Sugar ik kan je foto's niet zien
![]()
edit= nu wel, hartstikke leuk inderdaad!
Meaghan wat een ontzettend leuk kamertje is het geworden! Ik vind dat hemeltje ook erg apart, heel leuk!
Eva heeft een nieuw bedje. Alweer? Ze had toch al een Ikea meegroeibedje? Ja dat klopt
![]()
Ze durfde er alleen niet in, raakte helemaal in paniek van de vrijheid die het met zich meebracht en wat we ook probeerden, het ging niet. Nou daar hadden wij ons al bij neergelegd (Eva ook trouwens, die vroeg elke avond "eiguh bedje? nie grote bedje?") dus ze sliep nog heerlijk in het ledikantje. Dat had ook best nog een tijdje kunnen duren, zo groot is ze immers niet maar mijn ouders vonden toevallig een ander bedje. Dit peuterbedje was speciaal gemaakt voor een gehandicapt kindje die, net toen dit bedje geleverd werd, een ander aangepast bed nodig had.
Dit bedje was dus nieuw en over en mochten mijn ouders voor een heel bescheiden prijsje overnemen.
Het is een gewoon spijlenbedje maar dan formaat peuterbed, veel groter dus. Ze kan er volgens ons makkelijk uitklimmen, het is vrij laag, maar dat durft ze (nog) niet. Ze vond en vind het gelijk een geweldig bedje en is er vanaf het begin zonder problemen in gaan slapen.
Het Ikea bedje ligt uitelkaar op zolder, te wachten tot Iris groot genoeg is denk ik.
![]()
Foto van het bedje:
en ja, het is altijd zo netjes op haar kamertje gelukkig[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 03-08-2004 12:30:43 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥