Nieuw dit jaar is dat er concrete prijzen verbonden zijn aan de trofeeën. Voor elke winnaar van een trofee is er een prijs. Behoor je tot de linkerkant van het politieke spectrum dan mag je bij mod-Sidekick een dun plakje Friese kruidkoek gaan eten en een kopje thee gaan drinken. Behoor je tot de rechterkant van het politieke spectrum dan krijg je een uitgebreid diner aangeboden in het Amsterdamse Krasnapolsky bij mod-Sizzler. Behoor je tot het middengebied dan mag je op het D66 Hoofdkantoor gezellig met zijn allen gelijk gaan zitten hebben.quote:De lijst met categorieën:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
Beetje veel trofees, kun je beter beperken tot 10 ofzo. Net of er 19 POL-usuals zijn
Schizofreen staat niet in het lijstje hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 21:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen.
Ah, nou, daar heb ik dan niets tegen in te brengenquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Topics als in reacties in topics.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:45 schreef Sidekick het volgende:
Parabola is helemaal geen newbie.
Parabola kwam al in POL lang voordat jij geregistreerd was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
![]()
Dan is het goed, ik dacht al dat je weer met halve informatie kwamquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Parabola kwam al in POL lang voordat jij geregistreerd was.
Leuke combi, met je zatte kop moddenquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -> RichardQuest
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt -> RichardQuest
Elco Brinkman was een idioot die ook nog altijd en eeuwig achter de feiten aanliep. Dankzij zijn connecties kreeg hij een erebaantje. Trek je eigen conclusies ..quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Leuke combi, met je zatte kop modden. Is dit inclusief Elco Brinkman-resultaat?
idem.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:38 schreef Maerycke het volgende:
Ik zal eens denken... *zeer onverkapte tvp*
Miss_User ook btw. Ben je meteen van je keuze probleem afquote:Op vrijdag 5 november 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Parabola kwam al in POL lang voordat jij geregistreerd was.
Elco Brinkman is het politieke goud dat ons land is misgelopen. De man die al tijdig aangaf dat er bijgepast en ingeleverd moest worden. Hij werd er 'met dank' aan Ruud Lubbers op afgerekend door de massa die liever de ogen sloot voor een minder aangename boodschap en die zich graag door van Mierlo en Kok liet sentimentaliseren voor de paarse eenpartijstaat.quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Elco Brinkman was een idioot die ook nog altijd en eeuwig achter de feiten aanliep. Dankzij zijn connecties kreeg hij een erebaantje. Trek je eigen conclusies ..![]()
Zeg Sjors... als je me dan al zo'n trofee geeft, spel dan in ieder geval m'n naam goed...quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:10 schreef George-Butters het volgende:
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Maerycket
Wat ben je toch een aardige VVD-erquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:51 schreef Chewie het volgende:
1 Verklap ik al vast, rest komt vanmiddag.
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Miss_User![]()
verkapte tvp
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:51 schreef Miss_User het volgende:
Ik ben trouwens geen vrouw maar een harige Hells Angel![]()
Dat doet het niet zo goed bij het hoogbejaarde CDA-electoraat hèquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:40 schreef sjun het volgende:
De man die al tijdig aangaf dat er bijgepast en ingeleverd moest worden.
Dit ongeveer, heel misschien nog een edit strax.quote:1. Hans Wiegel Trofee - Kaalhei
2. Boer Koekoek Trofee - Internationalist
3. Gerrit Zalm Trofee - Freako
4. Hans van Mierlo Trofee - Uhm, we gaat toch altijd offtopic.
5. Piet Hein Donner Trofee - sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Dunno, crew is compleet gestoord dus je weet nooit.
7. Erica Terpstra Trofee - pberends
8. Pim Fortuyn Trofee - Kennyman
9. Paul van Buitenen Trofee - dVTB
10. Boris Dittrich Trofee - Komen te weinig vrouwen hier. :/
11. Roel Pieper Trofee - Strolie, moet weer meer posten.
12. Prinses Irene Trofee - du_ke
13. Joop den Uyl Trofee - thabit, wat een mafkees.
14. Joseph Luns Trofee - sjun
15. Joop Glimmerveen Trofee - Koos Voos
16. Frans Weisglas Trofee - JohnDope
17. Ad Melkert Trofee - Verbal
18. Strom Thurmond Trofee - Ryan3, spoort niet helemaal.
19. Jan Marijnissen Trofee - BHFH
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:32 schreef du_ke het volgende:
Dan ga ik het ook maar eens proberen.
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Gewoon omdat hij het verdient George Butters.
Jij bent één van de mensen die ik op mij shortlist heb staan, dus wie weet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl (dat ik hiervoor niet genomineerd ben zal wel aan de verchatboxing van de jeugd liggen): Aahikwordgek schreef doorgaans een tamelijk fraai Nederlands. Ik nomineer hem omdat hij eens heeft uitgelegd waarom ''kan'' een hulpwerkwoord is.
Ik geloof er niets van... Zo'n immer aanwezige gezellige user die soms weken tot maanden afwezig is?! Dat zou heus wel opvallen. We zijn niet echt autistisch hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:28 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind de stemmen voor de immer aanwezige gezellige user op zich best komisch omdat ik regelmatig weken tot zelfs maanden afwezig ben...
Catatonisch dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van... Zo'n immer aanwezige gezellige user die soms weken tot maanden afwezig is?! Dat zou heus wel opvallen. We zijn niet echt autistisch hoor.
Voorbeeldje... na één keer kijken in het eerste topic in jouw topicslist...quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik een xenofoob?
Hier zou ik ophouden met lezen, als ik hem was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef Maerycke het volgende:
Ik vind je best lief DrW
Zullen we samen lekker catatonisch gaan doen schat?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Catatonisch dan?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik een xenofoob?
De SC-topics in POL. Die open jij nogal eens, vandaar dat ik jou noemde, maar dat had net zo goed iemand anders kunnen zijn die vaak de SC-topics in POL opent.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun jij hier voorbeelden van geven, CMT?.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:09 schreef Posdnous het volgende:
Pfff. wat moeilijk, ik vul maar wat in.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Harry_Sack
LOL, waar ging dat alweer over? Ik kan me wel iets vaags herinneren.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl (dat ik hiervoor niet genomineerd ben zal wel aan de verchatboxing van de jeugd liggen): Aahikwordgek schreef doorgaans een tamelijk fraai Nederlands. Ik nomineer hem omdat hij eens heeft uitgelegd waarom ''kan'' een hulpwerkwoord is.
Speth. Doet leuk mee in POL.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:
Echt lastig, vooral omdat ik nu vrees enkele namen te zijn vergeten. Maar goed, schiet me nog een te binnen, dan verander ik het nog wel.
9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
Pff, lastig, ook omdat nieuwkomer erg relatief is. Ik laat het nog even open...
Verbal Qua user-ID het langst aanwezig.quote:18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
Tsja, lastig. Onder andere Lithion, freako, sizzler, parabola, Ryan3, Verbal, du_ke en ondergetekende zijn mensen die vanaf de oprichting van POL (of zelfs daarvoor) al politieke onderwerpen bediscussieren. "Oudste rot" is ok niet echt een kwestie van smaak, en dus kan ik niet kiezen.
Kies daar de beste allrounder, en nomineer diegene bij Trofee #15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
Ik mis de categorietjes
Beste racist
Beste vreemdelingenhater
Beste islamietenhater
Beste misbruiker van de vrijheid van meningsuiting
Xenofobie is wat anders dan racisme, vreemdelingenhaat of islamietenhaat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:53 schreef Sidekick het volgende:
Kies daar de beste allrounder, en nomineer diegene bij Trofee #15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
Voor de verkiezingen was een topic waar je kon praten over de categorieen, je bent te laat.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Xenofobie is wat anders dan racisme, vreemdelingenhaat of islamietenhaat.
ehhh...quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Harry_Sack
Thanksquote:Speth. Doet leuk mee in POL.
Dit verbaast me oprecht en eerlijk gezegd kwetst het me ook.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:
Hier zijn nogal wat kandidaten voor te vinden.PJORourke is mijn eerste keus. Daarnaast komen SCH, lionsguy18 en sanniejj ook hoog op mijn lijst.
Ik in de sc? En drinken? Hikkerdehikquote:Op zondag 7 november 2004 03:01 schreef Tarak het volgende:
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - SCH
Ja, sorry, ik vind je een slechte discussievoerder. Je bent star, je gaat zaken herhalen zonder op andermans argumenten op te gaan, je strooit met niet onderbouwde kwalificaties, en je bent vaak totaal niet constructief. Althans, zo zie ik dat. Maar soms heb je je goede momenten hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit verbaast me oprecht en eerlijk gezegd kwetst het me ook.
Valt me zwaar van je tegen, blijkbaar ben je een slechte lezer.quote:Op zondag 7 november 2004 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vind je een slechte discussievoerder. Je bent star, je gaat zaken herhalen zonder op andermans argumenten op te gaan, je strooit met niet onderbouwde kwalificaties, en je bent vaak totaal niet constructief. Althans, zo zie ik dat. Maar soms heb je je goede momenten hoor.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:10 schreef George-Butters het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. milagro
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KB, met dat eeuwige blaat
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kaalhei
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pberends
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Sjun
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Sessy
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. RQ- hij is te dronken om inhoudelijk te reageren
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Dora v C
9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Keromane
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.milagro
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
milagro
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.SCH
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Kozzmic
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Code13.0
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob John Dope
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt RQ
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Ryan3
18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Sidekick
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent BHFH
Aaah, wat lief.quote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef SCH het volgende:
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Koos-Voos - meldt vrijwel nooit iets inhoudelijks en komt altijd weg met zijn trollen. Nipt gevolgd door Aaahikwordgek en Cherrymoontraxxx. Spelen alle drie veel op de persoon.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:15 schreef DeGroeneRidder het volgende:
21. Ayaan Hirsi Ali Trofee - Hardst roepende moslim ------ BanseeBoy
Niet te geloven ...quote:Op zondag 7 november 2004 22:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik vind je een slechte discussievoerder. Je bent star, je gaat zaken herhalen zonder op andermans argumenten op te gaan, je strooit met niet onderbouwde kwalificaties, en je bent vaak totaal niet constructief. Althans, zo zie ik dat. Maar soms heb je je goede momenten hoor.
Als ik het lees haal ik het er ook uit.quote:Op zondag 7 november 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt me zwaar van je tegen, blijkbaar ben je een slechte lezer.
Same herequote:Op maandag 8 november 2004 00:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als ik het lees haal ik het er ook uit.
Dit valt best mee... Ik bezit alleen een redelijke dosis contempt voor FNV'ers..quote:Speth, hoewel een elitaire kwakbal
Arnie is een heel gematigde Republikein hoor, JohnDope gaat meer voor de Wolfowitz meets Attilla de Hun-categorie.quote:Op maandag 8 november 2004 01:32 schreef Monidique het volgende:
Ja, of de Arnold Schwarzenegger-trofee, want die is sowieso voor JohnDope... mijn held, overigens.
Ik doel dan meer op de toffe-vent-maakt-het-in-de-politiek-factor en die is gewoon voor JD.quote:Op maandag 8 november 2004 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Arnie is een heel gematigde Republikein hoor, JohnDope gaat meer voor de Wolfowitz meets Attilla de Hun-categorie.
Heb je een bron voor dat "toffe"???quote:Op maandag 8 november 2004 01:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik doel dan meer op de toffe-vent-maakt-het-in-de-politiek-factor en die is gewoon voor JD.
JohnDope's repetoire, natuurlijk.quote:Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je een bron voor dat "toffe"???
Ik heb hem vanavond bezig gezien, hij bereikte daarbij ongekende hoogtepunten, tof zou ik het niet kunnen betitelen...quote:Op maandag 8 november 2004 01:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
JohnDope's repetoire, natuurlijk.
Hans Janmaat is toepasselijkerquote:Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef PJORourke het volgende:
Goebbels gaat wel wat ver.
Waarom dan ook niet de Adolf Hitler-prijs voor de meeste bans?
Hadden ze Hitler maar een ban gegeven...quote:Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef PJORourke het volgende:
Goebbels gaat wel wat ver.
Waarom dan ook niet de Adolf Hitler-prijs voor de meeste bans?
De reichstag als BBquote:Op maandag 8 november 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
Hadden ze Hitler maar een ban gegeven...
gneis?quote:Op maandag 8 november 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
Speciaal voor de rechtse usertjes: Hans Janmaat-categorie voor de meest visionaire user.
Die gaat naar kaalhei. Niet omdat ik hem associëer met Janmaat, maar omdat hij wél een, discutabele, visie heeft.quote:Op maandag 8 november 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
Speciaal voor de rechtse usertjes: Hans Janmaat-categorie voor de meest visionaire user.
Die zou ik eerder een teletubbie award geven..... maar goed.quote:Op maandag 8 november 2004 01:56 schreef PJORourke het volgende:
gneis?
Ik zat eigenlijk te denken aan sjuuun, met alle respect uiteraard.quote:Op maandag 8 november 2004 01:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die gaat naar kaalhei. Niet omdat ik hem associëer met Janmaat, maar omdat hij wél een, discutabele, visie heeft.
tiktakquote:Op maandag 8 november 2004 01:58 schreef Drugshond het volgende:
Die zou ik eerder een teletubbie award geven..... maar goed.
Da´s dan weer een award voor die gilnicht.quote:Op maandag 8 november 2004 01:48 schreef Drugshond het volgende:
Ik mis nog een paar awards :
Anthony Godett award : Voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen beweringen.
@Cherrymoontraxx laat toch gaan.... nomineer hem anders als zuurste user ipv SCH.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat deed jouw opa?
Ideetje, hij staat inmiddels ook genomineerd voor de slechtste dicussieerder. Was eigenlijk benieuwd of er ook nog een trofee was voor de grootste huilebalk. Daarin overtreft hij zelfs SCH.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:35 schreef Tarak het volgende:
[..]
@Cherrymoontraxx laat toch gaan.... nomineer hem anders als zuurste user ipv SCH.
Het doet mij veel genoegen te zien dat er ook nog zoiets als 'solidariteit' op dit forum bestaatquote:Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ideetje, hij staat inmiddels ook genomineerd voor de slechtste dicussieerder. Was eigenlijk benieuwd of er ook nog een trofee was voor de grootste huilebalk. Daarin overtreft hij zelfs SCH.
Je zou deze uitreiking wat minder badinerend ook naar Frits Bolkestein kunnen vernoemen.quote:Op maandag 8 november 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
Het verzinnen van nieuwe trofeeen is reeds geweest. Beperk je maar tot het invullen van de categorieen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 08:35 schreef Lemmeb het volgende:
De Jeltje van Nieuwenhoven Trofee voor de allerlelijkste user, al valt dat natuurlijk moeilijk te controleren.
De Hedy d'Ancona Trofee voor de user die het verste weg lijkt te staan van het 'domme' gepeupel, zich daar ook actief van distantieert en zich daar in het geheel niet voor lijkt te schamen.
De Hanja Maij-Weggen Trofee voor de grootste Calimero annex jankerd van het POL-forum.
Oh jammer maar helaasquote:Op dinsdag 9 november 2004 08:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het verzinnen van nieuwe trofeeen is reeds geweest. Beperk je maar tot het invullen van de categorieen.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Lemmeb het volgende:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: X-ray
quote:Op dinsdag 9 november 2004 11:51 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:De Hedy d'Ancona Trofee voor de user die het verste weg lijkt te staan van het 'domme' gepeupel, zich daar ook actief van distantieert en zich daar in het geheel niet voor lijkt te schamen.
UBERLOLquote:Op maandag 8 november 2004 01:40 schreef NightH4wk het volgende:
En de thug nigga award voor de user met de meeste notes.
Veel meer dan George Butters.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:04 schreef du_ke het volgende:
Nee Berends jij bent inhoudelijk!
Hier heb je een stem extraquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een veel betere kandidaat!
Ik heb natuurlijk wel meer inhoud, maar ja er mee te koop lopen is not done
Het is nu pberends 9 - 7 George-Buttersquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
dank je![]()
Sinds wanneer ben jij een buitenlander, pberends?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:18 schreef pberends het volgende:
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Sidekick
Ik bedoel: Xenofoob tegen bepaalde users op dit forum.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een buitenlander, pberends?
Daar heb je wel een punt, pberends. Al zal het woord slachtofferrol zo wel gaan vallen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef pberends het volgende:
Ik bedoel: Xenofoob tegen bepaalde users op dit forum.
Daar heb je wel een punt!quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
slachtofferrolquote:Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit voor iemand een ban aangevraagd, vuile schijnheil?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
slachtofferrol
Welke onbekende users haat ik, of welke vreemde users maken mij bang?
En agenten die criminele allochtonen oppakken zijn natuurlijk ook xenofoob en racistisch... Prachtige pberends-redenatie weer.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit voor iemand een ban aangevraagd, vuile schijnheil?
Kofi, Kofi toch.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:45 schreef Sidekick het volgende:
slachtofferrol
Ik krijg een biertje van je.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat ik een award ga winnen.
Eat your heart out, Monidique [afbeelding]
Als die niet in Friesland of Drenthe is.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef RichardQuest het volgende:
Als je op de volgende meet komt...
Eindhoven goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als die niet in Friesland of Drenthe is.
Heb ik ooit gewoond, wie weet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eindhoven goed genoeg?
prima locatiequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Eindhoven goed genoeg?
Ik wil die Erica Terpstra Award! En nu heb je DoG genomineerd...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb ik ooit gewoond, wie weet.
Welke award moet ik verzinnen voor jou, G. Butters?
Ja, maar jij discussieert af en toe nog over politiek. DoG is gewoon gezellig, kun je altijd mee lachen denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil die Erica Terpstra Award! En nu heb je DoG genomineerd...
ok, het is goed... *zucht...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar jij discussieert af en toe nog over politiek. DoG is gewoon gezellig, kun je altijd mee lachen denk ik.
Dat is toch jaren een PvdA-standpunt geweest?quote:Op dinsdag 9 november 2004 18:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En agenten die criminele allochtonen oppakken zijn natuurlijk ook xenofoob en racistisch... Prachtige pberends-redenatie weer.
Sidekick vindt zichzelf een agent. Ik kan mijn keutel zelf wel inhouden.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is toch jaren een PvdA-standpunt geweest?
No can do. Met de echte verkiezingen kan je ook maar een keer stemmen. Als je meer stemmen wil, dan ga je maar lekker lobbyen of koop je wat zendtijd.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:07 schreef George-Butters het volgende:
Kaalhei:
Ik wil graag m'n nominatie voor award nummer 7,de Erica Terpstra Award, veranderen van Mearycke naar George-Butters.
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
No can do. Met de echte verkiezingen kan je ook maar een keer stemmen. Als je meer stemmen wil, dan ga je maar lekker lobbyen of koop je wat zendtijd.![]()
Over Flip-flop gedrag gesprokenquote:Op maandag 8 november 2004 21:47 schreef Kaalhei het volgende:
Om het werk niet te laten oplopen, begin ik nu alvast met het invoeren van de data. Ga je post dus niet editten, dan reken ik het niet meer mee. Als je nog iets wil toevoegen, submit dan een nieuwe post.
De SC is overigens ergens anders, laten we proberen het hier een beetje over dit onderwerp te laten gaan.
Gegroet!
en dan dit stuk
No can do. Met de echte verkiezingen kan je ook maar een keer stemmen. Als je meer stemmen wil, dan ga je maar lekker lobbyen of koop je wat zendtijd.
Het verschil tussen de concepten toevoegen en wijzigen is je bekend?quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Over Flip-flop gedrag gesproken
Beste heer semi-mod.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:10 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het verschil tussen de concepten toevoegen en wijzigen is je bekend?![]()
Misschien moet je de mensen die nog gaan stemmen overtuigen van jouw geschiktheid voor deze positie. Doe een oproep!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook niet mijn stijl...
Maar ja die Erica Terpstra Award is op m'n lijf geschreven![]()
![]()
Volgens mij is Kaalhei goed op de hoogte.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:43 schreef George-Butters het volgende:
Bij onvolledige wetgeving krijg je dit soort problemen.... Dat zou kaalhei moeten weten...
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Volgens mij is Kaalhei goed op de hoogte.
Hij is zelfs alle stemmen al aan het doorlichten volgens mij
[afbeelding]
[POL SC #473] De Theocratische rechtsstaat.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien moet je de mensen die nog gaan stemmen overtuigen van jouw geschiktheid voor deze positie. Doe een oproep!![]()
Nee, ik denk door zijn pappa en mamma ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?![]()
![]()
![]()
Hij neemt het serieus. Maar mag hij zelf wel doorlichten?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ik denk door zijn pappa en mamma ofzo
Onder het Fok! regime wel, de grote dictator Sidekick heeft zijn zege gegeven.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij neemt het serieus. Maar mag hij zelf wel doorlichten?
Dit vraagt om een stukje ultra-violence.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Onder het Fok! regime wel, de grote dictator Sidekick heeft zijn zege gegeven.
En Sizzler zag dat het goed was..............
Geachte heer Butters,quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Beste heer semi-mod.
Als recht geaarde lezer kan ik lezen en jij hebt in je eerdere uitspraak niets gezegd over concepten toevoegen.... De concepten liggen namelijk al vast in de openingspost!
En in die openingspost wordt met geen woord gerept over het veranderen van je stem. En aangezien het niet verboden is, is het legaal.
Uw uitspraak ging over editten en toevoegen, omdat je anders de draad kwijt raakt...
Volg ik de weg die u mij vraagt te volgen, krijg ik nul op het rekest, meneer flip-flop.
![]()
Met vriendelijke groet,quote:De jury heeft altijd gelijk
Is die clausule juridisch houdbaar?quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Geachte heer Butters,
Gaarne verwijs ik u naar lid 4 van het regelement, i.c.
[..]
Met vriendelijke groet,
Kaalhei
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Geachte heer Butters,
Gaarne verwijs ik u naar lid 4 van het regelement, i.c.
[..]
Met vriendelijke groet,
Kaalhei
[afbeelding]
Thanks, ik waardeer het om dit van een journalist te lezen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef SCH het volgende:
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. ExtraWaskracht To the point, helder, duidelijk en zonder flauwekul.
3.. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".quote:Op Fok!/POL lopen enorm veel slechte discussievoerders rond: mensen die niet luisteren naar hun mede-debaters, mensen die denken dat domweg je mening poneren al discussiëren is en mensen die denken dat je gewoon feiten mag verzinnen. Het zijn er veel, je went er aan en je leest op een gegeven moment domweg over hun non-posts heen. Als ik dan iemand voor de Boer Koekoek trofee zou nomineren, zou dat iemand zijn over wiens posts ik niet heen lees, iemand die de beste onder de slechten is, of de slechtste discussievoerder onder de usuals. Als ik zo iemand zou nomineren, zou ik hem of haar onrecht aandoen: er zijn immers tientallen nog slechtere discussievoerders. Ik nomineer hier dus niemand.
8. .Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?quote:Voor deze categorie is er maar 1 kandidaat, en toch heb ik getwijfeld. Die ene kandidaat doet namelijk ook wel eens zijn best om wel inhoudelijk iets bij te dragen, en dan vind ik het sneu om diegene af te schepen met de Terpstra-cup. Totdat ik bedacht dat Erica Terpstra, net als pberends natuurlijk ook wel eens wat inhoudelijks doet.
zakjap en sports zijn inmiddels ook ‘over’ en dat bevalt prima. Ik hou mijn RJP-focus vast: Pyl, Bimmel, Z, beeer, NoSigar, Gellius en OllieA zijn wat mij betreft van harte welkom in POL. Buiten de RJP-kliek valt Copycat mij positief op. Van de hier genoemde namen gun ik Gellius de trofee het liefst. Als zijn huisarts het goed vindt tenminste.quote:In mijn favoriete RJP lopen natuurlijk heel wat min of meer intelligente types rond. Herostratos en du_ke hebben de overstap naar POL al gemaakt, en ook zakjappanertje en SportsIllustrated zijn al af en toe in POL waar te nemen. Ook Pyl en Bimmel zouden hier niet misstaan. Ik denk dat het POL-forum er inhoudelijk het meest op vooruit zou gaan als SportsIllustrated zich nog wat vaker zou laten zien.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:23 schreef Parabola het volgende:
6.. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
Vorig jaar voorspelde ik Sidekick. Ik kreeg gelijk. Kaalhei, dictatortje in de dop van dit topic, is dus gewaarschuwd
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
[/s]
Censuur
![]()
7. .Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Mijn stem van vorige jaar staat nog als een huis:
[PBerends]
Wederom de verkeerde genomineerd
Dat ook, maar belangrijker is dat je niet genoeg boodquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]Je hebt het druk op werk of niet?
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Mijn strategische stem op SCH is erop gericht een man deze prijs te laten winnen
quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:34 schreef Silmarwen het volgende:
Wederom een moeilijke, er zijn er enorm veel, maar iemand die er met kop en schouders boven uit steekt wordt toch Aaah ondanks dat ik hem een scheetje vindt. Je wordt te snel boos(alsof ik niet licht onvlambaar ben
)
Dan wil ik alleen Iteejer nomineren voor de Roel Pieper trofee.quote:Op zondag 14 november 2004 22:09 schreef Kaalhei het volgende:
Overigens, for the record, stemmen op meerdere users, bijvoorkeur half Fok!, zijn niet opgenomen. Als in een categorie op 28 users hebt gestemd, dan kan je alsnog een als in enkelvoud user stemmen.
Ik dacht dat het ging om nominaties, waarna er een stemronde plaats zou vinden.quote:Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef Kaalhei het volgende:
Ik heb net even een update gemaakt en ik kan alle lieve kijkbuiskinderen vertellen dat het allemaal reuze spannend gaat worden. Ik wil echter een hele korte toevoeging maken:
Indien twee (of meer) users een gelijk aantal stemmen hebben, dan komt er een een hele korte periode (1-3 dagen) waarin 'men' kan kiezen tussen de twee.
Gegroet en veel succes!
Nee, net als vorig jaar kan je nu stemmen.quote:Op zondag 14 november 2004 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik dacht dat het ging om nominaties, waarna er een stemronde plaats zou vinden.
Zoals je schreef in de OP: "Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt."
Nou, ik bedoel meer dat ik weinig kan met een onderstaande post:quote:En enkele posts verder:"Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen."
quote:1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: Du_ke, Parabola, freako en Chewie zullen zelden iemand persoonlijk aanvallen. Geef hun allen maar.....verhip, ik kan niet meer rekenen, maar ze kunnen allen hetzelfde krijgen.
Ik had twee dubbele stemmen. Definitieve stemmen daarvoor:quote:Op zondag 14 november 2004 22:09 schreef Kaalhei het volgende:
Overigens, for the record, stemmen op meerdere users, bijvoorkeur half Fok!, zijn niet opgenomen. Als in een categorie op 28 users hebt gestemd, dan kan je alsnog een als in enkelvoud user stemmen.
Dan stem ik op freako, oet Twente.quote:Op zondag 14 november 2004 22:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, net als vorig jaar kan je nu stemmen.
[..]
Nou, ik bedoel meer dat ik weinig kan met een onderstaande post:
[..]
Strom is dood.quote:Op maandag 15 november 2004 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind die Strom Thurmond-categorie nog steeds ongelukkig gekozen. Thurmond is weliswaar erg oud, maar staat vooral bekend om zijn reactionaire denkbeelden. Ik zou deze categorie dan ook van toepassing laten zijn op een user die omschreven kan worden als ouwe reactionair. Iemand die in de huidige tijd de jongere generatie met haatdragende texten opzweept.
quote:Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat dit een aardige indicatie is......quote:Op maandag 15 november 2004 19:02 schreef schatje het volgende:
Wannneer is de uitslag??![]()
.
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:45 schreef Kaalhei het volgende:
Na een jaar van politieke besognes is het tijd geworden voor een nieuwe POL-verkiezing. Na een jaar van geluk en voorspoed moeten de winnaars van de trofeeën van vorig jaar hun wisselbeker inleveren. De spelregels zijn als volgt:Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt Motiveer je keuze en geef aan welke je eventuele andere kandidaten waren voor de trofee. Indien gelijkspel speelt dit mee De uiterlijke invuldatum is 30 november De jury heeft altijd gelijk
Doe niet zo bijdehand.quote:Op maandag 15 november 2004 20:20 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een aardige indicatie is......![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |