Ikeaquote:Op woensdag 8 december 2004 18:41 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ahhh Githa die gordijntjes.. wat SNOEZELIG!!!!![]()
Echt onwijs lief !! Waar heb je ze vandaan???
Succes met het afmaken, ben benieuwd naar het eindresultaat!![]()
Bij Ikea kan ik ook bijna altijd wel iets vindenquote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef Anitra het volgende:
Het kamertje van ikea is helemaal okee Githa, ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Vind het balen dat je zoveel geld betaald en dat het allemaal verkeerd gaat.voor jou
quote:Op woensdag 8 december 2004 20:06 schreef Githa het volgende:
Heb je die mandjes ook bij de Ikea gehaald ? ...die zijn leuk
quote:
Daarvoor gebruik ik ze ook. In de grotere mandjes heb ik dus "thema"mandjes van gemaakt. Dus 1 mandje voor zalfjes, 1 mandje voor borstel, haarlotion enz....quote:Op woensdag 8 december 2004 22:24 schreef Githa het volgende:
oohw thnxsuper makkelijk voor al dat klein spul....sokjes e.d. want ik ben bang dat ik ze anders moet gaan zoeken straks in die grote kast
![]()
Nu al een ijdeltuit?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef Luchtbel het volgende:
Oei Bix wat mooi!
En leuk zo met die spiegel. Ik heb op de commode van Jolie kleine spiegeltjes geplakt omdat ze zo graag naar zichzelf kijkt
Foto's!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Jdee het volgende:
ik kan het niet laten, toch even blij wezen over het feit dat donderdag het rolgordijn en de tapijttegels worden gebracht en ik dus zaterdag kan gaan spelen met de 5m2 vloeroppervlak en voornamelijk rode tegels en 6 gele. en de behangrand hangt! en de muur is geverfd! en er hangt een lamp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |