abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:35:13 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_23200806
Het Speeltuinbankje deel 159 (OUD slowchattopic)

Het Speeltuinbankje, waar je 'alles' kwijt kan wat niet ergens anders kan of past.

Mag hier dan alles?
Nee, hier mag niet alles.
Het is niet de bedoeling dat we topics vol krijgen met 1 of 2-mans gesprekken, ook geen hele goedemorgen-welterusten reeksen. Voor dat soort dingen hebben we mail, msn en soms Onzin…

Ja, maar...
Lekke band? Ja hoor, kan je hier best posten.
Teen gestoten? Ook dan kan...
En ook het nieuwe behangetje, de nieuwe auto, de verbouwing, de verhuizing, nieuwe kleren, vakantie etc. etc.

Ja, maar...
Ik heb zo'n lekker kipgerecht gegeten! Iemand het recept hebben? Ik heb het in CUL geplaatst. Dit is het linkje...
Kl*te computer... Hij doet het niet! Ik baal! Ik ga in DIG eens kijken of iemand me kan helpen.
Kijk, hier is een foto'tje van mijn nieuwe poesje... De rest staat in Flora & Fauna
Ik ben 4 kilo afgevallen!!!!!!!! Ik hou een heel verslag bij in LIF Ja, ook door sporten ja, dat schema staat daar ook.

Ja, maar... Eigenlijk is de rest van Fok ook best leuk en interessant.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lois op 09-11-2004 20:39:24 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator dinsdag 9 november 2004 @ 20:40:59 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23200966
Livelink staat dat ballending niet op marktplaats ofzo, zodat je hem voor veel minder kan kopen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 9 november 2004 @ 20:42:57 #3
37150 livelink
pi_23201023
Ja, daar ga ik nog even naar kijken. Hetzelfde geldt ook voor een keukentje. Maar heel stiekem vind ik het toch leuker om het nieuw te geven, maar ja met dit soort prijzen kan dat gewoon niet meer.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 20:49:22 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23201227
ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar ik kan er toch moeilijk een mailtje aan wagen:

beefcake, heb je mijn mail ontvangen?
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 20:50:30 #5
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23201260
goh wat jammer livelink, had ik het maar eerder geweten, hier hebben we een paar maanden geleden zo'n berchet keukentje zo bij het vuil gezet, compleet met de hele zooi.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2004 @ 21:04:50 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23201654
livelink, kijk eens hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:23:36 #7
37150 livelink
pi_23202224
Inderdaad jammer lady-wrb. Hopelijk heeft iemand hem nog weggesleept bij het groot vuil en heeft een ander kindje er nu plezier van.

Rewimo, dit keukentje van die madeliefsite is eigenlijk precies wat ik zoek. Misschien kan mijn vriend wel zelf zoiets maken. Hij is er handig genoeg voor. Het is inderdaad de bedoeling dat wij haar keukentje bij onze eigen keuken plaatsen, zodat het echt net echt voelt.

pi_23202542
Hahahaha, wat erg zeg die Danny de leugenaar, hahahahahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 21:39:06 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23202718
wat is het hier toch stil, waar is iedereen?
pi_23202889
Melonovy, ik heb het net ook gezien! Ik vind het maar een raar einde hoor!
pi_23202968
Dinsdagavond is toch zo'n vrouwenavond op net5 ofzo, ik heb een kennis die ik neit mag bellen op dinsdagavond, want dat is haar avond en brengt ze in bed door met een pot thee en veel chocolade en dan maar zwijmelen bij al die series. HAHAHA
Volgens mij zitten er hier meer van die dames die op dinsdagavond even niet aan fok denken...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2004 @ 21:49:14 #12
13151 crew  Rewimo
pi_23203019
Ik ben er hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23203082
Ik ben dr ook hoor
En pffff die Danny. Maar toch heeft die wel een lekker koppie
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 9 november 2004 @ 21:52:27 #14
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23203098
Ik ben er weer!!! (vanaf thuis)

sorry was een beetje blij dat ik weer thuis kan internetten en computeren
patat ftw :)
pi_23203117
Ik ben er ook, zit cleb bootcamp te kijken, das best funzei zij op een gniepige manier
pi_23203172
He Daniman welkom terug!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 9 november 2004 @ 21:58:29 #17
2628 Karin
pi_23203310
Rena wat fijn dat het zo leuk was op je stage

Daniman welkom terug

Wij hebben zomaar spontaan een zaterdagavond oppas
Mijn schoonouders kwamen langs om Peet een bloemetje brengen voor het slagen van zijn motorrijbewijs. Ze hadden ook heel lief een kadootje meegenomen voor Sint Maarten voor Bram (zakje chips die hij zo lekker vind en een heel leuk boekje). Ze kwamen net rond badjestijd en Bram was helemaal onder de indruk van al die aandacht en liet al zijn kunstjes zien Mijn schoonouders waren zo onder de indruk en "konden niet wachten tot het vrijdag was want dan konden ze weer een dagje tuttelen". Toen zei Peet dat als ze er zo'n lol in hadden ze hem ook best een nachtje mochten hebben, zaterdagavond ofzo? En daar had iedereen wel zin in

Nu nog verzinnen wat we gaan doen. Ik wil eigenlijk wel naar de nieuwe Bridget Jonesfilm, even naar de kroeg daarna. Heb er helemaal zin in Tijd geleden dat Peet en ik samen een avondje uit waren.
pi_23203616
Oeh dat is lekker Karin!!!
pi_23203793
Ik ben er ook hoor. Beetje druk enzo, en TV-Makelaar gekeken en ja..Ik heb ook een stukje Danny de leugenaar gezien. Volgende week nog een aflevering over hoe het met ze is afgelopen enzo!

Leuk Karin!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:12:53 #20
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23203794
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:58 schreef Karin het volgende:
Rena wat fijn dat het zo leuk was op je stage

Daniman welkom terug

Wij hebben zomaar spontaan een zaterdagavond oppas
Mijn schoonouders kwamen langs om Peet een bloemetje brengen voor het slagen van zijn motorrijbewijs. Ze hadden ook heel lief een kadootje meegenomen voor Sint Maarten voor Bram (zakje chips die hij zo lekker vind en een heel leuk boekje). Ze kwamen net rond badjestijd en Bram was helemaal onder de indruk van al die aandacht en liet al zijn kunstjes zien Mijn schoonouders waren zo onder de indruk en "konden niet wachten tot het vrijdag was want dan konden ze weer een dagje tuttelen". Toen zei Peet dat als ze er zo'n lol in hadden ze hem ook best een nachtje mochten hebben, zaterdagavond ofzo? En daar had iedereen wel zin in

Nu nog verzinnen wat we gaan doen. Ik wil eigenlijk wel naar de nieuwe Bridget Jonesfilm, even naar de kroeg daarna. Heb er helemaal zin in Tijd geleden dat Peet en ik samen een avondje uit waren.
lekker daarvan gaan genieten vrijdag, Karin!!!
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:13:36 #21
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23203817
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:54 schreef jessie het volgende:
He Daniman welkom terug!!!!!
ha die Jessie!! Het gaat nog steeds prima met de poesies hoor
pi_23203870
Ja doe me weer is wat foto's mailen als je tijd heb daniman!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:17:19 #23
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23203957
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:33 schreef melonovy het volgende:
Hahahaha, wat erg zeg die Danny de leugenaar, hahahahahaha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuckaduck heb ik die hele serie gekeken behalve vanavond Maar ja, minj vader werd vandaag weer gecatheteriseerd en ik moest even op bezoek in het ziekenhuis. Alles is gelukkig goed verlopen dus ik ben allang blij.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:17:21 #24
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23203960
he jessie, heb je mijn berichtje nog gezien? (in het vorige deel geloof ik)
pi_23203982
Dat is wel weer eens lekker he Karin, een avondje uit. Veel plezier alvast!

Daniman, welkom terug!

Slaapmeisje, fijn dat het goed is verlopen voor je vader, ben het even kwijt maar wat had hij ook alweer?

Die keukentjes zijn leuk, ze kunnen er zo lang mee frummelen en mee spelen

Volgens mij heb ik mijn rug bezeerd door het optillen van een zware baby Het was sowieso geen lichtgewicht, maar ik wist niet dat mijn lichaam zo kleinzerig is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:18:49 #26
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23204007
Gelukkig dat het goed ging met je vader Slaapmeisje. Hij is nogal aan het sukkelen met zijn gezondheid toch?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:18:52 #27
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23204011
dat is veel belangrijker dan zo'n flutaflevering hoor slaapmeisje.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:20:04 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23204044
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:18 schreef rena het volgende:

Volgens mij heb ik mijn rug bezeerd door het optillen van een zware baby Het was sowieso geen lichtgewicht, maar ik wist niet dat mijn lichaam zo kleinzerig is
zou het niet gewoon ongewoonte zijn? of een kwestie van verkeerd tillen?
pi_23204094
Nee, maar nu wel Lady-wrb.
Vind t lief van je hoor. Ik zie ook genoeg leuke houten keukentjes maar die zijn allemaal boven de 50 euro. En als ik hem dan goedkoper zie zijn ze weer heel iel.
Als we er echt niet meer uit komen laat ik t ff weten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23204141
Ja, slaapmeisje, das ook lekker... Je hebt toch niet mijn spoiler gelezen he?

Karin, heerlijk joh, even een avondje stappen! Geniet er van!

Daniman, leuk dat je er weer bent!

Rena, Je moet ook klein beginnen, dan kunnen je spieren wennen aan het gewicht wat alleen maar zal toennemen, sterkte hoor!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23204156
Ik ben niet echt gewend om "zware" dingen te tillen, dus die baby was al zwaar voor mijn rug denk ik (ben wel lui ja ). Ik zal er eens op letten hoe ik til want daar had ik nog niet eens aan gedacht.
And you know I might
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:25:56 #32
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23204349
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:21 schreef jessie het volgende:
Nee, maar nu wel Lady-wrb.
Vind t lief van je hoor. Ik zie ook genoeg leuke houten keukentjes maar die zijn allemaal boven de 50 euro. En als ik hem dan goedkoper zie zijn ze weer heel iel.
Als we er echt niet meer uit komen laat ik t ff weten
ik ga gewoon morgen even vragen wat het ding moet kosten.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:30:37 #33
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23204530
Danny, de miljonair.... ach het was wel grappig maar staat helemaal niet in vergelijking natuurlijk met een bezoek aan mijn paps in het ziekenhuis. Kheb wel de spoiler gelezen melonovy (ik kan niet zo goed tegen spoilers, die moet ik ALTIJD lezen van mezelf, soort dwangmatig gedrag )

Mijn vader heeft in het begin van het jaar 4 bypasses gehad en was sindsdien nooit echt pijnvrij geweest. We waren bang dat de boel weer was dichtgeslibt zodat ie weer opengemaakt moest worden, maar het waren gelukkig niet zijn aders dus zal het iets anders zijn. De opluchting is dus meer dat zijn borstkas niet meer doorgezaagd moet worden

rena werk je met babyolifantjes ofzo Zo te lezen heb je het wel erg naar de zin daar en dat is toch ook heel wat waard.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_23204648
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 21:52 schreef daniman het volgende:
Ik ben er weer!!! (vanaf thuis)

sorry was een beetje blij dat ik weer thuis kan internetten en computeren
Da's toevallig, jij ook al ??

Had gister en vandaag wat probleempjes met Thirza (jawel, ik geef m'n computers namen) dus de hele dag bezig geweest alles erop opnieuw op aan het zetten . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:35:22 #35
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23204666
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:14 schreef jessie het volgende:
Ja doe me weer is wat foto's mailen als je tijd heb daniman!
daarvoor zal ik eerst het een en andere moeten installeren... dus dat komt nog wel (bovendien heb ik de laatste tijd haast geen foto's meer van ze gemaakt)
pi_23204700
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
rena werk je met babyolifantjes ofzo Zo te lezen heb je het wel erg naar de zin daar en dat is toch ook heel wat waard.
Dat jochie is wel een olifantje ja maar wel een lekker spekkerdje Heel erg spekkige beentjes zo lief. Maar die meisjes zijn juist weer kleine poppetjes, die til ik voortaan wel denk ik En ik heb het er inderdaad al naar mijn zin na 1 dag hopelijk blijft het zo.

Maar vandaag wel veel meegemaakt wat indruk op me gemaakt heeft (zie bijvoorbeeld ook het Kinder Praatjes topic ) zoals toen ik dat kleine ventje de fles mocht geven Heel erg leuk om te doen.

Sterkte met je vader ook, hopelijk knapt hij gauw weer helemaal op.
And you know I might
pi_23204717
Karin, wij gaan dit weekend ook misschien naar Bridget Jones!!

Slaapmeisje, wat vervelend! Mijn oma zou gisteren ook een hartkatheterisatie krijgen, maar die ging ineens niet door omdat ze er vorig jaar al een gehad had! Vandaag zou ze nog wel een fietstest moeten doen!
pi_23204723
Kan me de opluchtig zeker voorstellen slaapmeisje, en idd dit is echt veel belangrijker dan die Danny en zijn leugens en de huppeltjes er om heen. Sterkte met je paps!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:37:45 #39
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23204767
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Had gister en vandaag wat probleempjes met Thirza (jawel, ik geef m'n computers namen) dus de hele dag bezig geweest alles erop opnieuw op aan het zetten . . .
mijn computer heeft ook een naam, ben alleen in de naamgeving nou niet bepaald origineel geweest

als ik een netwerk had dan hadden mijn computers wel waf leukere namen gehad, maar met eentje is dat niet echt nodig.
pi_23204778
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Danny, de miljonair.... ach het was wel grappig maar staat helemaal niet in vergelijking natuurlijk met een bezoek aan mijn paps in het ziekenhuis. Kheb wel de spoiler gelezen melonovy (ik kan niet zo goed tegen spoilers, die moet ik ALTIJD lezen van mezelf, soort dwangmatig gedrag )

Mijn vader heeft in het begin van het jaar 4 bypasses gehad en was sindsdien nooit echt pijnvrij geweest. We waren bang dat de boel weer was dichtgeslibt zodat ie weer opengemaakt moest worden, maar het waren gelukkig niet zijn aders dus zal het iets anders zijn. De opluchting is dus meer dat zijn borstkas niet meer doorgezaagd moet worden
Geen aflevering van gezien (en daar heel blij mee is). Zal wel niet al te lang duren voordat zijn 'keuze' met een nietje door de navel in een bekend konijnenblad staat . . .

Beterschap/sterke voor/met je vader . . .

[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderChild op 09-11-2004 22:42:13 (kwoot ging ff vout) ]
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:41:45 #41
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23204904
Livelink, mijn vader heeft vroeger een soortgelijk keukentje voor mij zelf gemaakt (hij heeft laatst opgebiecht dat hij in de hoop op een kleindochter vroeger de tekeningen nog heeft bewaard) Als jullie zelf willen gaan bouwen en je komt er niet uit, kan ik je dus misschien wel helpen!

pi_23205137
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef daniman het volgende:
mijn computer heeft ook een naam, ben alleen in de naamgeving nou niet bepaald origineel geweest

als ik een netwerk had dan hadden mijn computers wel waf leukere namen gehad, maar met eentje is dat niet echt nodig.
Hmm, laat me raden . . . 'daniel', 'daniman', 'poes' ??

Al gaf ik ze een naam, dan was het meestal ook nog van waar Elaine verstopt zat . . .
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:57:21 #43
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23205491
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

op mijn werk hebben ze southpark-namen voor de computers
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:01:38 #44
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23205670
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

als je @home hebt hebbie weinig keus =( al vind ik de bedrijfsnaam die ik heb wel weer oke:

crappy software inc.

TC zwijg
pi_23205717
Rena, misschien had je je rug gedraaid terwijl je hem oppakte? Heb ik dus wel eens gehad met Myrthe.. en bukken met haar in de buikdrager om de was uit de wasmachine te halen is ook niet slim.
pi_23205906
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:57 schreef daniman het volgende:
op mijn werk hebben ze southpark-namen voor de computers
Da's humor ja
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:01 schreef Neva het volgende:
als je @home hebt hebbie weinig keus =( al vind ik de bedrijfsnaam die ik heb wel weer oke:

crappy software inc.

TC zwijg
prachtig
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 november 2004 @ 23:09:18 #47
13151 crew  Rewimo
pi_23205954
Mijn computer heet meestal 'rotding'

Truste allemaal!
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:09:48 #48
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23205977
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef ThunderChild het volgende:

prachtig
what part of ZWIJG didn't u understand
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:12:48 #49
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23206089
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:09 schreef Rewimo het volgende:
Mijn computer heet meestal 'rotding'

Truste allemaal!
LOL

trusten Rewimo
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:16:33 #50
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23206235
Ik zla even verduidelijken : http://members.home.nl/y.pullens/oops.jpg

zou de naam stiekem toch kloppen
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:22:15 #51
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23206453
trusten luitjes

(sorry dat dit niet meer is geworden dan een slowchat-type post, maar ik wist verder niks te zeggen nu...)
pi_23210732
Zo goedemorgen.
Ik ga zo op naar de aldi voor de naamachines.
Ik zorg dat ik er om 9 uur staat. Ik moet en zal met die dingen naar buiten komen
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 08:12:10 #53
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 08:18:58 #54
13151 crew  Rewimo
pi_23210805
Naaimachines? Hoeveel ga je er kopen dan?
pi_23210819
Hahahahahaha ik koop die zaak leeg joh
Nee ook 1 voor knor.
Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23211004
Jessie have fun schop ze maar allemaal aan de kant, die machines zijn voor jou

Wie had er hier van de week griep? Wil die dat voortaan bijzich houden? Het is een tijd geleden dat ik wakker werd en moest spugen. Blegh, zo maar eens tempen
pi_23211025
Beterschap Anitra

Ik moet zo weer naar mijn stage, maar mijn rug is helemaal stijf en pijnlijk Maar goed, ik zal het wel redden met tillen enzo hoop ik
And you know I might
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 08:52:22 #58
13151 crew  Rewimo
pi_23211052
Beterschap, Anitra!

Rena, vraag even of ze je uit willen leggen hoe je de kinderen het beste kunt tillen. Daar zijn vast foefjes voor
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 08:52:43 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_23211056
Ze is al weg natuurlijk

Soms willen ze ook wel eens naar een ander filiaal bellen en ze dan daar voor je vasthouden als ze er niet meer zijn.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23211063
Ja, want als ik dit blijf houden gaat het niet werken denk ik Doet best wel zeer.
And you know I might
  woensdag 10 november 2004 @ 08:59:06 #61
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23211129
Jessie staat NU dus voor de Aldi, nog 1 minuut en ze kan gaan rennen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 09:02:17 #62
13151 crew  Rewimo
pi_23211165
lady-wrb, wat een leuk icoontje heb je nu! Is dat een kunstwerk van Luca?
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 09:07:30 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_23211215
Ze staat nu bij de kassa
pi_23211219
Zo, zou Jessie al bij de kassa staan met haar buit ?!

Overigens heet mijn computer Motormeisje (naar Hans Teeuwen) en die van mijn vader Motorman (afgekeken van mijn pc-naam en hij rijdt wel motor).

Ik wil dat mijn pc op het werk ook een Southparknaam heeft !! Beefcake !! (Hoewel, is misschien meer een idee voor een servernaam )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 november 2004 @ 09:11:14 #65
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23211262
Mijn putertje heet Boo, niet naar dat meisje uit monsters inc maar naar het hamstertje uit Baldur's Gate (mijn favoriete game).

Mijn Imac heette Besje Omdathij bosbessenblauw was en een oud Besje.
  woensdag 10 november 2004 @ 09:14:24 #66
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23211299
Mijn computer heet computer
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 09:16:25 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_23211323
Mijn pjoeter is een deel van mij, dus heeft mijn naam meegekregen

pi_23211394
Mijn peeceetje heet clauwheee
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 09:24:08 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23211438
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:02 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, wat een leuk icoontje heb je nu! Is dat een kunstwerk van Luca?
nee hoor, het is een plaatje dat hoort bij een beschrijving van een lampoin, maar niet een die hier gemaakt is.

is er trouwens al een weersvoorspelling voor morgen?
pi_23211583
lady-wrb: Van teletekst:
quote:
Morgen is het dan een hele andere dag met perioden met zon en het blijft droog. Het wordt 8 graden
Vandaag is het weer wel verschrikkelijk slecht zeg..heb gewoon de lampen aan zo donker!
pi_23211601
Hier is de rechtbank ontruimd na een dreigbrief dat er een bom zou zijn...ik woon er best vlakbij. Vriendje en ik zagen net al politie en ambulance die kant op gaan, tegen het verkeer in

† In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 09:33:45 #72
7074 moussy
kuttekop
pi_23211620
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Hier is de rechtbank ontruimd na een dreigbrief dat er een bom zou zijn...ik woon er best vlakbij. Vriendje en ik zagen net al politie en ambulance die kant op gaan, tegen het verkeer in

In de wijk achter het huis van mn moeder liggen de scherpschutters op het dak
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 09:38:20 #73
13151 crew  Rewimo
pi_23211703
Morgen gelukkig droog dus
pi_23211714
Dit gaat allemaal wel een beetje de verkeerde kant op..Hier zijn de kogelvrije vesten ook gearriveerd hoor ik net. De Explosieven Opruimingsdienst is onderweg naar Groningen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 09:39:30 #75
13151 crew  Rewimo
pi_23211727
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:32 schreef clauwheee het volgende:

Het loopt behoorlijk uit de hand allemaal Nog even en iedereen wordt met wantrouwen bekeken...
  woensdag 10 november 2004 @ 10:04:55 #76
37150 livelink
pi_23212219
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Livelink, mijn vader heeft vroeger een soortgelijk keukentje voor mij zelf gemaakt (hij heeft laatst opgebiecht dat hij in de hoop op een kleindochter vroeger de tekeningen nog heeft bewaard) Als jullie zelf willen gaan bouwen en je komt er niet uit, kan ik je dus misschien wel helpen!

Bedankt, maar ik vrees dat mijn vriend er geen zin in heeft. Ik liet hem gisteren dat keukentje zien en vroeg of hij niet zoiets kon maken. Zijn reactie: "We zouden toch dat keukentje van Ikea kopen". Ik vertel hem dat die keuken was uitverkocht en zijn reactie "Ze komen vast wel weer terug in de collectie".
Daarmee werd mij wel duidelijk dat hij er geen zin in had. Wij gaan dus definitief voor het Ikea-keukentje. Hopelijk is hij snel weer leverbaar.
  woensdag 10 november 2004 @ 10:08:14 #77
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23212296
Livelink, misschien kun jij zelf een keukentje maken? En vrouw kan toch ook timmeren en zagen? Kun je precies bepalen hoe het eruit ziet. Dat vind ik nou weer zo fijn aan zelf doen
pi_23212303
Hier is het volgens mij weer redelijk rustig..er is een pakketje gevonden en door de EOD meegenomen.
  woensdag 10 november 2004 @ 10:11:04 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_23212356
quote:
Op woensdag 10 november 2004 10:08 schreef clauwheee het volgende:
Hier is het volgens mij weer redelijk rustig..er is een pakketje gevonden en door de EOD meegenomen.
Mooi! Is mijn zus ook weer veilig
  woensdag 10 november 2004 @ 10:26:55 #80
37150 livelink
pi_23212708
Helaas heb ik twee linkerhanden en de bijbehorende creativiteit. Ik ben op de kleuterschool al gezakt op binnen de lijntjes kleuren en dat kan ik nog steeds niet. Het is heel erg, maar ik kan dus echt niet eens de meest simpele kinderwerkjes in elkaar knutselen.
Je zult mij dus ook nooit in een creativiteitstopic tegenkomen. Ik baal er wel van, want het zou zo veel makkelijker zijn als ik ook zoiets zou kunnen.
pi_23212748
Het gaat weer lekker in het land lees ik! Hier had het alleen maar gesneeuwd (een beetje).

Ik ben een verjaardagscadeau voor mijn moeder aan het binnenhengelen.... liedjes vn John Denver
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_23212840
Ah Syrena jij hebt de eerste sneeuw alweer gezien dus? Ik zag net al een topic met sneeuwfoto's uit Limburg van vandaag
pi_23212859
He Moussy, dat is ook geen prettige gedachte.
  woensdag 10 november 2004 @ 10:34:01 #84
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23212861
Sneeuw?
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 10:35:57 #85
43556 miss_dynastie
pi_23212905
Hier alleen regen.... heel veel regen
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 10:37:35 #86
81992 Githa
pi_23212951
Ik wil ook sneeuw
pi_23213006
* Anitra houd niet van dingen die koud of nat zijn en uit de lucht komen vallen

Hier trouwens regen en regen enneh... regen
pi_23213023
Goedenmorgen!

Ik ben alweer terug van school, heb even tentamen gemaakt!
pi_23213032
quote:
Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Ah Syrena jij hebt de eerste sneeuw alweer gezien dus? Ik zag net al een topic met sneeuwfoto's uit Limburg van vandaag
Oeh echt? Gaaf, ga ik even kijken. Ik had alleen sneeuw op m'n auto, maar in Heerlen was het wit zei m'n collega.
pi_23213136
Ik heb ze ik heb ze ik heb ze
Maar volgens mij is die aldi eerder open als 9 uur. Ik was er voor 9 en en het was al druk en er stonden er nog maar 7
Nu vanavond is ff de tijd gaan nemen om uit te pluizen hoe zoiets werkt.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23213191
Mooi Jessie!!
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 10:52:53 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_23213255
Mn pa kan niet bij zn huis komen vanwegen de afzettingen Daar zit je dan, zonder brood of wat dan ook HIj heeft ook zn knip niet mee
  woensdag 10 november 2004 @ 10:53:35 #93
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23213274
Z'n knip
pi_23213300
Hier ook veeel regen

Ja Mous wat een gedoe zeg. Als ie pech heeft duurt het ook nog wel ff voor um.

Sneeuw vind ik zolang ik nergens naar toe hoef
pi_23213303
Wel goed voor de lijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23213320
quote:
Op woensdag 10 november 2004 10:32 schreef clauwheee het volgende:
Heb je een linkje? Ik ben aan het zoeken maar vind 'm niet. Ondertussen wel al een Duits mailtje vertaald en gelezen over een wazige psych, maar geen sneeuw....
pi_23213360
pi_23213397
Wow.. alweer sneeuw!!
pi_23213562
Oke, ik zie geen spoken
Jongen van receptie komt post ophalen en begint gesprek.
Hij gaat weg, collega meteen: EN? Heb je weer een nieuwe fan?!

* leunt achterover... Yep, I've stil got it..... en flikkert met stoel en al in oud-papierbak
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 11:16:23 #100
43556 miss_dynastie
pi_23213804
Syrena

Ik wil ook een naaimasjien van de Aldi
pi_23213826
ik wil ook welsneeuw alleen niet op dins,woens en vrijdag want dan moet ik op de fiets naar het werk... Wat ik dan nu hier doe?? ik ben zo verkouden dat ik werken ff niet zie zitten, meestal ben ik niet zo snel met ziekmelden, maar er kon zo vervanging geregeld worden. En vrijdag heb ik een heerlijk dagje alleen werken met drie of vier kids
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_23213939
Syrena
pi_23214074
ow en syrena, mooi dat het de papierbak was en niet de prullenbak...
pi_23214250
quote:
Op woensdag 10 november 2004 11:26 schreef Jelief het volgende:
ow en syrena, mooi dat het de papierbak was en niet de prullenbak...
Papierbak is wat groter
Ik ben nog aan het bedenken wat ik ermee moet, wat onzin is, want hij heeft nog niks gezegd. Behalve dan gevraagd of ik ook naar het personeelsfeest ga (alleen als m'n collega's gaan dus).

Misschien moet ik gewoon eens aan het werk gaan ofzo en dan open ik als de tijd rijp is wel een topic in R&P met "Hoe voorkom ik sex op de eerste date" of "Hoe kom ik van hem af?!" of "Hij wil geen sex op de tweede date!".
  woensdag 10 november 2004 @ 11:39:56 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23214412
Jessie!
Ben benieuwd naar de creaties die gaan ontstaan!

Syrena!
  woensdag 10 november 2004 @ 12:14:23 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23215224
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb ook wel eens goed nieuws

M'n verzekering heeft vandaag een bedrag met 3 nullen teruggestort de helft ervan moet terug op mun spaarrekening maar toch! Het saldo van m'n gewone rekening wordt ook vertigvoudigd ineens

En als het goed gaat kan ik vanmiddag Maria knuffelen
pi_23215252
Hey goed nieuws Luchtbel!
pi_23215271
Woooww! Luchtbellie

Ow en bofkont, Maria knuffelen!!!
pi_23215318
Lekker Luchtbel! Ben blij voor je!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 12:18:44 #110
13151 crew  Rewimo
pi_23215351
Dat is heerlijk Luchtbel!
  woensdag 10 november 2004 @ 12:23:30 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23215443
Ik ben wel echt blij, nu kan ik iets lekkers kopen voor m'n lieve oppas die Jolie zomaar brengt en haalt en langs de apotheek gaat als het nodig is! En een extra fles voor Jolie omdat we maar 1 hebben waar ze fijn uit kan drinken op het moment dus dat schoot niet op

Ennuh de batterijen van de camera zitten in de lader, Maria
  woensdag 10 november 2004 @ 12:25:10 #112
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23215469
quote:
Op woensdag 10 november 2004 09:11 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn putertje heet Boo, niet naar dat meisje uit monsters inc maar naar het hamstertje uit Baldur's Gate (mijn favoriete game).
cool boo the miniature giant spacehamster van mink bg is
pi_23215472
Heerlijk lieve Luchtbel, en geniet maar van de ongetwijfeld leuke middag straks
  FOK!fossiel woensdag 10 november 2004 @ 12:29:50 #114
2628 Karin
pi_23215579
Syrena
Luchtbel wat lekker!
Jessie fijn dat het gelukt is Ben ook zeer benieuwd wat je gaat maken. Mijn schoonouders hadden gister de oude naaimachine van mijn schoonmoeder meegenomen voor me. Ik krijg er ook les bij
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik wou voor Job voor zijn verjaardag dat ballending kopen dat vorig jaar speelgoed van het jaar was. Beetje vage omschrijving, maar Bram heeft er volgens mij ook één. Kost dat gewoon 37 euro. Nou, daar begin ik niet aan.
Ik zag hem net bij Bart Smit staan voor 23.95. Zie ook dat hij daarvoor op www.bartsmit.com staat.
En ik moet zeggen dat het wel een erg leuk ding is. Bram speelt er nog zeer regelmatig mee (of gooit er banaan in ofzo).
  woensdag 10 november 2004 @ 12:35:43 #115
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23215706
quote:
Op woensdag 10 november 2004 12:25 schreef Neva het volgende:

[..]

cool boo the miniature giant spacehamster van mink bg is
Go for the eyes, Boo! Go for the eyes!

pi_23216193
quote:
Op woensdag 10 november 2004 10:28 schreef Syrena het volgende:
Het gaat weer lekker in het land lees ik! Hier had het alleen maar gesneeuwd (een beetje).

Go away !!! Hier regent het alleen maar . . .
  woensdag 10 november 2004 @ 13:01:57 #117
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23216241
quote:
Op woensdag 10 november 2004 12:35 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Go for the eyes, Boo! Go for the eyes!

squeek squeek

Luchtbel een hele fijne middag en heeeeel veel sterkte kracht en succes gewenst voor morgen

mensen tot laters ik ga weer eens nar het zuiden des lands heb een begrafenis
Misschien dat ik vanaf mijn ouders kom anders tot van de week weer

mag ik je als ik weer terug ben mailen spin even wat vraagjes over BG..
pi_23216250
quote:
Op woensdag 10 november 2004 11:33 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens aan het werk gaan ofzo en dan open ik als de tijd rijp is wel een topic in R&P met "Hoe voorkom ik sex op de eerste date" of "Hoe kom ik van hem af?!" of "Hij wil geen sex op de tweede date!".
Ik zie ze nu al voor me . . .
  woensdag 10 november 2004 @ 13:04:36 #119
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23216291
quote:
Op woensdag 10 november 2004 13:01 schreef Neva het volgende:
mag ik je als ik weer terug ben mailen spin even wat vraagjes over BG..
Ja hoor... Gil tegen die tijd maar ff
pi_23216339
Wat gebeurt er nú weer in Nederland?

Wilyan zet net de tv per ongeluk aan... Allemaal ME en sluipschutters op daken in den Haag?
W ~ H ~ T
pi_23216411
quote:
Op woensdag 10 november 2004 13:07 schreef Jonnetje het volgende:
Wat gebeurt er nú weer in Nederland?

Wilyan zet net de tv per ongeluk aan... Allemaal ME en sluipschutters op daken in den Haag?
Eén of ander invalletje, hier kan je meer over lezen . . .
pi_23216451
Ben zo emo vandaag Morgen zie ik mijn broertje eindelijk weer na 10 maanden! En ik ben er helemaal vol van
Doe niks anders dan blerren
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 10 november 2004 @ 13:14:15 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23216476
JOnnetje, dit geeft ook een heel goed en kort overzicht: http://wap.fok.nl/pda/index.fok/48155

Luchtbel! Wat lekker!
  woensdag 10 november 2004 @ 13:20:33 #124
103793 kozakken
Living the life
pi_23216606
Luchbel dat is lekker nieuws!!
En maria mogen knuffelen.... hmmmmm..

Beaker, niet helemaal meegekregen hoe en wat rondom je broertje. Maar eh... veel plezier!
Lekker emo zijn hoor!
pi_23216745
Hij loopt stage op een schip en als je op zee zit kun je niet bellen, mailen of iets dergelijks! we hebben dus heel weinig contact gehad de afgelopen 10 maanden en normaal gesproken zag ik hem elke dag!

Je begrijpt ik kijk er vreselijk naar uit
rot hormonen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 13:31:39 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_23216856
Luchtbel shop tijd?

Ik heb net ff snel vlekken gedweild (helemaal dweilen doe ik altijd 's avonds) alleen was mn schoonmaakmiddel op.. tip, gebruik géén scheutje amoniak Mn woonkamer ruikt naar kattenbak
pi_23216954
Beaker! Heel veel plezier dan morgen, lekker van genieten hoor!
pi_23217049
Het is morgen toch pas Sint Maarten?? Ik heb namelijk nog geen snoep in huis..
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 13:44:10 #129
43556 miss_dynastie
pi_23217110
Beaker, wat leu-euk Geniet er lekker van meis!! Is hij er ook nog met de Kerst of dat niet?
pi_23217116
Ja hoor Zabb, morgen, de 11e!
pi_23217179
quote:
Op woensdag 10 november 2004 13:44 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoor Zabb, morgen, de 11e!
Dankje, dat dacht ik al! Dan ga ik vanavond wel snoep halen!
  FOK!fossiel woensdag 10 november 2004 @ 14:25:05 #132
2628 Karin
pi_23217963
He wat grappig, ik hoor net op radio538 dat ze uitzenden vanuit Heliomare (daar werk ik dus). Zit nu even de webcam te bekijken, echt grappig, al die kinderen helemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 14:41:05 #133
13151 crew  Rewimo
pi_23218275
We hebben Christans schoolfoto opgehaald daarstraks
pi_23218845
Sorry hoor, maar dit móét ik gewoon even plaatsen...
quote:
Bommelding op skoalle Drachten, 10-11-2004

Skoalle De Friese Poort oan de Leidyk yn
Drachten moast woansdei ûntromme wurde
fanwege in bommelding. De melding kaam
eefkes foar njoggen oere binnen. Op de
skoalle sitte tusken de 2500 en
trijetûzen bêrn. Om alve oere hinne is
it gebou wer frijjûn.

De eksplosive-oprommingstsjinst hat gjin
bom fûn. De plysje hat leararen ynset by
it sykjen nei de bom. De learlingen
binne nei hûs ta stjoerd en ha de rest
fan de dei frijkrigen.
Vertaling voor de niet-friezen onder ons...
quote:
Bommelding op school in Drachten, 10-11-2004

School De Friese Poort aan de Leidyk in
Drachten moest woensdag ontruimd worden
vanwege een bommelding. De melding kwam
even voor negen uur binnen. Op de
school zitten tussen 2500 en
drieduizend kinderen. Om ongeveer elf uur is
het gebouw weer vrij gegeven.

De explosieven-opruimingsdienst heeft geen
bom gevonden. De politie heeft leraren in gezet bij
het zoeken naar de bom. De leerlingen
zijn naar huis toe gestuurd en hebben de rest
van de dag vrijgekregen.
Bron: Omrop Fryslân - Nijs/Nieuws

En dan het zinnetje: De politie heeft leraren in gezet bij het zoeken naar de bom.

Moet ik er ook even bijvertellen dat er ooit eens een inbraakalarm was op de fabriek van mijn schoonpappa. Politie erbij, maar wie moesten er eerst naar binnen?
Juist............ Schoonpappa en Michiel.......... en de agentjes druppelden er achteraan...
Stelletje helden!

[ Bericht 2% gewijzigd door Jonnetje op 10-11-2004 15:25:02 ]
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 15:16:58 #135
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23218902
Beaker wat ontzettend leuk dat je je broer weer gaat zien zeg. Ik heb zelf vorige week voor het eerst in 7 jaar mijn broer weer gezien en ook zijn kinderen die nu 8 en 10 zijn Ben toch zo blij dat hij weer besloten heeft om "terug te keren" in de familie nu hij gescheiden is

Moussy wat zal het heerlijk ruiken bij jou in huis zeg. Brrrrrr. Sterkte ermee en hopelijk kun je er een ander goedje tegenaan gooien dat wel lekker ruikt, cola ofzo?

Karin, jouw jompelmeisje is geloof ik een beetje in de war
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 15:24:50 #136
13151 crew  Rewimo
pi_23219021
Jonnetje, ik denk dat ze de leraren hebben gevraagd om te helpen zoeken omdat die de school goed kennen (verborgen hoekjes). Maar raar vind ik het wel hoor, net als jij. Hoort niet bij hun werk, wel bij dat van de agenten.
pi_23219029
Dank jullie wel allemaal doet me goed

Met kerst zal hij er niet bij zijn, omdat hij zijn stage af moet ronden en dus nog 3 weken op zee moet zitten om aan zijn uren te komen
Zondag vertrekt hij naar Polen!

Slaapmeis waar is jou broer dan al die tijd geweest?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23219055
Karin je jompelmeisje doet raar
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23219256
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:27 schreef Beaker het volgende:
Karin je jompelmeisje doet raar
Dat ding valt nog wel mee, die van BE ramt zichtzelf met een hamer op d'r koppie . . .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 15:50:03 #140
13151 crew  Rewimo
pi_23219486
Wij hebben koekjes gebakken De tweede lading zit in de oven.

Stiekem vinden we het deeg eigenlijk nog lekkerder dan de koekjes
pi_23219668
ja stom he? en dan al een volle buik hebben van het deeg....
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 16:06:12 #142
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23219750
Beaker, al die tijd woonde hij met zijn gezinnetje bij mij om de hoek en dan kwamen we elkaar wel eens in de supermarkt tegen maar dan deden we net of we elkaar niet kenden omdat hij geen contact meer wilde met onze ouders en met mij. Sinds kort is hij gescheiden en heeft hij in antwoord op een brief van mijn vader toch weer contact gezocht. Het is echt supervaag om hem weer te zien en er ineens een neefje en nichtje bij te hebben. Binnenkort hoop ik dan ook te kunnen gaan spammen in TOET
pi_23219794
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:50 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben koekjes gebakken De tweede lading zit in de oven.

Stiekem vinden we het deeg eigenlijk nog lekkerder dan de koekjes
Daarom bak ik altijd cake als ik alleen ben, kan ik lekker ongegeneerd beslag vreten
zonder dat mijn moeder gaat roepen van salmonella en kotsen enzo...

Ik maak ook altijd wat meer beslag, uit voorzorg...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 16:11:13 #144
13151 crew  Rewimo
pi_23219861
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 17:05:21 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_23220902
Ik zit al de hele middag te bellen en naar de scanner te luisteren, de afzetting is nu tot de voordeur van het huis van mn ouders. Mn moeder is schijtlazerus bang, als het zo ver komt komen ze hier heen Dus er is nog niet gedweild

*steekt weer een stokje wierrook in de fik*
pi_23220981
Jee Mous wat een toestand ook allemaal. Ik heb begrepen dat 'onze' Muus met dr meis ook eindelijk uit hun huissie zijn
pi_23221095
Ik zit ook de hele tijd te kijken naar die tv-beelden, maar ik vraag me echt af waar dit allemaal heen gaat...
pi_23221310
He gatsie, wat eng moussy. Ik zou ook verschrikkelijk bang zijn.

2 kinderen stootten(?!) vandaag hun hoofd omdat ik even niet oplette Wat kunnen die huilen zeg
And you know I might
pi_23221341
quote:
Op woensdag 10 november 2004 17:16 schreef Zabb het volgende:
Ik zit ook de hele tijd te kijken naar die tv-beelden, maar ik vraag me echt af waar dit allemaal heen gaat...
Ja ik kijk ook al de hele dag, maar dat was niet echt slim. Ik heb mn tentamen van morgen nog niet geleerd en het essay wat dan ook af moet zijn is ook nog niet af.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 17:27:58 #150
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_23221354
heb nog geen beelden gezien omdat ik nog op mijn werk zit, maar het lijkt me echt vreselijk om van dichtbij mee te maken daar in Den Haag. clauwheee woont Muus in die straat dan? En moussy dat jouw ouders er zo dichtbij wonen zeg, misschien handig om toch alvast naar jullie te gaan? Brrr, het is inderdaad eng al die ontwikkelingen met branden, aanslagen en weet ik veel wat.
pi_23221427
Jah jemig zeg wat een verschrikkelijke toestanden zeg! En dan in grunn en in drachten nog bommeldingen....
Best wel maf dat als je daar in de buurt woont dat je je eigen huis gewoon niet in kan, dat je misschien niet eens thuis kan slapen? Brrr, moet er niet aan denken.
Ook raar dat het nu zo dichtbij is..
pi_23221448
Clauwheee, mijn tentamen loopt ook vertraging op.. maar ik heb hem pas vrijdag, dus heb nog even! Maar je bent zo inderdaad wel snel afgeleid!
pi_23221874
Ja Slaapmeisje, MUUS woont erachter.

Mallemeid hier in Grun en de provincie zijn vandaag geloof ik iets van vier bommeldingen geweest.

Ik moet dus voor morgen een essay en tentamen af hebben. Nee hoor geen stress
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2004 @ 18:35:54 #154
862 Arcee
Look closer
pi_23222782
Fok!topicopeners top 100 - Ouder(s)

001 00103 Lois
002 00058 melonovy
003 00050 Karin
004 00046 Rewimo
005 00036 miss_dynastie
006 00033 moussy
007 00033 Troel
008 00031 Angel22
009 00019 Catootje
010 00017 Dwork
011 00017 Spindizzy
012 00016 Sugar
013 00016 LadyS
014 00014 Tan
015 00014 Sylvana
016 00013 Luchtbel
017 00012 SunChaser
018 00012 BloodhoundFromHell
019 00012 Bright
020 00011 lily
021 00011 daniman
022 00011 coolbabe
023 00011 beefcake
024 00010 Grobbenkuiken
025 00010 leviathanfd
026 00009 Dinus
027 00009 Slaapmeisje
028 00009 Leah
029 00009 Moonah
030 00009 Belana
031 00009 Little-Angel
032 00009 lady-wrb
033 00009 Utrecht
034 00009 clauwheee
035 00008 phileine
036 00008 pluisje
037 00008 gebruikersnaam
038 00008 CarOnline
039 00008 Martineke
040 00008 Mirage
041 00008 Anitra
042 00007 bixister
043 00007 dutchie
044 00007 E.T.
045 00007 Brighteyes
046 00007 Loena-tik-
047 00007 ThunderChild
048 00006 YPPY
049 00006 Swetsenegger
050 00006 easy-going
051 00006 Loedertje
052 00006 skyhigh
053 00006 Logician
054 00006 NT-T.BartMan
055 00006 MetalMessiah
056 00005 Merisse
057 00005 yvonne
058 00005 No Nick
059 00005 m@x
060 00005 DuchessX
061 00005 jessie
062 00005 piglet
063 00005 Christan
064 00005 stefimke
065 00005 Stout
066 00005 rena
067 00005 jolene
068 00005 hudson
069 00004 berney
070 00004 MikeyMo
071 00004 Gia
072 00004 Spuuglokje
073 00004 texelonia
074 00004 Sc0rPi0n
075 00004 Doopey
076 00004 Angeles
077 00004 heaven7
078 00004 bastardhost
079 00004 Bonkie
080 00004 miendobbelsteen
081 00004 Formie
082 00004 Luckepuk
083 00004 babyfeet
084 00004 AnnaLeah
085 00004 Jelief
086 00004 Aishwarya
087 00004 Jansu
088 00004 phluphy
089 00004 Jonnetje
090 00004 LittleWoodstock
091 00003 Verbal
092 00003 Jessicaa
093 00003 snoopy
094 00003 Isabeau
095 00003 Tinkepink
096 00003 Nausicaa
097 00003 Wilgje
098 00003 shmoopy
099 00003 Pikakonijn
100 00003 Ryan3
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2004 @ 18:36:27 #155
862 Arcee
Look closer
pi_23222794
Fok!topposter top 500 - Ouder(s)

001 12989 Rewimo
002 07098 miss_dynastie
003 05995 moussy
004 04883 LadyS
005 04367 Lois
006 04097 clauwheee
007 03796 Luchtbel
008 03681 jessie
009 03413 Karin
010 03370 melonovy
011 03104 beefcake
012 02987 bixister
013 02970 Jessicaa
014 02834 daniman
015 02813 pluisje
016 02790 Belana
017 02773 Spindizzy
018 02692 Knorretje
019 02677 lady-wrb
020 02432 Brighteyes
021 02349 Catootje
022 02331 Angel22
023 02163 Sylvana
024 01979 phluphy
025 01951 Sugar
026 01945 Tan
027 01934 E.T.
028 01825 ThunderChild
029 01809 Troel
030 01781 Anitra
031 01774 easy-going
032 01769 Lewis.de.boxer
033 01759 Loena-tik-
034 01735 snoopy
035 01715 Spuuglokje
036 01645 coolbabe
037 01609 Xanthe
038 01600 phileine
039 01544 piglet
040 01393 babyfeet
041 01370 Slaapmeisje
042 01358 livelink
043 01290 Nausicaa
044 01280 Merisse
045 01274 Martineke
046 01266 Bright
047 01235 lily
048 01230 Syrena
049 01217 Jonnetje
050 01196 jolene
051 01164 Leah
052 01112 rena
053 01062 dutchie
054 01059 CarOnline
055 01011 poemojn
056 01010 just me
057 00974 Githa
058 00949 mallemeid
059 00921 berney
060 00884 Sweej
061 00843 texelonia
062 00831 Dinus
063 00791 Grijs
064 00747 Zabb
065 00711 minoes1967
066 00697 Jambo
067 00694 Kleintje
068 00690 Meaghan
069 00681 m@x
070 00656 Jelief
071 00603 Rottdog
072 00597 danosa
073 00587 Girly
074 00569 Swetsenegger
075 00566 Little-Angel
076 00537 Christan
077 00527 Angelic1
078 00522 dice
079 00510 hartje
080 00509 Stout
081 00501 moralia
082 00499 Gia
083 00485 No Nick
084 00484 ChrisJX
085 00476 Beaker1
086 00473 Tinkepink
087 00465 Sjeen
088 00463 Logician
089 00444 Gaoxing
090 00438 Luckepuk
091 00420 basset
092 00386 Bar_en_Mar
093 00382 miss_sly
094 00381 LittleWoodstock
095 00365 Moonah
096 00362 Beaker
097 00352 Angeles
098 00346 Renegate
099 00345 Ingrid19
100 00345 Stiekemurd
101 00343 Mirage
102 00320 -Lies-
103 00319 snakelady
104 00313 YPPY
105 00300 bastardhost
106 00290 shmoopy
107 00280 Neva
108 00271 Joene
109 00265 heaven7
110 00260 akkien
111 00256 Capaja
112 00252 beertje_
113 00248 katinka
114 00247 Ladybos
115 00244 Sc0rPi0n
116 00242 Qarinx
117 00236 ezzi
118 00230 Bolletje...
119 00221 DuchessX
120 00209 Bluezz
121 00208 Randa_v
122 00208 gnoompje
123 00203 Eska
124 00199 Psyche2003
125 00198 DIGGER
126 00194 sjak
127 00193 klein_spookje
128 00190 Mariposa
129 00186 Jansu
130 00185 anneja
131 00183 Danny
132 00183 nikky
133 00182 MiSs-TaKe
134 00182 kissa
135 00178 yvonne
136 00170 Barb
137 00166 ibo
138 00166 milagro
139 00165 Jdee
140 00161 Genuivere
141 00161 justy_the_chipmunk
142 00160 Pandorah
143 00157 MUUS
144 00157 Grobbenkuiken
145 00144 BabyBo
146 00144 Bass-Miss
147 00140 ikikke
148 00138 Fannetje
149 00134 Evil-Cherry
150 00132 sombie
151 00132 Girl24
152 00131 SEMTEX
153 00127 Quinny
154 00127 kimpiedimpie
155 00126 ThE_ED
156 00125 Bonkie
157 00124 Juweel
158 00120 Toeps
159 00118 Loedertje
160 00118 Deviator
161 00115 DarkElf
162 00114 richard-vis
163 00114 Beaker12345.....etc
164 00113 dolle_hond
165 00112 skyhigh
166 00111 rickmans
167 00110 TearSong
168 00110 leviathanfd
169 00110 miendobbelsteen
170 00107 pro_jeex
171 00106 Berkery
172 00105 PluizZzje
173 00105 Tinkerbell
174 00104 Eva-Sophie
175 00103 Gomorrah
176 00102 tong80
177 00102 NT-T.BartMan
178 00101 golfer
179 00100 Dwork
180 00099 speedfreakssj
181 00098 AnnieB
182 00097 Oblivion
183 00094 MikeyMo
184 00094 fokje
185 00093 SunChaser
186 00093 ayla1
187 00090 pepper_961
188 00090 Greyfox
189 00086 vamperotica
190 00085 Shirley
191 00085 Yfke
192 00084 Fio
193 00084 Justy_
194 00083 Marie79
195 00083 Sanne72
196 00082 Pizzakoeriertje
197 00081 gezondheid
198 00081 Jorden
199 00080 gebruikersnaam
200 00080 BlaatschaaP
201 00080 kirpeknots
202 00079 S-A-I-N-T
203 00078 Summertime
204 00078 Five_Horizons
205 00078 _amber_
206 00077 spookvrouw
207 00077 AnnaLeah
208 00076 Elegantly Wasted
209 00076 yavanna
210 00076 hardsilence
211 00072 qltel
212 00071 erodome
213 00068 Alicia
214 00068 Noca
215 00067 Aventura
216 00067 Mistress_Dodo
217 00066 Cynix ®
218 00066 jerney
219 00066 Pietverdriet
220 00065 ElizabethR
221 00065 Pavane
222 00065 Vivi
223 00063 SignOTheTimes
224 00063 robbieRdam
225 00063 Anosmie
226 00062 dop
227 00061 Kbot2000
228 00061 Kittyme
229 00060 Wolkje
230 00060 gekkebekke
231 00060 Kylee
232 00060 Dreamgirl
233 00059 Steve-O
234 00059 ShaoliN
235 00059 jellepelle
236 00059 Stali
237 00058 Pikkebaas
238 00057 Riann
239 00057 heavenswoman
240 00056 Zooi
241 00056 SCH
242 00056 marit1978
243 00056 edje34
244 00055 KirmiziBeyaz
245 00054 Anouk
246 00054 Xeliana
247 00053 Lurky
248 00053 p_iglet
249 00053 Utrecht
250 00052 Kozzmic
251 00051 Verbal
252 00051 BloodhoundFromHell
253 00051 GM
254 00051 MissyMirjaM
255 00050 Wilgje
256 00050 amaranta
257 00050 stefimke
258 00049 Treintje
259 00049 Duco
260 00049 Magneet
261 00049 dikkie-dik
262 00048 MissX
263 00048 defender
264 00048 gelly
265 00047 Jordy-B
266 00047 DJKoster
267 00047 Rosie
268 00046 Liejannuh
269 00046 Right
270 00046 Jojogirl
271 00046 Bibikuif22
272 00046 MarMar
273 00045 Djeez
274 00045 Bastard
275 00045 Ryan3
276 00045 Formie
277 00045 BubbleBabe
278 00044 Funnie
279 00044 D.Rose
280 00044 TrenTs
281 00043 Kwark
282 00043 Nuongirl
283 00043 Mwanatabu
284 00043 Bubsel
285 00042 Isabeau
286 00042 CartWOman
287 00042 Spooky4u
288 00041 Suzanna
289 00041 Nijna
290 00041 WattaFakka
291 00040 WeirdMicky
292 00040 dr.dunno
293 00040 toska
294 00040 Mr.Noodle
295 00040 Reese
296 00040 Nicoluttje
297 00039 Frenkie
298 00039 Lucille
299 00039 mushi27
300 00039 Toosje
301 00039 glossy
302 00039 BlackOrchid
303 00038 Reanimatie.com
304 00038 schatje
305 00038 karinswets
306 00038 CANARIS
307 00038 Sieburt
308 00037 Ripley
309 00037 boebiedoe
310 00037 deedeetee
311 00037 Beaker3
312 00037 Ma-Maatje
313 00036 fatima
314 00036 Sorella
315 00036 thaleia
316 00036 krakkemieke
317 00035 kastanova
318 00035 yvi
319 00035 Mavi
320 00035 Tijn
321 00035 Black_Crow
322 00035 miss_bleu
323 00035 haaahaha
324 00035 kikkerlikker
325 00035 BoPappa
326 00035 addie
327 00035 Mandytjuhhh
328 00035 Oxymoron
329 00035 ruk
330 00034 Hallahan
331 00034 Wieteke
332 00034 calvobbes
333 00034 Koningin
334 00034 otisclub
335 00034 BladE-l-----
336 00034 Furby
337 00034 DrFonk
338 00034 Que-Pasa
339 00033 thetruth
340 00033 gimme.shelter
341 00032 Kore
342 00032 LWaS
343 00032 hollandse_drop
344 00032 BDisOKE
345 00032 Natalie
346 00032 seriewoordenaar
347 00032 Mysterygirl
348 00032 Arinna
349 00032 littledrummergirl
350 00031 GHaven
351 00031 Manono
352 00031 franka
353 00031 Ellen
354 00031 cinnamongirl
355 00031 Pearly
356 00031 Sessy
357 00031 MevrouwKoRn
358 00030 Jarno
359 00030 Kreator
360 00030 X-Ray
361 00030 Knuffie
362 00030 Toffe_Ellende
363 00030 RetepV
364 00030 Chocobo
365 00030 Elgigante
366 00030 _bigmac_
367 00030 RedBitch
368 00029 Tally
369 00029 -Mk-
370 00029 mvt
371 00029 Mini_rulez
372 00029 Funny
373 00029 Jacksmama
374 00029 AngelWings
375 00029 bietjuh
376 00029 marchien
377 00028 Slarioux
378 00028 K3
379 00028 Conflict
380 00028 Mariel
381 00028 Demon-X
382 00028 Pleun
383 00027 xerisha
384 00027 plankie
385 00027 cos-micV
386 00027 _GdR_
387 00027 static
388 00027 Nyame
389 00027 SmilingPeter
390 00027 oYo
391 00027 Megumi
392 00026 Merel
393 00026 Hik
394 00026 Vicky
395 00026 Sanseveria
396 00026 dax
397 00026 Oosthoek
398 00026 IllOgical
399 00026 Ron_Jeremy
400 00026 Nadientje
401 00026 mazaru
402 00026 PrintScreen
403 00026 smiletessa
404 00026 Ynske
405 00026 mi2la
406 00026 elmira
407 00025 Havoc
408 00025 Knuf
409 00025 SilkTie
410 00025 sweek
411 00025 Bioslock
412 00025 Partygurl
413 00025 MarjoleinA
414 00025 flugeltje
415 00025 Yoni
416 00024 Juup©
417 00024 SPIRO
418 00024 Mouse
419 00024 Halinalle
420 00024 mooni
421 00024 Light
422 00024 _Bunny_
423 00024 Sweetsixteen16
424 00024 Doctor_Bara
425 00024 gargamel
426 00024 ilona-scuderia
427 00024 Maidenfan
428 00024 Jeukaanmenaat
429 00024 Tronica
430 00024 _The_General_
431 00024 Aishwarya
432 00024 mom_wurry
433 00023 loezzie
434 00023 Vision
435 00023 bellingerII
436 00023 Brennie
437 00023 Vava
438 00023 mousaka
439 00023 Christine
440 00023 Lemmeb
441 00023 Richardfun
442 00023 Lemijn
443 00023 Rider_on_the_storm
444 00023 Vhiper
445 00023 RedRoses
446 00023 Harry_Sack
447 00023 marcelle
448 00022 slechts_op_bezoek
449 00022 ivetje
450 00022 Jipje
451 00022 Abdullah.R.F.Haselhoef
452 00022 QuietGuy
453 00022 eMAeRCe
454 00022 Grote_Swets
455 00022 simoneschop
456 00022 jojomen4
457 00022 Famas
458 00022 Deetch
459 00022 Ghostbuster
460 00022 DONNY-JANCO
461 00021 cptmarco
462 00021 I.R.Baboon
463 00021 WheeleE
464 00021 Litpho
465 00021 Roellio
466 00021 Jonas0
467 00021 Roepert
468 00021 KiwiTjuHh
469 00021 Little_Meanie
470 00021 imago
471 00021 Evie
472 00021 CheyAnya
473 00021 petre86
474 00021 Nananaantje
475 00020 hoe-die-nie
476 00020 vosss
477 00020 Pauline
478 00020 Spandexus
479 00020 Muurbloempje
480 00020 sig000
481 00020 2Mini
482 00020 Mes
483 00020 MetalMessiah
484 00020 Robert_Jensen
485 00020 method21
486 00020 Posdnous
487 00020 hace_x
488 00020 RedheadBitch
489 00020 Babbelzz
490 00020 erikkll
491 00020 Alicey
492 00020 mopluskids
493 00020 Breakfast
494 00020 trueblue
495 00020 Shreyas
496 00020 spookylaura
497 00020 MammaM
498 00020 es70
499 00020 babsie.babsie
500 00020 Smittend
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 18:39:24 #156
13151 crew  Rewimo
pi_23222847
Tnx Arcee, die eerste hadden we nog niet

De OUD-topposter was al een paar dagen bekend
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 november 2004 @ 18:41:31 #157
862 Arcee
Look closer
pi_23222890
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:39 schreef Rewimo het volgende:
Tnx Arcee, die eerste hadden we nog niet

De OUD-topposter was al een paar dagen bekend
Ik loop ff alle SC-topics per forum af. Had deze nog niet eerder gezien, vandaar.
pi_23223049
Hebben jullie die nieuwe reclame van Centraal Beheer Achmea, 'Even Apeldoorn bellen', gezien met die leeuw???

Die is écht grappig!!!
  woensdag 10 november 2004 @ 19:11:04 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23223596
Ik ga even schaamteloos spammen en campagne voeren!

Doen jullie ook even stemmen in [Fok! awards 2004] Nominaties in het onderdeel: Forum!
Op dit moment hebben we al 9 stemmen dat we het impopulairse forum zijn. Dat kunnen we toch niet op ons laten zitten?

pi_23224380
Ja ik doe mee.
Maarre BE dan moet je zelf wel ff oud noemen in je post he, en niet op de andere forums gaan stemmen. Anders schiet het niet op
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23224521
Ja BE, dat kan echt niet hoor!
  woensdag 10 november 2004 @ 19:46:40 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23224582
Dat durf ik dus niet.
Althans, dat vind ik zo doorzichtig dat ik het dus maar niet doe. Op jezelf stemmen is zo raar. Hoewel dat natuurlijk hier eigenlijk niet zo is, ik stem op jullie...
Hmmm.... ik overdenk het nog even.
  woensdag 10 november 2004 @ 19:48:24 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23224634
Done!
  woensdag 10 november 2004 @ 19:48:45 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_23224647
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Al gaf ik ze een naam, dan was het meestal ook nog van waar Elaine verstopt zat . . .
Ik had een guybrush een elain en mr.chuck of hoe heettie... Ik gebruikte alleen guybrush vandaar dat ik het niet weet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23224737
Hahahahahaha lol BE. Je moet het alleen doen als je het ook echt boeiend vind natuurlijk
Go girl

Knorretje waar zit je. Mijn eigen mail doet ut weer.

Morgen komen ze weer van de kozijnen wat laatste dingentjes afmaken. Nou laatste ....... en dan overmorgen gaan ze het kozijn van de keuken doen want dat is dan echt binnen....jajajajajaja we zullen zien. En de 18e is eindelijk ons deurpaneel binnen. Dus hopelijk zijn we de 18e echt klaar.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 november 2004 @ 19:52:39 #166
13151 crew  Rewimo
pi_23224775
Jessie, heb je al wat geprobeerd met je naaimachine?
pi_23225020
Hahahaha nee! De kids liggen net op bed. Nu moet ik alles eens goed doorlezen want ik snap zo'n ding nog niet joh. Als het gaat over spoelknopje moet ik eerst nog in t plaatje op gaan zoeken wat daarmee bedoeld word Dus het duurt nog wel ff
Maar straks ga ik het ven op me gemakkie lezen allemaal
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 10 november 2004 @ 21:02:38 #168
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_23226661
jessie wat leuk een naaimachine...
ik heb er ook eentje maar die doet raaar.
moet nog steeds na gekeken worden maar hij staat nu te verstoffen in de kelder
  woensdag 10 november 2004 @ 21:23:17 #169
37150 livelink
pi_23227244
quote:
Op woensdag 10 november 2004 12:29 schreef Karin het volgende:

Ik zag hem net bij Bart Smit staan voor 23.95. Zie ook dat hij daarvoor op www.bartsmit.com staat.
En ik moet zeggen dat het wel een erg leuk ding is. Bram speelt er nog zeer regelmatig mee (of gooit er banaan in ofzo).
Karin, bedankt. Dat is wel een heel groot prijsverschil vergeleken met Intertoys. Nou vraag ik me af of dat wat ik gezien heb bij Intertoys wel hetzelfde was.
In ieder geval is dit inderdaad degene die ik bedoelde. En inmiddels hebben mijn ouders al toegezegd dat ze aan het cadeau mee willen betalen, dus ik ga hem denk ik wel kopen. 23,95 gedeeld door twee is wel goed te overzien.
pi_23227400
Het is echt een leuk ding livelink. Sven heeft hem ook, eerst was hij er bang van maar al snel was hij helemaal gek met dat ding.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator woensdag 10 november 2004 @ 21:39:25 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23227757
Ze zijn er hier ook gek van Livelink, minstens 5 keer per dag wordt erop die knop gerost en vliegen de ballen weer door de kamer.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel woensdag 10 november 2004 @ 21:41:48 #172
2628 Karin
pi_23227808
Livelink wat raar ja zoveel prijsverschil. Maar misschien was dit wel zo'n partijverkoop bij de Bart Smit.
Ik was er zelf heen gegaan voor de kassa van Fisher Price

Een super kassa met veel speelmogelijkheden en geluid. Duw de cijfertoetsen in en de munten verdwijnen uit het muntenvakje. Duw op de wisselgeld knop en de munten rollen langs de wisselgeld-glijbaan naar beneden. Voor kinderen tussen de 2 en 6 jaar

Die hebben opa en oma en Bram is er echt helemaal gek van. Alleen is die van opa en oma een beetje stuk. Nu sta ik erg in dubio, aan de ene kant weet ik dat hij hem heel erg leuk vind maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk om iets heel leuks bij opa en oma te hebben.
pi_23228015
O die had Bo op de peuterspeelzaal en die vond ze ook erg leuk. Zo leuk dat ze telkens wat muntjes mee naar huis smokkelde En ik ze elke keer weer braaf uitleggen dat dat niet mocht enzo. Ze bleven heen en weer gaan die dingen.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 10 november 2004 @ 21:48:33 #174
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23228037
Arcee, de man van de lijstjes
  woensdag 10 november 2004 @ 21:49:02 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23228046
Kunnen jullie geen cadeautje voor de kleinkinderen bij opa en oma laten bezorgen en daar laten Karin? Dat gebeurde bij ons wel vroeger
  FOK!fossiel woensdag 10 november 2004 @ 21:52:00 #176
2628 Karin
pi_23228151
Is ook nog een idee Luchtbel.
Maar ik ben ook nog op zoek naar een leuk Sint kadootje voor thuis. Moeilijk hoor dit. Bram heeft eigenlijk al veel te veel dus we willen een kleinigheidje doen, hij snapt het toch nog niet.
  woensdag 10 november 2004 @ 21:53:58 #177
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23228217
ik ben 1,8 kilo afgevallen in een week
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_23228240
goed zo LadyS
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 10 november 2004 @ 21:55:16 #179
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23228260
op naar de volgende week
  Jubileum moderator woensdag 10 november 2004 @ 21:56:17 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23228293
LadyS
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel woensdag 10 november 2004 @ 21:56:36 #181
2628 Karin
pi_23228306
Wouw wat goed LadyS
  woensdag 10 november 2004 @ 21:57:14 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23228327
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:52 schreef Karin het volgende:
Is ook nog een idee Luchtbel.
Maar ik ben ook nog op zoek naar een leuk Sint kadootje voor thuis. Moeilijk hoor dit. Bram heeft eigenlijk al veel te veel dus we willen een kleinigheidje doen, hij snapt het toch nog niet.
Heeft ie al een gereedschapsetje? Of een dokterssetje?

Bij ons was er dus ook altijd wat bij opa en oma, wat dan daar moest blijven. Maar daar zijn ze iddd nog te klein voor om zoiets te begrijpen.
  woensdag 10 november 2004 @ 21:58:19 #183
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23228357
haha dat kassading is ook al zo oud als de wereld toen ik klein was had je die dingen al
  woensdag 10 november 2004 @ 21:59:10 #184
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_23228390
nog 40 kilo te gaan
  woensdag 10 november 2004 @ 21:59:32 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_23228398
Ik ben zooooo blij!

Ik heb ooit op vakantie in Frankrijkj een cd van Michel Fugain meegenomen. Helaas is die toen tijdens het fietsen een keer gevallen, uit mijn discman. Flinke krassen erop

Nou heb ik hem in de computer gestopt om de nummers die nog wel te luisteren waren even op de computer te zetten, kan ik alle nummers zonder storingen en krassen en dergelijke opnemen!

Ik ben echt heel erg blij! Dat had ik namelijk echt niet verwacht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_23229289
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:59 schreef LadyS het volgende:
nog 40 kilo te gaan
Ga nou eerst voor de 10% en dan kijk je pas naar de rest
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2004 @ 22:31:14 #187
43556 miss_dynastie
pi_23229496
quote:
nog 40 kilo te gaan
Als je zo begint...

ben onwijs jaloers op je, geef het eerlijk toe Bij mij wil het ff niet meer zo. Ik kom ook niet aan, dat scheelt, maar het wil niet echt. Goed gedaan !!!
  woensdag 10 november 2004 @ 22:38:16 #188
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23229719
*bleh*
In de verzekeringen werken is best heel leuk, maar die zooi voor jezelf uit moeten zoeken..
Ik geloof dat ik nu alle premies wel weet voor de ziektenkostenverzekeringen in nederland..
Alles is net weer ff anders en exact wat ik wil hebben ze nergens, zoals gewoonlijk.
Als ik de premies van 2004 pak, gaan we volgend jaar zo'n 40 euro in de maand besparen. Is toch weer bijna 100 gulden.
Morgen ff die nieuwe bellen, ff regelen en dan maar wachten tot het bericht van m'n huidige verzekeraar komt met de premieverhoging zodat ik die op kan zeggen...

Ik geloof dat ik nu begin te snappen waarom ik altijd chagerijnige klanten aan de telefoon heb op m'n werk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 10 november 2004 @ 22:41:36 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_23229831
Ook minder handig: een van de spiralen in mijn bed (gelukkig de spiraal waar Bert altijd op slaapt) gaat nu vanzelf omhoog. Word ik midden in de nacht wakker, staat het bed naast me helemaal dwars...

Errug handig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 november 2004 @ 22:44:58 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_23229959
quote:
nog 40 kilo te gaan
Zeg moet ik je nu weer op je kop komen geven je ziet er goed uit en ik snap wel dat je wilt afvallen en als je er voor wil gaan, dan ga je er gewoon voor maar niet zoveel tegelijk willen!
pi_23230112
ow wat ben ik erg, vanmiddag niet al te veel gedaan,wilde ik uitgebreid gaan kokkerellen kreeg ik foontje dat mannetje tot een uurtje of middernacht moet werken (is om 7.30 uur begonnen) daar viel mijn plannetje in duigen (en ik had alles al in huis ) me met Thijs bezig gehouden met knuffelen wassen verschonen enz enz en nu lig ik uitgebreid met lappie op de bank blikje cassis erbij te genieten van fok en van een schoon, stofvrij en bijna helemaal schoon huis (dit huis trekt spinnenaan dus overal iedere dag giga veel spinnenwebben)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23231134
LadyS je ziet er goed uit hoor En zoals luchtbel al zegt niet teveel te snel willen, das niet goed

[ Bericht 1% gewijzigd door Anitra op 10-11-2004 23:34:46 ]
pi_23236469
Ligt iedereen nog te slapen?
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 10:09:45 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_23236496
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:07 schreef Anitra het volgende:
Ben net achter de pc, had me wel gigantisch verslapen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 10:11:08 #195
13151 crew  Rewimo
pi_23236525
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:07 schreef Anitra het volgende:
Ik zit al vanaf half 8 op mijn werk
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 10:13:10 #196
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23236554
half 8??? da's onchristelijk! toen lagen luca en ik nog naar het sinterklaasjournaal te kijken vanuit bed
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 10:15:05 #197
13151 crew  Rewimo
pi_23236584
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:13 schreef lady-wrb het volgende:
half 8??? da's onchristelijk! toen lagen luca en ik nog naar het sinterklaasjournaal te kijken vanuit bed
Om half 8 hebben wij al een halve dagtaak achter de rug En het Sinterklaasjournaal hebben we gisteravond al gekeken
pi_23236585
O lekker lady-wrb
Hier zijn de mannen weer aan t werk.
De meiden zijn om 9 uur al opgehaald door oma.
Janneke heeft gelukkig geen koorts meer. Maar is nog niet echt lekker.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 10:17:57 #199
13151 crew  Rewimo
pi_23236641
Christan is ook een dagje bij oma vandaag. Hij had hoofdpijn zei hij. En dat zei hij gisteren bij het naar bed gaan ook trouwens. Er schijnt op school iets te heersen, zei mijn moeder vanmorgen (dat had ik gisteren dus wel willen weten ).
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 10:18:34 #200
7074 moussy
kuttekop
pi_23236652
Jessie, hoeveel broeken heb je al genaait?

Om half acht lagen wij nog te slapen, net als om half 9
pi_23236889
Ik ben ook al tijden op, lag er gisteravond pas om 1 uur in omdat een opdracht af moest. En vanochtend dus heel vroeg eruit want ik moet nog een heel tentamen leren die ik vanmiddag om 16 uur heb
pi_23236915
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:18 schreef moussy het volgende:
Jessie, hoeveel broeken heb je al genaait?

Om half acht lagen wij nog te slapen, net als om half 9
Ik ook, net zoals half 10!
  donderdag 11 november 2004 @ 10:33:21 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23236916
Wie weet er iets te doen voor mij? Ik ben alleen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 10:34:37 #204
13151 crew  Rewimo
pi_23236941
Een lampion maken voor Sint Maarten?
  donderdag 11 november 2004 @ 10:36:33 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23236986
Nee. Want vanavond moet ik naar school en sowieso doe ik niet aan Sint Maarten.
*zucht*
Word erg moe van mezelf. Nu al.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23236992
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:33 schreef Sugar het volgende:
Naar de kapper?

Stad in? (Hier is het droog)

Mijn taken overnemen?
  donderdag 11 november 2004 @ 10:38:06 #207
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23237018
Ja, stad in misschien maar doen. Weer als een zombie zonder kind de hennes afstruinen! Ik zit hier potjandikkie gewoon nog in mijn ochtendjasje te stinken! Merel toch!
pi_23237019
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:33 schreef Sugar het volgende:
Maria komen showen!
  donderdag 11 november 2004 @ 10:38:54 #209
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23237041
Hehe, Zabb, dat zou je wel willen, he?
Maar ik zei toch al: ik ben alleen!
pi_23237152
quote:
Op donderdag 11 november 2004 10:38 schreef Sugar het volgende:
Hehe, Zabb, dat zou je wel willen, he?
Maar ik zei toch al: ik ben alleen!
Oh sorry, verkeerd begrepen!
Nou dan zou ik denk ik ook de stad ingaan..
pi_23237163
Wow ik ben ff koffie drinken en gelijk is iedereen wakker

Hahaha is toch lekker een pyama dag Sugar? Maar iets te doen, pfff jemig heb je ook makkelijke vragen?
pi_23237209
Lekker tutten maskertje enzo
Enne moussy nee nog niks genaaid
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 10:47:59 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23237237
heb je al de gebruiksaanwijzing doorgelezen, jessie?
pi_23237252
Hahahahaha half. Gisteren druk met Janneke. En nu met de klussers. Door de herrie kan ik t allemaal niet zo volgen hoor.
Komt wel...ooit
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23237295
de machine loopt niet weg Jessie, je hebt hem iig, toch?
pi_23237340
Precies.
Als de kinderen de deur uit zijn kan ik kleertjes maken voor hun kindjes als het zo door gaat
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 10:53:18 #217
43556 miss_dynastie
pi_23237342
Goedemorgen
Ben zojuist wakker gemiauwd door de kat
pi_23237379
Goed zo kat. We doen niet aan uitslapen hier
*jaloers is*
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23237465
Sugar

Ga je ff lekker onder de zonnebank, je weet wel zo'n freubeldag in een beautycentrum
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 11 november 2004 @ 11:03:50 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23237525
Oh, Beaker! Dat wilde ik doen, ja! Was het weer vergeten, goeie tip!!!
pi_23237630
Oeh zonnebank das lekker!!!

Hier heb ik net weer een nieuwe aflevering gehad van Anitra en het UWV. Ik heb dus weer geen geld en ik moet dus wachten op een oproep
pi_23237668
He getver Anitra dat schiet toch ook niet op. Hoe meot je dat allemaal redden dan
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23237671
Sugar

Ik ga dinsag ook met vriendinnen en dan daarna nog even wat drinken in de bar die erbij zit! Heerlijk, als of je de hele dag aan freubelen bent geweest

Fijne dag dus!

Anitra, UWV sucks mijn schoonzusje moest ook zo lang wachten voordat ze iets kreeg! Succes ermee!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 11 november 2004 @ 11:11:53 #224
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23237681
Hè, kl*te, Anitra! Stomme instellingen ook...

Ik heb gisteren een msn-ruzie gehad. En weer een vriendschap midner. Gaat goed, hè, met mij en vriendinnen?
pi_23237715
Ik wil best je vriendinnetje worden hoor

Nee, ruzie is nooit leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23237720
O lekker Beaker.

Sugar een msn ruzie Wat kinderachtig. Als het een echt goede vriendschap is, is het niet zomaar voorbij. Klinkt hard, maar je weet gelijk wat je er aan hebt.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 11:14:39 #227
43556 miss_dynastie
pi_23237731
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:11 schreef Sugar het volgende:
Ik heb gisteren een msn-ruzie gehad. En weer een vriendschap midner. Gaat goed, hè, met mij en vriendinnen?
Hoezo, is het echt niet meer te herstellen dan? Face to face, bedoel ik!
pi_23237811
Joepie de hema belde net de gordijnen zijn al klaar. Dan zullen de andere van de andere kant maandag wel klaar zijn (3 dagen later besteld) Echt snel er stond 3 weken voor. En het is nu 2 weken geleden. Eindelijk geen inkijk meer.
Voor het eerst in tig jaar dat ik gordijnen heb.
In me ouwe huisje had ik kleine ramen en houten luxaflexies. In dit huis niet genomen ivm de poezen. Toen hadden we van dat plakfolie op de ramen voor de inkijk. En nu eindelijk joepie van die mooie organza vitrage. Ben zo benieuwd hoe het zal staan.
En ze zijn nu de schuifpui aan het afwerken dus dat komt helemaal goed uit.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23238044
Hoe ik het ga redden weet ik nog niet. Maar hopenlijk heb ik snel die medische keuring en dan is het 1 telefoontje en dan word mijn geld gestort. Heb gelukkig een contactpersoon bij het UWV Amsterdam zitten die zich er ook kwaad om maakt. Nu het UWV utrecht nog overtuigen.

He bah Sugar. Ruzie via msn is balen. Je kan niet echt goed uitleggen wat je bedoelt dan en je woorden worden vaak verkeerd opgevat. Hopenlijk is het voor korte duur. En ik wil ook wel msnvriendinnetje zijn hoor ik ben ook zo goed met vriendinnen, ik heb ze niet eens hier in de buurt, alleen op msn
pi_23238078
Nou sterkte ermee hoor Anitra
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 november 2004 @ 11:31:03 #231
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23238139
Miss_D, nee, schijnbaar niet! weer ging het erover dat ik door sommige dingen die ik doe (en niet doe) te weinig haar vriendin ben en zij meer verwacht en niets kan met wat ik doe. En vooral niet met het feit dat ik me er niet van bewust was en haar helemaal niet wilde kwetsen. had het gewoon beetje druk met een baby enzo...

Beaker en Anitra! Jullie zijn toch al mijn vriendinnetjes?!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 11:35:17 #232
43556 miss_dynastie
pi_23238247
Misschien kun je haar een briefje schrijven met je uitleg? Tenzij je geen vriendinnen meer wilt zijn, wat ik me ook voor kan stellen hoor Maar dan kan je het misschien zelf voor je gevoel goed afsluiten.
pi_23238266
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef Sugar het volgende:
Miss_D, nee, schijnbaar niet! weer ging het erover dat ik door sommige dingen die ik doe (en niet doe) te weinig haar vriendin ben en zij meer verwacht en niets kan met wat ik doe. En vooral niet met het feit dat ik me er niet van bewust was en haar helemaal niet wilde kwetsen. had het gewoon beetje druk met een baby enzo...

Nou das ook niet leuk! Kan ze niet begrijpen dat je met hele andere dingen bezig bent?
Ik bedoel er is in jullie leven best het een en ander verandert door de komst van Maria, dan heb je toch minder tijd en andere tijd voor je vriendinnen Lijkt mij

Maar gelukkig heb je je Fok! vriendinnen nog
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_23238379
Maar als het echt een goede vriendin is moet ze dat juist wel begrijpen. En dan kan je best eens meningsverschillen hebben maar daar kom je dan wel weer uit.
En soms heb je nieuwe periodes in je leven. Zoals de komst van een kindje waardoor je zo verandert. Waardoor ook je kijk op dingen, meningen enz veranderen. En dan kan een vriendschap wel eens niet meer zo klikken. Geen bonje om maken toch. Zo gaan die dingen.
Praat het met haar uit. Bel elkaar en spreek wat af. Dat is toch sowieso veel persoonlijker als msn?
Ik word echt oud volgens mij. Ik moest ook al zo lachen toen onze thuishulp via sms met dr zus ruzie aan t maken was.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23238426
Jessie is niet oud ik ben 25 en denk er precies zo over!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 11 november 2004 @ 11:50:21 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23238606
Wat Jessie zegt is heel waar, dingen veranderen idd, dat hoeft nog niet eens zo zeer een baby te zijn, en het is de vraag of je het erg vindt of niet. Als je echt heel veel waarde aan die vriendschap hechtte had je haar sowieso al wel vaker gesproken.
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:36 schreef Beaker het volgende:
Kan ze niet begrijpen dat je met hele andere dingen bezig bent?
Ehm... heel egoistisch? Soms niet.
Van de week had ik een typisch 'Bridget Jones' momentje. In het boek beschrijft ze telefoongesprekken met een vriendin met kinderen en dan 'hoor' je dus te pas en te onpas tussen het gesprek door de meest vage dingen. 'Op het potje, op het potje' etc. etc. Heel grappig beschreven, maar soms is het ook wel eens niet leuk.

Ik had toevallig gisterenavond zoiets. Zat met een vriendin aan de telefoon, vertel een verhaal over een of andere eikel die het weer eens nodig vond om op mijn hart te stampen, en dan ineens midden in het verhaal helemaal in een deuk 'Oh ja, sorry hoor, ze is even zo grappig bezig'. Waarna het gesprek over ging in '1-2 hopla' met nog een hoop hoepekee en ander 'gekweel' erachter aan.
Ja sorry... dan zakt mijn broek dus wel even af...
Ik ben gek op die kleintjes, maar als je mij vraagt hoe het gaat, heb dan ook het fatsoen om naar mijn verhaal te luisteren.

Ik snap het helemaal hoor, het is reuze druk, hectisch, nieuw en wat dan ook. Maar soms staan de nieuwe ouders er niet meer bij stil dat er voor de mensen om hun heen het leven gewoon normaal gebleven is zonder dat nieuwe middelpunt. Hoe leuk ik dat middelpunt vaak ook vind.

Dit heeft helemaal niets meer te maken met wat Sugar zei! Dat je het niet verkeerd opvat Sugar!
  donderdag 11 november 2004 @ 11:51:07 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23238630
Ik denk er ook zo over. Maar zij begon!

Heb haar gemaild nu. Het was geen supergoeie vriendschap, maar wel gewoon leuk. Maar misschien lag dat voor haar toch net iets anders? Eigenlijk gaat die hele ruzie volgens mij nergens over. Als ik het hier neer zou zetten hoe dat gesprek ging... Pfffff!
pi_23238729
Ja precies BE dat bedoel ik ook.
Zo had ik dat ook met een goede vriendin van school. Zij gin op een geven moment werken. ik ging verder leren. Dat ging nog. Toen ging ik ook werken in een hele andere sector als zij. We hadden geen raakvlakken meer. Maar ok. Samen lekker vrijgezel tot ik vaste verkering kreeg en ging trouwen. Toen was het over. Nu 5 jaar later ineens weer contact (grappig overgens elkaar gevonden via schoolbank) Zij kan moeilijk/geen kinderen krijgen. ik heb ze wel. Maar raakvlakken ten over. We klikken weer. Heel leuk.
Maar soms gaan die dingen dus zo. Verdrietig, maar logisch.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 november 2004 @ 12:10:29 #239
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23239026
Ik heb een vriendin die nog thuiswoont bij pa en moe en ze denkt dat wanneer ze me belt, ik voor haar in de houding spring om mee uit te gaan, te gaan winkelen, dagjes naar de kerstmarkt te gaan en weet ik veel wat nog meer. Ik zit er ernstig aan te denken die vriendschap af te kappen want ik krijg het niet aan haar verstand gepeuterd dat ik twee kinderen heb en geen zin heb in een groot kind erbij

Zaterdag weer werken en ik heb geen zin, een collega is vrij want ze heeft feest dus ik sta alleen met m`n baas. Zaterdag is ook intocht van Sinterklaas en daar had ik veeeeeeel liever heengegaan
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_23239132
BE ik pas me aan bij wat je hebt geschreven Zo bedoelde ik het ook, maar het staat er een beetje knullig

Sugar, al een zonnebank gereserveerd voor vanmiddag?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 12:17:19 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_23239152
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:50 schreef Brighteyes het volgende:

Ehm... heel egoistisch? Soms niet.
-vriendin-
Dat vind ik net zo erg als dat iemand gaat zitten pjoeteren!!
Voor de heerlijke teut-gesprekken aan de foon neem ik 's avond de tijd, omdat ik het overdag gewoon niet red. Of ik bel even als Cas slaapt en René op school zit. Ik wil dat diegene een beetje met me meedenkt en meeleeft, maar dan moet ik dat zelf ook wel doen en gewoon voor iemand de tijd nemen.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 12:18:47 #242
7074 moussy
kuttekop
pi_23239188
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:10 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb een vriendin die nog thuiswoont bij pa en moe en ze denkt dat wanneer ze me belt, ik voor haar in de houding spring om mee uit te gaan, te gaan winkelen, dagjes naar de kerstmarkt te gaan en weet ik veel wat nog meer. Ik zit er ernstig aan te denken die vriendschap af te kappen want ik krijg het niet aan haar verstand gepeuterd dat ik twee kinderen heb en geen zin heb in een groot kind erbij

Zaterdag weer werken en ik heb geen zin, een collega is vrij want ze heeft feest dus ik sta alleen met m`n baas. Zaterdag is ook intocht van Sinterklaas en daar had ik veeeeeeel liever heengegaan
Meld je ziek Kan je lekker bankhangen met je kindertjes, met veel kruidnoten en chocolademelk
pi_23239203
BE, herkenbaar.
maar ook wat Moussy zegt.
of mensen die de tv ff belangrijker vinden
  donderdag 11 november 2004 @ 12:21:19 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23239225
Ja, ik ga meestal maar gewoon even op de bank zitten, weg bij mijn PC'tje, anders vind ik het heel moeilijk omdat mensen op msn gewoon door blijven lullen. Dus eerst een telefoonhoorntje in beeld en dan op de bank.
  donderdag 11 november 2004 @ 12:23:45 #245
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23239284
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:18 schreef moussy het volgende:

[..]

Meld je ziek Kan je lekker bankhangen met je kindertjes, met veel kruidnoten en chocolademelk
Mag ik je er even aan helpen herinneren dat ik nog in mijn proeftijd zit?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_23239436
quote:
Op donderdag 11 november 2004 11:31 schreef Sugar het volgende:

ik heb een vriendinnetje

Maar wat je schrijft komt me heel bekend voor. Als je kinderen hebt en je vriendinnen niet dan is het heel moeilijk om het contact te houden. Je kan niet meer 1,2,3 klaar staan om ff te gaan shoppen of ergens naar toe te gaan, nee je moet eerst de luiertas vol pakken, alles 30x controleren, dan autostoel pakken, kinderwagen mee, dan nogmaals alles controleren en net als jij de deur uit wil dan word die kleine wakker en blijkt het etenstijd te zijn. En het is logisch dat je aandacht eerst naar je kind gaat en dan pas verder. Maria is pas 2 maanden, alles is nog nieuw!
pi_23239623
He je begint al lekker met geen zin hebben coolbabe Kan het me voorstellen hoor.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 november 2004 @ 12:42:19 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23239684
Jullie zijn lief.
Eerlijk gezegd ligt het er helemaal niet aan dat je met kinderen lastiger dingen doet die je vroeger wel deed. Ik heb gewoon iedereen afgehouden in de eerste periode na de bevalling. En haar op een gegeven moment wel weer iets praktisch gevraagd over school (bijvoorbeeld). Voor haar niet leuk en gaf haar het gevoel dat we ongelijkwaardig met elkaar omgaan. Dit heb ik dus al eerder gehad... Ik ben er best verdrietig over eigenlijk.
  donderdag 11 november 2004 @ 12:48:48 #249
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23239809
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:39 schreef jessie het volgende:
He je begint al lekker met geen zin hebben coolbabe Kan het me voorstellen hoor.
Het is gezonde tegenzin
Ik zie vooral een beetje tegen de drukte op want ik weet ruim de helft nog niet te vinden in het schap of op de kassa en ik vind het erg jammer dat ik de smoeltjes van J&T niet kan zien als ze bij Klaas zijn
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 12:50:00 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23239839
hoeveel keer heb je nu gewerkt coolbabe?
  donderdag 11 november 2004 @ 12:51:08 #251
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23239855
Zaterdag wordt de 4e keer
pi_23239906
O gaan de kids echt bij de intocht kijken? Vragen of er veel foto's gemaakt kunnen worden dan he!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 12:53:19 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23239910
gaat het al wat beter met je rug ?
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 12:53:51 #254
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23239920
hier komtie ook zaterdag! en we gaan ook kijken !
  donderdag 11 november 2004 @ 12:55:33 #255
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23239967
Coolhunk gaat met de kinders kijken en ik heb hem de opdracht gegeven erg veel foto`s te maken.
lady-wrb, met mijn bekken is het aan het eind van zo`n zaterdag wel aardig. Ik kan nog naar mijn auto lopen en van m`n auto naar huis en naar de bank en vanaf dat punt doe ik helemaal niets meer. Gelukkig voel ik er op zondag niets van dus al met al lijkt het toch gewoon een kwestie van wennen
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 12:56:10 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23240016
Hier is de intocht in de stad. Veel te druk. En Geer meot dan ook werken.
Volgende week komt ie hier in de buurt aan.
Dan ga ik wel even met de meiden.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23240045
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:42 schreef Sugar het volgende:
Jullie zijn lief.
Eerlijk gezegd ligt het er helemaal niet aan dat je met kinderen lastiger dingen doet die je vroeger wel deed. Ik heb gewoon iedereen afgehouden in de eerste periode na de bevalling. En haar op een gegeven moment wel weer iets praktisch gevraagd over school (bijvoorbeeld). Voor haar niet leuk en gaf haar het gevoel dat we ongelijkwaardig met elkaar omgaan. Dit heb ik dus al eerder gehad... Ik ben er best verdrietig over eigenlijk.
Ik vind het juist heel goed dat je lekker alles afgehouden hebt en lekker de tijd voor jezelf en voor Maria genomen hebt En het komt misschien raar over voor haar dat je haar voor iets praktisch wel nodig had en daarvoor niet, maar jij heb lekker de tijd genomen voor Maria en dat is heerlijk toch? En als dan het "normale" leven weer begint te trekken aan je, ja dan heb je ineens anderen nodig en als hun dat niet kunnen begrijpen dan is dat hun probleem toch? zegt zij makkelijke terwijl ze het zelf ook niet kan En ik begrijp donders goed dat je je er verdrietig om voelt. Ik ga duimen dat het weer goed gaat komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 13:01:24 #259
13151 crew  Rewimo
pi_23240113
Dat is wel jammer ja, dat je de intocht moet missen Da's weer het beroerde van werken op zaterdag. Veel foto's maken, Coolhunk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 13:05:28 #260
13151 crew  Rewimo
pi_23240225
Sugar, zoals je het hierboven beschrijft moet je het toch kunnen uitleggen aan haar. Ook de meest verstokte niet-ouder kan begrijpen dat een kleine baby heel veel tijd opeist (da's meestal hun grootste bezwaar tegen kinderen ). Ik hoop dat jullie weer tot elkaar komen!
pi_23240241
Getver tis koud hier met al die deuren open voor eht heen en weer lopen en snoeren voor boren enzo. bleh
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23240261
Gatverdamme ik word alweer verkouden Ik heb keelpijn, snot begint samen te komen in mijn neus, lichte hoofdpijn.....
Ik wil niet! Ik ben net aan de beurt geweest man! Ik moet nog UIT zaterdag!

Overigens had ik, toen mijn vriendin net samenwoonde en ook toen ze getrouwd was nog, dat haar vriend/man altijd heel hard ging zingen of heel hard praten als ik met haar in gesprek was aan de telefoon. Of hij ging zelf met z'n GSM iemand bellen, en dan zo hard dat ik het kon horen en ik m'n vriendin bijna niet kon verstaan.
Zij lachtte daar dan maar wat mee, maar ik vond het echt ongelofelijk irritant. Ik bel haar nu meestal als ik weet dat hij weg is of weg moet.
  donderdag 11 november 2004 @ 13:07:38 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23240269
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:58 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel goed dat je lekker alles afgehouden hebt en lekker de tijd voor jezelf en voor Maria genomen hebt En het komt misschien raar over voor haar dat je haar voor iets praktisch wel nodig had en daarvoor niet, maar jij heb lekker de tijd genomen voor Maria en dat is heerlijk toch? En als dan het "normale" leven weer begint te trekken aan je, ja dan heb je ineens anderen nodig en als hun dat niet kunnen begrijpen dan is dat hun probleem toch? zegt zij makkelijke terwijl ze het zelf ook niet kan En ik begrijp donders goed dat je je er verdrietig om voelt. Ik ga duimen dat het weer goed gaat komen
Ik vind eigenlijk dat je het best heel egoistisch op schrijft Anitra.
Tuurlijk is het lekker en goed dat je de tijd neemt voor je babietje, maar dan kan je niet verwachten dat anderen maar weer staan te springen als jij 'weer eens tijd voor ze hebt' of 'ze nodig hebt'. Beetje negatief gesteld zo.

Suug, ik snap dat je er verdrietig over bent. Haar misschien bellen, of mailen of een kaartje sturen. Dat je snapt dat zij niet zo blij is met het geheel en dat je snel een keertje wil afspreken, dan kan je het dan proberen uit te leggen?
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:11:51 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23240387
mag ik even mijn gal spuwen?
luca's vriendje had vorige keer al een kopie van luca's kapsel. en nu heeft luca stekeltjes.
drie maal raden waarmee vriendjelief vandaag mee aan kwam zeilen op school

ik kan niemand verbieden om naar de kapper te gaan, maar frappant is het wel en al helemaal niet origineel
  donderdag 11 november 2004 @ 13:13:12 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23240427
Ik heb haar idd gemaild en het nog eens uitgelegd. Ik hoop dat ze voelt dat ik haar helemaal niet wilde kwetsen! Denk alleen dat het om het overall-gevoel gaat bij haar en ik denk idd dat we er gewoon niet gelijkwaardig in staan, zeg maar. Dus het zal wel lastig blijven.
Maar vandaag voel ik me dus rottig, zeker omdat ze ook behoorlijk pittige dingen heeft gezegd. Echt niet leuk.

Zo.
En.
Nu.
Hou.
Ik.
Er.
Over.
Op.
Punt.

Iemand een stroopwafel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 13:13:53 #266
13151 crew  Rewimo
pi_23240443
Niet leuk, lady-wrb, maar ik vraag me af of het vriendje er iets aan kan doen. Ik denk eerder dat zijn moeder er iets mee te maken heeft
  donderdag 11 november 2004 @ 13:14:35 #267
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23240460
LOL, Rewimo!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:15:23 #268
43556 miss_dynastie
pi_23240479
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:31 schreef Anitra het volgende:
Je kan niet meer 1,2,3 klaar staan om ff te gaan shoppen of ergens naar toe te gaan, nee je moet eerst de luiertas vol pakken, alles 30x controleren, dan autostoel pakken, kinderwagen mee, dan nogmaals alles controleren en net als jij de deur uit wil dan word die kleine wakker en blijkt het etenstijd te zijn.
Weet je wat het wel is? Ik bedoel niet iemand hier in het bijzonder, maar meer in het algemeen: mensen hebben met een kindje vaak helemaal geen trek in zo'n onderneming. Het boeit me niks als iemand lang bezig is om alles mee te nemen enz., als ik gebeld word door een vriendin laat ik namelijk ook niet alles op stel en sprong uit mijn handen vallen, maar meer dat mensen gewoon totaal geen zin in de reis hebben. Mijn nichtjes wo(o)n(d)en allemaal hooguit drie kwartier van ons af, een uurtje misschien inclusief inpakken van de kids. Ik moe(s)t ongeveer 2 1/2 uur reizen om er te komen! Toch was het: 'Ah, joh, kom maar hier heen, veel makkelijker'. Gelukkig hebben we dat toen gewoon uitgesproken, maar moeilijk is het soms wel. Van mijn ex-overbuuf met een tweeling van nog geen één en een zoontje van twee kan ik het heel goed begrijpen hoor, maar van sommige anderen
pi_23240510
Ach lady-wrb toch ook wel leuk. Hij vond zijn haar waarschijnlijk gewoon erg leuk. Heeft vast gezegt ik wil ook stekeltjes net als Luca. En ik denk, gokje hoor, dat er misschien nog wel een paar knulletjes rond lopen met stekeltjes
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:17:17 #270
43556 miss_dynastie
pi_23240525
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:11 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even mijn gal spuwen?
luca's vriendje had vorige keer al een kopie van luca's kapsel. en nu heeft luca stekeltjes.
drie maal raden waarmee vriendjelief vandaag mee aan kwam zeilen op school

ik kan niemand verbieden om naar de kapper te gaan, maar frappant is het wel en al helemaal niet origineel
Laat een henna-tattoo zetten bij Luca en zeg dat-ie echt is
Nee, ff serieus, gewoon jammer, geen idee wat je eraan zou kunnen doen. Misschien de moeder aanspreken op een niet al te serieuze toon?
  donderdag 11 november 2004 @ 13:19:27 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23240567
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Laat een henna-tattoo zetten bij Luca en zeg dat-ie echt is
Nee, ff serieus, gewoon jammer, geen idee wat je eraan zou kunnen doen. Misschien de moeder aanspreken op een niet al te serieuze toon?

Piercing door onderlip erbij!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:20:10 #272
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23240582
ach ik heb ook zoiets van, nou ja lamaarzitten. maar zelfs luca zei net zoiets van: nou wil ik geen stekeltjes meer. het viel hem kennelijk ook op.

in luca zijn klas zat er nog 1 met stekeltjes dus nu 3 stekelkoppies (op 22 kinderen) dus dat valt nog mee.

en luca is gewoon het lekkerste stekelkoppie
  donderdag 11 november 2004 @ 13:20:29 #273
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23240589
Dat vind ik ook, Miss_D! Sommige mensen doen gewoon ingewikkeld!

Ik heb gisteren spontaan, ineens om elf uur besloten dat ik Jolie en Luchtbel wel eens wilde zien! En hup, Maria gepakt, 10 minuten in bus en maarliefst twee uur in de trein en we waren er! Terugweg hetzelfde, weer 2 uur met de trein. Maar ik vind het juist leuk om wel spontaan dingen te blijven doen. En natuurlijk vind ik mezelf dan ook gewoon rete-stoer!
pi_23240629
Vriendschappen, ik weet niet. Ik heb maar 1 allerbeste goeie vriendin. Voor de rest wat mensen die ik wel ken en wel es mee spreek als ik uitga.

En nu dan een groepje waar ik wekelijks mee wegga, maar vriendinnen ?! Ik vind het gewoon moeilijk. Ik weet niet hoe ik me bij hun moet gedragen, ben steeds bezig met: Maak ik nu geen stomme, a-sociale indruk?! Ik durf niet zomaar drinken te bestellen, ik moet me echt inprenten dat ik zelf zeg dat ik de volgende ronde ga, ik weet niet wanneer ik geld moet bijleggen als ze het niet vragen, ik durf niet echt autoweg te rijden maar ik moet toch ook een keer de BOB zijn, vinden ze me niet te oud, ben ik wel een leuke gesprekspartner of zeg ik rare dingen?

Mijn moeder kakelt maar dat het zo leuk voor me is, andere vriendinnen erbij, maar ik vind het alleen maar zeer frustrerend en vermoeiend. Ook wel leuk, maar op dit moment overheerst frustratie en onbehagen. Ik wil ook te graag denk ik.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:23:25 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23240650
wow sugar, dat is een hele onderneming dan he?
gelukkig zijn er tegenwoordig op de meeste stations nu liften.
dat was toen luca nog baby was wel anders. dan was ik altijd afhankelijk van medereizigers om de perrontrappen op en af te komen.
(ik heb in die tijd gewoon spierballen gekweekt)
pi_23240664
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Sugar het volgende:

Ik heb gisteren spontaan, ineens om elf uur besloten dat ik Jolie en Luchtbel wel eens wilde zien! En hup, Maria gepakt, 10 minuten in bus en maarliefst twee uur in de trein en we waren er! Terugweg hetzelfde, weer 2 uur met de trein. Maar ik vind het juist leuk om wel spontaan dingen te blijven doen. En natuurlijk vind ik mezelf dan ook gewoon rete-stoer!
Hadden we daar al foto's van ergens?! Ik was er gister al op aan het azen eigenlijk
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:24:52 #277
43556 miss_dynastie
pi_23240683
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Sugar het volgende:

Dat vind ik ook stoer
Heb je Maria dan in de draagdoek of sleep je een wagen mee?
pi_23240694
Ik moet zeggen dat ik met 1 veel makkelijker dingen ondernam dan nu met 2. Maar goed ik heb daar geen problemen mee.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 11 november 2004 @ 13:25:33 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23240705
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hadden we daar al foto's van ergens?! Ik was er gister al op aan het azen eigenlijk
Ja! In fototopic! Waar ze horen, !

Ladywrb, ik had Maria in de draagzak, dus geen lift nodig!
  donderdag 11 november 2004 @ 13:26:50 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23240733
Klopt Miss-D... het schijnt idd voor sommige mensen heel moeilijk te zijn om te komen enzo. Tuurlijk het kost iets meer tijd enzo, maar het is niet onoverkomelijk.
Zo stak het mij heel erg dat vrienden van mij in de 2 weken dat ik aan het klussen was in mijn nieuwe huis niet een keertje zijn komen kijken... Was te lastig/omslachtig... We wonen in dezelfde stad...
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:27:25 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_23240749
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mijn nichtjes wo(o)n(d)en allemaal hooguit drie kwartier van ons af, een uurtje misschien inclusief inpakken van de kids.

Ik ben alleen al een uur kwijt aan organisatie voor ik naar bijv. mijn ouders ga, dit is toch wel erg simpel gedacht hoor. Als ik alleen al boodschappen ga doen met 2 kinderen, lopend, ben ik al een half uur aan het hannessen, op een goede dag.
  donderdag 11 november 2004 @ 13:27:30 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23240751
En idd Sugar, heel stoer! En ook gewoon superleuk toch?
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:27:52 #283
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23240757
o dat is helemaal handig! luca was helaas niet zo'n draagzak type. en nu nog houdt hij van gereden worden. (achterop de fiets of in de auto) die gaat later vast ook met de auto naar de brievenbus
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:30:14 #284
7074 moussy
kuttekop
pi_23240811
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef lady-wrb het volgende:
o dat is helemaal handig! luca was helaas niet zo'n draagzak type. en nu nog houdt hij van gereden worden. (achterop de fiets of in de auto) die gaat later vast ook met de auto naar de brievenbus
Dat ik een auto had kwam ik overal en nergens, nu ben ik heel erg beperkt op het durrup. dat vind ik wel jammer.
pi_23240825
Sugar ik vind je ook stoer!!

Ik vind het ook altijd zo stom dat mensen zeggen: Als je eenmaal een kind hebt kan je niet meer spontaan iets doen, dan moet je alles plannen.
Ik weet natuurlijk wel dat je wel meer moet plannen, maar spontane acties moeten toch ook mogelijk blijven.
Wij plannen trouwens heel weining, ik houd van spontane acties!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:31:46 #286
43556 miss_dynastie
pi_23240854
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ben alleen al een uur kwijt aan organisatie voor ik naar bijv. mijn ouders ga, dit is toch wel erg simpel gedacht hoor. Als ik alleen al boodschappen ga doen met 2 kinderen, lopend, ben ik al een half uur aan het hannessen, op een goede dag.
Nou ja, laat het een uur zijn dan. Dan nog zijn ze er sneller dan ik met de trein! En dat zagen ze zelf ook wel in, en toen ze eenmaal die reis gemaakt hadden, viel het ook wel mee, dat zeggen ze tenminste, dus dat geloof ik maar gewoon Het was voor hen meer het 'opzien tegen' dan dat het daadwerkelijk zo tegenviel.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:32:30 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_23240874
Toen René nog niet zo heimweeërig was, gingen wij zelfs spontaan op vakantie en weekendjes weg. Er valt niks aan te plannen, je moet gewoon meer troep meeslepen.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:35:34 #288
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23240954
ik had altijd gewoon een tas met standaardingen staan: flesje, dosis melkpoeder, doekjes, reisverpakking billendoekjes en wat luiers evt. fruithapje/koekje.
stond altijd voor het grijpen, dus weinig georganiseer....
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:39:04 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_23241049
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik had altijd gewoon een tas met standaardingen staan: flesje, dosis melkpoeder, doekjes, reisverpakking billendoekjes en wat luiers evt. fruithapje/koekje.
stond altijd voor het grijpen, dus weinig georganiseer....
Als ik naar mn ouders ga, gaan er pyama's mee, omdat ze daar altijd douchen, in de auto gaan en ik ze thuis zo over kan leggen.

Met organiseren bedoelde ik, de snotneuzen vegen, veters strikken, foppies zoeken, snel nog ff haren kammen, jassen aan, kinderwagen uitklappen, kind er in frotten, knip zoeken, tas pakken, sleutels zoeken. NOg 30x tegen René gillen dat ze op moet schieten, niet op de fiets mag, of dr slot van dr fiets moet zoeken. Uiteraard sta je klaar en heeft er 1 gescheten, en dan kan het hele gedoe opnieuw beginnen
  FOK!fossiel donderdag 11 november 2004 @ 13:41:24 #290
2628 Karin
pi_23241114
vooral dat schijten is zeer herkenbaar
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:44:48 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23241208
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:41 schreef Karin het volgende:
vooral dat schijten is zeer herkenbaar
ja dat zeker

als ik luca al in de draagzak had, kotste die altijd bij de voordeur in mijn nek. herkent iemand dat ook toevallig?
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:46:40 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_23241260
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat zeker

als ik luca al in de draagzak had, kotste die altijd bij de voordeur in mijn nek. herkent iemand dat ook toevallig?
Cas

Snel een voeding er in proppen, kind verschonen in de zak wurmen, kots... Veel te veel gedoe en gehussel voor het kleine lijfje dat net tot de nok aan toe gevuld is met melk.
pi_23241297
Clauwheee, lukt het trouwens nog met leren???
Succes alvast voor straks!
pi_23241332
Ik moet zelf altijd nog ff snel plassen voor we weg gaan (ook al moet ik niet dan moet ik toch, psychisch ofzo ) En dat doe ik dus meestal als ze al jasjes aan hebben enzo. Stom want die zijn dan altijd weer uit
Ach t begint te wennen. Als ik afspreek zeg ik er altijd bij ik probeer op tijd te komen maar ik beloof niks
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 13:51:49 #295
13151 crew  Rewimo
pi_23241386
Of je doet de voordeur op slot en dan zegt er een: mama, ik moet nog naar het toilet. Terwijl je dat boven al 6 keer had gevraagd
pi_23241429
Hahahahaahahahaha ook herkenbaar Rewimo.
Of je hoort "" een ongelukje geeft niks, kan gebeuren" Dan weet je ook hoe laat het is
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:55:04 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23241469
of midden op de snelweg : ik moet plassen!!!!!
waarom ben je nou niet thuis gegaan
toen hoefde ik nog niet !

(en geloof het of niet, dit was een (toen) 13 jarige, dus dat houden we nog wel even ben ik bang)
  FOK!fossiel donderdag 11 november 2004 @ 13:57:56 #298
2628 Karin
pi_23241537
Hmmmm als ik het zo hoor zijn niet-zindelijke kinderen eigenlijk best makkelijk.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2004 @ 13:59:22 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23241578
jamaar die kotsen weer over je heen
pi_23241581
Best wel hoor Karin.
Alhoewel Janneke er een ster in is om net na een schone luier hem vol te douwen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 november 2004 @ 14:01:08 #301
13151 crew  Rewimo
pi_23241624
quote:
Op donderdag 11 november 2004 13:53 schreef jessie het volgende:
Hahahahaahahahaha ook herkenbaar Rewimo.
Of je hoort "" een ongelukje geeft niks, kan gebeuren" Dan weet je ook hoe laat het is
Hihi, dat doet me ergens aan denken:

Van de week haalde ik Christan op bij mijn moeder. Voor we weggingen moest ik nog even naar het toilet. Ik trek door, is zo'n knop die je weer in moet drukken als je een kleine boodschap hebt gedaan. Dus ik druk de knop in, draai me om, stap de gang in en hoor: KLENG RINKEL RINKEL!

Mijn moeder had een glazen schaal met potpourri op de stortbak staan. Had, inderdaad. Dat ding lag dus in de wc. Kapot uiteraard.

Christan tegen oma: Dat was een ongelukje hoor, mama kon er niks aan doen

Overigens moest van de week de loodgieter komen omdat de wc verstopt was geraakt - mijn moeder dacht dat ze dat glas wel gewoon door kon trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')