Jawel,quote:Op zondag 9 januari 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet helemaal.![]()
De League cup wedstrijden tellen niet mee (zie OP)quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Erg late FA-cup update, late Italië-update en League-Cup-update:
-knip-
Kutquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De League cup wedstrijden tellen niet mee (zie OP)
Vanaf 1 februari kun je pas instromen. Dus dan mag je ook pas tellen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:32 schreef limbabwaan het volgende:
in het verkeerde topic een reactie.....
dan maar een andere vraag: kan de punten wel al gaan bij houden of moet ik daar ook mee wachten
Misschien vanavond al.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
Ano: Wanneer ga je ook alweer de tussenstanden neerzetten van het percentage dat een zaakwaarnemer is gestegen?
Volgens mij Jankulovski, omdat zonder de goal van Kaká Milan ook gewonnen zou hebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Vraagje: wie scoorde de winnende bij AC Milan tegen Cagliari? Kaká of Jankulovski?
Oops verkeerd gekeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jankulovski maakte volgens de statistieken het eigen doelpunt. En je bedoelt denk ik Udinese i.p.v Cagliari.
waarom kan Bos81 dan wel al zijn nieuwe spelers meetellen voor zijn index en moet ik wachten terwijl het ook allemaal nieuwe spelers zijn....???quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanaf 1 februari kun je pas instromen. Dus dan mag je ook pas tellen.
quote:Op maandag 13 december 2004 12:44 schreef Bos81 het volgende:
Update voor Chen
Smith: basisplaats + gelijkspel = 4pts.
Jamie Smith 37 (35) hier heb ik dus maar 2 punten bij opgeteld ipv 4
Nog geen tijd voor gehad om dat allemaal te berekenen. Waarschijnlijk is de zomerstop ook beter aangezien dan ook de Engelse competitie stil ligt.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:24 schreef jojomen4 het volgende:
Ik bedoel het klassement met de stijging van een Bureau in % (Huidige waarde stal: begin waarde stal maal 100= percentage gestegen).
Dat bied een echt overzicht aan wie er het best gepresteerd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |