abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 30 juli 2004 @ 15:12:01 #1
2628 Karin
pi_20955521
Vervolg van Foto's van de kinderkamer #4

Meaghan wat een prachtige Nijntje kamer
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:30:31 #2
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_20961824
heej leuke kamer Meaghan ... heb je mobiel bij de wereldwinkel gekocht die daar hing? Omdat wij em in de winkel ook hebben hangen geloof ik ...
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_20962648
Miss_kausalaya, ik heb de vissenmobiel destijds bij de Trekpleister gekocht. Maar als ik dat had geweten van de wereldwinkel, dan had ik em zeker daar gekocht. en ja, dat meen ik echt
pi_20963087
erg leuk geworden meaghan!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 22:42:03 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20964478
Meaghan echt heel leuk. De hemel boven eht bedje vind ik ook erg vrolijk. Waar heb je die vandaan? En hoe reageert Jillian er op?
pi_20965150
Die hemel komt bij IKEA vandaan Jessicaa, is pas nieuw in het assortiment geloof ik.
En Jillian vindt het volgens mij wel leuk hoor. Ze ziet het nut er mss nog niet zo van in, maar ze vindt het verder wel best dat ie boven haar bedje hangt
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:01:50 #7
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21025802
Sooow, nog even de nieuwste aanwinsten van Ikea showen! Kamertje is af!!!!
Witte bakkies voor spulletjes:

Gordijn (gemaakt door mijn moeder, wederom!) en het groene lampje:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:18:34 #8
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21025871
Sugar, móói !! En je hebt Zwitsal (ik ook). Ruikt jouw kamertje ook zo heerlijk?
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 3 augustus 2004 @ 10:48:16 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21027535
Sugar ik kan je foto's niet zien edit= nu wel, hartstikke leuk inderdaad!

Meaghan wat een ontzettend leuk kamertje is het geworden! Ik vind dat hemeltje ook erg apart, heel leuk!

Eva heeft een nieuw bedje. Alweer? Ze had toch al een Ikea meegroeibedje? Ja dat klopt
Ze durfde er alleen niet in, raakte helemaal in paniek van de vrijheid die het met zich meebracht en wat we ook probeerden, het ging niet. Nou daar hadden wij ons al bij neergelegd (Eva ook trouwens, die vroeg elke avond "eiguh bedje? nie grote bedje?") dus ze sliep nog heerlijk in het ledikantje. Dat had ook best nog een tijdje kunnen duren, zo groot is ze immers niet maar mijn ouders vonden toevallig een ander bedje. Dit peuterbedje was speciaal gemaakt voor een gehandicapt kindje die, net toen dit bedje geleverd werd, een ander aangepast bed nodig had.
Dit bedje was dus nieuw en over en mochten mijn ouders voor een heel bescheiden prijsje overnemen.
Het is een gewoon spijlenbedje maar dan formaat peuterbed, veel groter dus. Ze kan er volgens ons makkelijk uitklimmen, het is vrij laag, maar dat durft ze (nog) niet. Ze vond en vind het gelijk een geweldig bedje en is er vanaf het begin zonder problemen in gaan slapen.
Het Ikea bedje ligt uitelkaar op zolder, te wachten tot Iris groot genoeg is denk ik.
Foto van het bedje:

en ja, het is altijd zo netjes op haar kamertje gelukkig

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 03-08-2004 12:30:43 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21029391
wat een leuke oplossing Lois! en mooi bedje hoor. ziet er heel knus uit.

en sugar, mooie gordijnen!
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:24:40 #11
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21034901
wat een leuk bedje lois! het past goed bij de rest als ik het zo zie!
eva je hebt een leuke kamer
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:42:54 #12
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21035320
Meaghan, ik heb een mobile die erg op de jouwe lijkt, met allemaal kleurige vlinders, en die ton met die bloem heb ik ook, die komen straks op Junah's kamertje (ik ga haar toch een eigen kamer geven (van de winter pas, maar ik heb al wat voorbereidingen getroffen ) Maar je kamertje ziet er erg lief en vrolijk uit!

Sugar, jouw kamertje vind ik echt een van de mooisten die ik hier heb gezien.

En Lois, ik wist niet dat die bedjes bestondfen, superhandig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:43:15 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21035331
Wat een leuk bedje Lois! Prima oplossing zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 19:52:56 #14
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21038231
Leuk bedje en kamertje Lois!
*dol is op Nijntje*
... ♥ ik mis je ♥
pi_21050693
Sugar het is ontzettend leuk geworden!!

Lois dat bedje is mooi!! Gelukkig slaapt Eva er goed in!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21175203
Wij hebben voorlopig niet echt een babykamer, moeten we eerst verhuizen enzow. Maar afgelopen weekend hebben we een begin gemaakt met het babyhoekje Een kast die we tijd geleden al van de buren hadden gekregen. Zij hebben hem zelf ooit als commode gebruikt, met nog anders kastdeel erbij en iets anders opgesteld. Wij hebben hem een tijd voor andere dingen gebruikt, maar nu issie weer omgedoopt tot commode dus:

De knuffels had ik nog, en paar gekregen al. Aankleedkussen met hoes gekocht gisteren. Kleertjes van moeder en zus gekregen. En de zwitsal-dingetjes komen uit de Etos Zwangerkadoos.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:06:14 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21175528
Ziet er leuk uit Tex
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 11:41:16 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21176335
Erg leuk en praktisch Tex. Blijft die elektrische tandenborstel daar staan?
... ♥ ik mis je ♥
pi_21180272
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 11:41 schreef phluphy het volgende:
Erg leuk en praktisch Tex. Blijft die elektrische tandenborstel daar staan?

Nee daar moet ik nog een ander plekje voor zoeken... Maar in de badkamer hebben we geen stopcontact, behalve voor de wasmachine.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:52:38 #20
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21180969
Ik ben bezig geweest met Junah's toekomstige kamertje, voor als ze niet meer in de wieg op onze slaapkamer past dus.

Zo was het eerst (een rommelig berghok):

Een paar dagen terug de hoek bij de commode geschilderd:

Eergister de rest van de muren gedaan, gister afgemaakt. Zo is het nu:

Maar er komen nog gordijnen, de raamkozijnen worden nog geverfd, ik hang nog een blauwe klamboe boven het ledikant en ik heb een mooie kast op het oog en ik heb een kleurige vlindermobile die ik in de hoek boven dat bloemding hang.

Dit is de kast die ik wil bestellen (als ze 'm nog hebben )

Zodra ze niet meer in de wieg past dan komt ze er te slapen (maar dat duurt hopelijk nog even)
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:55:26 #21
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21181055
Oh ja, die roze doek is in plaats van een deur, er komt dus ook nog een deur in
pi_21182396
heel mooi Tan! wat leuk dat je toch nog een kamertje voor Junah apart kon maken! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?

en Tex, jullie zijn er snel bij! maar handig dat commode-rek! en dat plankje waar die zwitsal dingen opstaan, kun je daar wel makkelijk bij? (ziet er wat hoog uit).
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:44:30 #23
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21182547
Tan wat een vrolijk kamertje is het geworden zeg. Erg leuk dat blauw en dat rose.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Jubileum moderator dinsdag 10 augustus 2004 @ 15:44:44 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21182554
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?
jajaja dat wou ik ook net vragen

Het ziet er heel gezellig uit Tan, vooral door de frisse kleuren en ik vind dat kleed op de grond ook zo mooi!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:17:33 #25
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21183469
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 15:40 schreef bixister het volgende:
heel mooi Tan! wat leuk dat je toch nog een kamertje voor Junah apart kon maken! wat heb je nu met al die spullen gedaan uit het berghok?
Ja, ben wel blij, want ze zou eerst bij Jessai op de kamer slapen, maar nu hebben allevier de kinders een eigen kamer... kleine kamers, dat wel, maar dat maakt niet uit.

De andere zooi is verdeeld over Tom's hobbykamer, daar waar de commode nu staat, stond eerst de wasdroger, maar die staat nu in de keuken (naast de wasmachine, wel zo praktisch ) en verder nog wat dingetjes in de gang enzo. Het was passen en meten, aangezien we helaas geen zolder hebben Deze kamer was onze 'zolder' zeg maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')