quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 10 november 2004 08:04 schreef Knut het volgende:
Zo.
Opgelost.
Neah,quote:Op woensdag 10 november 2004 08:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ach zeur niet, gewoon heel veel klikken.
![]()
Ach man.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meeIk was al bezig.
Ghehehe, mijn edit was te laat!quote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Neah,
gewoon even editten
Dat is nu al twee dagen te laatquote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef Knut het volgende:
[..]
Ach man.
Ga een verjaardagtopic in GC openen
Reintegratie. Ditmaal echt. Met tulpebol en fiat van Cynix®quote:Graag gedaan, ben nu wel benieuwd welk topic er open werd gegooid.
Dat is een grapjequote:Op woensdag 10 november 2004 08:38 schreef Snakey het volgende:
Ik miste het even, maar wat is dit nou weer?
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een grapje
Onz. Iedereen herinnert zich nog wel hoe het was. “Back in the days” mijmeren velen terwijl ze van afschuw verguld rondwaren door het huidige ONZ. De verloedering ontstond op één van de vele onbewaakte momenten die er in die tijd nog zeer regelmatig konden zijn. Maar op dat ene moment gebeurde het….quote:Op woensdag 10 november 2004 08:05 schreef Knut het volgende:
En waarom is er nog geen creatieve user geweest met een nieuwe leuke OP
Daar vraag ik nu al een paar delen om
Het duurde even, maar er gebeurde niets. De heersers van het rijk dachten dat deze daad als een nachtkaars zou uitbranden. Maar toen:quote:Op enen niet nader genoemde dag 13:37 schreef enen niet nader genoemde het volgende:
Hoi :’)
Nog immer gingen de leiders van het FOK!-rijk er vanuit dat de gebeurtenissen in de ONZ provincie slechts van een kleine groep van ontevreden studenten afkwamen en meer bedoeld was als ludieke actie. Tot het volgende gebeurde…quote:Op enen niet nader genoemde dag 13:47 schreef enen ook niet nader genoemde het volgende:
Hoi
Hi hi :’)
Het was direct duidelijk dat het zo niet verder kon. De provincie ONZ bleek een kruidvat en een bedreiging voor de eenheid van het FOK!-rijk. De heersers zagen dat zij in moesten grijpen voor het te laat zou zijn. En zij besloten het volgende decreet uit te vaardigen:quote:Op het moment of all evil 00:45 schreef enen onverlaat het volgende:
Ik wil bifi zien!
En aldus begonnen deze elitesoldaten aan hun taak in de ONZ provincie. De namen van deze dappere strijders tegen het kwaad?quote:Vanaf heden zal de ONZ provincie onder toezicht staan van een groep zorgvuldig geselecteerde elitesoldaten. Zij zullen de orde handhaven en rechtspreken waar nodig.
Houd je aan hun wetten, Of anders zwaait er wat!
iddquote:Op woensdag 10 november 2004 10:37 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mooie potentiele OP, Langolier.
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is een grapje
Oh, leukquote:Op woensdag 10 november 2004 09:45 schreef Knut het volgende:
[..].
Geen idee waar ze is. Misschien heeft ze sabbatical day.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:23 schreef Snakey het volgende:
Maar waar is ze?![]()
Omdat het bagger is!quote:Op woensdag 10 november 2004 12:35 schreef knowall het volgende:
Waarom is dit bagger?
extremistische homofielen
Oh dus ik mag niet zeggen dat er iets gedaan moet worden tegen extremistische homo's omdat jij homo bent?!quote:Op woensdag 10 november 2004 12:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat het bagger is!
Lees dit stukje van Conflict eens: Welkom newbies! Leesvoer!
En nee, ik ga niet weer eindeloos met je in discussie.
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:43 schreef Knut het volgende:
knowall ?
Kssst.
Omdat baggeren tegen de regels is. En als je weet dat het topic ook op slot gaat komt het nog eens onder de noemer postopkrikken.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:47 schreef knowall het volgende:
Waarom mag je eigenlijk niet baggeren in een topic als je toch weet dat er een slotje op komt?
stoerquote:Op woensdag 10 november 2004 12:51 schreef Knut het volgende:
[..]
En de waarschuwing staat. Je weet hoe je je moet gedragen hier. Doe dat dan ook. anders vlieg je er weer gewoon uit
Daarom! En nou ophouden te zeiken!quote:Op woensdag 10 november 2004 13:25 schreef knowall het volgende:
Waarom gaan op mijn 'bagger'topics wel een slotje en op andere baggertopics niet?![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 13:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarom! En nou ophouden te zeiken!
Goede edit, nu is je post écht constructief.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:34 schreef knowall het volgende:
[..]
[afbeelding]+[afbeelding]=[afbeelding]
Wat kan yvonne goed rijmen zeg.quote:Op woensdag 10 november 2004 13:54 schreef Knut het volgende:
*opgelucht adem haalt*
Ik moest wel.quote:Op woensdag 10 november 2004 16:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zal ik nog even voor de vorm gaan klagen over dat slot of geloven jullie het wel?
warm hequote:Op woensdag 10 november 2004 19:17 schreef Bupatih het volgende:
Onzon
Whehequote:Op woensdag 10 november 2004 19:41 schreef gfree het volgende:
[..]
warm he :')
Nee, weten we niet. We zijn niet getrouwd ofzoquote:Op woensdag 10 november 2004 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ach, je weet toch wat ik bedoel!!
Ik bedoelde "Onzin".quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, weten we niet. We zijn niet getrouwd ofzo![]()
Omdat het een kuttopic was.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef hallo_mensen het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Wat Snakey zegt.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:03 schreef hallo_mensen het volgende:
waarom is mijn topic dicht?
Ja, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja dat is jou mening![]()
welke ingredienten voor een kuttopic staan er daar dan in?
Het topic was nogal aangebrandquote:Op woensdag 10 november 2004 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn mening.
Een smakeloos topic. Het gaat niet eens om de ingredienten, maar om het geheel.
Zeg maar "Heet"quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Het topic was nogal aangebrand
quote:Op donderdag 11 november 2004 10:01 schreef Knut het volgende:
+h
E-he-cht!quote:Op donderdag 11 november 2004 16:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Right
Ach, dat kan altijd de komende 48 uur nogquote:Op donderdag 11 november 2004 16:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
E-he-cht!
Maar ik had natuurlijk kunnen editten.![]()
Hee Dirk! H.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Dirkh het volgende:Wat mot je Rian?
Zo is het leven, Tijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:56 schreef Tijn het volgende:
Hey! Of niet
Life is what you make itquote:Op donderdag 11 november 2004 16:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zo is het leven, Tijn.
Volop keuze.
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee Dirk! H.
Ik wil even zeiken over je lamlullerigheid, mag dat?
Jij bent dan ook bezig met een slinkse move naar het modschap. Move over dirkh, hier komt Butititih.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal nooit over je klagen hoor, Dirkh
Lamlul.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:59 schreef Dirkh het volgende:
Flapkut!
Ik word nog liever gevonden met een dode Arafat in bed, dan dat ik mod word.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bezig met een slinkse move naar het modschap. Move over dirkh, hier komt Butititih.
Hij wordt mod op het nieuwe forum wat in ontwikkeling is. Het Zoldertje.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:04 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bezig met een slinkse move naar het modschap. Move over dirkh, hier komt Butititih.
Maar ik heb hoogtevrees.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij wordt mod op het nieuwe forum wat in ontwikkeling is. Het Zoldertje.
Dank je, nu sta ik niet meer als "laatste poster", zoveel aandacht wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 11 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik heb hoogtevrees.![]()
[@@@]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:23 schreef Tijn het volgende:
D'oh!
Hulloquote:Op donderdag 11 november 2004 17:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[@@@]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je verdwaald ofzo?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111quote:Op donderdag 11 november 2004 17:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hullo
WAT LUL JE??????????????quote:Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ben je verdwaald ofzo?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Ok, bedanktquote:Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Je hoeft alleen nog maar het slotje erop te zetten.
Jij niet, druipsnuit !!!!!!!!!!!1111quote:Op donderdag 11 november 2004 17:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, bedankt
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij niet, druipsnuit !!!!!!!!!!!1111![]()
![]()
:( ::(
[@@@]quote:Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
WAT LUL JE??????????????
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jezus wat een kuttopic.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Kijk, ik zal je helpen:
Maak hier het alfabet af
Je hoeft alleen nog maar het slotje erop te zetten.
OH!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[@@@]
Forum
Jij
*kras*quote:Op donderdag 11 november 2004 17:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
OH!!!!
Ja!
Waar ik laatst dat mailtje over kreeg dat ik mod was geworden
Maar ik vind fora buiten Fok! altijd zo kut en lelijk en ik vergeet het adres altijd en ik kom er toch nooit.
Oké, ik word soms gezien als een verlosser, maar je hoeft me niet meteen Jezus te noemen ja !!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus wat een kuttopic..
Jouw reactie en die van Insoquote:Op donderdag 11 november 2004 18:05 schreef Pool het volgende:
Inso weet echt álles over neuken!![]()
Dat is tof.
Grieks?
Ik kan het ook heel goed.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:05 schreef Pool het volgende:
Inso weet echt álles over neuken!![]()
Dat is tof.
Grieks?
Wie? Wat? Waar? Vertel het, dan gaan we meteen met slotjes gooien en bans aanvragen.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:19 schreef RealKnuckles het volgende:
IK BEN BELEDIGD.
Je penis in een soufflaki wrijfen?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel goed..
ome dirkquote:Op donderdag 11 november 2004 18:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Vertel het, dan gaan we meteen met slotjes gooien en bans aanvragen.
Paniek!!!
Ah, ik mag weer een keer spammen:quote:Op donderdag 11 november 2004 20:20 schreef Houzer het volgende:
Ik vind dat de ONZ mods ook moeten komen
Houzers Housewarming party
Dude get a lifequote:Op donderdag 11 november 2004 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, ik mag weer een keer spammen:
http://www.badsloef.nl
quote:Op donderdag 11 november 2004 21:40 schreef gfree het volgende:TTT!
Help Wilders aan een nieuw kapsel !!!!!!!!!!!!111
![]()
Die ga ik er bij zetten, wat een leuk topic!quote:Op donderdag 11 november 2004 21:40 schreef gfree het volgende:TTT!
Help Wilders aan een nieuw kapsel !!!!!!!!!!!!111
![]()
nee niet duidelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat was er mis met mijn sluitpost? Die was duidelijk genoeg toch?
Link dumpen kan centraal. Hier dus: Funny links, pics & clipsquote:Op donderdag 11 november 2004 22:39 schreef Meki het volgende:
[..]
nee niet duidelijk
![]()
dat is pas Duidelijkquote:Op donderdag 11 november 2004 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Link dumpen kan centraal. Hier dus: Funny links, pics & clips
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:02 schreef Bass-Miss het volgende:
Geen akkoordje, geen tieten.
Ok, da's fair.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ok, mocht je alsnog tieten foto's willen plaatsen, graag!quote:Op donderdag 11 november 2004 23:09 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ok, da's fair.
Maar heeft niks met veel woorden, weinig daden te maken dus.
Sorry, aan mijn voorwaarden of niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, mocht je alsnog tieten foto's willen plaatsen, graag!
Zonder voorwaarden. (anders dan de policy)
Je bent welkom. Omarmt en zo.
Staat er allang in mên!!!!!!!!!!1111111quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef FlyingFox het volgende:
Mag deze: Help Wilders aan een nieuw kapsel please TTT!
= verkapte TTT-aanvraag voor Geert Wilders-ridiculiserings-topic.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:12 schreef FlyingFox het volgende:
Mag deze: Help Wilders aan een nieuw kapsel please TTT!
Hoi stinkie.quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:26 schreef stinkie het volgende:
Hoi Knut, als ik nou het linkje weghaal, mag het dan verder leven als bierO+topique
Hoi Knut,quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoi stinkie.
Hebben we nou nog niet genoeg van de biertopics dan ?
Ga in GPD kutten ofzo
Wat was er onvriendelijk aan dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoi Knut,
wil je niet zo onvriendelijk zijn met je GPD
Je kunt beter vragen wat niet.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:05 schreef Silmarwen het volgende:
Wat is er mis met GPD
Jij ging toch weg?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat niet..
Door omstandigheden is dat er niet van gekomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij ging toch weg?
Jammer...quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:11 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Door omstandigheden is dat er niet van gekomen.
Genoeg.quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jammer...
Nog andere plannen?
40 maagden? Of geldt dat niet als niet moslim zijnde?quote:Op vrijdag 12 november 2004 14:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Genoeg.
*mompelt iets over de lokale moskee*
Hou je muil.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:55 schreef Tessje het volgende:
Inso...
Je hebt mijn topic dichtgegooid omdat het een avond topic is he![]()
Well.. It's kinda night.. Mag hij weer open?
Neuh.quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:55 schreef Tessje het volgende:
Inso...
Je hebt mijn topic dichtgegooid omdat het een avond topic is he![]()
Well.. It's kinda night.. Mag hij weer open?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuh.
Je kan emesenne en er is inmiddels weer genoeg nieuwe slowchat.
Zo ist maar netquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het is dat het weekend is
![]()
Okay... Ik kon het proberen..
Ik wou er een paar uur geleden mijn supergave, megatoffe, keilauwe custom smilie posten en toen was ie opeens op slot. (Echt waar!)quote:Op vrijdag 12 november 2004 20:29 schreef Xlarge het volgende:
laat hier je personalized smiley zien
Lieve Inso, ondanks mijn uitstekende zoekkwaliteiten kan ik het smileyopsomtopic niet vinden ,
verlicht mij aub...
Tja, zonder jouw hulp raken de modjes hun controle een beetje kwijt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:wat hebben jullie vele back gefeed toen ik weg was!
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:59 schreef cerror het volgende:
TTT voor Post hier toffe ziektes. vind ik
Ik heb hem al gemaild en gewaarschuwd. Volgende keer als ie zich niet gedraagt kan ie afkoelen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer gaat deze user zich eens gedragen?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
wanneer gaat deze user zich eens gedragen?
Wat loopt er dan echt zo speciaal de spuigaten uit?quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:dank je! Ik kan best wat hebben, maar wat die flikt loopt echt de spuigaten uit
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:35 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Wat loopt er dan echt zo speciaal de spuigaten uit?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:dank je! Ik kan best wat hebben, maar wat die flikt loopt echt de spuigaten uit
donequote:Op zaterdag 13 november 2004 21:38 schreef Qwea het volgende:
inso, of dirkhkan iemand ff de titel van: Neuk hier purple_rose wijzigen in neuk hier purplerose ? thnx
Ja, met als OP alleen maar Fok! smiley's en de rest is ook lekker creatief. Niet dus.quote:Op zondag 14 november 2004 11:41 schreef zoalshetis het volgende:
dirkh waarom heb je mijn 'zeg het met smiletjes gesloten' ? ik zie zo vaak leuke creatieve smiletjes dat er wel een verhaaltje uit zou kunnen komen.
die begintekst was nodig. verder bestaat het topic pas kort en vind ik het dus nog wat te vroeg om te oordelen, wie weet waar wakker fok straks mee aankomt.quote:Op zondag 14 november 2004 11:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, met als OP alleen maar Fok! smiley's en de rest is ook lekker creatief. Niet dus.
Het is dus gewoon een smiley opsom topic.
Hij is al open, met een medje.quote:Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Dos37 het volgende:
Hej waarom is het "post hier zovaak mogelijk om 11:11 topic" dicht gegaan en gaat het 22:22 nou ook dicht![]()
Met een slotje wordt de uitdaging gewoon wat groter.quote:Op zondag 14 november 2004 11:51 schreef Dos37 het volgende:
Hej waarom is het "post hier zovaak mogelijk om 11:11 topic" dicht gegaan en gaat het 22:22 nou ook dicht![]()
Ja, ik begrijp dat je dat vindt. Toch is het een smiley opsom topic die, net als ieder opsom topic (uitzondering daar gelaten) op slot gaat. Dertien in een dozijn....quote:Op zondag 14 november 2004 11:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die begintekst was nodig. verder bestaat het topic pas kort en vind ik het dus nog wat te vroeg om te oordelen, wie weet waar wakker fok straks mee aankomt.
wat jij wilt, jij bepaalt hier de regels immers.quote:Op zondag 14 november 2004 12:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat je dat vindt. Toch is het een smiley opsom topic die, net als ieder opsom topic (uitzondering daar gelaten) op slot gaat. Dertien in een dozijn....
Dankje voor je begrip.quote:Op zondag 14 november 2004 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat jij wilt, jij bepaalt hier de regels immers.
geen dank, geen dank.quote:Op zondag 14 november 2004 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dankje voor je begrip.
quote:Op zondag 14 november 2004 16:29 schreef RealKnuckles het volgende:
sad dat je dat Stuart topic dichtgooit Dirkh.
Ja, vooral omdat t geen bagger wasquote:Op zondag 14 november 2004 16:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jammer hè?
Je schrijft er zelf toch ook in?quote:Op zondag 14 november 2004 21:41 schreef SpeedyRich het volgende:
Cynix, jij spelbreker!!! kan dit gewoon in onZ
Het is wel een leuk topic, je hebt er ook behoorlijk moeite voor gedaan. Als er wat leuks uit vloeit (een van de voorwaarden voor een TTT) zou het wel eens in aanmerking kunnen komen.quote:Op zondag 14 november 2004 22:41 schreef cygnusx het volgende:
[..]
voor op de TTT o.i.d.?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is wel een leuk topic, je hebt er ook behoorlijk moeite voor gedaan. Als er wat leuks uit vloeit (een van de voorwaarden voor een TTT) zou het wel eens in aanmerking kunnen komen.
Okay?
Ik bedoel dat het wettelijk verboden is omdatquote:Op zondag 14 november 2004 21:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je schrijft er zelf toch ook in?
Maar ja, het kan wel in Onz. imo.
mwah, ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 14 november 2004 23:51 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het wettelijk verboden is omdat
je niet iemand op zijn geloof mag beledigen (is wettelijk)
en dat is dit![]()
Als jij het zegt dan vindt ik het goedquote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
mwah, ik denk dat dat wel meevalt.
Katten moeten dood, TTT moet dood, oprotten dus.quote:Op maandag 15 november 2004 16:53 schreef cygnusx het volgende:
Zeg dirk, De Anti-fok kat is nu af... nu mag hij zeker wel als sticky of op de TTT he!!?![]()
Even in de herhaling, aangezien onze newbie Dirkh oostindisch blind is.quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
Zou ik er een topic over moeten openen denk je?quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
Je hebt al voor minder topics geopend, dus ik zou zeggen, go your gang.quote:Op maandag 15 november 2004 20:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zou ik er een topic over moeten openen denk je?
Gebruik de quote knop eens...quote:Op maandag 15 november 2004 20:10 schreef NiNi het volgende:
Vond je het zelf grappig?
Misschien moet je die lamlul even bedreigen dan.quote:Op maandag 15 november 2004 20:39 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Gebruik de quote knop eens....
Ik had het grappiger gevonden mits bedreigingen...
Niet op die van mij. Anders had hij een ram voor z'n bakkes gekregen!quote:Op maandag 15 november 2004 21:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Misschien moet je die lamlul even bedreigen dan.
Maar zit hij niet op de radio nu?
Heheh. Had je geen radio meer gehad ook.quote:Op maandag 15 november 2004 21:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Niet op die van mij. Anders had hij een ram voor z'n bakkes gekregen!
quote:Op maandag 15 november 2004 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet dirk een klein complimentje geven, goed dat je niet in de valkuil r2cksson trapt, ranzig ventje.
Ja, wat denk je zelf?quote:Op maandag 15 november 2004 16:52 schreef R2cksson het volgende:
Vraagje aan Dirkh.
Waarom mocht dit niet?
wat valt er nog uit te leggen? je weet zelf donders goed waarom je stigmatiserende ranzig topic gesloten werd. en als je dat niet begrijpt moet je nog maar eens na-den-ken.quote:Op maandag 15 november 2004 23:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
:').
Leg uit!
Ik rekende op jouw gevoel voor humor en je mensenkennis.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik reken op uw begrip, die je waarschijnlijk niet zal hebben. (goed gegokt?)
Ik begrijp het prima. Moslims moeten dood. Net als de rest van dat gelovig krapuul.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat valt er nog uit te leggen? je weet zelf donders goed waarom je stigmatiserende ranzig topic gesloten werd. en als je dat niet begrijpt moet je nog maar eens na-den-ken.
Omdat ik soms snel ben.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:14 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
Dennis Spieker fantopic
waarom zit ie nu al op slot, nog niemand heeft de kans om te kunnen reageren.![]()
zo'n bagger topic is het nou ook weer niet
'Leuke' linkjes kunnen in het daar speciaal voor bestemde topic.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:14 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
Dennis Spieker fantopic
waarom zit ie nu al op slot, nog niemand heeft de kans om te kunnen reageren.![]()
zo'n bagger topic is het nou ook weer niet
quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:18 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
ok, gooi ik hem daar wel heen
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:18 schreef Xebrozius het volgende:
Het meisje met 1 been.
Dat zou eigenlijk een TTT'er moeten zijn, aangezien LangeJan echt een leuk rijmtopic maakte...
Yup, die heb ik gelezen en ik vond het te ver gaan. Daarom heb ik het op slot gegooid en ik zie wel of Yvonne me wil overrulen, maar ik vond het geen humor meer. Iemand persoonlijk zo hard en grof naar beneden halen, zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven is imo not done.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:10 schreef Xebrozius het volgende:
Jezus inso, heb je de reacties van de rest van de crew uberhaupt wel gelezen, en het feit dat Yvonne het topic in de TTT zette?
Goh... hoe een mens kan omslaan in een jaar...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, die heb ik gelezen en ik vond het te ver gaan. Daarom heb ik het op slot gegooid en ik zie wel of Yvonne me wil overrulen, maar ik vond het geen humor meer. Iemand persoonlijk zo hard en grof naar beneden halen, zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven is imo not done.
Ik vraag me al bijna een half uur af of er iemand anders op haar account zit.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Goh... hoe een mens kan omslaan in een jaar...
Hoezo kan dat niet? oh wacht, jij zat ook op fh2quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven
Neh, zo is ze niet.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Heeft Inso je beledigd? Vertel het haar
Zoals ik ergens anders al zei, je geld terug vragen bij de Wibraquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Neh, zo is ze niet..
In die periode kende je ze toch niet?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup, die heb ik gelezen en ik vond het te ver gaan. Daarom heb ik het op slot gegooid en ik zie wel of Yvonne me wil overrulen, maar ik vond het geen humor meer. Iemand persoonlijk zo hard en grof naar beneden halen, zonder dat deze persoon een weerwoord kan geven is imo not done.
Knut wilde het topic weer openhebben, dus ws kunnen jullie straks weer lekker verder.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In die periode kende je ze toch niet?
Je oordeelt over iets waar je niet eens bij was voor zover ik weet...
Wat een klootzak ben ik toch eigenlijk. Gooi ik toch zo'n enorm goed topic op slot. Sorry.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:54 schreef gfree het volgende:
Dirkh kan niet tegen een geintje.
Webcam!
Zelfkennis is ok!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat een klootzak ben ik toch eigenlijk. Gooi ik toch zo'n enorm goed topic op slot. Sorry.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IK vond het gewoon té ver gaan en heb het daarom dichtgegooid.
Er is nu vast en zeker een rel achter de schermenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Welnee.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is nu vast en zeker een rel achter de schermen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er is nu vast en zeker een rel achter de schermen
Er mee stoppen vind ik dan ook weer zo rigoreus.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Jogy, waar zit die gozert?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er mee stoppen vind ik dan ook weer zo rigoreus.
Je bent een fanatieke mod.. Jogy zie ik nooit meer in ONZ
Altijd.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ze niet zo impulsief opkomt voor haar vriendjes van fh2.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Soms :')
Neuh, dit was de druppel. Vond dit wel een mooie aanleiding om idd te stoppen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Er mee stoppen vind ik dan ook weer zo rigoreus.
Je bent een fanatieke mod.. Jogy zie ik nooit meer in ONZ
Viel wel erg op ja.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Als ze niet zo impulsief opkomt voor haar vriendjes van fh2.
Zo zwart wit is het nou ook weer niet. Get real man...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:31 schreef Xebrozius het volgende:
En op zwart, en weer een vacature vrij...
Jammer...
Ik loop voor op de feiten, zie MED.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het nou ook weer niet. Get real man...
achteraan sluitenquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:54 schreef Bupatih het volgende:
En ik neem per direct opslag!
Ik ben al weg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:07 schreef Snakey het volgende:
Ga je echt weg Inso?
Ik zei het al eerder vanavond, maar draai je even om. Je lult uit je nek nu.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben al weg.
Partijtje of 5 poolen dan maar? Zondag?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben al weg.
Nou, okee, doeg dan maarquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben al weg.
Bashtopics worden alleen gesloten als ze over Emmykuhhh gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:33 schreef NiNi het volgende:
En ook hier even:
Goh, ONZ-crew, sinds wanneer is lekken uit privéfora en users bashen, "for old times sake" en TTT-waardig?
Okay, nuance.
Als het over iemand dan GB had gegaan en een ander dan Kasta, was het dan ook open gebleven. Denk het niet.
Nu is Inso weg.
Ja. Gelezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef Dagonet het volgende:
[insert topicnote]
En nu doe je als knutquote:Op woensdag 17 november 2004 00:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja. Gelezen.
En nu?
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En nu doe je als knut.
Dat kan, maar zover ben ik nog lang niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan.
![]()
Verkeerde forum, dit is niet F&Fquote:Op woensdag 17 november 2004 01:01 schreef zoalshetis het volgende:![]()
laffe honden
Da's een leuk forum.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verkeerde forum, dit is niet F&F
Hoi.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En nu doe je als knut.
Kut, Inso. Dit was niet nodig.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben al weg.
*Kuchquote:Op woensdag 17 november 2004 08:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de volgende... Wie zal het worden? Oe, de spanning.
Dat kan ik niet lezen!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef Dagonet het volgende:
[insert topicnote]
Ik zie je nog steeds al toffe user, VAC.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zie je nog steeds als mod, inso.
Kan het niet wat controversieler? Rellen! Oproer! Volksopstanden! Spandoeken! Tirades! Dat soort dingen wil ik zien.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
*Kuch
Ik weet niet wie het verzonnen heeft, maar notes zijn per definitie niet interesant.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan ik niet lezen!
Whehe, de onderlinge verhoudingen in de crew gaan er ook niet echt op vooruit he.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:28 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoi.
Doe normaal.
Of doe niks
En daar wachten ze dan mee tot ik op zwart ben.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Whehe, de onderlinge verhoudingen in de crew gaan er ook niet echt op vooruit he.!
Er zat een bug in FOK! .quote:Op woensdag 17 november 2004 10:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En daar wachten ze dan mee tot ik op zwart ben..
Hoe kon jij toen ook alweer meelezen in + ?
Doe toch maar Emile dan, als we toch mogen kiezen.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
Ik vind dat Emile Ratelband in de crew moet komen. HIj kan de moderators met behulp van wat spirituele training de ontwikkeling van de onderlinge verhoudingen misschien een positieve lading geven. Of mij gewoon in de crew stoppen.
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Mag dit topic in de TTT onder de vermelding [Leedvermaak] ?
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.
Goed topic was dat...quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.
whehequote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.
Goeie vraag!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
maar als inso niet meer mod is (terecht btw).... wie moet dan mijn baggertopics op slot gooien?
quote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.
Ik stem voorquote:Op woensdag 17 november 2004 11:29 schreef Pool het volgende:
Als Ranger dood is...
For old times sake enzo.
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:55 schreef Conflict het volgende:
schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |