Mja ik weet het.quote:Op zondag 28 november 2004 01:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hmm ok bericht is niet helemaal goed aangekomen denk ikWat ik wou zeggen, 600 euro is best veel
Natuurlijk is het nuttig spul, maar voor m'n snowboard + bindingen + boots was ik ook zoiets kwijt
![]()
Geen id...quote:Vrijdag trouwens de Oakley Wisdom zien liggen, wat een supervet ding zeg... helemaal zoals ie daar lag (zilver frame met zilver spiegellens) maarja de prijs he... 165 euro..
Hoe lang zijn jullie trouwens nog van plan door te gaan met boarden eigenlijk? Ik bedoel wat mij betreft zou ik m'n leven lang elk jaar meerdere keren de alpen of iets dergelijks ingaan, maar als ik bijvoorbeeld over een jaar ofzo werk heb bijvoorbeeld... zou dat dan nog zo makkelijk gaan. Denk dat ik maar een baan zoek met 10 vrije weken ofzo dan![]()
weet ik iig al zeker dat ik geen bedrijf vind)
Zo spannend is een gletscher toch niet?quote:Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
1 Januari naar Mallnitz, eerste trip van dat jaar en tevens m'n eerste keer op een gletscher..
Nee, ok, maar ik heb er gewoon weer tiefus veel zin in. 8 maanden tijd gehad om zin op te bouwen, dus zodoende.quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef micko het volgende:
[..]
Zo spannend is een gletscher toch niet?
Op zich niet...quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef micko het volgende:
[..]
Zo spannend is een gletscher toch niet?
Nee, ik heb geen zin om in zo'n spleet te belandden. En al helemaal niet aangezien ik geen 350 euro voor een pieper over heb.quote:Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich niet...
Gletcher is ook gewoon wit.
Je moet alleen niet buiten de pistes gaan. Das niet zo verstandig
Gewoon zorgen voor genoeg vakantiedagen. Ik heb nu ook 37 dagen, toch ruim 7 weken (en nee ik ben geen ambtenaar)quote:Op zondag 28 november 2004 01:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie trouwens nog van plan door te gaan met boarden eigenlijk? Ik bedoel wat mij betreft zou ik m'n leven lang elk jaar meerdere keren de alpen of iets dergelijks ingaan, maar als ik bijvoorbeeld over een jaar ofzo werk heb bijvoorbeeld... zou dat dan nog zo makkelijk gaan. Denk dat ik maar een baan zoek met 10 vrije weken ofzo dan![]()
weet ik iig al zeker dat ik geen bedrijf vind)
Ik ben ook geen ambtenaar en ik had er 38.quote:Op maandag 29 november 2004 19:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor genoeg vakantiedagen. Ik heb nu ook 37 dagen, toch ruim 7 weken (en nee ik ben geen ambtenaar)
Spot on Je moet er gewoon voor gaan. Zo ben ik ooit ook voor 2 weken op vakantie gegaan en ik kwam 5 jaar later weer thuisquote:Op maandag 29 november 2004 21:44 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb m'n toch wel goede baan en relaxte huisje in Amsterdam opgezegd om in mn uppie 4+ maanden naar Valtho te kunnen gaan, daarna zien we wel weer![]()
No risk no fun!![]()
" ik had de verkeerde afslag genomen"quote:Op maandag 29 november 2004 22:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Spot on Je moet er gewoon voor gaan. Zo ben ik ooit ook voor 2 weken op vakantie gegaan en ik kwam 5 jaar later weer thuis![]()
En ik maar mooie verhalen voor mij zien over noorse vrouwen en bergen en kitesurfen en en enquote:Op maandag 29 november 2004 23:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
2 weken op vakantie en op de terug weg toen je weg wou gaan met dope gepakt op het vliegveld en 5 jaar in de bak gezeten ?
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.quote:Op maandag 29 november 2004 23:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
En ik maar mooie verhalen voor mij zien over noorse vrouwen en bergen en kitesurfen en en en![]()
Tadaa!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:39 schreef XL het volgende:
Ik ga zo mijn board maar eens waxen denk ik....
.... ik zie ineens nog wel een weekje decemberboarden in het vooruitzicht.
surfenquote:Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.
En dus heb je school / werk / familie / alles in nederland laten schieten??? wowquote:Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.
Moeilijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:05 schreef Komakie het volgende:
btw Thermo, hoe staat het met jou plannen om langer te gaan???
hmmm Canadaquote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Moeilijk.
Ik kan volgende week vertrekken voor een kleine 2 maanden, maar ik heb wat freelance opdrachten gekregen die mij toch behoorlijk wat geld kunnen opleveren. Ik moet ook rekening mee houden dat ik volgend jaar voor lange tijd in canada zit. En als ik nu al mij geld stop in snowboarden kan ik daar wel eens problemen krijgen.
Lastige keuze.. niet boarden is ook geen optie.. ook al ga ik 3 weken in januari.
*jaloers is*
Eigenlijk ga ik om af te studerenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm Canada![]()
Wil ik ook nog heen om te boarden
Ga je daar ook boarden of ga je in de hoofdzaak wat anders doen???
btw, kut is dat he, keuzes maken die in het nadeel kunnen zijn van het boarden
De 2strijdigheid die jij in je post zet...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:32 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Val thorens teller: nog 6 dagen..
Pff ja ik ken het gevoel Komaki "waar ben in godsnaam aan begonnen?"
Ik heb me collegas en werk al gedag gezegd, ben al verhuisd uit me huisje in amsterdam en zit nu bij mn ouders in een klein dorpje. Al van veel mensen afscheid genomen, das echt raar allemaal, maar ook wel een gevoel van vrijheid, lekker je eigen gang gaan!
Vrienden die beloven allemaal langs te komen, das ook nog maar afwachten of dat gebeurt
In mn uppie met de trein naar frankijk met drie woorden frans in me vocabulaire, wat moet ik godsnaam allemaal meenemen!?
Sneeeuw, hard werken, boarden, nieuwe mensen, feesten, elke week nieuwe toeristen, vakantiestemming.. toch geen verkeerd voorruitzicht
[afbeelding]
In de winter veranderd er toch nietsquote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef Komakie het volgende:
hmmm verschilt misschien per persoon wat hij/zij ziet als grote verandering en wat niet...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In de winter veranderd er toch niets.
Zorg er alleen wel voor dat je niet geblesseerd raakt, dat zou een beetje jammer zijn.
Blijf je hier wel regelmatig postten met foto's e.d. trouwens?
Dat hoor je vaker, en ook dat het echt tegen valt hoe gewoon alles thuis weerquote:Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef XL het volgende:
Ik hoor juist vaak van mensen die lang zijn weggeweest en veel hebben meegemaakt dat het ze verbaasd dat hier alles in zijn eigen gangetje is doorgegaan... Tuurlijk in een half jaar veranderen er dingen, maar dat zijn de dingetjes van alledag. Een hele hoop daarvan krijg je gewoon als mail van iedereen doorgestuurd.
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:11 schreef Komakie het volgende:
Daar ben ik dus totaal niet goed in he
vooraf trainen voor iets.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mwa, ik heb meestal bijna geen spierpijn, niet in het begin en ook niet later. Komt mss omdat ik sowieso al vrij veel sport (zo'n 8 uur per week). Had van het voorjaar wel dat ik 's ochtends dacht, even snel opstaan/opspringen, maar dat vond m'n spier in m'n lies niet zo leuk.
Dus, warming up / wat rondrennen / rustig beginnen vind ik meestal wel handig.
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef XL het volgende:
Mijn board ligt alweer op mijn bed... met het oog op de verwachte alcohol-spiegel in mijn bloed vanavond en omdat ik te lui ben om dat ding nu op te ruimen is de kans redelijk groot dat hij vanavond naast me mag liggen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:57 schreef r00tie het volgende:
People Ik heb tussendoor even een vraagje na al 1.5uur aan 't zoeken geweest te zijn.
Weet er iemand goede adressen van winkels met goede/mooie boardwear in Amsterdam, ik ga morgen naar A'dam met als doel nieuwe board-outfit te scoren en wil wel kwaliteit natuurlijk
Kan iemand me ook nog goede merken aanraden zelf zat ik te denken aan Protest, Burton en verder in dat rijtje....
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:41 schreef BrakkeAap het volgende:
Ze verwachten deze vrijdag bijna een halve meter sneeuw in Les Menuires.
Dat ligt er vast volgende week ook nog wel, als ik die kant op ga...
Naar zeg
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:32 schreef pAin het volgende:
Woei, vandaag een gratis Dragon DX goggle binnen gekregen!
En ook nog maar 6 weekjes voordat ik naar de sneeuw ga, treinkaartje is gekocht!
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:46 schreef Kentaro het volgende:
fuck iedereen gaat maar weer de sneeuw inik wil weer terug.
* Thermo belt girofoon
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:30 schreef r00tie het volgende:
Mja Haarlem was nog dichterbij geweest ook (Zandvoort), maar ben net terug en heb een imo goede en mooie outfit gescoord @ Quicksilver store in Kalvertoren. Pics volgen later ff cam zoeken straks
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, waar haal je dat soort vrienden vandaan?.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
Als je ook nog studeerd op de Hogeschool InHolland ( :R ) Haarlem dan zit je én op dezelfde school en woon je in dezelfde plaats
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je dan de Revert niet weet te zijn...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:25 schreef r00tie het volgende:
[..]
Nee ik zit niet op InHolland, waarschijnlijk woon jij bij 't politiebureau in dat studentenhuis?
En btw, ik weet de revert wel te vinden, alleen helemaal niet aan gedacht voor boardwear eigenlijk haha, bij revert denk ik alleen maar aan skaten, weet ook niet waarom...
// edit: pic van nieuwe kleding: -knip-
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nee dat studentenhuis is alleen voor buitenlandse studenten, ofwel al die chinezen hier op school...
En Revert is inderdaad een skateshop, maar nu met de wintersport voor de deur hebben ze er een hele hoop snowboardspul, en ze hebben ook die speciale modellen van Burton zoals de Un.Inc, en de T6 enzo.. ik vind het wel een vette shop iig. Maand ofzo geleden hadden ze de P1 carbon volgens mij in meer kleuren in de winkel staan dan dat er in de Burton catalogus stonden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef r00tie het volgende:
[..]
Waar zit je dan in Zandvoort? en btw, weet jij bij welk snowboard blad je die Dragon DX goggle krijgt?
quote:Op donderdag 2 december 2004
00:33 schreef Feldhofer het volgende:
http://www.bergfex.com/hintertux/webcams/1/
Ga er dit weekend heen, ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:39 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Verslagje,
Vanochtend stond om 6 uur mijn oom en mijn neef al voor de deur, snel douchen,
tanden poetsen en ontbijt, dekbed mee in de auto en nog een goede 3 uur slapen.
Ongeveer rond 10:30 aangekomen in Madseit (vlakbij Hintertux), spullen uitgepakt en daarna op naar de piste.
Sneeuwhoogte 90 centimeter,bijna alles is open, inclusief het nieuwe snowpark.
Schifoan!
Jona@webcafe
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag m'n eerste echte eigen snowboard spullen gehaald. Wilde eerst tweede hands, omdat dat toch best wat scheelt, maar heb toch voor nieuw gekozen:
Burton Bullet, 162. Lekker breed, totaal geen drag, met Burton Custom's, die kon ik voor dat geld niet laten liggen.
Boots heb ik van Salamon, welk type weet ik zo 1, 2 ,3 niet, maar ze zaten erg goed..
1 Januari uitproberen maar.
Ik heb een kamer in Zandvoort Noord, in een van die jaren '50 flats (Fahrenheitstraat)quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef r00tie het volgende:
[..]
Waar zit je dan in Zandvoort? en btw, weet jij bij welk snowboard blad je die Dragon DX goggle krijgt?
Ik heb (nog) geen foto, maar van de burtonsite:quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
mooie boardje die bullet die gaat zeker goed bevallen. foto?
Ik heb een slotje voor die van mijquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen foto, maar van de burtonsite:
[afbeelding]. Die kleur.
Ik hoop ook dat hij gaat bevallen, dit is het eerste board waar ik helemaal geen drag heb.
Hoe groot is eigenlijk de kans op diefstal? Nu ik m'n boardje heb wil ik daar natuurlijk wel heel voorzichtig mee omgaan. Uiteraard ben ik inboedelverzekerd (ofzo), maar ik zou hem toch niet graag kwijtraken.
Hoe doen jullie dit?
Ik moet sowieso toch nog een klein tooltje gaan halen, mss is zo'n slot dan ook wel handig ja. Wat je zegt, het is net die drempel die dat andere board een stuk aantrekkelijker maakt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:57 schreef Komakie het volgende:
-knip-
Ik woon in wenen jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vroeg ik me ook al af.
Laten we zeggen dat het 1000 km is, gemiddelde snelheid van 222,2 km/uur.
Ik ga, als ik met m'n ouders ga, altijd met de trein á 300 km/u, maar dan ben je nog een dag bezig met reizen.
[edit] Laat maar, die gozer woont in Wenen.
Lucky bastard..
Later als ik groot ben, fijn in Oostenrijk of Zwitserland wonen. Nog beter, Noorwegenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:59 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik woon in wenen ja
Sneeuw was echt goed in het snowpark, in het dal wat minder, maar nog steeds goed te boarden.
Jona@webcafe
Je moet kijken naar de schrijfsnelheid van je geheugenkaart. Olympus gebruikt Smartmedia of XD (afhankelijk van de leeftijd van de camera). Smartmedia is relatief traag, ik denk ongeveer 3 mb per seconde wegschrijven. De grootte van de foto's speelt dus ook een rol, 15 foto's van 100k schrijven net zo snel weg als 1 foto van 1,5 mb. XD is sneller, maar duur. De grootte van de foto is natuurlijk afhankelijk van de resolutie waarop je de camera hebt ingesteld (2 megapixel, 3 megapixel etc)quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:59 schreef Komakie het volgende:
Hey heeft 1 van jullie een klein beetje verstand van digitale fotografie enj snowboarden???
thnx m8quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:12 schreef XL het volgende:
[..]
Je moet kijken naar de schrijfsnelheid van je geheugenkaart. Olympus gebruikt Smartmedia of XD (afhankelijk van de leeftijd van de camera). Smartmedia is relatief traag, ik denk ongeveer 3 mb per seconde wegschrijven. De grootte van de foto's speelt dus ook een rol, 15 foto's van 100k schrijven net zo snel weg als 1 foto van 1,5 mb. XD is sneller, maar duur. De grootte van de foto is natuurlijk afhankelijk van de resolutie waarop je de camera hebt ingesteld (2 megapixel, 3 megapixel etc)
De camera gebruikt lichtinval om de foto te construeren. Als je foto's van sportmomenten maakt moet je dus lage sluitertijden kunnen kiezen (de sluitertijd is de tijd die beschikbaar is voor lichtinval, alles wat beweegt als het diafragma geopend is staat bewogen op de foto). Als de sluitertijd te kort is valt er niet genoeg licht door het diafragma en is de foto te donker. Ook het diafragma (opening waardoor licht binnenvalt ) kun je instellen, je wil lage sluitertijden en grote diafragma-openingen. Het instellen van diafragma en sluitertijden kunnen en doen de meeste camera's (gelukkig) zelf. Zoek in dat geval naar een sport-stand. Bij slecht weer is er weinig licht en dus zal de camera langere sluitertijden eisen... De 'continuous shooting' methode kun je dan over het algemeen wel vergeten.
Houd er rekening mee dat je batterijen erg snel leeg gaan omdat de temperaturen in de sneeuw erg laag zijn. Daarnaast is wit een hele moeilijke kleur voor digitale camera's, een camera met een zelf in te stellen witbalans heeft de voorkeur.
Voor 250 euro heb je over het algemeen goede camera's.
Als je nog ergens een Nikon Coolpix 3500 op de kop kunt tikken is dat een geweldig ding voor minder dan 200 euro. Dan heb je nog geld over voor snelle geheugenkaartjes (MyCom) en batterijen. Nikon maakt mooie camera's en Fuji ook.
Vaak zie je als je de knop om een foto te maken half induwt de waarde van de sluitertijden en het diafragma. Als deze nog relatief 'hoog' liggen wel, maar deze kunnen ook zelf al laag liggen (kun je bijv. beinvloeden door de camera te bewegen bij het scherpstellen). Als de camera een sportstand heeft vind je hier vaak lage waardes. Zelf instellen is altijd beter, maar natuurlijk ook erg moeilijk... zeker als foto-leek.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
thnx m8
Er gaat weer een wereld voor me open
Ik heb vanmiddag nog een beetje met die camera lopen klooien en idd op een lagere resolutie zetten helpt al wat. Is natuurlijk ook logisch en had ik in eerste instantie zelf ook wel kunnen bedenken (ik schaam me nu een beetje als ICT'er zijnde)
Maar scheelt het ook in snelheid als je sluitertijd en diafragma (en meer van dat soort dingen) handmatig instelt???
Volgens mij heb je de verkeerde afbeelding, ik zie geen carbonquote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef beerke het volgende:
Gasten,
Ik heb even een vraagje over het onderhoud van een snowboard. Aanstaande vrijdag vertrek ik met XL naar de sneeuw en dus wil ik m'n board gaan waxen. Dat is het probleem niet, maar ik had een vraag over het slijpen van de kanten. Wanneer weet ik of dit echt nodig is en hoe vaak doen jullie dat. Is het echt noodzakelijk om na iedere week (dag???) boarden met je kantenslijper over je staalkanten te gaan. Of is 1 keer in de 6 weken ook voldoende. Ik hoor echt de meest uiteenlopende zaken wat betreft slijpen.
Ik wil natuurlijk graag dat mijn boad in optima forma is als ik haar met mijn nieuwe aanwinsten de piste af loods...
[afbeelding]
Eens in de zes weken is voldoende. Je kanten hoef je niet zoveel te slijpen. Je kunt met je nagel langs de staalkant gaan en als dat wit nog van je nagel komt dan is het prima. zeg maar hoe je ook kijkt hoe scherp een mes is. Ook kun je met je vinger over de hele lengte van je staalkant gaan, van nose tot tail om te voelen of je veel bramen hebt.quote:Op maandag 6 december 2004 14:54 schreef beerke het volgende:
Gasten,
Ik heb even een vraagje over het onderhoud van een snowboard. Aanstaande vrijdag vertrek ik met XL naar de sneeuw en dus wil ik m'n board gaan waxen. Dat is het probleem niet, maar ik had een vraag over het slijpen van de kanten. Wanneer weet ik of dit echt nodig is en hoe vaak doen jullie dat. Is het echt noodzakelijk om na iedere week (dag???) boarden met je kantenslijper over je staalkanten te gaan. Of is 1 keer in de 6 weken ook voldoende. Ik hoor echt de meest uiteenlopende zaken wat betreft slijpen.
Ik wil natuurlijk graag dat mijn boad in optima forma is als ik haar met mijn nieuwe aanwinsten de piste af loods...
[afbeelding]
Let op je woorden he...quote:Op maandag 6 december 2004 19:37 schreef Kentaro het volgende:
Veel plezier, XL heeft geen kans meer met die vette straps. Hoewel hij is nartuurijk weer eerder weg
Zoals ik al eerder zei: het gaat er niet zo zeer om dat het een geweldig slot is maar gewoon dat hij vast staat. Dan pakken ze wel een ander board.quote:Op maandag 6 december 2004 19:06 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de Burton Boardlock ga kopen.
[afbeelding]
Waarschijnlijk is dit hetzelfde slot als een aantal posts hoger besproken wordt, wat mij vooral opvalt is dat hij er helemaal niet zo indrukwekkend uitziet, zeker niet voor de ¤17,95 die hij moet kosten (volgens Bakker/Intersport). Zijn er meer mensen met ervaringen met dit slot?
Zijn er nog meer van deze sloten op de markt? Ik ben namelijk vanwege het merk vrij snel bij deze terecht gekomen.
Alvast bedankt
... Ik haal je toch wel inquote:Op maandag 6 december 2004 22:11 schreef XL het volgende:
[..]
Let op je woorden he...
eerder weg.....
veel eerder weg!
Heb dat slot een paar jaar. Ooit eens gekregen en het ziet er wel fancy uit. Het witte is wel van plastic dus je kan het zo kapot krijgen. Voordeel dat het wel licht is, maar het heeft vooral een afschrikking-werking. Je kan ook een 'gewoon' fietsslot meenemen, is wat zwaarder maar ook degelijker. Denk dat je zoiets voor onder de 10 euro bij de halfords kan krijgen.quote:Op maandag 6 december 2004 19:06 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de Burton Boardlock ga kopen.
[afbeelding]
Waarschijnlijk is dit hetzelfde slot als een aantal posts hoger besproken wordt, wat mij vooral opvalt is dat hij er helemaal niet zo indrukwekkend uitziet, zeker niet voor de ¤17,95 die hij moet kosten (volgens Bakker/Intersport). Zijn er meer mensen met ervaringen met dit slot?
Zijn er nog meer van deze sloten op de markt? Ik ben namelijk vanwege het merk vrij snel bij deze terecht gekomen.
Alvast bedankt
I envy you...quote:Op maandag 6 december 2004 23:50 schreef beerke het volgende:
[..]
... Ik haal je toch wel in...
Kentaro, bedankt voor je info. Ik heb net even gekeken en de kanten zijn inderdaad nog scherp. De nagel van m'n rechter wijsvinger is redelijk beschadigd. Maar er zitten her en der wel wat braampjes. Dat kan verder geen kwaad?
En dan ga ik morgen lekker m'n board waxen. Want het begint nu toch echt wel dicht bij te komen en het is echt tijd om er naar toe te gaan leven. Ook al doe ik dat al sinds het boeken...
Idd, ik heb er een van Booster, voldoet prima. Ik heb alleen het idee dat het kabeltje gewoon een beetje te dun is en dus makkelijk doorgeknipt kan worden, maar idd; zo'n slot heeft vooral een afschrik effect, mensen die boards meenemen nemen liever geen board mee waarvoor ze iets moet doen.quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: het gaat er niet zo zeer om dat het een geweldig slot is maar gewoon dat hij vast staat. Dan pakken ze wel een ander board.
Maar er zijn ook nog andere merken. Ik denk dat een slotje van burton wel wat duurder is dan van een ander (onbekend) merk. Terwijl het allebij dezelfde functie heeft en niet echt in kwaliteit zal verschillen.
Heb m even in m'n handen gehad en hij is idd erg klein en makkelijk mee te nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:01 schreef markpatat het volgende:
[..]
Heb dat slot een paar jaar. Ooit eens gekregen en het ziet er wel fancy uit. Het witte is wel van plastic dus je kan het zo kapot krijgen. Voordeel dat het wel licht is, maar het heeft vooral een afschrikking-werking. Je kan ook een 'gewoon' fietsslot meenemen, is wat zwaarder maar ook degelijker. Denk dat je zoiets voor onder de 10 euro bij de halfords kan krijgen.
Ik heb er zelf 1 met donker glas. (grijs)quote:Op woensdag 8 december 2004 13:10 schreef XL het volgende:
Zonnebril inderdaad grijs, zwart, bruin (want voor goed weer)
Goggle inderdaad geel, oranje, blauw (want voor slecht weer)
Blauw is denk ik het beste als je 1 bril voor alle weersomstandigheden wil.
Wat hoor ik nou XL, jij hebt nog wat van Burton....quote:Op maandag 6 december 2004 23:29 schreef XL het volgende:
Ik heb een ander slot van Burton, die was 12 euro.
Minder plastic dan die van jouw plaatje... maar minstens zo slap...
Kan er nog een matje op de grond liggenquote:Op woensdag 8 december 2004 14:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou XL, jij hebt nog wat van Burton....
je had toch nog wat van Burton???
btw over een weekje sta ik in de sneeuw.
Er ligt pas 50cm op de berg en 10 in het dal, maar ik heb de tijd
hehequote:Op woensdag 8 december 2004 14:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Kan er nog een matje op de grond liggen![]()
het moet niet gekker worden met jou XLquote:Op woensdag 8 december 2004 14:30 schreef XL het volgende:
Vorige keer had ik het ook over DAT slotje...
... en ik heb het wel eens over beer zijn ex-board gehad...
Dat is mijn enige burton-product. Al heb ik in de blue-tomato catalogus een superruige trui gezien die ik ga kopen zodra ik hem ergens tegenkom. Dat zou dan mijn tweede burton-product worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |