Pas als je instapt.quote:Op zondag 19 december 2004 17:20 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Een vraagje, moet ik mijn spelers nu al updaten of gewoon pas nadat ik daadwerkelijk ben ingestapt...?
Wat dan???quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Lees even een paar posts boven je terug Chen.
Door de vriendschappelijke relatie tussen mijzelf en de vorige belangenbehartiger van Aggelos "Jappie" Charisteas heb ik de onderhandelingen tussen bureau Luctor et Emergo en Harry zelf mogen starten. We verwachten er wel uit te komen, tijdens een heerlijke kerstdiner op 2e Kerstdag. Hij wil graag bewijzen dat ook spitsen het kunnen maken bij mijn stal!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef methodmich het volgende:
Twi moet onderhandelen met Daggla.
Bedankt, zie net dat het ook gewoon in de openingspost staat...quote:Op maandag 27 december 2004 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
10 spelers is het maximum inderdaad.
Ik kan me er beter helemaal niet mee bemoeien blijkt wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:30 schreef Bos81 het volgende:
In de OP staat S. Kalou bij de stal van Stpan
Dat mag weer niet. MM moet hem een nieuwe startwaarde toekennen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:24 schreef Stpan het volgende:
Misschien dat je S. Kalou z'n doelpunten en basisplaatsen en winnende goals kunt opzoeken op VI.nl ?
Ik doe wel een goudhaantje van de hand volgens mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |