abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2004 @ 19:45:38 #1
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23081860
Na een jaar van politieke besognes is het tijd geworden voor een nieuwe POL-verkiezing. Na een jaar van geluk en voorspoed moeten de winnaars van de trofeeën van vorig jaar hun wisselbeker inleveren. De spelregels zijn als volgt:

• Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt

• Motiveer je keuze en geef aan welke je eventuele andere kandidaten waren voor de trofee. Indien gelijkspel speelt dit mee

• De uiterlijke invuldatum is 30 november

• De jury heeft altijd gelijk

quote:
    De lijst met categorieën:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
    Nieuw dit jaar is dat er concrete prijzen verbonden zijn aan de trofeeën. Voor elke winnaar van een trofee is er een prijs. Behoor je tot de linkerkant van het politieke spectrum dan mag je bij mod-Sidekick een dun plakje Friese kruidkoek gaan eten en een kopje thee gaan drinken. Behoor je tot de rechterkant van het politieke spectrum dan krijg je een uitgebreid diner aangeboden in het Amsterdamse Krasnapolsky bij mod-Sizzler. Behoor je tot het middengebied dan mag je op het D66 Hoofdkantoor gezellig met zijn allen gelijk gaan zitten hebben.

Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaalhei op 04-11-2004 19:54:34 ]
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_23082163
    . Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Diego Armando Maradona
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Nyrem
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Sjun
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Diego Armando Maradona
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Kaalhei
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Kaalhei
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. RichardQuest
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? X-Ray
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Diego Armando Maradona
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Frances
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    Geen idee
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.SCH
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Kozzmic
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Compile
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Meki
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt RQ
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user SCH
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak ?
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Richard Quest
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_23082756
    Even een tvp. Vul volgende week wel even in .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_23082807
    Beetje veel trofees, kun je beter beperken tot 10 ofzo. Net of er 19 POL-usuals zijn
      donderdag 4 november 2004 @ 21:18:57 #5
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23083022
    laat ik dan ook maar eens een joker inzetten: tvp
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
      donderdag 4 november 2004 @ 21:20:16 #6
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23083063
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
    Beetje veel trofees, kun je beter beperken tot 10 ofzo. Net of er 19 POL-usuals zijn
    Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen.
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      donderdag 4 november 2004 @ 21:24:47 #7
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23083183
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:20 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen.
    Schizofreen staat niet in het lijstje hoor
      donderdag 4 november 2004 @ 21:38:37 #8
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23083540

Ik zal eens denken... *zeer onverkapte tvp*
    pi_23083677
    Echt lastig, vooral omdat ik nu vrees enkele namen te zijn vergeten. Maar goed, schiet me nog een te binnen, dan verander ik het nog wel.

Lastige categorie, maar ik ga voor dVTB. Verder is RM-rf met zijn juridisch-achtige onderbouwingen ook goed als discussievoerder. Lithion en Monidique zijn ook noemenswaardig in deze categorie.

Hier zijn nogal wat kandidaten voor te vinden. PJORourke is mijn eerste keus. Daarnaast komen SCH, lionsguy18 en sanniejj ook hoog op mijn lijst.

Freako steekt imho met kop en schouders boven de rest uit. Weet altijd met zijn kennis een topic te verdiepen of fouten van anderen te corrigeren en doet dat altijd op een zeer positieve manier. freako is meer de man voor de echte dossierkennis van zowel binnenlandse en buitenlandse politiek, daarnaast zijn Kaalhei en Parabola op economisch gebied (ook belangrijk in de politiek) zeer kundig.

Lastig. 2 namen die vrij veel topics met bestaansrecht openen zijn accelerator en BHFH. accelerator is teveel gefixeerd met op anti-links topics, en BHFH heeft ... ja BHFH-topics zegt genoeg. Voor de rest zijn er niet echte bekende topicopeners meer... Maar ik kies BHFH dan maar, die het mag ien als aanmoedigingsprijs om toch zijn topics niet zo BHFH-erig te maken.

Een mooie schrijfstijl kom je niet zo vaak (meer) tegen, maar ze zijn er nog wel. Ryan3 en sjun bijvoorbeeld. Sjun vind ik toch meer iemand die met veel woorden heel weinig kan zeggen, in tegenstelling tot Ryan3.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    Pfff, lastig... Er steekt niet iemand echt bovenuit. Ik kies maar voor ExtraWaskracht , maar ook namen als freako, Flumina en dVTB zouden goede kandidaten zijn denk ik. Monidique mischien ook nog wel.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    George-Butters. Zit tevaak in de slowchat ipv andere discussies, jammergenoeg.

Kozzmic. Hij is nog maar sporadisch te vinden nadat hij stopte als mod. Een andere gegadigde is Rechtse_Mensen. Parabola is gelukkig weer terug na zijn afscheidstopic.

Pff, lastig, ook omdat nieuwkomer erg relatief is. Ik laat het nog even open...

Miss_User

Mike, mod van FTR is ondanks zijn werk als gemeenteraadslid vrijwel nooit te bekennen in POL. Daarnaast is I.R.Baboon ook nog te weinig in POL aanwezig.

Bluesdude

SCH

Tikorev

gtotep Zijn Marokkanen-topicvan deze week zegt genoeg.

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    Monidique

Lithion Maar ook Verbal kan soms erg verzuurd reageren.

Tsja, lastig. Onder andere Lithion, freako, sizzler, parabola, Ryan3, Verbal, du_ke en ondergetekende zijn mensen die vanaf de oprichting van POL (of zelfs daarvoor) al politieke onderwerpen bediscussieren. "Oudste rot" is ok niet echt een kwestie van smaak, en dus kan ik niet kiezen.

Er is niet echt iemand die vaak nutteloze topics opent. De tijd van pberends die allerlei pbagger-topics opent is wel voorbij. Maar als er dan toch 1 moet worden gekozen, kies ik voor Johan_de_With vanwege de vele POL-SC-topics die hij opent.
    A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
    Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
    I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
    pi_23086502
    quote:
    User die de meest nutteloze topics opent Richard Quest
    Kun jij hier voorbeelden van geven, CMT? .
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_23087064
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: Chewie, heeft een duidelijke mening maar blijft altijd netjes en zonder getroll.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: KirmiziBeyaz, misschien twee posts per topic serieus, de rest getroll.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis": Freako, op elke vraag heeft 'ie antwoord, en geeft die informatie zo objectief mogelijk .

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: Sidekick, mja, de enige die meerdere kwaliteitstopics met verschillende onderwerpen opent. SC is natuurlijk ook kwaliteit, dus komt Johan_De_With 2e.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl: Meki , een totaal nieuwe vorm van taalgebruik. Het gebruikt van "Oow", "Jah" en "Neeh" siert hem. Ook toont hij aan dat interpunctie geen vereiste is, mits de totale tekst niet te lang is. Ook weet hij zijn mening in 5 woorden te melden.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod): KlowJow, heeft zich de crew al ingelikt, niet te schreeuwerig, alle blabla.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt: George-Butters, heeft wel een mening, maar mengt zich zelden in discussies. Gezelligheidsuser IRL ook

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?: UnderWorld_, kwam vaak met nieuwe inzichten en kan zichzelf goed verdedigen zonder lijnrecht tegenover de opponent te schieten.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer: PeterM, onderbouwd links.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user: SCH, omdat hij die zo graag wil hebben, en omdat er geen goeie echte POL-vrouwen zijn.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn): I.R.Baboon. Net als vorig jaar .

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: SCH, altijd leuk om te lezen, jent moslimbashers graag .

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: Thabit. Daarom.

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: TheGreatDictator. Daarom.

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: Tikorev, mooie vlag hè .

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: Monidique, bier is lekker.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user: Johan_De_With, geen post zonder sarcasme, soms komt het geforceerd over, misschien uit onzekerheid?

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak: Du_ke, en nog altijd dezelfde .

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent: pberends, met z'n -topics.

[ Bericht 15% gewijzigd door RichardQuest op 05-11-2004 14:40:52 ]
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_23087421
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder Diego Armando Maradonna
    Motivatie: Zie topic over mogelijke toelating Israel tot EU en NAVO
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). RichardQuest
    Motivatie: Overal aanwezig, dus kan alles mooi in de gaten houden.
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Sidekick
    Geen motivatie
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user CherryMoonTraxx
    Geen motivatie

Ik zit hier niet zo lang, maar deze kon ik al invullen .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_23087767
    TvP

Erica Terpstra trofee

Ik vind m eigenlijk wel koel

Een grote vriendelijke knuffelbeer.

[ Bericht 14% gewijzigd door George-Butters op 05-11-2004 00:01:09 (change of mind) ]
    60% of what you say is crap.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23087794
    . Dikkertje.
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:05:10 #15
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088002

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. -> SCH
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. -> Johan_de_With
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". -> Freako
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. -> Pberends
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. -> Sjun
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -> RichardQuest
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. -> George-Butters
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? -> ?
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. -> Steeven / Miss_user / Parabola
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. -> 1.Tuana / 2.Maerycke, het zijn de enigen :')
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). -> Ryan3
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. -> Du_ke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. -> Thabit
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. -> Sjun
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob -> Monidique (kan het niet onderbouwen, eerste ingeving)
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt -> RichardQuest
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user -> DrWolffenstein
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak -> Ryan3
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent -> Pberends

- note: blijft under construction -

[ Bericht 2% gewijzigd door Harry_Sack op 05-11-2004 00:15:40 ]
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:10:07 #16
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23088098
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. DrW.
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Sjun
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Freako
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pberends
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Kaalhei
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Mijn moeder
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Maerycket
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ype
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Parabola
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.Miss_User
    Schatje
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Du_ke
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Tikorev
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Harry_Sack
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user vhiper
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Chewie
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Richard Quest

[ Bericht 0% gewijzigd door George-Butters op 05-11-2004 00:15:34 ]
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:11:42 #17
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088134
    hik
    pi_23088151
    quote:
    Ik open haast geen topics in POL .
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:16:47 #19
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23088244
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik open haast geen topics in POL .
    Topics als in reacties in topics.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:19:46 #20
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088324
    het is ook matennaaierig bedoelt, het is niet voor niets door een rechts iemand gestart
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:20:41 #21
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_23088345
    Ik wil m'n Roel Pieper award wel prolongeren. Dus ben ik weer snel weg hier.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_23088379
    Makkelijk toch, een award krijgen zonder iets te posten .
    pi_23088401
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:16 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Topics als in reacties in topics.
    Ah, nou, daar heb ik dan niets tegen in te brengen .
    pi_23088783
    Ja, ja, .
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:45:15 #25
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23088811
    Parabola is helemaal geen newbie.
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:47:31 #26
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088857
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:45 schreef Sidekick het volgende:
    Parabola is helemaal geen newbie.
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:50:58 #27
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23088937
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:47 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Parabola kwam al in POL lang voordat jij geregistreerd was.
    pi_23088938
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:10 schreef George-Butters het volgende:
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. DrW.
    .
      vrijdag 5 november 2004 @ 00:52:05 #29
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23088957
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dan is het goed, ik dacht al dat je weer met halve informatie kwam
    pi_23089059
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:05 schreef Harry_Sack het volgende:
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). -> RichardQuest
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt -> RichardQuest
    Leuke combi, met je zatte kop modden . Is dit inclusief Elco Brinkman-resultaat?
      vrijdag 5 november 2004 @ 01:19:56 #31
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23089327
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Leuke combi, met je zatte kop modden . Is dit inclusief Elco Brinkman-resultaat?
    Elco Brinkman was een idioot die ook nog altijd en eeuwig achter de feiten aanliep. Dankzij zijn connecties kreeg hij een erebaantje. Trek je eigen conclusies ..
    pi_23091202
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:38 schreef Maerycke het volgende:

Ik zal eens denken... *zeer onverkapte tvp*
    idem.
    Slaapt winter
    en zomer
    pi_23091228
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 00:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Miss_User ook btw. Ben je meteen van je keuze probleem af

ik had best de beste newbie willen worden
    Slaapt winter
    en zomer
      vrijdag 5 november 2004 @ 08:40:39 #34
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_23091277
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 01:19 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Elco Brinkman was een idioot die ook nog altijd en eeuwig achter de feiten aanliep. Dankzij zijn connecties kreeg hij een erebaantje. Trek je eigen conclusies ..
    Elco Brinkman is het politieke goud dat ons land is misgelopen. De man die al tijdig aangaf dat er bijgepast en ingeleverd moest worden. Hij werd er 'met dank' aan Ruud Lubbers op afgerekend door de massa die liever de ogen sloot voor een minder aangename boodschap en die zich graag door van Mierlo en Kok liet sentimentaliseren voor de paarse eenpartijstaat.

Gezien de man behoorlijk wat in zijn mars had kon hij direct op diverse plekken aan de slag als aanjager van initiatieven.

hmz ik zit in een polverkiezingsdraadje...

alvast Kozzmic voor de Pim Fortuyn trofee
    wordt hij ook nog aan Fortuyn gekoppeld...

[ Bericht 11% gewijzigd door sjun op 05-11-2004 08:50:27 ]
    Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
      vrijdag 5 november 2004 @ 08:43:03 #35
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23091295
    quote:

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Maerycket
    Zeg Sjors... als je me dan al zo'n trofee geeft, spel dan in ieder geval m'n naam goed...
    pi_23091381
    1 Verklap ik al vast, rest komt vanmiddag.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Miss_User

verkapte tvp

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2004 08:53:50 ]
      vrijdag 5 november 2004 @ 08:58:53 #37
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23091462
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 08:43 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Zeg Sjors... als je me dan al zo'n trofee geeft, spel dan in ieder geval m'n naam goed...
    Mmmm Vergeten een t te verwijderen van de vorige naam.....

Ach u get tha point
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 5 november 2004 @ 09:36:02 #38
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23091867
    Ik mis trouwens een aantal andere vrouwelijke users als Milagro en Loedertje.

sjun - Ook m'n complimenten voor het fantastische wollige taalgebruik...

Tja, dat zijn er nogal wat, ik ga voor Zapp_

Freako, no doubt

Ik zie weinig topics geopend worden met meer dan het plaatsen van een nieuwsbericht en een commentaar van meer dan één zin. Geen voorkeur dus

sjun, maar dat is absoluut een persoonlijke voorkeur

Kaalhei, ondanks dat ik het niet altijd even met 'm eens ben

I return the favor, George-Butters

Ype

Geen echte zicht op

Milagro, dat ondanks dat we het zeer regelmatig volstrekt niet eens met elkaar zijn, heb ik absoluut waardering voor de wijze waarop zij haar mening weet weer te geven

I.R. Baboon, die meldde zich vorig jaar toch wat vaker en leverde zeer nuttige bijdragen

SCH

SCH Af en toe hopeloos.. Sorry SCH

PietVerdriet Nog veel vaker hopeloos, doordat er nauwelijks wordt opengestaan voor de mening van een ander en dit ook relatief vaak gepaard gaat met scheldpartijen.

Dr. Wolfenstein, helaas...

Volgens mij hangen ze daar allemaal regelmatig bezopen rond... Monidique dan maar

PietVerdriet...

Dat zijn er veel, die voor een groot gedeelte ook nog eens gebleven zijn, Parabola dan maar, omdat hij net terug is ..

Pberends en BHFH strijden hier om de eerste plaats, BHFH is dan af en toe nog leuk. Pberends dan maar...
      vrijdag 5 november 2004 @ 09:37:22 #39
    136 V.
    Fuck you and your eyebrows
    pi_23091885
    Piet Hein Donnertrofee: Sjun

tvp... DUH

V.
    Ja inderdaad, V. ja.
      vrijdag 5 november 2004 @ 09:51:14 #40
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_23092089
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 08:51 schreef Chewie het volgende:
    1 Verklap ik al vast, rest komt vanmiddag.

verkapte tvp
    Wat ben je toch een aardige VVD-er

Ik ben trouwens geen vrouw maar een harige Hells Angel

*na gaat denken over een lijstje
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
    pi_23092359
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 09:51 schreef Miss_User het volgende:

Ik ben trouwens geen vrouw maar een harige Hells Angel
    Liegen over je geslacht op Internet, dat doet toch niemand
    pi_23092637
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - RM-rf
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - Compile; behoeft denk ik geen toelichting
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - freako
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Sidekick; de enige die topics opent die verschoond blijven van onzinreacties zoals: Wegwijs bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004 en Wegwijs in de Nederlandse politiek
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - volgt
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - volgt
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - George-Butters Wat is het toch een lieverd hè.
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Ype en Dora_van_Crizadak
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. - volgt
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - volgt
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Gneis natuurlijk.
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Ik wil nog steeds flink door Maerycke geknuffeld worden.
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - Thabit; met stijl.
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - volgt
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - volgt
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Volgens mij is dit sjun.
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - volgt
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - volgt
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - volgt

[ Bericht 3% gewijzigd door kLowJow op 05-11-2004 16:27:34 ]
      vrijdag 5 november 2004 @ 11:16:32 #43
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23093488
    briljant topic dit
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23093582
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 08:40 schreef sjun het volgende:
    De man die al tijdig aangaf dat er bijgepast en ingeleverd moest worden.
    Dat doet het niet zo goed bij het hoogbejaarde CDA-electoraat hè .
    pi_23093939
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder - Vhiper

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. - Sanniejj

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". - freako

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. - Ulx

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Ryan3

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - sjun

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - DrWolffenstein

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? - Underworld_

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. - dVTB

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Mwanatabu

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Grrrrrrrr

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - SCH

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. - du_ke

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - CherryMoonTraxx (also known as CMT)

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - Accelerator

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - Monidique

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - Pietverdriet

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - Verbal

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - BloodHoundFromHell

ik denk dat dit het is
    pi_23097321
    Welke nutteloze topics heb ik nou weer geopend Lijkt me dat BHFH die prijs moet krijgen.
    pi_23097432
    Dan ga ik het ook maar eens proberen .

Toch maar Parabola, inhoudelijk gewoon erg sterk.

Ik ben er nog niet helemaal over uit maar ga voor Speth vind hem erg hautain en irritant.

Freako lijkt me duidelijk hoewel Zakjap ook hoge ogen gooit.

Sidekick die topics zijn inhoudelijk ook sterk.

Sjun is te wollig dus dat wordt Ryan3

Twijfel tussen KlowJow en Mutant01 beiden inhoudelijk sterk en prima excuusallochtonen .

Gewoon omdat hij het verdient George Butters.

Ype en Underworld ook wel al was ik het niet vaak met hem eens.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. meki .

Lithion. Iemand die zo graag en vaak met SCH in discussie gaat moet ook wel relnicht zijn.

Ach laten we dit jaar I.R.Baboon maar weer winnen . Hoewel ook iemand als Gellius welkom zou zijn.

Hoewel velen wel eens bomen zouden mogen gaan knuffelen. Onder de noemer etters doet eens een keer lief ! Maar ik kies toch maar voor SCH.

Thabit.

Pietverdriet voor geen enkele rede vatbaar.

Deze is lastig het aantal xenofoben lijkt sinds vorig jaar geëxplodeerd. dus dit wordt een keuze uit o.a. Koos Voos, CMT, Tikorev, ExTec, PJORourke, MickeyMo, Wolfje, American_Nightmare en ook iemand als KirminiBeyanogwattus maakt omgekeerd een goede kans. Dan vergeet ik types als Compile en accelerator nog bijna. Dit is dus een gevalletje ineminemutte Koos Voos.

RichardQuest.

Pietverdriet.

Chewie.

De grote pruisenrader Sports_Illustrated.
    pi_23098168
    quote:
    1. Hans Wiegel Trofee - Kaalhei
    2. Boer Koekoek Trofee - Internationalist
    3. Gerrit Zalm Trofee - Freako
    4. Hans van Mierlo Trofee - Uhm, we gaat toch altijd offtopic.
    5. Piet Hein Donner Trofee - sjun
    6. Elco Brinkman Trofee - Dunno, crew is compleet gestoord dus je weet nooit.
    7. Erica Terpstra Trofee - pberends
    8. Pim Fortuyn Trofee - Kennyman
    9. Paul van Buitenen Trofee - dVTB
    10. Boris Dittrich Trofee - Komen te weinig vrouwen hier. :/
    11. Roel Pieper Trofee - Strolie, moet weer meer posten.
    12. Prinses Irene Trofee - du_ke
    13. Joop den Uyl Trofee - thabit, wat een mafkees.
    14. Joseph Luns Trofee - sjun
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Koos Voos
    16. Frans Weisglas Trofee - JohnDope
    17. Ad Melkert Trofee - Verbal
    18. Strom Thurmond Trofee - Ryan3, spoort niet helemaal.
    19. Jan Marijnissen Trofee - BHFH
    Dit ongeveer, heel misschien nog een edit strax.

[ Bericht 1% gewijzigd door NightH4wk op 05-11-2004 15:13:09 ]
      vrijdag 5 november 2004 @ 15:07:40 #49
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23098255
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 14:32 schreef du_ke het volgende:
    Dan ga ik het ook maar eens proberen .

Gewoon omdat hij het verdient George Butters.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 5 november 2004 @ 15:09:51 #50
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23098291
    Eigenlijk vind ik dat uit pure principe de Jan Marijnissentrofee naar sjun moet...
    pi_23098550
    Ja maar hij opent bijna nooit topics .
      vrijdag 5 november 2004 @ 15:59:15 #52
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_23099393
    Mijn God! 19 categorieen.

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. RM-rf. Alleen maar goed onderbouwde verhalen. Duidelijke meningen.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KirmiziBeyaz Trollen tot kunstvorm verheven.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kaalhei. Vooral op economisch gebied erg sterk.
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. BHFH Zijn topics vormen een categorie op zich. . Compleet anders dan de standaard "nieuwsbericht + mening-omdat-het-moet"-topics of de "wat is beter: rechts of links"-topics.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. sjun. Maakt werk van zijn reacties. Iets minder wollig mag op zich wel, hoewel het wel een leuke gimmick is. Het past ook wel in een subforum over politiek .

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Geen flauw idee. Hier heb ik echt geen zicht op, was Sidekick vorig jaar niet de winnaar van deze award? Ik onthoud me maar van stemming.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. RichardQuest Ik zie hem amper buiten de slowchat, maar dat zal wel aan mij liggen.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Kozzmic mag wel weer eens wat vaker hier opduiken. Een maand geleden had ik hier Parabola ingevuld, maar die is weer terug. Underworld_ had ook gekund, of Herostratos, maar die laatste post de laatste weken ook wel weer eens wat.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. dVTB

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Rare categorie, hier nomineer ik maar niemand voor.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). I.R. Baboon Politicologie studeren en dan niet in POL verschijnen. Hoewel ik zelf als chemicus ook amper in WFL kom, dus eigenlijk slaat het nergens op wat ik hier neerzet. .

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke Vooral waar het de bomen aangaat. .

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. thabit. Tja, altijd hetzelfde type topic. Naar mijn idee voor geen rede vatbaar.

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Kaalhei Op een positieve manier. . Hij weet z'n mening ook uitstekend te verwoorden

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Doe Tikorev maar. Die doet een poging om het goed te verwoorden. Komt verder dan

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. George-Butters.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Pietverdriet, hoewel ik het lastig vond om iemand hiervoor te nomineren. Thabit of SCH had ook gekund, maar bij SCH wordt het steeds minder heb ik het gevoel.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. Tja, Sidekick loopt hier al sinds mensenheugenis rond. Doe die dan maar. Ik vind het een beetje flauw om de oudste user hiervoor te nomineren

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent pberends. Hoewel hij zich de laatste tijd aardig koest houdt. Ik vind hem best grappig, maar hij slaat soms door. Gewoon in de slowchat blijven. .
    pi_23101144
    quote:
    Ik zie hem amper buiten de slowchat, maar dat zal wel aan mij liggen.
    Nee .
    pi_23103480
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: Du_ke, Parabola, freako en Chewie zullen zelden iemand persoonlijk aanvallen. Geef hun allen maar.....verhip, ik kan niet meer rekenen, maar ze kunnen allen hetzelfde krijgen.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: Kirmizi, Diegoetc.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis''; Sjun is hierin doorgaans vrij sterk, maar freako is hem mijns inziens de baas.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: (waarom is dit ooit naar Van Mierlo vernoemd?) Sidekick. Niet altijd even goed, maar allicht veelzijdig.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl (dat ik hiervoor niet genomineerd ben zal wel aan de verchatboxing van de jeugd liggen): Aahikwordgek schreef doorgaans een tamelijk fraai Nederlands. Ik nomineer hem omdat hij eens heeft uitgelegd waarom ''kan'' een hulpwerkwoord is.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod): Het verbaast mij niets dat klowjow al genoemd is.

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt: Maerycke.

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?: Underworld, volslagen uniek. Ook Ype en die geitenneuker Dora.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer: dvtb.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user: Tuana, ondanks haar verdriet over de herverkiezing van Bush.

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn): rf-mf. Misschien komt hij hier wel vaak, maar ik zit toch doorgaans slechts in het autistenkringetje.

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: Ik zou deze liever veranderen in Prinses Irene Brigade Trofee, en onthoud mij tot die stonde van stemming.

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: Thabit.

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: Ik vergeet hun namen altijd zo snel.

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: KirmiziBeyaz en Dr W.

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: Dominique.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user: Koos Voos en Harry Sack.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak: Parabola.

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent:
    :'(
    pi_23103557
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl (dat ik hiervoor niet genomineerd ben zal wel aan de verchatboxing van de jeugd liggen): Aahikwordgek schreef doorgaans een tamelijk fraai Nederlands. Ik nomineer hem omdat hij eens heeft uitgelegd waarom ''kan'' een hulpwerkwoord is.
    Jij bent één van de mensen die ik op mij shortlist heb staan, dus wie weet.
      vrijdag 5 november 2004 @ 19:28:12 #56
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23103877
    Ik vind de stemmen voor de immer aanwezige gezellige user op zich best komisch omdat ik regelmatig weken tot zelfs maanden afwezig ben...
    pi_23103952
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:28 schreef Maerycke het volgende:
    Ik vind de stemmen voor de immer aanwezige gezellige user op zich best komisch omdat ik regelmatig weken tot zelfs maanden afwezig ben...
    Ik geloof er niets van... Zo'n immer aanwezige gezellige user die soms weken tot maanden afwezig is?! Dat zou heus wel opvallen. We zijn niet echt autistisch hoor.
      vrijdag 5 november 2004 @ 19:33:05 #58
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23103993
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van... Zo'n immer aanwezige gezellige user die soms weken tot maanden afwezig is?! Dat zou heus wel opvallen. We zijn niet echt autistisch hoor.
    Catatonisch dan?
    pi_23104132
    Ik een xenofoob?
      vrijdag 5 november 2004 @ 19:42:00 #60
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23104177
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Ik een xenofoob?
    Voorbeeldje... na één keer kijken in het eerste topic in jouw topicslist... Brand in moskee [deel 2]

Ik vind je best lief DrW maar je opvattingen en uitspraken zijn regelmatig nogal dubieus...
    pi_23104240
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:42 schreef Maerycke het volgende:

Ik vind je best lief DrW
    Hier zou ik ophouden met lezen, als ik hem was.
      zaterdag 6 november 2004 @ 01:31:15 #62
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_23113556
    Leuk, tvp't.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
      zaterdag 6 november 2004 @ 01:38:00 #63
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23113731
    Kappuh nou met lezuh!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23114374
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:33 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Catatonisch dan?
    Zullen we samen lekker catatonisch gaan doen schat?
    pi_23116987
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
    Ik een xenofoob?
    Ja.
    pi_23117100
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 23:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kun jij hier voorbeelden van geven, CMT? .
    De SC-topics in POL. Die open jij nogal eens, vandaar dat ik jou noemde, maar dat had net zo goed iemand anders kunnen zijn die vaak de SC-topics in POL opent.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zaterdag 6 november 2004 @ 12:09:22 #67
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_23117407
    Pfff. wat moeilijk, ik vul maar wat in.

1.Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. SidekickGoede combinatie van kennis, schrijfstijl en de wil daadwerkelijk iets te melden.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Tja, teveel om op te noemen, laat ik het maar op Koos Voos Houden, niks mee te beginnen.

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic Zie hem helaas vrijwel nooit meer , maar bracht vaak licht in de duistere discussie

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. : Echt geen idee

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Ryan3

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Heb ik geen kijk op

7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. PBerends

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Kozzmic

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Ik weet niet wie nieuwe zijn en wie niet

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.. Ik weet echt niet wie een vrouw is of niet , zal er eens op letten.

Ryan3

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. Harry_Sack

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Koos Voos Nuff said.

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Kom ik te weinig, geen idee

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user KaalheiMaakt wel eens een wat moedeloze indruk.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Ik weet niet wie er al zo lang zitten

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent PBerends, hoewel ze eigenlijk wel grappig zijn, dus wel weer nut hebben.
      zaterdag 6 november 2004 @ 19:01:28 #68
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23125865
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 12:09 schreef Posdnous het volgende:
    Pfff. wat moeilijk, ik vul maar wat in.

† In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 19:08:49 #69
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23126035
    quote:
    Op vrijdag 5 november 2004 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
    LOL, waar ging dat alweer over? Ik kan me wel iets vaags herinneren.
    Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
    Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
    Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
    pi_23126658
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Monidique
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KirmiziBeyaz
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Claudia_x
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod) .Drugshond
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Pberends
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? X-Ray .
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Harry_Sack
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Maerycke
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). I.R.Baboon
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Bluesdude
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Sjun
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Dr. Wolfenstein
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Monidique
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Tikorev
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Kozzmic
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Pberends
      zaterdag 6 november 2004 @ 21:33:31 #71
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23129379
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:
    Echt lastig, vooral omdat ik nu vrees enkele namen te zijn vergeten. Maar goed, schiet me nog een te binnen, dan verander ik het nog wel.

Pff, lastig, ook omdat nieuwkomer erg relatief is. Ik laat het nog even open...
    Speth. Doet leuk mee in POL.
    quote:
    Tsja, lastig. Onder andere Lithion, freako, sizzler, parabola, Ryan3, Verbal, du_ke en ondergetekende zijn mensen die vanaf de oprichting van POL (of zelfs daarvoor) al politieke onderwerpen bediscussieren. "Oudste rot" is ok niet echt een kwestie van smaak, en dus kan ik niet kiezen.
    Verbal Qua user-ID het langst aanwezig.
    pi_23129692
    Ik mis de categorietjes
    Beste racist
    Beste vreemdelingenhater
    Beste islamietenhater
    Beste misbruiker van de vrijheid van meningsuiting
    pi_23129832
    de FP wordt niet meegenomen in de nominaties, Bluesdude
      zaterdag 6 november 2004 @ 21:53:06 #74
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23129934
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
    Ik mis de categorietjes
    Beste racist
    Beste vreemdelingenhater
    Beste islamietenhater
    Beste misbruiker van de vrijheid van meningsuiting
    Kies daar de beste allrounder, en nomineer diegene bij Trofee #15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
    pi_23129984
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 21:53 schreef Sidekick het volgende:

Kies daar de beste allrounder, en nomineer diegene bij Trofee #15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
    Xenofobie is wat anders dan racisme, vreemdelingenhaat of islamietenhaat.
    pi_23130095
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 21:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Xenofobie is wat anders dan racisme, vreemdelingenhaat of islamietenhaat.
    Voor de verkiezingen was een topic waar je kon praten over de categorieen, je bent te laat.
      zondag 7 november 2004 @ 00:48:51 #77
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23133524
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Kaalhei
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KirmiziBeyaz.
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Sjun.
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. SCH.
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun.
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod) .Geen idee, laten we eerst SK lozen.
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Pberends
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Dora.
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Zou het niet weten.
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Doe er niet aan mee.
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Weet niet, kom verder alleen in VBL.
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Posdnous
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. KoosVoos
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Dr. Wolfenstein
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt Monidique
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Lord_Vetinari
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. Onzintrofee, lang rondhangen moet je niet belonen.
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. BHFH

Zal eventueel nog met aanvullingen en wijzigingen komen, dit is zo'n beetje mijn eerste gedachte.
    What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
    - Oriana Fallaci 1929-2006
      zondag 7 november 2004 @ 03:01:39 #78
    94405 Tarak
    Follow the white rabbit...
    pi_23135290

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. - _The_General_
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.- Bansheeboy
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".- Sidekick?
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.- ?
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Schwetsenegger
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).- Drugshond
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke, gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. - SCH
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?- ?
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. - Labtech
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.- Milagro
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Iteejer Jane
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Richard Quest
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.- Richard Quest
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.- Cherrymoontraxx
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - Ryan3 behandeld allochtonen niet als autochtonen, een vorm van omgekeerde xenofobie
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - SCH
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - Gallo
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - Schwetsenegger
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarak op 07-11-2004 03:12:03 ]
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 7 november 2004 @ 03:03:41 #79
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_23135312
    quote:
    Op zaterdag 6 november 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Harry_Sack
    ehhh...

Michael Jackson #5: Slapen met kinderen is ok
    pi_23135404
    quote:
    Speth. Doet leuk mee in POL.
    Thanks

Ik vind het lastig om in te vullen...

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.- du_ke, dunkt mij... Met SCH als goede(?) tweede

Behalve die
    pi_23151169
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:
    Hier zijn nogal wat kandidaten voor te vinden. PJORourke is mijn eerste keus. Daarnaast komen SCH, lionsguy18 en sanniejj ook hoog op mijn lijst.
    Dit verbaast me oprecht en eerlijk gezegd kwetst het me ook.
    pi_23151208
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 03:01 schreef Tarak het volgende:

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt - SCH
    Ik in de sc? En drinken? Hikkerdehik
      zondag 7 november 2004 @ 22:10:21 #83
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23152021
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit verbaast me oprecht en eerlijk gezegd kwetst het me ook.
    Ja, sorry, ik vind je een slechte discussievoerder. Je bent star, je gaat zaken herhalen zonder op andermans argumenten op te gaan, je strooit met niet onderbouwde kwalificaties, en je bent vaak totaal niet constructief. Althans, zo zie ik dat. Maar soms heb je je goede momenten hoor.
    pi_23152088
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. nikk Waar zou ik zijn zonder mensen die het met me oneens zijn. Hij blijft altijd redelijk on-topic en inhoudelijk en vrij consequent in zijn redenaties. Runners up: Parabola en Vhiper.

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Koos-Voos - meldt vrijwel nooit iets inhoudelijks en komt altijd weg met zijn trollen. Nipt gevolgd door Aaahikwordgek en Cherrymoontraxxx. Spelen alle drie veel op de persoon.

Kaalhei Als aan moedigingprijs om hem te motiveren er wat minder mee te koketteren en je kennis wat minder als waarheid te presenteren. Maar verder hulde!!!

Ryan3 louter om zijn briljante Martelaren-by-proxy-topic -

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. ExtraWaskracht To the point, helder, duidelijk en zonder flauwekul.
    Onderaan: sjun met zijn voorspelbare en elitaire gedrochten.

schatje gewoon logisch

PietVerdriet lult maar wat in het rond, zonder kennis van zaken.

Ype

[k_man een oldbie die zich steeds meer en beter in POL gaat manifesteren, mag dat ook?

Tong80 Meer humor in de politiek.

Bluesdude Houdt ook erg van coniferen denk ik. Is aandoenlijk in zijn strijdbaarheid.

Internationalist MOet irl bijna wel aan al mijn vooroordelen over linkserige types voldoen. Itt mijzelf.

Sizzler Staat weinig open voor andere denkbeelden en blijft hangen op een krasserige VVD-plaat.

Koos_Voos Uitleg overbodig.

Dr. Wolffenstein

Lithion Direct gevolgd door monidique.

milagro

gtotep kijk maar na
    pi_23152119
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik vind je een slechte discussievoerder. Je bent star, je gaat zaken herhalen zonder op andermans argumenten op te gaan, je strooit met niet onderbouwde kwalificaties, en je bent vaak totaal niet constructief. Althans, zo zie ik dat. Maar soms heb je je goede momenten hoor.
    Valt me zwaar van je tegen, blijkbaar ben je een slechte lezer.
      zondag 7 november 2004 @ 22:47:54 #86
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_23153340
    Hmmzzz, ik denk zoiets... ik twijfel nog over een paar namen.
    quote:
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. milagro
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KB, met dat eeuwige blaat
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kaalhei
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pberends
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.Sjun
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).Sessy
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. RQ- hij is te dronken om inhoudelijk te reageren
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Dora v C
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.Keromane
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.milagro
    milagro
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.Code13.0
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob John Dope
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt RQ
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Ryan3
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Sidekick
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent BHFH
      † In Memoriam † zondag 7 november 2004 @ 23:04:00 #87
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23153804
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef SCH het volgende:
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Koos-Voos - meldt vrijwel nooit iets inhoudelijks en komt altijd weg met zijn trollen. Nipt gevolgd door Aaahikwordgek en Cherrymoontraxxx. Spelen alle drie veel op de persoon.
    Aaah, wat lief.
    Zeker als je dan leest wat je hier dan allemaal op Sidekick uitstort.
      zondag 7 november 2004 @ 23:04:24 #88
    57381 DeGroeneRidder
    Compassionate Conservatism
    pi_23153813
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. ----- sjun
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. ---- pberends
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. -----pberends
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.----- insomniac
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.---- DeGroeneRidder
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. ------ DeGroeneRidder
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. ----- PJO Rourke, Kaalhei
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob ----- Tikorev, lionsguy18, Koosvoos
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user ----- Ryan3
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak ------ Sidekick
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent------ BHFH
    -6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
      zondag 7 november 2004 @ 23:15:34 #89
    57381 DeGroeneRidder
    Compassionate Conservatism
    pi_23154030
    20. Abou Jahjah Trofee - Leukste moslim ------ Mutant01
    21. Ayaan Hirsi Ali Trofee - Hardst roepende moslim ------ BanseeBoy
    -6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
      zondag 7 november 2004 @ 23:29:23 #90
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23154341
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 23:15 schreef DeGroeneRidder het volgende:
    21. Ayaan Hirsi Ali Trofee - Hardst roepende moslim ------ BanseeBoy
    pi_23154363
    Goed, laat ik ook eens wat invoeren. Ik moet natuurlijk wel opmerken dat het, ja, ingevingen van nu zijn en dat het dus onderhevig is aan actualiteiten, gemoedstoestanden, etcetera, het moge bekend zijn. Dit was mijn disclaimer.

Hans Wiegel Trofee – beste discussievoerder
    Lastig, zoals ze uiteraard allemaal zijn. De vraag is natuurlijk: wat maakt iemand een goede discussievoerder? Mja, ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar goed, we moeten toch iemand kiezen en dan ga ik voor, even denken, sizzler. Hij antwoordt goed en, ja, het is wel aardig allemaal. Maar er zouden ook anderen kunnen zijn, het is allemaal zo moeilijk… voor een weegschaal.

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    In dit geval ga ik toch echt voor Kirmizi B.. Er zijn aardig wat bar slechte discussievoerders, maar hij spant toch wel echt de kroon. Het uiterst selectieve, vaak turks-nationalistische geblaat is best irritant soms, of vaak, of altijd, of zo.

Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
    Woei, hm… ik ben ook geneigd om kaalhei te nomineren, maar zijn dossierkennis is voornamelijk boekenstof en theoriën, en dergelijke. Niets mis mee, daar niet van, maar ik zie het het liefst toch wat, zeg maar, algemener. Daarom voor deze Kozzmic, omdat-ie toch een aardig stukje weet te wschrijven altijd over “zijn vakgebieden”.

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    Ik weet het niet, ik weet het écht niet! Sidekick opent altijd wel duidelijke topics, dus ik ga voor hem, voor Sidekick dus.

Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
    voor deze categorie nomineer ik sjun noch Ryan3. Sommigen vinden het de beste schrijfstijl, ik allerminst. Ik ben toch echt van mening dat een wijze is degene die door iedereen gehoord wordt in plaats van de elitaire wijsgeer en beide heren hebben, hoewel een zeer mooie, toch ook een zeer langdradige schrijfstijl, in ieder geval niet de beste schrijfstijl. Wie dan wel? Geef mij maar de lekker strakke, duidelijk aanpak. Flumina, of kaalhei dus, maar er zijn ook anderen, maar aangezien kaalhei nogal eens gelijk een orgie van woordenboekfetisjisten zijn zinnen onduidelijk maakt, wordt het Flumina.

Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    Damn homie. Hm, kLowJow wordt gsuggereerd en daar ik niemand anders kan bedenken, zeg ook ik, ja, kLowJow.

Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    God, geen idee. Hoewel, ja, ik heb wel een idee en dat idee heet pberends. Altijd aanwezig, nauwe nooit wat nuttigs en toch altijd een goede gast op het feest.

Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
    Ype en underworld_, klaar. Hun mis ik en ik wil dan ook dat die aapjes snel weer ‘ns hier zijn. Nu weet ik niet of dat ook gaat gebeuren, ik hoop het dus wel, maar we zullen zien. De laatste maar. Underworld_ had altijd mooie, goede analyses van bepaalde… dingen. Wat duidelijkheid betreft staat ‘rechts’ toch echt aan kop.

Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
    Wie is er nieuw? Ik heb geen flauw idee. Speth maar.

Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
    SCH

Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    Oh, ja, dat is RM-rf. Hij legt altijd mooi en duidelijk uit, de dingen waar het over gaat. Zijn schrijfstijl is goed, erg goed, dus duidelijk, overzichtelijk en altijd to the point. RM-rf it is.

Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
    bluesdude. Sorry, sorry, maar zo komt het wel een beetje op mij over. Mja, het moet natuurlijk niet overdreven worden, maar bluesdude komt, ik denk, toch wel het meest in aanmerking voor deze trofee.

Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
    Ik weet niet zeker of-ie wel zo vaak in POL komt, maar het is zeker Strijder. Deze rasechte communist is zó ultra-links, oftewel geïmponeerd door het socialisme, dat hij deze trofee zonder twijfel verdient. Hij doet me denken aan een man die altijd brieven schrijft naar het NHD, over de zegeningen van het communisme en het kwaad van het kapitalisme.

Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
    Dogmatisch is niet per sé doorgeschoten, juist niet zou ik durven zeggen, dus dan vallen mensen als CherryMoonTraxx en PJORourke af. Dogmatisch rechts? Ja, dan denk ik aan kaalhei, NightHawk en nog anderen, maar dé dogmatisch-rechtse user, dat is more. Kapitalisme hier marktwerking daar, dit is onze guy.

Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
    Ik weet niet wie de grootste is, maar ik weet wel dat DrWolffenstein de meest paranoïde, xenofobe ideeën heeft. De Islamitische storm, de Jihad, het spookt allemaal door zijn hoofd en dat terwijl het toch echt niet zo zwart-wit is als hij denkt. Als er iemand Tom Clancy moet opvolgen, dan is het DrW. wel.

Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    RichardQuest, zou je zo zeggen, maar aangezien ik weet dat DoG altíjd dronken is, wordt het Disciple_of_Guiness. Ik bedoel, de naam zegt alles.

Ad Melkert Trofee - De zuurste user
    Elke keer is het Job Cohen die het moet ondervinden, elke keer is het de PvdA die alles t wijten valt en vaak is het Jack Spijkerman die weer eens de linkse kerk heeft pogen te vergroten. De zuurste user? Sjun. Laat ‘m toch eens alsjeblieft wat minder geobsedeerd zijn door ‘links’.

Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
    Geen flauw idee. Kozzmic dan maar, maar het kan net zo goed sizzler zijn, of iemand anders die ik over het hoofd zie. Het is gewoon zo dat ik niet weet hoe ‘oud’ iedereen is.

Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
    Pberends omdat… pberends.
    pi_23154429
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Rm-rf

2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. CherryMoontraxx

3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kaalhei jammer dat hij geen praktijkkennis heeft.

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. BloodHoundGromHell (lokt discussie uit)

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun Alhoewel hij de dingen die hij schrijft ook in 3 woorden kan samenvatten. Ryan3 is minder wollig, en zegt meer. Een goede 2e.

6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). rm- rf

8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? geen idee

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. DeGroeneRidder Seth, hoewel een elitaire kwakbal, een goede 2e.

10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Schatje

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). OllieA

12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Bluesdude Komt over als een softie, misschien ie is het niet.

13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. ThaBit

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.PJORourke Theorieen mannetje.

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Tikorev, helaas niet de enige, wel de bekendste

16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt [bMondique[/b] ]Ik heb altijd het idee dat Mondique dronken is.

17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user StephanP Die gozer heeft echt een persoonlijkheidsprobleem.

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Kozzmic

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent PBerends
    pi_23155564
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Niet te geloven ...
    Ik ben het een keer met je eens.

Mijn newspostings mbt het starten van EU onderhandelingen met Turkije leggen mij geen windeieren zie ik.. fijn......

Ik hoop dat SCH mijn prijs komt overhandigen ..
    pi_23155958
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Valt me zwaar van je tegen, blijkbaar ben je een slechte lezer.
    Als ik het lees haal ik het er ook uit.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_23156042
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 00:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als ik het lees haal ik het er ook uit.
    Same here
    quote:
    Speth, hoewel een elitaire kwakbal
    Dit valt best mee... Ik bezit alleen een redelijke dosis contempt voor FNV'ers..
    pi_23156617
    Voor ik me hier serieus aan waag, even een vraag: bestaat de Pamela Hemelrijk-categorie niet? Ik wil daar nl. milagro voor nomineren.
    I´m back.
    pi_23156641
    Ja, of de Arnold Schwarzenegger-trofee, want die is sowieso voor JohnDope... mijn held, overigens.
    pi_23156685
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:32 schreef Monidique het volgende:
    Ja, of de Arnold Schwarzenegger-trofee, want die is sowieso voor JohnDope... mijn held, overigens.
    Arnie is een heel gematigde Republikein hoor, JohnDope gaat meer voor de Wolfowitz meets Attilla de Hun-categorie.
    I´m back.
    pi_23156701
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Arnie is een heel gematigde Republikein hoor, JohnDope gaat meer voor de Wolfowitz meets Attilla de Hun-categorie.
    Ik doel dan meer op de toffe-vent-maakt-het-in-de-politiek-factor en die is gewoon voor JD.
    pi_23156751
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik doel dan meer op de toffe-vent-maakt-het-in-de-politiek-factor en die is gewoon voor JD.
    Heb je een bron voor dat "toffe"???
    I´m back.
    pi_23156752
    En de thug nigga award voor de user met de meeste notes.
    pi_23156796
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Heb je een bron voor dat "toffe"???
    JohnDope's repetoire, natuurlijk.
      maandag 8 november 2004 @ 01:45:26 #103
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_23156816
    ik nomineer accelerator voor de joseph luns trofee
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_23156854
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

JohnDope's repetoire, natuurlijk.
    Ik heb hem vanavond bezig gezien, hij bereikte daarbij ongekende hoogtepunten, tof zou ik het niet kunnen betitelen...
    I´m back.
      maandag 8 november 2004 @ 01:48:38 #105
    89730 Drugshond
    pi_23156860
    Ik mis nog een paar awards :
  • Josef Goebbels award : Voor diegene die de meeste ideologische propoganda kan verspreiden.
  • Kees Koning award : Voor de grootste pacifist
  • Anthony Godett award : Voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen beweringen.
  •   maandag 8 november 2004 @ 01:52:39 #106
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23156914
    Goebbels gaat wel wat ver.

Waarom dan ook niet de Adolf Hitler-prijs voor de meeste bans?
      maandag 8 november 2004 @ 01:54:08 #107
    89730 Drugshond
    pi_23156933
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef PJORourke het volgende:

Hans Janmaat is toepasselijker
    pi_23156942
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef PJORourke het volgende:

Hadden ze Hitler maar een ban gegeven...
    I´m back.
    pi_23156958
    Speciaal voor de rechtse usertjes: Hans Janmaat-categorie voor de meest visionaire user.
    I´m back.
      maandag 8 november 2004 @ 01:56:00 #110
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23156965
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
    Hadden ze Hitler maar een ban gegeven...
    De reichstag als BB
      maandag 8 november 2004 @ 01:56:24 #111
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23156969
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
    Speciaal voor de rechtse usertjes: Hans Janmaat-categorie voor de meest visionaire user.
    gneis?
    pi_23156974
    quote:
    Die gaat naar kaalhei. Niet omdat ik hem associëer met Janmaat, maar omdat hij wél een, discutabele, visie heeft.
      maandag 8 november 2004 @ 01:58:21 #113
    89730 Drugshond
    pi_23156990
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:56 schreef PJORourke het volgende:
    gneis?
    Die zou ik eerder een teletubbie award geven..... maar goed.
    pi_23157012
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Die gaat naar kaalhei. Niet omdat ik hem associëer met Janmaat, maar omdat hij wél een, discutabele, visie heeft.
    Ik zat eigenlijk te denken aan sjuuun, met alle respect uiteraard.
    I´m back.
    pi_23157016
    Ik zit trouwens ook nog een categorie te bedenken voor luuucida...
    I´m back.
      maandag 8 november 2004 @ 02:00:25 #116
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23157020
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:58 schreef Drugshond het volgende:
    Die zou ik eerder een teletubbie award geven..... maar goed.
    tiktak
    pi_23171402
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. PJORourke
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. KirmiziBeyaz
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kaalhei
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sidekick
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. SjunSemi-intelectueel geneuzel af en toe, maar zeer vermakelijk
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Meki
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. PBerends
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Ype
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Speth
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Gneis, wie anders
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Duke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. DrWolffenstein
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob. KirmiziBeyaz
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Ik
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user. Verbal
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak. ?
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent. Ryan3 Eigenlijk zou je hier iemand zoals BHFH verwachten maar Ryan3 verdient deze alleen al vanwege het topic De rechtse komiek??? en zijn semi-intelectuele en van zijn eigen gelijk overtuigde geneuzel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2004 18:41:31 ]
    pi_23171459
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:48 schreef Drugshond het volgende:
    Ik mis nog een paar awards :

• Anthony Godett award : Voor die user die het meest verstrikt raakt in zijn eigen beweringen.
  • Da´s dan weer een award voor die gilnicht.
      maandag 8 november 2004 @ 21:44:25 #119
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23176724
    Ook de topic-opener doet zijn spreekwoordelijke duit in het zakje

Ik vind dat Lithion veel kennis van zaken heeft en een mooie spartaanse manier van discussieren heeft. Ik hou daar wel van.

Thabit. Weet bijna nooit waar hij het over heeft en negeert vragen naar de feitjes die hij als waarheden presenteert.

Ik vind dat Parabola altijd redelijk veel kennis heeft over zaken. Vooral over praktische zaken, overheidszaken en uiteraard economie

Er zit niet echt een sterke lijn in het openen van topics. Ik vind accelerator de topics over de meest interessante onderwerpen opent

Sjun, lijkt me een inkopper a la Beppie Bakhuijs

BansheeBoy zou als mod de integratie van de extremistische islam in Nederland een flinke impuls kunnen geven.

Het zijn er veel, maar P_Berends, alhoewel hij ook vaak wel grappig is, meldt weinig zinnigs.

Jammer, dat X-ray niet meer aanwezig is. Ik was het niet altijd met hem eens maar hij was altijd wel goed voor een fraaie rel en daar hou ik wel van

Moeilijk, maar dVTB heeft mijn voorkeur.

Lijkt me een uitgelezen trofee voor SCH

I.R. Baboon[b], omdat hij er zo na solliciteert

[b]Du_ke
    . Bomen en allochtonen knuffelen en lachen en grapjes maken als er iemand vermoord wordt die hem niet bevalt. Hilarisch

Er is een grote clan rigide linksige figuren aan te wijzen. Maar Lord_Vetinari vertoont wel extreem rigide trekken.

Bij Koos Voos heb ik vaak het idee dat hij alleen uit een ideologie reageert en zelf weinig bijdraagt

Zonder enige twijfel KirmiziBeyaz. Het mooiste is uiteraard dat meneer wel iedereen voor racist, fascist of het hilarische potentieel uitmaakt die het niet met hem eens is.

Tja, bijna het gehele POL-SC-gebeuren is vaak dronken lallen. De meeste users daar zie ik bijna nooit in andere topics en als ze er zijn hebben ze vaak niets te melden. Alhoewel Monidique wel soms iets zinnigs te melden heeft verdenk ik hem wel van een beginnende Korsakov. Vandaar dat ik hem nomineer.

Ryan3 probeert zijn vastgeroeste ideeën een grappig en verantwoord tintje te geven en dat lukt niet altijd even goed nooit. Bovendien reageert meneer vaak erg kinderachtig en op de man.

Sniper, dat is een echte oude rot.

Misschien is het een idee om dit de BHFH-trofee te noemen

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaalhei op 08-11-2004 23:29:40 ]
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
      maandag 8 november 2004 @ 21:47:17 #120
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23176814
    Om het werk niet te laten oplopen, begin ik nu alvast met het invoeren van de data. Ga je post dus niet editten, dan reken ik het niet meer mee. Als je nog iets wil toevoegen, submit dan een nieuwe post.

De SC is overigens ergens anders, laten we proberen het hier een beetje over dit onderwerp te laten gaan.

Gegroet!
    pi_23180452
    Nog een aantal toevoegingen...

14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. - Misschien ook wel iets voor Extec en/of zoalshetis
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob - Toch maar JohnDope, hij schijnt tenminste de daad bij het woord te voegen... dat moet ook wat waard zijn
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user - Deze gun ik Lucida, weet hij vast wel te waarderen.

5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. - Johan
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). - Doe mij Monidique maar. Lijkt me leuk in combinatie met zijn alcoholmisbruik. Verder zou hij natuurlijk gewoon een goede mod zijn.

9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. - RichardQuest. Tja, het was dit of beste vrouwelijke user, dus...
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. - Loedertje

19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent - Dit vond ik de laatste tijd juist accelerator

18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak - Iemand wiens humor en kijk op de actualiteit ik altijd wel kan waarderen... Ryan3. Proficiat en nog vele jaren, ouwe.

[ Bericht 12% gewijzigd door kLowJow op 08-11-2004 23:52:04 ]
    pi_23180829
    Gallo wil ik ook graag toevoegen als slechtste debater. Waardeloze kerel die met z'n opgefokte geblaat een discussie meteen weet te verkrachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 09-11-2004 00:00:50 ]
      maandag 8 november 2004 @ 23:56:18 #123
    92476 Gallo
    Zinfandel
    pi_23180840
    Je opa zat bij het verzet.
    pi_23181283
    Wat deed jouw opa?
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:29:29 #125
    92476 Gallo
    Zinfandel
    pi_23181441
    Sorry voor de belediging.
    pi_23181455
    Ik vroeg je wat.
    pi_23181469
    quote:
    Tja, het was dit of beste vrouwelijke user, dus...
    Blurgh.
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:32:19 #128
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_23181475
    Ontopic kids
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:35:30 #129
    94405 Tarak
    pi_23181539
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Wat deed jouw opa?
    @Cherrymoontraxx laat toch gaan.... nomineer hem anders als zuurste user ipv SCH.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_23181554
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 00:35 schreef Tarak het volgende:

[..]

@Cherrymoontraxx laat toch gaan.... nomineer hem anders als zuurste user ipv SCH.
    Ideetje, hij staat inmiddels ook genomineerd voor de slechtste dicussieerder. Was eigenlijk benieuwd of er ook nog een trofee was voor de grootste huilebalk. Daarin overtreft hij zelfs SCH.
      dinsdag 9 november 2004 @ 00:39:36 #131
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23181604
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ideetje, hij staat inmiddels ook genomineerd voor de slechtste dicussieerder. Was eigenlijk benieuwd of er ook nog een trofee was voor de grootste huilebalk. Daarin overtreft hij zelfs SCH.
    Het doet mij veel genoegen te zien dat er ook nog zoiets als 'solidariteit' op dit forum bestaat
    Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
    "I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
    pi_23182095
    Ik waag ook maar even een poging ook al hang ik hier nog niet echt lang genoeg rond om een echt gebalanceerde mening te vormen.

Hmm de beste discussievoerder dient naar mijn mening goede inhoudelijke reacties te geven zonder op de man te spelen. Lithion is zo de eerste die bij me opkomt

Recente staaltjes van waardeloos discussiëren die me bijstaan komen van cherrymoontraxx en diegoarmandomaradonna. De eerste heeft daarna bewezen wel degelijk meer inhoudelijk te kunnen discussiëren, dus voor deze award nomineer ik DAM.

Kaalhei dan maar, omdat zijn kennis vaak meer eigen lijkt te zijn dan gegoogled.

Ik kan hier niemand bedenken die eruit springt. JdW vanwege zijn vele SC topics bij gebrek aan beter.

Sjun. Beste vind ik met betrekking tot schrijfstijl een lastig begrip, maar bij deze definieer ik het maar als meest origineel in positieve zin.

Internationalist. Dit forum kan af en toe wel een wat meer stalinistische discipline gebruiken.

RichardQuest. Alleen z'n avatar maakt me al vrolijk.

Aangezien ik hier pas sinds kort ben, mis ik niemand.

dVTB schijnt nieuw te zijn en een goede discussievoerder naar mijn mening.

onzin award.

Geen idee. Ik mijd zo goed als alle andere fora.

Kan zo even niemand verzinnen hier.

SCH is de eerste die bij me op komt.

Accelerator is vrij dogmatisch in zijn economische ideeën.

Tikorev lijkt me een goede nominatie.

Ik vind dat iedereen in de SC nog vrij nuchter typt.

Lord_vetinari komt op mij vaak vrij zuur over, maar dat kan ook aan z'n avatar liggen.

Geen idee.

BHFH alhoewel zijn topics vaak ook wel voor enige hilariteit zorgen
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      dinsdag 9 november 2004 @ 03:13:35 #133
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_23183209
    Ik bedacht me nog een Femke Halsema trofee voor degene die het vooral van triviale feitjes en sentimentalisering moet hebben in de argumentatie.
      dinsdag 9 november 2004 @ 03:15:36 #134
    52589 sjun
    uit solidariteit
    pi_23183223
    quote:
    Je zou deze uitreiking wat minder badinerend ook naar Frits Bolkestein kunnen vernoemen.
      dinsdag 9 november 2004 @ 08:35:17 #135
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23184212
    De Jeltje van Nieuwenhoven Trofee voor de allerlelijkste user, al valt dat natuurlijk moeilijk te controleren.

De Hedy d'Ancona Trofee voor de user die het verste weg lijkt te staan van het 'domme' gepeupel, zich daar ook actief van distantieert en zich daar in het geheel niet voor lijkt te schamen.

De Hanja Maij-Weggen Trofee voor de grootste Calimero annex jankerd van het POL-forum.
      dinsdag 9 november 2004 @ 08:49:06 #136
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23184396
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 08:35 schreef Lemmeb het volgende:
    De Jeltje van Nieuwenhoven Trofee voor de allerlelijkste user, al valt dat natuurlijk moeilijk te controleren.

De Hedy d'Ancona Trofee voor de user die het verste weg lijkt te staan van het 'domme' gepeupel, zich daar ook actief van distantieert en zich daar in het geheel niet voor lijkt te schamen.

De Hanja Maij-Weggen Trofee voor de grootste Calimero annex jankerd van het POL-forum.
    Het verzinnen van nieuwe trofeeen is reeds geweest. Beperk je maar tot het invullen van de categorieen.
      dinsdag 9 november 2004 @ 08:58:03 #137
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23184529
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 08:49 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het verzinnen van nieuwe trofeeen is reeds geweest. Beperk je maar tot het invullen van de categorieen.
    Oh jammer maar helaas

Wat een groot gemis
      dinsdag 9 november 2004 @ 10:43:12 #138
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_23186260

De belangrijkste troffee, dus een toelichting is op zijn plaats. Fok!/POL kent heel veel users die een mening kunnen formuleren en die vast kunnen houden. Tien tot twintig users zijn daar ronduit goed in. Maar hooguit een stuk of 5 users zijn echte debaters. Sidekick en sjun laten bij vlagen dit soort kwaliteiten zien en KB (jawel!) zou zich ook in deze categorie kunnen spelen als ie niet zo'n ongelooflijk onsportieve verliezer was. Lithion hoort in de categorie thuis, maar zakt de laatste tijd wat af naar cynisme. Jammer. Onder 17 zijn aanmoedigingsprijs om weer terug te keren naar zijn oude niveau

De über-debater is Parabola. Het vaderschap heeft hem niet milder gemaakt, integendeel en dat is een vooruitgang in zijn (voorheen te milde) geval. Hij combineert kennis met taalvaardigheid en weet op het juiste moment de spanning te breken. Wel mag ie soms zijn gesprekspartners wat serieuzer nemen.

ExTec heeft het verdraaien van de woorden van de ander tot specialisme gemaakt. bah

Kaalhei en Parabola op economie, Sidekick op politiek in brede zin. Parabola's inside kennis van de overheid geeft de doorslag.

Sidekick

Johan_de_With. Ik ben gek op zijn sarcastische humor. Lithion mag er op dit gebied ook wezen.

'Traditie' wil dat de organisator van de verkiezingen de volgende mod is Kaalhei dus

pberends

Mensen missen doe ik alleen IRL, niet hier.

Ik ben er een tijdje uit geweest, geen idee wie hier nieuw zijn.

De muts die verzuimd heeft deze categorie uit het lijstje te schrappen: Kaalhei

Patrick281, maar ik heb geen flauw idee of politiek hem iets zegt.

du_ke

thabit, SCH is bij lange na niet zo dogmatisch als men hier schijnt te denken.

Steijn

Dora nog wat, maar ik heb geen zin om met de letters van Radovan Karadzic te gaan rommelen om te kijken hoe die idioot ook al weer heet.

lekker belangrijke non-catgeorie

Lithion helaas, zie onder 1

Is dat een verdienste dan?

bhfh
    Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
    -Salman Rushdie-
      dinsdag 9 november 2004 @ 11:29:29 #139
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23187284
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: X-ray
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: parabola, geheel kansloos
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis": Kozzmic bij gebrek aan een ander
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener: BansheeBoy, altijd weer goed voor een lach en een traan, al vanaf de OP
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl: definitely sjun
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod): daar laat ik me niet over uit
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt: BansheeBoy natuurlijk, oh wat ben ik fan van hem
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? wederom X-ray
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. geen iedee
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user: bullshit trofee
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn): kastanova, die zie ik hier veel te weinig, sterker nog: waar is hij uberhaupt gebleven?
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: RichardQuest Who else?
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: SCH Who else?
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: ExTec, lijkt me duidelijk
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: KirmiziBeyaz, die heeft alleen oog voor zichzelf en z'n broeders
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: geen idee, maar ik verdenk RichardQuest van permanente dronkenschap
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user: Gallo
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak: geen idee, SCH misschien?
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent: wederom Kirmi
    pi_23187745
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 11:29 schreef Lemmeb het volgende:
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: X-ray
      dinsdag 9 november 2004 @ 12:00:00 #141
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_23187926
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 11:51 schreef SCH het volgende:

[..]

jij had hem zeker willen winnen?
      dinsdag 9 november 2004 @ 12:27:53 #142
    95608 Speth
    Rorschach
    pi_23188398
    quote:
      dinsdag 9 november 2004 @ 12:29:36 #143
    94405 Tarak
    pi_23188422
    Graag wil ik voorstellen om de "prinses Irene trofee" te vervangen door de "Fatima Elatik trofee" voor degene die het meest op een hoofddoekje geilt.
    pi_23193444
    Nee het gaat echt om de bomen !
      dinsdag 9 november 2004 @ 16:02:07 #145
    35279 Parabola
    Sapere aude
    pi_23193913

Bomen zijn liev
    Slaapt winter
    en zomer
      dinsdag 9 november 2004 @ 16:05:16 #146
    104660 N.E.O.R.E.J.
    Audere est facere
    pi_23194002
    "Ben toch niet gek!"
      dinsdag 9 november 2004 @ 16:06:26 #147
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23194035
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 16:02 schreef Parabola het volgende:
    [afbeelding]

Bomen zijn liev
    Boomknuffelaars
    pi_23196810
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 01:40 schreef NightH4wk het volgende:
    En de thug nigga award voor de user met de meeste notes.
    UBERLOL
    pi_23196825
    Vraag me af waarom mensen mij voor de "Erica Terpstra Trofee" nomineren, George-Butters is een veel betere kandidaat.
    pi_23196918
    Nee Berends jij bent inhoudelijk !
    pi_23197100
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:04 schreef du_ke het volgende:
    Veel meer dan George Butters.
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:13:38 #152
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23197105
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:04 schreef du_ke het volgende:
    Maar ik ben wel een veel betere kandidaat!

Ik heb natuurlijk wel meer inhoud, maar ja er mee te koop lopen is not done
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:14:08 #153
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23197121
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Veel meer dan George Butters.
    Inhoud is een keuze
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23197226
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Dora_van_Crizadak
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". sjun
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. sjun
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. George-Butters
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? silmarwen
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Meki
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. du_ke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. du_ke
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. PJO_Rouke
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Sidekick
    16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt RichardQuest
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user SCH
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent BHFH

Veel te veel awards

Volgende keer maar 10 awards.
    pi_23197232
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:13 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Maar ik ben wel een veel betere kandidaat!

Ik heb natuurlijk wel meer inhoud, maar ja er mee te koop lopen is not done
    Hier heb je een stem extra
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:20:04 #156
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23197250
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:18 schreef pberends het volgende:
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. George-Butters
    dank je
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23197354
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:20 schreef George-Butters het volgende:

[..]

dank je
    Het is nu pberends 9 - 7 George-Butters
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:26:23 #158
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23197392
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Het is nu pberends 9 - 7 George-Butters
    KUT. Misschien kan Kaalhei meewerken?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:30:08 #159
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23197479
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:18 schreef pberends het volgende:

15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob Sidekick
    Sinds wanneer ben jij een buitenlander, pberends?
    pi_23197541
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij een buitenlander, pberends?
    Ik bedoel: Xenofoob tegen bepaalde users op dit forum.
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:36:18 #161
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23197645
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:32 schreef pberends het volgende:
    Daar heb je wel een punt, pberends. Al zal het woord slachtofferrol zo wel gaan vallen.
    pi_23197683
    quote:

[..]

Daar heb je wel een punt!
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:45:25 #163
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23197847
    quote:

[..]

slachtofferrol

Welke onbekende users haat ik, of welke vreemde users maken mij bang?
    pi_23197889
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

slachtofferrol

Welke onbekende users haat ik, of welke vreemde users maken mij bang?
    Nooit voor iemand een ban aangevraagd, vuile schijnheil?
    pi_23197896
    Ik heb een nominatie
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 18:49:51 #166
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23197939
    Okay, doe ik ook even een poging:

1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder. Dunno
    2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Velen, SCH met stip
    3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis". Kozzmic
    4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Pberends, er moet wat te lachen zijn
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Sjun, Lucida, Johan_de_Wit, Lucida dan maar.
    6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod). Meki, ook zo dom als Sidekick
    7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. DoG
    8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Silmarwen en Dora Kan ik niet tussen kiezen.
    9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer. Ik ben weer terug
    10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Maerycke, bij gebrek aan Silmarwen.
    11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Dunno
    12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Duke
    13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user. SCH, maar wel inconsequent.
    14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user. Koos Voos
    15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob KirmiziBeyaz
    17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user Lord_V en V. Zijn denk ik dezelfden.
    18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak Dunno Zoek maar op, dit is een feit, geen voorkeur.
    19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent Meki
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:52:54 #167
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23198011
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Nooit voor iemand een ban aangevraagd, vuile schijnheil?
    En agenten die criminele allochtonen oppakken zijn natuurlijk ook xenofoob en racistisch... Prachtige pberends-redenatie weer.
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:53:03 #168
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23198015
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:45 schreef Sidekick het volgende:
    slachtofferrol
    Kofi, Kofi toch. Wat ben je voorspelbaar.
    pi_23198086
    Ik denk dat ik een award ga winnen.

Eat your heart out, Monidique
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 18:56:49 #170
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23198107
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:55 schreef RichardQuest het volgende:
    Ik denk dat ik een award ga winnen.

Eat your heart out, Monidique [afbeelding]
    Ik krijg een biertje van je.
    pi_23198133
    Als je op de volgende meet komt...
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 18:58:17 #172
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23198154
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:57 schreef RichardQuest het volgende:
    Als je op de volgende meet komt...
    Als die niet in Friesland of Drenthe is.
    pi_23198172
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als die niet in Friesland of Drenthe is.
    Eindhoven goed genoeg?
      dinsdag 9 november 2004 @ 18:59:30 #174
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23198181
    Goddomme Aaaah, stem nou op mij etter!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 19:00:35 #175
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23198207
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Eindhoven goed genoeg?
    Heb ik ooit gewoond, wie weet.

Welke award moet ik verzinnen voor jou, G. Butters?
      dinsdag 9 november 2004 @ 19:01:28 #176
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23198233
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
    Eindhoven goed genoeg?
    prima locatie
      dinsdag 9 november 2004 @ 19:04:32 #177
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23198306
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Heb ik ooit gewoond, wie weet.

Welke award moet ik verzinnen voor jou, G. Butters?
    Ik wil die Erica Terpstra Award! En nu heb je DoG genomineerd...

PB heeft 9 nominaties, en ik 7... Dat betekent dat er nog minimaal 3 op mij moeten stemmen
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 19:05:43 #178
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23198335
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 19:04 schreef George-Butters het volgende:
    Ik wil die Erica Terpstra Award! En nu heb je DoG genomineerd...
    Ja, maar jij discussieert af en toe nog over politiek. DoG is gewoon gezellig, kun je altijd mee lachen denk ik.
      dinsdag 9 november 2004 @ 19:07:45 #179
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23198385
    Kaalhei:

Ik wil graag m'n nominatie voor award nummer 7,de Erica Terpstra Award, veranderen van Mearycke naar George-Butters.

Alvast bedankt.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 19:09:43 #180
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23198445
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 19:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, maar jij discussieert af en toe nog over politiek. DoG is gewoon gezellig, kun je altijd mee lachen denk ik.
    ok, het is goed... *zucht...

Had ik maar niet m'n politieke gedachtegangen moeten opschrijven...
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23199085
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 18:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En agenten die criminele allochtonen oppakken zijn natuurlijk ook xenofoob en racistisch... Prachtige pberends-redenatie weer.
    Dat is toch jaren een PvdA-standpunt geweest?
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 19:34:50 #182
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23199149
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 19:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is toch jaren een PvdA-standpunt geweest?
    Sidekick vindt zichzelf een agent. Ik kan mijn keutel zelf wel inhouden.
      dinsdag 9 november 2004 @ 20:45:25 #183
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23201098
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 19:07 schreef George-Butters het volgende:
    Kaalhei:

Ik wil graag m'n nominatie voor award nummer 7,de Erica Terpstra Award, veranderen van Mearycke naar George-Butters.

Alvast bedankt.
    No can do. Met de echte verkiezingen kan je ook maar een keer stemmen. Als je meer stemmen wil, dan ga je maar lekker lobbyen of koop je wat zendtijd.
      dinsdag 9 november 2004 @ 20:48:18 #184
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23201189
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 20:45 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

No can do. Met de echte verkiezingen kan je ook maar een keer stemmen. Als je meer stemmen wil, dan ga je maar lekker lobbyen of koop je wat zendtijd.

Arme Sjors...
    pi_23201366
    Mozes het kriebelt, das mijn tweede nominatie al

Goszijdank ook voor een zo apolitiek mogelijke award

Dank Aaah

* DoG gaat meer mensen omkopen met pils en sigaren
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:00:01 #186
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23201531
    quote:
    Op maandag 8 november 2004 21:47 schreef Kaalhei het volgende:
    Om het werk niet te laten oplopen, begin ik nu alvast met het invoeren van de data. Ga je post dus niet editten, dan reken ik het niet meer mee. Als je nog iets wil toevoegen, submit dan een nieuwe post.

De SC is overigens ergens anders, laten we proberen het hier een beetje over dit onderwerp te laten gaan.

Gegroet!

en dan dit stuk

Over Flip-flop gedrag gesproken
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:10:41 #187
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23201818
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:00 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Over Flip-flop gedrag gesproken
    Het verschil tussen de concepten toevoegen en wijzigen is je bekend?
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:18:17 #188
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23202045
    Kaalhei, ik zou één ding willen toevoegen

Dat wordt dus Speth
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:19:17 #189
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23202074
    Hij voegt toch een wijziging toe?
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:35:55 #190
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23202610
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:10 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het verschil tussen de concepten toevoegen en wijzigen is je bekend?
    Beste heer semi-mod.
    Als recht geaarde lezer kan ik lezen en jij hebt in je eerdere uitspraak niets gezegd over concepten toevoegen.... De concepten liggen namelijk al vast in de openingspost!
    En in die openingspost wordt met geen woord gerept over het veranderen van je stem. En aangezien het niet verboden is, is het legaal.

Uw uitspraak ging over editten en toevoegen, omdat je anders de draad kwijt raakt...
    Volg ik de weg die u mij vraagt te volgen, krijg ik nul op het rekest, meneer flip-flop.

[ Bericht 9% gewijzigd door George-Butters op 09-11-2004 21:41:42 ]
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:38:19 #191
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23202694
    Sjors: Op jezelf stemmen is toch wel een no-no hoor
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:40:09 #192
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23202753
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Maerycke het volgende:
    Vertel dat Bush maar!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 21:42:44 #193
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23202809
    Fraude in de tent!
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:43:39 #194
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23202834
    Bij onvolledige wetgeving krijg je dit soort problemen.... Dat zou kaalhei moeten weten...
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:50:56 #195
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23203063
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:38 schreef Maerycke het volgende:
    Het is eigenlijk ook niet mijn stijl...
    Maar ja die Erica Terpstra Award is op m'n lijf geschreven
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      dinsdag 9 november 2004 @ 21:56:05 #196
    38042 Maerycke
    Ja, wat nou weer?
    pi_23203224
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:50 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ook niet mijn stijl...
    Maar ja die Erica Terpstra Award is op m'n lijf geschreven
    Misschien moet je de mensen die nog gaan stemmen overtuigen van jouw geschiktheid voor deze positie. Doe een oproep!
    pi_23203359
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:43 schreef George-Butters het volgende:
    Bij onvolledige wetgeving krijg je dit soort problemen.... Dat zou kaalhei moeten weten...
    Volgens mij is Kaalhei goed op de hoogte.

Hij is zelfs alle stemmen al aan het doorlichten volgens mij

'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:01:21 #198
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23203401
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Volgens mij is Kaalhei goed op de hoogte.

Hij is zelfs alle stemmen al aan het doorlichten volgens mij

[afbeelding]
    Zelf gemaakt?
      dinsdag 9 november 2004 @ 22:01:49 #199
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23203416
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:56 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Misschien moet je de mensen die nog gaan stemmen overtuigen van jouw geschiktheid voor deze positie. Doe een oproep!
    [POL SC #473] De Theocratische rechtsstaat.

Stem op deze grote knuffelaar!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23203444
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zelf gemaakt?
    Nee, ik denk door zijn pappa en mamma ofzo
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:03:45 #201
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23203476
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, ik denk door zijn pappa en mamma ofzo
    Hij neemt het serieus. Maar mag hij zelf wel doorlichten?
    pi_23203631
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hij neemt het serieus. Maar mag hij zelf wel doorlichten?
    Onder het Fok! regime wel, de grote dictator Sidekick heeft zijn zege gegeven.

En Sizzler zag dat het goed was..............
      † In Memoriam † dinsdag 9 november 2004 @ 22:14:13 #203
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23203843
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Onder het Fok! regime wel, de grote dictator Sidekick heeft zijn zege gegeven.

En Sizzler zag dat het goed was..............
    Dit vraagt om een stukje ultra-violence.
      dinsdag 9 november 2004 @ 22:37:51 #204
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23204770
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 21:35 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Beste heer semi-mod.
    Als recht geaarde lezer kan ik lezen en jij hebt in je eerdere uitspraak niets gezegd over concepten toevoegen.... De concepten liggen namelijk al vast in de openingspost!
    En in die openingspost wordt met geen woord gerept over het veranderen van je stem. En aangezien het niet verboden is, is het legaal.

Uw uitspraak ging over editten en toevoegen, omdat je anders de draad kwijt raakt...
    Volg ik de weg die u mij vraagt te volgen, krijg ik nul op het rekest, meneer flip-flop.
    Geachte heer Butters,

Gaarne verwijs ik u naar lid 4 van het regelement, i.c.
    quote:
  • Met vriendelijke groet,

Kaalhei

pi_23204854
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Geachte heer Butters,

[..]

Met vriendelijke groet,

Kaalhei

[afbeelding]
    Is die clausule juridisch houdbaar?
    Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
      dinsdag 9 november 2004 @ 23:05:16 #206
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23205801
    quote:
    Op dinsdag 9 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Geachte heer Butters,

[..]

Met vriendelijke groet,

Kaalhei

[afbeelding]
    Potentaat!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 12 november 2004 @ 04:11:04 #207
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_23259049
    quote:
    Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef SCH het volgende:
    5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. ExtraWaskracht To the point, helder, duidelijk en zonder flauwekul.
    Thanks, ik waardeer het om dit van een journalist te lezen.

Nu zelf maar eens wat invullen:

Vhiper polemisch, vaak inhoudelijk goed, staat open voor discussie.

Kan ik niet beoordelen, daarvoor ben ik de laatste tijd te weinig aanwezig geweest en bovendien interesseert het me weinig.

freako, zakjapanner of kaalhei. Een moeilijke keuze, omdat ze alledrie vrij goed op de hoogte zijn in mijn ogen. Ik kies voor freako omdat ik meer dan eens terecht ben gewezen door zijn kennis van zaken.

Niemand, om aan te geven dat bijna alle topics naar mijn smaak te mager worden geopend of slechts ideologisch worden geopend (nu is het geen tijd om een hand in eigen boezem te steken ).

Ik denk Ryan3 sorry SCH, omdat hij simpelweg duidelijker schrijft dan menig ander. Gezien de vorige nominaties hiervoor, wil ik duidelijk maken dat ik sjun niet nomineer omdat hij naar mijn smaak te wollig en oubollig schrijft en te vaak in herhaling valt wat betreft oud-hollandse spreekwoorden; wel een potentiële kandidaat, de woordenschat is op peil

Ik vanwege bepaalde ideeen over vrijheid van meningsuiting en vermeende objectiviteit. Als dat niet mag SCH, omdat hij als journalist denk ik duidelijk de grenzen aan zou kunnen geven, hoewel ik bang ben dat hij te veel doorschiet in wat hij als politiek goed ervaart, wat ten koste zou gaan van joost-mag-weten-wat, maar dat zou de tijd leren. Ik zou hem dus een kans willen geven.

Hiervoor ben ik te lang niet regelmatig aanwezig geweest.

Hiervoor ben ik te lang niet regelmatig aanwezig geweest en ik mis niet zo snel, hoewel ik nu merk dat ik Duritz al een tijd niet gezien heb.

Hiervoor ben ik te lang niet regelmatig aanwezig geweest.

Als een tegenstem ook mag: schatje. Oud zeer, maar dat zeer vond ik vrij fundamenteel.

Geen flauw benul.

du_ke zonder twijfel.

Internationalist Ik zou er eng van worden.

Oeh, een lastige, rechts is nogal op drift. Die gozer die Dr. Phil als icon had, ik ben zijn nickname even kwijt (bio-nogwat?), je kan een nationaal-socialist moeilijk verwijten traditioneel links te zijn he?

Koos_Voos Lijkt me duidelijk.

Geen idee.

Leuke vraag, maar geen idee.

Goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee .. zakjappanertje?

BHFH over herovering van overzeese landsgebieden en wat dies meer zij. Als nutteloosheid en irrealisme een vak zou zijn, dan was hij er hoogleraar van.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 12-11-2004 04:24:59 ]
    pi_23262236

Vorig jaar stemde ik hier op Hoppe en noemde ik users als Kozzmic, du_ke, Sidekick, Freako, dr_Strangelove en Herostratos als kanshebbers. Sidekick, du_ke en Freako zijn wat mij betreft nog steeds positieve uitschieters, maar ze worden voorbijgestreefd door RM-rf. Heldere argumenten, sterk verwoord en weinig tot geen gedram.

Ik volsta hier met het herhalen van mijn ‘stem’ van vorige jaar:
    quote:
    Op Fok!/POL lopen enorm veel slechte discussievoerders rond: mensen die niet luisteren naar hun mede-debaters, mensen die denken dat domweg je mening poneren al discussiëren is en mensen die denken dat je gewoon feiten mag verzinnen. Het zijn er veel, je went er aan en je leest op een gegeven moment domweg over hun non-posts heen. Als ik dan iemand voor de Boer Koekoek trofee zou nomineren, zou dat iemand zijn over wiens posts ik niet heen lees, iemand die de beste onder de slechten is, of de slechtste discussievoerder onder de usuals. Als ik zo iemand zou nomineren, zou ik hem of haar onrecht aandoen: er zijn immers tientallen nog slechtere discussievoerders. Ik nomineer hier dus niemand.
    3.. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
    Kaalhei en ikzelf worden met enige regelmaat genoemd voor deze trofee. Het tekent de ’vereconomisering’ van de politiek. De naamswijziging van deze trofee spreekt wat dat betreft ook boekdelen. Ook al ben ik econoom, ik betreur dat. Politiek is zo veel breder dan alleen economie. Naast de eerder genoemde Kaalhei hebben ook nikk, RM-rf en du_ke specifieke kennis in huis. Mijn stem gaat naar generalist Sidekick met een eervolle vermelding voor de goedgeplaatste nieuwsposts van Freako en zakjappannertje

4. .Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    Wanneer is iemand een goede topic-opener? Dat hangt van twee dingen af. Ten eerste de onderwerp-keuze: een goed gekozen onderwerp vertaalt zich als vanzelf in 300 reacties. Ten tweede, een goede openingspost. Staan de relevante feiten er in? Voegt TS er nog wat zinnigs aan toe? Is de focus goed? Beperkt de OP zich tot de kern? Echt goede openingsposts zie je helaas niet veel, en zeker niet veel van dezelfde persoon. Iemand die met enige regelmaat (maar ook weer niet heel vaak) goede OP’s neer zet is SCH

5. .Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
    Johan_de_With formuleert scherp en stijlvol, is duidelijk in wat hij naar voren brengt en weet er zo nu en dan een gevatte kwinkslag tussendoor te gooien. Ook de frivole RJP-sneer signaleren wij regelmatig van zijn hand.

6.. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    Vorig jaar voorspelde ik Sidekick. Ik kreeg gelijk. Kaalhei, dictatortje in de dop van dit topic, is dus gewaarschuwd

7. .Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    Mijn stem van vorige jaar staat nog als een huis:
    quote:
    Voor deze categorie is er maar 1 kandidaat, en toch heb ik getwijfeld. Die ene kandidaat doet namelijk ook wel eens zijn best om wel inhoudelijk iets bij te dragen, en dan vind ik het sneu om diegene af te schepen met de Terpstra-cup. Totdat ik bedacht dat Erica Terpstra, net als pberends natuurlijk ook wel eens wat inhoudelijks doet.
    8. .Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
    Niet moeilijk, bijna iedereen is terug. Nu Kozzmic en Rechtse_Mensen nog.

9. .Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer.
    Vorig jaar nomineerde ik SportsIllustrated voor de Pieper-trofee. Hij kwam onder de naam Johan_de_With en maakte de verwachtingen waar. Tiger_M en Monolith (hoe ‘nieuw’ zijn die eigenlijk?) zijn ook waardevolle aanwinsten. Een eervolle vermelding hier voor CMT. Die is natuurlijk allesbehalve nieuw, maar lijkt herboren en is nu zeker een serieus te nemen user.

Mijn strategische stem op SCH is erop gericht een man deze prijs te laten winnen

11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiele aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).

vorig jaar zei ik al:
    quote:
    In mijn favoriete RJP lopen natuurlijk heel wat min of meer intelligente types rond. Herostratos en du_ke hebben de overstap naar POL al gemaakt, en ook zakjappanertje en SportsIllustrated zijn al af en toe in POL waar te nemen. Ook Pyl en Bimmel zouden hier niet misstaan. Ik denk dat het POL-forum er inhoudelijk het meest op vooruit zou gaan als SportsIllustrated zich nog wat vaker zou laten zien.
    zakjap en sports zijn inmiddels ook ‘over’ en dat bevalt prima. Ik hou mijn RJP-focus vast: Pyl, Bimmel, Z, beeer, NoSigar, Gellius en OllieA zijn wat mij betreft van harte welkom in POL. Buiten de RJP-kliek valt Copycat mij positief op. Van de hier genoemde namen gun ik Gellius de trofee het liefst. Als zijn huisarts het goed vindt tenminste.

12. .Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
    du_ke is bij uitstel liefhebber van allochtone bomen. Ga zo door.

13. .Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
    SCH wordt ten onrechte vaak voor deze titel genomineerd. Niet dat ie niet dogmatisch of links zou zijn, maar de meest dogmatische linkse is ie niet, hooguit de opvallendste. Idem dito voor du_ke. Strijder is hier zeker een kandidaat, evenals internationalist en L_V (mijn stem van vorig jaar). Als je kijkt naar echt dogmatisch (het is waar, want het is nou eenmaal zo), kom ik toch uit op thabit

14. .Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
    Vorig jaar stemde ik hier op Sickie en achteraf moet ik zeggen dat dat niet terecht was. Sorry Sickie. Wie dan wel? Steijn (de vrije markt is goed, omdat de vrije markt goed is) mogen we zeker dogmatisch noemen, maar alleen op het deelaspect vrije markt. CMT zit wel in die hoek, maar schuift steeds meer op in de richting van argumenten. Pietverdriet wil nog wel eens dogmatisch zijn, maar is wel degelijk tot inhoudelijke discussie te verleiden. POJRourke mag deze trofee meenemen wat mij betreft. Niet alleen dogmatisch rechts maar ook alles de schuld van de linkse kerk en bijbehorende linkse pers.

15. .Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob.
    Vorig jaar stemde ik op de voor de hand liggende X_Ray, maar die nomineer ik dit jaar voor een andere prijs. Dit jaar gaat de prijs naar een Haagse Xenofoob die nogal blijft plakken: ScotchTape.

16. .Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
    Ik heb de indruk dat er in de SC niet zo gek veel dronken rondgehangen wordt. Sommige users willen nog wel eens wartaal uitslaan. Aaahikwordgek spant daarbij de kroon.

17. .Ad Melkert Trofee - De zuurste user
    PietVerdriet en KoosVoos zijn de kandidaten en ik kan er maar niet tussen kiezen

18. .Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
    Eigenlijk een wat rare trofee dit. Ten eerste is ‘oudste’ objectief meetbaar, dus is kiezen een beetje raar. Ten tweede kan ik ‘oudste rot’ nou niet echt een prestatie of een wanprestatie noemen. Ik geef er dus maar mijn eigen interpretatie aan. Ik nomineer de user die al het langst de gemoederen bezig weet te houden, ook al is ie er officieel al tijden niet meer. Hij is inmiddels eerder een begrip dan een user en bij iedere nieuwe xeno-fokker vraagt men zich af of het een kloontje-van is. Ook in deze post wordt ie al weer voor de tweede keer genoemd: X-Ray

19. .Jan Marijnissen Trofee. - User die de meest nutteloze topics opent
    Nutteloze topics? Ach, ieder topic heeft op een bepaalde manier wel nut, al was het maar om te lachen. Net als de kamervragen van Jan M. eigenlijk :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Parabola op 12-11-2004 12:04:12 ]
    Slaapt winter
    en zomer
      vrijdag 12 november 2004 @ 11:29:38 #209
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23262374
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 11:23 schreef Parabola het volgende:
    6.. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
    Vorig jaar voorspelde ik Sidekick. Ik kreeg gelijk. Kaalhei, dictatortje in de dop van dit topic, is dus gewaarschuwd

Censuur
    pi_23262672
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 11:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[/s]
    Censuur

Jammer dat je (nog) geen edit rechten hebt he?
    Slaapt winter
    en zomer
    pi_23262694
    Wat een geweldige analyses Parabola
      vrijdag 12 november 2004 @ 11:51:26 #212
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23262913
    quote:

7. .Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
    Mijn stem van vorige jaar staat nog als een huis:
    [PBerends]

Wederom de verkeerde genomineerd
    Je hebt het druk op werk of niet?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_23263118
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 11:51 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Je hebt het druk op werk of niet?
    Dat ook, maar belangrijker is dat je niet genoeg bood
    Slaapt winter
    en zomer
      vrijdag 12 november 2004 @ 12:06:02 #214
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23263273
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 11:59 schreef Parabola het volgende:

[..]

Dat ook, maar belangrijker is dat je niet genoeg bood
    Misshcien is dat ook wel zo. Bovendien is het hebben van inhoud moeilijk te verbergen.,
    niet dat ik dat heb...
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      vrijdag 12 november 2004 @ 12:34:14 #215
    54772 Silmarwen
    The World is in our hands
    pi_23263988
    Zo ik zal eens van mij laten horen. Ik zag dat ik zowaar 2 nominaties heb, nu ja 2 en een half. Men is mij niet vergeten

Okay back on topic. Mijn nominaties zijn:

Moeilijke, er zijn veel goede discussievoerders in pol ondanks dat ik het vaak niet met hun eens ben. Ik ga voor Ryan3 boven Sjun, omdat ik vind dat Ryan3 zich vaak enorm vastbijt in wat hij vindt. Dat kan ik goed waarderen.

Wederom een moeilijke, er zijn er enorm veel, maar iemand die er met kop en schouders boven uit steekt wordt toch Aaah ondanks dat ik hem een scheetje vindt. Je wordt te snel boos (alsof ik niet licht onvlambaar ben )

Zakjapannertje komt altijd met nuttige informatie en je kunt hem alles vragen.

Tja dat zijn er meerdere, maar SCH opent vaak boeiende topics, vanuit een voor mij vaak erg afwijkend standpunt.

Met kop en schouders boven de rest Sjun. Sjun je intrigeerd me mateloos met de manier waarop je met woorden speelt. Hulde daarvoor!

Klowjow Ik vind dat hij vaak objectief blijft en gevoel van humor heeft. Ik denk dat hij een goede mod zou kunnen zijn, maar ik heb me er eerder in vergist

Pberends Soms heeft hij goede punten maar over het algemeen is het gewoon een leuke en maffe user.

Een hele rits mensen uit POL. Ik kan er niet 1 benoemen.

Klowjow Hij is niet enorm nieuw, maar ik lurk de laatste tijd bijna alleen maar en al die andere tig duizende nieuwe boeie me niet zo. Klowjow was nieuw toen ik er was

Tuana Omdat het een leuk tof wijffie is met een uitgesproken mening.

Velver Acid Christ Op IRC kun je leuke politieke discussies met hem houden.

thabit Spreekt voor zich toch

thabit Tja spreekt wederom voor zich.

Ja dat zijn er zo enorm veel. Doe maar Tikorev Vreselijke user.

Dora leuke user, grote xenofoob

domme award

Dora omdat hij hoop mist.

Kozzmick denk ik.

Pberends nutteloos, maar vaak wel enorm leuk!
      vrijdag 12 november 2004 @ 13:56:48 #216
    36088 Miss_User
    back on track
    pi_23265918
    quote:

Mijn strategische stem op SCH is erop gericht een man deze prijs te laten winnen
    -Salman Rushdie-
      zondag 14 november 2004 @ 19:00:30 #217
    94405 Tarak
    pi_23312438
    Graag wil ik in twee categorieën mijn stem wijzigen:
    Heb nu enkele posts van Keromane gelezen, en vindt ze neutraal, duidelijk en goed geformuleerd. Vandaar de volgende wijzigingen:
    Keromane
    Keromane
      † In Memoriam † zondag 14 november 2004 @ 19:03:21 #218
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23312510
    quote:
    Op vrijdag 12 november 2004 12:34 schreef Silmarwen het volgende:
    Wederom een moeilijke, er zijn er enorm veel, maar iemand die er met kop en schouders boven uit steekt wordt toch Aaah ondanks dat ik hem een scheetje vindt. Je wordt te snel boos (alsof ik niet licht onvlambaar ben )

zondag 14 november 2004 @ 22:07:22 #219
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23316903
    Ik heb net even een update gemaakt en ik kan alle lieve kijkbuiskinderen vertellen dat het allemaal reuze spannend gaat worden. Ik wil echter een hele korte toevoeging maken:

Indien twee (of meer) users een gelijk aantal stemmen hebben, dan komt er een een hele korte periode (1-3 dagen) waarin 'men' kan kiezen tussen de twee.

Gegroet en veel succes!
      zondag 14 november 2004 @ 22:09:43 #220
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23316959
    Overigens, for the record, stemmen op meerdere users, bijvoorkeur half Fok!, zijn niet opgenomen. Als in een categorie op 28 users hebt gestemd, dan kan je alsnog een als in enkelvoud user stemmen.
      zondag 14 november 2004 @ 22:13:43 #221
    94405 Tarak
    pi_23317067
    quote:
    Op zondag 14 november 2004 22:09 schreef Kaalhei het volgende:
    Overigens, for the record, stemmen op meerdere users, bijvoorkeur half Fok!, zijn niet opgenomen. Als in een categorie op 28 users hebt gestemd, dan kan je alsnog een als in enkelvoud user stemmen.
    Dan wil ik alleen Iteejer nomineren voor de Roel Pieper trofee.
      zondag 14 november 2004 @ 22:18:11 #222
    44703 ExtraWaskracht
    Laat maar lekker draaien
    pi_23317193
    quote:
    Op zondag 14 november 2004 22:07 schreef Kaalhei het volgende:
    Ik heb net even een update gemaakt en ik kan alle lieve kijkbuiskinderen vertellen dat het allemaal reuze spannend gaat worden. Ik wil echter een hele korte toevoeging maken:

Indien twee (of meer) users een gelijk aantal stemmen hebben, dan komt er een een hele korte periode (1-3 dagen) waarin 'men' kan kiezen tussen de twee.

Gegroet en veel succes!
    Ik dacht dat het ging om nominaties, waarna er een stemronde plaats zou vinden.

Zoals je schreef in de OP: "Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt."
    En enkele posts verder:"Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen."
    pi_23317238
    Net als vorige keren zal ik iedere trofee weigeren

Het geldbedrag wil ik uiteraard wel.
      zondag 14 november 2004 @ 22:42:29 #224
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23317915
    quote:
    Op zondag 14 november 2004 22:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
    Ik dacht dat het ging om nominaties, waarna er een stemronde plaats zou vinden.

Zoals je schreef in de OP: "Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt."
    Nee, net als vorig jaar kan je nu stemmen.
    quote:
    En enkele posts verder:"Je mag mensen vaker nomineren hoor. Ik kan jou zo al in twee categorieen plaatsen."
    Nou, ik bedoel meer dat ik weinig kan met een onderstaande post:
    quote:
    1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: Du_ke, Parabola, freako en Chewie zullen zelden iemand persoonlijk aanvallen. Geef hun allen maar.....verhip, ik kan niet meer rekenen, maar ze kunnen allen hetzelfde krijgen.
    pi_23319971
    Dan moet je gewoon de eerste in het rijtje nemen .
      maandag 15 november 2004 @ 01:03:07 #226
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23320783
    Dank, o Parabola
    pi_23323414
    quote:
    Op zondag 14 november 2004 22:09 schreef Kaalhei het volgende:
    Ik had twee dubbele stemmen. Definitieve stemmen daarvoor:

8 Pim Fortuyn Trofee: Kozzmic

17 Ad Melkert Trofee: Koos Voos

ik vind je wel streng
    Slaapt winter
    en zomer
    pi_23325377
    Ik vind die Strom Thurmond-categorie nog steeds ongelukkig gekozen. Thurmond is weliswaar erg oud, maar staat vooral bekend om zijn reactionaire denkbeelden. Ik zou deze categorie dan ook van toepassing laten zijn op een user die omschreven kan worden als ouwe reactionair. Iemand die in de huidige tijd de jongere generatie met haatdragende texten opzweept.
    I´m back.
    pi_23326295
    quote:
    Op zondag 14 november 2004 22:42 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Nee, net als vorig jaar kan je nu stemmen.
    [..]

Nou, ik bedoel meer dat ik weinig kan met een onderstaande post:
    [..]
    Dan stem ik op freako, oet Twente.
      maandag 15 november 2004 @ 13:22:46 #230
    96190 PJORourke
    Beautiful burnout
    pi_23327115
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
    Ik vind die Strom Thurmond-categorie nog steeds ongelukkig gekozen. Thurmond is weliswaar erg oud, maar staat vooral bekend om zijn reactionaire denkbeelden. Ik zou deze categorie dan ook van toepassing laten zijn op een user die omschreven kan worden als ouwe reactionair. Iemand die in de huidige tijd de jongere generatie met haatdragende texten opzweept.
    Strom is dood.
    pi_23327219
    In VBL is er een trofee voor de users die van verschillende clubs zijn maar erg goed met elkaar overweg kunnen (die ik uiteraard heb gewonnen).

Is zo'n Rosenmoller/VanMiddelkoop-trofee geen idee in deze barre tijden
    pi_23334579
    Wannneer is de uitslag??

.
      maandag 15 november 2004 @ 19:49:54 #233
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_23335906
    -edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 16-11-2004 15:02:14 ]
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 19:58:41 #234
    45013 Aaahikwordgek
    Maakt vrienden
    pi_23336161
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef George-Butters het volgende:
    [afbeelding]
      maandag 15 november 2004 @ 20:20:33 #235
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23336829
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 19:02 schreef schatje het volgende:
    Wannneer is de uitslag??

.
    Ik denk dat dit een aardige indicatie is......
    quote:
    Op donderdag 4 november 2004 19:45 schreef Kaalhei het volgende:
    Na een jaar van politieke besognes is het tijd geworden voor een nieuwe POL-verkiezing. Na een jaar van geluk en voorspoed moeten de winnaars van de trofeeën van vorig jaar hun wisselbeker inleveren. De spelregels zijn als volgt:

• Vul bij elke categorie de user in waarvan je denk dat hij of zij ervoor in aanmerking komt

• Motiveer je keuze en geef aan welke je eventuele andere kandidaten waren voor de trofee. Indien gelijkspel speelt dit mee

• De uiterlijke invuldatum is 30 november

• Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
      donderdag 25 november 2004 @ 18:40:43 #236
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_23571490

RM-rf. Beduidend meer keus dan voorgaande jaren. Andere noemenswaardige kandidaten zijn Parabola, Pietverdriet, Posdnous (bij tijd en wijle) en de heren moderators. Lord_Vetinari is ook een optie, maar af en toe té zuur, té hautain en té arrogant. Ik houd wel van wat felheid, maar dan gedoseerd... het moet een uitzondering zijn, iets wat voortkomt uit de discussie. Wanneer het de regel wordt gaat het al snel vervelen.

In deze categorie zou ik twee subcategorieën willen maken. Goed discussiëren begint bij goed luisteren en eindigt bij goed argumenteren. Er zijn twee kandidaten die daarbij als eerste in me opkomen die elk hun zwaartepunt van triestheid in een andere subcategorie hebben liggen. Allereerst uiteraard SCH die het slecht luisteren tot kunst heeft verheven en dat welhaast feilloos weet door te trekken naar onzinnige redenaties, blatante leugens, persoonlijke sneren en drogredeneringen.
    du_ke is de tweede die in deze categorie thuishoort. Hem verdenk ik ervan wel enigszins te kunnen luisteren, maar het vervolg blijft compleet uit. Zonder enige scrupules tovert hij de ene one-liner na de andere op het scherm, zonder enige argumentatie en vaak tussendoor nog voorzien van een hautaîn toontje.
    Andere gegadigden die ook in aanmerking zouden kunnen komen, maar niet genoeg aanwezig zijn, soms wél een teken van competentie afgeven of anderszins mijn gratie hebben weten te winnen (bijvoorbeeld omdat het een lekker wijf betreft) zijn: Koos Voos (one-liners, copy-paster, wel leuke photoshops), Bluesdude (hypersentimenteel gejank, zou kloon van een R&P'er kunnen zijn), pberends (tja, zalig zijn de armen van geest) en JohnDope (preken is geen discussie voeren).
    Beeld je niet teveel in als je je naam hier niet tussen ziet staan, er zijn nóg een flink aantal posters die een discussie niet van een spreekkoor bij ADO-PSV kunnen onderscheiden.

Kozzmic. Ook al post hij hier niet meer zo vaak. RM-rf en X-ray (ja, hij ja) horen ook in deze categorie thuis (al post de laatste natuurlijk niet meer in POL).

Geen.

Er zijn veel users die een aparte schrijfstijl hebben, in zoverre zelfs dat wanneer je één enkele zin ziet je automatisch kunt weten van welke poster die afkomstig is. Echter, een aparte schrijfstijl is niet automatisch een goede schrijfstijl. Een user als sjun heeft een eigen stijl, maar is dermate wollig en ontwijkt vaak punten op een dusdanige manier dat ik het niet kan classificeren als een goede schrijfstijl. Ryan3 evenzo; archaisch taalgebruik en het onnodig gebruik van anglicismen maken het apart, maar niet noodzakelijk beter. Ook Monidique heeft met de vele bijzinnen en anglicismen die hij gebruikt een opvallende schrijfstijl, maar het ondersteunt de argumentatie niet. Ik vind het prettiger om een compacte, zakelijke argumentatie te lezen die terzake is zonder teveel franje er omheen. Sizzler is een persoon die daarbij in me opkomt.

Parabola

Erkenning van dit soort dorpsidioten lijkt me geen goed idee.

Niemand.

Geen enkele.

Domme trofee.

Rm-rf.

SCH, duh.

thabit. Ik snap niet waarom zoveel mensen SCH hebben genomineerd. SCH is allesbehalve dogmatisch links, hij is een dogmatische populistische anti-populist.

Hayek.

JohnDope.

Je moet wel een enorme idioot zijn wil je nuchter in POL gaan posten, dus ik ga er maar vanuit dat iedereen deze trofee toekomt.

Gallo, duh.

Geen.

Wederom, negeren in plaats van erkennen.
      donderdag 25 november 2004 @ 18:49:37 #237
    3479 Lithion
    Melancholisch misantroop
    pi_23571695
    En een speciale nominatie voor dwerg voor zijn gehele oeuvre.
    pi_23575572
    quote:
    Op maandag 15 november 2004 20:20 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik denk dat dit een aardige indicatie is......
    [..]
    Doe niet zo bijdehand.
    pi_23677072
    Na lang peinzen...

> 1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder: Ryan3. Het komt vast door die Clinton-avatar, maar het snijdt echt altijd hout.

> 2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder: Lionsguy18 heeft thuis een woordenboek genaamd 'Bijbel' op de plank staan, waarin het woord discussie niet eens voorkomt.

> 3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste 'dossierkennis': Sjun mag 'm hebben. Of je blij moet zijn met een trofee die naar Zalm is vernoemd, is een ander verhaal.

> 4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Te moeilijk om in relatief korte tijd te beoordelen.

> 5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Er zijn verschillende goede kandidaten zoals Vhiper en Ryan3 en ..-._---_-.- , maar mijn keuze valt uiteindelijk op Lord_Vetinari.

> 6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod): Kaalhei, al was het alleen al vanwege het openen van dit fantastische topic en vanwege het nipt mislopen van trofee #14...

> 7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Nog niet tegengekomen. Die zitten waarschijnlijk allemaal in de slowchat... Er zijn hier genoeg users die niks bijdragen, maar die zou ik niet leuk en gezellig willen noemen.

> 8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest? Dora_van_Crizadak moet terugkomen.

> 9. Paul van Buitenen Trofee - Beste nieuwkomer: De user met de onuitsprekelijke naam punt punt min punt onderliggend streepje, drie minnen, nog een onderliggend streepje min punt min. Oftewel: ..-._---_-.-

> 10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user. Geen idee. Ik vind het onderscheid ook niet nodig, eerlijk gezegd.

> 11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn): Dwerg mag zich hier vaker melden.

> 12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar: Sidekick...

> 13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user: SCH. Ook vóór alle Mohammed B-discussies kon hem deze titel hem al niet meer ontgaan.

> 14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user: PJORourke, op de voet gevolgd door Speth en Kaalhei.

> 15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob: Gedeelde 'eer' gaat naar JohnDope, CherrymoonTraxx, Lionsguy18, DrWolffenstein en Koos_Voos (in geheel willekeurige volgorde)

> 16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt: Geen idee. Zie #7.

> 17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user: Pietverdriet heeft het maar zwaar met de Nederlandse media... ook als ze -achteraf terecht- geen ophef maken over een eventuele wankele positie van de toen nog te benoemen Eurocommissaris Kroes (Sorry, kon het niet laten)

> 18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak ? SCH maar weer.

> 19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent: Accelerator. Had eigenlijk bij #14 moeten staan, maar deze trofee lijkt me een zwaardere straf.

(PS: oprechte excuses aan de nabestaanden van Boer Koekoek)
    pi_23677133
    Kwil nog ff een update doen:

11. Rm-rf
      woensdag 1 december 2004 @ 00:03:39 #241
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_23684358
    dicht

uitslag volgt
      woensdag 1 december 2004 @ 07:03:51 #242
    28640 Sidekick
    Ban the fucker
    pi_23687108
    De POL-verkiezing 2004, de uitslagen

Dan gaan we daar verder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')