Franz Ferdinand is niet alleen cool, maar heeft ook een coole websitequote:Op maandag 8 november 2004 03:46 schreef BaajGuardian het volgende:
*duim duim*
Ik heb nog nooit trance gehoord op TMF of the box, behalve Just Be dan.quote:Op maandag 8 november 2004 05:50 schreef BaajGuardian het volgende:
nou iig , ik heb het niet op mtv omdat er zoveel neppe bagger is , muziek die gemaakt is om eraan te verdienen , of muziek die gemaakt is om eraan te verdienen waar de text dan ook nog eens A-nergens over gaat , B-over het Doorsnee onderwerp gaat (love blabla) C-door een ander geschreven , waardoor je alle emotie er *nep* bij gezongen krijgt.
neem bv , jamai met zn zogenaamde nummer 1 hit , omg , dat was zo nep , die koppen die ze moeten trekken met dat verschrikkelijke programma , zo gemaakt , die jongen is belachelijk gemaakt , gehersenspoeld , dat is één voorbeeld van wat tv muziek is , iig voor mij.
-----------------------------------------------------
en MaartenGrendel , ik ken ook wel meer toffe muziek , maar deze paar zijn een verslaving aan het worden.
----------------------------------------------------
Ms.Jackson ja , dat was ook een tof nummer...
... ik weet het niet , maar MTV vind ik op dit punt ds nog net te doen (op sommige reclames na dan heb ik soms zin om mijn afstandbediening in mijn beeldbuis te knallen)
tmf , en the box , vind ik dan weer TE erg.
waarschijnlijk door het *cool zijn* gehalte. en de trance .....zal maar niet commenten verder daarop.
het enige wat ik uberhaupt de tv op aan heb is tegenwoordig soms even nederland 2 , als dan 3 , en mtv ...
wat vind men hier (commenting on MaartenGrendel) dan de *goede muziek* van MTV ?
(of haat je ook de zogenoemde bagger van MTv maar nu even niet...)
antwoord maar raak ...
Ik begrijp geloof ik wel een beetje wat je met dit nummer bedoeld, Baajquote:Op maandag 8 november 2004 03:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Keane - Bedshaped.....
iedereen zou dit nummer echt moeten horen , het gaat niet om smaak , of genre meer , dit nummer is eigenlijk de *nummer een* wereldwijd waard.
de klanken passen perfect , de emotie in de accorden zijn overtreffend , de sfeer is soms benauwend maar ook bevrijdend , de clip is ook steeds weer een genot om naar te kijken....
ik hoop dat ie zo weer erop komt....
*duim duim*
Keane en Franz Ferdinand zijn anders ook gewoon mainstreamquote:Op maandag 8 november 2004 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Je klinkt als een zweverig iemand die heeft ontdekt dat er ook andere mensen zijn die gave muziek maken. De muziekzenders vertonen niet alleen de mainstream muziek. Beetje maf als je dat dacht. En elke band die iets maakt waar geld mee wordt verdiend is commercieel (anders moet je het gratis weggeven of tegen kostprijs), ik word eigenlijk best moe van die "ik vind het niets wànt het is commercieel-gasten". Dat is zo verschrikkelijk uit om dat te roepen.
Ej, MTV is niet altijd pure evil:) Zelf vind ik Christina Aguilera wel leuk. Was een tijd geleden ook iemand die alleen klassiek en " quality music' als Zeppelin, Queen, The Who etc luisterde. Da's nu gelukkig wel anders.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
@ ts je moet gewoon wat meer downloaden! ik heb de hele laatste CD van outkast (beide dus eigenlijk) en die van André 3000 (waarop ook Roses en Heya op staan) is gewoon geweldig. gebruik ook es de zoekfunctie om te zoeken naar outkast. En waarom zou je naar mtv moeten luisteren om die nummers te horen (weer zeg ik) downloaden...
want?quote:Op donderdag 11 november 2004 14:28 schreef BaajGuardian het volgende:
nou Aguilera...........oookeeee........nee dat is dus weer iets waarvan ik zou zeggen , houd het weg van mijn oren
Madonna maakt muziek waar ze en geld mee verdient en bekend mee wil zijn. Wil je soms ontkennen dat er emotie in die muziek zit? En muziek die gemaakt wordt om geld mee te verdienen draagt ook een emotie, dat JIJ die emotie niet leuk vindt is jouw probleem.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:12 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb het niet , niet op commerciele muziek omdat het commerciele muziek *is* , maar omdat de meeste muziek daarvan nep is , geen emotie inzit , en alleen gemaakt is om er bekend mee te worden of geld ermee te verdienen.
En jij wel omdat je Franz Ferdinand leuk vindt? De meest commercieele band op dit moment! Iedere band op dit moment maakt 80's muziek. Waarom? Die reden mag JIJ invullen.quote:blijkbaar ken jij niet de waarde die in muziekj *kan* zitten
(buiten de indoc.)
Nou nouquote:Op vrijdag 12 november 2004 03:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet naar concerten , ik zeg alleen dat die muziek een vernieuwende emotie bezit , als je dat niet begrijpt ga dan huilen ofzo.
matrialistisch verwend figuur.
en fuck franz ferdinand , alleen dat this fffire nummer was zoals ik al zei hypnotiserend, ik vind het niet *mooi* zoals ik outkast nummers wel mooi vind , niet omdat ze in zijn of verkopen , maar omdat het verneuwend is , ik interreseer me niet voor verkopen , en al helemaal niet voor muziek die IN moet zijn.
jamai kan van mij de klere krijgen , met zn rommel
ik maak zelf muziek en niet van die radio of tv garbage , puur instrumentaal , dus als er iemand onder anderren verstand van emotie in muziek heeft ben ik het wel .
get al ife , or end it.
Whahahahahaha, dat was even lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 03:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet naar concerten , ik zeg alleen dat die muziek een vernieuwende emotie bezit , als je dat niet begrijpt ga dan huilen ofzo.
en fuck franz ferdinand , alleen dat this fffire nummer was zoals ik al zei hypnotiserend, ik vind het niet *mooi* zoals ik outkast nummers wel mooi vind , niet omdat ze in zijn of verkopen , maar omdat het verneuwend is , ik interreseer me niet voor verkopen , en al helemaal niet voor muziek die IN moet zijn.
ik maak zelf muziek en niet van die radio of tv garbage , puur instrumentaal , dus als er iemand onder anderren verstand van emotie in muziek heeft ben ik het wel .
get al ife , or end it.
Vernieuwendquote:Op vrijdag 12 november 2004 03:49 schreef BaajGuardian het volgende:
get al ife , or end it.
Ik ervaar het als lichtelijk sadistisch om me er ook bij aan te sluiten...maar...ik kan me niet inhoudenquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:57 schreef Foxxy het volgende:
Precies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |