SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voelt goed hè?
A je to!
lekker daarvan gaan genieten vrijdag, Karin!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:58 schreef Karin het volgende:
Rena wat fijn dat het zo leuk was op je stage
Daniman welkom terug
Wij hebben zomaar spontaan een zaterdagavond oppas
Mijn schoonouders kwamen langs om Peet een bloemetje brengen voor het slagen van zijn motorrijbewijs. Ze hadden ook heel lief een kadootje meegenomen voor Sint Maarten voor Bram (zakje chips die hij zo lekker vind en een heel leuk boekje). Ze kwamen net rond badjestijd en Bram was helemaal onder de indruk van al die aandacht en liet al zijn kunstjes zienMijn schoonouders waren zo onder de indruk en "konden niet wachten tot het vrijdag was want dan konden ze weer een dagje tuttelen". Toen zei Peet dat als ze er zo'n lol in hadden ze hem ook best een nachtje mochten hebben, zaterdagavond ofzo? En daar had iedereen wel zin in
![]()
Nu nog verzinnen wat we gaan doen. Ik wil eigenlijk wel naar de nieuwe Bridget Jonesfilm, even naar de kroeg daarna. Heb er helemaal zin inTijd geleden dat Peet en ik samen een avondje uit waren.
ha die Jessie!! Het gaat nog steeds prima met de poesies hoorquote:Op dinsdag 9 november 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
He Daniman welkom terug!!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:33 schreef melonovy het volgende:
Hahahaha, wat erg zeg die Danny de leugenaar, hahahahahahaFuckaduck heb ik die hele serie gekeken behalve vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, minj vader werd vandaag weer gecatheteriseerd en ik moest even op bezoek in het ziekenhuis. Alles is gelukkig goed verlopen dus ik ben allang blij.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
zou het niet gewoon ongewoonte zijn? of een kwestie van verkeerd tillen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:18 schreef rena het volgende:
Volgens mij heb ik mijn rug bezeerd door het optillen van een zware baby![]()
Het was sowieso geen lichtgewicht, maar ik wist niet dat mijn lichaam zo kleinzerig is
![]()
ik ga gewoon morgen even vragen wat het ding moet kosten.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:21 schreef jessie het volgende:
Nee, maar nu welLady-wrb.
Vind t lief van je hoor. Ik zie ook genoeg leuke houten keukentjes maar die zijn allemaal boven de 50 euro. En als ik hem dan goedkoper zie zijn ze weer heel iel.
Als we er echt niet meer uit komen laat ik t ff weten
Da's toevallig, jij ook al ??quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:52 schreef daniman het volgende:![]()
Ik ben er weer!!! (vanaf thuis)
![]()
sorry was een beetje blij dat ik weer thuis kan internetten en computeren
daarvoor zal ik eerst het een en andere moeten installeren... dus dat komt nog welquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef jessie het volgende:
Ja doe me weer is wat foto's mailen als je tijd heb daniman!
Dat jochie is wel een olifantje jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
rena werk je met babyolifantjes ofzoZo te lezen heb je het wel erg naar de zin daar en dat is toch ook heel wat waard.
mijn computer heeft ook een naam, ben alleen in de naamgeving nou niet bepaald origineel geweestquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's toevallig, jij ook al ??
Had gister en vandaag wat probleempjes met Thirza (jawel, ik geef m'n computers namen) dus de hele dag bezig geweest alles erop opnieuw op aan het zetten . . .
Geen aflevering van gezien (en daar heel blij mee is). Zal wel niet al te lang duren voordat zijn 'keuze' met een nietje door de navel in een bekend konijnenblad staat . . .quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Danny, de miljonair.... ach het was wel grappig maar staat helemaal niet in vergelijking natuurlijk met een bezoek aan mijn paps in het ziekenhuis. Kheb wel de spoiler gelezen melonovy(ik kan niet zo goed tegen spoilers, die moet ik ALTIJD lezen van mezelf, soort dwangmatig gedrag
)
Mijn vader heeft in het begin van het jaar 4 bypasses gehad en was sindsdien nooit echt pijnvrij geweest. We waren bang dat de boel weer was dichtgeslibt zodat ie weer opengemaakt moest worden, maar het waren gelukkig niet zijn aders dus zal het iets anders zijn. De opluchting is dus meer dat zijn borstkas niet meer doorgezaagd moet worden
Hmm, laat me raden . . . 'daniel', 'daniman', 'poes' ??quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef daniman het volgende:
mijn computer heeft ook een naam, ben alleen in de naamgeving nou niet bepaald origineel geweest
als ik een netwerk had dan hadden mijn computers wel waf leukere namen gehad, maar met eentje is dat niet echt nodig.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmm, laat me raden . . . 'daniel', 'daniman', 'poes' ??![]()
als je @home hebt hebbie weinig keus =( al vind ik de bedrijfsnaam die ik heb wel weer oke:quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's toevallig, jij ook al ??
Had gister en vandaag wat probleempjes met Thirza (jawel, ik geef m'n computers namen) dus de hele dag bezig geweest alles erop opnieuw op aan het zetten . . .
Da's humor jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef daniman het volgende:
op mijn werk hebben ze southpark-namen voor de computers![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef Neva het volgende:
als je @home hebt hebbie weinig keus =( al vind ik de bedrijfsnaam die ik heb wel weer oke:
crappy software inc.![]()
TC zwijg
![]()
what part of ZWIJG didn't u understandquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef ThunderChild het volgende:![]()
![]()
prachtig
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef Rewimo het volgende:
Mijn computer heet meestal 'rotding'
Truste allemaal!
nee hoor, het is een plaatje dat hoort bij een beschrijving van een lampoin, maar niet een die hier gemaakt is.quote:Op woensdag 10 november 2004 09:02 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, wat een leuk icoontje heb je nu! Is dat een kunstwerk van Luca?
Vandaag is het weer wel verschrikkelijk slecht zeg..heb gewoon de lampen aan zo donker!quote:Morgen is het dan een hele andere dag met perioden met zon en het blijft droog. Het wordt 8 graden
In de wijk achter het huis van mn moeder liggen de scherpschutters op het dakquote:Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Hier is de rechtbank ontruimd na een dreigbrief dat er een bom zou zijn...ik woon er best vlakbij. Vriendje en ik zagen net al politie en ambulance die kant op gaan, tegen het verkeer in![]()
Het loopt behoorlijk uit de hand allemaalquote:Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Hier is de rechtbank ontruimd na een dreigbrief dat er een bom zou zijn...ik woon er best vlakbij. Vriendje en ik zagen net al politie en ambulance die kant op gaan, tegen het verkeer in![]()
Bedankt, maar ik vrees dat mijn vriend er geen zin in heeft. Ik liet hem gisteren dat keukentje zien en vroeg of hij niet zoiets kon maken. Zijn reactie: "We zouden toch dat keukentje van Ikea kopen". Ik vertel hem dat die keuken was uitverkocht en zijn reactie "Ze komen vast wel weer terug in de collectie".quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Livelink, mijn vader heeft vroeger een soortgelijk keukentje voor mij zelf gemaakt (hij heeft laatst opgebiecht dat hij in de hoop op een kleindochter vroeger de tekeningen nog heeft bewaard) Als jullie zelf willen gaan bouwen en je komt er niet uit, kan ik je dus misschien wel helpen!
Oeh echt? Gaaf, ga ik even kijken. Ik had alleen sneeuw op m'n auto, maar in Heerlen was het wit zei m'n collega.quote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Ah Syrena jij hebt de eerste sneeuw alweer gezien dus? Ik zag net al een topic met sneeuwfoto's uit Limburg van vandaag
Heb je een linkje? Ik ben aan het zoeken maar vind 'm niet. Ondertussen wel al een Duits mailtje vertaald en gelezen over een wazige psych, maar geen sneeuw....quote:Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Ah Syrena jij hebt de eerste sneeuw alweer gezien dus? Ik zag net al een topic met sneeuwfoto's uit Limburg van vandaag
Papierbak is wat groterquote:Op woensdag 10 november 2004 11:26 schreef Jelief het volgende:
ow en syrena, mooi dat het de papierbak was en niet de prullenbak...![]()
![]()
cool boo the miniature giant spacehamster van minkquote:Op woensdag 10 november 2004 09:11 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn putertje heet Boo, niet naar dat meisje uit monsters inc maar naar het hamstertje uit Baldur's Gate (mijn favoriete game).
Ik zag hem net bij Bart Smit staan voor 23.95. Zie ook dat hij daarvoor op www.bartsmit.com staat.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik wou voor Job voor zijn verjaardag dat ballending kopen dat vorig jaar speelgoed van het jaar was. Beetje vage omschrijving, maar Bram heeft er volgens mij ook één. Kost dat gewoon 37 euro. Nou, daar begin ik niet aan.
Go for the eyes, Boo! Go for the eyes!quote:Op woensdag 10 november 2004 12:25 schreef Neva het volgende:
[..]
cool boo the miniature giant spacehamster van minkbg is
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef Syrena het volgende:
Het gaat weer lekker in het land lees ik! Hier had het alleen maar gesneeuwd (een beetje).
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Go for the eyes, Boo! Go for the eyes!
Ik zie ze nu al voor me . . .quote:Op woensdag 10 november 2004 11:33 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens aan het werk gaan ofzoen dan open ik als de tijd rijp is wel een topic in R&P met "Hoe voorkom ik sex op de eerste date" of "Hoe kom ik van hem af?!" of "Hij wil geen sex op de tweede date!".
Ja hoor... Gil tegen die tijd maar ffquote:Op woensdag 10 november 2004 13:01 schreef Neva het volgende:
mag ik je als ik weer terug ben mailen spin even wat vraagjes over BG..![]()
Eén of ander invalletje, hier kan je meer over lezen . . .quote:Op woensdag 10 november 2004 13:07 schreef Jonnetje het volgende:
Wat gebeurt er nú weer in Nederland?
Wilyan zet net de tv per ongeluk aan... Allemaal ME en sluipschutters op daken in den Haag?
Dankje, dat dacht ik al! Dan ga ik vanavond wel snoep halen!quote:Op woensdag 10 november 2004 13:44 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoor Zabb, morgen, de 11e!
Vertaling voor de niet-friezen onder ons...quote:Bommelding op skoalle Drachten, 10-11-2004
Skoalle De Friese Poort oan de Leidyk yn
Drachten moast woansdei ûntromme wurde
fanwege in bommelding. De melding kaam
eefkes foar njoggen oere binnen. Op de
skoalle sitte tusken de 2500 en
trijetûzen bêrn. Om alve oere hinne is
it gebou wer frijjûn.
De eksplosive-oprommingstsjinst hat gjin
bom fûn. De plysje hat leararen ynset by
it sykjen nei de bom. De learlingen
binne nei hûs ta stjoerd en ha de rest
fan de dei frijkrigen.
Bron: Omrop Fryslân - Nijs/Nieuwsquote:Bommelding op school in Drachten, 10-11-2004
School De Friese Poort aan de Leidyk in
Drachten moest woensdag ontruimd worden
vanwege een bommelding. De melding kwam
even voor negen uur binnen. Op de
school zitten tussen 2500 en
drieduizend kinderen. Om ongeveer elf uur is
het gebouw weer vrij gegeven.
De explosieven-opruimingsdienst heeft geen
bom gevonden. De politie heeft leraren in gezet bij
het zoeken naar de bom. De leerlingen
zijn naar huis toe gestuurd en hebben de rest
van de dag vrijgekregen.
Dat ding valt nog wel mee, die van BE ramt zichtzelf met een hamer op d'r koppie . . .quote:Op woensdag 10 november 2004 15:27 schreef Beaker het volgende:
Karin je jompelmeisje doet raar![]()
Daarom bak ik altijd cake als ik alleen ben, kan ik lekker ongegeneerd beslag vretenquote:Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben koekjes gebakkenDe tweede lading zit in de oven.
Stiekem vinden we het deeg eigenlijk nog lekkerder dan de koekjes
Ja ik kijk ook al de hele dag, maar dat was niet echt slim. Ik heb mn tentamen van morgen nog niet geleerd en het essay wat dan ook af moet zijn is ook nog niet af.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:16 schreef Zabb het volgende:
Ik zit ook de hele tijd te kijken naar die tv-beelden, maar ik vraag me echt af waar dit allemaal heen gaat...![]()
Ik loop ff alle SC-topics per forum af. Had deze nog niet eerder gezien, vandaar.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef Rewimo het volgende:
Tnx Arcee, die eerste hadden we nog niet![]()
De OUD-topposter was al een paar dagen bekend
Ik had een guybrush een elain en mr.chuck of hoe heettie... Ik gebruikte alleen guybrush vandaar dat ik het niet weetquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmm, laat me raden . . . 'daniel', 'daniman', 'poes' ??![]()
Al gaf ik ze een naam, dan was het meestal ook nog van waar Elaine verstopt zat . . .
Karin, bedankt. Dat is wel een heel groot prijsverschil vergeleken met Intertoys. Nou vraag ik me af of dat wat ik gezien heb bij Intertoys wel hetzelfde was.quote:Op woensdag 10 november 2004 12:29 schreef Karin het volgende:
Ik zag hem net bij Bart Smit staan voor 23.95. Zie ook dat hij daarvoor op www.bartsmit.com staat.
En ik moet zeggen dat het wel een erg leuk ding is. Bram speelt er nog zeer regelmatig mee (of gooit er banaan in ofzo).
Heeft ie al een gereedschapsetje? Of een dokterssetje?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:52 schreef Karin het volgende:
Is ook nog een idee Luchtbel.
Maar ik ben ook nog op zoek naar een leuk Sint kadootje voor thuis. Moeilijk hoor dit. Bram heeft eigenlijk al veel te veel dus we willen een kleinigheidje doen, hij snapt het toch nog niet.
Ga nou eerst voor de 10% en dan kijk je pas naar de restquote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef LadyS het volgende:
nog 40 kilo te gaan
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef LadyS het volgende:
nog 40 kilo te gaan
Zeg moet ik je nu weer op je kop komen gevenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef LadyS het volgende:
nog 40 kilo te gaan
Ben net achter de pc, had me wel gigantisch verslapenquote:Op donderdag 11 november 2004 10:07 schreef Anitra het volgende:
Ligt iedereen nog te slapen?
Ik zit al vanaf half 8 op mijn werkquote:Op donderdag 11 november 2004 10:07 schreef Anitra het volgende:
Ligt iedereen nog te slapen?
Om half 8 hebben wij al een halve dagtaak achter de rugquote:Op donderdag 11 november 2004 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
half 8??? da's onchristelijk! toen lagen luca en ik nog naar het sinterklaasjournaal te kijken vanuit bed
Ik ook, net zoals half 10!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:18 schreef moussy het volgende:
Jessie, hoeveel broeken heb je al genaait?
Om half acht lagen wij nog te slapen, net als om half 9
Naar de kapper?quote:Op donderdag 11 november 2004 10:33 schreef Sugar het volgende:
Wie weet er iets te doen voor mij? Ik ben alleen.
Maria komen showen!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:33 schreef Sugar het volgende:
Wie weet er iets te doen voor mij? Ik ben alleen.
Oh sorry, verkeerd begrepen!quote:Op donderdag 11 november 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
Hehe, Zabb, dat zou je wel willen, he?
Maar ik zei toch al: ik ben alleen!![]()
Hoezo, is het echt niet meer te herstellen dan? Face to face, bedoel ik!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:11 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren een msn-ruzie gehad. En weer een vriendschap midner. Gaat goed, hè, met mij en vriendinnen?![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef Sugar het volgende:
Miss_D, nee, schijnbaar niet! weer ging het erover dat ik door sommige dingen die ik doe (en niet doe) te weinig haar vriendin ben en zij meer verwacht en niets kan met wat ik doe. En vooral niet met het feit dat ik me er niet van bewust was en haar helemaal niet wilde kwetsen. had het gewoon beetje druk met een baby enzo...![]()
Beaker en Anitra! Jullie zijn toch al mijn vriendinnetjes?!![]()
Ehm... heel egoistisch? Soms niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Beaker het volgende:
Kan ze niet begrijpen dat je met hele andere dingen bezig bent?
Dat vind ik net zo erg als dat iemand gaat zitten pjoeteren!!quote:Op donderdag 11 november 2004 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... heel egoistisch? Soms niet.
-vriendin-
Meld je ziekquote:Op donderdag 11 november 2004 12:10 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb een vriendin die nog thuiswoont bij pa en moe en ze denkt dat wanneer ze me belt, ik voor haar in de houding spring om mee uit te gaan, te gaan winkelen, dagjes naar de kerstmarkt te gaan en weet ik veel wat nog meer. Ik zit er ernstig aan te denken die vriendschap af te kappen want ik krijg het niet aan haar verstand gepeuterd dat ik twee kinderen heb en geen zin heb in een groot kind erbij
Zaterdag weer werken en ik heb geen zin, een collega is vrij want ze heeft feest dus ik sta alleen met m`n baas. Zaterdag is ook intocht van Sinterklaas en daar had ik veeeeeeel liever heengegaan
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat ik nog in mijn proeftijd zit?quote:Op donderdag 11 november 2004 12:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Meld je ziek![]()
Kan je lekker bankhangen met je kindertjes, met veel kruidnoten en chocolademelk
quote:Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef Sugar het volgende:
Miss_D, nee, schijnbaar niet! weer ging het erover dat ik door sommige dingen die ik doe (en niet doe) te weinig haar vriendin ben en zij meer verwacht en niets kan met wat ik doe. En vooral niet met het feit dat ik me er niet van bewust was en haar helemaal niet wilde kwetsen. had het gewoon beetje druk met een baby enzo...![]()
Beaker en Anitra! Jullie zijn toch al mijn vriendinnetjes?!![]()
Het is gezonde tegenzinquote:Op donderdag 11 november 2004 12:39 schreef jessie het volgende:
He je begint al lekker met geen zin hebben coolbabeKan het me voorstellen hoor.
Ik vind het juist heel goed dat je lekker alles afgehouden hebt en lekker de tijd voor jezelf en voor Maria genomen hebtquote:Op donderdag 11 november 2004 12:42 schreef Sugar het volgende:
Jullie zijn lief.
Eerlijk gezegd ligt het er helemaal niet aan dat je met kinderen lastiger dingen doet die je vroeger wel deed. Ik heb gewoon iedereen afgehouden in de eerste periode na de bevalling. En haar op een gegeven moment wel weer iets praktisch gevraagd over school (bijvoorbeeld). Voor haar niet leuk en gaf haar het gevoel dat we ongelijkwaardig met elkaar omgaan. Dit heb ik dus al eerder gehad...Ik ben er best verdrietig over eigenlijk.
Ik vind eigenlijk dat je het best heel egoistisch op schrijft Anitra.quote:Op donderdag 11 november 2004 12:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel goed dat je lekker alles afgehouden hebt en lekker de tijd voor jezelf en voor Maria genomen hebtEn het komt misschien raar over voor haar dat je haar voor iets praktisch wel nodig had en daarvoor niet, maar jij heb lekker de tijd genomen voor Maria en dat is heerlijk toch? En als dan het "normale" leven weer begint te trekken aan je, ja dan heb je ineens anderen nodig en als hun dat niet kunnen begrijpen dan is dat hun probleem toch? zegt zij makkelijke terwijl ze het zelf ook niet kan
En ik begrijp donders goed dat je je er verdrietig om voelt. Ik ga duimen dat het weer goed gaat komen
Weet je wat het wel is? Ik bedoel niet iemand hier in het bijzonder, maar meer in het algemeen: mensen hebben met een kindje vaak helemaal geen trek in zo'n onderneming. Het boeit me niks als iemand lang bezig is om alles mee te nemen enz., als ik gebeld word door een vriendin laat ik namelijk ook niet alles op stel en sprong uit mijn handen vallen, maar meer dat mensen gewoon totaal geen zin in de reis hebben. Mijn nichtjes wo(o)n(d)en allemaal hooguit drie kwartier van ons af, een uurtje misschien inclusief inpakken van de kids. Ik moe(s)t ongeveer 2 1/2 uur reizen om er te komen! Toch was het: 'Ah, joh, kom maar hier heen, veel makkelijker'. Gelukkig hebben we dat toen gewoon uitgesproken, maar moeilijk is het soms wel. Van mijn ex-overbuuf met een tweeling van nog geen één en een zoontje van twee kan ik het heel goed begrijpen hoor, maar van sommige anderenquote:Op donderdag 11 november 2004 12:31 schreef Anitra het volgende:
Je kan niet meer 1,2,3 klaar staan om ff te gaan shoppen of ergens naar toe te gaan, nee je moet eerst de luiertas vol pakken, alles 30x controleren, dan autostoel pakken, kinderwagen mee, dan nogmaals alles controleren en net als jij de deur uit wil dan word die kleine wakker en blijkt het etenstijd te zijn.
Laat een henna-tattoo zetten bij Luca en zeg dat-ie echt isquote:Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even mijn gal spuwen?
luca's vriendje had vorige keer al een kopie van luca's kapsel. en nu heeft luca stekeltjes.
drie maal raden waarmee vriendjelief vandaag mee aan kwam zeilen op school
ik kan niemand verbieden om naar de kapper te gaan, maar frappant is het wel en al helemaal niet origineel
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat een henna-tattoo zetten bij Luca en zeg dat-ie echt is![]()
Nee, ff serieus, gewoon jammer, geen idee wat je eraan zou kunnen doen. Misschien de moeder aanspreken op een niet al te serieuze toon?
Hadden we daar al foto's van ergens?! Ik was er gister al op aan het azen eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Sugar het volgende:
Dat vind ik ook, Miss_D! Sommige mensen doen gewoon ingewikkeld!
Ik heb gisteren spontaan, ineens om elf uur besloten dat ik Jolie en Luchtbel wel eens wilde zien! En hup, Maria gepakt, 10 minuten in bus en maarliefst twee uur in de trein en we waren er! Terugweg hetzelfde, weer 2 uur met de trein. Maar ik vind het juist leuk om wel spontaan dingen te blijven doen. En natuurlijk vind ik mezelf dan ook gewoon rete-stoer!![]()
![]()
Dat vind ik ook stoerquote:Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Sugar het volgende:
Dat vind ik ook, Miss_D! Sommige mensen doen gewoon ingewikkeld!
Ik heb gisteren spontaan, ineens om elf uur besloten dat ik Jolie en Luchtbel wel eens wilde zien! En hup, Maria gepakt, 10 minuten in bus en maarliefst twee uur in de trein en we waren er! Terugweg hetzelfde, weer 2 uur met de trein. Maar ik vind het juist leuk om wel spontaan dingen te blijven doen. En natuurlijk vind ik mezelf dan ook gewoon rete-stoer!![]()
![]()
Ja! In fototopic! Waar ze horen,quote:Op donderdag 11 november 2004 13:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hadden we daar al foto's van ergens?! Ik was er gister al op aan het azen eigenlijk
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn nichtjes wo(o)n(d)en allemaal hooguit drie kwartier van ons af, een uurtje misschien inclusief inpakken van de kids.
Dat ik een auto had kwam ik overal en nergens, nu ben ik heel erg beperkt op het durrup. dat vind ik wel jammer.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef lady-wrb het volgende:
o dat is helemaal handig! luca was helaas niet zo'n draagzak type. en nu nog houdt hij van gereden worden. (achterop de fiets of in de auto) die gaat later vast ook met de auto naar de brievenbus
Nou ja, laat het een uur zijn dan. Dan nog zijn ze er sneller dan ik met de trein! En dat zagen ze zelf ook wel in, en toen ze eenmaal die reis gemaakt hadden, viel het ook wel mee, dat zeggen ze tenminste, dus dat geloof ik maar gewoonquote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben alleen al een uur kwijt aan organisatie voor ik naar bijv. mijn ouders ga, dit is toch wel erg simpel gedacht hoor. Als ik alleen al boodschappen ga doen met 2 kinderen, lopend, ben ik al een half uur aan het hannessen, op een goede dag.
Als ik naar mn ouders ga, gaan er pyama's mee, omdat ze daar altijd douchen, in de auto gaan en ik ze thuis zo over kan leggen.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik had altijd gewoon een tas met standaardingen staan: flesje, dosis melkpoeder, doekjes, reisverpakking billendoekjes en wat luiers evt. fruithapje/koekje.
stond altijd voor het grijpen, dus weinig georganiseer....
ja dat zekerquote:Op donderdag 11 november 2004 13:41 schreef Karin het volgende:vooral dat schijten is zeer herkenbaar
![]()
Casquote:Op donderdag 11 november 2004 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat zeker
als ik luca al in de draagzak had, kotste die altijd bij de voordeur in mijn nek. herkent iemand dat ook toevallig?
Hihi, dat doet me ergens aan denken:quote:Op donderdag 11 november 2004 13:53 schreef jessie het volgende:
Hahahahaahahahaha ook herkenbaar Rewimo.
Of je hoort "" een ongelukje geeft niks, kan gebeuren" Dan weet je ook hoe laat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |