quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:32 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:Val thorens teller: nog 6 dagen..
Pff ja ik ken het gevoel Komaki "waar ben in godsnaam aan begonnen?"
Ik heb me collegas en werk al gedag gezegd, ben al verhuisd uit me huisje in amsterdam en zit nu bij mn ouders in een klein dorpje. Al van veel mensen afscheid genomen, das echt raar allemaal, maar ook wel een gevoel van vrijheid, lekker je eigen gang gaan!
Vrienden die beloven allemaal langs te komen, das ook nog maar afwachten of dat gebeurt
In mn uppie met de trein naar frankijk met drie woorden frans in me vocabulaire, wat moet ik godsnaam allemaal meenemen!?
Sneeeuw, hard werken, boarden, nieuwe mensen, feesten, elke week nieuwe toeristen, vakantiestemming.. toch geen verkeerd voorruitzicht
![]()
[
afbeelding]
De 2strijdigheid die jij in je post zet...
Die heb ik dus precies hetzelfde.
![]()
Maar ik heb nog niet van mijn werk afscheidt genomen. Ook niet van vrienden en familie enzo.
Over die vrienden die langskomen:
ik heb een aantal vrienden die idd langskomen.
2 vrienden die nog nooit hebben geboard komen langs en een paar vrienden die al eerder in dat dorp zijn geweest komen dit jaar ook weer.
De rest zegt van wel... maar aangezien ze nog geen kamers geregeld hebben enzo, weet ik al bijna zeker dat het niet gaat lukken bij hun
![]()
Verder ben ik er ook niet echt bang voor.
Alleen zei iemand vorige week tegen mij "reken er niet op dat alles nog hetzelfde is als je terug komt, want dat is niet zo"
Volgens mij valt dat wel mee, maar het verontruste me wel een beetje.
Vooral omdat ik momenteel zoveel lol heb in mijn leven hier.
Maar goed, dat zien we bij terugkomst in Nederland wel weer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"