quote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef Bupatih het volgende:
Bupatih, vanwege zijn gebrek aan mensenkennis.
HET BEWIJS
Gelukkig nomineerde je me niet omdat ik je rovertje noemdequote:Op woensdag 3 november 2004 13:57 schreef Robertje het volgende:
Stiffmaster vanwege onzinnige posts
Kleine greep uit de topics die (meestal) snel om zeep worden geholpen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik klikte twee keer.
Ik nomineer Dirkh, alleen al voor deze actiequote:Op woensdag 3 november 2004 16:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik klikte twee keer.
quote:Op woensdag 3 november 2004 16:18 schreef Pool het volgende:
Ik nomineer Croupouque. Die heeft in heel november nog geen topic geopend en probeert er stiekem tussenuit te knijpen.
Oja, en Bupatih. Heeft deze maand al meer smiley-posts dan TTT's.
Dat was een klein foutje..Stiffmaster is een grotere.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gelukkig nomineerde je me niet omdat ik je rovertje noemde![]()
oow jah waaromquote:Op woensdag 3 november 2004 13:59 schreef estranged het volgende:
Meki, geen verdere uitleg nodig denk ik.
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef Dos37 het volgende:
Ik nomineer bansheeboy omdat hij vind dat de moord op van Gogh regtvaardig was
ik wist hetquote:Op maandag 8 november 2004 23:02 schreef Tiemie het volgende:
MissyMirjaM, opgelost, slotje.
Nee niets persoonlijks hoor.quote:Op maandag 8 november 2004 23:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik wist het
is het iets persoonlijks, tiemie?
ik nomineer Big-al aangezien hij zich toch heeft laten verleiden zichzelf te nomineren , ondanks dit niet mogelijk was volgens de OPquote:Op donderdag 4 november 2004 12:39 schreef Big-Al het volgende:
de genomineerden tot nu toe zijn degene die er staan met en link , en dat zijn :
Big-Al : Loser van de maand November, plaats uw nominaties vooruit dan maar
de maand is nog maar net begonnen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
ctrl-F
nee, valt me tegen van mezelf
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef Dos37 het volgende:
Ik nomineer bansheeboy omdat hij vind dat de moord op van Gogh rechtvaardig was
Theo van Gogh vermoord (25)
link er even bij geplaatst
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef Robertje het volgende:
Wanneer krijgen we te horen wie de winnaar is?
We gaan begin december 5 dagen stemmen dus de tweede week van december weten we wie de loser van de maand is.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef Robertje het volgende:
spannendquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:00 schreef Big-Al het volgende:
[..]
We gaan begin december 5 dagen stemmen dus de tweede week van december weten we wie de loser van de maand is.
![]()
Ja het is net pakjesavondquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:02 schreef Xlarge het volgende:
[..]
spannend![]()
jij ook al niet?quote:Op dinsdag 9 november 2004 14:45 schreef MikeyMo het volgende:
ctrl-F
nee, valt me tegen van mezelf
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef Pool het volgende:
Ik nomineer Yvonne voor deze post. Welkom Snakey op ONZ.
whahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef Pool het volgende:
Je moet er wel een linkje bij doen. Of twee. Of honderd. Hetgeen mogelijk is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:54 schreef Roellio het volgende:
Ik stem op onze kersverze ONZ-mod 'Snakey', wie het ook is.
I second that ,quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:57 schreef Tokay het volgende:
Ik nomineer patty, want patty was weer eens strontvervelend.
------> Wat is hier mis mee??
Foei patty, je moest je schamen.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik stem uit principe voor knowall, en stel daarbij voor de titel loser van de maand speciaal voor hem te wijzigen in "Loser voor het leven"
whehequote:Op dinsdag 23 november 2004 16:43 schreef Pool het volgende:
Thanxquote:Op woensdag 24 november 2004 11:14 schreef Tokay het volgende:
Mooi werk, Big-Al!
ja whahha wat een sulquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:21 schreef Xlarge het volgende:
ik wou op de valreep ikbendebeste nog nomineren met iedereen in dit topic... , toch wel leuk dat zo'n matig topic toch nog tegen hem kan worden gekeerd.
eenschquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:21 schreef Xlarge het volgende:
ik wou op de valreep ikbendebeste nog nomineren met iedereen in dit topic... , toch wel leuk dat zo'n matig topic toch nog tegen hem kan worden gekeerd.
quote:Op maandag 8 november 2004 23:02 schreef Litso het volgende:
knowall, logisch
grrrr...quote:alsem, gebanned in Feedback voor het tentoonspreiden van absolute stompzinnigheid.
Kreeg je daarvoor een ban?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef alsem het volgende:
Breuls, vanwege onterechte ban door klein toeval:
Hoe zet ik een geupload plaatje bij m'n naam? (2)
[..]
grrrr...
whahah ik bin het met oe eens wat een gekquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:51 schreef alsem het volgende:
Breuls, vanwege onterechte ban door klein toeval:
Hoe zet ik een geupload plaatje bij m'n naam? (2)
[..]
grrrr...
sjonge jonge wat een loserquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:21 schreef Xlarge het volgende:
ik nomineer dirkh ook , omdat hij zonder enige reden topics van de god baajguardian sluit , de homoh!quote:Op woensdag 3 november 2004 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik nomineer Dirkh, alleen al voor deze actie
Mocht er een tweede ronde komen voor de maand December dan word dit jou nominatie , het is de bedoeling dat je vanaf nu gaat stemmen , niet nominerenquote:Op woensdag 1 december 2004 08:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik nomineer dirkh ook , omdat hij zonder enige reden topics van de god baajguardian sluit , de homoh!
ik lees eerst pagina een niet 2 dus wist ik het dat de poll er al stond , ten tweede heb ik ook al gestemdquote:Op woensdag 1 december 2004 08:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Mocht er een tweede ronde komen voor de maand December dan word dit jou nominatie , het is de bedoeling dat je vanaf nu gaat stemmen , niet nomineren
Eerst aflezen, dan reagerenquote:Op woensdag 1 december 2004 08:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik lees eerst pagina een niet 2 dus wist ik het dat de poll er al stond , ten tweede heb ik ook al gestemd
hihaho
nog maar even waarom BSBquote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef Dos37 het volgende:
iedereen vind de moord gerechtvaardigt....quote:Op donderdag 4 november 2004 10:03 schreef Dos37 het volgende:
ach ik vind die moord helemaal niet rechtvaardigquote:Op woensdag 1 december 2004 08:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iedereen vind de moord gerechtvaardigt....
alleen zegt het wat genuanceerder.
namelijk : theo maakte het er wel naar.
kan dat niet ontkennen mên
![]()
Praat voor jezelf, kutkneus. En leer spellen. Jammer dat ik nu niet meer op je kan stemmen, maar ik nomineer je alvast als loser van de maand december.quote:Op woensdag 1 december 2004 08:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
iedereen vind de moord gerechtvaardigt....
alleen zegt het wat genuanceerder.
namelijk : theo maakte het er wel naar.
kan dat niet ontkennen mên
![]()
Ja ik ben met je eensquote:Op woensdag 1 december 2004 09:11 schreef Pool het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, kutkneus. En leer spellen. Jammer dat ik nu niet meer op je kan stemmen, maar ik nomineer je alvast als loser van de maand december.![]()
whahah jij bent echt stoerquote:Op woensdag 1 december 2004 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck theo van gogh , jullie noob scholiertjes weten vast niet wat meneer had het zo gewild theo nog meer geroepen heeft afgezien van jullie collectieve haatpaal de moslims.
en dirkh is homoh
ik ga berenburg drinken nu ,
p.s. yvonne is tof dus niet op haar stemmen
B.B. Robertje....quote:Op woensdag 1 december 2004 11:12 schreef Robertje het volgende:
Stiffmaster![]()
-Ik ben geen scholierquote:Op woensdag 1 december 2004 10:41 schreef BaajGuardian het volgende:
fuck theo van gogh , jullie noob scholiertjes weten vast niet wat meneer had het zo gewild theo nog meer geroepen heeft afgezien van jullie collectieve haatpaal de moslims.
en dirkh is homoh
ik ga berenburg drinken nu ,
p.s. yvonne is tof dus niet op haar stemmen
-oke tof ik ook nietquote:Op woensdag 1 december 2004 11:49 schreef Pool het volgende:
[..]
-Ik ben geen scholier
-Ik vond Theo van Gogh niet aardig, grappig of bewonderenswaardig
-Ik heb niets tegen Moslims
-Ik vind de moord op Theo van Gogh niet rechtvaardig
-Ik haat het als mensen in mijn plaats gaan denken
-Ik vind jou dom overkomen
-Ik weet niet wat Dirkhs geaardheid is en het zal me ook weinig boeien
-Proost
-Ik vind Yvonne normaal ook tof, maar deze maand wat minder vanwege haar mod-keuze
Dêm, wat een sneu leven! Lachen is gezond hoor!quote:Op woensdag 1 december 2004 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
(...) anderre keer vrolijk (amper maar goed) (...)
lees zijn topics maar eens door , hij gaat wel goed hard zie ikquote:Op woensdag 1 december 2004 15:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie is Bansheeboy?
en terechtquote:Op woensdag 1 december 2004 17:12 schreef Xlarge het volgende:
[..]
lees zijn topics maar eens door , hij gaat wel goed hard zie ik
de aanstaande loser van de maand natuurlijk hahahaquote:Op woensdag 1 december 2004 15:02 schreef Dead-Doll het volgende:
Wie is Bansheeboy?
Niemand heeft hier gezegd dat hij heilig is.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
naar mijn ziens word de uitslag weer mooi in het teken van het klimaat , way to go
theo was ook een crimineel , 90% van de mensen hier heeft nog nooit theos anderre uitspraken gehoord , waaronder dat Rosenmoller kanker moest krijgen
en dat joden caramel waren (suiker op het gas)
en nog wat MENINGEN.
ik praat het ook niet goed iemand te vermoorden , maar ik kan het verdomme wel begrijpen
en daarnaast hie iedereen bansheeboy hier loopt te lynchen is nog achterlijker dan alles wat ik tot nu toe op fok heb meegemaakt.
amen.
Weer teveel smiley-posts deze maand?quote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil op mezelf stemmen.
Dat mag van mij wel maar jij bent al user van de maandquote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik? Nóóitquote:Op maandag 6 december 2004 10:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Weer teveel smiley-posts deze maand?
Dat wilde ik ook alquote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
Daarom. Ik moet het natuurlijk wel een beetje in evenwicht houden, hèquote:Op maandag 6 december 2004 10:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat mag van mij wel maar jij bent al user van de maand
Goed zo.quote:Op maandag 6 december 2004 10:07 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook al
Ik wilde ook al op jou stemmen![]()
nou begin je inhaling te worden , je hebt vandaag al een award gewonnen...quote:Op maandag 6 december 2004 10:04 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 10:10 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nou begin je inhalig te worden , je hebt vandaag al een award gewonnen...
Loser van de maand November, stembussen openquote:Op maandag 6 december 2004 10:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn nominatie in dit topic was ook niet echt serieus.
quote:Op maandag 6 december 2004 10:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Loser van de maand November, stembussen open
oh diequote:Op maandag 6 december 2004 10:27 schreef numero_uno het volgende:
voor de volgende maand wil ik alvast iedereen nomineren met die irritante beestjes die eerst rechts en dan links praten (of andersom natuurlijk)
je bodoeld die cerror avatars ...quote:Op maandag 6 december 2004 10:27 schreef numero_uno het volgende:
voor de volgende maand wil ik alvast iedereen nomineren met die irritante beestjes die eerst rechts en dan links praten (of andersom natuurlijk)
ok eerste nominatie voor december heb je ook nog een toelichtingquote:Op maandag 6 december 2004 11:21 schreef Zwansen het volgende:
Waarom wordt Stuart hier niet genoemd? Bij deze.
quote:Op maandag 6 december 2004 11:13 schreef Pool het volgende:
Ik eis trouwens een hertelling. Dat is hip.
ok ga maar op het Vrijheidsplein van Fok! staanquote:Op maandag 6 december 2004 11:13 schreef Pool het volgende:
Ik eis trouwens een hertelling. Dat is hip.
Een toelichting voor Stuart?quote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok eerste nominatie voor december heb je ook nog een toelichting
Hehehe...quote:Op maandag 6 december 2004 10:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed zo.
Jij hebt tenminste oog voor echte losers
Ja dat is maar toch het is een democratie dus iedereen moet een goeie kans krijgenquote:
Ik heb het koud. En mijn tent is lek.quote:Op maandag 6 december 2004 11:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok ga maar op het Vrijheidsplein van Fok! staan
Rechter beslist geen herteling je kun naar het hoger Gerechtshof mail to dannyquote:Op maandag 6 december 2004 12:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb het koud. En mijn tent is lek.![]()
Ik ga maar weer naar huis, wachten tot het Fok!Gerechtshof uitspraak doet.![]()
Het leuke aan een democratie is dat je mag stemmen zonder je te verantwoorden.quote:Op maandag 6 december 2004 11:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat is maar toch het is een democratie dus iedereen moet een goeie kans krijgen
De loser van de maand lijkt mij hoe dan ook geen winnaarquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:59 schreef Robertje het volgende:
SC mag na 0:00u hoorquote:Op maandag 6 december 2004 13:10 schreef Pool het volgende:
Hier de onderbouwing voor Stuarts nominatie.
Speciaal voor Grace schenken we de glazen weer vol...
en zijn andere 1001 nachttopics.
Wat BanSheeBoy deed, mocht ook. Het gaat erom of je een loser bent, niet of iets verboden is.quote:Op maandag 6 december 2004 13:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
SC mag na 0:00u hoor
je zou dan hooguit de OP kunnen becritiseren..
Ik nomineer jouw, omdat ik ook moe word van je posts.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ik nomineer knut voor de volgende maand alvast.
met zijn , ik word moe van je posts.
das dan inderdaat een redenquote:Op maandag 6 december 2004 15:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Wat BanSheeBoy deed, mocht ook. Het gaat erom of je een loser bent, niet of iets verboden is.![]()
En inderdaad, de OP was niet denderend en vooral de lachende PI was onterecht, aangezien er weinig grappigs te bespeuren viel.
De loser van de maand verkiezing is ook een heel serieuze aangelegenheid!!!!!1111quote:Op maandag 6 december 2004 15:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
das dan inderdaat een reden
realiseer je wel dat je nu als enige serieus aan het doen bent over dat SC-topic..
oké oké je hebt je nominatie binne hoorquote:Op maandag 6 december 2004 15:48 schreef Pool het volgende:
[..]
De loser van de maand verkiezing is ook een heel serieuze aangelegenheid!!!!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje 'ik mocht niet op jouw feestje komen, dus mag je ook niet op die van mij komen'-niveau dit.quote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik nomineer jouw, omdat ik ook moe word van je posts.
Soms moet je je niet mengen in iets waarvan je het verhaal niet weetquote:Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Beetje 'ik mocht niet op jouw feestje komen, dus mag je ook niet op die van mij komen'-niveau dit.
Oh, nu ben ik pas echt nieuwsgierig, vertel me meer!quote:Op maandag 6 december 2004 16:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Soms moet je je niet mengen in iets waarvan je het verhaal niet weet
Dit is zo een geval.
Dat gaat je denk ik boven je petquote:Op maandag 6 december 2004 16:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik pas echt nieuwsgierig, vertel me meer!![]()
Ik nomineer Silmarwen, omdat ze als lerares in wording het verschil tussen 'jou' en 'jouw' niet kent.quote:Op maandag 6 december 2004 15:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik nomineer jouw, omdat ik ook moe word van je posts.
En geheel terrecht mag ik U melden!quote:Op maandag 6 december 2004 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik nomineer Silmarwen, omdat ze als lerares in wording het verschil tussen 'jou' en 'jouw' niet kent.
Hehe, ik dacht dat mijn campagne nooit meer succes zou krijgen.quote:Op maandag 6 december 2004 16:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
oké oké je hebt je nominatie binne hoor
in nomineer Pool.. linkje hoefd niet.. zie boven
Kap es met dat gezanik over spelfouten, we zitten hier niet in ttk. Open daar maar een topic over de domme spelfouten van Silmarwen, kun je vast 10 delen mee vullen.quote:
Leer gewoon eens spellen, loser.quote:Op maandag 6 december 2004 16:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kap es met dat gezanik over spelfouten
Waar ga je eigenlijk les in geven? 'Dom doen voor gevorderden'? 'Talentloos uit de hoek komen'? 'Poep kotsen voor kleurenblinden'?quote:
Nee, veel erger.quote:Op maandag 6 december 2004 17:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk les in geven? 'Dom doen voor gevorderden'? 'Talentloos uit de hoek komen'? 'Poep kotsen voor kleurenblinden'?
V.
ga je nu de boze heks uithangen?quote:Op maandag 6 december 2004 16:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Soms moet je je niet mengen in iets waarvan je het verhaal niet weet
Dit is zo een geval.
Op zijn stuk zet? Moet ik de chatlogs even opzoeken?quote:Op maandag 6 december 2004 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga je nu de boze heks uithangen?
haat je mij zo?
miep du aanstel?
alleen omdat ik je vriendje op zn stuk zet omdat hij me aanvalt ?
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
Wat een grap! Stenigen die klootzak.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:26 schreef alsem het volgende:
tommy4487, http://forum.fok.nl/user/history/109472 hij vergat topic 10 :S !
jezus is die kerel al reeds geband?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:26 schreef alsem het volgende:
tommy4487, http://forum.fok.nl/user/history/109472 hij vergat topic 10 :S !
We hebben een WINNAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 24 december 2004 10:25 schreef Rio het volgende:
Ik wil graar Marco, voorzitter van de Marco Club en enig lid van de HKM, nomineren voor grootste Fok! loser aller tijden
De Marco Club Deel 2!!!!!
Nou, bedankt zeg.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:41 schreef Big-Al het volgende:
[..]
de aanstaande loser van de maand natuurlijk hahaha![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |