abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23721743
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:32 schreef pAin het volgende:
Woei, vandaag een gratis Dragon DX goggle binnen gekregen !

En ook nog maar 6 weekjes voordat ik naar de sneeuw ga, treinkaartje is gekocht !

Gast, waar haal je dat soort vrienden vandaan? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 2 december 2004 @ 20:54:45 #152
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_23722893
Hmm oja die krijg je gratis bij een abbo op dat snowboardblad toch ?
Ik heb die goggle ook, 75 euries voor neergelegd
Ik nog maar 5 dagen wachten hihi
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_23726039
fuck iedereen gaat maar weer de sneeuw in ik wil weer terug.

* Kentaro belt girofoon
  donderdag 2 december 2004 @ 23:50:49 #154
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_23727719
pielekes.. dit jaar kan ik niet.. ennuh ik moet nu onwijs veel doen voor morgen maar ik kan nu echt niet meer aan iets anders denken.. *kippenvel op mijn armen*
damn.. studeren heeft voor mij ook nadelen :|

Jongens geniet ff 2x voor mij..

*probeert wanhopig weg te rennen van deze fantastische ideen*
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:56:23 #155
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_23731439
hm.
De voorspelde halve meter sneeuw voor vandaag is inmiddels gereduceert tot welgeteld 0 cm

Leuk, die meerdaagse voorspellingen.
Maar we hebben nog een week, dus er is nog hoop!
pi_23731686
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:46 schreef Kentaro het volgende:
fuck iedereen gaat maar weer de sneeuw in ik wil weer terug.

* Thermo belt girofoon

Let me win the lottery so I can go out and play!
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:21:26 #157
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23734988
quote:
Op donderdag 2 december 2004 14:30 schreef r00tie het volgende:
Mja Haarlem was nog dichterbij geweest ook (Zandvoort), maar ben net terug en heb een imo goede en mooie outfit gescoord @ Quicksilver store in Kalvertoren. Pics volgen later ff cam zoeken straks

Als je ook nog studeerd op de Hogeschool InHolland ( :R ) Haarlem dan zit je én op dezelfde school en woon je in dezelfde plaats

Maar je gaat me toch niet vertellen dat je dan de Revert niet weet te zijn...
Life's like music, get the rhythm..
pi_23737617
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Gast, waar haal je dat soort vrienden vandaan? .

Die vrienden heten Ultimate - Snowboarding.com die een tijdje geleden een actie hadden bij een snowboardblad .

Jammer alleen dat ie een oranje lens heeft en ik er al eentje heb met oranje lens (alhoewel dat een Scott is, is dat echt een prima brilletje)

* pAin surft naar bruine lens .
pi_23739151
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:21 schreef NoComment het volgende:

[..]

Als je ook nog studeerd op de Hogeschool InHolland ( :R ) Haarlem dan zit je én op dezelfde school en woon je in dezelfde plaats

Maar je gaat me toch niet vertellen dat je dan de Revert niet weet te zijn...

Nee ik zit niet op InHolland, waarschijnlijk woon jij bij 't politiebureau in dat studentenhuis?
En btw, ik weet de revert wel te vinden, alleen helemaal niet aan gedacht voor boardwear eigenlijk haha, bij revert denk ik alleen maar aan skaten, weet ook niet waarom...

// edit: pic van nieuwe kleding:
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:58:07 #160
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23739913
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:25 schreef r00tie het volgende:

[..]

Nee ik zit niet op InHolland, waarschijnlijk woon jij bij 't politiebureau in dat studentenhuis?
En btw, ik weet de revert wel te vinden, alleen helemaal niet aan gedacht voor boardwear eigenlijk haha, bij revert denk ik alleen maar aan skaten, weet ook niet waarom...

// edit: pic van nieuwe kleding: -knip-

Nee dat studentenhuis is alleen voor buitenlandse studenten, ofwel al die chinezen hier op school...

En Revert is inderdaad een skateshop, maar nu met de wintersport voor de deur hebben ze er een hele hoop snowboardspul, en ze hebben ook die speciale modellen van Burton zoals de Un.Inc, en de T6 enzo.. ik vind het wel een vette shop iig. Maand ofzo geleden hadden ze de P1 carbon volgens mij in meer kleuren in de winkel staan dan dat er in de Burton catalogus stonden
pi_23740282
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:58 schreef NoComment het volgende:

[..]

Nee dat studentenhuis is alleen voor buitenlandse studenten, ofwel al die chinezen hier op school...

En Revert is inderdaad een skateshop, maar nu met de wintersport voor de deur hebben ze er een hele hoop snowboardspul, en ze hebben ook die speciale modellen van Burton zoals de Un.Inc, en de T6 enzo.. ik vind het wel een vette shop iig. Maand ofzo geleden hadden ze de P1 carbon volgens mij in meer kleuren in de winkel staan dan dat er in de Burton catalogus stonden

Waar zit je dan in Zandvoort? en btw, weet jij bij welk snowboard blad je die Dragon DX goggle krijgt?
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
pi_23745961
Vandaag m'n eerste echte eigen snowboard spullen gehaald. Wilde eerst tweede hands, omdat dat toch best wat scheelt, maar heb toch voor nieuw gekozen:

Burton Bullet, 162. Lekker breed, totaal geen drag, met Burton Custom's, die kon ik voor dat geld niet laten liggen.

Boots heb ik van Salamon, welk type weet ik zo 1, 2 ,3 niet, maar ze zaten erg goed. .
1 Januari uitproberen maar .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23746620
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef r00tie het volgende:

[..]

Waar zit je dan in Zandvoort? en btw, weet jij bij welk snowboard blad je die Dragon DX goggle krijgt?

Snowboarder Magazine.

Op ultimate-snowboarding.com is er nu een nieuwe aanbieding, krijg je een paar snowboardsokken bij een abo .
pi_23751482
Hmm, vind het nu al klote dat ik terug ben (na 2 dagen)
Toch maar binnenkort voor de sluitingsweek in april boeken
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:39:18 #165
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_23756422
quote:
Op donderdag 2 december 2004

00:33
schreef Feldhofer het volgende:

http://www.bergfex.com/hintertux/webcams/1/

Ga er dit weekend heen, ziet er goed uit.

Verslagje,

Vanochtend stond om 6 uur mijn oom en mijn neef al voor de deur, snel douchen,
tanden poetsen en ontbijt, dekbed mee in de auto en nog een goede 3 uur slapen.

Ongeveer rond 10:30 aangekomen in Madseit (vlakbij Hintertux), spullen uitgepakt en daarna op naar de piste.

Sneeuwhoogte 90 centimeter,bijna alles is open, inclusief het nieuwe snowpark.
Schifoan!
Jona@webcafe
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_23756576
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:39 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Verslagje,

Vanochtend stond om 6 uur mijn oom en mijn neef al voor de deur, snel douchen,
tanden poetsen en ontbijt, dekbed mee in de auto en nog een goede 3 uur slapen.

Ongeveer rond 10:30 aangekomen in Madseit (vlakbij Hintertux), spullen uitgepakt en daarna op naar de piste.

Sneeuwhoogte 90 centimeter,bijna alles is open, inclusief het nieuwe snowpark.
Schifoan!
Jona@webcafe

in 4,5 uur naar Oostenrijk
pi_23756611
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:48 schreef Kentaro het volgende:

[..]

in 4,5 uur naar Oostenrijk

Inderdaad, dat vroeg ik me ook al af.
Laten we zeggen dat het 1000 km is, gemiddelde snelheid van 222,2 km/uur .

Ik ga, als ik met m'n ouders ga, altijd met de trein á 300 km/u, maar dan ben je nog een dag bezig met reizen.

[edit] Laat maar, die gozer woont in Wenen.

Lucky bastard. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23757148
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag m'n eerste echte eigen snowboard spullen gehaald. Wilde eerst tweede hands, omdat dat toch best wat scheelt, maar heb toch voor nieuw gekozen:

Burton Bullet, 162. Lekker breed, totaal geen drag, met Burton Custom's, die kon ik voor dat geld niet laten liggen.

Boots heb ik van Salamon, welk type weet ik zo 1, 2 ,3 niet, maar ze zaten erg goed. .
1 Januari uitproberen maar .

mooie boardje die bullet die gaat zeker goed bevallen. foto?
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:11:10 #169
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23758062
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef r00tie het volgende:

[..]

Ik heb een kamer in Zandvoort Noord, in een van die jaren '50 flats (Fahrenheitstraat)

Gister nog om Cadeautjes voor mezelf geweest (altijd leuk) en heb de Method maar gekocht, vavavond open maken

Heb ook zitten twijfelen over zelf waxen of het laten doen, en ik denk dat ik het toch nog ga laten doen. Waxen kost 10 euro, terwijl een strijkijzer + wax + andere zooi toch wel wat meer gaat kosten... Dus binnenkort m'n bindingen eraf schroeven en boardje wegbrengen
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:59:22 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23758903
Hey heeft 1 van jullie een klein beetje verstand van digitale fotografie enj snowboarden???

Ik ben nog op zoek naar een camera waar je van die sequence foto's (of multi frame) kunt maken. Dus dat hij heel snel achter mekaar foto's neemt zoals je ook vaak in bladen ziet staan.

Ik heb nu een camera van een collega geleend die ik eventueel wel mag overnemen omdat hij een nieuwe gaat kopen. Erg goed apparaat. Eigenlijk wat geavanceerder dan mijn plan was. Maar aangezien het een goeie 2dehands is die ik voor een leuk prijsje kan krijgen, tja waarom niet he.
Het gaat om een Olympus C-750

Hij heeft zo'n sequence modus. Alleen die is 1.8 frames per seconde. Kortom, ongeveer 2 foto's per seconde. Lijkt me wat aan de langzame kant. Maar heel veel sneller kan het ook niet volgens mij. Ik heb ff gekeken op internet en ik heb een canon kunnen vinden met 2.2fps maar veel wijzer wordt ik niet.
Aangezien het ook nog eens betaalbaar moet zijn (tussen de 200 en de 250 euro) heb ik dus ook niet zo heel veel keus.

Maar heeft iemand een idee of die 1.8 snel genoeg is en/of er betere camera's op de markt zijn voor de bovenstaande prijs???
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23759138
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:21 schreef Kentaro het volgende:

[..]

mooie boardje die bullet die gaat zeker goed bevallen. foto?
Ik heb (nog) geen foto, maar van de burtonsite:
. Die kleur.
Ik hoop ook dat hij gaat bevallen, dit is het eerste board waar ik helemaal geen drag heb .

Hoe groot is eigenlijk de kans op diefstal? Nu ik m'n boardje heb wil ik daar natuurlijk wel heel voorzichtig mee omgaan. Uiteraard ben ik inboedelverzekerd (ofzo), maar ik zou hem toch niet graag kwijtraken.

Hoe doen jullie dit?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23759394
tja diefstal, in oostenrijk valt het wel mee maar in frankrijk worden echt veel boards gejat. ik leg iig altijd mijn board een beetje strategisch neer dwz niet te veel tentoongesteld en indien mogelijk zo dat ik er zelf een beetje op kan letten.
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:57:08 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23759951
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:13 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen foto, maar van de burtonsite:
[afbeelding]. Die kleur.
Ik hoop ook dat hij gaat bevallen, dit is het eerste board waar ik helemaal geen drag heb .

Hoe groot is eigenlijk de kans op diefstal? Nu ik m'n boardje heb wil ik daar natuurlijk wel heel voorzichtig mee omgaan. Uiteraard ben ik inboedelverzekerd (ofzo), maar ik zou hem toch niet graag kwijtraken.

Hoe doen jullie dit?
Ik heb een slotje voor die van mij
Zo'n klein plastic ding met een draad erdoor heen en een cijferslotje erop
Niet iets wat je in Utrecht voor je fiets moet gebruiken, want dan blijft je fiets nog geen half uur staan Maar daar werkt het prima.
Gewoon 2 boards aan mekaar vast leggen (draad door de heelcup van je binding ofzo) of je board aan een paal vastmaken ofzo.

Mensen die boards stelen doen toch het board onder de voeten en boarden er mee naar beneden toe. Er liggen zoveel boards die niet aan de ketting liggen. Als ze jou board mooi vinden maar hij ligt vast, dan pakken ze wel een andere. Lullig voor de ander maar jij hebt tenminste je board nog.

Wat ook nog wel eens voor komt is dat mensen het verkeerde board meenemen. Mensen huren een board, letten er niet op hoe het board eruit ziet en als ze dan hun board meenemen, pakken ze een board dat er een beetje op lijkt, zonder dat ze door hebben dat ze het verkeerde board meenemen.
Als jou board dan vast ligt, merken ze gelijk dat ze niet het goeie board op het oog hadden.

Diefstal uit het skiruim van het hotel is wat moeilijker. Meestal zijn die mensen er echt met het doel en hebben ze ook wel gereedschap bij zich om eventuele slotjes kapot te knippen.
Dat zijn gewoon busjes die s'nachts langs de hotels gaan en hele stapels boards meenemen en achterin het busje gooien.
Schijnt vorig jaar een paar keer in Oostenrijk te zijn voorgekomen.
Tja, das gewoon een kwestie van de deur goed op slot doen...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23760028
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:57 schreef Komakie het volgende:
-knip-
Ik moet sowieso toch nog een klein tooltje gaan halen, mss is zo'n slot dan ook wel handig ja. Wat je zegt, het is net die drempel die dat andere board een stuk aantrekkelijker maakt. .

En ja, je kunt wel gaan lopen vrezen voor diefstal uit het skiruim, maar daar doe je toch vrij weinig tegen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:59:31 #175
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_23761318
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Inderdaad, dat vroeg ik me ook al af.
Laten we zeggen dat het 1000 km is, gemiddelde snelheid van 222,2 km/uur .

Ik ga, als ik met m'n ouders ga, altijd met de trein á 300 km/u, maar dan ben je nog een dag bezig met reizen.

[edit] Laat maar, die gozer woont in Wenen.

Lucky bastard. .
Ik woon in wenen ja

Sneeuw was echt goed in het snowpark, in het dal wat minder, maar nog steeds goed te boarden.
Jona@webcafe
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')