is het een italiaan?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:30 schreef Ferrari-racer het volgende:
Ik heb geen idee....hahaha hij doet zijn best maar in die auto's maar het is in Kwintsheul bij Franco Auto. Die man heeft met alle grote merken connecties en kent al die families. Het is idd een klein mannetje maar echt zot op zelf rijden is ie niet. Met de Enzo is hij niet weggeweest alleen zijn zoon heeft een blokje van 7km gemaakt. Kon het zien aan de teller. Maar goed....die man is heel goed!
oiquote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
Die man is Italiaans...je zit hem in het filmpje...met snor naast die man in de rolstoel. Pastorelli is zijn naam en zijn zoon doet heel fanatiek aan racen. Ik ken zoveel mensen van die Ferrariclub......ik zal eens kijken. Wel een zeer mooie auto overigens!
ik spreek de eigenaar zelden meer helaas. Deze foto was in 2002 tijdens italia zandvoort. Ik zit er naastquote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
Die man is Italiaans...je zit hem in het filmpje...met snor naast die man in de rolstoel. Pastorelli is zijn naam en zijn zoon doet heel fanatiek aan racen. Ik ken zoveel mensen van die Ferrariclub......ik zal eens kijken. Wel een zeer mooie auto overigens!
[ook_gek style]quote:Op woensdag 24 november 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het een italiaan?
Want dan is het hem op zeker.
Hij heeft toen de achterkant iets wat verbouwd van de 308GTSI van een kennis van mij. Omdat anders de uitlaat er niet onder paste![]()
Wie weet ken jij die kennis wel. Is een Zwarte Ferrari 308GTSI met zwart rode bekleding. Is een jubileum uitvoering.
[afbeelding]
Hij zit bij de Ferrari club nederland en hij rijd regelmatig mee met die ritten van stichting doe een wens met zieke kinderen.
Als je goed had opgelet, weet je dat het niet zijn site is, maar van een kennisquote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Je mag je Engelse taalkunde ook wel eens bijspijkeren
"The video showing me on the Lamborghini Murcielago of mine friend.
His put on the metal the Murcielago on the highway of Netherland"
Nu mag het. Want nu gaat het over de auto. Dus dan mag je een foto laten zienquote:Op woensdag 24 november 2004 22:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[ook_gek style]
Dit is ZOOOO oud![]()
Heb je niks nieuws?
[/ook_gek style]
Wat een übekneus ben jij toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb me daar in die EB110 lopen persen
tering wat is dat ding kleinof wat ben ik groot
combinatie van beide denk ik
jij bent gewoon te gr00t!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 02:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb me daar in die EB110 lopen persen
tering wat is dat ding kleinof wat ben ik groot
combinatie van beide denk ik
mooie chopper he, PH-MVRquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik vrees het ja
dit heeft ie ook nog btw
[afbeelding]
Goede topicquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:05 schreef -Eddow- het volgende:
http://www.nu.nl/news/493(...)_een_Ferrari%27.html
Wordt nog eens wereld nieuws!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |