is een een bepaalde Afspraak gemaakt??????? goh zou dat de reden zijn waarom de Evo's enz maar een bepaald vermogen kunnen hebben
B. Skyline's kunnen ook op NL kenteken
C. 1500pk kan je ook gewoon als Daily Drive gebruiken, zonder dat je veel hoeft te sleutelen
D. Hoe lang zou de Enzo mee gaan in Echte gereden Km's?
Oftewel, Hou maar op met commentaar geven als je er geen verstand van hebt
dank u
dat was ikquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:12 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik ben overigens met je eens dat het ding niet eens echt mooi is. ZEKER de SLR maar ook de Carrera GT vind ik vele malen mooier. Maar ik heb er wel gewoon respect voor. Er zit zoveel historie achter dat gele plaatje alleen al. Zo'n wagen straalt zo veel meer uit dan die Japanse meuk.
Nep Hagenees... STERUF LEKKÂH !!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:49 schreef Estolan het volgende:
ik dacht dat er maar 2 waren
Maarja Kamphuys, STERF LEKKAH ( op zn haags )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |