Ik twijfelde al maar je weet het nooit zeker met licht inval enzoquote:Op maandag 20 december 2004 16:19 schreef bixister het volgende:
't is geen lime hoor. meer appeltjesgroen. en dan wel van die knalgroene appeltjes he.

Bedoel je die van ons ? .... dat zijn vlindertjes in verschillende kleuren waarvan de vleugeltjes er los aan zitten en te koop bij de ikeaquote:Op maandag 20 december 2004 22:51 schreef Jdee het volgende:
bixister jawel, rustig gedaan, maar toch wel beetje spierpijn in mn buikspieren, en vandaag toch stiekum wel redelijk gesloopt, maar ja, ik leer...(heb netjes dutjes vandaag gedaan)
en Er Zal Zeker Gespammed Worden! en dankjewel voor de complimentjes...
oh trouwens, die mooie witte gordijntjes, zijn dat lintjes die eropgenaaid zitten? wel heel leuk idee nl...

quote:Op maandag 20 december 2004 16:26 schreef bixister het volgende:
wordt mooi Jdee! leuk idee met die tapijttegels. en mooie kleuren! heb je wel voorzichtig aan gedaan?

ik heb eerst geknipt en geplakt met papier ....elk streepje en rondje los geplaktquote:Op maandag 10 januari 2005 10:19 schreef Jonnetje het volgende:
(Grrrrr... post getikt, ingevoerd, foutmelding ofzo, post weg..)
Githa wat leuk!
Is het helemaal van stof?
Of is het eerst geschilderd en dan de knuffels er op ge...uh...fröbeld?
* Jonnetje vind ze mooooooooooooi ! ! ! ! *

alles weer van IKEAquote:Op maandag 10 januari 2005 10:29 schreef m@x het volgende:
Wat onwijs leuk Githa! Waar heb je die knuffeltjes vandaan?

nee hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 10:41 schreef m@x het volgende:
Das mooi, want daar gaan we toevallig dit weekend naartoe. Je vind het toch niet erg dat ik je ideetje jat?

quote:Op maandag 10 januari 2005 19:12 schreef Merisse het volgende:
Ik snap er geen donder van hoe je het gedaan hebt Githa, maar ik vind het het echt gaaf! SUPER origineel idee.
heb je die knuffels op papier vastgenaaid? blijft dat zitten?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |