Je hebt een stal met spelers die volg je een heel voetbalseizoen. (als je spelers uit grote competities kiest is het erg makkelijk via VI.nl) Je krijgt punten voor winst, goals en gespeelde wedstrijden en punten aftrek voor kaarten enz. Aan het eind van het seizoen bekijken we dan welke stal de meeste progressie heeft gemaakt. Als je mee wil doen moet je even de link volgen naar het centrale topic. Hier zie je een lijst met de al actieve zaakwaarnemers en wie ze in hun stal hebben. Vanaf 1 december gaat de transfermarkt weer open en mag je meespelen. MethodMich zal dan jouw spelers van een waarde voorzien en dan kun je vanaf dat moment meespelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:08 schreef Jelminho het volgende:
Dit lijkt me een leuk spel om mee te doen, maar hoe werkt het precies ?
Dat is toch een speler van Willem II?quote:Op maandag 15 november 2004 21:09 schreef dolle_hond het volgende:
weekend:
Kemi Augustien van -6 naar -2
klopt, maar ik had de bekerwedstrijd van willem2 tegen veendam er nog bijgenomen, daar was hij ingevallen en gewonnenquote:Op maandag 15 november 2004 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch een speler van Willem II?
Die is in de basis begonnen in de verloren wedstrijd tegen PSV, dan krijg je 0 punten en niet 4
Als ik me in de speler vergis kan deze post als niet geplaatst worden beschouwd
OK, omdat er weekend stond had ik daar geen rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt, maar ik had de bekerwedstrijd van willem2 tegen veendam er nog bijgenomen, daar was hij ingevallen en gewonnen
Je kan het nog proberen de oude resultaten op VI.nl terug te vinden. Je waarden zijn al vastgesteld dus je mag gewoon direct mee doen.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:39 schreef Chen het volgende:
ow damm... ben me punten vergeten bij te houden
Ik zal even aan Golfer vragen of hij dat wil doen.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:51 schreef pascalheister het volgende:
een link in de OP naar het vorige deeltje is ook wel handig
Zo kan het ook idd. dat ik daar niet op kwam.quote:
Ik heb het al eens aangeboden om dat voor anderen te doen en dat aanbod geld nog steeds. Dus ik wil het wel bijhouden, teminste als MM en Mr_Anonimous hier mee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:08 schreef Chen het volgende:
Ik heb geen tijd om dit allemaal te doen maar ik zou graag weer bijlopen want ik heb wel tijd voor 1 week steeds.
Maar ik ben steeds alles vergeten.
Kan iemand dit allemaal voor mij doen die tijd heeft?
Romeo Castelen
Roy Stroeve
Jamie Smith
Adil Ramzi
Del Piero
Die zijn van mij. Alvast Bedankt
Dus bijvoorbeeld in mijn stal moet ik 20 punten eraf halen omdat Baggio ruimte maakt voor Reyes? Dat klinkt wel fair inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, op zich wel ja. Want afstoten moet ook wat kosten, lijkt me. Helft van de waarde van de afgestoten jongen eraf ofzo.
Dan zal ik bijdeze je scores bij gaan houden. De CL-wedstrijd van PSV van woensdag neem ik al mee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog meldt zich aan voor de service van Bos81
Dat is denk ik wel een leuk iets voor de winterstop.quote:Op maandag 29 november 2004 10:58 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien kunnen we binnenkort een tussenstand maken van de begin waardes van de "teams" en de waardes op dit moment, en dus kijken wie er in percentage het meest is gegroeid!
via Vi.nl en via de website van Feyenoord kun je dat makkelijk controleren. Daar staat dat hij geen gele kaart heeft ontvangen.quote:Op maandag 6 december 2004 15:43 schreef jojomen4 het volgende:
Uefa cup vorige week:
Alleen Saïdi speelde mee (volgens mij geen gele gehad maar als het niet klopt hoor ik het wel. Kzie nergens waar ik makkelijk de UEFA cup kan controleren.)
Karim Saïdi: 96 (3+ basis, +3 winst)
Yupquote:Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja hoor je kan gewoon meedoen. MM had je waarde al bepaald.
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Leuk idee maar ik denk niet dat we dat doen.
Ok. Heb je de resultaten van spelers liever aan het eind van het weekend of vind je het goed als ik die van GGD-spelers meteen na de wedstrijd vrijdag al geef?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij post de resultaten van jou spelers en dan neem ik je mee in de stand. Die resultaten bereken je aan de hand van de puntentelling in de OP.
Zo is het heel erg duidelijk en overzichtelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef Sloggi het volgende:
Punten voor Shevchenko:
Startwaarde: 96.
Spelen: Basis, +3.
Wedstrijd: Gelijk, +1
Scoren: -
Kaarten: -
Totaal: +4 = 100
Doe ik het zo goed?
Ja, ik houd de nieuwste waarden gewoon bij in een .txt-file. Als ik wat meer spelers heb zal ik het inderdaad wel wat korter houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je in de toekomst 8 spelers hebt heb je een hele waslijst bij elke postEn duurt misschien wat lang als je het elke keer op moet schrijven (als je het niet ergens in een standaard dingetje hebt)
![]()
Tot 0:00 uur 31 -1 is de markt open. Dus tot die tijd mag je handelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Je kon tot 31-1 handelen toch?
Ik wacht even af of Leko een transfer maakt, anders ruil ik hem in, nu Kiev uit de CL is. Anders kan ik hem helemaal niet meer volgen.
Het is de bedoeling dat je je index ook post. Dus het gemiddelde van de (nieuwe) waardes van je spelersquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Sloggi het volgende:
GGD-update:
Andriy Shevchenko (AC Milan): 100, n.g.
Bernard Hofstede (VVV): 9, gespeeld: +3, gelijk: +1. Nieuwe score: 13
John van Loenhout (VVV): 13, ingevallen: +1, gelijk: +1. Nieuwe score: 15
Neil Mellor (Liverpool): 27, n.g.
Totaal: +2
Ja dat dacht ik ook alquote:Op maandag 13 december 2004 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
@ tha_dark: De competitie in Amerika is al afgelopen dus het is logisch dat je niks hebt kunnen vinden.
Ja bedankt nog!quote:Op woensdag 15 december 2004 15:09 schreef mr_anonimous het volgende:
MM, nog gefeliciteerd met je verjaardag, zag het pas toen het topic al dicht was.
Wanneer was dat? Ik ben gister 23 gewordenquote:
Gefeliciteerd Jojomen!quote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ik ben gister 23 geworden![]()
Gefeli dan maar!
Ja hoor tot 31 januari mag je aankopen doen. Even in het centrale topic posten welke spelers dan zal MM ze van een waarde voorzien.quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:53 schreef Chen het volgende:
Hey mag ik nu ook nieuwe aankopen doen?
Nieuwe index:quote:Op donderdag 25 november 2004 17:34 schreef pascalheister het volgende:
Nieuwe index:
(van 25 oktober t/m 24 november bijgewerkt)
*Mark van Bommel: = 119 +6+6+6+4+6 = 147
*Michael Lamey:= 42 +6 = 48
Jasar Takak: = 33 + 4+2+6= 45
Gino Coutinho: = 8 + 0 = 8
totaal = 248/4 = 62 punten
* duel ADO-PSV nu ook meegeteld
Het centrale Zaakwaarnemerstopic deel:5quote:Op maandag 3 januari 2005 19:01 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand linkje doen naar het zaakwaarnemers topic waarin aangegeven moet worden welke speler je wilt ruilen? Ik kan hem nie vinden, ook nie in de search..
Dank U.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het centrale Zaakwaarnemerstopic deel:5
![]()
En dat terwijl hij gewoon prominent in de OP aanwezig isquote:Op maandag 3 januari 2005 19:01 schreef jojomen4 het volgende:
Kan iemand linkje doen naar het zaakwaarnemers topic waarin aangegeven moet worden welke speler je wilt ruilen? Ik kan hem nie vinden, ook nie in de search..
quote:23. Crespo 1 - 0
36. Crespo 2 - 0
50. Sjevtsjenko 3 - 0
57. Crespo 4 - 0
4 - 1 75. Bojinov
4 - 2 83. Cassetti
89. Tomasson 5 - 2
Nee, ik zal wel even kijken in het daartoe bestemde topic en ze in mijn bestand toevoegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:05 schreef Chen het volgende:
Bos81 heb je mijn nieuwe aankopen doorgekregen?
Jawel,quote:Op zondag 9 januari 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal.![]()
De League cup wedstrijden tellen niet mee (zie OP)quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Erg late FA-cup update, late Italië-update en League-Cup-update:
-knip-
Kutquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De League cup wedstrijden tellen niet mee (zie OP)
Vanaf 1 februari kun je pas instromen. Dus dan mag je ook pas tellen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:32 schreef limbabwaan het volgende:
in het verkeerde topic een reactie.....
dan maar een andere vraag: kan de punten wel al gaan bij houden of moet ik daar ook mee wachten
Misschien vanavond al.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
Ano: Wanneer ga je ook alweer de tussenstanden neerzetten van het percentage dat een zaakwaarnemer is gestegen?
Volgens mij Jankulovski, omdat zonder de goal van Kaká Milan ook gewonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Vraagje: wie scoorde de winnende bij AC Milan tegen Cagliari? Kaká of Jankulovski?
Oops verkeerd gekeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jankulovski maakte volgens de statistieken het eigen doelpunt. En je bedoelt denk ik Udinese i.p.v Cagliari.
waarom kan Bos81 dan wel al zijn nieuwe spelers meetellen voor zijn index en moet ik wachten terwijl het ook allemaal nieuwe spelers zijn....???quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanaf 1 februari kun je pas instromen. Dus dan mag je ook pas tellen.
quote:Op maandag 13 december 2004 12:44 schreef Bos81 het volgende:
Update voor Chen
Smith: basisplaats + gelijkspel = 4pts.
Jamie Smith 37 (35) hier heb ik dus maar 2 punten bij opgeteld ipv 4
Nog geen tijd voor gehad om dat allemaal te berekenen. Waarschijnlijk is de zomerstop ook beter aangezien dan ook de Engelse competitie stil ligt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:24 schreef jojomen4 het volgende:
Ik bedoel het klassement met de stijging van een Bureau in % (Huidige waarde stal: begin waarde stal maal 100= percentage gestegen).
Dat bied een echt overzicht aan wie er het best gepresteerd heeft.
Klopt, het is ook maar om min of meer een beeld van de groei van je stal te verkrijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat deze stand niet objectief is, de waarde 91,6 is mijn waarde na de wisselingen in mijn stal.
MM,quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Direct de Amstel Cup en Mido meegepakt, verwerk deze maar in de tussenstand Ano.
Ahmed "Mido" Hossam: 85 + 85 = 170
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:08 schreef Sloggi het volgende:
Gaat Bojinov trouwens per direct naar Fiorentina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |