Dus bijvoorbeeld in mijn stal moet ik 20 punten eraf halen omdat Baggio ruimte maakt voor Reyes? Dat klinkt wel fair inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, op zich wel ja. Want afstoten moet ook wat kosten, lijkt me. Helft van de waarde van de afgestoten jongen eraf ofzo.
Dan zal ik bijdeze je scores bij gaan houden. De CL-wedstrijd van PSV van woensdag neem ik al mee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:49 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog meldt zich aan voor de service van Bos81
Dat is denk ik wel een leuk iets voor de winterstop.quote:Op maandag 29 november 2004 10:58 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien kunnen we binnenkort een tussenstand maken van de begin waardes van de "teams" en de waardes op dit moment, en dus kijken wie er in percentage het meest is gegroeid!
via Vi.nl en via de website van Feyenoord kun je dat makkelijk controleren. Daar staat dat hij geen gele kaart heeft ontvangen.quote:Op maandag 6 december 2004 15:43 schreef jojomen4 het volgende:
Uefa cup vorige week:
Alleen Saïdi speelde mee (volgens mij geen gele gehad maar als het niet klopt hoor ik het wel. Kzie nergens waar ik makkelijk de UEFA cup kan controleren.)
Karim Saïdi: 96 (3+ basis, +3 winst)
Yupquote:Op woensdag 8 december 2004 17:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja hoor je kan gewoon meedoen. MM had je waarde al bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |