quote:Op donderdag 2 december 2004 19:32 schreef pAin het volgende:
Woei, vandaag een gratis Dragon DX goggle binnen gekregen!
En ook nog maar 6 weekjes voordat ik naar de sneeuw ga, treinkaartje is gekocht!
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:46 schreef Kentaro het volgende:
fuck iedereen gaat maar weer de sneeuw inik wil weer terug.
* Thermo belt girofoon
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:30 schreef r00tie het volgende:
Mja Haarlem was nog dichterbij geweest ook (Zandvoort), maar ben net terug en heb een imo goede en mooie outfit gescoord @ Quicksilver store in Kalvertoren. Pics volgen later ff cam zoeken straks
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, waar haal je dat soort vrienden vandaan?.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:21 schreef NoComment het volgende:
[..]
Als je ook nog studeerd op de Hogeschool InHolland ( :R ) Haarlem dan zit je én op dezelfde school en woon je in dezelfde plaats
Maar je gaat me toch niet vertellen dat je dan de Revert niet weet te zijn...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:25 schreef r00tie het volgende:
[..]
Nee ik zit niet op InHolland, waarschijnlijk woon jij bij 't politiebureau in dat studentenhuis?
En btw, ik weet de revert wel te vinden, alleen helemaal niet aan gedacht voor boardwear eigenlijk haha, bij revert denk ik alleen maar aan skaten, weet ook niet waarom...
// edit: pic van nieuwe kleding: -knip-
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef NoComment het volgende:
[..]
Nee dat studentenhuis is alleen voor buitenlandse studenten, ofwel al die chinezen hier op school...
En Revert is inderdaad een skateshop, maar nu met de wintersport voor de deur hebben ze er een hele hoop snowboardspul, en ze hebben ook die speciale modellen van Burton zoals de Un.Inc, en de T6 enzo.. ik vind het wel een vette shop iig. Maand ofzo geleden hadden ze de P1 carbon volgens mij in meer kleuren in de winkel staan dan dat er in de Burton catalogus stonden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef r00tie het volgende:
[..]
Waar zit je dan in Zandvoort? en btw, weet jij bij welk snowboard blad je die Dragon DX goggle krijgt?
quote:Op donderdag 2 december 2004
00:33 schreef Feldhofer het volgende:
http://www.bergfex.com/hintertux/webcams/1/
Ga er dit weekend heen, ziet er goed uit.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:39 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Verslagje,
Vanochtend stond om 6 uur mijn oom en mijn neef al voor de deur, snel douchen,
tanden poetsen en ontbijt, dekbed mee in de auto en nog een goede 3 uur slapen.
Ongeveer rond 10:30 aangekomen in Madseit (vlakbij Hintertux), spullen uitgepakt en daarna op naar de piste.
Sneeuwhoogte 90 centimeter,bijna alles is open, inclusief het nieuwe snowpark.
Schifoan!
Jona@webcafe
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag m'n eerste echte eigen snowboard spullen gehaald. Wilde eerst tweede hands, omdat dat toch best wat scheelt, maar heb toch voor nieuw gekozen:
Burton Bullet, 162. Lekker breed, totaal geen drag, met Burton Custom's, die kon ik voor dat geld niet laten liggen.
Boots heb ik van Salamon, welk type weet ik zo 1, 2 ,3 niet, maar ze zaten erg goed..
1 Januari uitproberen maar.
Ik heb een kamer in Zandvoort Noord, in een van die jaren '50 flats (Fahrenheitstraat)quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef r00tie het volgende:
[..]
Waar zit je dan in Zandvoort? en btw, weet jij bij welk snowboard blad je die Dragon DX goggle krijgt?
Ik heb (nog) geen foto, maar van de burtonsite:quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
mooie boardje die bullet die gaat zeker goed bevallen. foto?
Ik heb een slotje voor die van mijquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen foto, maar van de burtonsite:
[afbeelding]. Die kleur.
Ik hoop ook dat hij gaat bevallen, dit is het eerste board waar ik helemaal geen drag heb.
Hoe groot is eigenlijk de kans op diefstal? Nu ik m'n boardje heb wil ik daar natuurlijk wel heel voorzichtig mee omgaan. Uiteraard ben ik inboedelverzekerd (ofzo), maar ik zou hem toch niet graag kwijtraken.
Hoe doen jullie dit?
Ik moet sowieso toch nog een klein tooltje gaan halen, mss is zo'n slot dan ook wel handig ja. Wat je zegt, het is net die drempel die dat andere board een stuk aantrekkelijker maakt.quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:57 schreef Komakie het volgende:
-knip-
Ik woon in wenen jaquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vroeg ik me ook al af.
Laten we zeggen dat het 1000 km is, gemiddelde snelheid van 222,2 km/uur.
Ik ga, als ik met m'n ouders ga, altijd met de trein á 300 km/u, maar dan ben je nog een dag bezig met reizen.
[edit] Laat maar, die gozer woont in Wenen.
Lucky bastard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |