Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Scriptkiddie op 03-11-2004 19:31:34 ]
maar niet heusquote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
SePo
Om middernacht komt ze thuis. Ik ging staan wachten, wordt er om 0.00 ineens een auto gespawned naast d'r huisquote:Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
maar niet heus![]()
Ik kan maar geen afspraken met vriendin doen. Ze is telkens niet thuis![]()
Zie de FAQquote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef renz0r het volgende:
Domme vraag
Waar is de vliegschool die ik kan kopen en hoe duur?
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:22 schreef alsem het volgende:
[..]
![]()
dat die niet ontploft..quote:Op woensdag 3 november 2004 19:29 schreef Kontiki het volgende:
Hehe, ik heb wel een aardig filmpje gemaakt denk ik
Klik hier voor een speciale 'basejump'
Ja, dat vond ik ook wel een beetje een anti-climaxquote:Op woensdag 3 november 2004 19:35 schreef alsem het volgende:
dat die niet ontploft..![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:29 schreef Kontiki het volgende:
Hehe, ik heb wel een aardig filmpje gemaakt denk ik
Klik hier voor een speciale 'basejump'
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:46 schreef crossover het volgende:
had ik mijn ps2 maar niet verkocht
quote:Op woensdag 3 november 2004 20:19 schreef GF het volgende:
Ik zie er de lol niet van in om het zo snel mogelijk uit te willen spelen. Ik geniet liever langzaam
Altijd al geloof ikquote:Op woensdag 3 november 2004 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grr, die motormissie met OG Loc lukt niet..
Iemand tips?.
Vanaf wanneer kan je trouwens op die paarden gokken?.
Mja wat heb je aan meer spullen en gebieden als je er bijna niks mee doet? Ik vind rondrijden en relschoppen ook leuk. Dat is juist de succesfactor van GTA: een virtuele wereld. Als Los Santos gaat vervelen ga ik wel verder.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:26 schreef TAG-Speedy het volgende:
Ik hou zelf ook niet van langdradige games, moet wel een beetje vaart en vernieuwing in zitten, snel uitspelen is meer spullen en gebieden beschikbaar, kortom beter rotzooi schoppen. En buiten dat zijn er nog meer games die gespeelt moeten worden
Hmm, in welke wijk zit het dan?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Altijd al geloof ik
Onder Mulholland Intersection, tegenover de ingang van de parkeerplaats, vind je een winkeltje waar je kunt gokkenquote:Op woensdag 3 november 2004 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, in welke wijk zit het dan?.
dies fake, is al aangetoondquote:Op woensdag 3 november 2004 20:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja jongens het bewijs is er dat bigfoot leeft![]()
(bron forum.gamer.nl)
[afbeelding]
Is er nog een goeie manier om daar snel cash te verdienen?quote:Op woensdag 3 november 2004 20:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Onder Mulholland Intersection, tegenover de ingang van de parkeerplaats, vind je een winkeltje waar je kunt gokken
In downtown los santos, het staat ook op de map die je bij het spel krijgtquote:Op woensdag 3 november 2004 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, in welke wijk zit het dan?.
Wanneer die achtervolging komt, moet je je alleen concentreren op de motorrijders. dus niet op de vrachtwagen. Schiet bij de motor eerst de passagier eraf, en vervolgens de bestuurder. Paar gerichte schoten is voldoendequote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef Michel het volgende:
Die missie met die Russen is overigens wel errrrrug kut. Na -tig keer proberen
Smoke blijft maar doodgaan bij me. Enige tips? Of is het echt een kwestie van de motor rijders sneller afknallen?
Volgens mij kan je, als je achterop de motor zit ook nog steeds door je eigen wapens cyclen? In ieder geval, als dat kan... koop dan een Tec9 als dat al mogelijk is in het spel. Die schieten sneller en effectiever. Als je hem nog niet kan kopen, dan kan je hem vinden op het dak van Sweet's huis (of een huis ernaast)quote:Op woensdag 3 november 2004 21:18 schreef Michel het volgende:
Die missie met die Russen is overigens wel errrrrug kut. Na -tig keer proberen
Smoke blijft maar doodgaan bij me. Enige tips? Of is het echt een kwestie van de motor rijders sneller afknallen?
Had met een uur 100 miljoen, toen maar gestoptquote:Op woensdag 3 november 2004 20:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is er nog een goeie manier om daar snel cash te verdienen?.
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:25 schreef TAG-Speedy het volgende:
[..]
Had met een uur 100 miljoen, toen maar gestopt
Het is heel makkelijk en kan praktisch niet fout gaan (je kan altijd save/load doen als je er niet in geloofd).
Wed altijd op een vast paard, bij voorkeur een die ook nog wat oplevert als hij wint. Dus het paarse paard was mijn keus (goeie uitbetalingsverhouding 1/10). Je wint volgens mij gegarandeerd 1 op de 10 keer dus geld verliezen kan eigenlijk niet als je op het zelfde paard blijft gokken. Althans ik bleef winst maken.
Zorg dat je dus iig 10x kan inzetten, hoe meer je wint hoe meer je inzet (anders schiet het nog niet op ... dus op het laatst gewoon met miljoenen gokken). Vaak won ik al met 3 of 5 keer, dat enkele keren achter elkaar met miljoenen ingezet en zie daar je cashmeter stijgen
![]()
Niet op je smoel gaanquote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Tnx
Heeft iemand trouwens een tip voor die motormissie met OG Loc?. Wat een klotemissie is dat zeg
.
ik heb de paarse dildo aan Michelle gegeven. Ze nam het aan alsof het een bosje bloemen was.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:33 schreef Deviant1nl het volgende:
Je kan als het goed is die roze dildo voor een afspraakje met je vriendin gebruiken.
Vraag me af hoe ze dan gaat reageren
Je hoeft niet te haasten, want hij wacht toch altijd op een hoekje.quote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Tnx
Heeft iemand trouwens een tip voor die motormissie met OG Loc?. Wat een klotemissie is dat zeg
.
quote:Op woensdag 3 november 2004 21:34 schreef GF het volgende:
[..]
Niet op je smoel gaan![]()
Je hoeft 'm er trouwens niet vanaf te schieten, komt later wel![]()
Je moet die gast gewoon blijven volgen, na een tijd stapt hij af en staat hij daar met een paar mannetjes, dan kan je hem gewoon afmakenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]. Tnx
.
hahahhahahahhahah zo ff uitproberenquote:Op woensdag 3 november 2004 21:36 schreef brainster het volgende:
[..]
ik heb de paarse dildo aan Michelle gegeven. Ze nam het aan alsof het een bosje bloemen was.
"I love it, CJ"
quote:Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef Gamedemon het volgende:
http://funny.entensity.ne(...)p?media=gta4real.wmv
lachuh filmpje
lachuh filmpje
lachuh filmpje
Ik heb gister in een disco ergens gewoon gedanst 4 liedjes achter elkaarquote:Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef B het volgende:
Dat dance is ook weer erg grappig bedacht !!
[afbeelding]
Ik betwijfel het...quote:Op woensdag 3 november 2004 22:02 schreef Timmai het volgende:
Ik heb echt enorme last van slowdowns.. zou het schoonmaken van de lens helpen?
Vast wel!quote:zo ja.. is het ook mogelijk om dat me een cd-clean cd te doen?
Verschilt niet per Playstation 2, tenzij je een héle ouwe, erge gare, verrotte PS2 hebt... dan is het wellicht nňg erger.quote:Op woensdag 3 november 2004 22:17 schreef BrauN het volgende:
Maaruh, wat ik me afvraag... zijn er veel mensen hiero die last hebben van framedrops, haperingen en textures die pas heel laat opgebouwd worden? Verschilt dat per Playstation en waar kan dat aan liggen?
lachuh filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from the USA
lachuh filmpje
Eeh, ja. Die halen ze er in de winkel uit, denk ik. Zodat ze niet gejat worden. Maar ik neem aan dat die er samen met het boekje weer in wordt gestopt als je um koopt.quote:Op donderdag 4 november 2004 01:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn huisgenoot kreeg geen map bij het spel, ligt aan de winkel zeker?
Waarom denkt iedereen toch dat z'n PS2 kapot gaat als ze SA gaan spelen.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:39 schreef sky2k het volgende:
Naar aantal uren GTA:SA aan het spelen. Maakt mijn PS2 harde krakend geluiden tijdens het lezen van cd... Ik schrok me kapot toen ik dat hoorde... Maar hij maakt niet de hele tijd dat krakend geluid af en toe maakt die dat. Het is wel heel erg irritant zo'n geluid. Als je paar keer harde klappen geeft dan kapt dat irritant geluid. Vind het wel vervelend om klappen te geven de hele tijd. Maar met andere spellen maakt die dat niet. Mijn PS2 versie is 50004.
Wie weet wat er is met mij PS2 want ik heb geen garantie meer...
Je zou haast denken dat Sony de ultieme marketingtruc heeft verzonnen...quote:Op donderdag 4 november 2004 02:15 schreef Jaytonized het volgende:
Godsamme, eerder lachte ik mensen uit omdat ze een PS2 voor dit spel gingen kopen, maar nu zit ik er zelf toch wel héél héél erg aan te denken om 't te doen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 02:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat Sony de ultieme marketingtruc heeft verzonnen...
Laat een spel uitbrengen dat eigenlijk teveel vergt van je systeem (San Andreas) en breng tegelijkertijd een vernieuwde versie uit van je systeem (70000-serie PS2)
http://www.tweakers.net/nieuws/34924
Ach... zoveel verschil zit er niet in. Het enige is dat die kleine stiller is en minder moeilijk doet over media. Wanneer ik gta op mijn 30004 speel of op mijn nieuwe psTwoquote:Op donderdag 4 november 2004 02:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat Sony de ultieme marketingtruc heeft verzonnen...
Laat een spel uitbrengen dat eigenlijk teveel vergt van je systeem (San Andreas) en breng tegelijkertijd een vernieuwde versie uit van je systeem (70000-serie PS2)
http://www.tweakers.net/nieuws/34924
Je moet haar blijven daten. wanneer je vooruitgang met haar goed genoeg is krijg je vanzelf bericht dat je haar car keys krijgt. Wanneer je vooruitgang met haar op 100 % is krijg je ook nog een cadeautje. namelijk een:quote:Op donderdag 4 november 2004 09:44 schreef Niwa het volgende:
Hoe kan je nou die auto van je vriendin stelen? Zelfs als ze thuis is en je neemt haar mee naar een bar kan je die auto niet openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hetzelfde probleem: eerst dat krakende geluid bij GTA SA en dan doet de ps2 het niet meer.quote:Op woensdag 3 november 2004 23:39 schreef sky2k het volgende:
Naar aantal uren GTA:SA aan het spelen. Maakt mijn PS2 harde krakend geluiden tijdens het lezen van cd... Ik schrok me kapot toen ik dat hoorde... Maar hij maakt niet de hele tijd dat krakend geluid af en toe maakt die dat. Het is wel heel erg irritant zo'n geluid. Als je paar keer harde klappen geeft dan kapt dat irritant geluid. Vind het wel vervelend om klappen te geven de hele tijd. Maar met andere spellen maakt die dat niet. Mijn PS2 versie is 50004.
Wie weet wat er is met mij PS2 want ik heb geen garantie meer...
He he... succes... er komen nog een paar die ik een stuk lastiger vind.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:18 schreef Timmai het volgende:
Hmm.. die missie "wrong side of the tracks" is echt de moeilijkste tot nu toe![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 07:07 schreef Buck_Turgidson het volgende:
Hoe ziet jouw cj erut??
Had eerst natuurlijk 0% vet en 100% muscle. Toch wel redelijk saai dus heb hem maar snel ook eens 100% vet gegeven. Krijg je een soort van tank achtige cj.
Maar toch knaagde er iets aan me. Wilde geen vetzak met buikspieren. Maar helaas wist ik niet hoe je de muscle kon verminderen. Totdat cj honger kreeg. Als cj's buik gaat knorren gaat eerst al je vet eraf en dan je muscle. Nu heb ik een cj met 98 % vet en 2% muscle. Echt TE grappig. Zo'n rond tonnetje in een pimpsuit met een kaal hoofd en baardje. HARDCORE!!!
Hij rent wel minder langzaam maarja. Het heet niet voor niets Grand Theft AUTO. Anders noemden ze het wel Grand Walk......
hehe, die bewegingen ook, en dan die auto jattenquote:Op woensdag 3 november 2004 22:19 schreef Gamedemon het volgende:
lachuh filmpje
I always keep a special place for the man in my life...NOW DRIVE FASTER!!!!quote:Op woensdag 3 november 2004 21:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik heb net de missies van Catalina gedaan. Moet zeggen dat dit het leukste stuk in de game tot nu toe is. Geweldige NPC, die Catalina. Die stem en die hele houding
Ja tis alleen jammer dat dat zelfde filmpje bij vice city er ook al wasquote:Op donderdag 4 november 2004 10:35 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
hehe, die bewegingen ook, en dan die auto jatten![]()
![]()
Heb je niet verkeerd gelezen? Het is de bedoeling dat je de buit oppakt van de mannen op de quads die je neerschiet. Heb deze missie gisteren zelf ook iets van drie keer moeten doen voor ik hem haalde, maar ik ben niets tegen gekomen over mailboxes.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:06 schreef the_Da het volgende:
Ik heb een beetje een vraag.
Gister deed ik de missie dat je een overval moet doen en dat er dan mannetjes met quads wegrijden en die mag jij dan tegenhouden ( missie met dat mens dat achteropzit ..) toen ik in redwood ( als ik me niet vergis) een brievenbus omver reed. Op dat moment stond er op het beeldscherm: Pickup the mailbox....... hier kwam ik veel te laat achter en mijn vraag is dan ook wat het effect is als ik hem zou hebben opgepakt.. ben hier niks van tegen gekomen in de faq..
dat denk ik ook.. maar toen ik terug ging om zo een ding omver te rijden gebeurde er niks,,, misschien dat ik het iid verkeert gelezen heb ..quote:Op donderdag 4 november 2004 11:12 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Heb je niet verkeerd gelezen? Het is de bedoeling dat je de buit oppakt van de mannen op de quads die je neerschiet. Heb deze missie gisteren zelf ook iets van drie keer moeten doen voor ik hem haalde, maar ik ben niets tegen gekomen over mailboxes.
Misschien is het iets extra's in de game wat niets met de missie temaken had?
Mijn CJ heeft iets van 60% muscles en 20% vet. Maar dat komt eigenlijk vooral omdat ik me nog niet echt bezig heb gehouden met z'n uiterlijk. Ik heb ook maar één keer kleding gekocht. Mijn CJ draagt het volgende:quote:Op donderdag 4 november 2004 07:07 schreef Buck_Turgidson het volgende:
Hoe ziet jouw cj erut??
Ik denk wel dat het zou moeten kunnen. Je ziet namelijk ook verschillende NPC's met dat kapsel lopen, waaronder die Boyz N' the Hood (K-dog heet ie geloof ik) lookalike van de Grove Street Fam.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:42 schreef MrSkyline het volgende:
weet iemand toevallig of je ook zo'n kapsel kan krijgen, ik ben wat uitgekeken op gemilimeterd haar en roze hanekammen
[afbeelding]
of anders zo'n X-zibit kapsel
Volgens mij is dat niet echt nodig. Alleen in één van de eerste missies wordt dat gezegd. Maar ik denk dat dat meer wordt gedaan om bepaalde winkels te unlocken. Maarja, jij in het wit en de rest in het groen staat zo raarquote:Op donderdag 4 november 2004 11:51 schreef Tranqualizer het volgende:
om je gang tevreden te houden moet je toch groen dragen, kun je ook bv alleen een groen petje dragen en de reste een andere kleur?
ga douchen dan, ga ff zwemmen, ga in de regen staanquote:Op donderdag 4 november 2004 12:57 schreef Fonzarelli het volgende:
Bij mij lopen ze de hele tijd te bitchen dat ik stink (CJ dus). Wat kan ik daar aan doen?
Hmm nee natuurlijk niet.. Maar het is geen blokkerige bende bij elkaar .. Dat is wat ik bedoelquote:Op donderdag 4 november 2004 13:32 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Kijk, je moet niet verwachten dat je de nieuwste PC graphics gaat krijgen op een PS2. Het PS2 systeem is ook al een aantal jaren oud (1999 ofzo?). Als je graphics heel belangrijk vind, moet je wachten tot hij op de PC komt.
En ik geloof dat in 2006 de PS3 uitkomt.
Het is naar mijn mening zeker waar voor je geld, en de haperingen enzo.. vallen reuze mee vind ik.. je merkt het wel, maar het gaat je niet irriteren.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:39 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Hmm nee natuurlijk niet.. Maar het is geen blokkerige bende bij elkaar .. Dat is wat ik bedoel
Ik wil ook wel een beetje waar voor me geld?
MIshcien iemand die me kan vertellen hoe hij op een tv word aangesloten vanwege ik heb geen scart aansluiting.. Kan hij dan wel funtioneren />
"quote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening zeker waar voor je geld, en de haperingen enzo.. vallen reuze mee vind ik.. je merkt het wel, maar het gaat je niet irriteren.
Als je geen scart aansluiting hebt zal je hem op je antenne moeten aansluiten met behulp van de Rfu adapter die los verkrijgbaar is.
Deze b.v http://www.gcshop.nl/details.php?id=866
Met de spullen die standaard bij je PS2 worden geleverd kun je je PS2 aansluiten op een TV via SCART en via tulpstekkertjes (rood, wit, geel, die dingen).quote:Op donderdag 4 november 2004 13:39 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[..]
Hmm nee natuurlijk niet.. Maar het is geen blokkerige bende bij elkaar .. Dat is wat ik bedoel
Ik wil ook wel een beetje waar voor me geld?
MIshcien iemand die me kan vertellen hoe hij op een tv word aangesloten vanwege ik heb geen scart aansluiting.. Kan hij dan wel funtioneren />
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:05 schreef Badabingea het volgende:
Dat is echt het toppunt van pechheid men, ik leef met je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:31 schreef Drakul het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:48 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik ga ook maar een psx2 kopen
quote:Op woensdag 3 november 2004 23:56 schreef GF het volgende:
Ik heb nu alle huizen in Los Santos
Behalve als.. Kan je die van Mad Dog ook kopen? Dat grote huis met 3 garages en helipad?Ik zie nergens een groen icoontje, en op m'n map ook niet. Maar op de map die ik bij het spel kreeg staat ie wel als safe house.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from the USA
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:42 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]Ja klopt, is wel komisch stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben voor klere elende al aant zoeken naar een psx2!!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:37 schreef ThA_DeViL het volgende:
nu maar wachten op de pc versie
één probleem is dat ik niet kan wachten
Kijk ook ff naar die brievenbus asjebliefquote:Op donderdag 4 november 2004 15:18 schreef Mister_T het volgende:
Mijn offical strategy guide is binnen
ff kijken of ik wat kan vinden over bigfoot
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:47 schreef the_Da het volgende:
[..]
Kijk ook ff naar die brievenbus asjeblief![]()
Dit bedoeld ie Mister Tquote:Op donderdag 4 november 2004 11:06 schreef the_Da het volgende:
Ik heb een beetje een vraag.
Gister deed ik de missie dat je een overval moet doen en dat er dan mannetjes met quads wegrijden en die mag jij dan tegenhouden ( missie met dat mens dat achteropzit ..) toen ik in redwood ( als ik me niet vergis) een brievenbus omver reed. Op dat moment stond er op het beeldscherm: Pickup the mailbox....... hier kwam ik veel te laat achter en mijn vraag is dan ook wat het effect is als ik hem zou hebben opgepakt.. ben hier niks van tegen gekomen in de faq..
juistemquote:Op donderdag 4 november 2004 15:54 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dit bedoeld ie Mister T
Los Santos, in het gedeelte van red countyquote:Op donderdag 4 november 2004 16:01 schreef Mister_T het volgende:
Welk land was het?
Nope, kan er niks over vinden....quote:Op donderdag 4 november 2004 16:06 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Los Santos, in het gedeelte van red county
bol.com, op de site staat nog wel beschikbaar op 15-04-2004 maar ik heb hem al wel binnenquote:Op donderdag 4 november 2004 16:15 schreef pmponer het volgende:
waar heb je hem besteld... Ik ben benieuwd wanneer de mijne aankomt (bij play vandaan)
met R1 een gast van je targeten (die in het groen dus) en dan omhoog drukken.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:46 schreef Omkron het volgende:
ik ben lekker afgetraind.. en kan een gang van 3 hebben.. maar hoe doe ik dat..?
zal op den duur aardig lastig worden iddquote:Op donderdag 4 november 2004 16:48 schreef Omkron het volgende:
Oh ja.. en kunnen we stoppen met de romeinse nummering?
Typen is een kunst?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:09 schreef speedfreakssj het volgende:
vraagje, moet je in een vliegtuig stappen. gasgeven, opstijgen, wiel intrekken en dan vliegenem ding yut eb landen?
of vliegt het ding in de fi als je landigsgestel vergeet?
is het rouwens moeilijk of maakt het niet uit of je ham achterstevoern land?
Links van de gym, in een tuin. Tussen 22.00 en 6.00 kan je inbreken. In die bak gaan zitten en R3 drukkenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:15 schreef Omkron het volgende:
En wellicht kan iemand me dat inbreken toch nog even uitleggen.. waar staat de wagen.. en moet ik nog gereedschap regelen ofzo..?
Ik ging is voor de gein landen, dat deed ik gewoon door keihard ergens op een weg te beuken. Ging ook goedquote:Op donderdag 4 november 2004 17:19 schreef speedfreakssj het volgende:
of je instapt en dan start zeg maar, net als bij dat andere ding in VC. dat je als enige extra dan op land kan landen en een landingsgestel hebt.
Moet je dan ook heel precies landen ala MS Flightsimulator zoveel? en wat gebeurd er als je je landingsgestel vergeet?
Downtown. Hoge, ovale gebouw tegenover hotdog kraampjequote:Op donderdag 4 november 2004 17:22 schreef Timmai het volgende:
ik weet dat het al een aantal keer gevraagd is, maar waar vind ik de parachute in los santos?
in san fierro vindt je ook een parachute op het hoogste gebouw downtown. Het is een gebouw dat lijkt op een kegel. Ook op mount chillad (of hoe ie ook heet) vindt je een parachute bij de geparkeerde campers...quote:Op donderdag 4 november 2004 17:22 schreef Timmai het volgende:
ik weet dat het al een aantal keer gevraagd is, maar waar vind ik de parachute in los santos?
in san fierro staan heel wat vliegtuigjes, ik weet niet of je daarin kan, of beginnen die ook te vervelen?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:36 schreef blackmage het volgende:
ik heb nu al een tijdje mijn vriegbrefet maar al die standaart vliegtuigen en die vliegtuigjes op je eigen ouwe vliegveld beginnen te vervelen, ik vroeg mij dus af of het mogelijk was om een straaljager
(zoeen die er ook word gebruikt als je 5 sterren hebt) te jaten, ik heb een keer wat gelezen over dat vliegdekschip maar dat is bij mij nog leeg met alle drie de eilanden unlocked.
dus kan je ergens een echt gevechtsvliegtuig/straaljager jatten?
\quote:Op donderdag 4 november 2004 17:41 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
in san fierro staan heel wat vliegtuigjes, ik weet niet of je daarin kan, of beginnen die ook te vervelen?
Nouja ik denk dat je wel die straaljagers kan jatten, maar dat je dan eerst wat verder moet zijn ofzo. In vice city kon je ook later in de apache heli rond vliegen. Maar op de kaart van san andreas staat ergens een vliegbasis in las venturas met straaljagers, ik weet niet of je daar al hebt gekeken...
Landen kan ff lastig zijn, en als je het landigsgestel vergeet vliegt de zooi in de hens en moet je snel bailen.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:19 schreef speedfreakssj het volgende:
of je instapt en dan start zeg maar, net als bij dat andere ding in VC. dat je als enige extra dan op land kan landen en een landingsgestel hebt.
Moet je dan ook heel precies landen ala MS Flightsimulator zoveel? en wat gebeurd er als je je landingsgestel vergeet?
hij is volgens mij ook op eerste eiland te vinden, en je kan er zo mee vliegenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:35 schreef speedfreakssj het volgende:
vraagje: je hebt toch al een learjet ofzo? die krijg je toch nadat je je brevet hebt?
Ik kreeg niets toen ik de driving school had afgerondquote:Op donderdag 4 november 2004 17:37 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb trouwens net de driving school in san fierro (gedeeltelijk) afgerond. En ik heb nu een Super GT auto. Echt een stoere bak!
op hoeveel % zit je in totaal?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:37 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb trouwens net de driving school in san fierro (gedeeltelijk) afgerond. En ik heb nu een Super GT auto. Echt een stoere bak!
Je hebt het spel zeker net in je playstation gestopt..?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:49 schreef Timmai het volgende:
O, ik ontdek net wat handigs: je kunt op de map plaatsen "marken" dus die worden dan ook aangegeven op je minimap. Werkt erg handig, vooral nu ik de weg nog niet zo goed weet
is al eerder gevraagd door iemand:quote:Op donderdag 4 november 2004 18:48 schreef thomaspronk het volgende:
is er al een lijst met alle auto's van gta sa en dan ook eentje waarbij de streken van het land erbij staan????
waarom post je 2 keer dezelfde vraag en in de ene post heb je een vraagteken meer?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:55 schreef thomaspronk het volgende:
oke thanx
Je moet eerst je saves, op de pc zien te krijgen, vervolgens kun je met dit programmaatje de foto's bekijken. Hoé je je saves op de pc krijgt staat niet vermeld en ik zou ook niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:04 schreef Deviant1nl het volgende:
gallery viewer
Als ik het goed gelezen heb, kun je met dat programmatje de fotos die je hebt gemaakt op je comp zetten. Tenzij iemand me wil corrigeren en ik het verkeerd gelezen heb
Gewoon spel in je dvd-drive in je comp doen, en je krijgt de hele map te zien zoals bij mij nuquote:Op donderdag 4 november 2004 19:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet eerst je saves, op de pc zien te krijgen, vervolgens kun je met dit programmaatje de foto's bekijken. Hoé je je saves op de pc krijgt staat niet vermeld en ik zou ook niet weten hoe je dat voor elkaar krijgt!
hij slaat de foto's dus op de gamedisc op volgens jou.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Gewoon spel in je dvd-drive in je comp doen, en je krijgt de hele map te zien zoals bij mij nu
Gast, op die DVD staan toch niet je saves en foto´s die je hebt genomen...quote:Op donderdag 4 november 2004 19:11 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Gewoon spel in je dvd-drive in je comp doen, en je krijgt de hele map te zien zoals bij mij nu
quote:Op donderdag 4 november 2004 19:14 schreef capibar het volgende:
[..]
hij slaat de foto's dus op de gamedisc op volgens jou.
revolutionair!
nee gisteravond laatquote:Op donderdag 4 november 2004 18:52 schreef Omkron het volgende:
[..]
Je hebt het spel zeker net in je playstation gestopt..?![]()
En terecht!quote:Op donderdag 4 november 2004 19:17 schreef Deviant1nl het volgende:![]()
ik voel me nu aardig lomp
![]()
![]()
Verkeerd gedacht. Je zult wel een of ander dubieus stukje onofficiële hardware aan moeten schaffen, die je op je pc kunt aansluiten en waar je je memorycard in kunt steken.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:20 schreef Omkron het volgende:
Netwerk adapter denk ik.. ?
Geen! Het zijn allemaal verzonnen auto's.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:20 schreef speedfreakssj het volgende:
eh, welke bekende ayto's zittener in?
Skyline?
RX7?
en zag ik nu ook een supra?
verder nog iets naast de GT40?
Niet perse hardware. ps2link, ps2menu zijn software voorbeelden. Maar in dat geval helpt het als je een gemodde ps2 hebtquote:Op donderdag 4 november 2004 19:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Verkeerd gedacht. Je zult wel een of ander dubieus stukje onofficiële hardware aan moeten schaffen, die je op je pc kunt aansluiten en waar je je memorycard in kunt steken.
In het barretje op Grove Street die snachts groene neonlichten heeft.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:24 schreef bar_rel het volgende:
ok mischien is deze vraag al gesteld in een van de 23 topics maar waar kan je poolen ?![]()
ThnQquote:Op donderdag 4 november 2004 19:35 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
In het barretje op Grove Street die snachts groene neonlichten heeft.
niet alle auto's zijn ergens op gebaseert, de meeste hebben ze gewoon zelf verzonnen.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef speedfreakssj het volgende:
ja, maar het is toch naar bestaande modeelen gemaakt?
de sabre is toch ook gewoon een buick fozo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
die auto staat op de parkeer plaats voor de driving school. Als je met je gezicht naar de ingang staat dan staat die super gt helemaal aan de rechterkantquote:Op donderdag 4 november 2004 18:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik kreeg niets toen ik de driving school had afgerond.
geen id, ik zal ff kijken. Maar nog niet zo ver, heb niet echt veel tijd gehad op te spelenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:45 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
op hoeveel % zit je in totaal?
Ik bedoelde meer eigenlijk hoeveel % je had van de driving school, omdat ik hem ook afgerond had, maar geen auto zag. Naderhand stond die auto helemaal in het hoekje.quote:Op donderdag 4 november 2004 20:54 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
geen id, ik zal ff kijken. Maar nog niet zo ver, heb niet echt veel tijd gehad op te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:05 schreef Michel het volgende:Vrouwen............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Anormius
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:58 schreef reconnect het volgende:idd! motherfuckersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedankt voor bovenstaande antwoorden
quote:woensdag 3 november 2004 15:41schreef Quintony het volgende:Iemand???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
quote:Op donderdag 4 november 2004 21:05 schreef Michel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Locals only" staast er bij elke barquote:Op donderdag 4 november 2004 06:58 schreef Breuls het volgende:
Zo, gisteren weer een stukje kunnen spelen. Het kwam er niet echt van de afgelopen dagen, en ik zit eik ook nog steeds in LS. Wel even in Flint County rondgelopen zonder dat er politie achter me aan kwam.
Heb net weer een paar uurtjes gespeeld en ik zag hem idd staanquote:Op donderdag 4 november 2004 20:53 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
die auto staat op de parkeer plaats voor de driving school. Als je met je gezicht naar de ingang staat dan staat die super gt helemaal aan de rechterkantAls het goed is staat die auto er dan altijd
is dat niet de SMG? die kan je toch gewoon kopen bij ammu-nation? misschien moet je eerst een aantal missies doen.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:27 schreef blackmage het volgende:
kijk mensen ik zoek dit schatje [afbeelding]
enig idee?
denk grootquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat niet de SMG? die kan je toch gewoon kopen bij ammu-nation? misschien moet je eerst een aantal missies doen.
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:57 schreef jimjim1983 het volgende:
first person is dat vliegbrevet veel makkelijker te halen
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:52 schreef MrSkyline het volgende:
een spoilerloze vliegles tip:
ik heb pas flightschool gedaan, in een van de latere missies krijg je daar mogelijkheid toe.
veel mensen hadden problemen om dat stomme instabiele pokkevliegtuig onder controlle te houden.
ik ook..
nu kwam ik er achter dat je de camera ook in de neus van het vliegtuig kan plaatsen door op select te drukken, nu beweegt de camera hetzelfde als het vliegtuig en heb je veel meer controlle over de bewegingen.
helaas wel iets minder overzicht, maar met een beetje oeffening en gevoel voor richting moet dit niet moeilijk zijn, iniedergeval is het een stuk makkelijker dan de 3rd person camera.
vergeet niet de camera weer terug te zetten, want met autorijden staat hij hetzelfde als bij het vliegen, en dat kan vervelend zijn.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
denk groot![]()
of zet de helderheid van je beeldscherm hoger
@ blackmage
Ik denk dat hij op het vliegdekschip komt te staan, maar het zou ook in de "no flyzone" kunnen zijn.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat trouwens helemaal handig is, is die marker die je op je map kan zetten. Dat scheelt echt zoveel frustraties..
23 topics, ik mis ook wel eens watquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
![]()
je moet naar het tvtje toe, daar kan je lessen nemen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu trouwens in San Fierro, vlakbij mijn Safe House is een Driving School maar daar kan ik helemaal niks doen? Er zit alleen maar een chick te zeuren dat ik niet dik genoeg ben.
En dan krijg je Driving Skill punten?quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:18 schreef MrSkyline het volgende:
je moet naar het tvtje toe, daar kan je lessen nemen.
maar het stond maar een paar posts boven jequote:Op vrijdag 5 november 2004 11:16 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
23 topics, ik mis ook wel eens wat
die missies kan je als het goed is gewoon overslaan omdat ze niet nodig zijn voor het verhaal.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:28 schreef Mr.G het volgende:
Eve stiekem fokken op school.
Ik kreeg die missie bij Z maar niet gedaan. Die ene waarbij je die kleine vliegtuigjes uit de lucht moet knallen. Iemand tips?
Sorry als dit al eerder is gevraagd, ik heb een poging gedaan de rest te lezen maar deze computers zijn echt te traag voor woorden...![]()
p.s. Gta Ownage![]()
Speel de missie overdag (je ziet de vliegtuigen dan beter) en links onderin je scherm heb je een radar die best handig is, toen ik deze zag (3e poging) had ik de missie in 1xquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:28 schreef Mr.G het volgende:
Ik kreeg die missie bij Z maar niet gedaan. Die ene waarbij je die kleine vliegtuigjes uit de lucht moet knallen. Iemand tips?
richten, dan schieten, niet de knop inrammen en dan gaan schieten, dan krijg je meer spray en raak je geen donder.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:28 schreef Mr.G het volgende:
Eve stiekem fokken op school.
Sorry als dit al eerder is gevraagd, ik heb een poging gedaan de rest te lezen maar deze computers zijn echt te traag voor woorden...![]()
p.s. Gta Ownage![]()
vliegdekschip!!?? picsquote:Op vrijdag 5 november 2004 10:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
@ blackmage
Ik denk dat hij op het vliegdekschip komt te staan,
hoogste gebouw van los santos en san fierroquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:43 schreef Guusie het volgende:
Ik heb even geen tijd om alle topics door te lezen, maar waar staat die basejump ding, ergens bij een rond gebouw weet ik al....?
check de FAQ in de OP.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:42 schreef Sjoeckx het volgende:
Hoe moet je eigenlijk huizen beroven? Ik moest het een keer doen als missie en daar werd uitgelegd hoe het moet. Je hebt er toch een speciale auto voor nodig? Waar kan ik die auto vinden?
Dillimore dacht ikquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:11 schreef menesis het volgende:
Vraagje: ik kwam in een dorpje (@ Los Santos) zo'n 2 player icoontje tegen, maar nu weet ik niet meer welk dorp het was!!! Iemand enig idee?? THnx!
Dan ben je'm kwijt! Ik heb ook al twee van mijn lowriders, waar ik $10.000+ in heb gestoken, opgeblazen!quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:49 schreef Tranqualizer het volgende:
ik heb nu een lowride gehad voor die missie en staat ook in me garage maar stel dat ik die auto vet opknap en er dus veel geld in steek en ik rij hem kapot totdat ie ontploft? ben ik hem dan kwijt of staat er weer een nieuwe ergens?
Nou... je kunt niet zoveel doen... althans, je kunt geen missies doen, je kunt niet eens iets eten als je health laag is! Alleen een beetje rondrennen met z'n tweetjes.quote:Op vrijdag 5 november 2004 13:29 schreef Mister_T het volgende:
Is de 2 player mode nou eigenlijk leuk, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen!
ja ik dacht ook 1 van de twee maar ik ben al op dat vliegdek schip geweest en toen ik er was stond er niks en die no flyzone ben ik helemaal door gegaan met een tank en toen heb ik ook niks gevonden.quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
denk groot![]()
of zet de helderheid van je beeldscherm hoger
@ blackmage
Ik denk dat hij op het vliegdekschip komt te staan, maar het zou ook in de "no flyzone" kunnen zijn.
Ik zal het er zometeen inzetten, en gelijk updaten ben vanacht doorgegaan met de driving school.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:02 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
en @ jimjim1983
zou cker in de faq moeten, want het scheelt echt
Ik heb daar zo zitten kutten, ik had altijd rond de 3800 punten. En toen plotseling had ik er 6500 ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:29 schreef Tranqualizer het volgende:
woohoo 4090 punten op life's a beacheindelijk
quote:woensdag 3 november 2004 15:41 schreef Quintony het volgende:Iemand???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:44 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Iemand???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GamerTag: Zipa
[ Bericht 16% gewijzigd door DaringDave op 05-11-2004 15:20:30 ]-Made Made Dane
Me toquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:02 schreef agent_smitz het volgende:
eey ik heb toen strax bij Free Record Shop de strategy guide voor GTA sa(orgineel) gekocht , mooi boekwerk:)
mooi boek of nie?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:07 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Me to![]()
12 euro maar
quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:00 schreef Zijpie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
Zeker, en is ook harde kaft. Dat is ook wel beter anders kreukelt het alleen maar.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:08 schreef agent_smitz het volgende:
[..]
mooi boek of nie?
Je moet de lessen halen. Haal in ieder geval zilver en je krijgt een wagen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan krijg je Driving Skill punten?
alles bijna. Welke autos er zijn, hoe je de missies moet doen. Waar alles ligt. Je kan niet zo gek bedenken of het staat er in denk ik. Ook zit er een lange kaart brede kaart bij, waarop staat waar dingen liggen. Dit alles in een boek van 272 bladzijden dikquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:44 schreef Tranqualizer het volgende:
wat voor shit staat erin dat boek dan?
Gewoon blijven proberen dus...quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:36 schreef Tranqualizer het volgende:
je moet er gewoon snel voorbij die ventjes rijden elke keer en dat herhalen tot ze dood zijn en dan snel de paint en spray in
quote:Op donderdag 4 november 2004 23:27 schreef blackmage het volgende:
kijk mensen ik zoek dit schatje [afbeelding]
enig idee?
Nee, het zijn echte auto's, alleen de namen zijn opnieuw verzonnenquote:Op donderdag 4 november 2004 19:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geen! Het zijn allemaal verzonnen auto's.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:14 schreef BrauN het volgende:
Olee, ik heb 'm hoor
Net vers in de winkel gekocht en ik ga 'm nu voor het eerst in mijn gisteren aangeschafte PS2 schuivenBen benieuwd.
Succes. Je gaat gegarandeerd een leuke avond hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:14 schreef BrauN het volgende:
Olee, ik heb 'm hoor
Net vers in de winkel gekocht en ik ga 'm nu voor het eerst in mijn gisteren aangeschafte PS2 schuivenBen benieuwd.
Heel mooi boek, 272 blz lang en boordevol info. Ik heb hem altijd naast me liggen tijdens het spelenquote:Op vrijdag 5 november 2004 15:02 schreef agent_smitz het volgende:
eey ik heb toen strax bij Free Record Shop de strategy guide voor GTA sa(orgineel) gekocht , mooi boekwerk:)
Ik denk dat het aan je tv ligt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:14 schreef Boeien het volgende:
als ik een poosje gta speel, gaat het beeld flikkeren, en naar zwart wit toe af en toe(super vervelend).
heb al een andere kabel geprobeerd.
licht het aan de ps2 of zou het aan de disc kunnen liggen?
Nee, het zijn neppe auto's die met flink wat fantasie en dichtgeknepen ogen enigszins op echt bestaande auto's lijken.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:04 schreef RetepV het volgende:
Nee, het zijn echte auto's, alleen de namen zijn opnieuw verzonnen. Is al in alle versies van GTA zo.
De monstertruck en indy car wagens zijn wel echtquote:Op vrijdag 5 november 2004 18:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, het zijn neppe auto's die met flink wat fantasie en dichtgeknepen ogen enigszins op echt bestaande auto's lijken.
Zal ik het doen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:19 schreef Deviant1nl het volgende:
Bijna vol![]()
Nu mag iemand anders keer openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |