abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 01:11:34 #101
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23621237
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:04 schreef NoComment het volgende:

[..]
Hmm ok bericht is niet helemaal goed aangekomen denk ik Wat ik wou zeggen, 600 euro is best veel Natuurlijk is het nuttig spul, maar voor m'n snowboard + bindingen + boots was ik ook zoiets kwijt

Vrijdag trouwens de Oakley Wisdom zien liggen, wat een supervet ding zeg... helemaal zoals ie daar lag (zilver frame met zilver spiegellens) maarja de prijs he... 165 euro..

Hoe lang zijn jullie trouwens nog van plan door te gaan met boarden eigenlijk? Ik bedoel wat mij betreft zou ik m'n leven lang elk jaar meerdere keren de alpen of iets dergelijks ingaan, maar als ik bijvoorbeeld over een jaar ofzo werk heb bijvoorbeeld... zou dat dan nog zo makkelijk gaan. Denk dat ik maar een baan zoek met 10 vrije weken ofzo dan
weet ik iig al zeker dat ik geen bedrijf vind )
Life's like music, get the rhythm..
  zondag 28 november 2004 @ 19:10:23 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23631062
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:11 schreef NoComment het volgende:

[..]

Hmm ok bericht is niet helemaal goed aangekomen denk ik Wat ik wou zeggen, 600 euro is best veel Natuurlijk is het nuttig spul, maar voor m'n snowboard + bindingen + boots was ik ook zoiets kwijt
Mja ik weet het.
Vooral die piepers zijn belachelijk duur.
350 euro (zonder korting) voor een piepertje vind ik wel een hoop geld.
50 voor de schep en 50 voor de sonde (ook wel aan de prijs)
120 voor de helm.

Dan ben je al een end op weg natuurlijk
quote:
Vrijdag trouwens de Oakley Wisdom zien liggen, wat een supervet ding zeg... helemaal zoals ie daar lag (zilver frame met zilver spiegellens) maarja de prijs he... 165 euro..

Hoe lang zijn jullie trouwens nog van plan door te gaan met boarden eigenlijk? Ik bedoel wat mij betreft zou ik m'n leven lang elk jaar meerdere keren de alpen of iets dergelijks ingaan, maar als ik bijvoorbeeld over een jaar ofzo werk heb bijvoorbeeld... zou dat dan nog zo makkelijk gaan. Denk dat ik maar een baan zoek met 10 vrije weken ofzo dan
Geen id...

Ik doe het zo lang ik het leuk blijf vinden en ik het lichamelijk nog kan.
Lijkt me ook wel logisch he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 29 november 2004 @ 11:09:09 #103
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23639204
'once you pop, you cant stop' ey
pi_23643669
1 Januari naar Mallnitz, eerste trip van dat jaar en tevens m'n eerste keer op een gletscher.

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23644043
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
1 Januari naar Mallnitz, eerste trip van dat jaar en tevens m'n eerste keer op een gletscher.

.
Zo spannend is een gletscher toch niet?
http://www.snowzone.nl
pi_23645834
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef micko het volgende:

[..]

Nee, ok, maar ik heb er gewoon weer tiefus veel zin in. 8 maanden tijd gehad om zin op te bouwen, dus zodoende.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 29 november 2004 @ 15:52:04 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23645840
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:43 schreef micko het volgende:

[..]

Op zich niet...
Gletcher is ook gewoon wit.
Je moet alleen niet buiten de pistes gaan. Das niet zo verstandig
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_23645902
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich niet...
Gletcher is ook gewoon wit.
Je moet alleen niet buiten de pistes gaan. Das niet zo verstandig
Nee, ik heb geen zin om in zo'n spleet te belandden. En al helemaal niet aangezien ik geen 350 euro voor een pieper over heb.

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23651840
quote:
Op zondag 28 november 2004 01:11 schreef NoComment het volgende:

[..]
Gewoon zorgen voor genoeg vakantiedagen. Ik heb nu ook 37 dagen, toch ruim 7 weken (en nee ik ben geen ambtenaar)
  maandag 29 november 2004 @ 20:57:30 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23653409
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:59 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Gewoon zorgen voor genoeg vakantiedagen. Ik heb nu ook 37 dagen, toch ruim 7 weken (en nee ik ben geen ambtenaar)
Ik ben ook geen ambtenaar en ik had er 38.
alleen daarvan waren er wel 13 ADV dagen en daarvan moet je er elke maand 1 opnemen.

Maar goed, daar heb ik over 2 weken ook geen last meer van
pi_23654506
Ik ben 16, dus ik heb nog álle tijd om een baan te gaan zoeken waar ik veel vakantie in de winter kan hebben.

Eerst maar eens school + studie afmaken.
Valt dat trouwens een beetje te combineren? Studeren en snowboarden, het lijkt me dat je dan niet al teveel geld overhebt.

Of zijn er soms verenigingen die studentenreizen organiseren, want dat zou natuurlijk wel heel vet zijn .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 29 november 2004 @ 21:44:20 #112
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23654854
Ik heb m'n toch wel goede baan en relaxte huisje in Amsterdam opgezegd om in mn uppie 4+ maanden naar Valtho te kunnen gaan, daarna zien we wel weer

No risk no fun!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_23655727
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:44 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik heb m'n toch wel goede baan en relaxte huisje in Amsterdam opgezegd om in mn uppie 4+ maanden naar Valtho te kunnen gaan, daarna zien we wel weer

No risk no fun!
Spot on Je moet er gewoon voor gaan. Zo ben ik ooit ook voor 2 weken op vakantie gegaan en ik kwam 5 jaar later weer thuis
pi_23656571
quote:
Op maandag 29 november 2004 22:13 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Spot on Je moet er gewoon voor gaan. Zo ben ik ooit ook voor 2 weken op vakantie gegaan en ik kwam 5 jaar later weer thuis
" ik had de verkeerde afslag genomen"
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 29 november 2004 @ 23:12:00 #115
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23657532
2 weken op vakantie en op de terug weg toen je weg wou gaan met dope gepakt op het vliegveld en 5 jaar in de bak gezeten ?
pi_23657678
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:12 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
2 weken op vakantie en op de terug weg toen je weg wou gaan met dope gepakt op het vliegveld en 5 jaar in de bak gezeten ?
En ik maar mooie verhalen voor mij zien over noorse vrouwen en bergen en kitesurfen en en en
pi_23658806
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:16 schreef Thermo het volgende:

[..]

En ik maar mooie verhalen voor mij zien over noorse vrouwen en bergen en kitesurfen en en en
je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:43:41 #118
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23666299
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:39 schreef XL het volgende:
Ik ga zo mijn board maar eens waxen denk ik....
.... ik zie ineens nog wel een weekje decemberboarden in het vooruitzicht.
Tadaa!!!!!!!!

11 december naar Les Menuires (waar het NU sneeuwt)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_23666880
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Kentaro het volgende:

[..]

je zit er dichterbij dan Dikiedik en zijn in de bak verhaal. ik ging surfen en kwam in Las Palmas en kwam een Spaanse schone tegen en voor ik het door had was het vijf jaar later.
surfen
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:21:29 #120
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23668481
quote:
Op maandag 29 november 2004 23:58 schreef Kentaro het volgende:

[..]

En dus heb je school / werk / familie / alles in nederland laten schieten??? wow

Ik moet voor mezelf sinterklaascadeautjes gaan kopen trouwens, denk dat ik om een blok wax ga, een goedkoop strijkijzer, misschien een warme muts, een goed boek, misschien nog een boardblad (ik wil de Method hebben, met dvd! ) en dan verzin ik nog wel wat

Straks trouwens gaan boarden in Spaarnwoude, we gaan met een groep van 10+ man/vrouw!
  woensdag 1 december 2004 @ 11:05:08 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23689500
Nog 2 weekjes hey...
Ben er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor...
Tenminste, dat zegt me gevoel.

Het best apart dat je zeg maar een maand van te voren alleen nog maar positief erover denkt en nu begin je ineens ook dingen te denken als "tja, straks zie ik 3 maanden me vrienden niet meer" "Me werk kom ik ook nooit meer na 10 december"

Best vaag.
Niet dat ik twijfels ofzo heb om wel of niet te gaan. totaal niet. Ik heb er ook wel veel zin in. Maar dat soort dingen ga je nu ineens beseffen. Beetje ook het gevoel van "waar begin ik aan???"
Ik heb het er al met andere mensen over gehad en gelukkig zeiden die ook dat ze hetzelfde hadden toen zij naar het buitenland gingen voor langere tijd

Alleen wel jammer dat ik net sinds een maand of 2 een leuk meisje heb en dat houdt nou ook op. ik ga geen 3 maanden in Oostenrijk zitten met een vriendin thuis. Schiet niet op...

Nog maar ff een plaatje om de "pijn" te verzachten

btw Thermo, hoe staat het met jou plannen om langer te gaan???
pi_23689650
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:05 schreef Komakie het volgende:

btw Thermo, hoe staat het met jou plannen om langer te gaan???
Moeilijk.
Ik kan volgende week vertrekken voor een kleine 2 maanden, maar ik heb wat freelance opdrachten gekregen die mij toch behoorlijk wat geld kunnen opleveren. Ik moet ook rekening mee houden dat ik volgend jaar voor lange tijd in canada zit. En als ik nu al mij geld stop in snowboarden kan ik daar wel eens problemen krijgen.
Lastige keuze.. niet boarden is ook geen optie.. ook al ga ik 3 weken in januari.

*jaloers is*
  woensdag 1 december 2004 @ 11:51:19 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23690456
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Thermo het volgende:

[..]

Moeilijk.
Ik kan volgende week vertrekken voor een kleine 2 maanden, maar ik heb wat freelance opdrachten gekregen die mij toch behoorlijk wat geld kunnen opleveren. Ik moet ook rekening mee houden dat ik volgend jaar voor lange tijd in canada zit. En als ik nu al mij geld stop in snowboarden kan ik daar wel eens problemen krijgen.
Lastige keuze.. niet boarden is ook geen optie.. ook al ga ik 3 weken in januari.

*jaloers is*
hmmm Canada
Wil ik ook nog heen om te boarden

Ga je daar ook boarden of ga je in de hoofdzaak wat anders doen???

btw, kut is dat he, keuzes maken die in het nadeel kunnen zijn van het boarden
pi_23690501
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm Canada
Wil ik ook nog heen om te boarden

Ga je daar ook boarden of ga je in de hoofdzaak wat anders doen???

btw, kut is dat he, keuzes maken die in het nadeel kunnen zijn van het boarden
Eigenlijk ga ik om af te studeren Maar ik wil er heeeel veel gaan boarden
Erg eigenlijk dat ik het boarden mee laat tellen bij de keuze van de plaats waar ik wil stage lopen
Wil er ook een half jaar langer blijven
pi_23692334

Mallnitz ligt er mooi bij, Gletscher is alles wit .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 1 december 2004 @ 13:32:37 #126
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23692629
Val thorens teller: nog 6 dagen..
Pff ja ik ken het gevoel Komaki "waar ben in godsnaam aan begonnen?"
Ik heb me collegas en werk al gedag gezegd, ben al verhuisd uit me huisje in amsterdam en zit nu bij mn ouders in een klein dorpje. Al van veel mensen afscheid genomen, das echt raar allemaal, maar ook wel een gevoel van vrijheid, lekker je eigen gang gaan!
Vrienden die beloven allemaal langs te komen, das ook nog maar afwachten of dat gebeurt
In mn uppie met de trein naar frankijk met drie woorden frans in me vocabulaire, wat moet ik godsnaam allemaal meenemen!?
Sneeeuw, hard werken, boarden, nieuwe mensen, feesten, elke week nieuwe toeristen, vakantiestemming.. toch geen verkeerd voorruitzicht

woensdag 1 december 2004 @ 13:48:41 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23693002
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:32 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Val thorens teller: nog 6 dagen..
Pff ja ik ken het gevoel Komaki "waar ben in godsnaam aan begonnen?"
Ik heb me collegas en werk al gedag gezegd, ben al verhuisd uit me huisje in amsterdam en zit nu bij mn ouders in een klein dorpje. Al van veel mensen afscheid genomen, das echt raar allemaal, maar ook wel een gevoel van vrijheid, lekker je eigen gang gaan!
Vrienden die beloven allemaal langs te komen, das ook nog maar afwachten of dat gebeurt
In mn uppie met de trein naar frankijk met drie woorden frans in me vocabulaire, wat moet ik godsnaam allemaal meenemen!?
Sneeeuw, hard werken, boarden, nieuwe mensen, feesten, elke week nieuwe toeristen, vakantiestemming.. toch geen verkeerd voorruitzicht

[afbeelding]
De 2strijdigheid die jij in je post zet...
Die heb ik dus precies hetzelfde.

Maar ik heb nog niet van mijn werk afscheidt genomen. Ook niet van vrienden en familie enzo.
Over die vrienden die langskomen:
ik heb een aantal vrienden die idd langskomen.
2 vrienden die nog nooit hebben geboard komen langs en een paar vrienden die al eerder in dat dorp zijn geweest komen dit jaar ook weer.
De rest zegt van wel... maar aangezien ze nog geen kamers geregeld hebben enzo, weet ik al bijna zeker dat het niet gaat lukken bij hun

Verder ben ik er ook niet echt bang voor.
Alleen zei iemand vorige week tegen mij "reken er niet op dat alles nog hetzelfde is als je terug komt, want dat is niet zo"
Volgens mij valt dat wel mee, maar het verontruste me wel een beetje.
Vooral omdat ik momenteel zoveel lol heb in mijn leven hier.
Maar goed, dat zien we bij terugkomst in Nederland wel weer
pi_23693052
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:48 schreef Komakie het volgende:
In de winter veranderd er toch niets .
Zorg er alleen wel voor dat je niet geblesseerd raakt, dat zou een beetje jammer zijn .

Blijf je hier wel regelmatig postten met foto's e.d. trouwens?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 1 december 2004 @ 14:01:19 #129
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23693311
Ik hoor juist vaak van mensen die lang zijn weggeweest en veel hebben meegemaakt dat het ze verbaasd dat hier alles in zijn eigen gangetje is doorgegaan... Tuurlijk in een half jaar veranderen er dingen, maar dat zijn de dingetjes van alledag. Een hele hoop daarvan krijg je gewoon als mail van iedereen doorgestuurd.

Zelf ben ik in de aanloop naar mijn eerste week nu maar gestopt met buiten tennissen (1 dec.) met het oog op mogelijke blessures. Ook maar wat fruit gekocht voor wat extra weerstand en zelfs de 600 gr. Pindakaas met stukjes noot heb ik al gekocht. Mijn board ligt alweer op mijn bed... met het oog op de verwachte alcohol-spiegel in mijn bloed vanavond en omdat ik te lui ben om dat ding nu op te ruimen is de kans redelijk groot dat hij vanavond naast me mag liggen. Morgen waxen, zaterdag mijn wanten gaan halen bij mijn ouders.... Een hele andere voorbereiding, maar o zo leuk...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 1 december 2004 @ 14:13:48 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23693601
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:51 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

In de winter veranderd er toch niets .
Zorg er alleen wel voor dat je niet geblesseerd raakt, dat zou een beetje jammer zijn .

Blijf je hier wel regelmatig postten met foto's e.d. trouwens?
hmmm verschilt misschien per persoon wat hij/zij ziet als grote verandering en wat niet...
Maar goed, het zal toch wel wat anders zijn. Misschien ben ik wel de grote verandering
Dat ik anders tegen dingen aan ben gaan kijken of dat ik zelfstandiger ben geworden ofzo.
Het zou me niets verbazen. Gelukkig is dat over het algemeen positieve verandering

anyway, ik zal nog wel af en toe blijven posten denk ik.
Er zijn wel computers met internet in het dorp.

Ik ben alleen bang dat het uploaden van foto´s wat lastig wordt.
In die openbare computers kun je nooit iets van een floppy/CD uitlezen dus ik ben bang dat me dat niet gaat lukken.
Ik heb overgens wel de webspace ervoor. Beetje jammer dus maar helaas.

Maar ik zal jullie wel op de hoogte houden van mijn avonturen
pi_23694134
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef XL het volgende:
Ik hoor juist vaak van mensen die lang zijn weggeweest en veel hebben meegemaakt dat het ze verbaasd dat hier alles in zijn eigen gangetje is doorgegaan... Tuurlijk in een half jaar veranderen er dingen, maar dat zijn de dingetjes van alledag. Een hele hoop daarvan krijg je gewoon als mail van iedereen doorgestuurd.
Dat hoor je vaker, en ook dat het echt tegen valt hoe gewoon alles thuis weer
De eerste weken vind je het lekker om gewoon weer terug te zijn alsof er niks veranderd is, en dan krijg je een terugslag omdat je stiekem het land/de lokatie waar je geweest ben weer mist.

Ik heb juist mijn cardio gehalte van trainen verhoogd. Naast 4x in de week in de sport school hangen squash ik ook weer 2 uur in de week, en zwemmen doe ik er nu ook weer bij.
Topfit de bergen in
  woensdag 1 december 2004 @ 15:33:03 #132
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23695254
Ik denk ook dat de grootste verandering ikzelf zal zijn na 4 maanden, dat je anders tegen de wereld opkijkt, het eerste wat je zal denken als je terug bent in nederland.. "Jezus wat een gestresste mensen overal, ik wil hier weg!" Dat heb ik al als ik een week op vakantie ben gewees
En als je in de stad woont.. ruik je opeens die smerige uitlaatgassen en dat het stinkt overal.
Ik verwacht dat er in me omgeving niet zoveel zal veranderen, kleine nieuwtjes enzo.. je zit niet aan de andere kant van de planeet dus het nieuws lees je evengoed wel.
Mn conditie is echt slecht, dus ik moet de eerste week wel ff rustig aan doen
  woensdag 1 december 2004 @ 16:45:43 #133
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_23696854

Ga pas in de voorjaarsvakantie naar Les Menuires, maar het ziet er al mooi uit. Kan niet wachten
The End!
  woensdag 1 december 2004 @ 21:11:56 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23702468
Daar ben ik dus totaal niet goed in he
vooraf trainen voor iets.

Ik heb dat bij alle sporten die ik doe. Bij de sport zelf kan ik heel erg buffelen en hard werken, maar als ik iets moet doen zoals fitnessen of hard lopen ofzo.
daar heb ik zo'n hekel aan

Ik heb wel als voordeel dat ik erg sportief ben aangelegd. Ik heb een vrij goeie spieropbouw en ik ontwikkel snel mijn spieren door.

Meestal is het dus een weekje pijn lijden en daarna gaat het wel goed.
Das ook de reden waarom ik altijd een paar weken per jaar ga. De eerste week is pijn lijden, de overige zijn geweldig
pi_23702791
quote:
Op woensdag 1 december 2004 21:11 schreef Komakie het volgende:
Daar ben ik dus totaal niet goed in he
vooraf trainen voor iets.

Mwa, ik heb meestal bijna geen spierpijn, niet in het begin en ook niet later. Komt mss omdat ik sowieso al vrij veel sport (zo'n 8 uur per week). Had van het voorjaar wel dat ik 's ochtends dacht, even snel opstaan/opspringen, maar dat vond m'n spier in m'n lies niet zo leuk .

Dus, warming up / wat rondrennen / rustig beginnen vind ik meestal wel handig.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23703062
Conditie is bij mij niet het probleem... alleen kramp soms
  woensdag 1 december 2004 @ 23:53:10 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23703945
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mwa, ik heb meestal bijna geen spierpijn, niet in het begin en ook niet later. Komt mss omdat ik sowieso al vrij veel sport (zo'n 8 uur per week). Had van het voorjaar wel dat ik 's ochtends dacht, even snel opstaan/opspringen, maar dat vond m'n spier in m'n lies niet zo leuk .

Dus, warming up / wat rondrennen / rustig beginnen vind ik meestal wel handig.

Mja das bij mij ook niet echt het probleem.
Ik sport genoeg.

Maar ik zit bijvoorbeeld met tennis op een niveau dat je eigenlijk wat meer dan alleen tennissen moet doen om beter te worden. Dus hard lopen, wat fitness enzo.
Dus zeg maar de passieve trainingen.
En de passieve trainingen, daar heb ik zo'n hekel aan
pi_23704032
People Ik heb tussendoor even een vraagje na al 1.5uur aan 't zoeken geweest te zijn.
Weet er iemand goede adressen van winkels met goede/mooie boardwear in Amsterdam, ik ga morgen naar A'dam met als doel nieuwe board-outfit te scoren en wil wel kwaliteit natuurlijk
Kan iemand me ook nog goede merken aanraden zelf zat ik te denken aan Protest, Burton en verder in dat rijtje....
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
  donderdag 2 december 2004 @ 00:28:50 #139
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23704793
uhm diverse sportwinkels in de kalverstraat? quiksilverstore in kalver toren, op de weteringschans zit een grote snowboardzaak, das wat ik weet
  donderdag 2 december 2004 @ 00:33:09 #140
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_23704879
http://www.bergfex.com/hintertux/webcams/1/

Ga er dit weekend heen, ziet er goed uit.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  donderdag 2 december 2004 @ 02:47:51 #141
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23706468
quote:
Op woensdag 1 december 2004 14:01 schreef XL het volgende:
Mijn board ligt alweer op mijn bed... met het oog op de verwachte alcohol-spiegel in mijn bloed vanavond en omdat ik te lui ben om dat ding nu op te ruimen is de kans redelijk groot dat hij vanavond naast me mag liggen.

Mwoah... valt reuze mee die alcohol-spiegel....
ik ga even mijn board opruimen, kan ik lekker ruim slapen.

Ik sluit wel wederom de woensdag af, denk ik
Weltrusten boarders :-)
pi_23709051
Thank you all!
Ik ga ff douchen en dan richting A'dam.

Laat wel weten hoe 't gegaan is
  donderdag 2 december 2004 @ 10:41:46 #143
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_23709164
Ze verwachten deze vrijdag bijna een halve meter sneeuw in Les Menuires.
Dat ligt er vast volgende week ook nog wel, als ik die kant op ga...

Naar zeg
pi_23709385
Zow, ben weer terug van een weekje 2 alps, begin met weinig sneeuw (alleen gletsjer) maar 2e dag begin het te sneeuwen en dat deed het toen ook anderhalve dag ofzo waardoor er een stuk lekker geboard kon worden
Ook een paar boardjes getest (F2 Gothic was imo de lekkerste, wat een snel en stabiel boardje is dat)
  donderdag 2 december 2004 @ 13:13:34 #145
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23712247
quote:
Op woensdag 1 december 2004 23:57 schreef r00tie het volgende:
People Ik heb tussendoor even een vraagje na al 1.5uur aan 't zoeken geweest te zijn.
Weet er iemand goede adressen van winkels met goede/mooie boardwear in Amsterdam, ik ga morgen naar A'dam met als doel nieuwe board-outfit te scoren en wil wel kwaliteit natuurlijk
Kan iemand me ook nog goede merken aanraden zelf zat ik te denken aan Protest, Burton en verder in dat rijtje....

Je kunt ook naar Haarlem gaan, daar zit de Revert. En daar hebben ze best veel (wel -dure- merken als Burton enzo hoor) In A'dam zou ik niets weten eigenlijk..
pi_23712367
Burton is elke euro waard.

Binnen 2 dagen waren de onderdelen binnen, zonder kosten en dat na 2 jaar

Werkt weer helemaal top
pi_23713971
Mja Haarlem was nog dichterbij geweest ook (Zandvoort), maar ben net terug en heb een imo goede en mooie outfit gescoord @ Quicksilver store in Kalvertoren. Pics volgen later ff cam zoeken straks
  donderdag 2 december 2004 @ 14:42:03 #148
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23714186
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:41 schreef BrakkeAap het volgende:
Ze verwachten deze vrijdag bijna een halve meter sneeuw in Les Menuires.
Dat ligt er vast volgende week ook nog wel, als ik die kant op ga...

Naar zeg

Dat is zeker naar!
  donderdag 2 december 2004 @ 18:18:41 #149
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23719355
In valtho mag het ook wel es flink gaan sneeuwen, dr ligt nog ni zo heel veel..maar meeste liften gaan dit weekend wel open

Woensdag svp 2 meter poeder!
pi_23720915
Woei, vandaag een gratis Dragon DX goggle binnen gekregen !

En ook nog maar 6 weekjes voordat ik naar de sneeuw ga, treinkaartje is gekocht !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')