quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:42 schreef Hugster het volgende:
geeneens pr0n
specs vinden hiervan zuigt
alleen maar tabellen
pssst itb's kunnen idd icm turbo bij topshiftquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
misschien kijkt hij wel p0rnquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef Hugster het volgende:
Kom er net achter dat mijn PowerBook wel shipped is, alleen dan vanauit shanghai
ding moet eerst nog vliegen![]()
ow shit jij bent droogquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien kijkt hij wel p0rn
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pssst itb's kunnen idd icm turbo bij topshift
ga dan ook niet wegquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef PeuRac het volgende:
kom op jongens, help me nou, ik ben 2dgn pleitte deze week, en ik moet mn posts toch ergens vandaan halen?
Ik ben super melig, ik lig ook dubbel om de stomste dingenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
ow shit jij bent droog
je lijkt gombert wel
zoals : poep ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben super melig, ik lig ook dubbel om de stomste dingen
En dan die circuitdag missen welke super gaaf gaat worden en waar ik veel tijd in heb gestokenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ga dan ook niet weg![]()
Moet je t wel goed doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals : poep ?
ik vind er niks beters aanquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je t wel goed doen![]()
oe
Maak je foto's?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan die circuitdag missen welke super gaaf gaat worden en waar ik veel tijd in heb gestoken![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef PeuRac het volgende:
ff for the record, ik verveel me de tiefus tering dood
ik niet (geen tijd voor), maar iemand anders wel. Die foto's zullen binnen een half jaar op www.knalpot-apeldoorn.nl staanquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Maak je foto's?
OMG die is wel heel erg goedquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ik probeer Firefox 1.0 te downloaden maar ut wil niequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef PeuRac het volgende:
binnen een half jaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik niet (geen tijd voor), maar iemand anders wel. Die foto's zullen binnen een half jaar op www.knalpot-apeldoorn.nl staan
www.topshift.comquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef PeuRac het volgende:
zo lang duurde t de vorige keer; de filmpjes staan er nog steeds niet op (het is dus al een jaar geledenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
binnen een half jaar![]()
![]()
![]()
http://ftp.mozilla.org/pu(...)ox%20Setup%201.0.exequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik probeer Firefox 1.0 te downloaden maar ut wil nie![]()
kapotte kachelradiator?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef PeuRac het volgende:
ik moet morgen 300km met een kapotte radiateur rijden= zonder verwarming
ik kan haast net zo goed de Triumph pakken, dat is net zo koud
Hier is Tjabbo niet blij meequote:Op dinsdag 9 november 2004 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik niet (geen tijd voor), maar iemand anders wel. Die foto's zullen binnen een half jaar op www.knalpot-apeldoorn.nl staan
dankje maar tis te druk denk ik, steeds een server time out. maar Hugo is goed bezigquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://ftp.mozilla.org/pu(...)ox%20Setup%201.0.exe
ik weet niet hoe t spel werkt, maar iemand zij me iets over inviten? Wie invite mij?????quote:
De thermostaat van t koelsysteem is kapot, daardoor wordt de motor (en dus de verwarming) niet warm. Ook na een uur rijden niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kapotte kachelradiator?
eerst aanmelden en dan invite tjabbo je welquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet hoe t spel werkt, maar iemand zij me iets over inviten? Wie invite mij?????
in de goot liggenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:06 schreef Hugster het volgende:
wat moet jij toch zonder me
Man, via mij had je je nog makkelijk kunnen inschrijvenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef Ultimora het volgende:
vrijdag is al een paar weekjes mijn sollicitatiedagdus nee helaas, was anders graag gegaan.. had nog een mooie volvo geregld ondertussen, maar toen was ik (een paar dagen) te laat me inschrijven, en hoefden we die geweldige 440 ook nie meer
je hebt credits, via die credits kun je werken en daarmee geld verdienen.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef PeuRac het volgende:
hoe moet ik in godsnaam een auto kopen, als de goedkoopste $ 3400 kost, en ik maar $ 3000 heb
euhm... ja f*ck das echt jammer dat je dat zegt, want ik moet vrijdag op gesprek komen... (voor een sollicitatie dus.. die volvo die staat er nog wel...quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Man, via mij had je je nog makkelijk kunnen inschrijvenje had zelfs nog kunnen kiezen in welke klasse je wou
![]()
in je garage kun je een auto kopen.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef BazzoS het volgende:
hoe werkt het, ik heb me wel aangemeld, maar waar koop ik een auto, en waar join ik PTA?
NEXTquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:07 schreef Ultimora het volgende:
hallo menschen... ik meld me hier ook maar weer eens
* ook_gek meldt
Waarom kan ik die mustang niet kopen, ik heb voldoende geldquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je hebt credits, via die credits kun je werken en daarmee geld verdienen.....
werken kun je in je garage onder door op het woordje work te drukken.....
je credits worden vanzelf weer aangevuld.....
we belluhquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
NEXT
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:22 schreef Ultimora het volgende:
[..]
we belluh
moet je ervoor sparen, dus wachten totdat je credits weer zijn aangevuld, en dan werken....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom kan ik die mustang niet kopen, ik heb voldoende geldik wil niet zo'n stomme Civic
race doenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:26 schreef BazzoS het volgende:
* ThaFreak bought a red trueno
Maar ik heb voldoende geld om 2 van die Mustangs te kopenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je ervoor sparen, dus wachten totdat je credits weer zijn aangevuld, en dan werken....
net zolang totdat je hem kunt kopen.....
tip koop een corolla/trueno.....
omdat ze weten dat je wel eens in een Zafira rijdt.... dûhquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik heb voldoende geld om 2 van die Mustangs te kopen![]()
Waarom moet ik een burgerbak kopen?
welke mustang precies???quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar ik heb voldoende geld om 2 van die Mustangs te kopen![]()
Waarom moet ik een burgerbak kopen?
Die mustangs zijn toch niet beschikbaar... tenminste dat was iig zo.3quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke mustang precies???
en met welke skill level, omdat je een moet kiezen met skill level 1
* Tjabbo raced nu bassosquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef ThaFreak het volgende:
BazzoS en PeuRac
jullie hebben beide een invite voor team pta van tjabbo ontvangen
Kunnen we dat ook veranderen, het lijkt net zo alsof het mijn team is terwijl ik zelf het minst online ben denk ikquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef ThaFreak het volgende:
BazzoS en PeuRac
jullie hebben beide een invite voor team pta van tjabbo ontvangen
ik heb ook een schijtbakquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb een race met Tjabbo geaccepteerd, mn auto zal zo wel pleite zijn ofzo
juist ja
weet niet als dat kan.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kunnen we dat ook veranderen, het lijkt net zo alsof het mijn team is terwijl ik zelf het minst online ben denk ik
zeg maar dat er meer teambaas zijn?
Skil level = 1quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
welke mustang precies???
en met welke skill level, omdat je een moet kiezen met skill level 1
dan zijn ze idd niet beschikbaar......quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Skil level = 1
Mustang LX coupe of Hatch back. Ze zijn wel donker grijs.
Die zijn dus niet beschikbaar, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Skil level = 1
Mustang LX coupe of Hatch back. Ze zijn wel donker grijs.
nee 18 ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
winnen is oke, ole ole
Tjabbo, wat rij je? 16 sec?
waar wacht je op met opvoerenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee 18 ofzo
garage en dan test & tunequote:Op dinsdag 9 november 2004 23:42 schreef BazzoS het volgende:
Hoe maak ik een quarter mile test run?
Ik snap het ook niet. ik heb zelfs nos en een geüpgrade vliegwiel.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:41 schreef BazzoS het volgende:
Tjab jij loser
ik heb een stock trueno en ik win van tjabbo?
Wat zijn jou settings?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
garage en dan test & tune
hoeveel pk en wat voor een modsquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. ik heb zelfs nos en een geüpgrade vliegwiel.![]()
![]()
ik zuig @ dat spel.
nog niets mee gedaan, doe ik pas als ik de vering ook voor mekaar heb.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat zijn jou settings?
In dat TNT gaat de meeste tijd zitten, alleen ik wacht er nog even mee totdat ik al mijn onderstel onderdelen heb.
hoezo hoeveel pk?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoeveel pk en wat voor een mods
afstellen met dyno......quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoezo hoeveel pk?
dat moet toch automatisch erbij komen als in NOS heb enzo?
dit zijn mijn mods trouwens. vliegwiel, bodyweight reduct stage 2, Port and Polish stage 1 en nos.
kost geld. geld heb ik niet en credits ook niet :[quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
afstellen met dyno......
voor na moet alles rond de 13.5 zitten en voor FI rond de 12.5
volgens mij wel voor de mods.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kost geld. geld heb ik niet en credits ook niet :[
trouwens:
SAE Corrected Power: 167
is dat redelijk of niet ???
sponsors doe ik ook niet aan.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:53 schreef Tjabbo het volgende:
krakkemikkig
ik wilde net e.e.a. wijzigen maar toen was ik out of funds.
ik heb ook geen sponsors. niemand wil
bij 1000rpm rond 13.5 dan gaat het met ups en downs naar 4500rpm x 14.2 en dan weer omlaag naar 13.7 en dan uiteindelijk bij 9000rpm naar 15.1quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sponsors doe ik ook niet aan.....
maar rond welke waarden zit de lijn?
zou hem wel een beetje bijstellen.....vooral de pieken....quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bij 1000rpm rond 13.5 dan gaat het met ups en downs naar 4500rpm x 14.2 en dan weer omlaag naar 13.7 en dan uiteindelijk bij 9000rpm naar 15.1
de lijn moet rond 13.5 zitten.....quote:Op woensdag 10 november 2004 00:01 schreef Tjabbo het volgende:
op welke waarden moet ik de getallen zetten dan voor N/A ?
FI = forced induction = turbo, compressor, supercharger enzo.....quote:Op woensdag 10 november 2004 00:02 schreef PeuRac het volgende:
Wat is FI en wat is NA ?????
Tip ook nog gelezen?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de lijn moet rond 13.5 zitten.....
als je de getallen verhoogd aan de rechterkant gaat de lijn omlaag.....
verlaag je de getallen rechts gaat die omhoog.....
[..]
FI = forced induction = turbo, compressor, supercharger enzo.....
NA= naturaly aspired = puur motorisch dus geen turbo en dan soort gein.....wel met nos....
yupz, maar ik zit toch ruim boven de 80quote:Op woensdag 10 november 2004 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tip ook nog gelezen?
Werkt prima.![]()
je hebt toch geen turbo?quote:Op woensdag 10 november 2004 00:23 schreef PeuRac het volgende:
Met alles op 80 heb ik al 143pk, en een redelijk vlakke lijn, allen 0.5 te laag, ik hoop em nu wat beter af gesteld te hebben, ik moet alleen 20min wachtten
Daar kwam ik ook achter nadat ik alles $100 + 25creds verspilt hebquote:Op woensdag 10 november 2004 00:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je hebt toch geen turbo?
Dan kan je beter 70 gebruiken.
nu ga ik echt slapen
ik heb er wel 20x over gedan om het goed te krijgenquote:Op woensdag 10 november 2004 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter nadat ik alles $100 + 25creds verspilt heb
je fuel settings.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat zijn die waardes die je daar in kan stellen?
ik heb nu 110 pkquote:Op woensdag 10 november 2004 08:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
je fuel settings.
quote:Op woensdag 10 november 2004 08:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb nu 110 pken stock 128
* Fugie tunen gaat
hij moet nog wat hoger liggen bazzosquote:Op woensdag 10 november 2004 09:03 schreef BazzoS het volgende:
mijn lijn loopt wel strak horizontaal maar minder pk dan stock?
ik 7 gewonnen en 2 verloren, loop nog steeds niet gelijk met winst/verliesquote:Op woensdag 10 november 2004 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
ik heb nu iets van 176 pk geloof ik.
niet geweldig. vandaag alweer 2 races verloren
quote:Op woensdag 10 november 2004 09:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij moet nog wat hoger liggen bazzos
[..]
ik 7 gewonnen en 2 verloren, loop nog steeds niet gelijk met winst/verlies
2 lager denk ik jaquote:Op woensdag 10 november 2004 09:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]alle waardes dus 1 of 2 lager maken?
Kut zeg ja ik kom er net achter dat mijn NOS leeg is, geen wonder dat ik niets winquote:Op woensdag 10 november 2004 09:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij moet nog wat hoger liggen bazzos
[..]
ik 7 gewonnen en 2 verloren, loop nog steeds niet gelijk met winst/verlies
Ik heb mn credits ook opquote:Op woensdag 10 november 2004 09:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Kut zeg ja ik kom er net achter dat mijn NOS leeg is, geen wonder dat ik niets win![]()
![]()
en mijn credits staan op 0, dus dat duurt tot vanmiddag totdat ik weer iets kan überhaupt.
www.topshift.comquote:Pioneer [11]
Boston Acoustics [14]
JL Audio [10]
Alpine [9]
Toyo Tires [3]
Enkei Wheels [5]
maak ons maar jaloersquote:Op woensdag 10 november 2004 11:12 schreef Ballebek het volgende:
Ook_Gek: FTP is klaar voor gebruik
Alleen mensen met het telefoonnummer van Ook_Gek hebben toegang op deze server.quote:Op woensdag 10 november 2004 11:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
maak ons maar jaloers![]()
Het grote geilheidstopic deel/nummertje 32quote:Op woensdag 10 november 2004 11:30 schreef BoJo het volgende:
ik ben geil![]()
mag ik dat hier niet eens zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 11:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
Het grote geilheidstopic deel/nummertje 32
niet echt ?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:01 schreef ook_gek het volgende:
spannend he in den haag![]()
Spanning en sensatie![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:13 schreef BazzoS het volgende:
mn auto is pleite verdomme
alarm, is ook een van de dingen die ik als eerste heb gekocht.....quote:Op woensdag 10 november 2004 12:13 schreef BazzoS het volgende:
mn auto is pleite verdomme
En nu heb ik niet genoeg geld om een nieuwe trueno te kopen
luilakquote:Op woensdag 10 november 2004 12:16 schreef Bond het volgende:
Hoi allemaalt trouwens
heeft iemand ene mooie sollicitatie brief voor mij? Moet ik schrijven voor school en heb niet echt zin erin, als iemand er 1 heeft, wil je hem dan delen?![]()
Volgens mij moet het dan andersomquote:Op woensdag 10 november 2004 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Zwerver gepijpt?![]()
't is idd klotetraag nuquote:Op woensdag 10 november 2004 13:07 schreef 5chaap2k het volgende:
ah dus hier zit iedereen te slowchatten..
fok doet erg sloom hier dus t word een verry slow chat
Joyquote:Op woensdag 10 november 2004 13:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij moet het dan andersom. Hij heeft geen eten namelijk
.
Maar goed, anyway hier bij HP krijg je altijd gratis lunch als je training hebt, de rest kan gewoon alles betalen.
Jo kap gewoon ffquote:Op woensdag 10 november 2004 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Joy
ROFL ik zit echt af te tellen tot ik weer genoeg credits heb om die Trottle Body erop te zetten en het ding op de dyno te pleuren
ik neem aan dat dit over een spel gaat? (credits?)quote:Op woensdag 10 november 2004 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Joy
ROFL ik zit echt af te tellen tot ik weer genoeg credits heb om die Trottle Body erop te zetten en het ding op de dyno te pleuren
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Zho mijn vader is net opgeroepen om naar dat gezeik in den haag te gaan.
Hij moet met het sigma team opdraven SPANNEND
Was wel leuk. Komt er hier net iemand van de NPD. Zeg ik. jo als ik jou was zou ik niet daar heen gaan. Je bent een turk ziet er levens moe uit en je hebt een bus vol met paketjes. En dat is geen goeie combo geloof me![]()
www.topshift.comquote:Op woensdag 10 november 2004 13:35 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
ik neem aan dat dit over een spel gaat? (credits?)
want als ik op mijn waggie troetelbeertjes wil gaan zetten ben ik voor de kit al 1500 euro kwijt en nogeens 700 euro aan arbeids/montagekosten als ik zelf meehelp
nfsu2 zeker? (nog niet gespeeld)
Die zit bij het sigma team. Dat is een Team die bij ernstige rampen eerste hulp bied.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
Wat doet je pa dan?
Tot op de tanden toe bewapendquote:Volgens nog onbevestigde berichten zouden de terreurverdachten tot de tanden toe bewapend zijn en zich voorbereiden op een eventuele bestorming. De verdachten zouden van Noord-Afrikaanse afkomst zijn.
achja, boeiendquote:Op woensdag 10 november 2004 14:42 schreef BazzoS het volgende:
Tieft er een bom in dat gebouw ofzo, eigen schuld
serieuze shitquote:Op woensdag 10 november 2004 14:48 schreef D-Devil het volgende:
Volgens www.nu.nl "Tanks zouden op weg zijn naar de straat"
Ja maar er is 1 probleem. Ze hebben GEEN idee hoe veel explosiefen ze hebben liggen daar. Straks blazen ze zich zelf op en dan is hetquote:Op woensdag 10 november 2004 14:38 schreef Fugie het volgende:
tjongejonge, schiet ze gewoon dood zeg. Alsof iemand die stakkers mist
quote:Op woensdag 10 november 2004 14:46 schreef D-Devil het volgende:
" Tanks zouden op weg zijn naar de straat " volgens nu.nl
fotoquote:Op woensdag 10 november 2004 15:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Hoop dat mijn zusje er maar niks van merkt
![]()
Stoute BoJo ze is pas 13quote:Op woensdag 10 november 2004 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
foto![]()
Mijne 200+quote:Op woensdag 10 november 2004 14:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja, boeiend![]()
mijn trueno heb 176 pk, dat is wel boeiend
Hier ook : http://www.nos.nl/nieuws/(...)ijnactiedenhaag.htmlquote:Op woensdag 10 november 2004 15:41 schreef MutZ het volgende:
Tis een gekkenhuis... Laatste nieuws: http://wap.fok.nl/pda/index.fok/48155
ik krijg nu voor elke 10 credits 100 dollarquote:Pioneer [28]
Boston Acoustics [27]
JL Audio [24]
Alpine [29]
Toyo Tires [3]
Enkei Wheels [4]
foto!quote:Op woensdag 10 november 2004 15:27 schreef Bond het volgende:
[..]
Stoute BoJo ze is pas 13![]()
heb je niet eens een ultra l33t3 plank met stokjes?quote:Op woensdag 10 november 2004 16:43 schreef Hugster het volgende:
Ik rpobeer mijn gasaansteker te vullen, alleen krijg ik het gas er niet in, mat alle 15 opzetstukjes die bij die bus zitten
het lukte net een beetje toen de aanster aan stond en je dus een soort doorveer hebt, alleen kreeg in toen een vlam van 1 mter uit die spuitbus en me aansteker stond in de fik
nog tips
Niet alles geloven hequote:Op woensdag 10 november 2004 15:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Hoop dat mijn zusje er maar niks van merkt
![]()
Hey kuthoer, anders lees je gewoon ff normaalquote:Op woensdag 10 november 2004 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet alles geloven he![]()
Oh en zusje? Hoe oud is ze![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:37 schreef Fugie het volgende:
net opgehaald op het postkantoor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 november 2004 17:37 schreef Fugie het volgende:
net opgehaald op het postkantoor
[afbeelding]
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 16:25 schreef Sjoewe het volgende:
Vehicle: Toyota Corolla/Trueno
SAE Corrected Power: 241
Zonder Turbo en nog niet goed getuned, Mwoeahaha
micro precision 3.16quote:Op woensdag 10 november 2004 17:58 schreef Ultimora het volgende:
wat voor composet is dat?
gaat ook om ervaring enzoquote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Weet je wat maf is?
Ik heb 10 races gewonnen, en 3 verloren en mijn RNR = 0
EXP: 444quote:Op woensdag 10 november 2004 18:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
micro precision 3.16
[..]
gaat ook om ervaring enzo
mooi lijstjequote:Op woensdag 10 november 2004 18:30 schreef Arcee het volgende:
Fok!topicopeners top 500 - Planes, Trains & Automobiles
001 00268 jacco
002 00205 ThaFreak
10 credits = 300 euro dollarquote:Op woensdag 10 november 2004 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
graag gedaan tommy
quote:Op woensdag 10 november 2004 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
TF SLET
En tommy hoe kan dat dan???
quote:Op woensdag 10 november 2004 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
m'n auto is weg
Moet je dan persé een dynorun gemaakt hebben? of hoef je alleen maar op die pagina zijn, en dan op kruisje klikken?quote:Op woensdag 10 november 2004 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je ervoor zorgt dat je laatste actie altijd: racen, dyno of test and tune is, kan je auto niet meer gejat worden.
ow ff downloade danquote:Op woensdag 10 november 2004 18:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, PC
Volgens mij moet je dat perse doen, ik gebruik altijd test and tune, kost maar 10 credits.quote:Op woensdag 10 november 2004 19:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Moet je dan persé een dynorun gemaakt hebben? of hoef je alleen maar op die pagina zijn, en dan op kruisje klikken?
lul....quote:Op woensdag 10 november 2004 19:51 schreef BazzoS het volgende:
ff NFSU2 spelen
Arme jijquote:Op woensdag 10 november 2004 20:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lul....![]()
ik nog niet![]()
9 uur nogquote:Op woensdag 10 november 2004 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Arme jij
Dus je bent nog 9 uur hier te vinden en daarna niet meer??quote:Op woensdag 10 november 2004 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
9 uur nog![]()
Waar kan je de xbox downloaden?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:57 schreef ook_gek het volgende:
ik wacht wel tot dat hij er is op de xbox
Vroeg toen ik nog klein was ging er regelmaatig een vliegtuig door de geluidsbarriere. Dat was het mooiste wat ik ooit gehoord hebquote:Rond kwart voor drie zijn dinsdag twee F16's van de koninklijke luchtmacht boven Zwolle door de geluidsbarriere gegaan. Volgens de voorlichtingsdienst van de luchtmacht ging het om een Quick Reaction Alert. Een burgertoestel dat van Boeddapest naar Amsterdam vloog maakte zich niet bekend over de radio. De straaljagers onderschepten vervolgens het vliegtuig en konden ditmaal wel contact maken met de bemanning. Luisteraars maakten in de hele stad melding van een knal en konden voelen hoe hun huizen trilden. Het vliegtuig is veilig geland op Schiphol
in de winkel...quote:Op woensdag 10 november 2004 21:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar kan je de xbox downloaden?![]()
alsof je fysiek aanwezige apparaten kan downloadenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
in de winkel...
profiteurs instelling![]()
Moet je wel zoveel credits hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat perse doen, ik gebruik altijd test and tune, kost maar 10 credits.
ja met Apple kan het wel jaquote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alsof je fysiek aanwezige apparaten kan downloaden :')
misschien wel met een apple![]()
MAC OSX hebbenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alsof je fysiek aanwezige apparaten kan downloaden![]()
misschien wel met een apple![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja met Apple kan het wel ja
ben nu een nieuwe center speaker aan het downloaden...
kun je voor mij even die neon downenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja met Apple kan het wel ja
ben nu een nieuwe center speaker aan het downloaden...
en voor mij een 19" TFT schermpje?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kun je voor mij even die neon downen
gebruikt maakt van bugquote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef PeuRac het volgende:
* hermandeperman voelt zich klote![]()
waarom?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:21 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac voelt zich klote![]()
Ik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gebruikt maakt van bug
Ik 315quote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef BazzoS het volgende:
137 pk's nu
ik heb er 155, maar hij is nog niet optimaalquote:Op woensdag 10 november 2004 21:30 schreef BazzoS het volgende:
137 pk's nu
topic staat klaarquote:Op woensdag 10 november 2004 21:23 schreef zappa29 het volgende:
Ideetje voor volgende topic: 320 S Maserati
Om te voorkomen dat we met een gare BMW of Mercedes als topic opgescheept worden![]()
Je bedoelt 166 TI ??? dat is kwel, de TI heeft een strakker onderstel, en een van de mooiste velgen welke AR op t moment levertquote:Op woensdag 10 november 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
De happy hardcore top 100 is stoer
op m,n werk staat tegenwoordig een alfa 166 i1 uitvoering of zo kan dat?
Andere velgen ander onderstel en dat soort meuk?
N/A of FI?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik 315
en 13,2 als tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |