Dat zag je goed!quote:Op maandag 8 november 2004 17:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zag ik net How can we hang on to a dream? Van Tim Hardin?
Oasis, heel lang geleden?quote:Op maandag 8 november 2004 17:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie zijn deze hunks?
[afbeelding]
idemquote:Op maandag 8 november 2004 17:19 schreef Bimmel het volgende:
TeeeeeVeeeeePeeeeee
..is ofcourse the right answer!quote:Op maandag 8 november 2004 17:46 schreef DaisyDuke het volgende:
the la's
Ik draaide in die tijd ook veel " Saturation" van Urge Overkill en "Cure for Pain" van Morphine (die ik leuker vond dan die andere twee releases, die ik overigen wel heb), maar die zijn het niet...quote:Op maandag 8 november 2004 19:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij IS pittig dus...
het album komt zo'n beetje uit dezelfde tijd als Siamese dream en Superunknown en veel mensen zullen alle 3 wel gekocht hebben in die tijd...
excellent choices! draaide ik toen ook veel!quote:Op maandag 8 november 2004 19:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik draaide in die tijd ook veel " Saturation" van Urge Overkill en "Cure for Pain" van Morphine (die ik leuker vond dan die andere twee releases, die ik overigen wel heb), maar die zijn het niet...
therapy? komt binnenkort mijn woonplaats met een concert verblijden. Toch maar kaartjes scoren denk ik zo. En troublegum is ook het enige album dat ik heb van die 3...quote:Op maandag 8 november 2004 19:55 schreef belsen het volgende:
Via je hint wist ik hem. Wel verreweg de leukste van de drie die je noemde trouwens.
Het album daarna is ook wow, daarna wordt het eerder mwah...quote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
therapy? komt binnenkort mijn woonplaats met een concert verblijden. Toch maar kaartjes scoren denk ik zo. En troublegum is ook het enige album dat ik heb van die 3...
Nee, het is een toch wel erg bekende en legendarische gitarist. Ik heb gisteren een documentaire over hem gekeken.quote:Op maandag 8 november 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Is het Fish, die kale?
ik ben na infernal love opgehouden met therapy? alhoewel het nieuwe album wel weer redelijk schijnt te zijn. Kon het alleen niet laten om een shirt met `hey satan you rock' te kopenquote:Op maandag 8 november 2004 20:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Het album daarna is ook wow, daarna wordt het eerder mwah...
De eerste twee EP's zijn ook erg de moeite waard, die zijn weer gebundeld op de CD 'Caucasian Psychosis'quote:Op maandag 8 november 2004 20:06 schreef bartrid het volgende:
ik ben na infernal love opgehouden met therapy? alhoewel het nieuwe album wel weer redelijk schijnt te zijn. Kon het alleen niet laten om een shirt met `hey satan you rock' te kopen
Die is het dus niet. Veel bekender en, durf ik het te zeggen, legendarischer...quote:Op maandag 8 november 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ik ken dan Joe Satriani... Maar die is het vast niet.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:14 schreef Berkery het volgende:
Is het Syd Barret?
Is die docu ook al eens op de BBC geweest? Dan heb ik 'm ook gezien.quote:Op maandag 8 november 2004 20:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Erg mooie docu overigens...
Ja, dat is hem.quote:Op maandag 8 november 2004 20:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is die docu ook al eens op de BBC geweest? Dan heb ik 'm ook gezien.
quote:Op maandag 8 november 2004 20:39 schreef dolle_hond het volgende:
showaddywaddy
zo dik is ze niet, maar segment is goedquote:Op maandag 8 november 2004 20:53 schreef belsen het volgende:
Rita Corita?
nog warmer........quote:Op maandag 8 november 2004 21:00 schreef belsen het volgende:
Conny Vanden Bosch uit een rare hoek dan?
Mevrouw Berkery that isquote:Op maandag 8 november 2004 21:13 schreef belsen het volgende:
Rottdog?
Rottdogquote:"" took three times to become a hit in the UK, eventually hitting #2 in November 1985. Going one better in the U.S. mainly due to the wide exposure of its stunning video on MTV
zeer offtopic, ik was van het weekend bij mijn ouders die in nijeveen wonen, niet zo heel ver van meppelquote:Op maandag 8 november 2004 21:18 schreef Berkery het volgende:
Over welk nummer gaat dit?
[..]
Rottdog![]()
quote:Op maandag 8 november 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
Take On Me
Oja, je zou tot zondag offline blijven. Geinig..quote:Op maandag 8 november 2004 21:24 schreef bartrid het volgende:
zeer offtopic, ik was van het weekend bij mijn ouders die in nijeveen wonen, niet zo heel ver van meppel
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik aan Mylene Farmer. Ken alleen nog Desenchantee en Je táime melancolie..
nee, niet een van de 2 die je noemdequote:Op dinsdag 9 november 2004 00:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Desenchantee dan?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Zijn dat Mylene's billen?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:08 schreef RichardQuest het volgende:
Allebei protestsongs tegen zinloos geweld? (Zwart Wit / Zinloos)
quote:The electronic projectwas conceived in London in 1990 by Ronan Harris, debuting in May of that year with the 12-inch "Body Pulse." "Strength of Youth" followed a few months later, and at the end of the year Harris relocated to Toronto, where
opened for Nitzer Ebb on their Canadian tour. After moving back to Europe, Harris released only a handful of compilation tracks in the years to follow before signing with the German label Discordia in 1995 to issue the full-length Advance and Follow. Three years later,
resurfaced on another German label, Off-Beat, an alliance which generated the LP Praise the Fallen as well as the EP Solitary. Empires, which was issued with another European distributor Dependent, and on Metropolis in the U.S., followed in the spring of 2000. Singles such as "Standing" and "Dark Angel" were club mainstays, boasting Ronan Harris' love for pulsating club rhythms and his developing seascapes of dark ambient waves. Mix projects Genesis.1 and Genesis.2 followed that format in 2001, giving a sneak preview to
s Futureperfect.
Idem.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:14 schreef Gambolputty het volgende:
Idem. Nooit van gehoord.
Dat jij een genre niet kent maakt het nog niet onbekend...quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:11 schreef Bimmel het volgende:
sterker nog...op de AMG site bij 'similar artists' gekeken...en daar ken ik er ook al geen een van.
(ok ok...ik ken er twee...)
JAWEL !!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat jij een genre niet kent maakt het nog niet onbekend...
.....
laten vnv nation, apop en andere futurepop bandjes nou net het soort muziek maken waar ik een teringhekel aan hebquote:Op dinsdag 9 november 2004 11:07 schreef RichardQuest het volgende:
bartrid + 1
staan op mijn 'moet ik ooit nog eens iets van horen' lijstquote:Op dinsdag 9 november 2004 10:35 schreef Bimmel het volgende:
Oooohh tuuuuurlijk...VNV Nation. Wie kent ze niet....
als dat het lijstje similar artists is, klopt er weinig van, alleen de eerste twee.quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat jij een genre niet kent maakt het nog niet onbekend...
Dit zijn toch best bekende namen:
# Apoptygma Berzerk
# Covenant
# The Mission UK
# Die Krupps
# Clan of Xymox
# Front 242
# Front Line Assembly
Ehhh...ander genre dus dan gok ik wel Brits, pop jaren 90 (nog steeds actief) beetje Toploader achtig?quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
laten vnv nation, apop en andere futurepop bandjes nou net het soort muziek maken waar ik een teringhekel aan heb
kennen we deze heren ook?
[afbeelding]
yep the god machine. DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:59 schreef DaisyDuke het volgende:
the god machine?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:41 schreef bartrid het volgende:
mark foggo??
quote:Though he is virtually unknown in the United States,had a fair amount of success in the UK in the mid-1960s as both a performer and a songwriter for other acts. He might be best known as the author of three British Top Ten hits for Sandie Shaw in 1965, "Girl Don't Come," "Long Live Love," and "Message Understood"; he wrote quite a bit of Shaw's other mid-'60s recordings as well. He also wrote Adam Faith's 1963 Top Ten hit "The First Time," and penned some pretty good Merseybeatish singles for Faith's backup group, the Roulettes, in 1963 and 1964.
Though he'd initially come to prominence in the industry as a songwriter,became a hit singer under his own name in late 1965 with
which made #3 in Britain. That was followed at the end of the same year with the Top Twenty single "To Whom It Concerns," and 1966 saw him score three additional, smaller Top Fifty entries with "Something on My Mind," "What'cha Gonna Do Now," and "Stop That Girl."
quote:His big hits, and quite a few of his non-hit tracks, were relentlessly happy-go-lucky, lightweight pop tunes with hints of soul and bubblegum, as well as arrangements that fell, as ludicrous as it might seem, between ska and oom-pah marching music.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[edit]Ik bedoelde Chris Andrews
Ik heb ook zo'n hospita gehadquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De man op mijn avatar ben ik niet zelf.
Deze man pleegde zelfmoord na eerst zijn hospita vermoord te hebben. Wie is hij?
Bimmel + 1quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:27 schreef Bimmel het volgende:
Joe Meek
en wie is dat dan? waar kan ik die van kennen?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:27 schreef Bimmel het volgende:
Joe Meek
Wist ik, en daarom had ik ook al besloten om géén antwoord te geven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Bimmel + 1
En dat mag natuurlijk niet, RoofingBurner...![]()
![]()
Nope, meneer toetert geen sax.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Clarence Clemmons?
En die zit erin....quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Frankie Knuckles
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren!!
Ja, noem ten minste een decennium of zo.quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:35 schreef Bimmel het volgende:
Daisy.....doe's een hintje
quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Air - Moon safari
iddquote:Op dinsdag 9 november 2004 14:58 schreef DaisyDuke het volgende:
The Boomtown Rats
dat leek me zo voor de hand liggenquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
idd
DaisyDuke + 1
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:06 schreef bukgeit het volgende:
Dwight Reginald?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:10 schreef bukgeit het volgende:
Andersom? Reginald Dwight? Dwight en Reginald kunnen allebei een voornaam zijn.
Heet ie nou John of Eltonquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:14 schreef bukgeit het volgende:
Ik kan nooit onthouden wat nou zijn voor- en wat zijn achternaam is, maar dat was al duidelijk.
het is toch eigenlijk elton john shakespearequote:Op dinsdag 9 november 2004 15:15 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Heet ie nou John of Elton
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:18 schreef Bimmel het volgende:
De Koninginnen van de Steentijd
Z'n oma bleek later z'n moeder te zijn.....quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:29 schreef ToYDoLL het volgende:
jantje smit was zijn oma toch ??
quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Z'n oma bleek later z'n moeder te zijn.....
The Love Handles??quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:42 schreef bukgeit het volgende:
Hint: ze kunnen je goed vastpakken.
Dat laatste zou ook kunnen, op een James Bond-manierquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:54 schreef pyl het volgende:
Veruca Salt (maar bedoel je nou Eight arms to hold you, of: American thighs?)
Beide.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:15 schreef Bimmel het volgende:
componist of conducteur....
Eerste twee correct, het laatste niet. Toorop bekeerde zich tot het katholicisme en maakte van 'bekende' katholieken de fraaiste portretten. Onder andere van deze meneer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:25 schreef Bimmel het volgende:
Periode ja,
Land ja
Religie zal wel protestands/calvinistisch zijn zoals het hoort.
tsja...daar zeg je me wat...Wellicht is Fotoloog te porren voor een rondje Muziek Trivia?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:34 schreef pyl het volgende:
Ja, maar Bimmeltje - wie raadt dan het antwoord op zo'n wereldvreemde vraag?
Die ken ik dan welquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
zijn bekendste wapenfeiten zijn toch wel Telstar van de Tornados en Johnny remember me van John Leyton.
Als jouw opa het antwoord weet, krijg jij van mij een punt, afgesproken?quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:53 schreef Brombeer het volgende:
Is het toegestaan om opa's in te schakelen???
Dan is het volgens mijn opa: Alfons Diepenbrock.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Als jouw opa het antwoord weet, krijg jij van mij een punt, afgesproken?![]()
Wat een foute foto... waar komt die vandaan en wie is de 2e dame die erbij staat? Nina Gordon toch niet...quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:54 schreef pyl het volgende:
Veruca Salt (maar bedoel je nou Eight arms to hold you, of: American thighs?)
Snelle opa!!! Wees zuinig op die man!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:56 schreef Brombeer het volgende:
Dan is het volgens mijn opa Alfons Diepenbrock
Shit, ben ik erin getrapt"?!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:57 schreef Z het volgende:
*IIIUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUU*
Kloon alert.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:57 schreef Z het volgende:
*IIIUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUU*
Kloon alert.
Nope, wel een duitse band.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:13 schreef Z het volgende:
America - Rammstein?
Nee, maar komt wel in de richting qua muziek.quote:Op dinsdag 9 november 2004 17:25 schreef bartrid het volgende:
helloween??
http://www.steinfeldtphotography.com/Archive/FS_Archive.htmlquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Wat een foute foto... waar komt die vandaan en wie is de 2e dame die erbij staat? Nina Gordon toch niet...
Neequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
kreator
Neequote:Op dinsdag 9 november 2004 17:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Destruction?
Overigens haal ik Nina en Louise altijd door elkaarquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:31 schreef bukgeit het volgende:
En het is Nina wel:
Mkay, dat kanquote:Op dinsdag 9 november 2004 17:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Overigens haal ik Nina en Louise altijd door elkaarIk vond Louise niet op Nina lijken, terwijl ik dacht dat Nina Louise was
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:33 schreef bartrid het volgende:
pussy galore?
Tussen de 10 en 15 minuten, dus:quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:16 schreef Berkery het volgende:
15 minuten?
quote:Using a popular phrase as the title of a song is a standard songwriting technique that can yield great results.leader
heard the expression '
' while making his rounds in the party scene. He thought the slang phrase would be a great title for a song. "
" was for the most part completed in the studio using
's basic idea. To help with the freaky sound of the phat, funky track,
sang his nasally vocals through a transistor radio speaker to filter out the highs. The video for the song featured the group leader in a blazing red truss that highlighted his pelvis area. The success of the record took the underground phrase into the mainstream. It also establish a new snare drum sound that was later copied and heard on numerous records.
Yep. Opgezocht, klopt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het Word Up van Korn Cameo?
Sack_Blabbath + 1quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is het Word Up van Korn Cameo?
Das snel,quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:36 schreef thaleia het volgende:
Live - Throwing Copper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |