Als het goed is tocht het niet, we hebben hele goede tochtstrip in het kozijn gemaakt, hebben nog geen tocht kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:54 schreef beefcake het volgende:
Nu zie ik ze wel cavemania! Erg leuke kamer!! Alleen ligt de baby zo niet op de tocht?
De meubeltjes komen van een blank hout handel bij ons in de buurt, heb ff op internet gezocht en dit bedrijf verkoopt ze ook. Wij hebben de Norma serie.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:07 schreef Jdee het volgende:
Cavemania mooi gedaan, die kleine ruimtes zijn toch nog redelijk in te richten gelukkig (kamertj hier is 2x3 met inham van 30cmx1m, dus uiteindelijk maar 5,7m2 . ). Mooie meubels ook!
Helemaal mee eens, mooie combi met die meubeltjes, helemaal leuk!quote:Op maandag 17 januari 2005 19:40 schreef Lois het volgende:
Bix ik vind het een ontzettend warm, lief kamertje. Heel erg mooi dat donkere rood.![]()
je kunt bijna niet om die giraffe heenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:37 schreef snakelady het volgende:
Githa, die giraffe knuffels heb ik ook.
Een heel erg leuk kamertje.
er hangen 3 van die wolkenlampenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:02 schreef bixister het volgende:
leuk githa!lekker ruim, en een mooie stevige kast ook zo te zien. ik heb destijds ook over die wolk-lamp getwijfeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |