Oso is Surinaams voor Familie / Huize ....dus Oso Veira staat voor Huize Veira. En die is in ieder geval nu in Amsterdam. Ze zijn nog wel een week bezig met het afwerken aan de binnen en buitenkant voor wij uberhaupt wat kunnen doen binnen. Met drie weken is Morgaine der kamer klaar. En uiteraard volgen er dan meer foto's.quote:Op maandag 14 februari 2005 20:06 schreef Ma-Maatje het volgende:
Faja-Lobi, het is eindelijk zo ver: jullie eigen Oso is vandaag klaar! Is Oso trouwens ergens een afkorting van of zo?
Van harte gefeliciteerd hoor en heel veel succes met inrichten. Ik ben benieuwd naar Morgaine's naturelle kamertje...
stoer!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:13 schreef Merisse het volgende:
Over Plint gesproken, ik heb nog ooit in een ver verleden de geboorte van Plint meegemaakt. Is opgericht door 2 leraren van mijn middelbare school van wie ik beide les had. Een van die leraren was de vader van een klasgenoot (op wie ik stiekem verliefd was). Wij liepen in die tijd met buttons van Plint: "als ik wil veeg ik de smeerkaas van mijn bril om de honger te zien aan de overkant" sweet memories...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |