Straks als ik geld ga verdienen bij mijn leuke baan (want die ga ik vinden, denk ik), ga ik een dag naar Amsterdam en de hele teringzooi leegkopen.... Puur uit frustratie...quote:Op donderdag 11 november 2004 18:36 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem. Het leuke is, dat dit album slechts rond de tien euro kost en je er een bonustrack op de cd bijkrijgt, waarin Blackie het verhaal vertelt van Jonathan en er zit ook een bonus-cd bij met alle b-kantjes en nog wat live-dingen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 18:33 schreef Seborik het volgende:
MuadDib kan erover mee praten.
k danquote:Op donderdag 11 november 2004 22:07 schreef dwerg het volgende:
TERUGVINDPOST.
En dat op een doordeweekse dag!quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:10 schreef Jane het volgende:
Gezellig wat gaan drinken met een mede-FOK!ker is soms zwaar werk. Lag vanochtend pas om half 6 in bed of zo. Pfffff!
Hij is wel een beetje spastisch.quote:Op zaterdag 13 november 2004 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Sebbie, ik heb een smiley voor je gevonden
[afbeelding]
Ben lief, hmm?
doet me denken aan dat ventje bij W.A.S.P.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje spastisch.
Een speedmetalsmiley.quote:Op zaterdag 13 november 2004 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft wel wat van het hyperactieve buurjongetje van mijn ouders. Ik noem hem zoefzoef. Maar zijn ouders hebben hem Rayvano genoemd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:08 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje spastisch.
hij ziet er nog tekstig uit ?quote:Op zondag 14 november 2004 17:30 schreef Seborik het volgende:
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:O
quote:Op zondag 14 november 2004 18:04 schreef Seborik het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon neuken? Kom op mensen. Het is overduidelijk. Hier is meer gaande.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:26 schreef MuadDib het volgende:
En dat op een doordeweekse dag!
Zuipen gaat nog, praten over sex ook maar neuken, daar doe je op onze leeftijd niet meer aan...quote:Op maandag 15 november 2004 00:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon neuken? Kom op mensen. Het is overduidelijk. Hier is meer gaande.
De postman en Jane. Na al die geile chats, gezamelijke kroegbezoeken, dark rooms, etc. etc...
* Jane vindt het ook een ge-wel-dig nummer en gaat het nu ff opzetten.quote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef Zanderrr het volgende:
Het aanhoudend promoten van "All around my hat" door TheGrandWazoo heeft trouwens wel gewerkt, want ik zat het hele weekend met dat nummer in m'n hoofd.
Oeh ja!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 november 2004 13:09 schreef Litpho het volgende:
* Litpho gaat op zoek naar zijn kopie van de Vork Trance Experience *
mogguh Litpho....ik doe gezellig met je mee. Ik was ook rond die tijd wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2004 06:53 schreef Litpho het volgende:
Vanwege twee weken een externe klus post ik even mijn voornaamste gedachte op dit ernstig onchristelijke uur..
Zo dan...jij bent dapperquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!!
Ben weer thuis en alweer gelijk aan het werk!
Wanneer zou de jetlag toeslaan??? Heb er nog geen last van!
Wennen!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo dan...jij bent dapper. En hoe bevalt het werken na zo'n vakantie?
quote:Op maandag 15 november 2004 23:58 schreef Jane het volgende:
En ik wil hier voor het slapen gaan speciaal MuadDib nog even 'bedanken', want dankzij hem heb ik nu al de hele avond 'When will I be famous' van Bros in mijn hoofd!![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:17 schreef bukgeit het volgende:
Jane, heb jij belang bij deze Beatles-buttons? Ware grootte en formaat.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik begrijp nu pas goed waar dat 'from hell' vandaan komt, idd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
![]()
The Mailman From Hell slaat weer toe...
![]()
![]()
Ach, ik lig er verder niet wakker van hoor, maar ik denk aan de andere kant niet dat ik meer op woensdag om die tijd ga zwemmen, nu ik weet dat onze Nederlandsche krijgsmacht er dan 'los' gaat.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Seborik het volgende:
Erg vervelend dat soort opmerkingen, Jane. Hoop dat je het je niet te erg aantrekt, want dat is nergens voor nodig.
Leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:58 schreef Liejannuh het volgende:
http://lianne-de-zeeuw.fotopic.net/c343625.html voor de digitale vakantiefoto's!
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Jane het volgende:
Tot vandaag, toen een groep militairen (die kennelijk net klaar was op het moment dat ik binnenkwam) en zich stonden om te kleden het nodig vonden om elke vrouw die langskwam na te roepen en lastig te vallen met 'grappige' opmerkingen.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 10:06 schreef Mark het volgende:
Iets te vieren, Zanderrr?
Zul je altijd zien: taalfout in een zin over het IQquote:Op donderdag 18 november 2004 08:06 schreef Mark het volgende:
Ach, met het afschaffen van de dienstplicht is het gemiddelde IQ van de Nederlandse militair behoorlijk gedaalt. In mijn tijd spraken we al van de lichtdebiele brigade als het over de luchtmobiele ging. En zwemmen konden ze ook al niet, ik was in jaren tijd de enige die het Geoefend Militair Zwemmmer diploma haalde (of daar in ieder geval de moeite voor nam).
Geluk voor je dat je niet bij Zonnet zit, dat kost je 70cent per minuut.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:37 schreef OProg het volgende:
Droevig verhaal.
Ach, ik ben al lang blij dat in ieder geval iemand mijn posts nog leestquote:Op donderdag 18 november 2004 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Zul je altijd zien: taalfout in een zin over het IQ
Aguuuuuuut....is het zo erg?quote:Op donderdag 18 november 2004 13:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, ik ben al lang blij dat in ieder geval iemand mijn posts nog leest
Niet zo erg als All around my hat van Steeleye Spanquote:Op donderdag 18 november 2004 13:37 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Aguuuuuuut....is het zo erg?
Het probleem met Iron Maiden - The Number of The Beast is dat ze het nooit op de radio draaien.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat is er goddomme mis met het mooiste nummer allerrrrrrrrrr tijden!
Ja, ik zou al vooraf geweigerd hebben wanneer Fortuyn een van de kanshebbers zou zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef Mark het volgende:
Maar ondertussen wel De Grootste Nederlander presenteren. Rare principes
Ik vind dat we hem de Nederlandse nationaliteit maar moeten afnemen, hij zal vast toch ook nog een Duits paspoort hebben.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Rudi Carrel ook.
Hij stond er wel in, op de 99e plaats. Serieus.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het is aan het regenen buiten en ik luister de pastorale van Ramses. Heeft wel wat moet ik zeggen....lekkere psychedelische tekst. Krijg nou wat! Ramses stond ook niet in de lijst van Grootste Nederlanders! Schandalig.....
Hier regent het ook, en ik luister Starship Trooper van Yes. Heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het is aan het regenen buiten en ik luister de pastorale van Ramses.
Tja, je hebt in het buitenland natuurlijk ook allerlei verzamelaars van (voor hen) obscuur werk. Sowieso zijn Nederlandse bands vaak in bepaalde kringen nog redelijk bekend, denk bijv. aan Supersister die speciaal voor een Amerikaans progrock-festival gevraagd werden om weer bij elkaar te komen.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Grappig! Je zou denken dat ze daar nog nooit van Elly en Rikkert gehoord hadden...
Het is net als met Chello, fijn dat je weet wat je kan verwachtenquote:Op donderdag 18 november 2004 18:02 schreef dwerg het volgende:
Het is zeker druk op de weg.
Vanuit mijn raam kan ik de file op de A4 zien waar ik over vijf minuten ook in sta.
mogguhquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:43 schreef Man_Made_God het volgende:
Wordt je om 10:30 op je vrije dag uit je bed gehaald, omdat het uitzendbureau aan de telefoon hangt. Om me te vertellen dat de enige "leuke" vacature die ze hebben helaas al een tijdje is opgevuld, maar dat ze nog wel een kutbaantje hebben. Goh, bedankt hè!
Goedemorgen trouwens, muziek.
Thanks for rubbing it inquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
mogguh
De nieuwe TSO is leuk MMG
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:39 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Thanks for rubbing it in![]()
Als ik weer geld heb............
Mwoah, beetje maar.. heb vandaag nog een of ander tipoe-tipoe rapport dat af moetquote:Op vrijdag 19 november 2004 07:37 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Zanderrrrr.....kater?
Is dat een SOA?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:58 schreef Zanderrr het volgende:
tipoe-tipoe
http://forum.fok.nl/topic/624557/2/50#23284133quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:08 schreef julekes het volgende:
[..]
Is dat een SOA?
die is een tijdje geleden ook al voorbij gekomen hier. Geweldig inderdaadquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:20 schreef julekes het volgende:
O mijn god dit is fantastisch. Een cross over tussen Metalica en de Beatles.![]()
![]()
http://www.beatallica.org
Metallica goes Beatlesquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:48 schreef bartrid het volgende:
die is een tijdje geleden ook al voorbij gekomen hier. Geweldig inderdaad
Nee hoor, als je 12 sticky topics hebt, is het effect ook een beetje zoek.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Seborik het volgende:
Moet dit topic echt sticky zijn?
Ik doe voor je mee.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 12 sticky topics hebt, is het effect ook een beetje zoek.
Ohja: http://www.3fm.nl/page/winnen/34
De oplossing is Robert Knight, en als je zelf geen fan bent van Jamie Cullum, dan weet ik nog wel iemand die zich op wil offeren om er naartoe te gaan.![]()
Ik heb ook maar even het juiste antwoord ingevuld.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik doe voor je mee.
Heel erg gaaf.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
En dan te bedenken dat ik hier vorige week nog op het strand lag!
Gee Sharky, I guess saying sorry doesn't bring back the feeling in your numb brainquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:26 schreef Zanderrr het volgende:
It never hurts to help. Kumbayah!
Wil je me niet zo depri maken? Dit is heel wat anders dan wat ik zie als ik nu uit het raam kijk... Ach ja, ik ga morgen fijn alle LOTR films kijken met een hoop drank en zwaarden erbij. Wordt vast leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:39 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
En dan te bedenken dat ik hier vorige week nog op het strand lag!
De laatste paar dagen is het echt ruk ja. Misschien moet je de foto's van Liejannuh gaan bekijken, dan kom je vanazelf weer in de vakantiesfeer.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:58 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik geloof dat ik in vervolg maar van november t/m maart moet gaan overwinteren op het Zuidelijk halfrond of zo. Die korte kutdagen vind ik echt helemaal niks.![]()
Of de dagen nu kort of lang zijn, of 't nu goed of slecht weer is, je kunt altijd muziek luisteren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:58 schreef Jane het volgende:
Hallo Muziek!
Ik geloof dat ik in vervolg maar van november t/m maart moet gaan overwinteren op het Zuidelijk halfrond of zo. Die korte kutdagen vind ik echt helemaal niks.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:47 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, wetenschappelijke auteurs hebben er helaas sowieso vaak een handje van om nogal wollig te schrijven, het zal wel intelligenter staan of zo. Ik heb hier ook nog wat van die artikelen waar niet doorheen te komen is, terwijl er eigenlijk niet zoveel bijzonders in staat. Zelf hou ik ook meer van duidelijke taal.
Geef nou maar toe dat het onderwerp van het slechtgeschreven artikel 'saai' was en die van het leuk geschreven 'boeiend en interessant'. Ik geloof er niet in dat je oninteressante dingen interessant kunt opschrijven of vice versa.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef Seborik het volgende:
Ja, precies. Nou ja, meestal valt het ook wel mee, het is ook een beetje, omdat ik niet zo bekend ben met de stof, omdat er tijdens de reguliere opleiding nooit aandacht aan is besteed. Alles nieuw en dan zulke artikelen. Gelukkig is de overgrote meerderheid wel leesbaar. Sommige auteurs zijn ook een genot om te lezen. Een andere Amerikaanse bobo genaamd Peter J. Lang bijvoorbeeld publiceert aan de lopende band en het zijn bijna literaire werkjes die een oeuvreprijs verdienen. Heel knap geschreven en heel leesbaar. Nu sprak ik laatst met een van m'n begeleiders die allebei die mensen kent en die zei ook dat Rugg een complete aars is en Lang een man waar je mee kunt lachen.
Dat is een misverstand, maar vertel het alsjeblieft niet verder.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:30 schreef thaleia het volgende:
de door u allen zo gewaardeerde John Zorn.
Nee, laten we dat alsjeblieft stil houden...quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat is een misverstand, maar vertel het alsjeblieft niet verder.
Jij hebt vast nog nooit een boek over harmonieleer gelezen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:53 schreef zodiakk het volgende:
Ik geloof er niet in dat je oninteressante dingen interessant kunt opschrijven of vice versa.
Nee, maar dat lijkt me dan ook uitgesproken saai. Ongeacht de schrijver.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:00 schreef Zanderrr het volgende:
Jij hebt vast nog nooit een boek over harmonieleer gelezen.
Nou ja, je kan je stukken over saaie onderwerpen ook baseren op volkomen subjectieve waarheden, waardoor het wel een schijn van interessantheid krijgt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:53 schreef zodiakk het volgende:
[..]
[..]
Geef nou maar toe dat het onderwerp van het slechtgeschreven artikel 'saai' was en die van het leuk geschreven 'boeiend en interessant'. Ik geloof er niet in dat je oninteressante dingen interessant kunt opschrijven of vice versa.
Huh? Dus normaal is de positie van Enschede niks bijzonders, maar als ik de kaart draai (alleen Nederland trouwens, je kan moeilijk heel Europa anders gaan orienteren, het moet niet te gek worden) dan heeft die boutstad opeens wel een markante plek. Maar goed, sinds ik architectuurstudenten bij ons de uni met volle overgave moddertekeningen heb zien maken, verbaas ik me nergens meer over.quote:Om een nieuw bewustzijn te kweken wil Maurer United Architects (MUA) de mensen bewust maken van de bijzondere positie die de locatie Enschede inneemt. Door de kaart van Nederland 90 graden te draaien, zodat zij niet naar het Noorden, maar naar het Oosten wijst (‘want daar gaat de zon op en daar begint Europa’), krijgt Enschede opeens een zeer centrale en markante plek in de landscape van de toekomst. Zonder dat haar context of identiteit verandert genereert deze draai een nieuwe bewustwording.
Hehe, klinkt als Eysenck die op z'n 70ste nog bezig was met z'n gedragstherapeutisch model weer minimaal aan te passen aan de eisenvan die tijd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:05 schreef julekes het volgende:
Ik vind het wel typisch dat al die zogenaamde authoriteiten een aantal stokpaardjes die je telkens in een iets andere vorm gegoten terugvindt in al hun stukken, presentaties en collegereeksen....
Waarom denk je dat auteurs daar hun best op doen? Als de materie in hun ogen zo is als zij het opschrijven, dan kunnen ze daar weinig aan doen, lijkt me. Bovendien maakt 'mooischrijverij' zoals jij het zegt het onderwerp zelf niet minder interessant, je stoort je alleen aan de vorm. Het lijkt me dat als je een wetenschappelijk artikel leest dat de interesse er is in het onderwerp en niet in de vorm. Als jij je interesse in een wetenschappelijk onderwerp laat afhangen van de vorm, dan kan je beter wat nuttigers met je tijd doen en een roman gaan lezen,quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:12 schreef Zanderrr het volgende:
Het is juist uitermate boeiend, alleen doen sommige auteurs nogal hun best om het veel ingewikkelder te laten lijken dan het is. Aan mooischrijverij in wetenschappelijkke stukken heb ik zelf sowieso een broertje dood. Schrijf gewoon in heldere taal. Als ik prozaisch geneuzel wil lezen, dan lees ik wel een roman of zo.
Dat gaat je nog tegenvallen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:53 schreef zodiakk het volgende:
Geef nou maar toe dat het onderwerp van het slechtgeschreven artikel 'saai' was en die van het leuk geschreven 'boeiend en interessant'. Ik geloof er niet in dat je oninteressante dingen interessant kunt opschrijven of vice versa.
Dus als je het niet begrijpt is het niet meer interessant? Gek hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat gaat je nog tegenvallen.
"The impact of change in stimulus format on the electrophysiological indices of recognition"
Recognition is een vreselijk boeiend onderwerp, maar die man kan er niet boeiend over vertellen. Ik heb er nog een ander artikel over met een andere co-auteur en dat is wel leuk en begrijpelijk en interessant.
Gelukkig dat ik dit nooit heb gezegd en nu je eigen donkere onbewustzijn zich een weg baant naar ingevulgde cognities bij de discussiërende wederhelft.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:18 schreef zodiakk het volgende:
Als jij je interesse in een wetenschappelijk onderwerp laat afhangen van de vorm, dan kan je beter wat nuttigers met je tijd doen en een roman gaan lezen,.
Overigens heb ik ooit eens een volstrekt onbegrijpelijk boek van Hegel niet gelezen en dat vond ik na een tijdje ook niet meer interessant.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dus als je het niet begrijpt is het niet meer interessant? Gek hoor.
Ik moet nog steeds een keer niet in Hegel beginnen. Spider-Man trekt me op het moment gewoon meer. Dat is nog interessant ook. Het artikel is trouwens wel heel boeiend, Zodiakk. Misschien iets voor jou.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:24 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Overigens heb ik ooit eens een volstrekt onbegrijpelijk boek van Hegel niet gelezen en dat vond ik na een tijdje ook niet meer interessant.
Dit is geen correct nederlands, Seborik,quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:23 schreef Seborik het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dit nooit heb gezegd en nu je eigen donkere onbewustzijn zich een weg baant naar ingevulgde cognities bij de discussiërende wederhelft.
Maar wel interessant, het kan dus toch.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit is geen correct nederlands, Seborik,.
Ja, ik zag het.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit is geen correct nederlands, Seborik,.
Precies, onleesbaar, maar interessant. Ik word een geweldig auteur.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef julekes het volgende:
[..]
Maar wel interessant, het kan dus toch.
Een academische carriere ligt in het verschiet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Precies, onleesbaar, maar interessant. Ik word een geweldig auteur.
Dat is niet eens zo'n gekke gok, aangezien ik misschien wel direct de kans krijg om m'n eigen data te valideren in een extra onderzoek.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:29 schreef julekes het volgende:
[..]
Een academische carriere ligt in het verschiet.
Bovendien verdien je na het afronden van een proefschrift het voorrecht om de rest van je leven in Duitsland met Herr Doctor aangesproken te worden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n gekke gok, aangezien ik misschien wel direct de kans krijg om m'n eigen data te valideren in een extra onderzoek.
Oh ja, jij was ook de persoon met de Dr. Mengele grap.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:33 schreef julekes het volgende:
[..]
Bovendien verdien je na het afronden van een proefschrift het voorrecht om de rest van je leven in Duitsland met Herr Doctor aangesproken te worden.![]()
Geheugentje hoor. Misschien dat ik hier in MUZ beter kan spreken over Dr Bernhard.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh ja, jij was ook de persoon met de Dr. Mengele grap.
Maar wat is bloemrijk taalgebruik, Zanderrr-rrr-r..err? Ik bedoel, ik heb ooit eens een artikel van Robert Dahl gelezen en dat was echt debiel categorisch, absoluut niet 'prettig' om te lezen. Maar ondertussen werd het begrip 'pluralisme' in een vlijmscherpe, afgemeten en onverbiddelijke manier uiteengezet. Het is logisch dat het voor iedereen verschilt welke didactische methoden het beste werken, maar ik vind niet dat je de auteur mag afrekenen op het feit dat zijn didactische keuzes bij jou niet aanslaan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:26 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, ik lees dat soort artikelen dan vaak ook niet voor m'n plezier, maar omdat ik (min of meer) verplicht ben om me op de hoogte te stellen van de inhoud. Ik erger me gewoon snel aan overdreven bloemrijk taalgebruik, omdat vrij eenvoudige zaken daardoor vaak onnodig ingewikkeld en vooral ook onleesbaar worden.
Mits het bij de gebruikte schrijfstijl om een bewuste didactische keuze gaat. Ik heb de indruk dat dat niet altijd het geval is.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Maar wat is bloemrijk taalgebruik, Zanderrr-rrr-r..err? Ik bedoel, ik heb ooit eens een artikel van Robert Dahl gelezen en dat was echt debiel categorisch, absoluut niet 'prettig' om te lezen. Maar ondertussen werd het begrip 'pluralisme' in een vlijmscherpe, afgemeten en onverbiddelijke manier uiteengezet. Het is logisch dat het voor iedereen verschilt welke didactische methoden het beste werken, maar ik vind niet dat je de auteur mag afrekenen op het feit dat zijn didactische keuzes bij jou niet aanslaan.
Ik ben blij dat ik je (terecht) heb kunnen opfleuren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef Seborik het volgende:
Ja, ik zag het.
Ik fleur overigens helemaal op bij het idee dat je voor mij een uitzondering maakt wat betreft het niet willen reageren op mensen die hun top 100 geplaatst hebben in het topic van menjo.
Precies, dat is mijn indruk ook. Vaak wordt de boodschap alleen maar verstoord door ingewikkelde zinsconstructies met veel deftige woorden. Ik zie dat zelf gewoon als onnodige ruis, al is een puur puntsgewijze droge opsomming natuurlijk weer het andere extreme. Als ik zelf iets moet schrijven, dan probeer ik het gewoon zo laagdrempelig en helder mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:38 schreef julekes het volgende:
Mits het bij de gebruikte schrijfstijl om een bewuste didactische keuze gaat. Ik heb de indruk dat dat niet altijd het geval is.
Nee, ik heb wel die andere op Tzadik. Dannyland is vrij nieuw zo te zien. Zal er eens naar op zoek gaan. Hij zit ook op een ander label... zou dat te maken hebben met dat interview dat je ooit gepost hebt waarin hij zich niet al te positief uitliet over JZ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:58 schreef Zanderrr het volgende:
Hij heeft ook nog een andere cd, "Dannyland" zie ik net. Heb je die ook?
Hij zit nu op Anti Records (van Epitaph), denk dat die ook betere distributie hebben dan Tzadik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:03 schreef Seborik het volgende:
Hij zit ook op een ander label... zou dat te maken hebben met dat interview dat je ooit gepost hebt waarin hij zich niet al te positief uitliet over JZ?
Wat een patspauper. Misschien kun je wat titels vragen?quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef julekes het volgende:
Wat wordt er trouwens bedoeld met progressive metal? Een collega van me gaat er prat op dat hij niet van metal houdt, maar van progressive metal. Ik zie het verschil niet echt?
Ben je naar Extravaganza geweest?quote:Op zondag 21 november 2004 18:46 schreef Tokus het volgende:
kutbeurs in utrecht
Is gewoon een onderdeel van. Zelfde als zeggen dat je niet van klassiek houdt, maar alleen van Vivaldiquote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef julekes het volgende:
Wat wordt er trouwens bedoeld met progressive metal? Een collega van me gaat er prat op dat hij niet van metal houdt, maar van progressive metal. Ik zie het verschil niet echt?
Tja, Terry Melcher, als platenproducer/songwriter zegt hij me eigenlijk niet zoveel, maar via een andere hobby ben ik zijn naam wel veel tegengekomen. Het was namelijk in zijn huis in LA dat op 9 augustus 1969 Sharon Tate en 4 anderen gruwelijk werden vermoord door leden van Charles Mansons 'Family'. Roman Polanski en zijn vrouw Sharon huurden het huis op dat moment van Melcher. Er wordt ook gezegd dat Manson dat huis niet bij toeval had uitgezocht, maar dat hij er wel eens op een feestje van Melcher geweest was samen met Dennis Wilson van The Beach Boys.quote:Platenproducer en songwriter Terry Melcher is vrijdag overleden. Melcher leverde een grote bijdrage aan de loopbaan van Ry Cooder, The Byrds en de Beach Boys. Melcher, de zoon van Doris Day, overleed aan huidkanker. De songwriter was de schrijver van de hit Kokomo, die voorkwam in de film Cocktail. Hiervoor werd hij genomineerd voor een Golden Globe
Ja klopt. Manson heeft het zelf nooit toegegeven, maar er is idd een theorie dat Manson niet wist dat Melcher het huis aan Polanski had verhuurd en dus dacht dat hij zijn moordenaars op Melcher af had gestuurd.quote:Op maandag 22 november 2004 18:17 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb ook weleens gehoord dat hij Manson een platencontract had geweigerd en dat dat de directe aanleiding tot die moorden is geweest, al weet ik niet in hoeverre dat verder echt waar is.
Wat een draak is dat ja.quote:Dat hij Kokomo heeft geschreven zal ik hem maar vergeven.
Ik leer dit soort mensen altijd kennen omdat ze doodgaan.quote:Op maandag 22 november 2004 18:13 schreef Jane het volgende:
Van teletekstpagina 372:
[..]
Tja, Terry Melcher, als platenproducer/songwriter zegt hij me eigenlijk niet zoveel, maar via een andere hobby ben ik zijn naam wel veel tegengekomen. Het was namelijk in zijn huis in LA dat op 9 augustus 1969 Sharon Tate en 4 anderen gruwelijk werden vermoord door leden van Charles Mansons 'Family'. Roman Polanski en zijn vrouw Sharon huurden het huis op dat moment van Melcher. Er wordt ook gezegd dat Manson dat huis niet bij toeval had uitgezocht, maar dat hij er wel eens op een feestje van Melcher geweest was samen met Dennis Wilson van The Beach Boys.
Iig moet ik bij de naam Terry Melcher dus altijd denken aan Manson en zijn gruweldaden en niet aan zijn muzikale werk. Best triest eigenlijk.
Wist het zelf ook niet meer precies, dus ik heb het ff opgezocht:quote:Op maandag 22 november 2004 18:54 schreef OProg het volgende:
Manson heeft natuurlijk nog wel zijn plaat gemaakt laten toen hij ergens begin '70 geld probeerde te verzamelen voor zijn proces. Dat ding heet dacht ik 'Lie' , maar was eerder opgenomen. Weet alleen niet of hij al spul op tape had gezet voor de moord. Dacht het zelf eig niet.
Zowat precies een jaar voor de moorden opgenomen, maar pas later uitgebracht.quote:LIE - This is the best known and most widely distributed example of Manson's music. It was recorded on August 8, 1968. It was first released during the murder trials. Since then it has seen numerous reincarnations, both as a long playing record album and as a compact disc.
Tracks:
Look At Your Game, Girl
Ego
Mechanical Man
People Say I'm No Good
Home Is Where You're Happy
Arkansas
I'll Never Say Never To Always
Garbage Dump
Don't Do Anything Illegal
Sick City
Cease To Exist
Big Iron Door
I Once Knew A Man
Eyes Of A Dreamer
ja zeg, zijn ze net ingeburgerd, ga je ze weer uitzetten. Maar zorg wel dat hij z'n cd collectie moet achterlaten, dan kunnen we die plunderen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef Zanderrr het volgende:
Ik pleit voor verplichte inburgeringscursussen en het uitzetten van radicalen als Imam Seborik.
Klinkt Amerikaans.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja zeg, zijn ze net ingeburgerd, ga je ze weer uitzetten. Maar zorg wel dat hij z'n cd collectie moet achterlaten, dan kunnen we die plunderen.
Volgens sommigen is het luisteren naar John Zorn al een straf op zich.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:11 schreef Seborik het volgende:
John Zorn, zijn muziek is heilig, zal jullie straffen!
past wel bij de titel van dit topiquequote:Op woensdag 24 november 2004 09:17 schreef Seborik het volgende:
Btw: op welk pink floyd lied kets je het liefst
Ha, dat wordt nog leuk op de FP, eens kijken of het niveau van de gemiddelde reactie daar nog verder kan zinken.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:02 schreef Jane het volgende:
OMG, ik hoor net op de radio dat iemand doodwensen niet strafbaar is. Het is niet netjes, maar mag wel hardop geuit worden.
Laten we hopen dat een aantal FOK!kers dat niet gehoord heeft.
http://www.flabber.nl/archief/010248.phpquote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil graag iedereen met een oninteressant weblogje doodwensen.
Dus eigenlijk iedereen die zijn miserabele leven wil delen met het gepeupel via internet.
http://gpders.web-log.nlquote:Op woensdag 24 november 2004 13:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik wil graag iedereen met een oninteressant weblogje doodwensen.
Dus eigenlijk iedereen die zijn miserabele leven wil delen met het gepeupel via internet.
Ik ook !quote:Op woensdag 24 november 2004 19:32 schreef dwerg het volgende:
Gelukkig ben ik a) te dom om een weblog te maken en heb ik b) niks te melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |