quote:Op woensdag 8 december 2004 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Leuk idee maar ik denk niet dat we dat doen.
Ok. Heb je de resultaten van spelers liever aan het eind van het weekend of vind je het goed als ik die van GGD-spelers meteen na de wedstrijd vrijdag al geef?quote:Op woensdag 8 december 2004 17:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij post de resultaten van jou spelers en dan neem ik je mee in de stand. Die resultaten bereken je aan de hand van de puntentelling in de OP.
Zo is het heel erg duidelijk en overzichtelijkquote:Op woensdag 8 december 2004 17:47 schreef Sloggi het volgende:
Punten voor Shevchenko:
Startwaarde: 96.
Spelen: Basis, +3.
Wedstrijd: Gelijk, +1
Scoren: -
Kaarten: -
Totaal: +4 = 100
Doe ik het zo goed?
Ja, ik houd de nieuwste waarden gewoon bij in een .txt-file. Als ik wat meer spelers heb zal ik het inderdaad wel wat korter houdenquote:Op woensdag 8 december 2004 18:45 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als je in de toekomst 8 spelers hebt heb je een hele waslijst bij elke postEn duurt misschien wat lang als je het elke keer op moet schrijven (als je het niet ergens in een standaard dingetje hebt)
![]()
Tot 0:00 uur 31 -1 is de markt open. Dus tot die tijd mag je handelen.quote:Op donderdag 9 december 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Je kon tot 31-1 handelen toch?
Ik wacht even af of Leko een transfer maakt, anders ruil ik hem in, nu Kiev uit de CL is. Anders kan ik hem helemaal niet meer volgen.
Het is de bedoeling dat je je index ook post. Dus het gemiddelde van de (nieuwe) waardes van je spelersquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Sloggi het volgende:
GGD-update:
Andriy Shevchenko (AC Milan): 100, n.g.
Bernard Hofstede (VVV): 9, gespeeld: +3, gelijk: +1. Nieuwe score: 13
John van Loenhout (VVV): 13, ingevallen: +1, gelijk: +1. Nieuwe score: 15
Neil Mellor (Liverpool): 27, n.g.
Totaal: +2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |