Hmm ok bericht is niet helemaal goed aangekomen denk ikquote:Op zondag 28 november 2004 01:04 schreef NoComment het volgende:
[..]
Mja ik weet het.quote:Op zondag 28 november 2004 01:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hmm ok bericht is niet helemaal goed aangekomen denk ikWat ik wou zeggen, 600 euro is best veel
Natuurlijk is het nuttig spul, maar voor m'n snowboard + bindingen + boots was ik ook zoiets kwijt
![]()
Geen id...quote:Vrijdag trouwens de Oakley Wisdom zien liggen, wat een supervet ding zeg... helemaal zoals ie daar lag (zilver frame met zilver spiegellens) maarja de prijs he... 165 euro..
Hoe lang zijn jullie trouwens nog van plan door te gaan met boarden eigenlijk? Ik bedoel wat mij betreft zou ik m'n leven lang elk jaar meerdere keren de alpen of iets dergelijks ingaan, maar als ik bijvoorbeeld over een jaar ofzo werk heb bijvoorbeeld... zou dat dan nog zo makkelijk gaan. Denk dat ik maar een baan zoek met 10 vrije weken ofzo dan![]()
weet ik iig al zeker dat ik geen bedrijf vind)
Zo spannend is een gletscher toch niet?quote:Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
1 Januari naar Mallnitz, eerste trip van dat jaar en tevens m'n eerste keer op een gletscher..
Nee, ok, maar ik heb er gewoon weer tiefus veel zin in. 8 maanden tijd gehad om zin op te bouwen, dus zodoende.quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef micko het volgende:
[..]
Zo spannend is een gletscher toch niet?
Op zich niet...quote:Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef micko het volgende:
[..]
Zo spannend is een gletscher toch niet?
Nee, ik heb geen zin om in zo'n spleet te belandden. En al helemaal niet aangezien ik geen 350 euro voor een pieper over heb.quote:Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich niet...
Gletcher is ook gewoon wit.
Je moet alleen niet buiten de pistes gaan. Das niet zo verstandig
Gewoon zorgen voor genoeg vakantiedagen. Ik heb nu ook 37 dagen, toch ruim 7 weken (en nee ik ben geen ambtenaar)quote:Op zondag 28 november 2004 01:11 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie trouwens nog van plan door te gaan met boarden eigenlijk? Ik bedoel wat mij betreft zou ik m'n leven lang elk jaar meerdere keren de alpen of iets dergelijks ingaan, maar als ik bijvoorbeeld over een jaar ofzo werk heb bijvoorbeeld... zou dat dan nog zo makkelijk gaan. Denk dat ik maar een baan zoek met 10 vrije weken ofzo dan![]()
weet ik iig al zeker dat ik geen bedrijf vind)
Ik ben ook geen ambtenaar en ik had er 38.quote:Op maandag 29 november 2004 19:59 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor genoeg vakantiedagen. Ik heb nu ook 37 dagen, toch ruim 7 weken (en nee ik ben geen ambtenaar)
Spot on Je moet er gewoon voor gaan. Zo ben ik ooit ook voor 2 weken op vakantie gegaan en ik kwam 5 jaar later weer thuisquote:Op maandag 29 november 2004 21:44 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb m'n toch wel goede baan en relaxte huisje in Amsterdam opgezegd om in mn uppie 4+ maanden naar Valtho te kunnen gaan, daarna zien we wel weer![]()
No risk no fun!![]()
" ik had de verkeerde afslag genomen"quote:Op maandag 29 november 2004 22:13 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Spot on Je moet er gewoon voor gaan. Zo ben ik ooit ook voor 2 weken op vakantie gegaan en ik kwam 5 jaar later weer thuis![]()
En ik maar mooie verhalen voor mij zien over noorse vrouwen en bergen en kitesurfen en en enquote:Op maandag 29 november 2004 23:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
2 weken op vakantie en op de terug weg toen je weg wou gaan met dope gepakt op het vliegveld en 5 jaar in de bak gezeten ?
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.quote:Op maandag 29 november 2004 23:16 schreef Thermo het volgende:
[..]
En ik maar mooie verhalen voor mij zien over noorse vrouwen en bergen en kitesurfen en en en![]()
Tadaa!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:39 schreef XL het volgende:
Ik ga zo mijn board maar eens waxen denk ik....
.... ik zie ineens nog wel een weekje decemberboarden in het vooruitzicht.
surfenquote:Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.
En dus heb je school / werk / familie / alles in nederland laten schieten??? wowquote:Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Kentaro het volgende:
[..]
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.
Moeilijk.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:05 schreef Komakie het volgende:
btw Thermo, hoe staat het met jou plannen om langer te gaan???
hmmm Canadaquote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Moeilijk.
Ik kan volgende week vertrekken voor een kleine 2 maanden, maar ik heb wat freelance opdrachten gekregen die mij toch behoorlijk wat geld kunnen opleveren. Ik moet ook rekening mee houden dat ik volgend jaar voor lange tijd in canada zit. En als ik nu al mij geld stop in snowboarden kan ik daar wel eens problemen krijgen.
Lastige keuze.. niet boarden is ook geen optie.. ook al ga ik 3 weken in januari.
*jaloers is*
Eigenlijk ga ik om af te studerenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm Canada![]()
Wil ik ook nog heen om te boarden
Ga je daar ook boarden of ga je in de hoofdzaak wat anders doen???
btw, kut is dat he, keuzes maken die in het nadeel kunnen zijn van het boarden
De 2strijdigheid die jij in je post zet...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:32 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Val thorens teller: nog 6 dagen..
Pff ja ik ken het gevoel Komaki "waar ben in godsnaam aan begonnen?"
Ik heb me collegas en werk al gedag gezegd, ben al verhuisd uit me huisje in amsterdam en zit nu bij mn ouders in een klein dorpje. Al van veel mensen afscheid genomen, das echt raar allemaal, maar ook wel een gevoel van vrijheid, lekker je eigen gang gaan!
Vrienden die beloven allemaal langs te komen, das ook nog maar afwachten of dat gebeurt
In mn uppie met de trein naar frankijk met drie woorden frans in me vocabulaire, wat moet ik godsnaam allemaal meenemen!?
Sneeeuw, hard werken, boarden, nieuwe mensen, feesten, elke week nieuwe toeristen, vakantiestemming.. toch geen verkeerd voorruitzicht
[afbeelding]
In de winter veranderd er toch nietsquote:Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef Komakie het volgende:
hmmm verschilt misschien per persoon wat hij/zij ziet als grote verandering en wat niet...quote:Op woensdag 1 december 2004 13:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
In de winter veranderd er toch niets.
Zorg er alleen wel voor dat je niet geblesseerd raakt, dat zou een beetje jammer zijn.
Blijf je hier wel regelmatig postten met foto's e.d. trouwens?
Dat hoor je vaker, en ook dat het echt tegen valt hoe gewoon alles thuis weerquote:Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef XL het volgende:
Ik hoor juist vaak van mensen die lang zijn weggeweest en veel hebben meegemaakt dat het ze verbaasd dat hier alles in zijn eigen gangetje is doorgegaan... Tuurlijk in een half jaar veranderen er dingen, maar dat zijn de dingetjes van alledag. Een hele hoop daarvan krijg je gewoon als mail van iedereen doorgestuurd.
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:11 schreef Komakie het volgende:
Daar ben ik dus totaal niet goed in he
vooraf trainen voor iets.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mwa, ik heb meestal bijna geen spierpijn, niet in het begin en ook niet later. Komt mss omdat ik sowieso al vrij veel sport (zo'n 8 uur per week). Had van het voorjaar wel dat ik 's ochtends dacht, even snel opstaan/opspringen, maar dat vond m'n spier in m'n lies niet zo leuk.
Dus, warming up / wat rondrennen / rustig beginnen vind ik meestal wel handig.
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef XL het volgende:
Mijn board ligt alweer op mijn bed... met het oog op de verwachte alcohol-spiegel in mijn bloed vanavond en omdat ik te lui ben om dat ding nu op te ruimen is de kans redelijk groot dat hij vanavond naast me mag liggen.
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:57 schreef r00tie het volgende:
People Ik heb tussendoor even een vraagje na al 1.5uur aan 't zoeken geweest te zijn.
Weet er iemand goede adressen van winkels met goede/mooie boardwear in Amsterdam, ik ga morgen naar A'dam met als doel nieuwe board-outfit te scoren en wil wel kwaliteit natuurlijk
Kan iemand me ook nog goede merken aanraden zelf zat ik te denken aan Protest, Burton en verder in dat rijtje....
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:41 schreef BrakkeAap het volgende:
Ze verwachten deze vrijdag bijna een halve meter sneeuw in Les Menuires.
Dat ligt er vast volgende week ook nog wel, als ik die kant op ga...
Naar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |