Ja, dat geldt voor bijna elk forum.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:37 schreef Mike het volgende:
Leuk.
Ik ben benieuwd wat er van de lijst over zou blijven als alle spelletjes eruit gehaald werden.
Dan sta jij wel bovenaan.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:37 schreef Mike het volgende:
Leuk.
Ik ben benieuwd wat er van de lijst over zou blijven als alle spelletjes eruit gehaald werden.
Cool. Dat betekend dus dat ongeveer 82% van m'n posts in FTR zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:29 schreef Arcee het volgende:
005 09558 Gorro
NIET meer of niet MEER? Oftewel: stoppen met posten of erg veel gaan posten?quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Hey, ik hier!? Lollig zo'n lijst. Hoop nu alleen dat mensen niet meer gaan posten hierdoor. Is ook al eens gebeurd op een ander forum (Themepark).
Arcee zegt dat 'ie dit maar 1x in de 5 jaar gaat doen, dus dan moet diegene het wel lang volhouden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
Hey, ik hier!? Lollig zo'n lijst. Hoop nu alleen dat mensen niet meer gaan posten hierdoor. Is ook al eens gebeurd op een ander forum (Themepark).
De Topposters per forum-lijstjesquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:27 schreef Weakling het volgende:
164, not bad ... zou zo'n lijstje ook bij MUZ weleens willen zien ...
Dat laatstequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:33 schreef Weakling het volgende:
[..]
NIET meer of niet MEER? Oftewel: stoppen met posten of erg veel gaan posten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |