Die gasten die schreeuwen "Zielfie ies hoer von Amstuh-daam" moeten hard aangepakt wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind dat de aanpak van FC Den Haag fans nu wel erg ver gaat, een hele wijk + luchtruim afsluiten
foreparkquote:Op woensdag 10 november 2004 11:12 schreef DIGGER het volgende:
Waar in Den Haag werk je nu dan?
En kunnen ze niet iedereen die het plat Haags niet beheerst, de stad uit mikken?
Bouw je ons nieuwe stadion?quote:Op woensdag 10 november 2004 11:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
forepark
Tja, ik heb het afgelopen zomer meegemaakt en er kleven toch ook wel wat nadelen aan...quote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
O, even iets anders: Schotland gaat waarschijnlijk Ierland achterna mbt roken in openbare gebouwen (inclusief pubs en restaurants): http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/3996587.stm
Kooimeer Plazaquote:Op woensdag 10 november 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
Bouw je ons nieuwe stadion?
Hopelijk worden dat er dan dus steeds minderquote:Op woensdag 10 november 2004 11:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, ik heb het afgelopen zomer meegemaakt en er kleven toch ook wel wat nadelen aan...
Rooklucht is vervelend, maar nu staan er bij de nooduitgangen en buiten ontzettend veel mensen te roken.
Allicht, in Ierland weten ze hoe boetes werken, die zijn er aanmerkelijk hoger dan in NL (bijvoorbeeld 2500 Euro boete of 3 maanden cel voor zwartrijden)quote:Het verbod wordt wel erg goed nageleeft moet ik zeggen!
Ik ben eindelijk ontmaskerdquote:Op woensdag 10 november 2004 12:00 schreef Suijk het volgende:
Nu hebben we het dieptepunt bereikt. In Heerenveen is een moskee in de hens gezet. Ik dacht dat SCH zo'n moslim-knuffelaar was?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=439096&c=12quote:Op woensdag 10 november 2004 12:03 schreef Bjoro het volgende:
Bron ? Suijk ?
Vuile Racist! Arier! KKK'er! Fries!quote:Op woensdag 10 november 2004 12:04 schreef SCH het volgende:
Ik ben eindelijk ontmaskerd
Genoeg om in twee minuten een topic te vullen zo te zienquote:Op woensdag 10 november 2004 13:18 schreef VoreG het volgende:
Middag, wat gebeurt er nou allemaal in Den Haag?
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Hoe zou ze anders moeten kijken, ze IS ook gewoon dom.
Dan mag de Playboy Mokkels.nl aanpakken, ik link simpel naar hun site, dus.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:37 schreef golfer het volgende:
Volgens de officiële Fok!-policy mogen playboy-foto's niet.
Ben benieuwd hoe lang het duurt dat we er mail over krijgen of zouden ze niet meelezen in Hools?
Tis toch alleen de voorkant, dat zie je ook in de winkel. dit is gewoon keiharde "reclame voor ze". Tis een dom wijf maar k ben wel nieuwsgierig naar de foto's.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:37 schreef golfer het volgende:
Volgens de officiële Fok!-policy mogen playboy-foto's niet.
Ben benieuwd hoe lang het duurt dat we er mail over krijgen of zouden ze niet meelezen in Hools?
Dat nietje door je buik doet pijn hoorquote:Op woensdag 10 november 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Bluezz stond in de aktueel, maar op de verkeerde pagina's
vannacht wilde de politie wat verdachten van terrorisme uit een woning in Den Haag halen, bij het binnengaan ging er een boobytrap af en ontplofte er een granaat, daarna is de heleboel omsingeld, de bewoners geevacueerd. Daarna zijn er bergen ME en extra politie en militairen heen gehaald. Geruchten gaan zelfs dat er tanks en helikopters onder weg zouden zijn. Waarschijnlijk zijn er explosieven in het pand.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:18 schreef VoreG het volgende:
Middag, wat gebeurt er nou allemaal in Den Haag?
*Ajaxno1 heeft de Bus voor Trein ingerolen. Veel beter!quote:Op woensdag 10 november 2004 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Georgina
Middag
Net klacht ingediend bij Connexxion, wederom een bus die veel te vroeg weg rijdt, was het beu...
Ik krijg nu een dagkaart van ze
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Georgina
Middag
Net klacht ingediend bij Connexxion, wederom een bus die veel te vroeg weg rijdt, was het beu...
Ik krijg nu een dagkaart van ze
Goed zo jongen...quote:Op woensdag 10 november 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
Zo zo![]()
![]()
Heb ik me even lekker gemasturbeerd op Georgina de Geile
Gerucht ging dat dat MUUS wasquote:Op woensdag 10 november 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Raar alles in Den Haag moet ontruimd zijn maar ze hadden net bij RTL5 nieuws (doe goed verslag, live) iemand ide vlakbij woont aan de telefoon. Ze mocht haar huis niet uit
Ja die zit daar nog gewoon met een klein kind en wordt ook niet geevacueerd.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerucht ging dat dat MUUS wasDie zit daar namelijk vast in haar huis!
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:26 schreef Againzender het volgende:
Gerucht ging dat dat MUUS wasDie zit daar namelijk vast in haar huis!
Waar zouden ze heen moeten dan. Zo'n beetje de hele Nederlandse ME en BBE loopt daar rondquote:Op woensdag 10 november 2004 14:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
En straks vallen ze dat huis binnen en zijn die gasten al 30 jaar weg....
Nope werd net tegengesproken door de overheid enzo volgens RTL5quote:Op woensdag 10 november 2004 14:30 schreef Suijk het volgende:
Er zijn nu tanks op weg naar die plek?
Daarom juist.......quote:Op woensdag 10 november 2004 14:31 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Waar zouden ze heen moeten dan. Zo'n beetje de hele Nederlandse ME en BBE loopt daar rond
O.a. Jong Feyenoord vs. RKC en Rangers vs. Celtic.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gevoetbald vanavond ?
Bayern - Stuttgart op de ZDF.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
Ah ok bedanktquote:Op woensdag 10 november 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vannacht wilde de politie wat verdachten van terrorisme uit een woning in Den Haag halen, bij het binnengaan ging er een boobytrap af en ontplofte er een granaat, daarna is de heleboel omsingeld, de bewoners geevacueerd. Daarna zijn er bergen ME en extra politie en militairen heen gehaald. Geruchten gaan zelfs dat er tanks en helikopters onder weg zouden zijn. Waarschijnlijk zijn er explosieven in het pand.
Tis nu wachten op een inval.
Je zou aan de politiemacht zeggen, dat FC Den Haag thuis speelt.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:33 schreef Bjoro het volgende:
En ik maar denken dat jij zo'n nette beschaafde jongen bent, en nu dit.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:22 schreef SCH het volgende:
Zo zo![]()
![]()
Heb ik me even lekker gemasturbeerd op Georgina de Geile
Wat brandt er nu weer?quote:Op woensdag 10 november 2004 15:07 schreef pascalheister het volgende:
middag
de branden in Nederland vliegen uit de grond zeg![]()
Ik brand wel van verlangen, maar dat telt zeker niet ??quote:Op woensdag 10 november 2004 15:17 schreef Againzender het volgende:
Wat brandt er nu weer?
inmiddels staan er pantservoertuigen, die lijken op tanks.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope werd net tegengesproken door de overheid enzo volgens RTL5
heb het over die branden die geweest zijn, aangezien ik deze week in de ochtend niet kan postenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat brandt er nu weer?
2 minuten, what the hell?quote:Op woensdag 10 november 2004 13:28 schreef Againzender het volgende:
Goeiedag! Hectiek troef vandaag!
[..]
Genoeg om in twee minuten een topic te vullen zo te zien
wordt tijd dat er opnieuw wordt gevoegdquote:Op woensdag 10 november 2004 15:39 schreef Againzender het volgende:
Fok! kraakt inderdaad, maar het draait nog. Op 9 september kraakte het ook in zijn voegen, terwijl de load nu toch wel een stuk hoger is.
Misschien was twee minuten wat overdrevenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
2 minuten, what the hell?
quote:Op woensdag 10 november 2004 16:13 schreef golfer het volgende:
Ik luister naar die politiescanner, wat een zooitje amateurs qua communicatie daar.
Even vasthouden nog, Sinterklaas is bijna weer in het land.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:28 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
Ik brand wel van verlangen, maar dat telt zeker niet ??
Ik zit hier helaas zonder, luister thuis altijd naar de scanner (Amsterdam dan)quote:Op woensdag 10 november 2004 16:13 schreef golfer het volgende:
Ik luister naar die politiescanner, wat een zooitje amateurs qua communicatie daar.
Das om het weekend al zo hoor, normaalste zaak van de wereld.quote:Op woensdag 10 november 2004 15:44 schreef rubbereend het volgende:
nou de Me uit Midden West Brabant is nu ook in Den Haag, ben benieuwd of er voetbal wordt afgelast omdat de ME uit werkelijk half Nederland nu in Den Haag zit
Gelukkig, niet eens in de top 10quote:Op woensdag 10 november 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de trage verbindingen.
Leuk topic van Arcee:
De Topposters per forum-lijstjes
Volgens de scanner zijn het geen ado-supporters maar Marokanen vs Extreem rechts.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
Leuk, die ado-supporters
Ja daar dag ik ook al aanquote:Op woensdag 10 november 2004 16:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom "roken" ze dat huis gewoon niet uit......
Heb je al een tussenstand?quote:Op woensdag 10 november 2004 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik wist niet dat FC Den Haag (fans) - Jong Marokko vandaag op het programma stond in Laakkwartier
De ME in Den Haag heeft wat containers over!quote:Op woensdag 10 november 2004 16:56 schreef just me het volgende:
eeeeeeej Hools !!
even snelle update.. schilders zijn keihard aan het werk en ik moet dozen gaan regelen om zooi in op te ruimen! Graag een containers met spoed
2-1 en de scheids kan het moeilijk in de hand houdenquote:Op woensdag 10 november 2004 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb je al een tussenstand?
We kijken alweer uit naar jullie komst hier!quote:Op woensdag 10 november 2004 17:01 schreef DIGGER het volgende:
Hey, wij pakken die Marokkanen tenminste aan.
Wat doe jij hier nog danquote:Op woensdag 10 november 2004 17:01 schreef DIGGER het volgende:
Hey, wij pakken die Marokkanen tenminste aan.
Zal wel wat te maken hebben met het feit dat ze geen idee hebben of en zo ja hoeveel exlposieven er liggen.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Weet je wat ik zo raar vind, dat de politie niet zegt waarom ze nog niet zijn binnengevallen.....
Ja dat snap ik wel, maar maak dan gewoon bekend dat je het vermoeden hebt dat er explosieven liggenquote:Op woensdag 10 november 2004 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal wel wat te maken hebben met het feit dat ze geen idee hebben of en zo ja hoeveel exlposieven er liggen.
Het wordt nu donker, electra en gas afkoppelen, en die lui uitputten. Toeslaan als ze wat minder op hun hoede zijn.
Zoiets denk ik....
Welke knakker staat er nu op 1?quote:Op woensdag 10 november 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de trage verbindingen.
Leuk topic van Arcee:
De Topposters per forum-lijstjes
net gebeld maar die ME-ers nemen niet opquote:Op woensdag 10 november 2004 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
De ME in Den Haag heeft wat containers over!
En wat was de weekprijs?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Sla ik vandaag de krant open, valt mn oog op de weekscore van het regionale voetbalspel...
Heeft TM67 de weekprijs
is dat zo ??quote:Op woensdag 10 november 2004 18:03 schreef golfer het volgende:
Er kringelt langzaam wat witte rook omhoog uit de crewkrochten van Fok!
Heb de halve dag naar die scanner geluisterd. Prachtig: Die kerel die op zijn lazer kreeg omdat hij onder de tramleidingen stond. En Mike dubbel nul die het vertikt om antwoord te geven. Maar het hoogtepunt was toch wel dat brabantse ME-team dat de weg kwijt wasquote:Op woensdag 10 november 2004 16:59 schreef Vom het volgende:
Hier een linkje naar de politiescanner:
http://212.129.237.28:8210/ voor mediaspeler
http://212.129.237.28:8210/listen.pls voor winamp
Hangt van de snelheid van de FA's af om een MEDje neer te zetten.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:04 schreef tong80 het volgende:
Hé wanneer wordt het bekend gemaakt ?
die Brabantse ME was werkelijk het hoogtepunt, daarna wisten ze weer niet dat hun code veranderty wasquote:Op woensdag 10 november 2004 18:11 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Heb de halve dag naar die scanner geluisterd. Prachtig: Die kerel die op zijn lazer kreeg omdat hij onder de tramleidingen stond. En Mike dubbel nul die het vertikt om antwoord te geven. Maar het hoogtepunt was toch wel dat brabantse ME-team dat de weg kwijt was![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:18 schreef golfer het volgende:
Mitt gaat voortaan ook meehelpen op VBL
Yups.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:21 schreef rubbereend het volgende:
welkom Mitt, dat wordt 1 week lang bier op kosten van Mitt. Nu is dus het oude sportmodduo weer bij elkaar?
Zou Arcee ook een lijstje kunnen produceren hoeveel van die door jou geopende topics weer door mij gesloten zijn daarna?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:29 schreef tong80 het volgende:
Tong solliciteert nooit. Die opent alleen topics.
die is idd erg mooiquote:Op woensdag 10 november 2004 18:13 schreef FrankyMcG het volgende:
* pascalheister heeft het ideale Kerstcadeau voor zijn vriendinnetje: Sex in the City Box (Season 1-6)
van mij.. ik had spijt gekregenquote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef rubbereend het volgende:
5 solicitaties........
Mitt dus, Tong natuurlijk, SCH en Harrie, van wie was de laatste?
Tien minuten geleden nog.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou Arcee ook een lijstje kunnen produceren hoeveel van die door jou geopende topics weer door mij gesloten zijn daarna?![]()
spijt kwam zeker vooral toen je te horen kreeg dat het weer een ajaxmod werd.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
van mij.. ik had spijt gekregen
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
spijt kwam zeker vooral toen je te horen kreeg dat het weer een ajaxmod werd.
Bij de Makro is ie ook nog eens extreem scherp geprijst!quote:Op woensdag 10 november 2004 18:37 schreef pascalheister het volgende:
die is idd erg mooi
quote:heb mezelf ook al een kerstcadeautjegegeven![]()
Waar staat dat het er 5 waren?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:27 schreef rubbereend het volgende:
5 solicitaties........
Mitt dus, Tong natuurlijk, SCH en Harrie, van wie was de laatste?
Band of Brothersquote:Op woensdag 10 november 2004 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is idd erg mooi
heb mezelf ook al een kerstcadeautjegegeven![]()
zou ik er snel bij zijn als ik jou wasquote:Op woensdag 10 november 2004 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij de Makro is ie ook nog eens extreem scherp geprijst!
[..]![]()
mooi geheelquote:Op woensdag 10 november 2004 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is idd erg mooi
uit hools nummertje 485:quote:Op woensdag 10 november 2004 18:41 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waar staat dat het er 5 waren?
Verder zeg ik uiteraard niets![]()
Oke, tot nu toe slechts 5.quote:quote:Op maandag 8 november 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
het aantal solicitaties mag je toch wel noemen, zie t als aanmoediging aan andere users om alsnog te soliciteren
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die is idd erg mooi
Ja, mooi 1e. Nota bene met 90 % van al mijn posts ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Welke knakker staat er nu op 1?
Ben 23e. Mooi getal. Net voor bjoro, die 24e is. Ook een mooi getal.
Heb je de strijd nog gewonnen tegen je Spywarequote:Op woensdag 10 november 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, mooi 1e. Nota bene met 90 % van al mijn posts ofzo.
Rondje op kosten van Gorki vanavond.
popolon, cultheld, RuudGullit, Doc, Furby en BHFH.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef Suijk het volgende:
Nu blijf ik benieuwd naar de overige sollicitanten......
staat dat mooiquote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef golfer het volgende:
mitt als al ervaren mod
Het zijn maar woorden........quote:Op woensdag 10 november 2004 19:11 schreef mitt het volgende:
staat dat mooi
hij ligt hier al een tijdje op me te wachten..quote:Op woensdag 10 november 2004 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het zijn maar woorden........
Ik ben trouwens bezig in het boek van de Godfather!Aanrader!
Geeft een heel nieuwe dimensie aan de film! Dacht je dat het niet uitgebreider kon dan de film............ guess again!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef mitt het volgende:
hij ligt hier al een tijdje op me te wachten..
Foei -Vaduz-quote:Op woensdag 10 november 2004 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Gorki? Nooit van gehoord.
Gauw gaan zoeken dan, erg gaaf! Vlaming is het.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Gorki? Nooit van gehoord.
Wel gezien, maar ben momenteel nog bezig met zo'n 13 vrij recent aangeschafte platen, dus luisterpaal ik momenteel niet zo.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Foei -Vaduz-
Hoewel ik er zelf ook niet gek van ben.
Heb je het Zita Swoon topic / Luisterpaal al getsjekt MM?
Aj, das vervelend.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
maar ben momenteel nog bezig met zo'n 13 vrij recent aangeschafte platen
[..]
Als je luistert is nog mooier.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal eens even kijken naar Gorki.
De eerste 2 horen bij hun beste nummersquote:Op woensdag 10 november 2004 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk nummer van Gorki moet ik luisteren: Lieve kleine piranha, mia, of pink is oud. Of nog een ander?
Georgina Verbaanquote:Op woensdag 10 november 2004 19:30 schreef methodmich het volgende:
En wie heeft de Georgina Verbaan playboy al?
Dat hoort erbij, en aan Georgina ga ik geen geld uitgeven.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je luistert is nog mooier.
raat es wie er op jou leg te wagtenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:14 schreef mitt het volgende:
[..]
hij ligt hier al een tijdje op me te wachten..
ben benieuwd
Jij hebt hem dus al.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Georgina Verbaan
Georginaquote:Op woensdag 10 november 2004 19:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Georgina Verbaan
nu al neem k aan Charly Lownoise draait nuquote:Op woensdag 10 november 2004 19:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vanavond ID&T radio avond
Als die van mij maar openblijftquote:Op woensdag 10 november 2004 19:43 schreef golfer het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik de rotzooi vanavond even aan mitt overlaat, toch?
Kijken of zijn muisarm RSI bestendig is straks na alle slotjes.![]()
Damn wist ik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 19:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu al neem k aan Charly Lownoise draait nu
Idd!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:59 schreef JaWi het volgende:
Sodetering, wat een baggertopics.
Ontgroeningquote:Op woensdag 10 november 2004 20:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd!![]()
Smolarek gescoord?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Rondje op Ebi!
Hij had er welgeteld 19 seconden voor nodig!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:13 schreef methodmich het volgende:
Smolarek gescoord?
Zaten erg leuke tussen, ja.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Zitten toch wat juweeltjes tussen hoor. Wiljan Eb, Ugandese competitie...
waren we stuk dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:17 schreef lookinforyou het volgende:
Avond
Fok is ook weer hersteld, merk ik
Nou ik kwam niet op Fok! in ieder gevalquote:Op woensdag 10 november 2004 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waren we stuk dan?
VBL zat vol!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou ik kwam niet op Fok! in ieder geval
Wéér niet gelukt.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
Shit 15 VBLers hebben een ban
Banmeldtopic deel 19
Ik ging nog kijken ookquote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
Banmeldtopic deel 19
Waar trap ik er nou toch inquote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
Banmeldtopic deel 19
veel ergerquote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef Suijk het volgende:
Dit was een beste ontroening!
Voelt het zou zo als in ONZ?
Klopt 81 (!!!) topics binnen mum van tijd uit de grond gebaggerd.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
81 gesloten topics (als ik goed heb geteld) is dit een record?
Ik kwam niet eens op de frontpage. Was die ook vol?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
VBL zat vol!
We waren wereldnieuwsquote:Op woensdag 10 november 2004 20:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik kwam niet eens op de frontpage. Was die ook vol?
en damequote:Op woensdag 10 november 2004 21:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Beste ontgroening weer heren
Klasse, het enige echte bier pilsje!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:58 schreef pascalheister het volgende:
zo na dat sporten gaat een Grolsch beugel er wel in
quote:Op woensdag 10 november 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Tong en SCH op MSN :
SCH : gaan we nnog ontgroenen ?
Tong : weet niet hij is al mod, weet niet of het wel leuk is.
SCH : Ok, sjagrijn.
Tong : Wat nou Sjagrijn ? Ik ga gewoon beginnen.
SCH : OKDoe ik mee.
De rest is historie
Het moet wel een beetje eerlijk verdeeld wordenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Ook weer een brand in katholieke school!
Weet je wat het idiote als je de affaire ff heel zwart/wit ziet (leuke woordspeling trouwens):quote:Op woensdag 10 november 2004 22:20 schreef SCH het volgende:
Het moet wel een beetje eerlijk verdeeld worden
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Weet je wat het idiote als je de affaire ff heel zwart/wit ziet (leuke woordspeling trouwens):
"Hun" denken dat ze "ons" kunnen terugpakken door brand te stichten in kerken, terwijl "wij" heel weinig met geloof hebben tegenwoordig, terwijl "hun" precies in het hart worden geraakt bij een brand in een moskee.
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef pascalheister het volgende:
Romario![]()
hetero'squote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef pascalheister het volgende:
Georgina hebben we ook gehad, niet echt bijzonder die foto's...
laat Valerie maar snel komen
daar ben k ook nieuwsgieriger naarquote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef pascalheister het volgende:
laat Valerie maar snel komen
Waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 10 november 2004 22:46 schreef pascalheister het volgende:
Zelfs als Ajacied kon ik onder de indruk zijn van hem (hoewel ik Ronaldo eigenlijk spectaculairder vond). Heb hem live in actie gezien bij een Utreg-PSV, uitslag 1-7, 4 goals van Romario.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]blij dat ik die man ooit live in actie heb gezien, wat een voetballer
Ook al gezien inmiddels, vind er niks anquote:Op woensdag 10 november 2004 22:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's?
Ik vind d'r niet mooi, maar ik wil ze wel zien!
heb m gezien in een speciale oud PSV wedstrijd..... prachtig gewoon en één van de populairste spelers ooit in Eindhoven.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zelfs als Ajacied kon ik onder de indruk zijn van hem (hoewel ik Ronaldo eigenlijk spectaculairder vond). Heb hem live in actie gezien bij een Utreg-PSV, uitslag 1-7, 4 goals van Romario.
Dat maakt toch wel indruk, zo makkelijk als dat leek te gaan.
Dat verbaast me niets. Ookal sprak hij weinig Nederlands, jaren na zijn vertrek uit Nederland was hij niet te beroerd om gewoon in het Nederlands vragen te beantwoorden (tot grote frustratie van de Braziliaanse journalisten die hij niet te woord wilde staan).quote:Op woensdag 10 november 2004 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb m gezien in een speciale oud PSV wedstrijd..... prachtig gewoon en één van de populairste spelers ooit in Eindhoven.
Make it so!quote:Op woensdag 10 november 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
Zali kik een nieuwe openen ?
Trusten trouwens justmuts.
Ja, dat valt vies tegen, er is ook geen Duvel tegen opgewassen naar het schijnt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
Ja dan blijf je nergens met je spa blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |