Have funquote:Op donderdag 4 november 2004 14:17 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]Dan gebruik ik het zelf wel hoor
![]()
Wat wou je doen, met een grammetje coke aan komen zettenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:17 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]Dan gebruik ik het zelf wel hoor
![]()
Nou toch ookquote:Op donderdag 4 november 2004 14:18 schreef Absinth het volgende:
Als je die onderburen nou ook uitnodigt, kun je zoveel herrie maken als je wilt :')
Die mensen zijn te oud. Denk niet dat ze zo'n feestje echt leuk zullen vinden.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:18 schreef Absinth het volgende:
Als je die onderburen nou ook uitnodigt, kun je zoveel herrie maken als je wilt![]()
Beetje cole zullen ze toch wel waarderen?quote:Op donderdag 4 november 2004 14:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die mensen zijn te oud. Denk niet dat ze zo'n feestje echt leuk zullen vinden.
Ik waarschuw ze een dag van te voren wel even.
Ze moeten welquote:Op donderdag 4 november 2004 14:25 schreef Absinth het volgende:
[..]
Beetje cole zullen ze toch wel waarderen?
Je had de vorige moeten zienquote:Op donderdag 4 november 2004 14:32 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Stormloopparty
Das de bedoeling ook nietquote:Op donderdag 4 november 2004 14:32 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Stormloopparty
Zou dr nog niet eens op durven klikkenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:32 schreef Fool het volgende:
[..]
Je had de vorige moeten zien![]()
Een mooie vrouwquote:Op donderdag 4 november 2004 14:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das de bedoeling ook niet
De mensen waarvan ik wil dat ze komen, die komen
Maar wat was je kado nou?
Die komen er alquote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Een mooie vrouw![]()
Voor de avond te slijten![]()
nog nooit gehoord van meer=beter zekerquote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die komen er al
Alleen met geld, 20 lelijke wijven of 1 mooie wat heb je lieverquote:Op donderdag 4 november 2004 14:38 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
nog nooit gehoord van meer=beter zeker
1 mooie. 20 houd jij niet volquote:Op donderdag 4 november 2004 16:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Allleen met geld, 20 lelijke wijven of 1 mooie wat heb je liever
Ik duld geen concurrentiequote:Op donderdag 4 november 2004 14:35 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Een mooie vrouw![]()
Voor de avond te slijten![]()
Ik sta het weekend tot uw beschikkingquote:Op donderdag 4 november 2004 18:12 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik duld geen concurrentie
hoi houzert
Das toch geen Nissan he?quote:Op donderdag 4 november 2004 23:52 schreef DJ_WB het volgende:
kom met een nieuw cruz schip
[afbeelding]
Heej jij was van exploitationquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:32 schreef Slaaitjuh het volgende:
hebben jullie ook cola en appelsap op de party?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heej jij was van exploitation![]()
Neequote:Op vrijdag 5 november 2004 13:34 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]![]()
fans
niks gekregenquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee
check me email
In me profiel pauperquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:40 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
niks gekregen
samething herequote:Op vrijdag 5 november 2004 13:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
In me profiel pauper
Jij stond ooit in me msn, vraag me af waar ik jouw gelaten heb
Hoest met je trance?quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:42 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
samething here
helly_bier@inner-vibes.com
op dit moment niet... we hbben wel erg veel nummers die je niet gehoord hebt..quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoest met je trance?
Ik gebruik geen msn meer, to many fansquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:51 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
op dit moment niet... we hbben wel erg veel nummers die je niet gehoord hebt..
misschien moeten we maar weer es msnen
Nee met zn 4e maar me broer zou misschien langs komenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:41 schreef realist_ik het volgende:
hey man badsloef...
zit je in je eentje te snatzen bij TL-licht en enge bosgeluiden?
Waarvan ken ik jouw dan?quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:44 schreef HotFudge het volgende:
Je bent mij vergeten op de guestlist te zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |