quote:Bij de blokker zag ik vandaag LHB badkussentjes, badstof kussentjes met 3 zuignappen om in bad te hangen (lekker voor onder je hoofd) of ergens anders aan te bevestigen... Ik moest natuurlijk meteen aan kapoentje & knorretje denken, dus hierbij de melding. Oja, ze waren rond de 3 euro...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:39 schreef Jonnetje het volgende:
Lieveheersbeestje is in het Stellingwerfs (streektaal) of Drenths ....
dat word dus weer op naar de blokkerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef melonovy het volgende:
met mijn tip voor knor die ik hier nog even plaats:
het badkussentje vond ikzelf iets minder, maar Alicia vond hem geweldig en viel er zelfs vanmiddag bijna in slaap op in de buggy.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:21 schreef melonovy het volgende:o leuk! En ik zat nog te twijffel of ik het nu wel of niet moest zeggen...
nope ligt nog steeds niks op wat badmatten na dan. We zijn nog steeds niet geslaagd voor zeil of andere vloerbekleding die voldoetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
Wauwie Knor wat ontzettend gezellig!!
Ligt er nou niks op de vloer of lijkt dat maar zo![]()
Ik kan niet wachten tot het helemaal af is en hem in het echie aan je kan laten zienquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:51 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een schitterende kamer word/is het zeg!!!!
Echt heel leuk
Dat poppen bedje
Het ledikantje
Het bedje van Alicia
Alicia
Enthousiast dus
wij hebben dus maar 1 slaapkamer, dus totaal geen andere keus. De kamer scheiden levert het probleem van geen ramen op in Alicia's kant. De eerste weken slaapt de baby bij mij in de woonkamer, lekker makkelijk met voeden enzo (de kids slapen namelijk niet 1 verdieping hoger dan de woonkamer maar 2 verdiepingen) Zodra het het reiswiegje ontgroeit is gaat het pas naar boven en hopen we dat dat goed gaat, zo niet dan komt nummer twee gewoon in de box bij ons slapen tot het wat ouder is (al denk ik dat dat niet zo'n vaart zal lopen, het ledikantje hebben we gewoon direkt op de laagste stand staan en alicia is bijna net zo groot als het bed hoog is, wordt nog aardig lastig voor d'r om het eruit te halen, maar je weet maar nooit)quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef danosa het volgende:
Knor het ziet er geweldig uit. Wat een explosie aan kleuren! Nou nog even een spuit 11 vraagje: zie ik het goed dat de baby bij Alicia op 1 kamer komt te liggen? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat, ben je bv niet bang dat Alicia de kleine zelf uit bed gaat halen? Wij zijn ook maar met 3 slaapkamers bedeeld, waarvan 2 op de eerste verdieping. Vraag me wel eens af hoe te doen bij een 2e, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
nope is aardig zinloos in dit geval. Alicia slaapt onder een klamboe die ook niet geimpregneerd is, onder de doeken zit een oud stiropor plafond (piepschuim) en daaronder een simpel laagje hout en dakpannen. Bij brand zijn we gewoon de pineut. (understatement)quote:Op zondag 6 juni 2004 12:29 schreef akkien het volgende:
.. maar ik vroeg me af of jullie ze geimpregneerd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |