Wat een übekneus ben jij toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb me daar in die EB110 lopen persen
tering wat is dat ding kleinof wat ben ik groot
combinatie van beide denk ik
jij bent gewoon te gr00t!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb me daar in die EB110 lopen persen
tering wat is dat ding kleinof wat ben ik groot
combinatie van beide denk ik
mooie chopper he, PH-MVRquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vrees het ja
dit heeft ie ook nog btw
[afbeelding]
Goede topicquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:05 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.nu.nl/news/493(...)_een_Ferrari%27.html
Wordt nog eens wereld nieuws!![]()
Wat vindt de eigenaar ervan eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:15 schreef Ferrari-racer het volgende:
precies hier nu ook maar eens even, dat op mijn verjaardag. Ik blijf boffen niet.....hahaha krijg ik de Telegraaf en staat dat die Ferrari ineens 293km/u over de A28 heeft gereden. Het niveau van de krant...ehm was het niet de Lambo heren redactie. Mwah beetje navraag en een artikel plaatsen op de 3de pagina op basis van autoforums etc. Bekende klepel klok verhaal. Maar goed erg grappig al die ophef niet.....met dank aan degene die dacht dat ik nu justitie op mijn dak zou krijgen.....machteloos staan ze. Heren politie mensen die stenen van viaducten afgooien etc veel engere mensen dan ikzelf hoor.
Maar dat filmpje is toch al zeker een bijna een jaar oud ofnie !?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Ferrari-racer het volgende:
Lachen, zielige figuren allemaal. Dacht je dat wij Dylan geen toestemming had om dat filmpje te plaatsen? Hij vindt juist hoe harder hoe mooier....hij heeft onlangs zelf op de hete blaren moeten zitten i.v.m snelheidsovertreding van +110% te hard dus een keer doorhalen op een lege weg zonder enige consequentie wordt niet opgemerkt als een probleem maar juist als .....zo je trekt hem even flink door!
Wat is dit nou voor domme vergelijking? Jij gaat een 308 GTB (die al uit elkaar flikkert als je er naar kijkt) vergelijken met de laatste generatie SUPERcars a la Enzo, Murciélago en Zonda? En ga me nou niet zeggen dat je ze niet wilt hebben, als je ze zou kunnen betalen zou je ze maar wat graag hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:44 schreef Ballebek het volgende:
Toch blijf ik erbij: Die auto's zien er leuk uit maar ik zou ze NOOIT zelf willen hebben.
Heb vorig jaar toen ik nog rijk wasbijna een 308 GTB gekocht, een opknapper maar ben blij dat ik dat nooit gedaan heb.
Ik spaar wel ff verder voor een Audi RS4
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:11 schreef Ballebek het volgende:
Geloof me: Ik zou nooit zoon auto kopen c.q. willen hebben.
EDIT: Alleen die Lambo zou ik dan willen hebben, maar ja, das ook een audi...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:52 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik zal mij proberen in te houden Kamphuys, leuk dat ik nu pas door hebt dat jij ook geen stijlhebt (crypto) hahaha. Ik dank je steun betuiging en i.d.d wat betreft je opmerking over justitie. Dat filmpje is al bijna verjaard man!!! hehehe
Nou overdrijf je toch een beetje vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:13 schreef Kamphuys het volgende:
Geef het nou maar gewoon toe, het is gewoon een fucking unikum dat je als relatief jong gastje met verreweg de beste en snelste weg-auto van deze eeuw kunt rondtouren.
Nieuwsflash!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou overdrijf je toch een beetje vind ik.Dat is teveel eer voor Ferrari en doet afbreuk aan de prestaties van andere autobouwers. De Ferrari Enzo is niet de snelste auto, de Ferrari Enzo heeft geen vierwiel aandrijving, de Ferrari Enzo is niet revolutionair het is een verzameling van de hoogtepunten van oude techniek, zo'n monument vind ik de Ferrari Enzo dus eigenlijk niet.
Nee, in de geschiedenis zijn er veel belangrijkere auto's geweest dan de Ferrari Enzo. Ik denk aan de Audi Quattro, ik denk aan de Mercedes 300SL, ik denk aan de Nissan 240Z, ik denk aan de Renault 5 Turbo, ik denk aan de McLaren F1, etc etc. En wat dacht je van de Koennigseggs CCR en de Porsche 911.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:22 schreef Ferrari-racer het volgende:
Lachen, zielige figuren allemaal. Dacht je dat wij Dylan geen toestemming had om dat filmpje te plaatsen? Hij vindt juist hoe harder hoe mooier....hij heeft onlangs zelf op de hete blaren moeten zitten i.v.m snelheidsovertreding van +110% te hard dus een keer doorhalen op een lege weg zonder enige consequentie wordt niet opgemerkt als een probleem maar juist als .....zo je trekt hem even flink door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |