Ben nog niet begonnen....quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:41 schreef ThunderChild het volgende:
Doe zelf es wat foto's . . . al is het maar hoe het er nu uitziet . . .
Ik hoooop dat je dit niet meent...quote:Op zaterdag 13 november 2004 09:55 schreef Martineke het volgende:
ja maar Romek, het is juist leuk om te zien hoe de kinderkamer er vantevoren uit zag![]()
Desalnietemin ga ik ze tog voor jullie plaatsen.....quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:16 schreef Anitra het volgende:
Romek dit topic is een kompleet klus-cursus hoor!!! Eerst laten zien hoe het was, dan hoe het is zonder al die troep er in, dan de eerste veeg verf of het eerste baantje behang, om vervolgens halve kasten en commodes op de foto te zetten, die even later dan in elkaar staan dus weer gespammed moeten worden. Dan staat alles redelijk op zijn plek, de volgende dag liggen de beestje erbij, de week erop heeft de a.s. mama weer last van hormonen gehad dus staat de hele babykamerinrichting weer anders om dan uiteindelijk bij het eindresultaat te komen.
Met andere woorden: Kom maar op met die foto's
quote:Op zondag 14 november 2004 09:14 schreef Romek het volgende:
Ik ben eigelijk zoekend naar iets in deze trand....
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook zoiets gezien in de vorm van een "baby-gezichtje"
Ben al naar verschillende baby zaken geweest, maar tevergeefs.....
Iemand een adresje of en mogelijke web-site voor zulke meubels...?
Oei dat moet ik weer ff opzoekenquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:57 schreef Beaker het volgende:
Snoopy, wil jij nog een foto plaatsen van jullie wiegje? De foto is niet meer zichtbaar in het andere topic!
Ik zat al direct te denken "wie had er nu ook zoiets???" maar dat is Belana idd!quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:39 schreef bixister het volgende:
ja leuk he(grappig al die positieve reacties!
), hij deed me aan die van Belana denken (al vond ik die nog mooier eigenlijk).
Ik kwam dees tegen: http://www.speurders.nl/k(...).1.0.1.230.3572.htmlquote:Op zondag 14 november 2004 09:14 schreef Romek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja sorrt van, t zijn van die foamdingen die aan de achterkant 2 kleine plakkertjes hebben, kan em er zo af trekken dusquote:Op zondag 21 november 2004 13:38 schreef Githa het volgende:
Bijna wel he Martineke....heb je die opdruk van de lion king er zelf opgezet ?
Ow!!! Wat prachtig!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:35 schreef bixister het volgende:
sorry romek, geen idee.
hier nog geen kamer-foto's maar wel alvast een van het wiegje (dat ik eindelijk geschilderd heb):
[afbeelding]
het is vrij groot maar stukken smaller dan een ledikantje dus ik ben benieuwd hoe lang Gerrie erin zal kunnen liggen.
jah preciesquote:Op zondag 21 november 2004 22:39 schreef Martineke het volgende:
Githa het komt allemaal goeden geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens zeg dat maar niet tegen een zwangere vrouw
![]()
Zijn dat mannetjes of vrouwtjesolifanten?quote:Op zondag 14 november 2004 09:14 schreef Romek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb hetzelfde wiegje, ook van Prenatal inderdaadquote:Op maandag 29 november 2004 22:41 schreef melonovy het volgende:
Op de site van prenatal staan de wiegjes voor 35,99 euro (ook heel aardig geprijst), maar dan is de wieg wel bekleed, heb jij ook zo'n hoes erbij??
gekleurd lijkt me ook erg mooiquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef texelonia het volgende:
Anitra grappig van die doos! Alleen hoe die hierheen kan komen... Met de post is niet handig denk ik, en je woont zeker ook niet toevallig in de buurt van Utrecht?
Dat dekentje van m'n moeder vind ik ook zooo gaafZe heeft nog een dekentje gemaakt, maar dan met gekleurde lapjes
Maar deze past zo mooi bij de kleur van de kinderwagen, en daar was het niet eens op uitgezocht!
De wieg vind ik nu ook een stuk leuker. Er zat eerst een truttig roze stof in, en dat kan niet voor een jongen he
Ja half Fok! heeft geloof ik een groene babykamer, dus vond het al bijna saai wordenquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:13 schreef Githa het volgende:
gekleurd lijkt me ook erg mooi![]()
enne qua roze stof voor de wieg ...alles kan maar ik zou er ook niet voor gekozen hebben hoorenne die limoen kleur is nu helemaal in dus
![]()
hmmmmmz jahquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:17 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja half Fok! heeft geloof ik een groene babykamer, dus vond het al bijna saai wordenMaar op de babyshower
had ik wat spullen in die kleur groen gekregen, dus toen m'n moeder vroeg welke kleur stof ik wilde, was de keuze snel gemaakt
Ehhh ik woon wel in de buurt van Utrecht, Sterker nog donderdag moet ik in utrecht zijn om 15 uurquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:05 schreef texelonia het volgende:
Anitra grappig van die doos! Alleen hoe die hierheen kan komen... Met de post is niet handig denk ik, en je woont zeker ook niet toevallig in de buurt van Utrecht?
Dat dekentje van m'n moeder vind ik ook zooo gaafZe heeft nog een dekentje gemaakt, maar dan met gekleurde lapjes
Maar deze past zo mooi bij de kleur van de kinderwagen, en daar was het niet eens op uitgezocht!
De wieg vind ik nu ook een stuk leuker. Er zat eerst een truttig roze stof in, en dat kan niet voor een jongen he
Jah daar moeten we nog wat op verzinnen, een plank ertussen, of iets tussen de spijlen van de box "rijgen" ofzow..quote:Op donderdag 2 december 2004 10:57 schreef kozakken het volgende:
Ow tex wat een leuk kamerstukje.
En de box... ziet al in een vlaag van 'hebbe' die ukkepuk alle videobanden uit 't rek gritsen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:00 schreef texelonia het volgende:
Githa wat goed!
Die commode en kast zijn dus van jullie originele kamertje, en niet van het leen-kamertje, als ik het goed begrijp?Wat fijn! Scheelt toch alweer heel wat! Ik hoop dat de rest ook gauw komt!
ohw toppie....ga van de week even kijkenquote:Op maandag 6 december 2004 21:59 schreef Loena-tik- het volgende:
Githa, schattig die gordijnen, echt "mijn" kleurtjes, bij de Hema heb je trouwens hele leuke gevlochten manden(zoals die groene die je al hebt zeg maar) waar precies al de kleurtjes van jouw kamertje zitten. Heb ik zelf ookbewaar er speelgoed in
![]()
Ikeaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ahhh Githa die gordijntjes.. wat SNOEZELIG!!!!![]()
Echt onwijs lief !! Waar heb je ze vandaan???
Succes met het afmaken, ben benieuwd naar het eindresultaat!![]()
Bij Ikea kan ik ook bijna altijd wel iets vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef Anitra het volgende:
Het kamertje van ikea is helemaal okee Githa, ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Vind het balen dat je zoveel geld betaald en dat het allemaal verkeerd gaat.voor jou
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:06 schreef Githa het volgende:
Heb je die mandjes ook bij de Ikea gehaald ? ...die zijn leuk
quote:
Daarvoor gebruik ik ze ook. In de grotere mandjes heb ik dus "thema"mandjes van gemaakt. Dus 1 mandje voor zalfjes, 1 mandje voor borstel, haarlotion enz....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:24 schreef Githa het volgende:
oohw thnxsuper makkelijk voor al dat klein spul....sokjes e.d. want ik ben bang dat ik ze anders moet gaan zoeken straks in die grote kast
![]()
Nu al een ijdeltuit?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oei Bix wat mooi!
En leuk zo met die spiegel. Ik heb op de commode van Jolie kleine spiegeltjes geplakt omdat ze zo graag naar zichzelf kijkt
Foto's!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Jdee het volgende:
ik kan het niet laten, toch even blij wezen over het feit dat donderdag het rolgordijn en de tapijttegels worden gebracht en ik dus zaterdag kan gaan spelen met de 5m2 vloeroppervlak en voornamelijk rode tegels en 6 gele. en de behangrand hangt! en de muur is geverfd! en er hangt een lamp!
Ik twijfelde al maar je weet het nooit zeker met licht inval enzoquote:Op maandag 20 december 2004 16:19 schreef bixister het volgende:
't is geen lime hoor. meer appeltjesgroen. en dan wel van die knalgroene appeltjes he.
Bedoel je die van ons ? .... dat zijn vlindertjes in verschillende kleuren waarvan de vleugeltjes er los aan zitten en te koop bij de ikeaquote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef Jdee het volgende:
bixister jawel, rustig gedaan, maar toch wel beetje spierpijn in mn buikspieren, en vandaag toch stiekum wel redelijk gesloopt, maar ja, ik leer...(heb netjes dutjes vandaag gedaan)
en Er Zal Zeker Gespammed Worden! en dankjewel voor de complimentjes...
oh trouwens, die mooie witte gordijntjes, zijn dat lintjes die eropgenaaid zitten? wel heel leuk idee nl...
quote:Op maandag 20 december 2004 16:26 schreef bixister het volgende:
wordt mooi Jdee! leuk idee met die tapijttegels. en mooie kleuren! heb je wel voorzichtig aan gedaan?
ik heb eerst geknipt en geplakt met papier ....elk streepje en rondje los geplaktquote:Op maandag 10 januari 2005 10:19 schreef Jonnetje het volgende:
(Grrrrr... post getikt, ingevoerd, foutmelding ofzo, post weg..)
Githa wat leuk!
Is het helemaal van stof?
Of is het eerst geschilderd en dan de knuffels er op ge...uh...fröbeld?
* Jonnetje vind ze mooooooooooooi ! ! ! ! *
alles weer van IKEAquote:Op maandag 10 januari 2005 10:29 schreef m@x het volgende:
Wat onwijs leuk Githa! Waar heb je die knuffeltjes vandaan?
nee hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 10:41 schreef m@x het volgende:
Das mooi, want daar gaan we toevallig dit weekend naartoe. Je vind het toch niet erg dat ik je ideetje jat?
quote:Op maandag 10 januari 2005 19:12 schreef Merisse het volgende:
Ik snap er geen donder van hoe je het gedaan hebt Githa, maar ik vind het het echt gaaf! SUPER origineel idee.
heb je die knuffels op papier vastgenaaid? blijft dat zitten?
Als het goed is tocht het niet, we hebben hele goede tochtstrip in het kozijn gemaakt, hebben nog geen tocht kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:54 schreef beefcake het volgende:
Nu zie ik ze wel cavemania! Erg leuke kamer!! Alleen ligt de baby zo niet op de tocht?
De meubeltjes komen van een blank hout handel bij ons in de buurt, heb ff op internet gezocht en dit bedrijf verkoopt ze ook. Wij hebben de Norma serie.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:07 schreef Jdee het volgende:
Cavemania mooi gedaan, die kleine ruimtes zijn toch nog redelijk in te richten gelukkig (kamertj hier is 2x3 met inham van 30cmx1m, dus uiteindelijk maar 5,7m2 . ). Mooie meubels ook!
Helemaal mee eens, mooie combi met die meubeltjes, helemaal leuk!quote:Op maandag 17 januari 2005 19:40 schreef Lois het volgende:
Bix ik vind het een ontzettend warm, lief kamertje. Heel erg mooi dat donkere rood.![]()
je kunt bijna niet om die giraffe heenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:37 schreef snakelady het volgende:
Githa, die giraffe knuffels heb ik ook.
Een heel erg leuk kamertje.
er hangen 3 van die wolkenlampenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:02 schreef bixister het volgende:
leuk githa!lekker ruim, en een mooie stevige kast ook zo te zien. ik heb destijds ook over die wolk-lamp getwijfeld.
Oso is Surinaams voor Familie / Huize ....dus Oso Veira staat voor Huize Veira. En die is in ieder geval nu in Amsterdam. Ze zijn nog wel een week bezig met het afwerken aan de binnen en buitenkant voor wij uberhaupt wat kunnen doen binnen. Met drie weken is Morgaine der kamer klaar. En uiteraard volgen er dan meer foto's.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef Ma-Maatje het volgende:
Faja-Lobi, het is eindelijk zo ver: jullie eigen Oso is vandaag klaar! Is Oso trouwens ergens een afkorting van of zo?
Van harte gefeliciteerd hoor en heel veel succes met inrichten. Ik ben benieuwd naar Morgaine's naturelle kamertje...
stoer!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:13 schreef Merisse het volgende:
Over Plint gesproken, ik heb nog ooit in een ver verleden de geboorte van Plint meegemaakt. Is opgericht door 2 leraren van mijn middelbare school van wie ik beide les had. Een van die leraren was de vader van een klasgenoot (op wie ik stiekem verliefd was). Wij liepen in die tijd met buttons van Plint: "als ik wil veeg ik de smeerkaas van mijn bril om de honger te zien aan de overkant" sweet memories...
Vandaag dus!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:10 schreef Romek het volgende:
Ga de foto's van de verbouwing en de kinderkamer gauw online zetten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |